Wenger o transferach, Giroudzie...

Wenger o transferach, Giroudzie... 10.09.2015, 21:38, Michał Pałasz 51 komentarzy

O braku transferu zawodnika z pola...

Przeprowadziłem ponad 300 transferów i za każdym razem to trudna decyzja. Kupisz piłkarza, który wzmocni twoją kadrę, czy też nie? Rozwiązania, które były dostępne, nie były do końca przekonujące. Ostatecznie nie kupujesz po to, by dać komuś na coś nadzieję, tylko po to, by uczynić skład silniejszym. Kupowanie i sprzedawanie to tylko jedna droga do tego, by wzmocnić drużynę, ale nie jedyna.

O tym, czy w linii ataku jest wystarczająco wiele rozwiązań...

Oczywiście, jestem przekonany, że z przodu mamy wystarczającą ilość i jakość. Dobrą wiadomością po zakończeniu okna transferowego jest to, iż w końcu możemy porozmawiać trochę o piłce. To ją kochamy i chcemy się na niej skupić. By robić postępy, potrzebna jest ciężka praca, odpowiednie nastawienie oraz duża konkurencyjność - tego potrzebujemy w każdym pojedynku.

O Giroudzie...

Ma moje wsparcie, a to bardzo ważne dla napastnika. Nie ma na świecie takiego snajpera, którego umiejętności nie byłyby kwestionowane. Zmarnowana okazja i gwizdy ze strony fanów niestety się zdarzają.

O tym, czy brak transferu napastnika był frustrujący...

Wiele razy to mówiłem - patrzycie tylko na to, co działo się na rynku transferowym. Rozumiem nadzieje wszystkich, lecz jeśli zwrócicie uwagę na to, co działo się pod koniec okna, zauważycie, jak krótka lista rozwiązań była dostępna.

O stawaniu za piłkarzami murem...

Wspieranie piłkarzy to cześć pracy na rzecz drużyny, klubu. Nie zawsze trzeba oczekiwać, by dołączył ktoś nowy, kto rozwiąże wszystkie problemy. Wspieranie zawodników polega na wierze w ich umiejętności, a teraz mamy na to doskonałą okazję.

O tym, czy kontuzja Welbecka miała wpływ na poczynania transferowe...

To niczego nie zmieniło. To, czy mamy kontuzjowanych graczy, nie zmienia sytuacji, nie rozumiem mediów. Jestem zaskoczony, iż oskarżyli mnie oni o kłamstwo. Gdy byłem w piątek na konferencji prasowej, nie wiedziałem, że z Welbeckiem nie jest najlepiej. Nie okłamałem was - podałem informacje, które na daną godzinę miałem.

O tym, czy Arsenal był blisko pozyskania kogokolwiek...

Nie ma potrzeby rozmowy na ten temat w tym momencie. Musimy się skupić na tym, co przed nami. Nie kłamałem, byliśmy gotowi na jakiś krok. Nie chodzi jednak o to, by zadowolić ludzi, lecz o to, aby znaleźć skuteczne rozwiązanie. Taka okazja nie pojawiła się. Trzeba być też na tyle odważnym, by powiedzieć - "nie".

Arsene WengerOlivier GiroudTransfery autor: Michał Pałasz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
hot995 komentarzy: 5997 newsów: 512.09.2015, 13:45

Przesyt klasowych graczy nie jest dobrym rozwiązaniem, a już na pewno nie na jednej pozycji. Najlepszym tego przykładem jest Real. W swoich szeregach mają czterech genialnych pomocników (Kross, Modrić, James, Isco) a grać może tylko trzech. W takim wypadku ktoś musi usiąść na ławkę i nie jest z tego powodu zadowolony. Nie przez przypadek Perez pozyskał Kovacića zamiast Pogby, czy Verrattiego. Kupno, sprzedaż, wypożyczenie danego zawodnika nie jest takie łatwe jak niektórzy tutaj myślą. Dla Was wszystko jest proste: "kupić tego", "tego to się sprzeda", "a tego to wypożyczy. Właśnie dlatego Wy możecie jedynie robić transfery w FM i innych gównach a Boss jest tu, gdzie jest. Złotego środka nie było. Arsene musiał wybrać mniejsze zło albo kupuje napastnika na teraz do rywalizacji i dalej wszyscy płaczą, że za słaby albo poczeka i kupi jednego z najlepszych na świecie za rok. Jedno wyklucza drugie. AW podjął taką decyzję jaką podjął - w mojej opinii słuszną. Swoją drogą wypadałoby, żeby kibic własnej drużyny znał poprawną pisownię, bo to aż razi w oczy.

Oldgunner3 komentarzy: 976812.09.2015, 11:34

Mówiąc o klubie Arsenal Londyn pojmowanym jako jeden z 10 najzamożniejszych,popularnych i najlepiej[ponoć] zarządzanych klubów świata w/w argumentacja bossa ma niewiele z nim wspólnego.Nasz trener opowiada o sytuacji kluby gdzieś ze środka ligii;chyba,że moje wstępne założenie jest błędne - chociaż wg wszelkich statystyk [może po za aspektem stricte sportowym] jest to prawda.Idąc dalej - mamy faceta który nie zarabia kilkanaście tysięcy funtów rocznie lecz tygodniowo,a spora rzesza kibiców wymaga od niego tyle co od siebie albo i mniej.Tłumaczenie,że nie było na rynku dostępnego napastnika to truizm.To usprawiedliwienie dla miernych i słabych.Po za tym dlaczego wszyscy zafiksowali sie na napastniku.Nie można napadziora to ściągnijmy pomocnika - ktoś powie - mamy ich dosyć - świetnych graczy nigdy dość,zawsze można kogoś sprzedać,wypożyczyć.Obrona nasza to również nie monolit,a w ogóle graczy tacy jak Flam.,Rosa,Arteta czy nawet Merte powinni odejść.Nikt o zdrowych zmysłach nie wymagał od Wengera rozbicia banku lecz o sprowadzeniu ze 2/3 graczy na wysokim poziomie bo zwyczajnie [po za wszystkim] jest to dobre dla wewnętrznego zdrowia drużyny - nie może być tak,że facet wie,że cokolwiek zagra to i tak w następnym meczu wystąpi,a Wenger zresztą sam sobie zaprzecza - cytuję z tekstu wyżej - ''by robić postępy potrzebna jest cieżka praca..... duża konkurencyjność'' - konkurencyjność której jest coraz mniej i kiszenie się we własnym sosie.Brawo Mr Wenger ! Jakoś inne kluby mogą dokonywać porządnych transferów,że wspomnę [już nie po raz pierwszy] Douglasa Costę który przeszedł do Bayernu i gra tam wyśmienicie.Brakuje u nas wyraźnie organizacji,determinacji i kogoś takiego jak Dein.Siąsć i płakać to możemy my,a nie trener zarabiający rocznie mln mający za sobą armię pomagierów,skautów,trenerów etc. Może czas wymienić ekipę skoro ta nie daje rady bo tłumaczenie,że się nie da jest nieco infantylne i żenujące.W dodatku wygląda na to,że cały świat piłkarski uwziął sie na biednego AW i on teraz ma traumę i przeżywa syndrom oblężonej twierdzy.Czasami naprawdę warto kogoś posłuchać Mr Wenga..

losnumeros komentarzy: 1318912.09.2015, 11:22

Kto tu mówi o 15 graczach? Problemy z rozumieniem tekstu?

Dawid04111 komentarzy: 13297 newsów: 1412.09.2015, 10:43

Uważacie, że lepiej kupić rzutem na taśmę pietnastu graczy do pierwszego składu jak Utd niż nikogo jak my?
Zobaczymy jak to wyjdzie w lidze. Te transfery nie dadzą im więcej niż 4 miejsce. My mimo wszystko możemy powalczyć o mistrza. Jesteśmy zespołem a nie zbiorem przypadkowych zawodników, którzy sezon temu coś pokazali..

losnumeros komentarzy: 1318912.09.2015, 09:28

A zaś będzie narzekać ze tylko Giroud został na ataku ciekawe co powiecie jak dozna kontuzji i kto tam będzie grać? Słucham? Theo, Alexis? To nie są napastnicy. Wy macie swoje racje ja mam swoją rację. Bakka Czy Martinez mają zdecydowanie lepszy drybling i przyspieszenie niż Giroud no ale co tam lepiej zostać z 1 G

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 512.09.2015, 07:49

@ losnumeros:

Temat rzeka, wałkowany już od wielu miesięcy. Skoro jednak cały czas się upierasz to powtórzę po raz enty. Jest tylko sześciu lepszych napastników niż Olivier, tj. Suarez, Agüero, Lewandowski, Benzema, Ibrahimović i ew. Cavani. Żaden z nich nie był do wyjęcia. Wszyscy pozostali, których Arsenal mógł mieć w mgnieniu oka nie oferowaliby nic więcej poza zwiększeniem konkurencji. To za mało, bo ten klub potrzebuje przede wszystkim jakości. Takową są w stanie zapewnić tylko zawodnicy klasy światowej jak Alexis, Mesut, czy Cech. Żadne "Martinezy, Bakki, Martiale", czy jeszcze inne wynalazki. Na koniec dam Ci tylko radę, żebyś odstawił czytanie głupich plotek transferowych typu "Dejli Shit" i zainteresował się trochę rzeczywistością. "Wielu się mną interesowało, ale od początku mówiłem, że zostanę w PSG" - Zlatan, cytat z dnia 02/09/15. Tyle na temat dostępności Szweda.

losnumeros komentarzy: 1318911.09.2015, 23:32


adrian12543

To faktycznie lepiej zostać z 1 napastnikiem, naprawdę wspaniała logika, nie chcę wierzyć w to że Wenger nie widział wcześniej że Danny wyleci na dłuższą metę. Ibra był do wyciągnięcia no ale jak się leci w ostatni dzień okienka,tylko tutaj bardziej kwestia zawodnika a nie klubu

Leehu komentarzy: 1049611.09.2015, 16:28

"O tym, czy Arsenal był blisko pozyskania kogokolwiek..." - Ta a potem będziemy czytać po latach o sekretnej ofercie 200 mln za Messiego latem 2015, która została odrzucona i o tym że to tak na prawdę Wenger chciał pozyskać Mullera. :D

Leehu komentarzy: 1049611.09.2015, 16:25

Jeśli chodzi o transfery to dla mnie sprawa jest prosta mamy pieniądze to szukamy gracza który wzmocni skład i jeśli go znajdujemy to po prostu wydajemy na niego pieniądze, owszem nie przepłacamy i nie dajemy za zawodnika wartego 20 mln 50 mln, ale jeśli trzeba dać 5-10 mln więcej to po prostu to robimy bo wiemy że to nam się zwróci na prawdę była na rynku masa napastników którzy wzmocniliby nasz atak i dali od czasu do czasu odetchnąć Giroud, albo jeszcze lepiej to Giroud dawałby im od czasu do czasu odsapnąć. I nie ma tu gadania o tym czy się w kogoś wierzy czy nie czy daje mu się nadzieję czy nie piłkarze zarabiają pieniądze za gre w klubie czasem muszą uznać że mają w zespole lepszych konkurentów i żeby grać muszą po prostu się bardziej starać, cała Europa zwiększa konkurencyjność w swoim składzie sprowadzając nowych zawodników a Wenger tylko osłabia tę konkurencje w naszym składzie bo wierzy w piłkarzy i nawet jak któremuś z nich mecz nie wyjdzie to daje mu szansę w następnym i następnym to ja się pytam jak oni mają się poprawiać w grze skoro każdy błąd jest im wybaczany, Wojtek też pewnie nie wyleciał ze składu za to że zagrał słabo w nowy rok, a pewnie za pyskowanie ale teraz Wojtek pokazuje na wypożyczeniu to co najlepsze bo chce pokazać Wengerowi że się mylił. Wenger chyba się gdzieś pogubił zbudował dobrą paczkę na początku XXI w., później ten skład wyparował gdzieś, klub odmłodził kadrę ale Wenger ze swoimi metodami się nie zmienił. Tak samo jak z wystawianiem Ramseya na skrzydle, może tam wystawić Alexa który jest w gazie i w większości meczów w tym sezonie był tą postacią która przyspieszała nasze ataki, ale nie Ramsey musi grać a skoro w składzie są Ozil i Cazorla to Aarona trzeba na skrzydle dać, ale on tam grać nie umie i tak jak pisałem przy składach na mecz ze Newcastle dobrze że ze składu wypadł na ten jeden mecz z trójki rozgrywających (szkoda że to Ozil), bo ja już patrzeć nie mogłem na to jak bierni w ataku jesteśmy i z tego co pamiętam choć gol jest tylko 1 to był to dużo lepszy mecz w naszym wykonaniu od tych poprzednich tylko skuteczności zabrakło.

adrianpilsczek2000 komentarzy: 154211.09.2015, 16:03

Może to i lepiej, że nie kupił jakichś Kokorinów itp.

losnumeros komentarzy: 1318911.09.2015, 14:29


hot995

Skoro zadowala cie TOP4, 1/8 LM i FA CUP które inne drużyny olewają to spoko. Byli zawodnicy do kupienia i tyle.

bartek komentarzy: 29211.09.2015, 14:13

Trzeba miec odwagę żeby odejść panie Wenger.
Stary cap w kółko papla to samo, słuchanie zdartej płyty.

gothegunners1886 komentarzy: 309811.09.2015, 14:09

Z drugiej strony to prawda mało jest świetnych zawodników na rynku transferowym..

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 511.09.2015, 12:19

Wengera nie trzeba bronić. Jemu trzeba gratulować, że nie popadł w akt desperacji jak United.

losnumeros komentarzy: 1318911.09.2015, 11:57


AlexVanPersie

Denerwuje mnie teraz bronienie Wengera i to ze nie było zawodników.Wenger miał 2 miesiące na znalezienie napastnika a nie tylko ostatni dzień okienka. Mógł przyjść Bacca Martinez każdy z nich dałby rywalizację w ataku.

ryba11 komentarzy: 22111.09.2015, 11:26

Giroudzie? xD

AlexVanPersie komentarzy: 806411.09.2015, 11:01

Papa ma rację.

A dla tych co nie wierzą krótkie pytanie:
MU desperacko szukało napastnika, gotowe było wydać o wiele więcej niż my. Nikogo nie kupiło, dopiero w ostatnim dniu, w desperacji, kupili niesprawdzonego małolata. Kogo miał kupić Wenga jak zdesperowane MU z 3 razy większą ilością walizek z hajsem nikogo kozackiego nie kupiło?? No kogo??

Jak macie zamiar pisać Martineza, Baccę czy innych tygrysów drugiego sortu to nie odpisujcie., bo się nie rozumiemy.

Papa myśli o Lewym, Benzynie, Suarezie a wy tu mu z Martinezem i Baccą...

kanonier21afc komentarzy: 225711.09.2015, 10:28

I nagle po 10 lat wygramy ligę...!

mitmichael komentarzy: 4924311.09.2015, 10:06

O tym, czy brak transferu napastnika był frustrujący...

No jasne bo Arsenal ma zakaz robienia transferow przez połowe okienka tylko w koncowce moze no i wtedy ciezko jest kogos sciagnac. Skoncz wasc wstydu oszczedz Panie Wenger

O tym, czy kontuzja Welbecka miała wpływ na poczynania transferowe...

A ja mu tam nie wierze, na pewno cos musiał wiedziec to dziwne, ze w ciagu paru dni z dobrej sytuacji Welbecka sytuacja stała sie tak koszmarna. Wenger trolluje jak zawsze.

PS: szkoda, ze nikt go nie zapyta jak to jest, ze Welbeck przez tyle czasu gry w MU nie miał az takich urazow a teraz po przyjsciu do Arsenalu co chwile cos mu sie przytrafia.

malyglod komentarzy: 648911.09.2015, 08:24

Może Campbell dostanie szansę...

Kowal96 komentarzy: 1759111.09.2015, 08:11

Tak papa, z przodu jest jakość i liczy się odpowiednie nastawienie....

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 911.09.2015, 07:58

"... Taka okazja nie pojawiła się."
I wszystko jasne - albo okazja, albo nic. Ozil i Sanchez to typowe okazje. Cech też. więc widać, że Wenger nie starał się przekonać klubu do sprzedaży i piłkarza do przejścia, tylko szukał okazji. Już nie ma argumentów i z roku na rok będzie ich coraz mniej.

"lecz jeśli zwrócicie uwagę na to, co działo się pod koniec okna, zauważycie, jak krótka lista rozwiązań była dostępna."
I kolejny dowód na to, żę Wenger czeka całe okienko, bo może okazja się trafi.
Nie ma okazji - nie ma transferów

NaliniAFC komentarzy: 96811.09.2015, 07:27

@Kanonier204 Miałem to samo przeczytałem jakość i na tym skończyłem. Zobaczymy ile ta jakoś strzeli bramek ale już mogę powiedzieć że nie.pobijemy rekordu bramek z tamtego sezonu.

Piterson komentarzy: 12411.09.2015, 06:50

Już mi sie nawet czytać nie chce tych jego bredni.Kibice Arsenalu!Kupujcie bileciki i karneciki!A my sobie kaske przytulimy.Bo czemu nie?

page komentarzy: 1684 newsów: 411.09.2015, 01:24

@12Titi14

Jak Wenger utrzymał się na topie bez transferów, skoro nie był na topie od dziesięciu lat?
Na topie jest Chelsea, ManC, na topie jest Barcelona, Real, Bayern etc. I te drużyny wydają pieniądze na transfery, tylko niewielka część zawodników jest "wypracowana" samodzielnie.
Poza tym, w naszych najlepszych latach:
1) specyfika sportu była inna, nie było takiego migrowania zawodników do kilku najlepszych klubów, ogólnie przenoszenie się i negocjowanie kontraktów było rzadsze;
2) pieniądze były dużo mniejsze, taki Titi przychodził do nas za jakieś 10 milionów, Davor Suker za mniej niż 5 (rok po królu strzelców na WC '98!!), pensje także stanowiły mały ułamek dzisiejszych (

fabregas1987 komentarzy: 2581711.09.2015, 01:03

Czy ja wiem czy tak bardzo stoi za zawodnikami... Cazorla mówił kiedyś, że Arsenal potrzebuje nowego napastnika, więc myślę, że brak kupna takowego raczej Santiego nie wsparł psychicznie

Zbysiacz komentarzy: 18911.09.2015, 00:56

Klasowi gracze kosztuja wiec trzeba bylo rozbic bank, nie zawsze bedzie okazja jak z Alexisem.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 311.09.2015, 00:53

O tym, czy w linii ataku jest wystarczająco wiele rozwiązań...
Oczywiście, jestem przekonany, że z przodu mamy wystarczającą ilość i jakość.

Przestałem czytać.

14tomek komentarzy: 109811.09.2015, 00:32

A teraz kontuzja Giroud i skończymy jak United za Moyesa :D

M4RJANO komentarzy: 69911.09.2015, 00:07

Cwali
nie masz racji skład należało wzmocnić w ataku choćby po to by była zdrowa konkurencja i szersza łąwka w przypadku poważej kontuzji która na bank pozbawi nas majstra np młodym zdolnym chłopakiem

cwalin komentarzy: 236611.09.2015, 00:01

no i ma racje MU kupowal w tamtym sezonie na potege i co?Poprostu nie bylo zadnego wymiatacza jak Sanchez do wyjecia i tyle,bo kupowanie tylko klasowych graczy ma sens.

losnumeros komentarzy: 1318910.09.2015, 23:55

Theo to nie napastnik i go z niego nie zrobi nie ten wiek. Czyli rozumiemy jak by zostało mu tylko 11 zawodników to by nikogo nie kupił bo po co. W tym okienku w ogóle nie działał jak by chciał to po Ibre lub Cavaniego wcześniej poleciał a nie w ostatni dzień. Gada głupoty i tyle.

M4RJANO komentarzy: 69910.09.2015, 23:47

Dla tego człowieka 2 miesiące to za mało żeby wzmocnić skład choć jednym graczem z pola. Co za koleś brak słów oby wreszcie odszedł i dał komuś z jajami poprowadzić ten wspaniały klub.

Zelalem komentarzy: 103310.09.2015, 23:42

"Rozwiązania, które były dostępne, nie były do końca przekonujące. Ostatecznie nie kupujesz po to, by dać komuś na coś nadzieję, tylko po to, by uczynić skład silniejszym" - empirycznie i paradoksalnie
Transfery mogą przynieść odwrotny skutek do oczekiwanego, nadzieje rosną a sukcesów przybyć nie musi

drewniane_krzeslo komentarzy: 280910.09.2015, 23:38

Arsene z pewnością próbował sprowadzić napastników. Wciąż słychać głosy dlaczego ciągle wypożycza Joela, dlaczego nie kupił jednego czy drugiego zawodnika. Odpowiedź jest prosta uważa, że skład jest dobry. Zgadzam się z tym, dlaczego ? Powód jest prosty wykonaliśmy kilka małych kroczków do przodu. Mam na myśli Puchar Anglii czy Tarczę Wspólnoty także 3 miejsce w lidze.

Simpllemann

Masz 100 % racji.

Simpllemann komentarzy: 52849 newsów: 52410.09.2015, 23:29

Nie kupił to nie kupił. Na oceny przyjdzie czas na koniec sezonu.

lays komentarzy: 3987110.09.2015, 23:24

hahaha :D NO tak pod koniec oknienka była mała lista rozwiazan, bo cale okienko nie dzialales Arsene.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57010.09.2015, 23:06

@page:
Wenger już nie raz udowodnił, że aby utrzymać się na topie nie musisz kupować. You can't buy class - to było hasło fanów The Gunners, gdzie ono jest teraz?

@Kyrtap:
Martinez troszkę niepewny. 27 lat i tylko Portugalia. Teraz Hiszpania go sprawdzi. Jovetić i Dzego wątpię, że by zostali wypożyczeni do nas. Benteke do mnie nie przemawia, a Mandzukić zbyt podobny styl co Giroud. Reszta jak Dybala, Lacazette, Icardi może by się sprawdzili, nie wiem.

page komentarzy: 1684 newsów: 410.09.2015, 22:40

"Kupowanie i sprzedawanie to tylko jedna droga do tego, by wzmocnić drużynę, ale nie jedyna."

To piłka nożna na najwyższym światowym poziomie. Jeśli chcesz się utrzymać na topie, kupujesz. Nie ma innej sprawdzonej metody, to nie NFL. Jak masz szczęście, to 3-5 wychowanków klubu spełni wyśrubowane oczekiwania - nie więcej.

al_arsen komentarzy: 69110.09.2015, 22:39

Ale pieprzy jak potrzaskany. Kupuje żeby skład wzmocnić np. Benayoun, Kallstrom, Chamakh i paru innych.

metjuAFC komentarzy: 5704 newsów: 110.09.2015, 22:23

Powiedzmy sobie szczerze brak transferów to błąd i wygeneruje to jeszcze problemy prędzej czy później. Chciałbym, żeby Wenger dał w końcu pograć Joelowi bo chyba jednak zostawił go po to by nikogo nie sprowadzać. Walcott powienien wrócić na skrzydełko, a Joel być zmiennikiem Giroud. Może kostarykanin potrzebuje takiego zaufania i wiary w jego umiejętności jak w przypadku Coqa. Myślę, że warto spróbować.

Kyrtap komentarzy: 4860 newsów: 110.09.2015, 22:16

Axinus

Martinez, Bacca, Jovetic, Dzeko, Vietto, Dybala, Benteke, Mandzukic - oni zmienili kluby.

Icardi, Lacazette - byli spokojnie do wyciągnięcia

Żaden z tych 10 napastników gorszych od Giroud nie jest. Może nie każdy byłby lepszy, ale odciążyłby Francuza, który jak wiadomo nie jest w stanie zagrać całego sezonu na wysokim poziomie.

Co do naszego składu, to mamy fajny trzon, ale brakuje nam właśnie jakości z przodu, żeby osiągnąć większy sukces.

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 110.09.2015, 22:08

Wiem że znowu wyleje się fala krytyki ale ja też jestem zdania że lepiej nie kupować nikogo niż jakiegoś Kokorina.

Chyba wszyscy wiedzą że napastników nam potrzebnych dostępnych na rynku nie było zbyt wielu. Najlepsi byli nie do wyciągnięcia z prostych przyczyn.
Chyba że myślicie o takim zakupie jak MU - Martialu za $$$.$$$.$$$
No albo kolejnym Sanogo?

Poza tym powtarzam po raz kolejny: czemu nie wierzycie w naszych piłkarzy - przecież wielu z nich ma ogromne umiejętności i potencjał.

Nie popieram teorii że tylko transfery dadzą nam sukcesy. Już nie będę wypominał klubów które zrobiły milion transferów a i tak nic nie zdobyły.

schnor25 komentarzy: 1854610.09.2015, 21:57

Mógł się postarać o jakieś konkretne wypożyczenie. Jeszcze się okaże, że będziemy musieli przedterminowo ściągać Akpoma z wypożyczenia.

MarkOvermars komentarzy: 914010.09.2015, 21:55

Ostatecznie nie kupujesz po to, by dać komuś na coś nadzieję, tylko po to, by uczynić skład silniejszym - lepiej było nie kupować niż Kokoriny sprowadzać

meloniasty91 komentarzy: 7810.09.2015, 21:52

Było kilku dostępnych napastników, ale na początku okienka: Martinez, Bacca, Vietto, Benteke. Wenger liczył na to, że Benzema nie będzie się dogadywać z Benitezem i wyciągnie go z Realu, ale niestety się przeliczył. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że Giroud nie złapie kontuzji.

kanonier1211 komentarzy: 17610.09.2015, 21:50

Pieprzy o tym co się działo pod koniec okna...smieszne panie Wenger. Okienko transferowe trwa nieco dłużej niż sam deadline. Beznadziejne okienko, było pare nazwisk, które wzmocnilyby sklad i szanse nw mistrza byłyby większe.

Kyrtap komentarzy: 4860 newsów: 110.09.2015, 21:49

No tak, nie było okazji, bo Barcelona, Real czy Bayern nie wypychały żadnej ze swoich gwiazd... O zawodnika trzeba powalczyć, a nie czekać aż ktoś nam go podstawi pod nos (Sanchez, Oezil)

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com