Wenger nie będzie się spieszył z transferami
30.06.2011, 22:22, 147 komentarzy
Arsene Wenger jest zadowolony ze swojej gry na zwłokę, pomimo iż tacy piłkarze jak Cesc Fabreagas, Samir Nasri i Gael Clichy są desygnowani przez media do opuszczenia Emirates Stadium.
Wenger w przyszłym tygodniu zabierze drużynę do Chin i Malezji, na tournee celem zdobycia nowych fanów, jak również podreperowania finansów Klubu. Przed tym wydarzeniem postanowił udzielić wywiadu regionalnej telewizji - Alzacja TV. Oto co powiedział menedżer londyńczyków.
- Jesteśmy w okresie oczekiwania. Wszyscy czekają na to co zrobią inne kluby - powiedział Wenger. - Każdym ma karty w swoich rękach, swoje typy i ma nadzieję na wielki transfer.
- Jednak na razie nic jeszcze nie jest w ruchu. Okres mojej aktywności przypadnie na koniec lipca, kiedy to rzeczywiście będę musiał solidnie wzmocnić zespół.
W ostatnim czasie wokół piłkarzy Arsenalu narosło wiele plotek, które już przypisywały poszczególnych z nich do danych klubów. Kilku zawodników zostało również bardzo mocno związanych z Arsenalem.
Wenger nadal jednak twierdzi, że w poprzednim sezonie jego drużynie brakło wytrzymałości, a nie jakości. Boss zdaje sobie sprawę, że na Arsenalu położona zostanie ogromna presja również dlatego, że najwięksi rywale już są obecni na rynku transferowym.
- Presja jest zawsze. Angielska liga jest najtrudniejsza na świecie. Niektóre zespoły mają więcej pieniędzy niż my. Musimy to zaakceptować i wykonać nasze maksimum. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie pewnych zasad w naszym klubie. Szczególnie mówię tutaj o finansach, ale to nie jest szanowane.
- My szanujemy zaś jakość gry, jak również jakość ludzi. Jest nam trudniej, bo wszyscy patrzą na ten trzeci aspekt - pieniądze. Żyjemy dokładnie tak jak każdy powinien. Zachowujemy równowagę między przychodami i wydatkami. Jesteśmy bardzo stali od wielu lat. Powinniśmy być postrzegani jako wzór, jednak niestety bardzo często tak nie jest.
źrodło: sport.uk.msn.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
wg mnie to będzie błąd jeśli Wenger nie zakontraktuje dzisiaj 2 -3 piłkarzy którzy będą mogli wyruszyć na okres przygotowawczy ;/
dobrze arsen!
Wenger nie dawno powiedzial, że przelom czerwca i lipca to najważniejszy okres w oknie transferowym. Pewnie nie udalo mu się zalatwić żadnego transferu to teraz szuka wymówki. Przecież wiadomo, że jak wcześniej pozyskamy zawodnika to będzie mógl on przepracować okres przygotowawczy i zgrać się z drużyną. Zresztą się nie dziwię, że jeszcze nikogo nie kupiliśmy jak Wengerowi szkoda dać 2 mln więcej albo pajacuje z tymi ratami. Ogólnie z oceną poczekam do końca okienka, które de facto się niby otworzylo teraz ;) Póki co Boss swoimi wypowiedziami i dzialaniem irytuje i tak już niesamowicie sfrustrowanych kibiców.
A tak odchodząc od tematu próbując zgadnąć bo Wenger mógł obiecać Fabregasowi rok temu żeby ten został i był pokorny i lojalny, mi się zdaje, że to było coś na kształt "wygrajmy choć jeden puchar wspólnie a wtedy sam zdecydujesz co dalej", jest za sprytny żeby określać to w czasie i zamykać w ramach bez pola manewru więc sądzę, że nie rzucił "zostań jeszcze na rok, może coś wygramy a jeśli nie to pójdziesz do Barcy". Jak dla mnie gra na kapitańskiej ambicji żeby poprowadził chłopaków do triumfu i był w pełni zaangażowany ;-)
imprecis->
nie mogę się do końca z tym zgodzić. Wenger też funkcjonuje w pewnych zależnościach.
Powtarzam, nie chcę go bronić, bo wg mnie też wykonawców mógł dobrać lepiej.
Ale jeśli masz ograniczony budżet, jak rok temu, jeśli możesz zaoferować piłkarzowi pierwszego składu powiedzmy 50-80 tyś tygodniowo, jeśli nie możesz przekroczyć drabinki płacowej to musisz działać w określonych warunkach. My o tych warunkach nie wszystko wiemy. A jesteśmy pierwsi do oceniania.
Okienko możemy uznać za otwarte :D
imprecis-> racja, trener motywuje, ustala taktykę, koryguje ją w trakcie meczu. Ale sam nie gra. Grają piłkarze. I to oni ponoszą winę za finał CC.
Na mój gust to nam co rok brakuje po prostu zdrowia i się nic nie lepi, w tym sezonie znowu naczelna para mijała się na boisku, mówię o duecie Fabregas-VanPersie...młody Wilshere się nieco zajechał, Nasri pół sezonu i ofensywa padła a drugi czynnik to skład słaby emocjonalnie jak chrust na ognisko, może zadziorni są ale to wszystko i zdecydowanie za mało, nie dźwigają trudów sezonu, zwłaszcza kiedy już nogi nie niosą...
Dokladnie Malenki84, zgadzam sie z tym co napisales (30.06.2011; 23:55).
Ja też jestem sfrustrowany brakiem sukcesów i często naszą nieporadną grą. Ja też jestem głodny pucharów - i nie jest to mały głód :)
zebysmy tylko nie przegapili wszystkich okazji
DB10
imprecis->
tak jak pisałem, nie chcę usprawiedliwiać błędów Wengera. Ale ostatecznie grają piłkarze, a finał CC to z obecną kadrą powinniśmy wygrać bez problemu.
Apeluję tylko o jedno. Nie wyciągajcie pochopnych wniosków na podstawie plotek dziennikarskich i nie szukajcie na siłę winnych.
PS. Poprostu takiemu menadzerowi nie przystoja takie bledy, ktore powtarzaja sie co roku. Frustracja - slowo ktore idealnie definiuje nasze emocje po tym sezonie, zakonczone w dobrze nam znanym stylu..
No dokładnie "malyglod" jest też czynnik ludzki w postaci piłkarzy, nie samego szkoleniowca...niepotrzebna jest ta presja wśród samych graczy, gadanie w kółko o grze dla kibiców w ramach rekompensaty za 6 lat bez pucharu
ja tylko napisałem to co myślę. Sam nie wierzę w te 'newsy' itd itp, a wierzę w to ,ze oni i tak zostaną w Arsenalu.
Tak jak powiedziałem, denerwuje mnie tylko gadanie Wengera. Cóż poradzić ,każdy widzi to inaczej i nikt nikomu narzucać swojej koncepcji na to wszystko nie może.
Dobrej nocki Koledzy!
@maly glodzie
Za to jego wina byl zakup El Fenomeno z Sevilli zamiast Cahilla
Ja nie przeczę, że Wenger ma jakieś niedzisiejsze idealistyczne podejście do futbolu, nie kłócę się o wszystko, może po prostu też chce doprowadzić ten skład do choć jednego pucharu, ten który budował, nawet jeśli mocno na siłę, to chce to pokazać, że stworzył kolektyw, od podstaw dlatego nie ma ochoty wiele zmieniać i burzyć harmonii...różnie można to odbierać
Ja jestem zdania, że nie do pomyślenia jest fakt, że Wenger w 2 m-ce burzy to na co pracował sam przez pół trenerskiego życia i pozostaję na tym stanowisku dopóty dopóki nie będziemy wiedzieć więcej...pomyślcie, nawet z kadrowego punktu widzenia, już z pominięciem roli jaką ogrywają Ci trzej w zespole, to jeśli ubywa 3 należy tylu samo dokupić to kim to uzupełnić? I na pewno nie można by wtedy rzucić ze spokojem, że pożyjemy zobaczymy a póki co to jedziemy zwiedzać Malezję... :-) czas spać
imprecis->
Wenger popełnił sporo błędów - święta racja. Ale czy jego winą jest, że np. w finale CC piłkarze zagrali jakby bali się że mogą wygrać. Czy to wina Wengera, że Wojtek i Kościelny się zderzyli?
@Malenki84
Wypowiedz Wengera idealnie podsumowal kolega
imprecis - "Myślę, że uda mi się sprzedać Cesca, Nasriego i Clichiego do końca lipca. Wtedy też będę musiał rozejrzeć się na rynku transferowym by wzmocnić drużynę"
Jestesmy poprostu oburzeni, bo co rok ta sama spiewka. Ciagle tylko mydli nam oczy i wciska swoje dyrdymaly. Ja mam wrazenie, ze od czasu tytulu z "the invincibles" Arsene postawil SOBIE osobisty cel, ktory kazdy z Nas moze odbierac roznie. Na moje on chce na sile pokazac, ze a grosze mozna wygrywac puchary.
Fakty sa takie, ze nasz El Capitano jest myslami w katalonii, nie wiadomo co z Samirem. Juz pies rabal nawet Gaela. Ale jak to wyglada?! Z Mathieu bylo podobnie. Pan Wenger poprostu nie uczy sie na bledach.
D. Dein wracaj...
jak zawsze to samo
Malenki84->
widzisz problemem jest tu to, że wśród użytkowników tej stronki zapanowało zbiorowe szaleństwo i szukanie kozła ofiarnego. Jak nie zarząd, to Wenger, jak nie on to Fabregas. Całkowite zaniżanie poziomu dyskusji. Ślepa wiara w ploty podlana entuzjazmem nastoletniej panienki. Nikomu nic nie wytłumaczysz. Każdy jest żądny krwi. Głos nielicznych wyjątków, ludzi myślących w miarę racjonalnie jest zagłuszony.
On żyje jeszcze w XX w.
clichy fabregas i nasri zostają nie wierzcie w te bzdury poza tym jutro zobaczycie że tak będzie
Czeka pod koniec lipa, bo nie wie czy Cesc/Nasri odejdzie. Jak odejdą, to wtedy jak to mówi - rzeczywiście wzmocni zespół. Nie ma co się śpieszyć, bo klasowych zawodników już nie będzie i tak
zgadzam się.
Można mieć zastrzeżenia co do polityki transferowej naszego menagera, można być na maxa wkur***** po kolejnym sezonie bez trofeów na które zespół zasługje... brak tylko tego czegoś, ale wracając do sprawy... Arsene nigdy nie był by tak spokojny jak by Clichy i dwa z trzech największych filarów naszej drużyny Fabs i Samir mieli odejść.
Poczekamy na oficjalne informacje i wtedy będziemy wiedzieli jak przedstawia sie sytuacja...
Zalecam trochę rozsądku, nagle Wenger zaczyna działać na szkodę klubu, wbrew nowemu właścicielowi i wszystkim wokól, gdybym tak pogrywał jak wielu tutaj podejrzewa to jeszcze przed początkiem sezonu 2011/2012 by go wyrzucili bez sentymentu i bez względu na jego pozycję w klubie, nikt nie jest głupi...jak każdy mogę się mylić ale osobiście wolę takie racjonalne tłumaczenia, są zdrowsze, nie ma sensu się irytować dzień w dzień bo coś tam.
Jak dla mnie, osobiście to sformułowanie "pod koniec lipca", zakładając że jest prawdziwe mówi mi mniej więcej tyle, że personalnie praktycznie nic się nie zmieni w zespole przez ten okres i ewentualnie dorzuci do składu ze 2 zawodników, to tyle. Nie można być tak naiwnym żebym wierzyć, że za 3 dni odejdzie Nasri, Fabregas i Clichy a Wenger popija herbatkę, bądźmy normalni. Kontrakty to on już miał poustawiane co najmniej w kwietniu bo nie wierzę, że można improwizować i działać na ostatnią chwilę żeby potem się krzątać po rynku i łatać dziury bo nagle Fabregas odszedł...widocznie nic się nie dzieje. A co do polityki transferowej też mam swoje zdanie ale to nie temat na dziś.
Malenki84
Odwołam każdą złą rzecz odnośnie naszego wspaniałego managera jeśli zakontraktuje ODPOWIEDNIEJ KLASY graczy z którymi wygramy jakiś puchar bądź ligę , cokolwiek ale niech potwierdzi swój rozum , spryt, wszystko z czym się go utożsamia a nie co roku klepie te same regułki.
Wtedy będę mu wdzięczny. Nie jestem jakimś De_bilem, który kibicuje Arsenalowi od roku tylko od 7 lat więc wiem co się dzieje i kiedy się źle dzieje.
Wenger nie swiruj tylko dzialaj
Spoko. Kibice mogą poczekać, nie ma ciśnienia na transfery.
Takimi wypowiedziami Wenger chyba chce doprowadzić większość fanów Arsenalu wystarczająco sfrustrowanych po obecnym sezonie do białej gorączki... SPEND SOME FUCKIN MONEY or GET OUT!
Ale ludzie ochłońcie bo co dzień jest to samo i nie wyciągacie żadnych wniosków, krzyczycie i wyzywacie choć nie macie podstaw poza plotami sypanymi na prawo i lewo a Wy tym żyjecie, bo Wam to narzekanie w krew wejdzie. Hamujcie z ocenami - podsumowujcie fakty i oceniajcie fakty i realne działania, wierzycie w to, że nagle Wenger postradał zmysły i widzi mniej niż cała Anglia, pół Świata i kibice? Bo ja nie, zamiast ufać własnemu managerowi to nakręcacie koniunkturę dziennikarzom, Wenger siedzi w tej lidze od 15 lat i błędów jak z przedszkola nie popełni więc nie dajmy się zwariować, filtrujcie treści to może Wam nie zaszkodzą.
Nie no nie mam pytań. Najlepiej to weźmy na kreskę kilku piłkarzy nie za pieniądze a za cukierki. I płacić im też będziemy cukierkami.
Pieniądze na transfery są po to ,żeby je wykorzystać, a jak my mamy około 60mln (przynajmniej tak się mówi) + jeszcze za tych którzy odejdą może jakieś 15-20 mln to kurde dzień dobry!
Jak czytam te jego wypowiedzi to tak jak kolega Piootrus mam wrażenie ,że gość ma jakieś chore ambicje co do prowadzenia klubu i "gospodarzenia" nim.
Najlepiej początkiem sierpnia o godzinie 23:59 zakontraktować jednego gracza albo dwóch średniej klasy grajków a później powiedzieć "ups! kurcze to już 00:00 ?" ...
I znowu się męczyć pól roku ,żeby w zimie się zastanawiać "czy aby czasem na pewno ponieważ, gdyż, dlaczegóż, a może by tak, można zakontraktować jakiegoś super hiper Argentyńczyka albo Pakistańczyka za 3,5 mln funtów na obronę ?"
Jeśli odejdą Ci o których się mówi ,że odejdą ( chociaż ja ciągle wierzę ,że Fabs znowu tak nie beczy za tą barcą i zostanie z nami, Samir tak samo a Clichy to już obojetne) to wtedy Wenger powinien być zwolniony bo bez nich nie osiągniemy nic i nic nie wygramy, BA! Może nawet nie bedziemy w pierwszej 5 ligi bo ...
...CAŁA czołówka się zbroi jak na podbój RZYMU!?
Bez jaj Panowie, tego się nie da spokojnie słuchać ani czytać ani patrzeć na to.
to sa k.... kpiny, transfery rzadne jak na razie a mielismy sie ponoc mocno wzmocnic, jezeli Jenkinson lub Chamberlain to maja byc wzmocnienia to ten czlowiek jest smieszny, niech sprzeda jeszcze Nasriego, Cesca, Clichego i buduje swoj sklad znowu przez 6 lat
Grac ludziom na nerwach to potrafi jak nikt inny
Człowiek-beton
To już chyba wszyscy zauważyli *
To już chyba zauważyli .. :P
Coraz częsciej mam wrażenie że Wenger żyje w swoim świecie. Chyba im transfery zrobione szybciej, tym lepiej. Jeśli on sobie z góry zakłada, że będzie aktywny pod koniec lipca, to coś chyba jest nie tak. Dlaczego pod koniec lipca? Dlaczego nie już teraz? Co taki kaprys? Ciężko mi to zrozumiec.
Ten nasz Wenger lubi straszyć XDDD Nie no Panie Wenger rób trochę szybciej transfery aby nowi się już pomału zrozumieli z drużyną!!
Z Wengerem jest jak z obozem koncentracyjnym - też im mówili że idą pod prysznic a wiadomo gdzie szli , Wenger nam mówi o wzmocnieniach a zrobi nas za przeproszeniem w ****a tak jak zwykle
Tylko patrzeć jak światło dzienne ujrzy news "Nie będę się spieszył z przedłużaniem kontraktów Samira i Gaela "
A jak jutro albo w najbliższym tygodniu załatwi transfery Gervinhi i np Samby i przedłuży kontrakt z Samirem to będziecie go na rękach nosić i wychwalać?
Trochę wyluzujcie. Na razie nic się jeszcze nie stało. Ani w sensie pozytywnym, ani negatywnym. Poczekajmy.
Arsene sobie żartuje... Tak jak zawsze.... xD
co chwile gada jakieś głupoty. W maju mówił, że początek czerwca i koniec sierpnia. teraz koniec lipca.
To chyba podpucha albo on zaczął jaraz dużo trawy i zluzował, aż za bardzo :)
To nie lis tylko zamydlacz i klamczuch. Do tego hipokryta i skapiec. Podzielam zdanie grand92.
ps. Jak my mamy wierzyc w jego zapewnienia skoro sami pilkarze, maja juz dosc jego bajek.
Powiem tak : jeżeli stracimy w tym okienku Samira , Cesca i Clichego a naszymi wzmocnieniami beda Alvarez , Chamberlain i Gervinho to uważam że Wenger powinien zostać zwolniony , z takimi transferami to możemy powalczyć o kwalifikacje do Ligi Europejskiej a nie o najwyższe cele
A 1.07 okaże się, że Arsene zagrał nam na nosie i są już potwierdzone transfery do klubu.
A tak w ogóle to ten wywiad jest bardzo w jego stylu. Ma specyficzne poczucie humoru. Nic nie jest w ruchu, czekamy, pod koniec lipca coś zobaczymy - oj Arsene, Arsene,, ty stary lisie.
Oby w ogole jakies były