Komentarze użytkownika Kleiter

Znaleziono 102 komentarzy użytkownika Kleiter.
Pokazuję stronę 1 z 3 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123następna
Komentowany temat: Genialny występ Messiego, Barcelona 4-1 Arsenal 07.04.2010, 20:05

Szkoda... Cóż więcej można powiedzieć?
Nie zagraliśmy źle. Ba! Po mimo wielu naszych osłabień zagraliśmy lepiej niż na Emirates, ale cóż... Brak tak wielu podstawowych zawodników jednak jest aż nadto odczuwalny. Jednak wydaję mi się, że nasz skład zagrał wczoraj całkiem dobre zawody. Starał się, zostawił sporo zdrowia na boisku... I kto wie czy gdyby nie trochę więcej szczęścia, brak tych paru indywidualnych błędów i bardziej kompetentna postawa sędziego ten mecz nie zakończyłby się inaczej. Ale cóż... Stało się - odpadliśmy z LM. Trudno się mówi, za rok też będzie szansa.
Jednak jakby się nie patrzeć po mimo tego, że może nie graliśmy źle to trzeba to przyznać, Barca w tym dwumeczu była od nas po prostu lepsza.
Jeżeli miałbym wymienić naszych zawodników, których gra jakoś szczególnie mi się w tym dwumeczu podobała to byliby to na pewno: Nasri, Clichy, Almunia, Bendtner, Walcott, Diaby i Denilson. Na tych piłkarzach się nie zawiodłem, prawie każdy z nich zaprezentował się dobrze zarówno w pierwszym jak i drugim meczu z Barceloną.

Dobra, ale to już przeszłość. Mam nadzieję, że nasi ulubieńcy zostawili to już za sobą i są już w pełni skoncentrowani na walce o mistrzostwo PL, a szczególnie na nadchodzącym wielkimi krokami szlagierze z Tottenhamem ;)

Komentowany temat: Dramat na St. Andrew's, Birmingham 1-1 Arsenal 27.03.2010, 18:36

@stefcio15: Ja ogólnie do Almunii nic nie mam, ale jak już tak mówimy ile razy Manu ratował nam tyłek w tym sezonie (a nie jest tego znowóż aż tak dużo) to może też przypomnijmy sobie ile razy ten sam bramkarz zawalał nam mecze, hm?
Gdyby Almunia bronił przynajmniej tak jak przez większą częśc tamtego sezonu to ok. Mógłbym mu tą dzisiejszą wpadkę wybaczyć, ale przepraszam bardzo jeżeli cały sezon gra się (nie bójmy się tego powiedzieć) słabo to jednak trudno wymagać od kibica, żeby już nie wiem, który raz przemilczał tak słabą postawę Manuela.

Komentowany temat: Dramat na St. Andrew's, Birmingham 1-1 Arsenal 27.03.2010, 18:26

Ja pier*ole... Tylko takie słowa ciśną mi się na usta po tym meczu. Niestety, ale straciliśmy dzisiaj punkty na własne życzenie. Myślałem, że po tej bramce strzelonej przez Samira podwyższymy wynik, albo chociaż dowieziemy te 0:1 do końca. Ale nie... Jak się nie wykorzystuje takich sytuacji jakie potem miał Arshawin czy Nasri to trudno jest wygrać mecz. Następnie wystarczył jeden głupi błąd i po sprawie... 2 pkt w plecy. Almunia przy tej straconej bramce się nie popisał.
A jakby tego wszystkiego było mało to Chelsea dzisiaj rozgromiła u siebie AV 7:1, czego chyba nikt się nie spodziewał...
Ogólnie nie jest dobrze. Szanse na mistrzostwo dalej ciągle mamy. Nie tak dużo jak przed tą kolejką, ale jednak. Dzisiaj do lidera będziemy tracili max. 4 pkt (chociaż mam nadzieję, że Boltonowi uda się sprawić sensację w dzisiejszym meczu z MU), więc to wszystko jest jeszcze do odrobienia. Tym bardziej, że CFC i MU punkty na pewno jeszcze pogubią.

Ale cóż... Trudno się mówi. Dalej mamy szanse na końcowy sukces i to się liczy.
Teraz trzeba szybko zapomnieć o tym dzisiejszym meczu i skupić się na nadchodzącym wielkimi krokami spotkaniu z Barceloną. Pokażmy kataloniarzom jak się gra w piłkę!

C'mon Arsenal!!!

Komentowany temat: Wenger o karze Wilków 19.02.2010, 17:49

W sumie dość dziwna sytuacja... Z jednej strony to nie jest sprawa F.A jaki skład wystawia Wolverhampton. To tylko od władz Wilków zależy jaką jedenastkę desygnują do danego spotkania. Jak będą chcieli to będą w każdym meczu wystawiali rezerwowy skład, bo w końcu kto im tego zabroni?
Jakby się nie patrzeć my w spotkaniach CC i pierwszych rundach FA Cup również wystawiamy mocno rezerwowy skład, ale jakoś nikt się o to do nas z władz F.A nie czepia...
Z drugiej jednak strony dość podejrzanie wygląda to, że drużyna z Premier League, która broni się przed spadkiem i, która w każdym spotkaniu powinna dawać z siebie wszystko nagle odpuszcza sobie mecz wystawiając rezerwowy skład.
Ofc, nie to, żebym podejrzewał MU czy Wolves o korupcję, bo jednak dość trudno sobie wyobrazić, żeby ManUtd nawet w okresie, gdzie nie grał zbyt dobrze nie potrafił pokonać spadkowicza PL i to jeszcze na własnym stadionie...
Chociaż trochę tak ta cała sytuacja wygląda, ale cóż... Osobiście wątpie w taką teorię.

Komentowany temat: Cech: Arsenal odpadł z walki o tytuł 09.02.2010, 10:06

@Arsenal1994: Zgadzam się, że RvP to bardzo ważne ogniwo naszego zespołu i w meczach z trudniejszymi rywalami widać jego brak, ale nie znaczy to, że nie możemy sobie bez niego poradzić!
Fabregas, Song i Arshawin byli stłamszeni przez CFC? Sry, ale oglądając ten mecz miałem olbrzymie wrażenia, że każdy z tej trójki miał stosunkowo dużo miejsca i swobody i mógł stworzyć jakieś zagrożenie pod bramką rywala (co z resztą robili).
Nie widać woli walki? To dlaczego od razu po straconej bramce rzuciliśmy się do odrabiania strat? Dlaczego walczyliśmy o każdą piłkę? Dlaczego w pewnym momencie zamkneliśmy Chelsea na ich własnej połowie?
Gdyby nie fenomanalna forma Cecha i Drogby w tam tym spotkaniu wynik mógłby być zdecydowanie inny.

Doświadczenie? Tu raczej nie chodzi o to, że przez brak doświadczenia tracimy bramki, lub ich nie strzelamy. Bo co jak co, ale Arsenal przez te parę sezonów trochę doświadczenia już zebrał.
Tu chodzi o coś zupełnie innego. Bardziej o to, że po straconej bramce idziemy do przodu zbyt dużą ilością graczy przez co nadziewamy się na kontry. A bramek w meczu z MU i CFC nie strzeliliśmy głównie z powodu trochę zbyt niskiej skuteczności. Świetna forma i trochę szczęścia bramkarzy naszych rywali też miała na to istotny wpływ.

Po za tym takich wielkich meczy z CFC, czy MU nie wygrywa się od tak. W takich spotkaniach zazwyczaj o zwycięstwie decydują malutkie szczegóły, szczęście, bądź forma danego zawodnika w danym dniu. A czasami i wszystko na raz...
Z resztą nasz ostatni mecz z Chelsea doskonale to pokazuję.

Komentowany temat: Cech: Arsenal odpadł z walki o tytuł 08.02.2010, 20:17

@Arsenal1994: Rly? Nie mamy składu? Sry, ale po za kontuzjowanymi Djourou, Gibbs'em i RvP mamy pełny skład ;x Po meczu z CFC chyba żadnego nowego urazu, któregoś z naszych zawodników chyba nie ma, ba! Jakby jeszcze tego było mało na L'pool już w pełni sił powinni być Diaby i Benio, a jak dobrze pójdzie to i Eduardo, więc kwestia napastnika, którego tak nam brakuję już się jakoś (przynajmniej na razie) rozwiązuję. Praktycznie na dzień dzisiejszy jedyną pozycją, na której nie mamy zawodnika z prawdziwego zdarzenia jest... bramkarz.
Reszta formacji jest minimum dobrze obstawiona.

Nie mamy mentalności zwycięzcy? A to ciekawe... To powiedz mi dlaczego w każdym meczu w tym sezonie staramy się walczyć do samego końca i nawet na chwilę nie odstawiamy nogi?

Brak nam doświadczenia? Plax... Chyba nie powiesz mi, że tacy zawodnicy jak Fabregas, Arshawin, Campbell, Gallas, Clichy, Eboue, czy Sagna są mało doświadczeni...?

Sry, ale jak dla mnie użyłeś najczęszczych argumentów, które mają pokazać "słabości" Arsenalu, ale w rzeczywistości argumenty te mocno mijają się z prawdą.

Komentowany temat: Cech: Arsenal odpadł z walki o tytuł 08.02.2010, 19:24

@Arsenal1994: Ja bym powiedział inaczej... Ci, którzy już nie wierzą, że Arsenal może powalczyć o tytuł są niepoprawnymi pesymistami ;x

Komentowany temat: Cech: Arsenal odpadł z walki o tytuł 08.02.2010, 18:58

@Armata25: Zdecydowanie zgadzam się z drugą częścią Twojej wypowiedzi.
Arsenal jeszcze na pewno nie powiedział ostatniego słowa jeśli chodzi o wygranie w tym sezonie EPL.
Jest tak jak po ostatniej porażce z CFC. Wtedy też nas wszyscy skreślali, a potem co? Niedługo po tej klęsce przyszedł przełomowy mecz z L'poolem na Anfield i stało się coś w co wielu nie mogło uwierzyć. Odrobiliśmy jedenastopunktową startę do Chelsea i jakby tego było mało przez pewien czas byliśmy liderem EPL!
Teraz jest podobna sytuacja. Znów po dotkliwych porażkach z największymi rywalami po tytuł wszyscy nas skreślają z walki o niego, ale to jeszcze nie jest koniec. Fakt, odrobić 9 pkt straty do lidera w tym okresie sezonu będzie niezwykle trudno, ale zarówno CFC i MU czeka jeszcze seria meczy z bardzo wymagającymi rywalami, więc na pewno jeszcze trochę oczek potracą.
Z resztą może to się stać już jutro, bo MU gra na wyjeździe z AV, a CFC na Goodison Park z Evertonem, więc gdyby potracili oni choćby te dwa punkty w tych spotkaniach (co jest baaaardzo możliwe), to w wypadku naszej ewentualnej wygranej z The Reds może być naprawdę bardzo, ale to bardzo ciekawie... ;)

Komentowany temat: Zapowiedź meczu: Chelsea - Arsenal! 07.02.2010, 17:58

Drogba 2:0 Arsenal... Chyba nie muszę mówić nic więcej?

Komentowany temat: Wenger: Almunia zbyt wiele od siebie wymaga 07.02.2010, 13:14

@page: Proszę Cię... Trudno, żeby publicznie krytykował swoich zawodników...

@gooner80: Akurat to, że Almunia zbyt wiele od siebie wymaga może być prawdą, bo skoro nawet Arshawin mówi, że Manuel na treningach pracuje ciężej niż inni to jednak o czymś świadczy...

Jednak to wszystko i tak nie zmienia faktu, że Almunia jest bramkarzem tylko średnim. Jest zbyt mało pewny siebie, ma za słaby refleks, za często panikuję...
Fakt, tamtem sezon miał naprawdę dobry, ale to ile nam w tegorocznych rozgrywkach meczy zawalił woła o pomstę do nieba! Zdecydowanie Manuel nie jest zawodnikiem, który powinien być numerem 1 w takim klubie jak Arsenal.
Po za tym swoje lata On już ma, więc raczej nie spodziewam się, że nagle jego ukryte umiejętności po prostu eksplodują...
IMO, po tym naszym maratonie w PL Boss powinien dać szansę Fabiańskiemu, bądź Mannone. Wtedy pozostaje nam mieć nadzieję, że w przypadku któregoś z nich będziemy świadkami wybuchu talentu. Jeżeli nie, to w lecie raczej konieczny będzie zakup klasowego goalkeepera.

Komentowany temat: Zapowiedź meczu: Arsenal Londyn - Manchester United 31.01.2010, 18:05

Mam nadzieję, że na drugą połowę od początku zobaczymy Benia. Najlepiej, żeby zszedł Denilson, bo jego na boisku zobaczyłem niestety/stety tylko raz... Tyle mi na dziś jego gry starczy.
Chociaż nie zdziwiłbym się jakby zszedł Song. Gra dobrza, ale ta żółta kartka...

Komentowany temat: Zapowiedź meczu: Arsenal Londyn - Manchester United 31.01.2010, 17:55

Aż mnie nosi... Nie gramy źle, ba! Jesteśmy drużyną przeważającą co widać gołym okiem tyle, że nie robimy najważniejszego - nie strzelamy bramek! Znowu jest tak, że to MY gramy a MUły strzelają... To jest chore...
Mam nadzieję, że po przerwie coś się zmieni. Mam na myśli tu przede wszystkim skuteczność, bo z tym jak na razie słabo...

Komentowany temat: Mowbray dementuje plotki o Senderosie 20.01.2010, 19:22

Przenosiny do Celticu byłby dla Senderosa najlepszym rozwiązaniem. Szczególnie teraz, gdy kontrakt podpisał z nami Campbell szanse Sendiego na grę w Arsenalu zmalały do minimum.
Za to, gdyby przeniósł się do Szkocji miejsce w składzie Celtów miałby praktycznie w 100% pewne. Obrona nigdy nie była dobrą formacją Celticu, a jakby jeszcze tego było mało nie dawno ten zespoł opuścił ich podstawowy stoper - Gary Caldwell, który przeniósł się do Wigan.

Komentowany temat: Moyes wierzy w mistrzowskie szanse Arsenalu 09.01.2010, 14:55

Osobiście bardzo lubię Moyesa. Stara się prowadzić Everton trochę tak jak Arsenal, tj. nie przez wydawanie grubych milionów na pojedyńczych piłkarzy, tylko przez dawanie szans młodym, uzdolnionym zawodnikom, jak np. Rodwell, Duffy, czy Gosling.

Wydaje mi się, że gdyby Wenger kiedyś poszedł na emeryturę (co chcę żeby zdarzyło się jak najpóźniej :E), to właśnie Moyes byłby wtedy idealnym kandydatem na stanowisko managera w Arsenalu ;)

Komentowany temat: Dogrywka! Nie udało się wcześniej? Spróbuj teraz! 07.01.2010, 21:10

@BloodAng3l: Z tego co napisała administracja w ywjaśnieniu, czemu zsotałeś zdyskwalfikowany wynika, że napisałeś jedno/dwuwyrazowy komentarz, więc się nie dziw zbytnio ;)

Komentowany temat: Aston Villa odprawiona! 3-0 na The Emirates 27.12.2009, 21:30

@Vpr i olo_18: Akurat w przypadku Henryego chodziło mi głównie o to jaki wpływ wywierał na grę Arsenalu, i to że był kluczową postacią.
Może i Thierry jakimś wybitnym kapitanem nie był, ale liderem The Gunners już go bez wątpienia można było nazwać ;)

Osobiście uważam, że Fabregas może stać się dobrym kapitanem. Nie mówię, że już jest tak dobry jak legendy naszego klubu, ale IMO Cesc ma w sobie to coś, co pomoże stać się mu jednym z najlepszych kapitanów Arsenalu ;)

Komentowany temat: Aston Villa odprawiona! 3-0 na The Emirates 27.12.2009, 20:40

@IronHide_AFC: Nie wiem, czy do końca zrozumiałem Twój post, ale chyba z tym "czasem" chodziło Ci o to od kiedy Cesc pokazuje, że nadaje się na kapitana, tak? IMO, on już w tamtym sezonie zaczął pokazywać, że przyznanie mu tego tytułu przez Bossa było dobrym posunięciem. Jednak cóż... Ta jego długo terminowa kontzuja zrobiła swoje i dopiero teraz Fabregas może udowodnić, że jest prawdziwym liderem Arsenalu. Z resztą wg. mnie pokazuje to w 100% od początku tamtego sezonu.
Fakt, do Vieiry, czy Henry'ego to mu jeszcze trochę brakuje, ale to "coś" przyjdzie z czasem ;)

Jeżeli chodzi o Twoje drugie pytanie, czyli 'kiedy powiedziano, że Cesc nie nadaję się na kapitana', to wystarczy poczytać parę komentarzy niektórych użytkowników, po jakimś słabszym meczu Arsenalu, w którym udział brał Fabregas.
Tam niestety trochę krytyki (z resztą niesłusznej) pod adresem Hiszpana się znajdzie ;/

Komentowany temat: Aston Villa odprawiona! 3-0 na The Emirates 27.12.2009, 19:48

Niestety nie mogłem obejżeć całego meczu, ale niech mi ktoś teraz powie, gdzie są Ci wszyscy "znawcy", którzy uważali, że Cesc nie nadaje się na kapitana naszego zespołu? Hę?
Nie oszukujmy się, Fabregas jest prawdziwym liderem Arsenalu, który dzisiaj udowodnił już po raz kolejny, że zasługuję na opaskę kapitana. Strzelić dwa gole w niecałe dwadzieścia minut, z nie do końca wyleczoną kontzują, przeciwko takiej drużynie jak AV jest naprawdę niesamowitym wyczynem.
Teraz mam tylko nadzieję, że kontzuja Fabregasa nie okaże się poważna i będzie mógł zagrać już z Portsmouth ;)

Jak widzię brawa należą się nie tylko Cescowi, ale i reszcie drużyny, bo naprawdę jeżeli utrzymają taką formę jak obecnie to zdobycie mistrzostwa, czy LM stanie się sprawą coraz, ale to coraz bardziej bliską do osiągnięcia ;)

Komentowany temat: Wenger: 50% szans na występ Fabregasa 25.12.2009, 18:01

@Matti: Wiesz tyle, że ta wypowiedź Bossa pochodzi z najpewniejszego źródła, czyli z Arsenal.com, więc inne źródła mogą sobie pisać co chcą, ale w 100% pewne info masz zazwyczaj tylko na oficjalnej stronie The Gunners ;)
Jednak to i tak nie zmienia faktu, że mam wielką nadzieję, że Cesc zagra w tym meczu.
Fakt, nasi pomocnicy ostatnio spisują się naprawdę dobrze, ale jednak Fabregas dodaje to "coś" naszej grze, a AV to nie Hull, więc mam nadzieję, że ujrzymy w niedzielę Hiszpana na murawie ;)

Dobrą wiadomością jest z pewnością to, że Traore powraca do składu. Cieszy mnie to tym bardziej, że jakoś niezbyt wyobrażam sobie Silvestra (który po mimo tego, że w ostatnim spotkaniu z Hull pokazał się z dość dobrej strony) wygrywa pojedynek biegowy z Young'iem, czy Agbonlahor'em...

Komentowany temat: Podział punktów na Turf Moor, Burnley 1-1 Arsenal 17.12.2009, 19:16

@SUGA3: Ja też na pewno nie jestem zadowolony z remisu z Burnley, ale to nie znaczy, że od razu mamy zwalniać Wengera, jak to niektórzy już sugerowali...

Sama gra w tym meczu Naszych też mi się zbytnio nie podobała... Tj. dopóki na boisku był Fabregas, dopóty coś się działo. Cesc zeszedł i kompletna klapa... Jedynie Song i od czasu do czasu Veermalen z Gallasem starali się coś ciągnąć naszą grę, a reszta tylko coś próbowała jednak nie było po nich widać jakiegoś większego zaangażowania, czy wiary w swoje możliwości...
Czym to może być spowodowane? Osobiście jedynie co przychodzi mi na myśl, to zmęczenie po ostatnim ciężkim meczu z L'poolem...
Tyle, że akurat teraz mamy taki okres, że praktycznie co 3 dni gramy jakiś mecz, a już na strate jakichkolwiek punktów sobie pozwolić nie możemy, więc trzeba coś z tym zrobić, bo inaczej kiepsko to widzę ;/

Komentowany temat: Podział punktów na Turf Moor, Burnley 1-1 Arsenal 17.12.2009, 17:33

@GunnersGan9: Emm... Fail? ;/ 5 stycznia gramy U SIEBIE z Boltonem, a 16 na wyjeździe. A o ile się nie mylę, to kwiecień jest "trochę" po styczniu, więc sprawa mistrzostwa ciągle wtedy może być otwarta ;/

@Sweetxhoney: Taaa... Wyj*bmy Wengera, a jakże! Zatrudnijmy sobie zamiast niego jakiegoś Scolariego, kupujmy przereklamowane gwiazdeczki i grajmy totalną padakę! Czemu by nie?! Zróbmy z siebie nowy Real, czy MC i chwalmy się tym, że doszliśmy aż do ćwierćfianłów LM, w którym dostajemy w dupe z 4:0! ;/
Przecież wtedy będziemy super, a "kibiców" będzie więcej niż teraz!!!

Proszę Cię... Z komentarzami typu: "Wywalić Wengera" lepiej nawet się nie wypuszczaj... W tej sytuacji byłoby to najgorsze co moglibyśmy teraz zrobić ;/
Boss jest jednym z najlepszych managerów jacy aktualnie stąpają po tej ziemi, ma swoją unikalną wizję budowy drużyny, którą ciągle realizuję i po za tym ma on olbrzymi szacunek u piłkarzy, czy innych ludzi związane z footballem... Ale co tam! Lepiej jest go wyj*bać na zbity pysk, nie? Co tam, że posypał by się nam cały skład, ale wyj*bmy go! ;/
Bo przecież każdy głupi potrafi wygrać na Turf Moor, nie!? Co za problem?! ;/

Jak już tak bardzo chcesz pozbyć się Wengera, to proszę, pokaż mi choć jednego managera, który poprowadził by lepiej Arsenal niż on!
Sry, ale ja aktualnie takiego nie widzę...

Komentowany temat: Wenger: To nasz najgorszy sezon 07.12.2009, 21:44

@madjer: Nie powiedziałbym... Popatrz na ławkę, np. MU. Co jak co, ale praktycznie na każdą pozycję po za obroną mamy od nich o klasę lepszych zawodników (może nie wszystkich, ale sporą większość owszem...).
Więc probelm nie tkwi w tym, że mamy zbyt słabą ławkę rezerwowych. Problem tkwi w tym, że u Nas praktycznie co sezon występuje w pewnym czasie plaga kontuzji, z których przynajmniej jedna jest długoterminowa.
Przez to prawie nigdy nie możemy zagrać optymalnym składem... (wystarczy popatrzeć na ten sezon, wrócił Nasri kontuzji dostał Rosicky, wrócił Eduardo kontuzjowany jest RvP ;/)
Inne zespoły może i mają konztuje, ale nie mają najczęściej aż takiego ich wysypu i te urazy najczęściej nie są aż tak poważne...
IMO, przyczyną tego jest, albo nieudolny sztab medyczny, albo zbyt słabe przygotowanie fizyczne zawodników (i w tym, i w tym coś niestety jest ;/).

Komentowany temat: Wenger: To nasz najgorszy sezon 07.12.2009, 19:07

@Arlo: A jak myślisz co jest przyczyną Naszych niepowodzeń? Bynjamniej nie strategia, czy styl gry tylko notoryczne kontuzje ;/
W decydujących momentach sromotne porażki? No cóż, w tym sezonie niestety z większością mocniejszych drużyn nam nie idze (choć tak naprawdę tylko z CFC przegraliśmy, bo na to zasłużyliśmy), ale w tamtym sezonie było inaczej, tj. ze mocniejszymi wygrywaliśmy, ale gubiliśmy pkt na przeciętniakach.

Nie powiedziałem, że Diaby i Song są jakimiś terminatorami, tylko że wbrew temu co mówiłeś jednak mamy paru bardziej fizycznych pomocników.

Nie powiedziałem, że Robin JUŻ jest rasowym napastnikiem, tylko że MOŻE nim zostać, bo na to zadatki jak najbardziej ma. Z resztą, wystarczy tylko popatrzeć jak Arsenal gra z nim w składzie, a jak bez niego...
Niestety kontuzje robią swoje, chociaż w poprzednim sezonie jakoś nie przypominam sobie, żeby RvP doznał jakiegoś poważniejszego urazu...

I skoro już wymieniłeś, te wszystkie wyniki i osiągnięcia Chelsea w meczach z nami, to może też wymienisz jakimi składami grały pomiędzy sobą obie te drużyny, hmm? ;P
Wtedy zobaczymy, czy tak naprawdę CFC jest po za naszym zasięgiem, bo nie dorównujemy im umiejętnościami, czy Nasze porażki z nimi spowodowane są zupełnie czymś innym...

Komentowany temat: Fabregas piłkarzem miesiąca! 07.12.2009, 17:13

@fabregas1987: Od kiedy to 7.12, to koniec grudnia? ;P

Osobiście uważam, że Song jednak trochę bardziej zasłużył na wygranie tego plebistytu, bo przez cału ubiegły miesiąc trzymał dobry, solidny poziom, a Cesc niestety przeplatał lepsze występy ze słabszymi.
Ale cóż... I tak gratuluję wygranej naszemu kapitanowi ;)

Komentowany temat: Wenger: To nasz najgorszy sezon 07.12.2009, 17:06

@Arlo: Sry, ale walisz niezłe głupoty za przeproszeniem ;/
Łatwo rozgryźć szybki, kombinacyjny techniczny footbal?! Proszę Cię... Jeżeli tak się gra i ma się do tego odpowiednich zawodników, to jest to najbardziej nieprzewidywalna strategia ;/ Zawodnicy przeciwników nigdy nie mogą być do końca pewni jak zagra, któryś z Naszych, bo opcji ma najczęściej naprawdę wiele.
Łatwo to jest rozgryźć, np. "diament" Chelsea, który polega na dalekim podaniu do Drogby i niech chłopak dalej sobie radzi sam...

Wszyscy w Naszej linii pomocy mają słabe warunki? Skoro Diaby i Song, to cherlaki, które ledwo się trzymają na nogach, to powodzenia... Fakt, może Nasza pomoc nie jest jakaś uber pod względem fizycznym, ale jakoś super słaby na pewno nie są...

RvP skrzydłowym, który nie umie grać tyłem do bramki?! Tu to żeś dojechał ostro... Co jak co, ale gra tyłem do bramki jest jednym z największych atutów Holendra. Zresztą udowodnił, to nie raz (przykład: pierwszy mecz z MC w tym sezonie i bramka Robina na 1:1)...
Z tym, że Van Persie nigdy nie będzie klasowym snajperem też bym się kłócił... Jeszcze przed tym sezonem w tej sprawie miałbym takie samo zdanie jak Ty, jednak to co wyczyniał Robin przed tą feralną konztuzją całkowicie zwerfikowało moje poglądy...

Tak naprawdę jedynym Twoim stwierdzeniem z jakim się zgodzę to, to że mamy świetnych technicznie grajków, którzy niestety, tak jak to ładnie ująłęś szybko się wykruszają ;)

Komentowany temat: Wenger: W Grecji wystawię podobny skład jak na City 07.12.2009, 16:43

@Gujet: Tak, można by było zagrać pierwszą jedenastką tylko po co? Arshavin i tak pewnie znów wróci na skrzydło, bo przecież do zdrowia powrócił Eduardo.
A wystawianie pierwszego składu na wyjazdowy mecz z Olympiakosem, który ciągle ma szansę na awans jest jak dla mnie czystą głupotą.
Grecy z pewnością będą walczyć na całego i nogi nie odstawią, bo mają realne szanse na przejście do fazy pucharowej, więc po co ryzykować kontzują, któregoś z naszych czołowych graczy przed bardzo ważnym meczem z L'poolem, skoro można dać się ograć młodym?

Komentowany temat: Rosicky może nie zagrać przez miesiąc 06.12.2009, 17:19

Super... ;/ Co powróci jakiś kontuzjowany zawodnik do składu, to kolejny w jego miejsce idzię się leczyć... To jest po prostu chore ;/
Dobrze, że przynajmniej na L'pool mogą być gotowi Diaby i Walcott...

Komentowany temat: Noty Sky Sports: Arsenal - Stoke 05.12.2009, 17:45

Huh? Czy Sky Sports już zawsze będzie dawało Gallasowi jeden stopień niższą notę od Veermalena?
Jak dla mnie obaj zagrali na mniej-więcej tym samym, dobrym, solidnym poziomie i obaj powinni dostać po 7, ale cóż...

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo Kanonierów, Arsenal 2-0 Stoke 05.12.2009, 17:38

@wschowiak: Bez obrazy, ale takie wyliczenia możesz zachować dla siebie ;x
Wynik jest jaki jest i nic już tego nie zmieni (chociaż fakt, że mogliśmy wygrać o wiele wyżej). Najważniejsze, że możemy dopisać sobie kolejne 3 pkt w tabeli ;)

Mecz ogólnie nie najgorszy w naszym wykonaniu, aczkolwiek było widać dość sporą nerwowość (szczególnie na początku) i ospałość w przeprowadzaniu akcji...
Na szczęście jednak Stoke nie potrafili się w jakiś żaden lepszy sposób odgryźć, więc zwycięstwo dla nas było w 100% zasłużone.

Na pochwałę szczególnie zasługują Arshavin, który wreszcie zaczyna grać, Ramsey, który wniósł sporo ożywienia do naszej gry i ogólnie cała obrona, która grała dzisiaj bezbłędnie (tak na marginesie, to jest to już kolejny niezły mecz w wykonaniu Traore... Oby tak dalej ;)).
Reszta grała dobrze, jednak nic ponadto.

Osobiście trochę szkoda mi Fabregasa, po którym dzisiaj było całkowicie widać, że nie ma swojego dnia, co widoczne było choćby przy wykonywaniu karnego, czy przy strzale, który zablokował Eboue...
No, ale cóż... Mam nadzieję, że mecz z L'poolem będzie o wiele lepszy w wykonaniu Fabregasa jak i reszty drużyny ;)

Komentowany temat: Wyjściowe jedenastki: Eastmond od pierwszych minut 02.12.2009, 20:01

Hmm... Ciekawe, czemu nie ma Senderosa od pierwszych minut? :E Ale i tak, czy siak jestem już bardziej spokojny o naszą defensywę widzą tam Songa i Eboue, zamiast Sendiego i Gilberta ;E
Tak, to skład mniej-więcej taki jakiego się spodziewałem...
City, ofc gra pierwszym składem, bo jakże by inaczej ;/

Komentowany temat: Derby Londynu: Arsenal - Chelsea 29.11.2009, 19:13

@xqvz: Bo właśnie Wengerowi chodzi, o to żebyśmy to My narzucili przeciwnikowi swój styl gry i to, żeby oni musieli się do Nas przystosowywać.
Niestety jak narazie, to niezbyt wychodzi z tymi mocniejszymi zespołami...

Komentowany temat: Derby Londynu: Arsenal - Chelsea 29.11.2009, 19:06

@Jose: Czy tak byliście lepsi w każdym aspekcie gry? W defensywie i ogólnie w organizacji na pewno tak, ale nie przesadzajmy że tak we wszystkim byliście od Nas lepsi...
Czy CFC jest aktualnie najmocniejsza w Europie? Chociaż mówię, to z ciężkim sercem, to muszę przyznać, że na dzień dzisiejszy chyba tak jest...
Jednak jeszcze wszystko się może zdarzyć, nawet jeszcze połowa sezonu nie mineła, więc lepiej, żeby Chelsea tak szybko się nie cieszyła.

Co do dzisiejszego meczu, to cóż... NIE MOŻNA, powiedzieć, że wygrała drużyna lepsza, bo CFC wcale nie grało nic wielkiego. Po prostu miała trochę więcej szczęścia, była lepiej zorganizowana i skrupulatnie wykorzystała wszystkie nasze błędy. My niestety tego ostatniego dzisiaj nie potrafiliśmy zrobić, a własnie tak wygrywa się mecze z takimi rywalami ;/ Dalej mnie kłuje w serduchu, jak sobie przypomnę, jak długo zwlekaliśmy z oddaniem strzału po tym feralnym zagraniu Drogby do Cecha bodajże...
W Naszej grze dzisiaj przede wszystkim brakowało mi może nie tyle jakości, czy polotu, a pełnego skupienia przez trwanie całego meczu i kogoś kto pociągnął by naszą grę do przodu. Kogoś, kto nie bałby się wziąść na siebie odpowiedzialności i spróbował parę razy swoich sił w jakiejś indywidualnej akcji, czy popróbowałby parę razy zaskoczyć bramkarza jakimś dobrym strzałem z dystansu (których swoją drogą było dzisiaj jak na lekarstwo). Brakowało mi takiego zawodnika jak C. Ronaldo, Gerrard, Ribery, czy Henry za czasów swojej gry w AFC.

No, ale cóż... Wynik jest, jaki jest i nic już tego nie zmieni. Teraz po prostu trzeba ochłonąć i ostro wziąść się za siebie, żeby nie popełniać tych samych błędów w następnych meczach, które mam nadzieję wygramy. Nadal mamy szansę na wygranie PL. Trzeba tylko być konsekwentnym, wygrywać swoje mecze i wykorzystywać wszystkie potknięcia swoich najpoważniejszych rywali.

C'mon Arsenal!!!

Komentowany temat: Fletcher: Fabregas? Znokautuję go 24.11.2009, 16:00

Ale przecież Fletcher, wg. SAFa jest jednym z najlepszych pomocników EPL! xD Nie ma co, uber DP... Osiem na dziesięć jego odbiorów kończy się faulem, a pozostałe dwa, to również nieprzepisowe zagrania, tylko sędzia ich nie odgwizduję :EEE

Do klasy Songa, który jest od niego młodszy to mu sporo brakuje... O Cescu, Gerrardzie i Lampardzie nie wspominając ;x

Komentowany temat: Eduardo - następca Van Persiego 17.11.2009, 19:59

A ja nie rozumiem skąd nagle taki brak wiary w umiejętności Eduardo ;E
Co jak co, ale przed sezonem praktycznie każdy uważał, że Dudu bez problemu odbuduję swoją formę i będzie jedną z najjaśniejszych postaci naszego zespołu.
A teraz co? RvP doznał kontuzji i od razu "co to będzie, jak my sobie bez niego poradzimy?"

Ja osobiście nie mam żadnych wątpilwości, że Chorawt godnie zastąpi Robina. W końcu to klasowy piłkarz ;)

Komentowany temat: Oficjalnie: Van Persie zerwał więzadła w kostce 15.11.2009, 19:28

@bolektp: Sry, ale wątpie, żeby Van Persie od byle upadku (bynajmniej nie na kostke) zerwał sobie wiązadła w kostce...
Po za tym wystarczy nawet logicznie pomyśleć. Jak uderzy się z taką siłą, w coś twardego to jakieś mniejszcze, lub większe konsekwencje zawsze się ponosi. Niestety, RvP uderzył baaardzo pechowo ;/

Komentowany temat: Oficjalnie: Van Persie zerwał więzadła w kostce 15.11.2009, 19:09

@KILLAHERZ: Nie, tylko ktoś się wcześniej pytał o to, gdzie wiązadła zerwał Rosicky przy swojej kontuzji...

Co do przypadku Robina, to jest nie fajne... Wprost ch*jowo... ;/ Sprawdziły się najgorsze prognozy i RvP jak dobrze pójdzie zobaczymy na boisku może dopiero pod koniec lutego...
W gorszym momencie się to przytrafić nie mogło. Przed nami najcięższy miesiąc zmagań w LM, czy PL (koniec listopada/grudzień ;/), a my nie mamy już kontuzjowanych 3 napastników... Vele, Robina i Benia...
Carlos powinien za niedługo wrócić, ale Bendtner dopiero będzie dostępny po nowym roku (a szkoda, bo teraz byłby nam potrzebny jak nigdy ;/). Dobrze przynajmniej, że jest Eduardo, który powoli wraca do swojej optymalnej formy.
Teraz tylko trzeba mieć nadzieję, że Van Persie jak najszybciej dojdzie do siebie, a reszta naszego zespołu nie złapie jakichś poważniejszych urazów.

Co do wejścia Chelliniego, to fakt, było ono ostre, jednak zgodnie z przepisami.
A przyczyną kontuzji Robina nie był upadek, tylko, to że Chiellini trafił piłkę sekunde przed tym jak Holender zamachnął się do strzału, a niestety już ani jeden, ani drugi nogi nie zdąrzyli cofnąć i Van Persie bardzo pechowo uderzył w wyprostowaną nogę Włocha ;/
Dokładnie wszystko to widać na powtórkach. Wystarczy się tylko przyjżeć...

Komentowany temat: Oceny Goal.com: Arsenal - Tottenham 31.10.2009, 19:25

IMO, troszkę za niskie oceny wystawili niektórym naszym zawodnikom... Jak dla mnie powinno to wyglądać tak:

Almunia 6 - Bez jakichś większy błędów, aczkolwiek na początku spotkania był za nerwowy co mogło się źle skończyć.

Sagna 8 - Świetny w obronie, świetny w ofensywie. Z resztą dwie asysty mówią same za siebie. Bardzo dorby mecz w wykonaniu Sagny.

Gallas 7 - Robił to co do niego należało. Na prawdę genialnie gra w duecie z Veermalenem.

Veermalen 7 - Tak samo jak Gallas.
Oprócz tego uśmiech aż sam się pojawiał na twarzy jak Thomas wygrywał parę pojedynków w powietrzu z Crouchem :)

Clichy 7 - Dobry w defensywie, jednak wg. mnie troszkę zbyt mało aktywny w ofensywie. Ale i tak bardzo solidny występ.

Song 8 - Kolejny świetny występ tego zawodnika. Rly genialny w destrukcji.

Fabregas 9 - Motor napędowy naszego zespołu ;) Po za tym piękna bramka na 2:0.

Diaby 6 - Solidny występ Abou, bez jakichś większych błędów, ale jednak nic wielkiego do gry w dzisiejszym spotkaniu nie wnosił.

Bendtner - IMO, grał zbyt krótko żeby go ocenić.

Arshawin 6 - Starał się, starał, ale coś mu dzisiaj nie wychodziło.

Van Persie 9 - Kolejny bardzo dobry występ Robina ;) Dwie bramki są tylko tego potwierdzeniem.

Eduardo 6 - Parę ładnych dryblingów, jednak zmarnował dwie 100% sytuację.

Ramsey 6 - Dobrze zastąpił RvP na boisku. Szkoda tylko, że tylko w jednej akcji nie podał lepiej do Cesca, bo wtedy mogłoby się to skończyć kolejną bramką dla Nas ;)

Eboue 6 - Dobry występ. Parę naprawdę dobrych zagrań.

W drużynie Sprusów trochę dziwi mnie niska ocena dla Palaciosa. Wg. mnie był ich jednym z najlepszych (jak nie najlepszym) zawodnikiem na boisku...

Komentowany temat: Arsenal ogrywa Tottenham 3-0! 31.10.2009, 18:00

Mecz niezły, aczkolwiek w pewnym momencie zaczęliśmy popełniać ten sam błąd co w ostatnim meczu z WHU - bawiliśmy się. Po strzeleniu bramki na 3:0 za bardzo się wyluzowaliśmy i zaczęliśmy się bawić ze Sprusami, a to mogłoby się źle skończyć gdyby nie to, że Tottenham tak szybko się poddał.
Nie dziwię się więc frustracji Wengera w pewnym momencie...
Ale i tak najważniejsze jest, to że pewnie wygraliśmy ze Sprusami, co daję jeszcze większą satysfakcję ;)

Na pochwałę zasługuję z pewnością cała linia obrony z Clichym i Sagną włącznie. Szczególnie gra tego drugiego dzisiaj mi się bardzo podobała. Skuteczny w defensywie i bardzo dobry ofensywie. Zaliczył nawet dzisiaj dwie asysty przy obu bramkach RvP.
Ogólnie cieszy mnie to, że Bacary gra kolejny dobry mecz, w którym bardzo dobrze dośrodkowuje, a nie wybija piłkę na drugi koniec boiska ;)
Clichy, Gallas i Veermalen może dzisiaj nie tak aktywni w ofensywie jak Sagna, ale w obronie byli praktycznie bezbłędni. Całkowicie wykluczyli z gry zawodników Kogutów ;)

Dobrze też, że do składu powrócił wreszcie Almunia. Niby na początku miał parę takich nerwowych interwencji, a przez większośc meczu nie miał zbyt wiele do roboty, ale jakoś bardziej pewnie czuję się gdy między słupkami stoi Manuel, a nie Mannone ;)

Pochwały należą się również Songowi, który po mimo paru błędów na początku spotkania, potem, gdy weszedł w rytm meczowy rozegrał kolejne kapitalne spotkanie. Oby tak dalej ;)
Oklaski również na Fabregasa, który świetnie dzisiaj dyrygował całą drużyną i strzelił przepiękną bramkę.

Nie rozumiem, czemu tak wszyscy znowu czepiają się Diaby'ego. Fakt, nie rozegrał on nie wiem jakiego spotkania, ale jego gra wcale nie była zła. Rozegrał solidny mecz, w którym nie wdawał się w głupie dryblingi, podawał bardzo dokładnie i ogólnie starał się stwarzać zagrożenie pod bramką Kogutów, a w drugiej połowie dobrze rozbijał ich ataki.
Nie zagrał może jakiegoś super meczu i miał parę błędów, ale wcale nie grał tak targicznie jak niektórzy z Was tu mówią.
IMO, normalny mecz w wykonaniu Abou.

Bardzo dobry mecz Van Persiego. Zdecydowanie jeden z "ojców" dzisiejszego sukcesu.
Zrobił to, co do niego należało, czyli strzelił dwie bramki ;)
Ogólnie bardzo mi się podoba ostatnio postawa Robina. Praktycznie w każdym kolejnym meczu, w którym gra strzelia, min. 1 bramkę. Jak tak dalej pójdzie, to może nawet królem strzelców zostanie? :E

Trochę słabiej za to Arshavin i Eduardo.
Andriej niby się starał i próbował ciągnąć naszą grę do przodu (szczególnie w pierwszej połowie), ale coś mu dzisiaj nie wychodziło...
Dudu za to po mimo paru efektownych dryblingów, którymi ośmieszał graczy Sprus, sam siebie też pokpił nie wykorzystując dwóch 100% sytuacji...
Ale cóż... Mam nadzieję, że w nadchodzącym meczu z AZ, Eduardo, Arshavin i cała reszta zaprezentują się z jeszcze lepszej strony i odniosą kolejne, pewne zwycięstwo ;)

Komentowany temat: Arsenal i Chelsea zdominowali październikowe rankingi 26.10.2009, 16:23

Huh? Terry, Lampard, co oni tutaj robią? oO Lampard jak na razie jest kompletnie bez formy. Dopiero w meczu z Blackburn zagrał mniej-więcej na miarę oczekiwań.
Terry'ego, bardzo ew. tutaj mogę zrozumieć, ale na pewno nie przed Vermalenem. Terry może i na razie nie gra źle, ale na pewno nie lepiej niż Thomas! IMO jak na razie Nasz Belgijczyk jest nie dość, że pewniejszy w swoich interwencjach, to jeszcze bramki strzela.

W tym rankingu zdecydowanie brakuje mi Torresa, Berbatowa i ew. Giggsa, Essiena i Agbonlahora. Praktycznie każdy z nich jest jak dotychczas jedną z głównych/główną postacią w swojej drużynie.

Komentowany temat: Remis na własne życzenie - West Ham 2-2 Arsenal 25.10.2009, 19:39

Już się wypowiadałem na temat meczu w Zapowiedzi, ale jedno mnie w tej relacji po meczu dziwi... Mianowicie, Fabregas wyróżniającą się postacią? Sry, ale ja przez cały mecz prawie, że w ogóle go nie widziałem. Co jak co, ale zbyt aktywny, to on dzisiaj nie był.

Zupełnie nie rozumiem też tej nagonki na Diaby'ego. Może i nie grał nic wielkiego, ale przynajmniej był w miarę widoczny i coś się starał, więc zupełnie nie rozumiem, po co od razu tak po nim jeździć...

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com