Winterburn: Potrzeba dwóch lub trzech nowych zawodników

Winterburn: Potrzeba dwóch lub trzech nowych zawodników 21.04.2011, 15:11, 51 komentarzy

Były obrońca Arsenalu - Nigel Winterburn - poparł swoich dawnych kolegów z boiska (Ray'a Parloura i Martina Keowna), którzy domagają się wzmocnienia składu Kanonierów na przyszły sezon.

Rozmawiając z talkSPORT, Anglik odniósł się do sytuacji Klubu, Arsene'a Wengera i Stana Kroenke, a także podał swoją receptę na przerwanie pucharowej posuchy. Oto co Nigel powiedział:

- Musimy poczekać i zobaczyć co zrobi Stan Kroenke. Jednak Wenger jasno powiedział, że Klub dalej będzie podążał tą samą drogą. Nie sądzę, że Arsenal miałby być prowadzony inaczej niż do tej pory.

- Zastanawiam się tylko, czy Klub rzeczywiście miał w ciągu ostatnich kilku sezonów tyle pieniędzy do wydania, ile wszyscy mówili. Osobiście mam co do tego spore wątpliwości i nie sądzę, abyśmy faktycznie dysponowali w tym czasie jakimiś poważniejszymi środkami finansowymi. Nie jestem nawet pewien, czy pod rządami Kroenke to się zmieni.

- Sześć lat bez trofeum nakręciło wokół drużyny ogromną presję na wynik. Kibice oczekują sukcesu. Myślę, że zarząd sygnalizuje Bossowi, iż wreszcie trzeba coś wygrać. Trzeba to zrozumieć.

- Klub chce być stabilny przy każdym scenariuszu, jaki może się wydarzyć w przyszłości. Arsenal w ostatnich latach osiągał jednak duże zyski i dlatego myślę, że Arsene może wydać więcej pieniędzy tego lata.

- Jednak od razu zastrzegam, że raczej nie są to tak wielkie kwoty, jak niektórzy sądzą. Wenger musi pozyskać dwóch lub trzech nowych piłkarzy by móc się upewnić, że gdy ponownie znajdzie się w takiej sytuacji jaka jest obecnie, będzie miał szerszy, wyrównany i bardziej doświadczony skład.

- Prawda jest taka, że wygranie jakiegoś pucharu z roku na rok jest coraz trudniejszym zadaniem. W mojej ocenie dwóch czy trzech nowych zawodników wysokiej klasy może wprowadzić Klub na drogę, która prowadzi do końcowego tryumfu.

Nigel Winterburn autor: źrodło: thegunninghawk.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Dawidqq komentarzy: 11121.04.2011, 23:52

piresafn- Chodzi o to że pieniędzy na transfrey prawdopodobnie nie było ale Arsenal notuje zyski i może w tym okienku się znajdą i będą udostępnione .

piresfan komentarzy: 104121.04.2011, 23:17

To jest wypowiedź tego samego człowieka?
Najpierw mówi, że nie było transferów,
bo klub nie miał pieniędzy, a zaraz potem,
że sporo zarobił i może robić zakupy.
Gdzie tu sens?

MDKanonier11 komentarzy: 5121.04.2011, 23:09

Jak się nie wygrywa z Birmingham w finale Pucharu Ligii to nie można marzyć o mistrzostwie i innych pucharach. Na tą chwile The Gunners nie mają instynktu zwycięzcy i jest to bardzo przykre ale prawdziwe. Zamiast Lehmanna trzeba było Vieire sprowadzić- kogoś takiego nam brakuje.

kanonier11 komentarzy: 37021.04.2011, 22:51

to mógł być dla Nas bardzo dobry sezon w którym mogliśmy przełamać tą niemoc i posuchę odnośnie trofeów... ale niestety można śmiało powiedzieć, że go zmarnowaliśmy na własne życzenie. Przyczyną rzeczywiście może być niewystarczająco równy skład... ale nawet pomimo tego nawiązywaliśmy walkę i dotrzymywaliśmy kroku MU. Dlatego też uważam, że największym winowajcom tego niepowodzenia (również i w tym sezonie) jest Pan Wenger bo to głównie dzięki Niemu (i decyzjom jakie podejmował) traciliśmy pkt w bardzo ważnych momentach w tym sezonie, takich jak np. 2 mecze z Tottenhamem, mecz z Newcastle, WBA czy też z Wigan (po wygranym meczu z Chelsea). To były mecze w których powinniśmy byli zgarnąć pełną pulę ale wszyscy wiemy jak się kończyło... pomimo tego, że początkowo wszystko szło jak trzeba!!:/
Można mówić o składzie i całkowicie się z resztą zgadzam w tej kwestii... zmiany są potrzebne, brakuje nam czegoś nowego, jakiejś świeżości... ale jeśli nie miało by to nastąpić odnośnie składu to życzę sobie aby tak się stało na ławce trenerskiej, bo tutaj u Nas coraz słabiej... z całym szacunkiem i sympatią do Bossa ale niestety coraz częściej to właśnie On zawodzi!;/ Mam na myśli tutaj przygotowanie zespołu pod względem taktycznym, o umiejętności wpłynięcia na zespół gdy ten ma jakiś słabszy okres w meczu, o trafność w dokonywaniu i podejmowaniu decyzji. Tego wszystkiego Nam brakuje... a w zamian tego mamy tylko ciągłe narzekanie i szukanie winnego wszędzie tylko nie na własnym podwórku!

karlo komentarzy: 906921.04.2011, 22:33

2-3 nowych ale klasowych i dobrze wkomponowanych do obecnego składu powinno wreszcie pomóc kanonierom dojść do czegoś. Tylko pytanie kogo zakontraktują?

kslonee komentarzy: 30921.04.2011, 22:13

nie zgodze sie z autorem tekstu, club wyda lekko 30-50mln oczywiscie wieksza suma bedzie ze sprzedazy Bendtera (Wenger pozbedzie sie Nicklasa, zobaczycie kwota 10-15mln. Pozbedzie sie rosickiego,zero funduszy prawie badz wolny, squillaci ,ale tego nie jestem pewien, eboue bym zostawil, polecialby denilson i jesli chcemy miec powera na ataku to pozbyc sie Chamakha, to nie wielkiego formatu pilkarz , przecietniak , ARSENAL ma byc wielki!! i to napewno za 2-3 sezony

Stochu komentarzy: 78621.04.2011, 22:03

Zawsze go lubiłem ;* Duzo wywiadów z Nigelem czytałem czy tez oglądałem. Ma duzo racji i przyda się 2-3 nowych zawodników. Nigel dobrze wie co mówi, i chciał bym aby BOSS przeczytał to co on powiedział i pomyslał nad tym ;)

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 121.04.2011, 22:02

Zdecydowanie środek pola i skrzydła!!!

Spójrzcie, niby te pozycje są silno obstawione ale:

Stricte skrzydłowych mamy 2 - Szawa i Kot. Nasri woli być Ofensywnym pomocnikiem, ale Papa wsadza go na skrzydło. Kontuzje i trudy seoznu sprawiają, że musi grać tam Rosicky czy Beniek.

Środek:

Cesk i Jack - rewelacja. Ale Cesk jest podatny na kontuzje a ławki nie mamy imponującej. Ramsey może i wejdzie w dobry rytm w przyszlym sezonie, ale to jest wielka niewiadoma, prócz tego mamy PRZECIĘTNYCH Diabiego, Roskickiego i niewykształconych w pełni juniorów.

Arsenal gra takim stylem, że skrzydła i środek są mega ważne a my mamy na tych pozycjach tylko dobrych zawodników gdy gra podstawowa 11 co się nie zdarza często. Skrzydło : Young, Hazard bądź Hulk, do środka nie mam typów ale tu liczę na pomysłowość Papy.

Nafciarz1990 komentarzy: 90621.04.2011, 21:52

"2-3 nowych graczy tylko na jakie pozycje ?"
No właśnie. Niby nie mamy kogo wyrzucić z pierwszej jedenastki, a jednak coś nie gra. Chociaż jednego, albo dwóch bym jednak wymienił. To Sagna i Clichy. Bo jeśli tracimy sporo bramek, a bramkarza mamy dobrego pare stoperów też, to po czyjej stronie może leżeć wina?

szym254 komentarzy: 255621.04.2011, 21:50

@Szef> DP, LO, Napastnik moim zdaniem :)

MatArsenal9870 komentarzy: 216721.04.2011, 21:28

Ma gość rację.

PRZEMAS komentarzy: 24421.04.2011, 20:51

Dobrze Nigel mówi.

bialysul komentarzy: 369921.04.2011, 20:39

6 guareg
po czesci masz racje, w united zawsze znajduje sie jakis lider, ktory szarpie gre, w tym sezonie to jest Nani, w poprzednim byl Rooney,a wczesniej grali na Ronaldo

u nas zabraklo wlasnie w tym sezonie klasowego pilkarza w formie, gdybysmy mieli fabregasa,czy arschawina z poprzedniego sezonu,ulatwilo by to sprawe, myslalem ze takim pilkarzem bedzie chociaz Nasri albo Walcott ale kazdy z nich zmagal sie z kontuzja i obnizyli loty...

6quarg komentarzy: 1521.04.2011, 20:18

@JohnyArsl

to jak byś ułożyl np. pierwszy skład?

Valencia, Giggs, Nani czy Park, kiedy ktoryś z nich jest w formie jest lepszy od pozostałych,

w ataku Berbatov musi siedzieć na ławce, gra Rooney i Chichiarito, w środku jest Paul Scholes, Flecher, Carrick, Anderson, może tez grać Giggs, Park i Gibson, na obronie równie dobrze jak Vidic może grać Smalling i różnicy tez dużej nie ma, na bokach może grać zarówno Rafael i Fabio jak i Evra z O'Shea

nie mówię że gdyby stworzyć z united 2 deużyny to by wygrali, mówię Ferguson może zmienić 100% graczy z meczu na mecz i ciągle wygrywać,

Siłę ławki SAF pokazał na przełomie stycznia i grudnia gdzie grając co 2 dni United wygrali wszystko

@bialysul
tak samo ludzie mówili kiedy rok temu kiedy nie było Ronaldo i Teveza oraz w tym sezonie gdy nie grał Roo, kiedy odejdzie Nani United też będą na szczycie i tak samo będzie się mówić o innym graczu,

bialysul komentarzy: 369921.04.2011, 19:56

6guarg

ferguson bez fenomenalnej formy Naniego w tym sezonie, ze skladem ktory ma, gralby tylko o mozliwosc gry w pucharach... i wiem co mowie, bo ogladalem sporo ich meczy w tym sezonie

Nani to nie tylko gole i asysty, to gole i asysty ktore w wiekszosci przypadkow, przesadzaly o wyniku i dawaly punkty

Szef komentarzy: 1303521.04.2011, 19:56

2-3 nowych graczy tylko na jakie pozycje ?

drQ komentarzy: 71521.04.2011, 19:27

Ahhh pięknie byłoby kupić tych 3 grajków...
Ale wróćmy do rzeczywistości.

clash123 komentarzy: 186921.04.2011, 19:14

moim zdaniem ten gentleman ma racje...w calej rozciaglosci tematu. Rez wcale nie jestem az tak pewien czy rzeczywiscie te fundusze na transfery byly tylko wenger ich nie chcial.....zreszta, spekulacja goni spekulacje :))) a niedlugo zaczna sie spekulacje transferowe, juz ciekawy jestem ilu to zawodnikow bedzie laczonych z Arsenalem w letnim okienku....stawiam na ponad 30-tu :)

Pogoda komentarzy: 5521.04.2011, 18:45

Moim zdaniem wystarczy wzmocnienie obrony i ataku. Wystarczy środkowy obrońca i napastnika który potrafi strzelić z dystanu i wykorzystać 1 na 1. Czyli kupić Cahilla i jakiegoś klasowego napastnika. 1 obrońce ponieważ wraca vermalen

JohnyArsl komentarzy: 26721.04.2011, 18:11

@6quarg - ahaha 2 składy które są wstanie wygrać PL ahaha dawno sie tak nie usmiałem xd. Pierwszy skłąd jest dobry ale, żeby 2 garnitur Manchesteru był wstanie wygrać PL ? Ktoś tu coś bierze i nie wychodzi mu to na dobre

6quarg komentarzy: 1521.04.2011, 17:37

i dlatego najlepszym managerem jest Ferguson, obaj mieli dużo czasu na budowę drużyny, a to Ferguson ma drużynę z której można by zbudować 2 składy zdolne wygrać PL.

kwiatinho komentarzy: 1312621.04.2011, 17:24

Mi się marzy Sakho M'Villa i Young wszyscy wnieśliby wiele do naszego zespołu.Young jest o niebo lepszy od Arszavina szybszy zdecydowanie skuteczniejszy ma lepsze rajdy i świetne wrzutki.Jego osoba załatwiłaby nam problem z napastnikiem ponieważ Ashley może grać zarówno na skrzydle jak i w ataku....M'Villa to facet który idealnie pasuje do realiów PL kawał dziada i walczak.Śmiało mógłby zastępować Songa który przeplata średnie mecze z bardzo dobrymi poza tym od początku sezonu bardziej niż kiedykolwiek ciągnęło go do przodu niż zabezpieczanie tyłów.Sakho to potencjalna gwiazda.Ma trudny charakter ale dzięki temu może szybko przywyknąć do angielskiej ligi.Jest skoczny wykonuje mnóstwo wślizgów jest pewny i może grać na lewej stronie jak i w środku.Robin jak przychodził również był taką gwiazdeczką do utemperowania.Teraz jest gwiazdą i takim samym zawodnikiem może sie stać Mamadou Sakho.Pieniądze które trzeba wyłożyć są niemałe ale piłkarze są niezbędni żeby powalczyć i wreszcie uciszyć wszystkich krytyków Arsenalu.Takie transfery skłoniłby do większej rotacji w składzie i tacy piłkarze jak Almunia Eboue Denilson Rosicky i Bendtner powinni dla własnego dobra opuścić the Emirates.Problem bramkarza mamy rozwiązany na długie lata dochodzi jeszcze Frimpong który zapowiada się na piłkarza pokroju Alexa Songa Vermaeleen który nie grał praktycznie cały sezon i mamy bardzo mocny skład.Zdecydowanie mocniejszy niż teraz.Oby moje marzenia sie sprawdziły

bialysul komentarzy: 369921.04.2011, 17:09

kochamarsenal88

za duzo fify i fm'a

pomysl o tym ze to prawidziwy swiat, ludzie, kontrakty, to nie takie proste...

KochamArsenal88 komentarzy: 100321.04.2011, 16:53

Jak kupować obrońce to należy wybierać między Sakho, cahillem , Suboticem lub Hummelsem i za każdego z nich powinniśmy oddać Squillaciego plus dać gotówkę.
Jeśli odejdzie Clichy to w jego miejsce kupić Baines'a, na pewno nie stracimy kasy na takiej wymianie.
Trzeba kupić klasowego partnera lub zmiennika dla Songa np. Fernando Reges z Porto, Bender z BVB, M'Villa, Mascherano(jakby chiał odejść z Barcelony)Fellaini za każdego z nich w ramach rozliczen można oddać Denilsona
Sprzedać Arshavina (15mln?) Bendtnera (12mln) Chamakha(10mln) co daję łączną kwotę 37mln dać tą kase Porto plus dorzucić Velę i kilka mln i braćod nich Hulka i Falcao, a do tego z własnej kieszeni wyłożyć kasę na Hazarda i dokonali byśmy znaczączych wzmocnień i w składzie nie byłoby słabych punktów

HellSpawn komentarzy: 618521.04.2011, 16:36

Wenger zrobi jak zechce... Ja podpisuje się pod słowami Winterburn'a.

smod3r komentarzy: 108621.04.2011, 16:34

...a jeśli Wenger tak bardzo upiera się na wychowywaniu młodych talentów to niech idzie do Francji i tam sobie działa. Arsenal to klub gdzie priorytetem powinno być zdobywanie pucharów ;] bo kto będzie za parę lat pamiętał że za kadencji Wengera Arsenal co roku grał w LM że utrzymywał miejsce na podium że tyle i tyle razy wygrał derby. Chyba tylko Nachorny z C+ a zwykły kibic zapamięta brak jakiegokolwiek trofeum :] kiedy trzeba kupić doświadczonego gracza to trzeba i tyle !

bialysul komentarzy: 369921.04.2011, 16:29

oczywiscie kazdy jest podobnego zdania iz brakuje jeszce kogos do ukladanki...

kwestia kupna jednak pokrywa sie ze sprzedaza lub odejsciem ktoregos z obecnych

priorytetem jest zatrzymanie pilkarzy 1 skladu i wzmocnienie rezerw, szczegolnie fabregasa

niewiadomo czy ktos odejdzie by bylo miejsce dla kogos nowego

trzeba sie liczyc z tym ze dobry pilkarz nie przyjdzie na lawke, posadzenie na nia, nasriego, wallcotta,rvp,wilschera,songa, tez sobie nie wyobrazam...

wroci vermalen ktory tez bedzie chcial grac

nie jest taka prosta sprawa

trzeba by bylo sprzedac zmiennikow...

tylko czy wenger zdecyduje sie na taki krok?

grand92 komentarzy: 793721.04.2011, 16:29

1 września 2011 Wenger " Sprzedałem Fabregasa i Nasriego ponieważ mam już dwóch utalentowanych 15 latków którzy za jakieś 10 lat będą gwiazdami światowego formatu poza tym klub się na tym bardzo wzbogacił i jesteśmy na + " Dziennikarz - " Czemu pan nikogo nie ściągnął w tym okienku ? " na to Wenger " Mam szeroki skład , niepotrzebni są nowi piłkarze a o poza tym przeszukiwałem rynek transferowy i nie zdarzyła się żadna okazja z której mógłbym skorzystać ( Higuain z Realu odszedł za 20 mln euro , Hazard odszedł z Lille za 15 mln , Cahill z Boltonu za 10 mln ) . Najważniejsze jest to że jesteśmy silni mentalnie " -.-

smod3r komentarzy: 108621.04.2011, 16:27

AlexVanPersie - każdy ma swoje typy i dlaczego miałby ich tu nie podać ? :]

AlexVanPersie komentarzy: 806421.04.2011, 16:22

Ja bym kupił i ja bym kupił...

Większość komentarzy jak z Football Managera

mcdarks9 komentarzy: 64021.04.2011, 16:10

Według rankingu Forbsa Arsenal jest trzecim najbardziej wartosciowym klubem piłkarskim na swiecie za nami jest nawet Barcelona ;)

ES_Asnl komentarzy: 51521.04.2011, 16:07

Hazard , Cahill + jakiś dp

Arshawin74 komentarzy: 80621.04.2011, 16:07

Sprzedać:
Rosicky.Denilson,Almunia,Bendtner

Arshawin74 komentarzy: 80621.04.2011, 16:06

Ja bym kupił Higuaina z RM bo pewnie będzie do wyciągnięcia za tanie pieniądze jak R. van der Vaart,hazarda,i np.Vertonghena:]
bramkarzy mamy :]

BudziK komentarzy: 103021.04.2011, 16:04

2 solidnych graczy typu Terry i oczywiście ten młody Japończyk wypożyczony do Feynordu :)

marcinekkks komentarzy: 65221.04.2011, 16:00

Ja bym kupił Higuaina z RM bo pewnie będzie do wyciągnięcia za tanie pieniądze jak R. van der Vaart, Hazarda pomocnik się przyda, konkurencja będzie większa, na ŚP można by powalczyć o Sahina z Dortmundu, młody; świetne perspektywy i wcale nie drogi bo za rok kontrakt mu się kończy a na ŚO wypatrzył bym jakiegoś rzeźnika typu, Vidić,Terry, Ferdinand
Oddałbym Denilsona(ok 10 mln), Rosickiego(ok 8 mln) Bendtnera (ok 10 mln) i wbrew pozorą sprzedałbym Andrzeja ( ponoć milan daje za niego 20 mln) Ma 30 lat, a tak na prawdę wydaje mi się że nigdy nie pokazał pełni swoich możliwości, więc powinien zrobić miejsce temu Japończykowi co jest na wyporzyczeniu w Feneroydzie
Mając ok 40 mln z transferów, klub dokłada 20 mln a za 60 tych graczy co mówiłem jesteśmy w stanie ściągnąć
Diabiemu bym dał jeszcze szansę

AlexVanPersie komentarzy: 806421.04.2011, 15:52

Bardzo interesująca analiza.Wynikałoby z jego słów, iż

-Arsenal twierdził, że ma dużą kasę na transfery, ale tak naprawdę to była tylko zasłona dymna, żeby nie wyszedł na biedaka. Potwierdzałaby to owa słynna zasada, że Arsene całą kasę ze sprzedaży zawodników może wydać na zakup nowych. Ale przecież większość dobrych klubów dokłada jeszcze masę kasy przy zakupach nowych zawodników!Który klub by się utrzymał w czołówce odnawiając kadrę tylko za pieniądze ze sprzedaży niepotrzebnych zawodników??

Okazuje się, że Arsene mając do dyspozycji tylko tak ograniczone środki i własną akademię był w stanie kupić kilku wartościowych graczy oraz wielu perspektywicznych młodzieńców z całego świata i wciąż liczyć się w walce o mistrza. Naprawdę, niesamowite.

Jeśli jednak miał te dodatkowe pieniądze i ich nie wykorzystał to cała powyższa laurka musi zostać odwołana...

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 221.04.2011, 15:43

mirand14 to dobrze że nie jesteś trenerem, bo Aguero kosztuję fortunę i tylko długów Arsenal by sobie narobił.

siurek komentarzy: 9721.04.2011, 15:34

jak tak patrze na niektóre komentarze to triple facepalm nie wystarcza.

Ciasteck2 komentarzy: 446721.04.2011, 15:33

Gdzie się podziali piłkarze z tamtych lat?

arsenallord komentarzy: 29686 newsów: 11721.04.2011, 15:28

CO roku to samo a i tak pewnie nikt z wyjątkiem kilku nastolatków nie przyjdzie.

siloe21---> Odstaw Fifę bo nawet w niej Nani nie przejdzie do Arsenalu

siloe21 komentarzy: 63421.04.2011, 15:26

hehe Creonke da np 30 mln Funtów to Wenger kupi 150 nastolatków i na tym sie skończy

mirand14 komentarzy: 66121.04.2011, 15:25

Ja gdybym był trenerem kupił bym Cahilla, Aguero i jakiegoś DP. Natomiast sprzedał bym: Almunie, Denilsona, Diabiego, Rosickiego, Bendtnera.
Chamakha bym zostawił bo w przyszłym sezonie moż ebędzie coś grał ten sezon był jego pierwszym na wyspach więc pewnie się ogra chłopak.

siloe21 komentarzy: 63421.04.2011, 15:25

Fajnie jakbyśmy kupili PePe , Naniego i Hugaina który wraca do zdrowia :)

siloe21 komentarzy: 63421.04.2011, 15:25

Fajnie jakbyśmy kupili PePe , Naniego i Hugaina który wraca do zdrowia :)

zangiew komentarzy: 1521.04.2011, 15:23

cahilla? hazarda? różnica, która sprawi, że ten zespół zacznie wygrywać jest taka, że potrzeba kupić zawodnika lub dwóch (zgodzę się, że na pozycji obrońcy i napastnika), który już coś wygrał, który ma tytuł mistrza kraju i takie doświadczenie jest potrzebne tej drużynie a nie gość co rozgrywa solidny sezon w przeciętnej drużynie jak cahill. Natomiast hazard jest dobrym piłkarzem ale jest wciąż młody a takich nam teraz nie trzeba.

smod3r komentarzy: 108621.04.2011, 15:22

Co Wy się tak na tego Hazarda nakręcacie ? Jaki z niego doświadczony piłkarz ? Chłopak ma 20 lat więc to obiecujący zawodnik a nie ktoś kto wniesie doświaczenie do zespołu. !

Kanonier1993269 komentarzy: 27921.04.2011, 15:19

myślę że te gadanie o transferach tylko nakręca kibiców a Wenger i tak kupi jakiegos ''obiecującego'' szesnastolatka i na tym się skończy

Arsenal_1886 komentarzy: 1952121.04.2011, 15:18

Potrzeba nam Cahilla , Hazarda i napastnika ,który będzie potrafił dobrze zastąpić Robina , jak Holender nie będzie wstanie móc grać .
Do tego zatrzymać Ceska czy Samira .

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com