Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 42963 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 19 z 1075 (komentarze od 721 do 760):

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:24

@vitold napisał: "POV:

Arteta trenował przez ostatnie 4 miesiące Gyokeresa i Havertza pod duo.

Dzisiaj 1, poważniejszy, główny test. :-DDD"

Kto wie, może na koniec sezonu wjedzie na Amazonie film o budowie " bestii" a do tej pory zasłona dymna i złudne nadzieje dawane rywalom;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:21

@pioafc napisał: "No właśnie dla mnie ten fakt, że Kai nie grał od roku mówi: "it was a plan all along". Jak źle Odegaard by nie grał to miał tydzień przerwy, mamy jeszcze Eze, Merino i Norgaarda a gra Havertz. No nikt mi nie powie, że to o czymś nie świadczy."
Zobaczymy, ale chyba najbardziej ma niekorzyść Eze w tym momencie, bo skoro załóżmy że Arteta uważał Ode, za kogoś bez formy a grał nim, oznacza że taki Eze na treningu musiał jeszcze gorzej, lub zwyczajnie przesadził brak zaangażowania w pressing ( choć ostatnio widać że zaczyna rozumieć, że w AFC to trzeba i atakować i bronić)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:18

Merino not in the squad due to a foot issue.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:11

@Dziadyga napisał: "Jeszcze bestia do 30 dobije."
Życzę mu tego z całego serca, i mocno trzymam kciuki, żeby 2 połowa sezonu była jego

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:11

@pioafc napisał: "Kai w składzie kosztem El Capitano. Ja Niemiec zaprezentuje się tak dobrze jak z Kairatem, to chyba początek końca Odegaarda. Mikel pokazywał już w przeszłości (Zinchenko, White, ESR i długo by wymieniać), że szybko wrzuca następny bieg i miejsce w składzie można stracić z dnia na dzień"
Nie wiem czy byłby to przełom, bo jednak Kai dopiero wraca, i mam nadzieję że ludzie biorą pod uwagę to, że chwilę może mu zająć powrót do formy, nie grał w zasadzie rok, i wiesz jak nie pójdzie mu dobrze , to zaraz z bohatera może być zerem choćby tu na stronie. Fajnie że mamy dodatkowe opcje, może w ataku zagramy 4231 i Kai na 10, tak jeśli dobrze pamiętam grał lata temu na 10. Co do reszty to pisałem niżej już Pawełkowi, że Arteta nie ma problemu posadzić nikogo na ławce, i dałeś jeszcze więcej przykładów. Może być i tak jak napisałeś, czas pokaże, kiedyś w kontekście Ziny czy nawet White pisałem, że jak okaże się ktoś za słaby, to pociąg pojedzie bez niego. Na ten moment można uznać że to próba zmiany, jak się zakończy, jak zareaguje Ode, zobaczymy. Ciekawe jest to, że Kai kosztem jego i Eze wychodzi, ale z drugiej strony, to tak jak Ode ,tak i Kai jeśli chodzi o zakładanie pressingu i wydolność, zaangażowanie to ten sam poziom, więc w sumie ma sens taki wybór.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 15:04

@vitold napisał: "Dzis dokładny wynik 0:2. havertz 2 asysty, gyo 2 bramy"
No do 30 ma daleko, a kolejek coraz mniej, i chyba na tą chwilę to Ty musisz hajsik zbierać na zakład, dobrze pamiętam?

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:51

Szkoda tylko że Calafiori jeszcze nie jest gotówy na 90 min, aczkolwiek na smerfy lepiej żeby już był, bo wtedy i lewą strona lepiej chodzi ;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:50

Declan Rice makes his 300th Premier League appearance today. Aged 27 years and 17 days, he is the fifth youngest player to reach 300 — after Wayne Rooney, James Milner, Gareth Barry and Raheem Sterling.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:50

@pawel_1986 napisał: "Oczywisce żartowałem ;) Ale cieszę sie, że skoro kapitan naprawde niewiele daje od dawna w ofensywie to Arteta potrafi go usadzić na ławeczce. Oby tak dalej"
Myślałem że masz, bo wczoraj ktoś wklejał takie rewelacje, ale źródła nie można się było doprosić;) a co do usadzenia na ławce, to jako kibic ponoć AFC, powinieneś wiedzieć, że to nie jest problem dla Artety i ladowały tam największe gwiazdy klubu:)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:48

@losnumeros napisał: "To nie pisz innym, że nie kibicują AFC. Dobrze?"
Jak nie są kibicami AFC, tylko ich udają, to będę pisał ;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:48

@pawel_1986 napisał: "Jak to co, bierzemy Enrique, dajemy kolejny miliard na transfery lecimy z tematem."
Po co, przecież to top trener, z tym składem wchodzi i robi poczwórną koronę albo out xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:47

Lewis-Skelly and Norgaard not in the matchday squad.

Norgaard travelled so is presumably the extra man.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:46

@pawel_1986 napisał: "Nie ma, popadł w konflikt z Arteta i już więcej nie zagra ;)"
Jakieś źródełko? Poproszę:)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:46

@krzykus1990 napisał: "Co to znaczy? Ławka czy nie ma go z kadrą?"
Ławka

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:46

Arsenal: Raya, Timber, Saliba, Gabriel, Hincapie, Zubimendi, Rice, Havertz, Saka, Trossard, Gyokeres.

Subs: Arrizabalaga, White, Calafiori, Mosquera, Odegaard, Eze, Madueke, Martinelli, Jesus.

Spoko składzik

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:44

Kai Havertz STARTS for Arsenal. ✅[@Teamnewsandtix]

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:44

@losnumeros napisał: "Ty jesteś kibicem Mikela Artety. Idąc twoim tokiem rozumowania jak piszesz niektórym że nie kibicują AFC, to tak samo Ty kibicujesz MA a nie klubowi"
Ja tylko i wyłącznie AFC, na dobre i na złe;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:43

Odegaard doesnt start.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:35

Telegraph Sport understands Arsenal’s leadership group this season consists of seven players, as per @SamJDean.

Martin Ødegaard (club captain)
Bukayo Saka
Gabriel Magalhães
Declan Rice
Mikel Merino
Jurrien Timber
David Raya

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:19

@pawel_1986 napisał: "Ja jestem całkowitym antyfanem kunsztu trenerskiego Artety"
To oczywiste, bo nie jesteś też kibicem AFC, to dziwne żebyś się cieszył xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:17

@kamo99111 napisał: "Bez sensu jest rozmowa z kimś kto ma założone różowe okulary i patrzy na kogoś przez pryzmat bóstwa. Wiadomo, że nie przetłumaczysz komuś takiemu argumentów "przeciw". I współczuję Ci też bo pewnie jesteś człowiekiem który jak na niego plują to mówi, że deszcz pada ;-) Trzymam jednak kciuki za to żebyś ściągnął różowe okulary j spojrzał na pewne kwestie bardziej realistycznie."
No właśnie dlatego nie ma sensu z Tobą rozmawiać, bo nic z tej teorii się nie zgadza ;) już mi się nawet nie chce kolejny raz odpisywać tego samego, skoro lubisz się sam dojeżdżać psychicznie, to już twój problem, a co do trenera chyba jednak nie podziałało motywacyjne, skoro nie zostałeś gwiazda futbolu;) życzę Ci po prostu więcej czasu gdy Arsenal wygrywa i tak samo dużo aktywności wtedy, jak w przypadku start punktów, może wtedy uwierzę w twój obiektywizm. Generalnie co do tego jeszcze o tym kościele i tak dalej, jeśli kiedyś zmienimy trenera i będzie robił też dobrą robotę to będę tak samo go wspierał jak teraz Artete, więc czas pokaże jak ty będziesz to robił, bo nazwisk nadal podać nie umiesz i określić wymagań i danego czasu, a ja zwyczajnie uważam, że na ten moment nie ma gwaranta lepszych wyników, i to nie strach przed zmianami, a po prostu chłodna ocena sytuacji:) pozdro

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:06

Martin Ødegaard on dropped points: “You have to look at the bigger picture & see where we are, realise we’re top of the table. There’s always going to be bumps in the road. We’ve been through a lot as a group, so we know how to deal with those things.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 12:18

@losnumeros napisał: "? Jakoś nie zauważyłem zmiany gry gdy nam nie idzie."
Wielu rzeczy nie zauważasz, ale tak to już jest , jak się nie ogląda praktycznie AFC, a jedynie wraca się na stronę przy niekorzystnych wynikach, więc no , śmiesznie czyta się twoje mądrości potem ;) @losnumeros napisał: "Nikt w tym momencie Mikela nie chce zwolnić, tylko czekamy do końca sezonu i zobaczymy czy cos wpadnie do gabloty."
To po co taka dyskusję zaczynacie? Kibicuj, rozlicz po sezonie;) @losnumeros napisał: "Co do nowego trenera. Czy Ja siedzę w zarządzie żeby widzieć jaki projekt przedstawia kandydaci? Rozumiem że przed zatrudnieniem Mikela, tacy garfieldy, adki, marzagi najpierw osobiście wysłuchali projektu Mikela a później dali mu zielone światło żeby ubiegał się o stanowisko trenera i jescze młody Kroenke musiał przejść rozmowę z wami."
Nie mordeczko, zarząd wybrał , my jako kibice daliśmy czas na pokazanie czy ten wybór był dobry, a z każdym sezonem udowadnia nam, że tak;) i zdajemy sobie sprawę, że zmiany w klubie to nie tylko zasługa Artety, zresztą nikt nie pisze w takim sensie, no ale jak wam brak argumentów, to te śmieszne zarzuty o wyznawcach itd. Skoro pytamy o następców was, to podajcie nazwiska, i czas jaki dajecie nowemu, bo z waszej narracji wygląda na to, że ktoś przychodzi, i bez wygrania co najmniej potrójnej korony, out po sezonie i następny wjeżdża, skądś znam taką drogę ;) uważasz że Arteta za słaby, to daj przykład kogoś, kto co najmniej da te same wyniki od 1 jego sezonu, bo nie musi przebudowywać drużyny przecież, no i określ czego oczekujesz od kandydata swojego. @losnumeros napisał: "Na sam koniec, niech wygra potrójną koronę i tego mu życzę."
Oby oby wreszcie znikniesz na baaaardzo długo, nie wiem czy to udzwigniesz wtedy, bo twoja narracja posypie się całkowicie xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 10:37

@sidtsw napisał: "w tym momencie powinnismy byc zjednoczeni jak nigdy wczesniej, i na dobre i na złe, a nie zwalniac trenera, zabierac opaske kapitana itp. Rozliczymy sie i ich po sezonie !!!
a teraz COYG!!!"

Otóż to

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 10:20

@kamo99111 napisał: "Możesz sobie pisać co chcesz ale faktów nie oszukasz. Jedynym argumentem w obronie Artety, którego używasz Ty i obrońcy Artety to "być może przyszłe trofea". Ale fakt jest taki, że póki co trofeów brak, a zespół gra najsłabszą dla oka piłkę od lat. Arteta póki co to taki casus Pochetino - niby jest blisko ale szczyt nieosiągalny. W Rice frustracja narasta coraz bardziej. Jak nie zdobędziemy niczego, a zgłosi się jakiś Real to nie zdziwie się jak się skończy jakimś transfer request. W dodatku większość naszych zawodników jest obecnie w najlepszym dla piłkarza wieku. Jak nie teraz to kiedy? Jak część zawodników wyjdzie z prime, a druga odejdzie z klubu?? Ciągnę temat ale zauważyłem inną tendencję - jak napiszę coś na Artetę to zaraz uruchamiają się wyznawcy Artety i próbują udowodnić jaki to Arteta nie jest wspaniały i cudowny. Jak jednak napiszę, że jest '"super" to nikt tego tematu nie ciągnie ;-) więc nie ma o czym dyskutować. A po każdym wygranmy meczu wrzucę jakiegoś pościka, że było fajnie. Druga kwestia jest też taka, że nie zawsze mam tyle samo czasu. Raz jest go trochę więcej a raz mniej."
No to tak, " wyznawcy Artety " to jakieś wymyślone przez was hasełko po prostu, bo nikt tu nie stawia go jako najlepszego trenera na świecie ani nie robi z niego Boga, a jak już, to zwyczajnie wymienia argumenty przeciwko zwalnianiu. Tak jak pisałem, pragmatyzm w tym sezonie, nie oznacza, że to jest nasz styl, a bardziej próba w ten sposób zdobycia upragnionych trofeów, gdy przy pięknej grze się nie udało ;) i nie dziwi mnie to, bo i Arteta i zawodnicy chcą je też w końcu zdobyć, ale to zarówno od Artety, jak i tych zawodników zależy w takim samym stopniu, bo na koniec to oni biegają po murawie, i oni są np nieskuteczni pod bramką. Co do tego pisania, to tak, jak wygramy, coś napiszesz i Cię nie ma, i nikt nie wymaga, żebyś słodził, natomiast jak przegrana czy remis, to tyrady całymi dniami i powiesz mi że akurat wtedy masz czas, kilka razy raptem w sezonie xD a tak to zabiegany, no spoko ;) i nie dziw się reakcji, jak piszesz głupoty, i nie podciągaj tego jedynie pod osobę Artety i tym sposobem kreowanie tych którzy nie zgadzają się z Tobą, na wyznawców:) niżej ktoś fajnie Ci napisał, że nie przeszkadza Ci krytyka i wtedy nie ma znaczenia sytuacja cała w klubie, ale jak Cię proszą o nazwiska następców uciekasz tłumacząc to nie twoimi kompetencjami;) Rice sfrustrowany?wbioskujesz to z jednej czy 2 sytuacji, które sky i potem inni pompują bo się klika i żeby wywołać presję? A bierzesz pod uwagę, że odejście np w kolejnym sezonie Artety, spowoduje dokładnie to, o czym napisałeś argumentując brakiem trofeów? Bo wiesz, ja widzę dwie strony medalu, z tym że na ten moment bardziej bałbym się odejść z Arteta, niż z jego powodu, bo póki co piłkarze w dużej mierze zostają na dłużej, lub przychodzą tutaj z jego powodu.

Jeszcze wracając do Berty, i gadki, że kupi może więcej Gyokeresów, a ja bym nie był pewien tak jego silnej pozycji mimo wszystko, i o ile być może czasem zarząd i Mikel zgodzą się na czysto jego pomysł, to nie sądzę,że pozwolą mu zepsuć dotychczasowe osiągnięcia klubu itd. inna sprawa, że ocena transferów teraz jest równie głupia, jak przyznawanie pucharów. @kamo99111 napisał: "Jest takie pojęcie jak stopa zwrotu. Jeżeli zastosujemy podobny wskaźnik w sposób wydane pieniądze vs ilośc lat potrzebnych do trofeum (czyli nie patrzymy na kwoty) to jednak Arteta dalej wypada gorzej od innych. Dla Ciebie każde "hasło", które jest na niekorzyść Twojego boga Mikela jest puste ;-) i nie przejmuj się żadna terapia mnie nie czeka..."
Stopa zwrotu, to ma sens w ekonomii, nie w klubie, bo jeśli tak liczyć to może trofeów nie ma, ale klub zdecydowanie zyskał w tym czasie na wielu płaszczyznach;) i jak mówiłem, brak argumentów, to teksty o Bogu xD @kamo99111 napisał: "Wiesz w emocjach różne rzeczy człowkek pisze/mówi (nie wiem cxy grałeś kiedyś w piłkę nawet na szczeblu amatorskim. Ja np. w juniorach w reprezentacji województwa miałem takiego trenera, który potrafił gorsze rzeczy wygadywać. I tak, ci słabi paychicznie szybko wymiękali, Ci mocniejsi brali się w garść i grali lepiej)."
Już Ci dlatego pisałem, że emocje to nie jest dobry doradca, fikołek nic nie da, bo to nie pierwszy Twój raz takie zachowanie, a wnioskuję w takim razie , że po słowach trenera, byłeś jednak w tej pierwszej grupie ;) @kamo99111 napisał: "A to wszystko po wydaniu miliarda na transfery."
Ale co ma ten argument mieć za znaczenie? To jak zaczniemy grać szybko, to wtedy będziesz pisał " i wydaliśmy tylko miliard!" ? A czy umiesz przeanalizować ten wydany hajs od początku zatrudnienia trenera i zmian jakie zaszły w tym czasie w drużynie? To wiesz Slot nie wydał w zasadzie nic i wygrał, ale czy musiał zrobić coś takiego on i cały klub, jak my? Czy Klopp nie musiał przebudowy zrobić? Oczywiście proporcjonalnie mniej wydał, bo to inne lata i kwoty, ale też na wydane pieniądze, tylko raz mistrz? Powinien wg twojej teorii co roku wygrywać, ale zapominasz też że jest takie City które non stop wydaje kosmicznie, a nawet Guardiola ostatnio nie może się ogarnąć;) @kamo99111 napisał: "Tak jak pisałem przed chwilą dla Ciebie każdy argument i każda statystyka podważająca boską moc Mikela jest bez sensu."
Bez sensu jest rozmowa z frustratem jednak, współczuję Ci w sumie, ale może jeszcze się ogarniesz, trzymam kciuki;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 09:00

@Barney napisał: "U nas z ofensywy duzo ludzi nie dojezdza Gyokeres tak samo ten Trossard / Martinelli najbardziej na plus moim zdaniem. W lato koniecznie jeden gruby transfer ja bym bral Rogersa nawet za 100mln plus."
No najbardziej brakuje klasowego LS teraz, bo jeszcze jak jest Calafiori to Trossard miał liczby, a od kontuzji Calafioriego i to zniknęło. Dziś w sumie mógłby zacząć Gabi , bo Trossard potrzebuje resetu i wejściami z ławki się odblokować;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:33

Mikel Arteta expects the leaders in his squad to manage the dressing room, and he will also expect them to steady the #AFC ship in the Premier League. My understanding is that there are seven players in this season’s leadership group.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:32

@ozzy95 napisał: "Zwalnianie Artety w trakcie sezonu, gdy prowadzimy we wszystkich rozgrywkach, odcinek 2137. Już tam pal licho nasz styl, choć ja myślę, że jak Arczi naszych ozłoci to w kolejnych sezonach wróci do korzeni, presja na puchary musi mu porostu zejść. A jak dowieziemy to co mamy w tej chwili to jaką w ogóle dyskusję można prowadzić? Nie lepiej po prostu usiąść wygodnie w fotelu, kibicować i zaczekać z jakimiś radykalnymi osądami?"
Otóż to, ale narzekacze teraz chcą pięknej gry, kosztem nawet nie zdobycia trofeów, a zapewne jakbyśmy grali pięknie ale przegrywali, to by zrobili fikołki i jednak chcieli nudy a coś w gablocie, i tak się zastanawiam ile w tym jest kibicowania, a ile serio zrzucania z siebie frustracji z codzienności;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:25

@kamo99111 napisał: "A stan na dzień dzisiejszy jest taki, że wydany został miliard, padlo wiele obietnic, a tytułow dalej brak."
O tym właśnie pisałem przed chwilą xD to jest tak durny argument, a tak w kółko powtarzany. Wiesz mamy styczeń, powiem Ci w tajemnicy ze w top ligach Europy, w każdym klubie teraz tytułów brak xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:23

@kamo99111 napisał: "Czekam. Od 22 lat czekam... Jeżeli na koniec sezonu nie będzie trofeów to trzeba się zastanowić czy Arteta jest w stanie sięgnąć z tą drużyną po majstra."
A realnie o te najważniejsze trofea ponownie walczymy od 3 lat, a cała gadka o zwalnianiu nie ma w tym momencie żadnego sensu, poza wylewaniem jakiejś frustracji własnej. Jeszcze bym rozumiał jakbyśmy byli na miejscu live, mułów, kur , ale na ten moment tematu w ogóle nie powinno być, bo frustraci jedynie się tym ośmieszają. W ogóle to jest beka jak niektórym nastroje falują, raz na mistrza, a po stracie punktów wszystko przegrane xD przecież to takie chorągiewy, że ręce opadają ;) pamiętaj wieczne narzekanie i robienie dram nieadekwatnych do sytuacji, źle wpływa na twoje zdrowie, bo chyba że lubisz się tak sam negatywnie nakręcać;) bo krytyka spoko, ale jak ktoś ciągnie temat całymi dniami, gdy tak naprawdę nie jest tak źle jak probuje to przedstawić, to kurcze coś jest nie tak. A tak jak już Ci kiedyś pisałem, nie widzę z Twojej strony takiego samego zaangażowania po wygranych, i to nawet w bardzo pięknym stylu, więc może czas się zastanowić nad sobą? @kamo99111 napisał: "Zrobił przebudowę, posprzątał po poprzednoej ekipie (bo tak jak pisałem tam Sven z Raulem kupowali - myślę, że gdyby Emery miał taki wpływ jak Arteta na transfery to nie skończyłoby się to taką katastrofą) i chwała mu za to ;-) jednak przychodzi taki moment, że trzeba zrobić ten ostatni krok. Oczywiście bywa on najtrudniejszy, a dla niektórych po prostu nieosiągalny."
Widocznie nie był godny zaufania, natomiast jedynie robił jakieś wyniki przez chwilę a potem lipa, w AV ma wpływ większy na transfery i zobacz ile tam niewypałów naściągali, zwyczajnie Emery nie nadaje się do top klubów co już udowodnił:) @kamo99111 napisał: "Tak jak pisałem - nie do końca sprawiedliwym jest porównywanie Emeruego do Artety bo to dwie.różne sytuacje. Zresztą zobaczymy jak Arteta sobie poradzi jak Berta mu jeszcze kilku "Gyokeressow" ściągnie ;-) To niestety dla żadnego trenera nie jest komfortowe. O ile się nie mylę to właśnie takie "zarządzanie za menadżera" przyczyniło się do odejścia Mareski z Chelsea ;-) to niech idą na tę terapie - Mistrzostwo jest tego warte :-D"
To tak samo jak nie ma sensu porównywać teraz wydatków za Artety i wcześniej, a także wydatków innych klubów za Artety do naszych i używanie tego jako argumentu " tyle wydane i dalej nic nie wygrał" , bo to czyste hasło puste :) to wtedy terapia Cię też czeka xD @kamo99111 napisał: "Tak jak napisałem - jeżeli taka gra da nam tytuł to oczywiście będzie to progres. Ale jeżeli nie, to regres po całości..."
Hehe kolega Cię szybko wyjaśnił w tym temacie, więc zdecyduj się ;) mniej emocji więcej chłodnej głowy, bo jest styczeń, żadna drużyna niczego nie wygrała, a walczące o najwyższe cele jeszcze też niczego nie przegrały. Na ocenę sezonu i transferów przyjdzie czas po jego zakończeniu, a my jako kibice powinniśmy wspierać drużynę, a jeszcze bardziej w czasie jakiegoś dołka, zamiast wywierać presję dodatkową.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:38

@aikon90: taka to hipokryzja xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:37

@piter1908: zgadzam się w 100%

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:35

@losnumeros napisał: "Emery wydał 233 mln euro z czego 1/3 to koszt zakupu Pepe, więc gdzie te szastanie pieniędzmi?"
Nie napisałem o szastaniu, tylko o kwotach już dużych wtedy, obecnie kwoty są większe, ale trzeba też brać pod uwagę inflację, i ogólnie rynek. @losnumeros napisał: "Co do nowego trenera, skąd mam znać jaki projekt przedstawi dany trener? Czy to Ja będę z nimi rozmawiał? Wiedziałeś wcześniej co oferuje Mikel? Nie."
No to dlaczego domagasz się zwalniania, skoro nie wiesz jaki plan przedstawił Arteta, i być może go realizuje zgodnie z założeniami i nikt nie rozważa jego zmiany, poza garstką frustratow. Natomiast jak już domagasz się, to czekam na realna propozycje, trenera który wchodzi za Artete i w 1 sezonie wygrywa co najmniej mistrza, bo dostaje gotowa drużynę, raczej nie sądzę, że dostanie dużo kasy na transfery, bo nie są za bardzo potrzebne, poza w sumie klasowym LS. @losnumeros napisał: "Nie ma ludzi niezastąpionych, a widzę że dla niektórych liczą się sentymenty i to jest zgubne, dość sentymentów. Na koniec sezonu powinno wpaść PL lub LM oraz puchar krajowy"
Oczywiście że nie ma niezastąpionych, ale głupotą jest się pozbywać jednych z najlepszych, pod byle pretekstem. Tak powinno, o to walczymy wreszcie co roku, od 3 sezonów, i na ten moment walczymy wciąż o 4 puchary, i co jeśli wbrew sceptykom i placzkom, tak zakończy się sezon? Będziesz zadowolony?

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:26

@kamo99111 napisał: "Nawet bym rzekł, że mamy drobny regres pod względem widowiskowej gry. Jeżeli to nie da trofeów no to będzie ogólnie regres."
Nie nazwałbym tego regresem, a prędzej właśnie pragmatyzmem i próbą wygrania w ten sposób, po prostu, bo poprzednie sposoby zawiodły, a wszyscy w klubie na pewno chcieliby już dowieźć sezon z takimi pozycjami w tabeli PL i LM. A może celujemy z formą na tą najważniejsza część sezonu i będzie handbreak off na pełnej;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:23

@alexis1908 napisał: "no ale to było rozłożone na kilka okienek Ozil i Auba to chyba były nasze rekordy i w sumie obaj oddali Laca swoje też zrobił. Generalnie to uważam ze papcio więcej by wygrał jakby mógł rywalizować na równych warunkach finansowych."
Przecież teraz też nie płacimy całej kwoty jednorazowo za zawodników;) tak, też zgadzam się że gdyby wtedy miał porównywalne sianko, mógłby więcej wygrać, ale tego się już nie dowiemy

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:22

@kamo99111 napisał: "Co do ładnej gry - przecież pisałem w jakimś komentarzu, że pptrafilismy ładnie grać. Ale teraz to się zmienia o 180*. I boli mnie to, że ta pragmatyczność niekoniecznie zapewni nam trofea. Jeżeli ma nie być trofeów to ja wolę tę drużynę z sezonu 23/24 właśnie, która zapewniała niezłe widowiska, a mecze oglądało się z zaparttm tchem."
Czy nam da trofea to zobaczymy na koniec sezonu, bo cel mają jasny, natomiast nie udało się piękną grą, próbują pragmatyczną, ale nie oznacza to, że nie wrócimy już nigdy do tej ładnej i dzięki niej zdobędziemy trofea;) @kamo99111 napisał: "Generalnie zgodze się, że zrobił dobrą robotę bo wyciągnął klub z bagna. Ale trzeba też pamiętać, że to zaczęło się dziać po inwestycjach - od Parteya. Wcześniej jak dostawał Willianów itp też za bardzo nie mógł wskoczyć na wyższy lvl z zespołem. Dlatego moim zdaniem chronologia jest taka, że najpierw kasa potem sukcesy. Aczkolwiek tak - przyznaję, że zrobił dobrą robotę gdyż zawsze mógł ściągnąć flopy ;-) a jednak bądź co bądź trafił z wieloma zawodnikami (oczywiście nie obyło się bez wtop jak z Vieirą czy Lokongą)."
Zrobił przebudowę drużyny totalną, a klub dał na to pieniądze, bo zaufał, więc zadaniem Artety było to zaufanie potwierdzić, co zrobił i robi nadal.

To nie jest też tak, że Arteta miał swobodę w robieniu transferów, o czym niejednokrotnie było pisane przez związanych z klubem dziennikarzy, ale miał zawsze duży wpływ, a pewnie dlatego, że zarząd mu ufa i odwrotnie.

Co do tej kasy, to czy to papcio, czy Emery, czy Arteta, to tak jak pisałem, każdy dostał już całkiem niemałe fundusze w tamtym czasie, ale jakby nie patrzeć, to Arteta dostał za zadanie posprzątanie po Emerym i ciut po Wengerze, a klub wyciągnął wnioski i dał na to środki na początku, no bo jak inaczej można było to zrobić. Różnica taka np. że to samo próbują robić kury, smerfy, czy muły, ale nie do końca im to wychodzi, więc tu klub razem z managerem bardzo dobrze przeszli przez transformację, a ostatnie 3 lata, ta inwestycja się wraca, i klub robi progres ;) i uwierz, są tu osoby, które jestem pewien, ciężko przeżyją jeśli wygramy PL , a jakby tak jeszcze dorzucić choćby CC to będzie długa terapia ich czekać ;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:38

https://x.com/i/status/2017248355466817578

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:36

Arsenal were due to fly into LBA today but because of the fog ended up having to travel up by coach.

#lufc

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:34

@alexis1908 napisał: "nie no patrząc ile wydawała wtedy czołówka to papcio dostał grosze"
No ale pod koniec pobytu to już nie były tak małe kwoty, Laca, Auba, Oezil nie byli za drobne

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:28

@KapitanJack10 napisał: "To jest sedno dyskusji o zmianie trenera. Bez planu, bez pomysłu, bez idei, bez argumentów. Po prostu Arteta out i będzie git. Nie będzie."
Nie no, wtedy ich argumentem jest, że od tego jest zarząd i odpowiedni ludzie xD i oczywiście są , tylko że Ci właśnie ludzie być może nie mają również powodów do zwalniania, bo widzą, że klub idzie do przodu cały czas, zarówno pod względem wyników, marki , jak i finansowym. Pewnie też tak jak my chcą zwieńczyć to już trofeum, ale myślę że póki co będą chcieć raczej zatrzymać Artete niż wymienić. Ja już pomijam to, że piłkarze zostają, przychodzą do klubu w dużej mierze dzięki osobie managera, ale zaraz napisze Pawełki i losnumerosy, że na pewno nie, tylko to taki PR robiony przez opłaconych pismaków xD

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady