Wenger: Wielkie zmiany nie są nam potrzebne

Wenger: Wielkie zmiany nie są nam potrzebne 01.06.2011, 20:16, 111 komentarzy

Arsene Wenger stwierdził, że filozofia jaką wyznaje jego zespół, po naniesieniu niewielkich poprawek pozwoli mu rywalizować o tytuł Premier League w następnym sezonie. Przypomnijmy, że Kanonierzy zakończyli rozgrywki dopiero na czwartym miejscu ze stratą 12 punktów do Manchesteru United.

Sezon zakończył się załamaniem psychicznym drużyny. Wenger przyznał nawet, że nadal dręczy ono jego zawodników. Boss rozumie jednak zawiedzionych fanów, jednocześnie podkreślając, że jego drużynie brakuje zaledwie 5% do sukcesu.

- Krytyka jest ostrzejsza w tym roku ze względu na niecierpliwość ludzi - powiedział Wenger dla Arsenal TV Online. - Ludzie są przyzwyczajeni, że co roku gramy w Lidze Mistrzów, dlatego musimy dać im więcej. W tym sezonie jednak nie zdołaliśmy tego zrobić.

- Ludzie kochają to co robimy, ale przede wszystkim chcą nas widzieć z pucharami. Chcą być przekonani, że podążamy w dobrym kierunku. Chcą dowodów, że wszystko idzie tak jak należy.

- Nasi fani są sfrustrowani, ponieważ byliśmy tak blisko, by przekonać wszystkich, że nasz futbol jest świetny i nie udało nam się to. Nazwałbym to zawiedzioną miłością. To było okrutne. Reakcje były jednak chyba zbyt ostre. Podzielam to jednak i rozumiem.

- Nie oznacza to jednak, że mielibyśmy porzucić naszą filozofię, czy styl w jakim prowadzimy klub. Mamy 95% tego co jest potrzebne do sukcesu. Potrzebujemy pozostałych pięciu by wprowadzić go w życie. W tym sezonie tylko z nim flirtowaliśmy i było to bardzo frustrujące.

- Fani są rozgoryczeni, że nie wygraliśmy Premier League, ale jesteśmy już naprawdę blisko. W 2003 roku również byliśmy najlepszą drużyną grającą poza swoim stadionem i nie wygraliśmy ligi. Jednak już w 2004 byliśmy bardzo mocnym zespołem i zgarnęliśmy mistrzostwo.

- Odnośnie postawy zespołu, to muszę powiedzieć, że była ona wspaniała. Rozczarowujący jest jednak fakt, że nie potrafiliśmy opanować nerwów w końcówce rozgrywek, kiedy bezwzględnie trzeba zdobywać punkty. Myślę tutaj o potyczkach z Liverpoolem, Tottenhamem i Boltonem. Mogliśmy spokojnie wygrać te mecze, byłoby 7 punktów więcej.

- Straciliśmy w tym sezonie bardzo niewiele bramek z gry. Większość z nich wpadła po stałych fragmentach. Nie chcemy ich dalej tracić w ten sposób. To coś łatwego do poprawienia.

- Musimy po prostu poprawić naszą drużynę pod względem fizycznym. Potrzebujemy kilku wysokich piłkarzy. Musimy mieć większą różnorodność i możliwość wyboru. Musimy być zdolni do walki z bardziej charakterystycznymi przeciwnikami, którzy grają w określony sposób.

Arsene WengerTransfery autor: źrodło: TEAMtalk.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 10:00

z ortografia tez u ciebie wesolo..
nNie umie motywowac? A skad to wiesz? Byles u nich w szatni?
A raczej z wywiadow ktore udzielaja pilkarze wychodzi ze potrafi motywowac..

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:58

pierwszą zmianą po zakończeniu sezonu powinno być wylanie z hukiem Wengera i wtedy znalexienie kogoś kto umie ściągnać dobrych doświadczonych graczy

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:55

Ile ty masz lat chlopie , wogole myslisz Ci chyba tlumacze ze trzeba kogos dobrego(za twoje miliony) z doswiadczeniem a nie kolejnego mlodzika? To Ci probuje wytlumaczyc, ale chyba sie nie da

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:51

tylko nie wiem dlaczego chyba tylko dlatego że klub ma zyski nic pozatym raczej jestem pewien że po tym sezonie nikt nie zgłosiłby się po niego by przeją klub on nie potrafi wygrywać nie umie motywowac graczy

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:49

sorry ale ja myślę że ten gośc gdyby miał szczypte honory sam by podał się do dymisji po tym sezonie tylko tego nie zrobi bo nigdzie nie znalazłby raczej roboty

Jasne wenger do dymisji, co dalej?
I sadzisz ze nigdzie by go nie przyjeli?
Choc nie zdobywa trofeow to i tak go uwazaja za jednego z najlepszych

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:49

Tylko zauważ że w MU trener terz gdy odchodzą ci najstarsi nie boi się kupywac zawodników za grube miliony a ten woli wydawać je na gówniarzy którzy może bądą dobzi a może zwolni ich lub sprzeda za pare lat tak się u nas marnuje kasę

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:46

Ty nie wiesz co czytasz czy napisaclem ze oni nie sa zgrani? tu nie o to chodzi, doswiadczenie w walce o puchary chodzi i potrzeba doswiadczonych bardziej pilkarzy a nie znowu 18-latkow,
I powtarzam Ci zebys zapamietal ze nie chodzi o zadne zgranie.
Np MUły Giggs Schooles i inni starsi mieszaja sie z mlodszymi o to chodzi

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:39

Jack Wilsher jest fenomenem to drugi Gerard jedynie jemu i RvP tak naprawdę chciało się grac po dkoniec i walczyć brak było mu sił bo jest młody ale ma charyzme i wole walki czego innym brakuje Ramsey on wogóle nie grał przecież Wenger nie stawiał na niego w niewielu meczach grał Wolcott gra z tym składem od 3 sezonów jak pamietam więc nie mów mi że nie jest zgrany z nimi im się poprostu nie chcę grać Wenger wielu nich wmówił że są bóg wie kim zachowują się jak mega gwiazdy ale na boisku tego nie pokazują pora na zmiany nie tylko wśród zawodników, miał stawiac na młodych i co Lansbury poszedł do wypożyczenia zamiast grać zamiast Szawy z młodego tego byłby lepszy pozytek niż ruska

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:35

Ile graja to jak wyjasnisz ze rok temu bylo to samo?
JAck ma z 19 lat
obrone KOsa DJ(chyba sa mlodzi czy moze sie myle?)
Walcott, Ramsey jasne ale przeciez oni graja dlugo ze soba?
To nie chodzi o to ze graja dlugo ze soba tylko ze graja krotko w PL
I dlatego trzeba kogos z doswiadczeniem , czyz nie tANK?

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:28

hehehehehehehe dobre doświadczeni a ile to niby oni już grają ze sobą nie rozbawiaj mnie naprawdę :) to czekaj czekaj będą mieć doświadczenie jak będą mieć po 30 lat wtedy może coś wpadnie ktos tam się podłoży i coś pozwoli nam wygrać ja kocham ten klub i od wielu lat jestem jego fanem ale czas Wengera się skończył

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:24

TANK
Tak tak z tym skladem jakby byli bardzie doswiadczeni to moglismy zdobyc tytul i puchar lamusie

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:23

sorry ale ja myślę że ten gośc gdyby miał szczypte honory sam by podał się do dymisji po tym sezonie tylko tego nie zrobi bo nigdzie nie znalazłby raczej roboty

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 09:21

szkoda naprawdę klubu bo go marnuje ale tylko kibice to widzą nie szefowie dla nich liczą się zyski nic wiecej trofea po co im jak klub jest wypłacalny. Z takim podejściem to my raczej jeszcze przez długi czas od przyszłego sezonu będziemy się bić raczej o pierwszą 6 a nie mistrzostwo liga mistrzów sorry ale z tym składem to nie dla nas chyba że połowy z tych gości u nas nie będzie

scKanonier94sc komentarzy: 318902.06.2011, 09:19

My tu mozemy spekulowac a Boss i tak zrobi tak jaki bezie mial kaprys(tylko zeby ten kaprys byl liczony w milionach funtow na jakis konkretnych pilkarzy)

pipito komentarzy: 3402.06.2011, 09:16

Ten sezon był tragiczny mieliśmy 12 punktów straty do United ale zwróćmy uwage na to ile w tym sezonie Manchester stracił punktów, ile oni mieli remisów z poczatku sezonu...mi sie wydaje, że po wzmocnieniach United spokojnie dobije do 85-90 punktów a my??? o Lidze Mistrzów nawet nie wspominam, nie oddac żadnego strzału w Barcelonie a jedyna nasza bramka/nadzieje to samobój ehh...mam dosyć Wengera.

TANK komentarzy: 28502.06.2011, 08:58

Tak jak czułem jest pewniejszy swej posady i już ma to gdzieś nic nie zmieni nikogo nie kupi po po kiego a jak przegra znów sezon to trawa będzie znów za wysoka. Odejdź a kysz nie zasługujesz by być trenerem tego klubu

mcdarks9 komentarzy: 64002.06.2011, 07:55

Jeżeli w te 5% maja się wliczać zawodnicy światowej klasy jak powiedział sam Wenger to jestem za.Natomiast jeśli znów sprowadzi, mając całkiem spore środki jakiś anonimowych graczy nieprzygotowanych do gry w Pl to dla mnie może sie już pakować.

karlo komentarzy: 906902.06.2011, 06:33

Tylko 5%? No mam nadzieję, że w tym okienku Boss dokona odpowiednich transferów i w przyszłym sezonie zasiądziemy na tronie mistrza PL.

page komentarzy: 1684 newsów: 402.06.2011, 01:16

LoLo: to jest temat zastępczy, by odwrócić uwagę od innych problemów (co wcale nie podważa zasadności tego twierdzenia!)
Tak samo jak z kibicami i dymami na finale Pucharu. To jest pewien problem, ale nadmierne rozdmuchanie go to szukanie tematu zastępczego..

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 302.06.2011, 01:06

My nie powinniśmy rywalizować w lidze, my powinniśmy ją po prostu wygrać bez Pier...lenia. !

Chelsea4ever komentarzy: 10802.06.2011, 00:37

witam, tu kibic Chelsea. Po przeczytaniu tego tekstu moge powiedzieć jedno - szczerze Wam współczuje. Pozdro

t0my komentarzy: 29602.06.2011, 00:12

Taki Bayern zrobil juz 3 fajne transfery a my nic ;/

t0my komentarzy: 29602.06.2011, 00:12

Taki Bayern zrobil juz 3 fajne transfery a my nic ;/

wito88 komentarzy: 38702.06.2011, 00:07

Nie potrzeba wcale tak dużo. Przypominam, że jakość, jako tako, mamy. Wygraliśmy u siebie z manure, ****si i farceloną a szejków pokonaliśmy na wyjeździe i to dosadnie. O ile mentalnie się wzmocnimy i nie będziemy dawać dupy w ważnych momentach to naprawdę jesteśmy silną drużyną.

ste100 komentarzy: 331801.06.2011, 22:49

Absurd. Ta sytuacja to jeden wielki absurd. Co jeszcze fani muszą zrobić żeby do tego *******onego dziada dotarło, że nie mamy żadnych 95%; ba, my nie mamy jeszcze nawet 60% składu, bo wypada dwóch podstawowych zawodników i ogrywają nas Stołki i Wigany...
Jeżeli znowu prześpi transferowe lato i zafunduje nam grono kolejnych 15-letnich talentów na kiedyś tam, to będę za WY*******ENIEM tego kolesia z Arsenalu - bo im bardziej jego wizja się nie sprawdza, tym bardziej w nią brnie...

KondzioElite komentarzy: 618701.06.2011, 22:32

No tak, cały Arsene...

t0my komentarzy: 29601.06.2011, 22:24

AlexVanPersie pewne masz racje ale obys sie mylil, sam fakt ze mamy nowego wlasciciela to Stan od siebie powinien na przywitanie kupic jakas gwiazde

gooner80 komentarzy: 129301.06.2011, 22:17

Ta wypowiedź to wyraźny zwrot w dotychczasowych deklaracjach Wengera, czyli można powiedzieć, że wszystko zgodnie z planem naszego wielkiego ekonoma. Po etapie "bicia się w pierś" następuje faza trzeźwienia i systematycznego studzenia apetytów co do wielkich zakupów.

Co to w ogóle znaczy, ze mamy 95% sukcesu? Jak to nasz le profeseur w ogóle wyliczył? Toż to typowe wengerowskie nawijanie 3 po 3, aby tylko potwierdzić z góry przyjętą tezę, że jego skąpa polityka transferowa to droga do sukcesu. Skoro on mówi o brakujących 5%, to jak można oczekiwać jakiś spektakularnych transferów!?

Oczywiście zaraz ktoś powie, że to zasłona dymna Wengera, aby uśpić rywali na rynku transferowym, tylko że od kilku lat to nasi rywale robią zakupy już na początku okienka a my czekamy i czekamy i czekamy, słysząc 10-tki deklaracji Wengera, że uważnie "przeczesuje" rynek transferowy by ostatecznie kupić 2 francuskich przeciętniaków (najlepiej no name albo weteran) lub 15-latka, którzy kiedyś będzie drugim "Henry'm", "Vieirą" i "Bergkampem" w jednym :P

Szef komentarzy: 1303501.06.2011, 21:51

nie spodziewam sie wielkich wzmocnien, chociaz liczylem ze Wenger pojdzie po rozum do glowy to ostatnie wypowiedzi sprowadzaja mnie na ziemie

star157 komentarzy: 3301.06.2011, 21:40

Zobaczycie ze Samba to bedzie najlepszy zawodnik jakiego Wenger kupi a reszta to ze dwoch moze trzech gowniarzy i po zawodach.Zgadzam sie z @Alex Van Persie;

AlexVanPersie komentarzy: 806401.06.2011, 21:27

Wszystko przebiega w ustalonym od lat rytmie

Faza 1, tuż po przegraniu wszystkiego: "będę aktywny na rynku transferowym, będą zmiany"

Faza 2 - WŁAŚNIE TRWA , po "analizach" przyczyn kolejnych porażek: "potrzebujemy niewielkich zmian".

Faza 3, za miesiąc, po nieudanych próbach zakupienia zawodników po zaniżonych cenach, typu Samba za 5 mlnów i udanych ogryzków typu Squillacii, - "ten zespół dojrzał i po zeszłorocznych porażkach pokaże,że jest prawdziwym zwycięzcą. Poćwiczymy rożne i będzie dobrze"

Jeśli ktoś liczył na Bainsa, Sambę, Parkera i napadziora jak ja- całość w okolicy 45 mlnów by się zamknęła, to właśnie w tej chwili dostał strzał w pysk, kopa w dupe i głupkowaty uśmiech dziadka udającego, że wszystko jest cacy, że brakuje tylko 5 %.

5% to zostało kibicom cierpliwości dla Wengera

SPEND SOME FUCKIN' MONEY!!!
SPEND SOME FUCKIN' MONEY!!!
SPEND SOME FUCKIN' MONEY!!!

Leehu komentarzy: 1049601.06.2011, 21:25

68/80*100%=85% No mi wyszło że Wenger się troszeczkę machnął. ;)

arsenalForever84 komentarzy: 20601.06.2011, 21:23

samba parker i jakis dobry napastnik np benzema albo falcao i to wszystko bylo by zajwbiacie

aguero10 komentarzy: 859501.06.2011, 21:17

trzeba coś w końcu zmienić jeśli chcemy coś zdobyć w następnym sezonie

HellSpawn komentarzy: 618501.06.2011, 21:16

Samba, jakiś czołowy napastnik i DP. To są niezbędne wzmocnienia i koniec kropka..

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 301.06.2011, 21:15

Ściągnijmy Sambę wywalmy Denilsona i wszystko będzie cacy. Tak będzie wyglądała nasza "rewolucja". Tylko nie strzelajmy zza pola karnego, bo za to odejmuje się punkty !

executer1 komentarzy: 267301.06.2011, 21:12

Skoro my mamy 95% potrzebne do sukcesu to ile maja inne druzyny?

kamil_malin komentarzy: 933201.06.2011, 21:07

Samba cudownym lekiem na całe zło? Mamy swoje niedowierzanie, że jednak coś się zmieniło w postępowaniu Wengera. Jak widać była to chwilowa przemiana.
Jak się cieszę, że nie dałem się nabrać na gierki Francuza.

"Mamy 95% tego co jest potrzebne do sukcesu."

Myślę, że ten procent jest niższy, w matematyka bawił się nie będę.

Maciek92NS komentarzy: 18901.06.2011, 21:04

no to już wiemy, że nie ma co się łudzić na jakikolwiek sukces w następnym sezonie

executer1 komentarzy: 267301.06.2011, 21:01

Dlatego nastepny sezon konczymy poza pierwsza czworka.

page komentarzy: 1684 newsów: 401.06.2011, 20:53

Moim zdaniem przytaczanie następującego faktu:
"Większość bramek strzelają nam ze stałych fragmentów gry, nasza defensywa ma wystarczającą jakość, by zatrzymać akcje Chelsea czy Manchesteru United"
to podawanie tematu zastępczego. Znalazł Arsene statystykę, na którą lubi zwalać niepowodzenia, powołując się na nią w wielu wywiadach. To nie jest tak, że WSZYSTKO BYŁO SUPER, tylko dostaliśmy w czapę za dużo bramek z rożnych!

1) czy słabość w stałych fragmentach tłumaczy takie kompromitacje, jak mecz z Newcastle czy obydwa z KFC?
2) czy ten czynnik powoduje, że nasi zawodnicy krążą jak sępy wokół pola karnego przeciwnika, oddając mu co chwila piłkę (bo brakuje wykończenia)?
3) a co z karygodnie słabą końcówką sezonu, w której Kanonierzy przegrywali wszystko, co mogli, byle dać się wyprzedzić łochom z ManC?

Nie uważam, żeby Arsenal potrzebował rewolucji kadrowej, potrzeba tylko przewietrzenia, którego drużyna nie miała od dłuższego czasu. Jak to jest, że AW umie wypieprzyć Piresa, Flattuso, Lassanę, a nie potrafi parsknąć śmiechem w twarz Denilsonowi, gdy ten prosi o kolejną szansę? Ten obrzydliwy skurczybyk dostał ich wielokrotnie więcej od takiego Carlosa Veli - a jakoś ten drugi jest bardziej na wylocie! Przypominam, że Denilson to gracz, który nie łapałby się ze swoją mobilnością i duchem walki do kadry oldboyów Brazylii - a Carlos swoje 5 minut na mundialu miał!

PS. Kibiców nie frustruje tylko brak trofeów. Najgorsze jest to, że wszyscy - nawet leszcze sezonowe - dostrzegają słabości personalne tego zespołu, a Wenger nie zamierza z nimi nic zrobić. Dostaniemy w te wakacje dwa transfery, każdy po ok. 10 milionów funtów na ODPIEPRZ SIĘ. Za tę kwotę nie dostaniemy Falcao, ale jak wiemy, w Alemannia Aachen gra całkiem zdolny piętnastolatek, który może za kilka sezonów...

ArseneAl komentarzy: 2341701.06.2011, 20:47

Ja to widzę tak:
Denilson out -> Parker in
Squillaci out -> Samba in
Bendtner out -> Falcao in
Rosicky out -> Lansbury in
Almunia out -> Mannone in
Traore out
Clichy - przedłużony kontrakt
Nasri - przedłużony kontrakt
Frimpong in
Bartley in
Miyaichi in (ewentualnie)
Podsumowując:
Kasa ze sprzedaży zawodników - ok. 25 mln funtów
Kasa na tych zawodników co przyjdą - ok. 45 mln
Tak by mogła wyglądać rewolucja w naszym składzie. Przy takim bilansie wystarczyło by wydać tylko 20 mln na transfery.
Ale Wenger pewnie pozbędzie się tylko Denilsona, Almunii i Bendtnera ;/

Topek komentarzy: 13962 newsów: 12601.06.2011, 20:47

Czy tylko mnie trochę bawi to powtarzane w kółko stwierdzenie "potrzebujemy wysokich graczy" jako lek na nasze problemy z defensywą, głównie stałymi fragmentami? Wenger bronił już rożne takimi zestawami jak Chamakh, Bendtner, Djourou, Diaby, a i tak był jeden wielki chaos i braki w kryciu.

Asiek69 komentarzy: 236601.06.2011, 20:47

transfery, zatrzymanie Fabsa i Samira, pozbycie się czarnych owiec i praca nad defensywą to podstawa

Arsenal_1886 komentarzy: 1952101.06.2011, 20:40

Samba może nie wystarczyć jeżeli chodzi o nasze problemy ze stałymi fragmentami gry ,ale jak najbardziej może nam pomóc przy nich .
Jeden wysoki gracz nie wystarczy , potrzeba więcej fizycznych graczy i wyższych .
Jednak jak byśmy w składzie meczowym czasami mieli takich graczy - Sagna , Samba , Vermaelen , Song i Diaby to spokojnie sobie byśmy radzili przy stałych fragmentach gry ;p

executer1 komentarzy: 267301.06.2011, 20:40

Czasem mi sie wydaje ze on obchodzi sie z ta druzyna jak z juniorami.

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10801.06.2011, 20:39

matko ludzie, przestańcie hejtować. Jak wam się coś nie podoba to kibicować kurczakom czy Realowi... Wenger jest jaki jest, jego nie zmienimy. I tak jest najbardziej utytułowanym trenerem AFC w historii. Mimo tego ciągłego dawania dupy (sam byłem na niego megawkrwny) sądzę, że jednak on jest to w stanie ogarnąć... Damy radę ;)

i na koniec - dont hate, appreciate!

ArseneAl komentarzy: 2341701.06.2011, 20:36

No to po tej kolejnej wypowiedzi to już możemy się tylko zastanawiać z jakim numerem na koszulce będzie u nas grać Samba :)

SkrEtcH komentarzy: 33701.06.2011, 20:33

Itachi.

Nie zapominaj, wiara czyni Cuda :D

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2001.06.2011, 20:30

Na pierwszy rzut oka wypowiedź Wengera skandaliczna, znamionująca wysoki współczynnik grocho-o-ścianizmu, ale...

Merytorycznie.
1) Cesc musi się w końcu zdecydować, czego chce. Jak zostaje, to niech da z siebie wszystko? To wiele? Nie.
2) Trzeba utrzymać zawodników z pierwszej XI. Chociażby podpisać kontrakt z Nasrim, Clichy'ego ok, odpuścić. To wiele? Nie.
3) Zamienić Denilsona, Bendtnera i Skilla (odpowiednio: DM, FC i CB) na kogoś lepszego. To wiele? Nie.
a jeżeli dodamy do tego:
4) Zamiana Rosicky'ego na kogoś lepszego.
5) Jakiegoś fajnego skrzydłowego na Dzień Dziecka dla fanów.
6) Postępujący rozwój Wilshere'a, nadzieje na eksplozję Walcotta, Ramsey'a i Szczęsnego...

... to już w ogóle lux, połykamy Chelsea czy ManUnited na poziomie tegorocznej formy.

A co jeśli United i Chelsea poczynią odpowiednie zakupy, jak zapowiadają (De Gea, Sneijder, Young - Neymar, Aguero/Pastore/Sanchez)? No to wybaczcie mi mój pesymizm, ale z tymi finansami i tak ich nie dogonimy. Musielibyśmy mieć nie 50, ale 150 na transfery. Wydane co do grosza.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com