Wenger o Özilu, Manchesterze City, Newcastle i formacji obronnej

Wenger o Özilu, Manchesterze City, Newcastle i formacji obronnej 15.12.2017, 16:03, Maciej Szymkowiak 44 komentarzy

Arsene Wenger na przedmeczowej konferencji prasowej podjął temat Manchesteru City, sobotniego pojedynku z Newcastle United, sytuacji Mesuta Özila i formacji obronnej. Oto, co powiedział:

Czy Manchester City jest nieuchwytny...

Posłuchaj, nie mamy benzyny, ale mamy pomysły. Oni mają benzynę i pomysły, więc są bardziej wydajni. Wyglądają na nieuchwytnych, więc każdy się tego po nich spodziewa. Może im się uda przejść niepokonanym, ale jeszcze długa przed nimi droga. W tym momencie wszystko idzie po ich myśli.

Czym jest benzyna i pomysły...

Mają pieniądze. Pieniądze i jakość to chciałem powiedzieć. Kadra trenerska i piłkarska ma wszystko, aby odnieść sukces. To nadal nie jest łatwe, wciąż muszą szanować to osiągnięcie.

Czy Özil i reszta zostanie w styczniu...

Tak. Myślę, że wszyscy zostaną. Trudno mi o tym rozmawiać, ponieważ analizuję każdy przypadek indywidualnie. Ogólnie, moim pragnieniem i życzeniem jest, aby każdy został. Potem, jeśli przyjdziesz i powiesz mi: "posłuchaj, oto co ci oferuję za tego piłkarza", odpowiem: "tak" lub "nie".

O dobrej formie domowej...

Jesteśmy zdecydowanie mocni w domowych starciach i myślę, że to podstawa dobrego sezonu. Chcemy to kontynuować. Byliśmy rozczarowani brakiem wygranej z Southamptonem i West Hamem, ale przynajmniej nie przegraliśmy. Jeśli u siebie będziemy wygrywać, nie będzie źle.

O Newcastle, które zagra prawdopodobnie jak West Ham...

Z pewnością. Są w trudnej sytuacji, więc chcą dobrze się bronić. Oglądałem ich przeciwko Manchesterowi United i w ataku też byli niebezpieczni. To zespół, który na pewno zagra dobrze w defensywie. Benitez ma wiele doświadczenia, więc przyjadą na Emirates zorganizowani w formacji obronnej.

Jak blisko Özil jest Manchesteru United lub nowego kontraktu...

Jak blisko? Nie wiem jak blisko.

Czy rozmawiał z Özilem o nowej propozycji...

Nigdy nikt z Manchesteru United się z nami nie kontaktował. Nie wiem, kto to wymyślił. To coś zmyślonego.

Czy jest pewien, że Özil zostanie...

Do końca sezonu z pewnością. Reszta jest otwarta.

Czy gra czwórką w obronie ułatwia atak...

Zagraliśmy z West Hamem czwórką, ponieważ uznałem, że będziemy często przy piłce. Chciałem mieć jednego ofensywnego piłkarza więcej.

Czy pozycja Manchesteru City pozbawia motywacji piłkarzy...

Motywacja nie powinna być problemem, ponieważ jesteś zmotywowany, aby zmniejszyć lukę między sobą, a nimi. To prawda, że w ciągu paru meczów dystans stał się duży. Są w gazie, ponieważ w tym momencie są bardzo pewni siebie i przeciwnicy trochę się boją zagrać ofensywnie.

Manchester CityMesut ÖzilNewcastle United autor: Maciej Szymkowiak źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
dudekns komentarzy: 605019.12.2017, 11:10

Cóż za filozofia Wengera...

drewniane_krzeslo komentarzy: 280216.12.2017, 16:27

@Marioht: Po co ściągać talenty skoro można młodych wpuszczać z u-21 na LE ?

Jakoś City, Chelsea, Tottenham i United potrafili ściągnąć super zawodników po 30-40 milionów?
Sead ile kosztował ? Marioht napisz proszę jeżeli można.

Jeżeli znasz klauzulę odejścia Alle'go i Jesusa napisz także.

Po raz kolejny też napiszę nikt nie każe Ci kibicować zespołowi który na tego starszego pana na ławce.

RoMbi komentarzy: 1387 newsów: 716.12.2017, 14:57

Czytając ten wywiad czuję się, jak bym czytał zapis konferencji prasowej Stoke City.

mitmichael komentarzy: 4924316.12.2017, 14:51

Prze urocze sa te komentarze Wengera, zwlaszcza jezeli chodzi o nieobecnosc synka Walcotta. Manchester City jezdzi na benzynie a my co najwyzej na gazie i to tym rozweselajacym

Armata500 komentarzy: 4345 newsów: 13016.12.2017, 14:24

@DexteR_000:

Racja, kierowca Wenger jest pracownikiem Klubu, którego właścicielem jest kto inny. I to właściciel w pierwszej kolejności odpowiada za "tankowanie samochodu, którym kieruje trener". To jasne.

Tylko dlaczego skoro nie ma benzyny w tym pojeździe, Wenger nie wysiądzie z tego auta, tylko próbuje jechać dalej, na darmo? To trochę bezsensowne i tutaj ukłon w stronę Wengeroutów. Gdyby Wenger trzeźwo myślał, nie mając zapewnionych odpowiednich warunków pracy przez właściciela, albo by po prostu z tej roboty odszedł, albo by w ostateczności sam zatankował. A Wenger nie robi nic z tych rzeczy, tak jakby mu to odpowiadało, że jedzie na rezerwie i miał w tyłku czy w ogóle dojedzie czy nie dojedzie, czy osiągnie cel czy nie osiągnie cel, totalnie wywalone, bo w końcu pracodawca nie zatankował, więc to nie jego wina. No ale dla Wengera się liczy chyba dobro Klubu, więc powinno mu zależeć na tym, by jednak było jak należy, mając tak ogromną władzę w tej pracy, nieprawdaż?

Dlatego też nie uważam, by mój "hejt" na Wengera był niemądry kolego Dexterze.

Serduszko komentarzy: 117916.12.2017, 12:30

Cóż ....nasza gra nie zachwyca, ale tak to jest kiedy zawodnik który w zeszłym sezonie ciągnął grę dużo strzelał i asystował myślami jest w City. Drugi , który też miał duży wpływ na wyniki także jest myślami w innym klubie. Czy odejda w styczniu ? Wg bossa nie choć historia pokazuje co innego. Jak nie w styczniu to latem za darmo, a szczerze wątpię żeby zarząd na to pozwolił.

Marioht komentarzy: 611416.12.2017, 12:30

@Argudo: Masz rację.
Zbudowali swój sukces w głównej mierze dzięki umiejętnościom, zespołowości, waleczności, świetnej organizacji taktycznej.

Ale co tam, ważne, że Arsenal zawsze "gra swoje".

Marioht komentarzy: 611416.12.2017, 12:27

@drewniane_krzeslo: Jakakolwiek konwersacja z Tobą nie ma sensu.
Jak się nie ma "paliwa" to się nie ściąga Mbappe i Lemara po 100 milionów, to jest zrozumiałe.
Jednak trochę tego paliwa Wenger miał w ostatnich pięciu latach.
Czy do Arsenalu dołączył jakiś wielki obiecujący talent? Żaden.
Jakoś City, Chelsea, Tottenham i United potrafili ściągnąć super zawodników po 30-40 milionów?
Gdzie był w tym czasie Arsene (nie potrzebuję dyrektora sportowego) Wenger?
Chyba w lesie. Żaden świetnie rokujący zawodnik do nas nie dołączył.
Taki Alli czy Jesus nie kosztowali pełnego baku benzyny, więc przestańcie pisać bzdury.

Już umiejętności taktycznych i przywódczych tego wypalonego menadżera nie skomentuje.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185216.12.2017, 12:20

jak nie ma benzyny to się ją kupuje, panie Wenger, bo inaczej nie pojedziesz. na wodzie 90% społeczeństwa nie jeździ

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 616.12.2017, 12:19

Leicester benzyny nie miało, a jakoś dojechało do mistrzostwa. Do tamtego sezonu można było mieć jeszcze złudzenia, że w Premier League najważniejsza jest kasa.

kelob komentarzy: 86216.12.2017, 12:08

Jaki mecz o 16 w C+?

Pitu88 komentarzy: 215616.12.2017, 11:30

tak, Arsenal FC będący w czołówce najbogatszych klubów świata nie ma "benzyny"...Arsene, legendo tego klubu, proszę odejdź i nie niszcz swojego autorytetu już więcej

Gunnerrsaurus komentarzy: 1185116.12.2017, 11:21

Ten co dowalił z tą benzyną. W City aktualnie wymiatają tacy zawodnicy jak Sane, Sterling, Jesus... Oni nie kosztowali dużo "benzyny"

dolny komentarzy: 265216.12.2017, 08:44

Żałosny dziad :)

ziom komentarzy: 190016.12.2017, 02:59

Wenger powiedział to co jest niewygodne.Pieniądze rządzą światem.Gdyby nie wola szejków to PSG i M.City dalej byliby kopciuszkami światowej piłki.Gaurdiola osiem lat temu zaśmiałby się w duchu,że kiedykolwiek może zostać trenerem Obywateli.Starzejący się Real który jest przesycony sukcesami na arenie międzynarodowej prawdopodobnie przegra z PSG.Bayern od niepamiętnych czasów grał u siebie przeciwko nim przez cały mecz z kontry bo wiedział,że indywidualnie mają od Paryża dużo słabszy zespół.M.City jest poza zasięgiem finansowym wszystkich zespołów Premiership.Oni wygrają batalię o każdego piłkarza proponując mu i jego menadżerowi największe pieniądze.Epoka dominacji Realu i Barcelony na arenie międzynarodowej wolno się kończy.Niestety jak dla mnie,nadchodzi era szejków.Jaki piłkarz drugiego zespołu w Anglii,czyli M.United miałby miejsce w podstawowym składzie M.City?jedynie De Gea.To pokazuje potęgę finansową Obywateli.Ludzie tu jadą po Wengerze,że nie kupuje gwiazd.Kupcie klub i dawajcie miliardy z prywatnej kieszeni na Arsenal jak to robią szejkowie.Wenger nie może powiedzieć publicznie,że klub ma mocno ograniczony budżet na sprowadzanie piłkarzy.Jeśli byłoby odwrotnie to Lemar już dawno byłby naszym zawodnikiem oraz Mbappe u którego w domu Wenger osobiście gościł kilka lat temu aby ten przyszedł do Arsenalu.Kością niezgody było kilka milionów euro których zażądali jego rodzice za juniora! a kasa na Lemara byłaby jedynie gdyby klub zarobił na Sanchezie.

piootrek2 komentarzy: 101816.12.2017, 00:24

@timiiiii: Jasna sprawa, że kilku graczy zarabia za dużo, ale dwie rzeczy:
1. Kiedy przedłużaliśmy kontrakt z Theo to były ohy i ahy bo to przyszłość, a i staty też wykręca.
Debuchy jak przychodził to też był uznawany za dobry trensfer. Być może i by taki był, gdyby Hector nie odpalił na maxa.
Także przestańmy płakać nad szrotem którym sie nie tak dawno sami zachwycaliśmy.

2. Trzeba zrozumieć sytuacje klubu. Jest kilku zawodników do wywalenia, ale póki mają kontrakty to niewiele z tym można zrobić. Nikt ich nie chce, albo sami nie chcą odejść. Natomiast w lecie:
Gibbs opchnięty,
Gabriel opchnięty
OX opchnięty
Per po sezonie na emeryture.
Szczesny opchnięty
To są zawodnicy 1 szerokiego składu.

Te 4 nazwiska (Pera nie licząc) sugerują, że Wenger chciał sie pozbyć kilku tygodniówek. Uszczuplał budźet płacowy w trakcie tego okienka. Próbował na boku zarobić. Działał. Najłatwiej powiedzieć, że stary Wenger dał d*py. Może i popełnia błędy których nie powinien, czy to w kwestii taktyki czy też jakieś anomalie w składach meczowych, ale w kwestii transferów zrobił co mógł i kropka.
Z perspektywy czasu gdybyśmy sprzedali jeszcze Alexisa to dostalibyśmy około 60 mln + 140tys wolnej tygodniówki. Sama płaca zawodnika mogłaby starczyć na opłacenie 2 ogarniętych grajków po 65tys. Wyszło jak wyszło, ale to Kibice płakali całe lato żeby tylko Alexis został. Okazało sie po czasie, że ten sam facet jest jednym z najgorszych na boisku. Oderwał sie od zespołu i ma wszystko gdzieś.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280215.12.2017, 23:57

@piootrek2: Świetnie to wyjaśniłeś i masz wiele racji

drewniane_krzeslo komentarzy: 280215.12.2017, 23:56

@Marioht: piootrek2 przedstawił Ci argumenty w Twojej alternatywnej rzeczywistości "sytuacji sprzed kilku lat". jeżeli chodzi o finanse.

Racja ostatnio Tottenham nie jest w najwyższej formie ale mimo wszystko nie nazwałbym go słabeuszem. Grając dwa dobre mecze w sezonie odnieśli 9 zwycięstw całkiem dobry wynik nieprawdaż ?

Liczyłem, że skrytykujesz jeszcze to, że sezon jest długi i wiele można sobie udowodnić....

Marioht komentarzy: 611415.12.2017, 22:57

@drewniane_krzeslo: "nie zawsze jeżeli chodzi o transfery Arsene mógł działać ze względu na finanse "

Już nie wiedziałeś jak go usprawiedliwić to wyciągnąłeś sytuacje sprzed kilku lat.

"Zagrali słabiej dwa kolejne mecze to teraz będzie nagonka na Arsenal itp. na szczęście sezon jest długi i wiele można sobie jeszcze udowodnić."

Oni zagrali , ale w sezonie dwa lepsze mecze.
Wygrają u siebie ze słabeuszem to zwolennicy Wengera znów będą pisać bzdury o progresie, o jakości, o tym, ze odpowiedzieliśmy.

timiiiii komentarzy: 189515.12.2017, 22:56

@piootrek2:

wszystko super ale jak sie trzyma na trybunach gracza ktoremu sie placi ponad 100k/tydzien (Theo) to o czym my tu rozmawiamy?

MrArsenal007 komentarzy: 37815.12.2017, 22:53

@DexteR_000: i tu sie mylisz,wlasciciel daje hajs na paliwo,kierowca tankuje.

piootrek2 komentarzy: 101815.12.2017, 22:34

@Bednar: Zaraz zaraz. To nie jest takie proste. Everton wydal wiecej tylko dlatego, że sprzedali Lukaku i mieli boost finansowy. 70 mln to nie mało. To samo miało być u nas z Lemarem. Kupilibyśmy go, ale za hajs ze sprzedaży Oxa i Sancheza. Dlatego właśnie w ostatnich godzinach bylo tyle szumu o tą dwójke. Papcio dobrze kombinował. Chciał opchnąć szrot (oxa) i Sancheza na koncowce kontraktu.

Ponadto prasa angielska jasno pisała, że afc ma zbyt dużą sume płac która blokuje transfery. Innymi słowy: Musieliśmy sprzedać, żeby zakontraktować porządnego piłkarza. Problem w tym, ze taki np. debuchy nigdzie nie chce odejść bo gra w pilke to sprawa drugorzedna. Ważne, że kasa w portfelu sie zgadza.

Lacca został kupiony za hajs z budzetu wyznaczonego na ten sezon. I do tego sie wszystko sprowadza. Arsenal nie może wyczarować pieniedy na transfery. Wenger nie moze wplynąć na postawe zarządu bo nie ma to znaczenia. Nie moze ulać benzyny z kranu i sprzedać. Przed sezonem ustalili budzet (czy tam w styczniu) i koniec. Jezeli Wenger chce kupić Lemara to musi sprzedać tylu zawodników, zeby mu starczylo na Lemara. Proste. Papcio sie szykował, a ze sie nie udało to inna sprawa. Wiekszość tutaj i tak bardziej chciała Alexisa niz Thomasa. No to czkawką sie wszystkim odbija pan Alexis razem z psami.

Nie jestem pewien ile w tym prawdy, ale gdzies mi sie jeszcze obiło, że tygodniówki laccy i kolasinaca zostały również potrącone z budżetu transferowego. Niby dziwne, ale koszt transferu + tygodniówki to w sumie około 100mln wiec mniej wiecej tyle ile mielismy w tym okienku. JEŚLI to prawda to po dwoch transferach bylismy na 0.

Mając to wszystko na uwadze (prawda czy tez nie) wstrzymalbym sie okrzykami typu "Arsenal ma hajs ale stary Wenger znowu nie wydał" bo wyglądałoby na to że ten hajs to wasze wyobrażenie. Łatwo wylać w jednym zdaniu pomyje na starego, ale w tym wypadku ziomeczki wstrzymajcie wiadra.

Plusem moze byc to ze hajs z Oxa caly czas mamy więc moze Wenger opchnie w styczniu kogoś z dwójki Ozil, Sanchez, dolozy hajs za Oxa i kupi jakiegos lemara fekira czy innego grajka. Tego bym osobiscie chciał. Peace.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280215.12.2017, 22:28

Arsene przedstawił swój punkt widzenia można się z tym zgadzać albo nie, inna sprawa, że nie zawsze jeżeli chodzi o transfery Arsene mógł działać ze względu na finanse

Zagrali słabiej dwa kolejne mecze to teraz będzie nagonka na Arsenal itp. na szczęście sezon jest długi i wiele można sobie jeszcze udowodnić.

Co do zachowania redaktorów.... Oni sami sobie wystawiają opinie komentarzami. żałuje jedynie, że można tylko plusować komentarze gdyby było +/- byłoby lepiej

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268315.12.2017, 20:47

"Czy rozmawiał z Özilem o nowej propozycji...

Nigdy nikt z Manchesteru United się z nami nie kontaktował. Nie wiem, kto to wymyślił. To coś zmyślonego."

Nie rozumiem tego tłumaczenia?
Dlaczego zamiast "tak cz inaczej" zostało wstawione "nigdy"?
Kompletnie zmienia znaczenie i kontekst..

- arsenal.com

on if he’s talking to Ozil about a new deal…

We have never been approached by Man United anyway, so I don’t see why that came up and who found that. It’s always something that has been created.

Marioht komentarzy: 611415.12.2017, 18:59

@arsenallord: Redaktor nie redaktor - szanuję. Ma odwagę wyrazić swoje zdanie, w dosyć konkretnych słowach, bez zbędnej kurtuazji i zabawy w dyplomacje.

Konkretny przekaz.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57015.12.2017, 18:09

Ja szanuję Wengera. To mój piłkarski idol :-)

Szkoda tylko, że ten sezon jest już spisany na straty. Teraz zostało tylko kibicowanie w Lidze Europy. A kibice Arsenalu powinni móc mierzyć wyżej. Xhaka kaleczy środek pola, Alexis i Özil irytują, doświadczona obrona zachowuje się jak młodziki... meh.

arsenallord komentarzy: 29569 newsów: 11715.12.2017, 17:51

@Adrian12543: redaktor, użytkownik, moderator, kibic Arsenalu z Nowego Jorku czy Pekinu - każdy ma prawo do własnego zdania. Wenger miał tyle okazji, żeby honorowo pożegnać się z klubem i żadnej z nich nie wykorzystał. Jak mam traktować czlowieka, który działa na szkodę mojego ukochanego klubu? Szanowałem Wengera, ale ile można? Niedawne podpisanie przez niego nowego kontraktu to naplucie kazdemu kibicowi w twarz. 0 szacunku mam do niego.

I też Cię lubię :D

gnabry_ komentarzy: 5704 newsów: 115.12.2017, 17:46

"nie wypada" hahah

gnabry_ komentarzy: 5704 newsów: 115.12.2017, 17:44

Nie ma benzyny, a składa ofertę za 100 kafli?

arsenallord komentarzy: 29569 newsów: 11715.12.2017, 17:37

Wenger, żaden samochód tylko taczka dla Ciebie i kibice powinni Cię na niej wywieźć z Emirates.

DexteR_000 komentarzy: 756215.12.2017, 17:00

PS. przejdzmy wszyscy na gaz, to pozwoli zbankrutowac arabom :D

DexteR_000 komentarzy: 756215.12.2017, 16:58

Juz tych konferencji sie nie chce czytac, temat przejscia Ozila i Sancheza bedzie jeszcze z 15x

@Dominik11: Bo Alexis mial isc do City, to byly te formalnosci gosciu... rusz głową:/

@Armata500: Jak kierowca ma dojechac do mety jak nie ma benzyny ?:D to chyba wlasciciel samochodu musi zalac pierw paliwa.
Troche w madrzejszy sposob hejtujcie Wengera ;D
Żeby nie było, nie bronie go.

SMTX komentarzy: 204515.12.2017, 16:57

@piootrek2: Nie pajacujmy. Arsenal ma dużo pieniędzy, pomimo dziada Kroenke. Biedniejsi od Evertonu nie jesteśmy, a oni jakoś wydali dużo więcej. Zanim zdobyliśmy hajs z Oxa i Gabriela, kupiliśmy Lace czyli hajs był. Wenger albo nie chce wpłynąć na postawe zarządu, bo boi się o posade albo po prostu mu tak wygodnie i są tak dogadani, że ma holować ten klub bez pyskowania.

Z mojej strony dodatkowo uważam, że nie tylko gracze warci po 100mln mogą dać nam coś ekstra. Trzeba tylko często trzepać inne ligi i mieć tego nosa, a Wenger ostatnio chyba traci węch. 100mlnów za Lemara to moim zdaniem za dużo, ale w tamtym momencie to był klasyczny panic buy wengera, więc nie było innych pomysłów. Można było jednak popracować całe okienko i za te 100mlnów kupić 3 grajków, żeby uzupełnić braki, które mamy praktycznie na każdej pozycji.

schnor25 komentarzy: 1854615.12.2017, 16:47

Co tydzień to samo, co z kontraktami Ozila, Sancheza. Na uj się te cymbały co tydzień o to pytają? Czego oni oczekują od Wengera, że powie: "Tak Mesut w styczniu dołączy do United, natomiast Sanchez do City"? No litości.

Dominik11 komentarzy: 2005615.12.2017, 16:37

@piootrek2: https://kanonierzy.com/news/wenger-zlozylismy-oferte-100-milionow-euro-za-lemara/43554/

Dominik11 komentarzy: 2005615.12.2017, 16:35

@piootrek2: Co ty gadasz złożyliśmy ofertę za Lemara 100 mln potwierdził to Wenger i prezydent AS Monaco.

Transfer upadł dlatego że nie udało się wszystkich formalności dopełnić czyli testów medycznych itp.

piootrek2 komentarzy: 101815.12.2017, 16:30

Wenger ma taką kase, że jak chciał kupić Lemara to najpierw musiał dopiąć transfer Sancheza do City. No faktycznie kasy od wuja.

Ranczomen komentarzy: 1225215.12.2017, 16:22

"Posłuchaj, nie mamy benzyny, ale mamy pomysły." XDDD

Tak jest jak się na lato zapomni na stację zajechać. Ileż razy na oparach może się udać?

Armata500 komentarzy: 4345 newsów: 13015.12.2017, 16:19

"Posłuchaj, nie mamy benzyny, ale mamy pomysły. Oni mają benzynę i pomysły, więc są bardziej wydajni."

A czyja wina, gdy nie ma benzyny i nie można dojechać do celu czyli mistrzostwa? Kierowcy. A kto jest kierowcą? Bodajże trener, czyli Wenger. Klub, zawodnicy, transfery to samochód, a kieruje tym przede wszystkim Wenger. Im droższy samochód, tym powinien mieć większe szanse w starciu z innymi w swojej klasie. Może nie mamy tyle pieniędzy co City, ale nadal mamy ich bardzo dużo i stać nas na rywalizację, a nie na 19 pkt straty. Możemy mieć samochód mniej prestiżowej marki od City, ale z podobnymi osiągami. Ale Wenger zapomniał zatankować, taka z niego ciapa, i teraz toczymy się na rezerwie, bo najbliższa stacja oddalona o 100 km, nie wiadomo, czy dobijemy do celu (TOP 4, bo o mistrzostwie można zapomnieć).

Wenger sam siebie zaorał, sory. Jasne, kierowcą tego samochodu jest także np. dziad Kroenke, zmieniają się z Wengerem, ale Kroenke szkoda kasy na paliwo i jeździ zawsze na rezerwie, licząc, że minimum TOP 4 będzie jak najmniejszym kosztem. Już raz się przeliczyli.

Dominik11 komentarzy: 2005615.12.2017, 16:17

Wenger ma kasę może nie taką jak Per w Man City ale ma , i co efektów nie ma a jest jeszcze gorzej.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6