Komentarze użytkownika Rynkos7
Znaleziono 8633 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 1 z 216 (komentarze od 1 do 40):
@Be4Again:
Ja w ogóle nie zgodzę się z twoim porównaniem Zubiego do Thomasa. To trochę jak porównywać gruszkę do pietruszki. W ogóle inny typ zawodnika, pełniącego inne rolę w drużynie. Thomas to był typowy defensywny pomocnik z wieloma cechami pomocnika box-2-box. Taki a la Kante. Zubimendi to regista. Zawodnik typem przypominającego Pirlo czy Jorginho a może nawet Krossa. Zubimendi bardziej pasuję do naszej drużyny względem Thomasa (tylko mając na względzie ostatni rok) ze względu na to, iż czy by się waliło i paliło to na 8 grał Rice, zawodnik który jednak w rozegraniu i kreacji jest słabszy niż Zubimendi, ale równie dobry bądź może lepszy w utrzymaniu się przy piłce a już na pewno w odbiorze. Mamy dwóch świetnie uzupełniajacych się zawodników. Gdy grał Thomas obok Rice'a to często brakowało tam kreatywności a sami mieli zbyt wiele cech wspólnych. To wyglądało tak, że Arteta miał dwóch równie świetnych piłkarzy, których ciężko było posadzić na ławce mimo, że nie do końca do siebie pasowali, a suma korzyści z tego rozwiązania w dalszym ciągu przewyższała nad wadami. Thomas obok Rice a Thomas przy Xhace i Odegaardzie w peaku to był zupełnie inny zawodnik. Topowy zawodnik na swojej pozycji. Gość potrafił samym przyjęciem piłki przejść z obrony do ataku i minąć kilku zawodników. Mimo tego ostatni rok miał świetny. Po prostu nie do końca pasuje do obecnej układanki Artety. Trochę krzywdzące dla niego są te wszystkie stwierdzenia i próby zdyskredytowania go bo przecież chłop wracał po kontuzji i z miejsca stawał się najlepszym piłkarzem w drużynie. A nie ma też co porównywać tylko tego poprzedniego sezonu bo tam wiele rzeczy nie funkcjonowało najlepiej. Saka i Odegaard grali znacznie słabiej, kontuzje na LO, impotencja w ataku itd. a Thomas jednak przez większość czasu był tym, który nie zawodził.
Trzydziesty jak liczba bramek, którą Gyokeres strzeli w tym sezonie w Premier League.
@Marzag napisał: "True. Myślę, że w kolejnym oknie letnim znów kupimy napastnika."
Też mam takie nieodparte wrażenie, że lato 2026 to znowu poszukiwanie nowego napastnika. Alvarez, który ostatnio się tutaj pojawił to fajna opcja, ale moim zdaniem to nie profil, którego szuka Arteta.
Rozumiem krytykę Gyokeresa, ale co w tej całej dyskusji robi Havertz już nie bardzo. To tak jakby debatować nad tym czy Lokonga był lepszy od Elneny'ego. Havertz jest powodem, dla którego do tego klubu trafił Gyokeres. Jeżeli Szwed nie odpali i się nie sprawdzi to będzie trzeba szukać jego następcy a nie szukać zbawienia w Havertzie.
@Damper napisał: "A Ty ile razy jeszcze będziesz się kreował na zdystansowanego mędrca, który jest ponad tym wszystkim?"
A Ty jak długo jeszcze będziesz takim hipokrytą i narzekał na płaczków i lamenciarzy i jednocześnie robił to samo kiedy tobie to będzie pasowało?
@arsenallord
Paradoks tej strony w ostatnich dniach jest taki, że ludzie którzy jeszcze nie tak dawno najczęściej narzekali na płaczków i lament na stronie po zwycięstwach teraz od dołu do góry spamują płaczem na temat Gyokeresa mimo tak świetnego weekendu. Niesamowite zjawisko.
@Marcel90 napisał: "Ewentualnie Twoja pamięć jest rzadsza niż fryzura Chamakha na koniec jego historii w Arsenalu."
Dobre. Muszę to sobie zapamiętać xd
@arsenallord napisał: "Gyokeres nie ma problemu z fizycznością bo to ma kapitalne, ale z koordynacją. On czasem wygra na lekko pojedynek, ale ma problem z równowagą."
Też mam takie wrażenie, że ta równowaga + błędna ocena sytuacji na boisku tj. gdzie znajduje się rywal itp.
@Marzag napisał: "Strzelił w swoim 9 spotkaniu i był młodym talentem z Francji. Gyokeres tu nie trafił jako talent, tylko jako ktoś kto będzie od razu strzelał bramki."
Przychodził w wieku 22 lat i to z Juventusu a nie z Lorient czy Nantes jako Mistrz Świata. Na pewno nie był to "młody talent" xd
@lordpat napisał: "Ja tak o Gyo pisałem po pierwszym meczu a na piłce się nie znam."
Ehh. Tutaj nikt nie zna się na piłce bo w końcu często pada argument, że właśnie dlatego komentujemy na k.com zamiast trenować Arsenal :>
@darek250s napisał: "Nie wiem jak to nazwać. Myślę, że syndrom powrotu Havertza i pudlowania z 5 metrów zmieni wam perspektywę."
Gyokeres gra fatalnie, ale zgadzam się, że perspektywa tego, że ma go zastąpić Havertz jest tak samo kusząca jak zjedzenie psiej karmy... Chociaż losnumeros pewnie patrzy na to zupełnie inaczej
Gyo dzisiaj indywidualna odprawa pomeczowa mam nadzieję bo jest co analizować. Beznadziejny mecz.
@varatas napisał: "Aktualnie różnicy dużej nie ma między nimi, z tym, że Sesko góruje w powietrzu i wnosi więcej do gry kombinacyjnej."
Dlatego w drużynie mamy Havertza, więc Sesko niech sobie tam kopie w Manchesterze.
@maniekuw napisał: "przecież na tej stronie to chyba nikt nie był tak jechany jak Havertz ze swoich początków"
Gyokeres jest dzisiaj słusznie krytykowali bo gra beznadziejnie, ale niektórzy delikatnie przekraczają granice "dobrego smaku" mam wrażenie
@varatas:
Dzisiaj cała strona zasrana płaczem na temat Gyokeresa od ludzi, którzy z reguły są pierwsi do wyzywania innych od płaczków i narzekania, że po zwycięstwie jest lament na stroni. Niesamowity paradoks.
@Marzag napisał: "Ostatnio tak gnębiony fizycznie jak Gyokeres w Arsenalu był Fabio Vieira"
@Marzag napisał: "To prawda, ale Gyokeres w przeciwieństwie do do Havertza daje powodu by nazywać go beztalenciem"
@Marzag napisał: "No właśnie, a za Gyo to bezpodstawnie bo NIC NIE ROBI xd"
@Marzag napisał: "Nie chciał Saka ryzykować, sam podszedł do karnego zamiast dawać go Gyokeresowi. Dziś Szwed może skończyć bez strzału na bramkę."
@Marzag napisał: "Gyokeres zamiast bestią to się okazał bestie każdej defensywy która gra przeciw nam."
@Marzag napisał: "Trwa poszukiwanie środkowego obrońcy w premier league z którym Gyokeres byłby w stanie wygrać pojedynek fizyczny. Póki co mamy 7 mecz i się jeszcze nie znalazł taki.."
To już nie jest normalne...
@Marcinafc93 napisał: "Dodam jeszcze, że trzeba się przyzwyczajać do takiego już stylu, a nie pięknej ofensywnej gry, jak to ma dać na mistrzostwo, to ja to kupuje"
Nie każdy przeciwnik będzie wychodził do nas z otwartą gardą i dużo meczów będzie tak wyglądać. Dzisiejszy mecz jest całkiem dobry zważywszy na "warunki" jakie postawił przeciwnik.
@Be4Again napisał: "Już nawet karnych mu nie dają …"
Saka ma dzisiaj jubileusz, 200 mecz, więc może dlatego.
@varatas napisał: "To, że właśnie komentujesz pod postem o dzisiejszym meczu? xD Dobrze się czujesz, czy Gyokeres ci już na mózg padł."
Człowieku, jesteś idiotą czy tylko udajesz? Napisałem, w odpowiedzi do innego użytkownika że m.in Sesko w tym sezonie jest krytykowany tak samo jak Gyokeres a ty mi o dzisiejszej kolejce coś piszesz i o ocenach tych zawodników jakby ta kolejka podsumowywała sezon w ogóle nie wspominając o fakcie, że minęło ledwo 45 minut. O co tobie w ogóle chodzi.
@varatas napisał: "No, ale co to ma do tego co napisałem? Mówię co dzisiaj, a nie wtedy. Już nie musisz tak szukać wymówki od razu na zawołanie :D"
A co ma dzisiaj do całego obecnego sezonu?
@robhans napisał: "60 mln to grosdze za napastnika. %0 dalismy by Madueke był zmiennikiem. Newcastle wydało też kase na lepszego napastnika."
haha. zejdź na ziemie.
@varatas napisał: "No dzisiaj Sesko ocena meczowa 7.9, a Gyokeres na razie 6.4."
A w 2 kolejce ocena meczowa Sesko to 6.3 a Gyokeresa 7.9.
@robhans napisał: "Gyokeresa zweryfikował rynek. Był najtańszym od wsyzstkich innych napastników co zmienili barwy, wzieliśmy najtańszego którego nikt nie chciał. Zmiennika Havertza, nic więcej."
Co za głupota. Po pierwsze Gyokeres kosztował 60+ mln funtów co czyniło go jednym z droższych napastników na rynku. Dwa, tylko cztery kluby były na tym rynku gotowe zapłacić takie pieniądze za napastnika i oprócz Arsenalu był jeszcze Liverpool, United i Bayern. W Manchesterze też próbowano pozyskać Gyokeresa, więc cały twój wywód nie ma sensu xd
Zresztą w tym okienku wybór między napastnikami to był wybór między kiepskim a jeszcze gorszym. W United Sesko jest równie mocno krytykowany a płacenie 140 mln za Isaka to głupota.
Teraz to już z górki, może nawet Gyokeres coś strzeli.
Spokojnie, zaraz się rozkręci
@Garfield_pl napisał: "Arsenal XI: Raya; Timber, Saliba, Gabriel, Calafiori; Odegaard, Rice, Eze; Saka, Gyokeres, Trossard
I am ready to feel something"
Ale dzisiaj Wengerball będzie
@praptak napisał: "Absolutnie się nie zgodzę. Za Artety najlepszą piłkę graliśmy w 2022/23. Havertz przyszedł potem i grał tak dobrze na 8mce, że dopiero jako napastnik obronił się jako transfer."
Dokładnie tak. Był tak dobry, że wygryzł ze składu kontuzjowanego Jesusa.
@Nicsienieda napisał: "Brzmi jakby przegrali sprawę z City."
Sam fakt, istnienia tego sporu a już w szczególności fakt, że toczy się tak długo jest wystarczającym powodem aby twierdzić, że ten system nie działa, nie jest tak szczelny jakby tego oczekiwano i wymaga zmiany.
@youngboy napisał: "Problem z Nwanerim jest taki, że jak już Arteta go wystawia, to na 10, gdzie chłop nie zagrał pół dobrego meczu. Wszystko co dobre pokazywał grając na PS. Jest szybki, dobrze drybluje, ma zejście na lewą nogę i strzał po długim słupku. Pod nieobecność Saki powinien grać na jego pozycji, a Arczi wołał nawet Trossarda tam wczoraj wystawić niż jego. Może ja czegoś nie widzę, ale jak dla mnie Ethan kompletnie nie ma cech piłkarskich do gry na 10."
Gra na PS bardziej "wybacza" właśnie takie błędy w ustawieniach i sama gra bez piłki jest lekko łatwiejsza, w końcu biegasz głównie po linii. Gra w środku to już znacznie trudniejszy temat, do tego trzeba mieć oczy dookoła głowy. Dlatego Nwanierii potrzebuje jeszcze czasu.
Ja osobiście spokojnie podchodzę do Nwanieriego. Chłopak musi być cierpliwy, ciężko pracować na treningach i w końcu kiedy dostanie swoją okazję należycie ją wykorzystać. U Anglika oprócz niesamowitego potencjału widać też braki w poruszaniu się po boisku, w ustawianiu się i ogólnej grze bez piłki. To jest coś co musi poprawić i moim zdaniem samo siedzenie na ławce rezerwowych i obserwowanie gry drużyny z boku boiska to już dla niego duży przywilej i jednocześnie ogromna dawka wiedzy i "minut", które musi przetworzyć i wyciągać z nich lekcje za każdym razem. Nie zapominajmy, że on ma dopiero 18 lat a Arsenal to nie jest jakiś klub filialny czy drużyna z League Two. Walczymy o Lige Mistrzów i o tytuł, więc tutaj każdy punkt waży bardzo dużo.
@darek250s napisał: "W ogóle bawi mnie, że ludzie chcą wystawiać mocne rezerwy na Olympiakos w LM xD"
Ale w tym sezonie u nas rezerwa to Martinelli, Trossard, Merino, Mosquera, White, Dowman, Nwanieri, Skelly, a nie Elneny, Tavares i Lokonga :>
Teraz to trzeba sobie melisę zaparzyć
Kto jak nie on dzisiaj. Niesamowite.
:)
@thegunners101 napisał: "Gyokeres gra bardzo dobry mecz i fizycznie wygląda świetnie. Krytykowanie go jest żałosne i śmieszne, no ale nie można oczekiwać, że każdy zna się na futbolu. Szkoda, że Saka jest uosobieniem naszej frustracji. Symbol klubu i najlepszy jego gracz powinien stanowić wzorzec. Całe szczęście to dopiero pierwsza połowa, bo zgrzałem się mocniej niż przez 5 kolejek."
Tu jest ogólnie bardzo ciekawy wątek w tym co powiedziałeś. Krytyka Gyokeresa o ile jest w miarę konstruktywna ma sens. Chłopak ma słabsze mecze, jakieś mankamenty do poprawy. Bardzo często porównuję się go do najlepszych napastników na świecie, pisze się, że brakuje mu tego lub tamtego, że Isak lepszy itd. A co z naszym Bukayo? Przecież zestawiając go obok Salaha czy Yamala Anglik wygląda wręcz tragicznie. Jeżeli to jest nasz star boy to ja nie wiem jak my mamy odnosić sukcesy na świecie skoro Madueke zjada chłopaka na śniadanie w tym momencie a co dopiero najlepsi skrzydłowi na świecie.
Nie no Gabriel dał ciała tutaj moim zdaniem. Jakby z góry szukał takiego kontaktu bo wiedział, że na wysokość nie ma z nim szans.
@djmacius napisał: "A swoją drogą jak to jest w końcu z tymi ręcznikami przy aucie? To nie zostało zakazane, tylko przymykali na to oko?"
Dobre pytanie, sam jestem ciekaw.
Newcastle też nie wyszło całkowicie defensywnie, tylko widać, że oni też potrzebują punktów i dzięki temu trochę łatwiej nam się gra. A to, że są słabą drużyną na ten moment to już inna historia. Coś na pewno dzisiaj wpadnie.
@Furgunn napisał: "To czemu Gyokeres żółtej nie dostał?"
Niby bramkarz pierwszy dotknął piłkę. Nie chodzi o symulkę czy wymuszenie.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 5 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Be4Again:
Tak. Mi bardziej chodziło o fakt, że ja osobiście w życiu bym nie postawił tezy, że Zubimendi jest lepszy od Thomasa. Można dyskutować, który piłkarz bardziej obecnie do nas pasuje, albo który jest lepszy w rozegraniu i tutaj rzeczywiście można stawiać wyższość Zubiego nad Thomasem. Jednak Thomas ma wiele cech, w których przeważa względem Zubimendiego. Sam również pamiętam jak często wchodził do składu i robił różnicę i zawsze był przynajmniej w tym Top3 zawodników naszej drużyny. Niesamowity piłkarz moim zdaniem i zawsze można było na niego liczyć. Fakt, że był szklany i obecnie nie do końca wpasowuje się w taktykę Artety to już jak mówisz głębszy temat.