Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 42338 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 4 z 1059 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:44

Kai Havertz STARTS for Arsenal. ✅[@Teamnewsandtix]

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:44

@losnumeros napisał: "Ty jesteś kibicem Mikela Artety. Idąc twoim tokiem rozumowania jak piszesz niektórym że nie kibicują AFC, to tak samo Ty kibicujesz MA a nie klubowi"
Ja tylko i wyłącznie AFC, na dobre i na złe;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:43

Odegaard doesnt start.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:35

Telegraph Sport understands Arsenal’s leadership group this season consists of seven players, as per @SamJDean.

Martin Ødegaard (club captain)
Bukayo Saka
Gabriel Magalhães
Declan Rice
Mikel Merino
Jurrien Timber
David Raya

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:19

@pawel_1986 napisał: "Ja jestem całkowitym antyfanem kunsztu trenerskiego Artety"
To oczywiste, bo nie jesteś też kibicem AFC, to dziwne żebyś się cieszył xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:17

@kamo99111 napisał: "Bez sensu jest rozmowa z kimś kto ma założone różowe okulary i patrzy na kogoś przez pryzmat bóstwa. Wiadomo, że nie przetłumaczysz komuś takiemu argumentów "przeciw". I współczuję Ci też bo pewnie jesteś człowiekiem który jak na niego plują to mówi, że deszcz pada ;-) Trzymam jednak kciuki za to żebyś ściągnął różowe okulary j spojrzał na pewne kwestie bardziej realistycznie."
No właśnie dlatego nie ma sensu z Tobą rozmawiać, bo nic z tej teorii się nie zgadza ;) już mi się nawet nie chce kolejny raz odpisywać tego samego, skoro lubisz się sam dojeżdżać psychicznie, to już twój problem, a co do trenera chyba jednak nie podziałało motywacyjne, skoro nie zostałeś gwiazda futbolu;) życzę Ci po prostu więcej czasu gdy Arsenal wygrywa i tak samo dużo aktywności wtedy, jak w przypadku start punktów, może wtedy uwierzę w twój obiektywizm. Generalnie co do tego jeszcze o tym kościele i tak dalej, jeśli kiedyś zmienimy trenera i będzie robił też dobrą robotę to będę tak samo go wspierał jak teraz Artete, więc czas pokaże jak ty będziesz to robił, bo nazwisk nadal podać nie umiesz i określić wymagań i danego czasu, a ja zwyczajnie uważam, że na ten moment nie ma gwaranta lepszych wyników, i to nie strach przed zmianami, a po prostu chłodna ocena sytuacji:) pozdro

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 14:06

Martin Ødegaard on dropped points: “You have to look at the bigger picture & see where we are, realise we’re top of the table. There’s always going to be bumps in the road. We’ve been through a lot as a group, so we know how to deal with those things.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 12:18

@losnumeros napisał: "? Jakoś nie zauważyłem zmiany gry gdy nam nie idzie."
Wielu rzeczy nie zauważasz, ale tak to już jest , jak się nie ogląda praktycznie AFC, a jedynie wraca się na stronę przy niekorzystnych wynikach, więc no , śmiesznie czyta się twoje mądrości potem ;) @losnumeros napisał: "Nikt w tym momencie Mikela nie chce zwolnić, tylko czekamy do końca sezonu i zobaczymy czy cos wpadnie do gabloty."
To po co taka dyskusję zaczynacie? Kibicuj, rozlicz po sezonie;) @losnumeros napisał: "Co do nowego trenera. Czy Ja siedzę w zarządzie żeby widzieć jaki projekt przedstawia kandydaci? Rozumiem że przed zatrudnieniem Mikela, tacy garfieldy, adki, marzagi najpierw osobiście wysłuchali projektu Mikela a później dali mu zielone światło żeby ubiegał się o stanowisko trenera i jescze młody Kroenke musiał przejść rozmowę z wami."
Nie mordeczko, zarząd wybrał , my jako kibice daliśmy czas na pokazanie czy ten wybór był dobry, a z każdym sezonem udowadnia nam, że tak;) i zdajemy sobie sprawę, że zmiany w klubie to nie tylko zasługa Artety, zresztą nikt nie pisze w takim sensie, no ale jak wam brak argumentów, to te śmieszne zarzuty o wyznawcach itd. Skoro pytamy o następców was, to podajcie nazwiska, i czas jaki dajecie nowemu, bo z waszej narracji wygląda na to, że ktoś przychodzi, i bez wygrania co najmniej potrójnej korony, out po sezonie i następny wjeżdża, skądś znam taką drogę ;) uważasz że Arteta za słaby, to daj przykład kogoś, kto co najmniej da te same wyniki od 1 jego sezonu, bo nie musi przebudowywać drużyny przecież, no i określ czego oczekujesz od kandydata swojego. @losnumeros napisał: "Na sam koniec, niech wygra potrójną koronę i tego mu życzę."
Oby oby wreszcie znikniesz na baaaardzo długo, nie wiem czy to udzwigniesz wtedy, bo twoja narracja posypie się całkowicie xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 10:37

@sidtsw napisał: "w tym momencie powinnismy byc zjednoczeni jak nigdy wczesniej, i na dobre i na złe, a nie zwalniac trenera, zabierac opaske kapitana itp. Rozliczymy sie i ich po sezonie !!!
a teraz COYG!!!"

Otóż to

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 10:20

@kamo99111 napisał: "Możesz sobie pisać co chcesz ale faktów nie oszukasz. Jedynym argumentem w obronie Artety, którego używasz Ty i obrońcy Artety to "być może przyszłe trofea". Ale fakt jest taki, że póki co trofeów brak, a zespół gra najsłabszą dla oka piłkę od lat. Arteta póki co to taki casus Pochetino - niby jest blisko ale szczyt nieosiągalny. W Rice frustracja narasta coraz bardziej. Jak nie zdobędziemy niczego, a zgłosi się jakiś Real to nie zdziwie się jak się skończy jakimś transfer request. W dodatku większość naszych zawodników jest obecnie w najlepszym dla piłkarza wieku. Jak nie teraz to kiedy? Jak część zawodników wyjdzie z prime, a druga odejdzie z klubu?? Ciągnę temat ale zauważyłem inną tendencję - jak napiszę coś na Artetę to zaraz uruchamiają się wyznawcy Artety i próbują udowodnić jaki to Arteta nie jest wspaniały i cudowny. Jak jednak napiszę, że jest '"super" to nikt tego tematu nie ciągnie ;-) więc nie ma o czym dyskutować. A po każdym wygranmy meczu wrzucę jakiegoś pościka, że było fajnie. Druga kwestia jest też taka, że nie zawsze mam tyle samo czasu. Raz jest go trochę więcej a raz mniej."
No to tak, " wyznawcy Artety " to jakieś wymyślone przez was hasełko po prostu, bo nikt tu nie stawia go jako najlepszego trenera na świecie ani nie robi z niego Boga, a jak już, to zwyczajnie wymienia argumenty przeciwko zwalnianiu. Tak jak pisałem, pragmatyzm w tym sezonie, nie oznacza, że to jest nasz styl, a bardziej próba w ten sposób zdobycia upragnionych trofeów, gdy przy pięknej grze się nie udało ;) i nie dziwi mnie to, bo i Arteta i zawodnicy chcą je też w końcu zdobyć, ale to zarówno od Artety, jak i tych zawodników zależy w takim samym stopniu, bo na koniec to oni biegają po murawie, i oni są np nieskuteczni pod bramką. Co do tego pisania, to tak, jak wygramy, coś napiszesz i Cię nie ma, i nikt nie wymaga, żebyś słodził, natomiast jak przegrana czy remis, to tyrady całymi dniami i powiesz mi że akurat wtedy masz czas, kilka razy raptem w sezonie xD a tak to zabiegany, no spoko ;) i nie dziw się reakcji, jak piszesz głupoty, i nie podciągaj tego jedynie pod osobę Artety i tym sposobem kreowanie tych którzy nie zgadzają się z Tobą, na wyznawców:) niżej ktoś fajnie Ci napisał, że nie przeszkadza Ci krytyka i wtedy nie ma znaczenia sytuacja cała w klubie, ale jak Cię proszą o nazwiska następców uciekasz tłumacząc to nie twoimi kompetencjami;) Rice sfrustrowany?wbioskujesz to z jednej czy 2 sytuacji, które sky i potem inni pompują bo się klika i żeby wywołać presję? A bierzesz pod uwagę, że odejście np w kolejnym sezonie Artety, spowoduje dokładnie to, o czym napisałeś argumentując brakiem trofeów? Bo wiesz, ja widzę dwie strony medalu, z tym że na ten moment bardziej bałbym się odejść z Arteta, niż z jego powodu, bo póki co piłkarze w dużej mierze zostają na dłużej, lub przychodzą tutaj z jego powodu.

Jeszcze wracając do Berty, i gadki, że kupi może więcej Gyokeresów, a ja bym nie był pewien tak jego silnej pozycji mimo wszystko, i o ile być może czasem zarząd i Mikel zgodzą się na czysto jego pomysł, to nie sądzę,że pozwolą mu zepsuć dotychczasowe osiągnięcia klubu itd. inna sprawa, że ocena transferów teraz jest równie głupia, jak przyznawanie pucharów. @kamo99111 napisał: "Jest takie pojęcie jak stopa zwrotu. Jeżeli zastosujemy podobny wskaźnik w sposób wydane pieniądze vs ilośc lat potrzebnych do trofeum (czyli nie patrzymy na kwoty) to jednak Arteta dalej wypada gorzej od innych. Dla Ciebie każde "hasło", które jest na niekorzyść Twojego boga Mikela jest puste ;-) i nie przejmuj się żadna terapia mnie nie czeka..."
Stopa zwrotu, to ma sens w ekonomii, nie w klubie, bo jeśli tak liczyć to może trofeów nie ma, ale klub zdecydowanie zyskał w tym czasie na wielu płaszczyznach;) i jak mówiłem, brak argumentów, to teksty o Bogu xD @kamo99111 napisał: "Wiesz w emocjach różne rzeczy człowkek pisze/mówi (nie wiem cxy grałeś kiedyś w piłkę nawet na szczeblu amatorskim. Ja np. w juniorach w reprezentacji województwa miałem takiego trenera, który potrafił gorsze rzeczy wygadywać. I tak, ci słabi paychicznie szybko wymiękali, Ci mocniejsi brali się w garść i grali lepiej)."
Już Ci dlatego pisałem, że emocje to nie jest dobry doradca, fikołek nic nie da, bo to nie pierwszy Twój raz takie zachowanie, a wnioskuję w takim razie , że po słowach trenera, byłeś jednak w tej pierwszej grupie ;) @kamo99111 napisał: "A to wszystko po wydaniu miliarda na transfery."
Ale co ma ten argument mieć za znaczenie? To jak zaczniemy grać szybko, to wtedy będziesz pisał " i wydaliśmy tylko miliard!" ? A czy umiesz przeanalizować ten wydany hajs od początku zatrudnienia trenera i zmian jakie zaszły w tym czasie w drużynie? To wiesz Slot nie wydał w zasadzie nic i wygrał, ale czy musiał zrobić coś takiego on i cały klub, jak my? Czy Klopp nie musiał przebudowy zrobić? Oczywiście proporcjonalnie mniej wydał, bo to inne lata i kwoty, ale też na wydane pieniądze, tylko raz mistrz? Powinien wg twojej teorii co roku wygrywać, ale zapominasz też że jest takie City które non stop wydaje kosmicznie, a nawet Guardiola ostatnio nie może się ogarnąć;) @kamo99111 napisał: "Tak jak pisałem przed chwilą dla Ciebie każdy argument i każda statystyka podważająca boską moc Mikela jest bez sensu."
Bez sensu jest rozmowa z frustratem jednak, współczuję Ci w sumie, ale może jeszcze się ogarniesz, trzymam kciuki;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 09:00

@Barney napisał: "U nas z ofensywy duzo ludzi nie dojezdza Gyokeres tak samo ten Trossard / Martinelli najbardziej na plus moim zdaniem. W lato koniecznie jeden gruby transfer ja bym bral Rogersa nawet za 100mln plus."
No najbardziej brakuje klasowego LS teraz, bo jeszcze jak jest Calafiori to Trossard miał liczby, a od kontuzji Calafioriego i to zniknęło. Dziś w sumie mógłby zacząć Gabi , bo Trossard potrzebuje resetu i wejściami z ławki się odblokować;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:33

Mikel Arteta expects the leaders in his squad to manage the dressing room, and he will also expect them to steady the #AFC ship in the Premier League. My understanding is that there are seven players in this season’s leadership group.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:32

@ozzy95 napisał: "Zwalnianie Artety w trakcie sezonu, gdy prowadzimy we wszystkich rozgrywkach, odcinek 2137. Już tam pal licho nasz styl, choć ja myślę, że jak Arczi naszych ozłoci to w kolejnych sezonach wróci do korzeni, presja na puchary musi mu porostu zejść. A jak dowieziemy to co mamy w tej chwili to jaką w ogóle dyskusję można prowadzić? Nie lepiej po prostu usiąść wygodnie w fotelu, kibicować i zaczekać z jakimiś radykalnymi osądami?"
Otóż to, ale narzekacze teraz chcą pięknej gry, kosztem nawet nie zdobycia trofeów, a zapewne jakbyśmy grali pięknie ale przegrywali, to by zrobili fikołki i jednak chcieli nudy a coś w gablocie, i tak się zastanawiam ile w tym jest kibicowania, a ile serio zrzucania z siebie frustracji z codzienności;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:25

@kamo99111 napisał: "A stan na dzień dzisiejszy jest taki, że wydany został miliard, padlo wiele obietnic, a tytułow dalej brak."
O tym właśnie pisałem przed chwilą xD to jest tak durny argument, a tak w kółko powtarzany. Wiesz mamy styczeń, powiem Ci w tajemnicy ze w top ligach Europy, w każdym klubie teraz tytułów brak xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 31.01.2026, 08:23

@kamo99111 napisał: "Czekam. Od 22 lat czekam... Jeżeli na koniec sezonu nie będzie trofeów to trzeba się zastanowić czy Arteta jest w stanie sięgnąć z tą drużyną po majstra."
A realnie o te najważniejsze trofea ponownie walczymy od 3 lat, a cała gadka o zwalnianiu nie ma w tym momencie żadnego sensu, poza wylewaniem jakiejś frustracji własnej. Jeszcze bym rozumiał jakbyśmy byli na miejscu live, mułów, kur , ale na ten moment tematu w ogóle nie powinno być, bo frustraci jedynie się tym ośmieszają. W ogóle to jest beka jak niektórym nastroje falują, raz na mistrza, a po stracie punktów wszystko przegrane xD przecież to takie chorągiewy, że ręce opadają ;) pamiętaj wieczne narzekanie i robienie dram nieadekwatnych do sytuacji, źle wpływa na twoje zdrowie, bo chyba że lubisz się tak sam negatywnie nakręcać;) bo krytyka spoko, ale jak ktoś ciągnie temat całymi dniami, gdy tak naprawdę nie jest tak źle jak probuje to przedstawić, to kurcze coś jest nie tak. A tak jak już Ci kiedyś pisałem, nie widzę z Twojej strony takiego samego zaangażowania po wygranych, i to nawet w bardzo pięknym stylu, więc może czas się zastanowić nad sobą? @kamo99111 napisał: "Zrobił przebudowę, posprzątał po poprzednoej ekipie (bo tak jak pisałem tam Sven z Raulem kupowali - myślę, że gdyby Emery miał taki wpływ jak Arteta na transfery to nie skończyłoby się to taką katastrofą) i chwała mu za to ;-) jednak przychodzi taki moment, że trzeba zrobić ten ostatni krok. Oczywiście bywa on najtrudniejszy, a dla niektórych po prostu nieosiągalny."
Widocznie nie był godny zaufania, natomiast jedynie robił jakieś wyniki przez chwilę a potem lipa, w AV ma wpływ większy na transfery i zobacz ile tam niewypałów naściągali, zwyczajnie Emery nie nadaje się do top klubów co już udowodnił:) @kamo99111 napisał: "Tak jak pisałem - nie do końca sprawiedliwym jest porównywanie Emeruego do Artety bo to dwie.różne sytuacje. Zresztą zobaczymy jak Arteta sobie poradzi jak Berta mu jeszcze kilku "Gyokeressow" ściągnie ;-) To niestety dla żadnego trenera nie jest komfortowe. O ile się nie mylę to właśnie takie "zarządzanie za menadżera" przyczyniło się do odejścia Mareski z Chelsea ;-) to niech idą na tę terapie - Mistrzostwo jest tego warte :-D"
To tak samo jak nie ma sensu porównywać teraz wydatków za Artety i wcześniej, a także wydatków innych klubów za Artety do naszych i używanie tego jako argumentu " tyle wydane i dalej nic nie wygrał" , bo to czyste hasło puste :) to wtedy terapia Cię też czeka xD @kamo99111 napisał: "Tak jak napisałem - jeżeli taka gra da nam tytuł to oczywiście będzie to progres. Ale jeżeli nie, to regres po całości..."
Hehe kolega Cię szybko wyjaśnił w tym temacie, więc zdecyduj się ;) mniej emocji więcej chłodnej głowy, bo jest styczeń, żadna drużyna niczego nie wygrała, a walczące o najwyższe cele jeszcze też niczego nie przegrały. Na ocenę sezonu i transferów przyjdzie czas po jego zakończeniu, a my jako kibice powinniśmy wspierać drużynę, a jeszcze bardziej w czasie jakiegoś dołka, zamiast wywierać presję dodatkową.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:38

@aikon90: taka to hipokryzja xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:37

@piter1908: zgadzam się w 100%

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:35

@losnumeros napisał: "Emery wydał 233 mln euro z czego 1/3 to koszt zakupu Pepe, więc gdzie te szastanie pieniędzmi?"
Nie napisałem o szastaniu, tylko o kwotach już dużych wtedy, obecnie kwoty są większe, ale trzeba też brać pod uwagę inflację, i ogólnie rynek. @losnumeros napisał: "Co do nowego trenera, skąd mam znać jaki projekt przedstawi dany trener? Czy to Ja będę z nimi rozmawiał? Wiedziałeś wcześniej co oferuje Mikel? Nie."
No to dlaczego domagasz się zwalniania, skoro nie wiesz jaki plan przedstawił Arteta, i być może go realizuje zgodnie z założeniami i nikt nie rozważa jego zmiany, poza garstką frustratow. Natomiast jak już domagasz się, to czekam na realna propozycje, trenera który wchodzi za Artete i w 1 sezonie wygrywa co najmniej mistrza, bo dostaje gotowa drużynę, raczej nie sądzę, że dostanie dużo kasy na transfery, bo nie są za bardzo potrzebne, poza w sumie klasowym LS. @losnumeros napisał: "Nie ma ludzi niezastąpionych, a widzę że dla niektórych liczą się sentymenty i to jest zgubne, dość sentymentów. Na koniec sezonu powinno wpaść PL lub LM oraz puchar krajowy"
Oczywiście że nie ma niezastąpionych, ale głupotą jest się pozbywać jednych z najlepszych, pod byle pretekstem. Tak powinno, o to walczymy wreszcie co roku, od 3 sezonów, i na ten moment walczymy wciąż o 4 puchary, i co jeśli wbrew sceptykom i placzkom, tak zakończy się sezon? Będziesz zadowolony?

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:26

@kamo99111 napisał: "Nawet bym rzekł, że mamy drobny regres pod względem widowiskowej gry. Jeżeli to nie da trofeów no to będzie ogólnie regres."
Nie nazwałbym tego regresem, a prędzej właśnie pragmatyzmem i próbą wygrania w ten sposób, po prostu, bo poprzednie sposoby zawiodły, a wszyscy w klubie na pewno chcieliby już dowieźć sezon z takimi pozycjami w tabeli PL i LM. A może celujemy z formą na tą najważniejsza część sezonu i będzie handbreak off na pełnej;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:23

@alexis1908 napisał: "no ale to było rozłożone na kilka okienek Ozil i Auba to chyba były nasze rekordy i w sumie obaj oddali Laca swoje też zrobił. Generalnie to uważam ze papcio więcej by wygrał jakby mógł rywalizować na równych warunkach finansowych."
Przecież teraz też nie płacimy całej kwoty jednorazowo za zawodników;) tak, też zgadzam się że gdyby wtedy miał porównywalne sianko, mógłby więcej wygrać, ale tego się już nie dowiemy

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 21:22

@kamo99111 napisał: "Co do ładnej gry - przecież pisałem w jakimś komentarzu, że pptrafilismy ładnie grać. Ale teraz to się zmienia o 180*. I boli mnie to, że ta pragmatyczność niekoniecznie zapewni nam trofea. Jeżeli ma nie być trofeów to ja wolę tę drużynę z sezonu 23/24 właśnie, która zapewniała niezłe widowiska, a mecze oglądało się z zaparttm tchem."
Czy nam da trofea to zobaczymy na koniec sezonu, bo cel mają jasny, natomiast nie udało się piękną grą, próbują pragmatyczną, ale nie oznacza to, że nie wrócimy już nigdy do tej ładnej i dzięki niej zdobędziemy trofea;) @kamo99111 napisał: "Generalnie zgodze się, że zrobił dobrą robotę bo wyciągnął klub z bagna. Ale trzeba też pamiętać, że to zaczęło się dziać po inwestycjach - od Parteya. Wcześniej jak dostawał Willianów itp też za bardzo nie mógł wskoczyć na wyższy lvl z zespołem. Dlatego moim zdaniem chronologia jest taka, że najpierw kasa potem sukcesy. Aczkolwiek tak - przyznaję, że zrobił dobrą robotę gdyż zawsze mógł ściągnąć flopy ;-) a jednak bądź co bądź trafił z wieloma zawodnikami (oczywiście nie obyło się bez wtop jak z Vieirą czy Lokongą)."
Zrobił przebudowę drużyny totalną, a klub dał na to pieniądze, bo zaufał, więc zadaniem Artety było to zaufanie potwierdzić, co zrobił i robi nadal.

To nie jest też tak, że Arteta miał swobodę w robieniu transferów, o czym niejednokrotnie było pisane przez związanych z klubem dziennikarzy, ale miał zawsze duży wpływ, a pewnie dlatego, że zarząd mu ufa i odwrotnie.

Co do tej kasy, to czy to papcio, czy Emery, czy Arteta, to tak jak pisałem, każdy dostał już całkiem niemałe fundusze w tamtym czasie, ale jakby nie patrzeć, to Arteta dostał za zadanie posprzątanie po Emerym i ciut po Wengerze, a klub wyciągnął wnioski i dał na to środki na początku, no bo jak inaczej można było to zrobić. Różnica taka np. że to samo próbują robić kury, smerfy, czy muły, ale nie do końca im to wychodzi, więc tu klub razem z managerem bardzo dobrze przeszli przez transformację, a ostatnie 3 lata, ta inwestycja się wraca, i klub robi progres ;) i uwierz, są tu osoby, które jestem pewien, ciężko przeżyją jeśli wygramy PL , a jakby tak jeszcze dorzucić choćby CC to będzie długa terapia ich czekać ;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:38

https://x.com/i/status/2017248355466817578

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:36

Arsenal were due to fly into LBA today but because of the fog ended up having to travel up by coach.

#lufc

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:34

@alexis1908 napisał: "nie no patrząc ile wydawała wtedy czołówka to papcio dostał grosze"
No ale pod koniec pobytu to już nie były tak małe kwoty, Laca, Auba, Oezil nie byli za drobne

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:28

@KapitanJack10 napisał: "To jest sedno dyskusji o zmianie trenera. Bez planu, bez pomysłu, bez idei, bez argumentów. Po prostu Arteta out i będzie git. Nie będzie."
Nie no, wtedy ich argumentem jest, że od tego jest zarząd i odpowiedni ludzie xD i oczywiście są , tylko że Ci właśnie ludzie być może nie mają również powodów do zwalniania, bo widzą, że klub idzie do przodu cały czas, zarówno pod względem wyników, marki , jak i finansowym. Pewnie też tak jak my chcą zwieńczyć to już trofeum, ale myślę że póki co będą chcieć raczej zatrzymać Artete niż wymienić. Ja już pomijam to, że piłkarze zostają, przychodzą do klubu w dużej mierze dzięki osobie managera, ale zaraz napisze Pawełki i losnumerosy, że na pewno nie, tylko to taki PR robiony przez opłaconych pismaków xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 20:22

@kamo99111 napisał: "Trzeba też pamiętać, że za tymi sukcesami Artety o których napisałeś stoją ogromne pieniądze, które zostały zaiwestowane w zespół oraz zaufanie od zarządu. Inni trenerzy, którzy tu byli mogli tylko o takim czymś pomarzyć."
Trzeba zatem pamiętać, że te pieniądze na wsparcie dostał, bo dobrą robotę robi i dzięki temu klub zarabia i stać go na takie wydatki;) papcio kasę też dostawał pod koniec, Emery też mało na tamte czasy nie dostał, tyle, że papcio nie wydawał tego na osłabione pozycje, i niestety wypadliśmy z top 4, a pod Emerym po chwilowej serii dobrej, potem drużyna zaczęła spadać, ot taka subtelna różnica;) generalnie mnie bawi to gadanie o zwalnianiu, gdy nie ma ku temu powodów, a najwięcej do gadania mają potem Ci co 90% sezonu przesiedzieli w norkach, i po jakiejś wpadce wjeżdżają na białym koniu, bez konkretnych w zasadzie propozycji zmian ;) tym bardziej trzymam kciuki za to żeby drużyna zdobyła to mistrzostwo, bo przecież te osoby się zgotują totalnie ;) oczywiście będą wtedy płakać że słaby mistrz, bo nie grał porywająco, ale jak graliśmy tak, to mistrza nie było, i w sumie nie dziwi mnie, że próbują bardziej pragmatycznie go zdobyć, natomiast bzdura jest że pod Arteta nie umiemy grać ładnej piłki, bo dobrze taka już widzieliśmy w 23/24 ;)

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 19:03

@krzykus1990 napisał: "Jeśli Arteta nie da rady to po sezonie następca się znajdzie.

Według doniesień hiszpańskiej prasy po 14 latach trenowania Atletico Madryt Diego Simeone opuści klub po zakończeniu sezonu. Argentyńczyk wyciągnął mający duże problemy sportowe i finansowe klub na pozycję czołowej drużyny Hiszpanii i Europy. Od momentu, gdy przejął drużynę tylko raz zakończyli poza podium, zajmując czwarte miejsce

dwa mistrzostwa Hiszpanii
dwa zwycięstwa w Lidze Europy
zwycięstwo w Pucharze Króla
dwa finały Ligi Mistrzów"

No faktycznie to byłby kandydat xD

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 19:01

Understand Arsenal's travel plans to Leeds United have been affected by thick fog. Flight cancelled and forced to seek alternative travel.

Claims, however, that they were on a flight which U-turned and had to turn back are not accurate.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 16:08

Here for Regis Le Bris’ Sunderland press conference.

Confirmed Granit Xhaka out for three more weeks, so will be denied a return to the Emirates next weekend vs Arsenal - despite having another scan next week. #AFC

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 15:49

@sWinny napisał: "EXCL There's growing tension between Martin Ødegaard and Mikel Arteta at Arsenal. AFC

Ødegaard is reportedly considering a potential exit from Arsenal, with concrete interest from Bayern Munich and Inter Milan.

Bayern Munich sees him as a key part of their midfield rebuild, while Inter believes he would be the ideal creator to boost their attack.

A sensational move could be worth around £80m."

Co za źródło?

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 13:34

Arteta on his role to re-energise the Arsenal team.

“Certainly, when you lose a game, you have a lot of feelings because, especially, this group of players are so competitive and they seek for excellence and when you don't reach it, you ask yourself questions, and we did that.

“But I think my role there as well is to bring optimism and reality about where we are, and yeah, our club has a long history. And to find a moment where, in February, we're in the position that we are, is very difficult to find.

So guys, we are doing so many things so well, and let's focus mainly on that. And for sure, we want to improve, we want to be better in every area, but with that sense as well of self-confidence and conviction that we are in the right path.

Anyone need to lift Arteta?

“No, in these moments, no. Normally, I'm the opposite and when we are doing so well, I'm there with a stick to say, 'This is not good enough,' 'This is not good enough.' The other day, no, because I know how much they wanted the amount of games and the demands that we put on those players every day.

“In those moments, they need to understand and feel that we are right behind them. I'm mainly responsible for that and they keep playing with that freedom, with that enjoyment, as I discussed the other day, and I make sure that that journey is beautiful because what is ahead is great and everybody has to be part of that but in a good sense and with good humor and with good optimism and looking forward to it.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:48

Oleksandr Zinchenko has just landed in Amsterdam, on his way to medical at Ajax.

€1.5m fee plus add-ons to Arsenal.

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:35

Arteta on Man City strengthening in January: “That is business. I don't know. I know what they're going to do and what they've been doing over the last 10 or 15 years. So obviously, no surprise. They want to win and they will do everything to win.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:34

Arteta on Odegaard: “Those are the numbers (1 goal and 3 assists), but we have to give the full numbers as well. He's played much less minutes than any other season as well because he's been three times injured.

“That's the reality. We want to improve that for sure. We want him affecting the game in the area that we can win football matches that's for sure.

“If you know Martin how he works everything on that, I have no doubt that that will come.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:33

Arteta continued: “We have a really unique job. we have the ability to transform somebody's life and career, which is great.

“But as well, every week we have to tell somebody tomorrow you don't do the job, and you're not even allowed to travel with the team. So tell me a job that you do that? I cannot go to the kitchen tomorrow and say to two of the chefs, 'today you don't cook,' just go there and see how they cook or go home. It's really tough.

“So someone that wants to feel part of that, he needs to be there, he needs to travel, he needs to be there, and he has to have the feeling that he has a chance.

“When you take that chance away, you have to leave that player because he feels that he's not good enough, because at the end, your decision is clear. I choose another 20 players in front of you. And I think this is something avoidable, Why? Because the demands on games are bigger. So we need bigger squads. So it doesn't make a lot of sense to restrict that, in my opinion.

“So I think we need to expand that and give the possibility to allow everybody to be part of that and then we can make the right choice in relation to the game and then we can manage better the minutes, the psychological and emotional moments.

“Then how we want to change the game. And I think it's better for absolutely everybody. That's my opinion.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:33

Arteta continued: “We have a really unique job. we have the ability to transform somebody's life and career, which is great.

“But as well, every week we have to tell somebody tomorrow you don't do the job, and you're not even allowed to travel with the team. So tell me a job that you do that? I cannot go to the kitchen tomorrow and say to two of the chefs, 'today you don't cook,' just go there and see how they cook or go home. It's really tough.

“So someone that wants to feel part of that, he needs to be there, he needs to travel, he needs to be there, and he has to have the feeling that he has a chance.

“When you take that chance away, you have to leave that player because he feels that he's not good enough, because at the end, your decision is clear. I choose another 20 players in front of you. And I think this is something avoidable, Why? Because the demands on games are bigger. So we need bigger squads. So it doesn't make a lot of sense to restrict that, in my opinion.

“So I think we need to expand that and give the possibility to allow everybody to be part of that and then we can make the right choice in relation to the game and then we can manage better the minutes, the psychological and emotional moments.

“Then how we want to change the game. And I think it's better for absolutely everybody. That's my opinion.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:20

Arteta calls on the @premierleague to make the Matchday squads bigger similar to the Champions League in a bid to help players mental heath: “At the moment, there are two or three players that have to be out of the squad. That's our reality. I cannot change that. These are the rules.

“Hopefully, the Premier League next season, instead of 18 out, they will do 20. I beg them from here, like he's in the Champions League, because it's much better to manage the squad, to maintain the value of the players, to maintain the mental health of the player, because nobody wants to get out of the squad.

“So I beg them that, if we can, between all of us, help us on that, we can deal with hotels, travels and all that and that would be very very helpful for for everybody because that's the worst thing when you need to leave somebody but at the end you have positions play that can play in various positions.

“You cannot overload certain positions and weakness some of them so that's normally
the process to make that decision because it's never about if it's about how he trains how he behaves how he talks how he helps everybody he needs to be in every minute of every game.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 12:20

Arteta on where Max Dowman ranks in terms of the talent and mentality he’s seen come through the academy: “Certainly one of the best. I mean, what he's done with us at the age of 15, me personally, I haven't seen it before. [Maybe] with a guy that used to play in Barcelona, but maybe not even that.

“He certainly has, not only that, he has a certain charisma as well and personality that he doesn't get overwhelmed, whether it's by the situation or the stadium or the opposition, and that's a huge quality to have.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 11:54

Arteta on having Havertz back and how it will help the other forwards: “More than the competition, which I understand we have different characteristics with the 9’s, but as well, Kai can play in different positions.

“His main quality is that he makes you better. Somehow, the way he moves communicates with this gives you information. [His] movement around [He] is a very difficult player to mark, and especially he opens up a lot of spaces for the rest of the players. So I think they're going to be very happy to have him around.”

Komentowany temat: Podróż na Elland Road: Czy Kanonierzy przełamią impas? 30.01.2026, 11:54

Arteta on Saliba and Timber:

"Yeah, they are okay. They have played a lot of minutes, and were carrying a few niggles, and it was a great opportunity [to rest them]."

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady