"Xhaka-boo", strata prowadzenia i punktów: AFC 2:2 CP

"Xhaka-boo", strata prowadzenia i punktów: AFC 2:2 CP 27.10.2019, 20:25, Michał Koba 1853 komentarzy

W ubiegły poniedziałek Arsenal uległ w starciu z beniaminkiem, Sheffield United, 0:1. W czwartek tylko dzięki błyskowi Pepe Kanonierom udało się uniknąć porażki z czwartą drużyną ligi portugalskiej. Dzisiejszy mecz z Crystal Palace miał być przełamaniem tej serii nieprzekonujących występów podopiecznych Emery'ego.

Nic bardziej mylnego. Arsenal nie utrzymał dwubramkowego prowadzenia i tylko zremisował z Crystal Palace 2:2. Kanonierom nie pomogła bardzo kontrowersyjna decyzja sędziów obsługujących VAR, jednak nie powinno to stanowić wytłumaczenia. Arsenal po raz kolejny grał nieprzekonująco i bez pomysłu. Jeśli The Gunners będą się tak prezentować do końca sezonu, to zwyczajnie nie zasłużą sobie na miejsce premiowane grą w Lidze Mistrzów.

Oto składy, w jakich wystąpiły obie ekipy:

Arsenal: Leno - Chambers, Sokratis, Luiz, Tierney ('75 Kolasinac)- Guendouzi, Xhaka ('61 Saka)- Pepe, Ceballos, Aubameyang - Lacazette

Crystal Palace: Hennessey - Ward, Tomkins, Cahill, van Aanholt - Kouyate ('94 McCarthy), Milivojević, McArthur - Townsend, Zaha - Ayew ('85 Benteke).

Spotkanie dla Arsenalu zaczęło się szczęśliwie. Już po 10 minutach gracze Emery'ego prowadzili 2:0. Strzelcami bramek byli dwaj stoperzy - Sokratis i Luiz. Obaj w swoich sytuacjach najlepiej odnaleźli się w polu karnym przy rzutach rożnych i obaj zaliczyli po golu.

Jeszcze przed przerwą Crystal Palace zdobyło bramkę kontaktową. W polu karnym defensorami Arsenalu zakręcił Zaha, Chambers niepotrzebnie, będąc bez szans na odbiór piłki, wystawił nogę w kierunku mijającego go Zahy. Skrzydłowy wykorzystał ten ruch i padł na murawę. Co prawda w pierwszej chwili sędzia ukarał zawodnika Palace żółtą kartką za nurkowanie, ale po analizie VAR wskazał na wapno. Jedenastkę na bramkę zamienił zaś Milivojević.

Niedługo po zmianie stron goście wyrównali. Błędy w ustawieniu obrony Arsenalu pozwoliły Ayew na pokonanie Leno z bliskiej odległości i mecz zaczynał się od nowa.

Najwięcej emocji w dzisiejszym spotkaniu wzbudziła jednak sytuacja z 61. minuty, kiedy Emery zdecydował się zmienić Xhakę. Gdy Szwajcar schodził z boiska, kibice na trybunach zaczęli buczeć, na co sam zawodnik zareagował machaniem rękami i przykładaniem dłoni do uszu. Na koniec rzucił jeszcze w stronę fanów "f**k off", niedbale podał rękę trenerowi, zdjął koszulkę i od razu poszedł do szatni. Buczenie przez kibiców na Xhakę było przesadzone i niepotrzebne, gdyż Szwajcar nie zagrał dziś najgorzej, jednak reakcja kapitana(!) Arsenalu była skandaliczna. Tak nie może się po prostu zachowywać lider drużyny. W każdym normalnym klubie po czymś takim zawodnik zostałby ukarany zesłaniem do rezerw. Emery będzie miał teraz trudny orzech do zgryzienia.

Kanonierzy starali się zdobyć zwycięską bramkę, jednak albo z zadań dobrze wywiązywali się defensorzy Crystal Palace, albo kapitalnymi interwencjami popisywał się Hennessey. Pod koniec meczu Sokratis w zamieszaniu w polu karnym w końcu wpakował piłkę do siatki. Sędziowie VAR dopatrzyli się jednak faulu, który chwilę wcześniej miał popełnić Chambers. Warto jednak dodać, że Anglik, nawet jeśli rzeczywiście nadepnął na stopę Cahilla, to przy okazji został staranowany przez dwóch obrońców Crystal Palace. Nieuznanie drugiego trafienia Sokratisa należy więc uznać za mocno kontrowersyjną decyzję.

Kanonierom nie udało się kolejny raz pokonać Hennessey'a i ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 2:2. Arsenal zdobył więc dziś tylko punkt, stracił kapitana i zyskał kolejnych fanów, którym ciężko już patrzeć na dyspozycje piłkarzy ich ukochanego klubu. Ciekawy bilans zysków i strat.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Michał Koba źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
fabregas1987 komentarzy: 2611929.10.2019, 10:08

Emery to podejmuje samodzielnie jakieś decyzje? Komu opaskę kapiatana? Zróbmy głosowanie! Odebrać ją Xhace? Niech zadecyduje drużyna. Sam nie chce wziąć na siebie żadnej odpowiedzialności? Zawodnicy to widzą i tracą respekt

BogusAFC komentarzy: 4429.10.2019, 10:06

@Slaviola: W takim razie, życzę Ci wszystkiego dobrego i nowego trenera :D

ZielonyLisc komentarzy: 2035929.10.2019, 10:06

@Sandbead: To była tajna operacja służb specjalnych KSI Kanonierskie Służby Informacje.

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 129.10.2019, 10:02

@Slaviola: najlepszego i nie ma co się przejmować nosicielami opaski, bo kapitana tu nie było już dawno i innymi :)

Kowal96 komentarzy: 1759529.10.2019, 10:00

@Slaviola:

Stówka i nie przejmuj się, kiedyś Arsenal zacznie grać jak potrzeba :D

silvano95 komentarzy: 1005829.10.2019, 09:59

@Marcinafc93 I co teraz zrobi nasz trenejro? tak czy tak bd źle , pewnie będą długie analizy obecnej sytuacji.

Marcinafc93 komentarzy: 32997 newsów: 129.10.2019, 09:56

Taki Conte nie dałby sobie w kasze dmuchać, widać to w Interze. Wypędził z klubu raki i oczyścił atmosferę w szatni, Emery nie ma jaj, aby odebrać kapitana Granitowi, bo obawia się reakcji szatni xd Pi... a nie trener

patryksz komentarzy: 369229.10.2019, 09:56

@Slaviola: Wszystkiego najlepszego i oby jak najkrócej z Unaiem.

Marcinafc93 komentarzy: 32997 newsów: 129.10.2019, 09:54

Nie widzę już ratunku na ten sezon, jeśli dalej będzie Hiszpan za sterami i jego świetny kapitan.

dtdtdod komentarzy: 47729.10.2019, 09:52

Jak uważacie, kiedy się skończy cierpliwość Zarządu? Przyjmijmy, że będziemy grać i punktować jak do tej pory, to kiedy wg was Arsenal zwolni Emerego? Może zrobimy jakieś zakłady? ;P

Marcinafc93 komentarzy: 32997 newsów: 129.10.2019, 09:51

@silvano95: XDD

silvano95 komentarzy: 1005829.10.2019, 09:50

Times: #AFC players want Xhaka to retain the club captaincy

Qarol komentarzy: 1450329.10.2019, 09:47

@Ranczomen:

Dlatego mnie osobiście śmieszy gadka: "poczekajmy do końca sezonu". Możemy czekać, ale trzymając każdego takiego Emery'ego dwa lata zwyczajnie tracimy czas, jeśli widzimy od początku, że to nie działa.

Cierpliwość i kredyt zaufania można mieć wobec kogoś, kto ma jakiś plan i idzie w sensownym kierunku.

Slaviola komentarzy: 1237829.10.2019, 09:47

Pany...

Dziś mamy dzień 29 października 2019 roku.
Dokładnie mijają mi 33 lata.

Jak tu się cieszyć?

Ostatnie wyniki Arsenalu doprowadzają mnie do depresji. Ostatni mecz z CP to kolejna szpilka wbita w serce...

Nie umiem się cieszyć dniem codziennym, w pracy, w domu smutek u mnie na twarzy ;(.

Żona i dzieci pytają co się dzieje, a ja tylko powtarzam: "spójrzcie co się dzieje ostatnio z Arsenalem" i wszystko jasne.

Nie jestem jakimś hejterem Emeryego, jednak chyba coraz bardziej dochodzę do wniosku, że ta słaba gra ostatnio Kanonierów może faktycznie wynikać z tego, iż Unai po prostu nie ogarnia!

Cóż. Chciałbym patrzeć optymistycznie na ten sezon w wykonaniu moich Ulubieńców, ale ciężko mi to przychodzi.

Arsenal, obudź się u daj mi znowu tę radość z oglądania meczów z udziałem Kanonierów!

COYG!

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 329.10.2019, 09:45

@Waskitcz:

> Dobre zawody na anfield
> Weź leki

Wybierz jedno. Tak pół żartem pół serio wiec sie nie obrażaj zaś. :)

Ranczomen komentarzy: 1258329.10.2019, 09:41

Jeżeli trener jest dobry/ pasuje do klubu to widać to już tak naprawdę od początku. Weźmy Lamparda, czy Kloppa. Wyniki mają/mięli na początku różne, ale co ich ce****e od początku to jakaś filozofia gry, tożsamość, która jest wpajana drużynie, do której drużyna się dostosowuje.

Popatrzmy na Emery'ego. W pierwszych kilku spotkaniach było widać jakąś zmianę, jakiś pressing, ale długo to nie trwało. Mieliśmy serię zwycięstw, w której nie graliśmy wybitnie, ot głównie wygrywaliśmy po 1:0 i stylem się nie przejmowaliśmy, no bo były 3 punkty i początek pracy, choć jakiejś większej filozofii nie można było się tam doszukać. Taka seria w stylu United, gdzie raczej zamiast pytania "kto ich zatrzyma?", winno zadać się pytanie "jak długo uda się im tę serię utrzymać?".

W okolicach nowego roku już wszystko było w wengerowskiej normie.

Dupa powiadam Wam zaprawdę. Wszystko to dupa. Jeśli trener ma coś w drużynie zmienić to widać to od początku jego przygody. A rozpoznać to można po zmianie w filozofii. Czy w przypadku Emery'ego można było stwierdzić, że zmienił filozofię gry od początku, jak Klopp, czy Lampard? Nie.

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 329.10.2019, 09:36

@silvano95:

Ależ oczywiście, że tak jest ponieważ niektóre grajki wiedzą, że nie dostaną takich podań od Xhaki jak od Ozila i taki Auba czy Laca woleliby w składzie Ozila niż tego klocka. Z przodu nie ma nic kreatywnego i nie ma kto im podawać...

Uważam, że dlatego Ozil czeka bo wie, że niektorzy poważani gracze są za nim i ma wsparcie w drużynie.
W końcu jest tu bardzo długo i z niektórymi wygrywał FA Cup po długiej suszy.

kaman17 komentarzy: 506729.10.2019, 09:35

Mi się wydaje, że Emery nie jest taki zły jak się nam teraz wszystkim wydaje.
Według mnie obrał zły plan na zespół. Chciał stworzyć tego sławnego kameleona i stworzyć drużynę jakiej na świecie jeszcze nie ma. Chciał się wyróżnić. Zrobić walec rozjeżdżający każdego przeciwnika bez względu na to jak rywal gra. Każdy był tym zafascynowany i nie mógł się doczekać efektów, a wychodzi na to, że Emery tak samo był napalony na to jak kibice, ale nie miał w pełni opracowanego planu jak to zrealizować.
Efekt jak na razie jest bardzo kiepski i kompletnie nic nie zapowiada poprawy.
I teraz pytanie... Czy Emery uniesie się dumą i będzie uparcie dążył do zrealizowania swojego, chyba nierealnego, marzenia czy dumę odłoży na bok i zacznie wdrażać coś innego, coś co dużo bardziej dopasuje pod zawodników, których posiada. A aż żal nie grać ofensywnie mając taki składzik.
To jest też walka o przetrwanie dla Unaia. Jeśli duma wygra, a jego plan nie wypali to już nie zobaczymy go prędko w topowej drużynie. Jeśli natomiast będzie potrafił przyznać się do błędu, wyjdzie z inną inicjatywą i to wypali, to karierę zrobi jeszcze w niejednym klubie.
Błędy się zdarzają i każdy je popełnia. Piłkarze, trenerzy są tylko ludźmi. Jednak ich klasę ocenia się po tym jakie wnioski wyciągają ze swoich błędów i co robią, żeby popełniać ich jak najmniej.

Waskitcz komentarzy: 450229.10.2019, 09:35

Ktoś tu pisał że słaby kapitan na rękę słabemu trenerowi. Raz że jakby Viera teraz udzielił wywiadu "Jestem przekonany że to idzie w dobra stronę, dajcie nam czas" to nikt by już o Emerym nie mówił. Po drugie jak zagramy dobre zawody na Anfield to znowu będziemy tak dobrzy jak nasz ostatni mecz. Celem czwórka i wydaje mi się że nikt nie mówił że będzie łatwo.

patryksz komentarzy: 369229.10.2019, 09:34

Siema, jak tam 3. miejsce i pkt straty do City?

thegunner4life komentarzy: 910029.10.2019, 09:32

@FabsFAN:
Czy to jest czerwony barszcz?!

Marcinafc93 komentarzy: 32997 newsów: 129.10.2019, 09:30

Mówili bierz Emeryego, Arsenal wróci a odpowiednie tory, a tu rzeczywistość okazała się złudna. No nic trzeba czekać na kolejne wpier... już jutro kolejna okazja.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 329.10.2019, 09:29

@thegunner4life:
Cześć, kolego. Nie zgadniesz, jaką dziś zjem zupę.

thegunner4life komentarzy: 910029.10.2019, 09:29

@Kowal96:
Cholera masz rację. Zwracam honor zatem!

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 329.10.2019, 09:28

@Simpllemann:
A chcesz odpocząć od strony?

silvano95 komentarzy: 1005829.10.2019, 09:27

Sami Mokbel: Emery's complete marginalisation of Mesut Ozil has been privately questioned by a contingent of players who believe the German still has quality to offer in certain games.

There is also a concern among the squad that Emery's tactics have severely stifled a team that was once famed for its creativity.

Kowal96 komentarzy: 1759529.10.2019, 09:26

@thegunner4life napisał: "Jeżeli Xhaka dalej będzie kapitanem, to ja nie obejrzę ani jednego meczu z jego udziałem. Wszystko ma swoje granice."

Oczywiście jest to nieprawdą, że "wszystko ma swoje granice".

Weźmy ciąg a_n = (-1)^n dla każdego n rzeczywistego. Jeżeli weźmiemy dwa podciągi tego ciągu, tj. n = 2k i n = 2k+1 dla każdego k rzeczywistego, to otrzymujemy następujące dwa podciągi:

a_2k = (-1)^2k dąży do 1
a_2k+1 = (-1)^2k+1 dąży do -1

Widać teraz, że dane dwa podciągi zbiegają do dwóch różnych granic. Ponadto istnieje twierdzenie które mówi, że jeżeli ciąg ma granice, to granica ta jest tylko jedna. W tej sytuacji tak nie jest, zatem "nie wszystko ma swoje granice"

Pozdrawiam

thegunner4life komentarzy: 910029.10.2019, 09:24

@Argudo:
Trener boi się szatni xD dobrze, że Emery już nigdy nie zrobi bałaganu w żadnym klubie, bo po przygodzie z nami to jego przyszłe miejsca pracy to kluby z pozycji 10-15.

silvano95 komentarzy: 1005829.10.2019, 09:24

Emery's decision making and muddled instructions have left a number of players confused and splits have begun to appear over the handling of Mesut Özil, who has been frozen out, and summer signing Nicolas Pépé.

softgreat komentarzy: 208129.10.2019, 09:24

xhaka, ozil, mustafi, luiz, emery out

softgreat komentarzy: 208129.10.2019, 09:23

a tak wogole emery out. niech freddie bedzie trenerem. jesli sie sprawdzi ok. jesli nie od nowego sezonu trzeba kogos znalezc.

softgreat komentarzy: 208129.10.2019, 09:22

taki luiz zrobil do tej pory z 5 bledow przez ktore stracilismy bramki wiec slaby upgrade mustafiego

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 629.10.2019, 09:19

Mark Irwin: Emery and Xhaka spoke on the phone on Monday but the club’s attempts to persuade their skipper to issue an apology have so far come to nothing. Emery now fears a dressing room revolt if he strips Xhaka of captaincy.

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9229.10.2019, 09:18

@Simpllemann: Antyfutbol Emeryego!

Marcel90 komentarzy: 875129.10.2019, 09:16

Wtorek rano, totalna padaka
Wciąż kapitanem, jest Granit Xhaka

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 329.10.2019, 09:15

@KapitanJack10:

Jedyni trenerzy, którzy mogliby przejąć Arsenal i naprawdę zmienić postac rzeczy na super lepsze są zajęci. Chodzi mi o np. Realne przygotowanie zespołu do wygrania ligi lub większego pucharu.

Klopp, Guardiola, Zidane. Może Enrique, Conte.

Reszta to są półśrodki, które mogą coś wykrzesać, ale nie muszą.

Emery to mi się wydaje jest takim mniej niż półśrodkiem. Wygrał tą ligę europy, ale z taką konkurencją, to z Arsenalem robi prawie to samo ( dochodzi do finału/półfinału).

Jedynie wygrana wchodzi tutaj w grę z takim składem... Inny trener z tym składem zrobiłby robotę na lekko na miarę top4.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52429.10.2019, 09:13

Ciągle się mówi, że Arsenal ma znakomity atak, ale w ostatnich 20 meczach PL Kanonierzy zdobyli ledwie 28 goli. Dla porównania wyśmiewana ciągle Chelsea w tym samym okresie ma tych bramek 36. Leicester? 42. CP i WHU mają ich więcej - 29. Ba, pod tym względem nawet Bournemouth jest lepsze (30).
A takie Burnley ma tyle, co drużyna Emery'ego.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 229.10.2019, 09:12

Wtorek rano, humor zepsuty...
Unai Emery ma sztywne suty.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 429.10.2019, 09:06

Chociaż może po namyśle, możnaby spróbować pójść śladami MU i dać jakiegoś byłego zawodnika już na trenera tymczasowego np. Ljunberga, z tym, że bez opcji zatrudnienia na stałe, tylko jak przejściówkę, żeby nie zmarnować sezonu a jednocześnie poszukać kogoś spokojnie przed okresem przygotowawczym.

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 329.10.2019, 09:05

Niech go zwolnią już teraz i pałeczke przejmie Ljungberg.
Szkoda tracić czas na gościa, który nie ma kontaktu z zawodnikami.

W lato dojdzie jakiś koks na ławkę, a myślę Ljungberh sobie na pewno poradzi lepiej niż Emery aktualnie.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 429.10.2019, 09:01

@thegunner4life: Ja bym raczej obecną sytuację Arsenalu porównał do Manchesteru Mourinho. Też brak stylu, brak zawziętości, krytyka ze strony kibiców na koniec słabe wyniki. 6 miejsce w PL, a przecież wciąż mówimy o Manchesterze United. Różnica jest taka, że Mou wygrał finał LE i zatarł trochę złe wrażenie. Dostał następny sezon i było ok a jak w trzecim sezonie wypadł fatalnie to go zwolnili po 17 kolejkach. Przyszedł nowy trener, efekt nowej miotły, trochę się ogarneli, wygrali z PSG, wszystko cacy, Ole dostał kontrakt i co? I nic. Powrót marazmu. A wydawało się tak pięknie.
Dlatego wybór trenera ani jego zwolnienie nie powinno być pochopne, bo możemy źle skończyć.

A my nie jesteśmy już Manchesterem. Tam tożsamość drużyny została skrupulatnie wypleniona przez Moyesa i van Gaala. U nas pamięć o Arsenalu który kochamy jeszcze nie umarła, jeszcze mamy szansę wrócić do radości z oglądania meczów, tylko następnego trenera już musimy wybrać przemyślanie i nie możemy się pomylić

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10329.10.2019, 08:49

Ramsey made a scapegoat removed from the team.

We’re still shit.

Iwobi made a scapegoat removed from the team.

We’re still shit.

Ozil made a scapegoat and removed from the team.

We’re still shit.

Mustafi made a scapegoat removed from the team.

We’re still shit.

Czas usunąć Emery'ego i wtedy zobaczymy, czy dalej będziemy shit ;)

Alonso komentarzy: 1282429.10.2019, 08:45

Słaby kapitan jest na ręke trenerowi o niepewnej pozycji. Jedna wygrana w ostatnich pięciu spotkaniach w lidze a główny temat od dwóch dni to Xhaka który nigdy nie był lubiany. Już widze jak Emery zmienia kapitana by znowu cały hejt szedł w niego, niesamowicie mu się przyfarciło tym f*uck off Xhaki.

Vardy potrafi zwalniać trenerów, pomyślcie co by było gdyby od roku pozycje w szatni jako kapitan budowałby Auba albo Laca. Fani ich kochają, lekki pstryczek w trenera od takiego kapitana i fani rzucają się na Hiszpana. A taki Xhaka co może? Nawet jak powie Emery Out to od fanów usłyszy by zamknął morde.

madej komentarzy: 58929.10.2019, 08:42

@thegunner4life: Dodac nalezy jeszcze potegi, ktore pokonalismy zbierajac taka duza ilosc punktow!
Potezna Aston Villa
Fenomenalne Newcastle
Bournemouth
Walczace o LM Burnley
Remis z Fergusonem
Remis z Tottenhamem
Oraz remis z wielkich derbach Londynu z Crystal Palace xD

Kowal96 komentarzy: 1759529.10.2019, 08:40

Nowa sonda i nie ma zaskoczenia w odpowiedziach :D

gabilondo komentarzy: 103229.10.2019, 08:39

@Thrall: żebyś miał co robić, pewnie dlatego

thegunner4life komentarzy: 910029.10.2019, 08:32

Najśmieszniejsza jest dla mnie ta argumentacja, bo musimy uważać, aby nie robić pochopnych ruchów, bo skończymy jak United. Tylko jeżeli zdjąć klapki z oczu to my już dawno jesteśmy Manchesterem United. Dwa ostatnie sezony Wengera to już był do tego procesu wstęp. Patrząc tak wprawdzie w oczy to fakty są takie:
Siedem razy odpadaliśmy w 1/8 Ligi Mistrzów, to więcej niż słynna seria Realu Madryt.
Wydaliśmy w ostatnich okienkach dokładnie: 385,4 mln (dane z transmarketu) efekty są gorsze niż wtedy kiedy wydawaliśmy 30 mln euro na okienko.
Od trzech lat nie gramy w Lidze Mistrzów(zaraz czterech).
Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że u ekipy czerwonych diabłów wygląda to zdecydowanie lepiej oni w międzyczasie wygrali np. ligę europy dodatkowo zajęli 2 miejsce.
Nie możemy generalnie stać się Manchesterem United, bo my już jesteśmy Manchesterem United. Teraz te krytykowanie ich za zwalnianie przedwcześnie trenera. Powiedzcie mi co włodarze z Old Trafford mieli zrobić kiedy w pewnym momencie ich sytuacja z: Mou, LvG, Moysesem była identyczna jak ta z naszym hiszpańskim Dyzmom. Trzymać ich mimo wszystko i pozwalać na jeszcze większą destrukcję w klubie? Jaka była szansa, że ktokolwiek z tej 3 gentelmanów się poprawi? Zwolnienie Unaia to jest jedyne wyjście z tej sytuacji. Nasz rywal Liverpool przez ostatnie 10 lat miał, aż 5 szkoleniowców. My na razie przetestowaliśmy zaledwie jednego. Nie idzie nam i takie są fakty bilans Unaia to w tej chwili:
WWLDDWLWLD Liga
WDLDWLDLDW Nasz rywal United.

Jesteśmy od nich lepsi zaledwie o 1 słownie: JEDNO zwycięstwo. To jest ten efekt prowadzenia przez doświadczonego menadżera, który ma za sobą praktykę w Valencii, Sevilli, PSG? Troszkę blado. Nie da się być gorszym od niego, i już nie o same wyniki tutaj chodzi, bo Frank Lampard na początku też przegrał i zremisował kilka meczy, ale o całość tego jak funkcjonuje klub. Nie działa nic dosłownie nic, a ostatnie newsy jakoby Unai pytał się zarządu i piłkarzy czy Xhaka ma być dalej kapitanem czy nie potwierdzają tylko, że facet jest totalnie zagubiony. To on jest do cholery trenerem nie reszta piłkarzy, albo Panowie w garniturach.
Kończąc to już jedno jest dla mnie pewne, zostawienie Hiszpana do czerwca to zmarnowanie kolejnych miesięcy i być może jeszcze gorsza sytuacja dla jego następcy. Piłkarze za rok nie będą młodsi, a my prawdopodobnie nie zagramy nawet w tej LE.

Thrall komentarzy: 62429.10.2019, 08:30

@gabilondo
Meczów*
Skąd wgl wzięła się ta dziwna, nieprawidłowa odmiana używana przez wiele osób?

metjuAFC komentarzy: 5928 newsów: 129.10.2019, 08:22

Od momentu kiedy Xhaka rozegrał swoje pierwsze spotkanie w Premier League zastanawiam się w czym tkwi jego fenomen. Ten zawodnik jest żaden. Nie popieram zachowania fanów, ale jeśli po tym incydencie i tak fatalnej formie Xhaka nadal będzie wybiegał w wyjściowej 11-stce i dzierżył opaskę kapitana to nie będę krytykował zachowania fanów. W dodatku stanę się zagorzałym EmeryOUTem.

gabilondo komentarzy: 103229.10.2019, 08:12

Przeczytałem teraz taka statystykę. Na ostatnie 17 meczy w PL Arsenal wygrał tylko 6!!!! I ja niedawno broniłem Unaia za wyniki... przecież to jest dramat nad dramatami, podtrzymując ta tendencje skończymy na 9 miejscu...

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady