Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG

Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG 30.05.2026, 21:51, Mateusz Kolebuk 5047 komentarzy

Sezon pełen emocji zakończył się dla Arsenalu w najokrutniejszy sposób. W finale Ligi Mistrzów w Budapeszcie, po dogrywce i serii rzutów karnych, Kanonierzy musieli uznać wyższość Paris Saint-Germain. Już po sześciu minutach Kai Havertz dał Arsenalowi prowadzenie, ale Ousmane Dembele wyrównał z rzutu karnego w 65. minucie, co doprowadziło do dogrywki.

Pierwszy w historii finał Ligi Mistrzów pomiędzy klubami z Francji i Anglii był prawdziwym widowiskiem. Stadion podzielony na czerwono-białe i czerwono-niebieskie sektory, a na boisku to Arsenal szybko objął prowadzenie. Kai Havertz, po błędzie Marquinhosa, znalazł się sam na sam z bramkarzem PSG i nie dał mu szans, posyłając piłkę wysoko do siatki.

PSG, mimo że przegrywało, nie dało się zdominować. Przez kolejne 15 minut naciskali na defensywę Arsenalu, ale David Raya i jego obrona skutecznie odpierali ataki. Choć PSG miało swoje szanse, to Arsenal schodził na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem.

Po przerwie PSG ponownie przejęło inicjatywę. Sędzia Daniel Siebert często przerywał grę, co nie sprzyjało płynności akcji Arsenalu. W 60. minucie Kvaratskhelia został sfaulowany w polu karnym przez Mosquerę, a Dembele pewnie wykorzystał jedenastkę, wyrównując stan meczu.

PSG poczuło krew i dążyło do zwycięstwa przed dogrywką. Vitinha i Kvaratskhelia mieli swoje okazje, ale Arsenalowi udało się dotrwać do końca regulaminowego czasu gry bez straty kolejnej bramki.

Dogrywka nie przyniosła wielu emocji, choć Arsenal miał nadzieję na rzut karny po faulu na Madueke. Sędzia jednak nie przychylił się do protestów Arsenalu, co wywołało frustrację u Declana Rice'a i Mikela Artety.

W serii rzutów karnych obie drużyny zaczęły od celnych strzałów. Jednak po pudle Eze i obronie Raye na strzał Nuno Mendesa, sytuacja się wyrównała. Ostatecznie to Gabriel nie trafił decydującego karnego, posyłając piłkę nad poprzeczką i kończąc marzenia Arsenalu o europejskim triumfie.

PSG po raz kolejny zdobyło Ligę Mistrzów, a Arsenal musi poczekać na swoją szansę na europejski sukces przynajmniej do kolejnego sezonu.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Mastec30 komentarzy: 1234019.06.2026, 11:44

@Dzulian napisał: "Finał jest 19 lipca, a półfinały 14 i 15.
Więc każdy kto nie zagra w finale, dostanie 3-4 tygodnie wolnego i na połowę sierpnia będą już w klubie. Ligę zaczynamy z beniaminkiem u siebie. Z AV dopiero 29 sierpnia gramy mecz. Większość już od dwóch tygodni będzie trenować po wakacjach.

A jak Anglia odpadnie z Brazylią w ćwierćfinale (możliwa drabinka 9 i 10 lipca) to już w ogóle nici z dywagacji, bo wtedy i na Coventry zdążą."


Ja tylko mówię, że to wszystko będzie tak w biegu robione. Bo to, że oni tam skończą wakacje i np będą tydzień w treningu to nie do końca znaczy że będą gotowi rozpocząć sezon. A też niektórzy jak Saka czy Rice to wręcz nie powinni być pośpieszani bo już obecnie grają z jakimś dyskomfortem.

Guardiola tak chyba ostatnio robił, że dla tych najbardziej zmęczonych sezonem i KMŚ te pierwsze 2/3 kolejki traktował trochę jak okres przygotowawczy i też chyba powinniśmy tak zrobić. Sake to w ogóle bym wysłał na leczenie tego Achillesa bo nic nam po tym co gra obecnie a jak to się pogorszy to mamy po chłopie już na stałe

Taki komentarzy: 240019.06.2026, 11:37

@Be4Again napisał: "Każde MŚ/ME mają swoich "bohaterów". Gdzie dzisiaj jest Amrabat, którego połowa użytkowników k.com chciała u nas po MŚ 2022."
Bez przesady z nazywaniem Diomande "bohaterem" Mundialu. Zagrał jeden dobry mecz.
Ale całkiem serio, Twoim zdaniem Diomande czeka los Amrabata? To sugerujesz?

Ups147 komentarzy: 500219.06.2026, 11:35

@Be4Again napisał: "Chłopak ma potencjał, ale 150 mln (tyle wycenia RB) jest po prostu odrealnioną kwotą. Nawet 100mln to przesada."

No to nikt go nie musi kupić, proste. RB go widocznie nie chce sprzedać, a jak ma go puścić, to za dużo większą kasę i to jest logiczne.

armatanapiersi komentarzy: 4519.06.2026, 11:34

@Dzulian: ale chyba lepiej zeby byli spokojnie wprowazani, nie wiadomo co z Saliba, czy bedzia mial zabieg, Saka jeszcze dobrze nie wrocil i jest oszczedzany w kadrze, podobnie jak Rice, a u nas by grali. Timber grał w finale ligi mistrzow i nie jedzie na kadre bo nie jest w stanie. Wielu z naszych gra na zastrzykach lub jakis blokadach i trzeba by ich spokojnie wprowadzać, ciężko sobie wyobrazić kadre bez Saki Saliby Rice Gabriela od poczatku sezonu, ale moim zdaniem z 2-3 z nich to niech wroci spokojnie i niech miedzy soba rotuja, sezon jest długi wiadomo, że nie możemy odpuścić poczatku, ale też bedą jeszcze wazniejsze mecze później i na nie mamy być gotowi

Dzulian komentarzy: 397319.06.2026, 11:27

@Mastec30: @Dziadyga: @Be4Again:

Finał jest 19 lipca, a półfinały 14 i 15.
Więc każdy kto nie zagra w finale, dostanie 3-4 tygodnie wolnego i na połowę sierpnia będą już w klubie. Ligę zaczynamy z beniaminkiem u siebie. Z AV dopiero 29 sierpnia gramy mecz. Większość już od dwóch tygodni będzie trenować po wakacjach.

A jak Anglia odpadnie z Brazylią w ćwierćfinale (możliwa drabinka 9 i 10 lipca) to już w ogóle nici z dywagacji, bo wtedy i na Coventry zdążą.

pablofan komentarzy: 854419.06.2026, 11:21

@Be4Again:czy taki daamsgard ;)
Albo czy uważacie, że Arshavin spełnił swoje oczekiwania ?:p

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 11:18

@Taki napisał: "Oglądasz Mundial? To zobacz jak niezweryfikowany nastolatek debiutuje na wielkiej imprezie. W meczu z Ekwadorem ośmieszał obronę rywali i zezłomował Hincapie jak juniora. Został w oczywisty sposób wybrany najlepszym zawodnikiem meczu."

Każde MŚ/ME mają swoich "bohaterów". Gdzie dzisiaj jest Amrabat, którego połowa użytkowników k.com chciała u nas po MŚ 2022. W tym meczu to nawet Diallo wyglądał jak reinkarnacja CR7, a na co dzień odbija się od poziomu EPL.

Chłopak ma potencjał, ale 150 mln (tyle wycenia RB) jest po prostu odrealnioną kwotą. Nawet 100mln to przesada.

krzysiek7 komentarzy: 3219.06.2026, 11:18

Terminarz:

https://www.premierleague.com/en/matches/premier-league/2026-27/matchweek-1

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 11:11

@Womanizer napisał: "Ale my i City mamy też najszersze kadry. Jak Anglia zagra w finale, to AV wcale nie odczuje tego mniej niż my.

Konsa, Rogers, Watkins? To jakby wyjść na Bayern grać bez Kane i Olise. Mniej więcej takie znaczenie ma dwójka ofensywnych Anglików dla AV.
46,6% dorobku bramkowego to ta dwójka."


Rogers i Watkins to rezerwowi, którzy na MŚ będą ogrywać ogony. Nasi liderzy to absolutnie podstawowi gracze silnych reprezentacji, które pewnie pograją dłużej niż faza grupowa (Saliba, GM6, Ode, Gyo, Saka, Rice). To naprawdę może stanowić różnice.

Dziadyga komentarzy: 1321519.06.2026, 11:11

@Dzulian napisał: "Nie no, terminarz mamy przecież w miarę prosty na początek. Nie ma co dymić. W pierwszych 8 kolejkach mieć AV i Chelsea (Na Emirates) i 6 średniaków to jest zły kalendarz? Coventry, Sunderland, Brighton, Leeds, Forest, Everton."
W poprzednim sezonie taki terminarz byłby spoko,bo można by było luzno nabijac punkty na sredniakach a w tym to niezbyt ciekawie własnie,a dlaczego? Bo wolałbym lepsze zespoły gdzie tez po 15 grajków na MŚ wysłali i podobnie mogą być braki kadrowe a u sredniaków jak pojechało 4-5 grajków max na krzyż i przy naszej pewnie osłabionej kadrze to szykują sie wyrównane mecze i większa szansa na wtopy,natomiast jakis Liverpool czy City moga miec serie sredniaków w połowie sezonu(nie sprawdzałem) i już wtedy będą składy ustawione jak trzeba.

Taki komentarzy: 240019.06.2026, 11:05

@Be4Again napisał: "Oglądam BL, nie jakoś nagminnie, ale tego Diomande miałem okazje oglądać kilkakrotnie."
Ja oglądam więcej i mam inne zdanie. Cały sezon za uszy ciągnie ofensywę RB mimo, że ma 19 lat. Chłopak ma jakość i stylem przypomina połączenie młodego Dembele z Mane.
@Be4Again napisał: "Z Diomande jest taki problem, że po pierwsze jest to zawodnik nie zweryfikowany na najwyższym poziomie."
Oglądasz Mundial? To zobacz jak niezweryfikowany nastolatek debiutuje na wielkiej imprezie. W meczu z Ekwadorem ośmieszał obronę rywali i zezłomował Hincapie jak juniora. Został w oczywisty sposób wybrany najlepszym zawodnikiem meczu.
Może i są na dziś lepsi ale czy są do kupienia?

Mastec30 komentarzy: 1234019.06.2026, 11:04

@Dzulian napisał: "Jak Anglicy faktycznie zagrają w finale, to automatycznie już nasi Hiszpanie wrócą szybciej"

Może być np Hiszpania - Anglia finał to odpada nam 7 zawodników i Brazylia - Francja mecz o 3 miejsce to kolejny Saliba, Gabriel i GM i już pyk 10 chłopa :D A może kupimy do tego czasu np Barcole albo Rogersa i kolejni odpadają

Wiadomo scenariusz z dupy ale finał i mecz o 3 miejsce dzieli mało czasu. Także w najgorszym możliwym wypadku faktycznie spora liczba może być na Mundialu do samego końca

OldGunner87 komentarzy: 10719.06.2026, 10:58

Drodzy Kanonierzy, nie zapomnijcie ze jestesmy mistrzani. I jak dla mnie początek sezonu jest trudny ale ok, wole aby pod koniec bylo lżej, wtedy kiedy trzeba dowieźć temat do końca. Terminarz jest jaki jest my idziemy robimy swoje. GGO GUNNERS

Dzulian komentarzy: 397319.06.2026, 10:56

Mamy reprezentantów w tak wielu kadrach, że fizycznie jest niemożliwe, żeby każdego zabrakło na start sezonu.
Jak Anglicy faktycznie zagrają w finale, to automatycznie już nasi Hiszpanie wrócą szybciej, albo Gabriel z Salibą, albo Havertz itd.

Timber-Saliba/Gabriel-Mosquera-Calafiori
To jest zła defensywa na start sezonu? Nie wydaję mi się.

Szwecja i Norwegia szybko odpadną, Wiec i Odegaard i Gyo też będą dostępni. MLS zacznie sezon wypoczęty w środku pola. Po to mamy najszerszą kadrę w Anglii, żeby być gotowym na takie rzeczy właśnie.

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 10:52

@ozzy95 napisał: "zgadzam się, także najlepiej byłoby mieć obu w składzie ;) imo zrobimy jednak full roszadę na LS, chcemy chyba sprzedać i Gabiego i Trossarda. Wtedy Rogers i Barcola mają sens, bo to dwa różne profile, których również się pozbędziemy w trakcie okienka. A jakość pójdzie w górę i wpadnie trochę $, by to zrównoważyć."

Uważam, że tego właśnie potrzebujemy. Małej rewolucji. Musimy czymś zaskoczyć konkurencję w nowym sezonie.

Womanizer komentarzy: 1090019.06.2026, 10:43

@Be4Again napisał: "My obok City mamy najwięcej zawodników na MŚ, którzy grają w reprezentacjach które prawdopodobnie pograją dłużej niż faza grupowa."

Ale my i City mamy też najszersze kadry. Jak Anglia zagra w finale, to AV wcale nie odczuje tego mniej niż my.

Konsa, Rogers, Watkins? To jakby wyjść na Bayern grać bez Kane i Olise. Mniej więcej takie znaczenie ma dwójka ofensywnych Anglików dla AV.
46,6% dorobku bramkowego to ta dwójka.

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 119.06.2026, 10:42

@Be4Again: zgadzam się, także najlepiej byłoby mieć obu w składzie ;) imo zrobimy jednak full roszadę na LS, chcemy chyba sprzedać i Gabiego i Trossarda. Wtedy Rogers i Barcola mają sens, bo to dwa różne profile, których również się pozbędziemy w trakcie okienka. A jakość pójdzie w górę i wpadnie trochę $, by to zrównoważyć.

Matelko komentarzy: 487019.06.2026, 10:41

A macie może terminarz transferów Arsenalu kiedy i kto przychodzi do klubu?:)

FlameDood komentarzy: 288619.06.2026, 10:32

Jak to z terminarzem - mogło pewnie być lepiej ale również mogło być i gorzej. Na papierze jest kilka ciężkich spotkań w niedługim czasie.

Newcastle, City, LFC - wszystko pod rząd.
Będą też dwa wyjazdy na Man UTD i Chelsea, na szczęście nie z rzędu, bo między tymi meczami będziemy grać jeszcze z CP u siebie.

No i też będzie seria meczów, gdzie w ciągu 8 kolejek zagramy z LFC, Newcastle, City, Tottenhamem i United.

Jednak wiadomo, że w tym momencie to tylko terminarz. Najważniejsze będzie oczywiście w jakiej formie my będziemy podchodzić do poszczególnych meczów, w jakiej przeciwnik, z jakimi kontuzjami itp.

To jest Premier League, tu nie ma łatwych meczów i przeciwników. Trzeba grać i wygrywać.

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 10:29

@Womanizer napisał: "Start mamy najprostszy od lat na papierze. Chyba zapominacie o terminarzach z poprzednich lat.
Rok temu Old Trafford na start. W 3 kolejce Anfield. W 5 kolejce City, w 6 Newcastle na St James' Park

To był trudny kalendarz."


Cytuj całość, a nie zdanie wyrwane z kontekstu. My obok City mamy najwięcej zawodników na MŚ, którzy grają w reprezentacjach które prawdopodobnie pograją dłużej niż faza grupowa. Nasz lider Rice, który już ma w nogach 4,5k minut na MŚ przebije pewnie pułap 5k... Podobnie może być z Salibą i GM6, dlatego taka AV która będzie o wiele świeższa na starcie może być dla nas dwa razy cięższym rywalem niż ManU rok temu na wyjeździe czy LFC.

Po prostu część naszych najważniejszych graczy może nie być gotowa na początku sezonu.

GunnersFan9 komentarzy: 9023 newsów: 819.06.2026, 10:28

Do przerwy reprezentacyjnej gramy z : Coventry (H), Aston Villa (A), Chelsea (H) Sunderland (A), Brighton (A). Fajny terminarz na początek.

sidtsw komentarzy: 423019.06.2026, 10:28

@Be4Again: Rogers za trossarda, Barcolla za Gabiego i po temacie, duzo tez gramy autobusem na wyjazdach to szybkosc sie przyda

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 10:22

@ozzy95 napisał: "Rogers to jest SPO, zagra na skrzydle ale to jest ten profil ktory caly czas ucieka od linii, schodzi do srodka, szuka tam miejsca. My potrzebujemy przede wszystkim skrzydlowego ktory bedzie gral blisko linii, bedzie rozciagac rywala. Gabi tak gra ale w 1v1 jest slaby, nie robi tam przewagi, bo nie wygrywa pojedynkow. Profil Rogersa jest bardzo zblizony do Eze. Nie wiem czy to jest do konca to czego nam brakuje na LS."

Po części się zgadzam, ale z drugiej strony zobacz jak u nas wygląda balans między lewą, a prawą flanką. Ciężar gry jest przesunięty na prawą stronę i to niezależnie od tego kto gra, dlatego nasz LS siłą rzeczy częściej będzie operował bliżej środka niż jako typowy "liniowy". Kalafiori też gra bliżej środka niż Timber po przeciwnej stronie.

To nie tak, że jestem przeciwnikiem Barcoli tylko uważam, że jest to zawodnik lekko przehypowany i nie do końca go widzę w ataku pozycyjnym. To jest taka trochę lepsza wersja GM, szybki z dobrym dryblingiem i ciągiem na bramkę. Jego umiejętności rozgrania lub dorzucenia dobrego crossa spod bocznej linii są znikome, on nie "rozwiążę" obrony jakimś nieszablonowanym podaniem. On będzie wchodził w pojedynki 1vs1. Rogers pod kątem rozgrywania jest o wiele lepszym zawodnikiem od Barcoli. Do tego Rogers jest lepszy w pojedynkach fizycznych, co jak wiadomo dla Mikela jest bardzo istotne.

Pytanie co planuje Mikel. Jak mamy grać tak jak w zeszłym sezonie i rok wcześniej to lepszym zawodnikiem pod tą układankę będzie Rogers. Jak mamy wrócić do tego co było w sezonie 22/23 to Barcola ma potencjał żeby wykręcać lepsze liczby. Wszystko zależy tak naprawdę od Mikela i jego koncepcji na nadchodzący sezon. Żeby nie było znowu sytuacji, że mamy w zespole skrzydłowych nie nadających się do grania atakiem pozycyjnym (GM i Noni).

Womanizer komentarzy: 1090019.06.2026, 10:22

@Be4Again napisał: "Pierwsze 5 kolejek może być dla nas ciężkie."

Start mamy najprostszy od lat na papierze. Chyba zapominacie o terminarzach z poprzednich lat.
Rok temu Old Trafford na start. W 3 kolejce Anfield. W 5 kolejce City, w 6 Newcastle na St James' Park

To był trudny kalendarz.

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 10:20

@Mickeylo napisał: "Gdzie można zobaczyć ten terminarz?"
Wrzuciłem niżej link do insta HandofArsenal

fabregas1987 komentarzy: 2721019.06.2026, 10:20

@Mickeylo: https://www.instagram.com/p/DZwmmrko5it/?igsh=ZDU1OWgxenFoMG51

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 10:18

The plan is for Jeremy Monga (16) to do a full pre-season with Arsenal this summer & then for the club & Mikel Arteta to make a decision whether he may yet need a loan move. [@SamWallaceTel]

Mickeylo komentarzy: 375919.06.2026, 10:18

Gdzie można zobaczyć ten terminarz?

sidtsw komentarzy: 423019.06.2026, 10:18

to jest prem, tu nie ma latwych meczy, terminarz bardziej w ramach ciekawostki

Dzulian komentarzy: 397319.06.2026, 10:17

Nie no, terminarz mamy przecież w miarę prosty na początek. Nie ma co dymić. W pierwszych 8 kolejkach mieć AV i Chelsea (Na Emirates) i 6 średniaków to jest zły kalendarz? Coventry, Sunderland, Brighton, Leeds, Forest, Everton.

Vila w 2 kolejce też zagra bez Rogersa (bo odejdzie) i bez Watkinsa i Konsy, bo będą odpoczywać tak samo jak Rice.

Boras94 komentarzy: 13119.06.2026, 10:13

Wiadomo, że z każdym i tak trzeba 2 razy zagrać i wygrać, ale po Mundialu spoko byłby w miarę łagodny początek, niektórzy piłkarze raczej nie będą w optymalnej formie. Taki Rice czy Saka ciagle ostatnio mają jakieś dolegliwości a Anglia raczej daleko zajdzie

fabregas1987 komentarzy: 2721019.06.2026, 10:11

@kaljot: z tego co widzę to od tygodnia narzekasz że postu nie ma nowego. Już byś zdążył sam coś naskrobać jak tak ci to przeszkadza

kaljot komentarzy: 136519.06.2026, 10:08

Nowy post !!!!!

arsenallord komentarzy: 34634 newsów: 11719.06.2026, 10:05

Kalendarz jak kalendarz z każdym trzeba zagrać. Druga część sezonu wygląda trochę łatwiej patrząc na mecze domowe i wyjazdowe

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 119.06.2026, 10:03

@Be4Again napisał: "Rogers? Anglik w dwa razy lepszej lidze i w dwa razy gorszym zespole wykręcił 10g/7a, a Francuz 11g/2a. To jest dosyć spora różnica jeżeli mówimy o gwarancji i jakości."

Rogers to jest SPO, zagra na skrzydle ale to jest ten profil ktory caly czas ucieka od linii, schodzi do srodka, szuka tam miejsca. My potrzebujemy przede wszystkim skrzydlowego ktory bedzie gral blisko linii, bedzie rozciagac rywala. Gabi tak gra ale w 1v1 jest slaby, nie robi tam przewagi, bo nie wygrywa pojedynkow. Profil Rogersa jest bardzo zblizony do Eze. Nie wiem czy to jest do konca to czego nam brakuje na LS.

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 10:01

Pierwsze 5 kolejek może być dla nas ciężkie. Po pierwsze dwa ciężkie wyjazdy, AV i Sunderland. Po drugie u nas prawie cały skład dosyć długo pogra sobie na MŚ. Rice obowiązkowo dostanie dodatkowe wolne i może go nie być na starcie sezonu. Saka gra na MŚ z urazem Achillesa. Saliba i GM6 też mogą potrzebować dodatkowego wolnego. Początek sezonu może być dla nas de facto najbardziej wymagającym momentem sezonu.

Wojakus komentarzy: 6910 newsów: 319.06.2026, 09:55

Terminarz jest za 5 minut cy o 11 naszego czasu?

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 09:54

W sumie nie taki zły terminarz, a i tak trzeba wygrywać każdy mecz, jak chce się obronić tytuł, Newcastle City LFc to najgorszy okres tak wstępnie

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 09:54

@ozzy95 napisał: "Chyba że jest szansa na Viniciusa to wtedy wiadomo ;)"

Uchowaj Boże. @ozzy95 napisał: "wszystkie pozostałe cele czy też opcje to raczej zawodnicy do przepłacenia z brakiem gwarancji jakości od pierwszego spotkania."

Rogers? Anglik w dwa razy lepszej lidze i w dwa razy gorszym zespole wykręcił 10g/7a, a Francuz 11g/2a. To jest dosyć spora różnica jeżeli mówimy o gwarancji i jakości.

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 09:53

https://www.instagram.com/p/DZwmmrko5it/?igsh=ZDU1OWgxenFoMG51

Terminarz

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 119.06.2026, 09:50

@sidtsw napisał: "dawac tego Barcole bo jest duza posucha na rynku z top skrzydlowymi... no i spora inflacja..."

imo Barcola to jedyny sensowny gość przymierzany na LS do nas, potrzebujemy takiego touchline wingera z depnięciem, ale lepszego technicznie od Gabiego i bardziej wszechstronnego. Chyba że jest szansa na Viniciusa to wtedy wiadomo ;) wszystkie pozostałe cele czy też opcje to raczej zawodnicy do przepłacenia z brakiem gwarancji jakości od pierwszego spotkania. Barcola ma umiejętności i doświadczenie, będzie pewnie sporo kosztował ale przynajmniej wiemy za co płacimy. Biorąc pod uwagę rynek i to za ile wycenia się teraz one season wondery z BL uważam, że powinniśmy iść all in po Francuza.

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 09:45

Co ciekawe przed transferem do Hiszpani Diomande był na testach w CP, Bobournemouth i w Chelsea. To był 2024r, był do wzięcia za darmo. W styczniu 2025 wzięło go do siebie Leganes, zespół walczący wtedy o utrzymanie w LL i zaledwie po 6 miesiącach sprzedał go za 20mln do RB Lipsk :D W LL zagrał ledwie ponad 500minut.

Tak się rozwinął w przeciągu kilku miesięcy czy skauci CP i Bournemouth nie ogarnęli kogo mieli na testach? :D

Fajnie jakby ktoś powiedział co tam nie zagrało.

Mastec30 komentarzy: 1234019.06.2026, 09:45

Trudny początek sezonu się szykuje. Po ty Coventry to 3/4 wyjazdy i to takie mało ciekawe. Trzeba transfery pocisnąć w lipcu

sidtsw komentarzy: 423019.06.2026, 09:45

ja tam po cichu liczę, ze Madueke sie fajnie rozwinie, niewiele mu sumie trzeba, mam nadzieje ze pierwszy sklad w mistrzostwach dobrze na niego wplynie

Mastec30 komentarzy: 1234019.06.2026, 09:38

City też będzie ciekawym przeciwnikiem jak kupi Andersona. Wtedy osiągną mniej więcej to co chcieli osiągnąć jak zasadzali się na Rice. Ja wiem, że Rodri już trochę nie ten co kiedyś ale on + Anderson w formie to może być kawał niezłej zapory do pokonania

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 09:32

North London derby fixtures in the 2026/27 Premier League campaign, as per @Teamnewsandtix. ✅

Tottenham vs. Arsenal (December 5).
Arsenal vs. Tottenham (May 1).

Dates subject to change due to TV selection.

Garfield_pl komentarzy: 4393119.06.2026, 09:32

Arsenal will end the 2026/27 Premier League season against Brighton at home. ✅[@Teamnewsandtix]

Be4Again komentarzy: 664819.06.2026, 09:30

Z Diomande jest taki problem, że po pierwsze jest to zawodnik nie zweryfikowany na najwyższym poziomie. Co innego wkręcać w glebę obrońców Heindenheim czy Unionu Berlin, a co innego wychodzić "w deszczowy dzień w Stoke" :D. Tak na poważnie, to Diomande to trochę taki zawodnik mocno jednowymiarowy, który najlepsze co ma to drybling i dynamika. Jak nie będzie w stanie hurtowo wygrywać pojedynków 1vs1 to jego użyteczność na boisku się kończy.

Taki zawodnik w składzie to może być albo śmiertelna broń albo śmiertelne osłabienie, ponieważ to piłkarz, który przez większość czasu potrafi być absolutnie niewidoczny. Może Iraola go nastawi, ale to raczej nie jest zawodnik, który jest w stanie z buta przejąć rolę Salaha w LFC.

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 119.06.2026, 09:25

@Adamarsenal1 napisał: "Brighton at home last game of the season."

no w końcu będzie można wznieść puchar na swojej ziemi. Ciekawe czy niektórzy kibice wyjdą wcześniej, żeby złapać metro.

Adamarsenal1 komentarzy: 462019.06.2026, 09:22

North London derby fixtures in the 2026/27 Premier League campaign, as per @Teamnewsandtix.

Tottenham vs. Arsenal (December 5).
Arsenal vs. Tottenham (May 1).

Brighton at home last game of the season.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady