Komentarze użytkownika gunnerman

Znaleziono 78 komentarzy użytkownika gunnerman.
Pokazuję stronę 1 z 2 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia12następna
Komentowany temat: Wenger: Guardiola wykonał wyjątkową pracę 30.03.2010, 20:26

Nie gadajcie, że przyszedł na gotowe. Prawda jest taka, ze Barca sezon przed przyjsciem Guardioli osiagała słabe wyniki. Do tego trzeba sobie przypomnieć , że nikt prawie w niego nie wierzył. Niektorzy wrecz sie smiali, ze zatrudnia sie jakiegos niedoswiadczonego trenera, którego historia trenerska konczy sie na jednorocznej pracy z Barcą B. Zmierzył sie z niesamowitą presję, wykonał ogromną prace, wprowadził mnóstwo zmian jak różnego rodzaju kodeksy, zmiana roli trenera(bardziej psychologiczna) wprowadził innowacyjne treningi czy zastosował nowe motywacyjne sposoby. Miał dobrych graczy to fakt, ale nie mowcie, ze przyszedł na gotowe, bo mnie krew zalewa...

Komentowany temat: Pique: Naszego stylu nie da się skopiować 30.03.2010, 15:05

Axxxe, sorry ale głupszego komentarzu nie czytałem. Nie dość, że nie znasz historii Barcy to nie znasz historii Arsenalu( raczej powinienes wiedzieć, jezeli im kibicujesz, jak nie to dowiedz się jak grał Arsenal a później sie wypowiadaj) Pozdro

Komentowany temat: Bendtner: Messi jest świetny, ale... 26.03.2010, 13:39

kalim_malin szaunuje Twoje zdanie, lecz go nie podzielam. Mówisz, że Messi sobie nie radzi w LM, że tylko w Hiszpanii tak błyszczy ale podajesz tylko jeden przykład meczu z Chelsea, w której cała Barcelona grała tragicznie. Ale czemu nie popatrzyłeś na równie angielski Manchester gdzie argentynczyk miażdzył przeciwnika swoja gra. Rok wczesniej było podobnie, ale wtedy Barcelona z nimi odpadła. Nie radzi sobie w Argentynie? całkiem możliwe, miał dobre mecze, ale wydaje mi się, że wina jest bardziej po stronie reszty drużyny i sam Messi niczego nie wygra. Nie ma, nie było i nie bedzie zawodnika, który potrafi grać za całą drużyne. Legendy Maradony, Pelego czy innych wielkich też tego nie robiły(wbrew ogolnie panującym opiniom). Nie widzisz wielkich cech u Messiego, rozumiem. Według mnie ma on naturalny talent, perfekcyjną kontrole piłki i utrzymywanie jej przy nodze, łatwość mijania przeciwnika prostymi zwodami ciała( tak to takie banalne, ale jakoś nikt inny tego tak nie potrafi). To jest coś z czym się rodzi i nie da sie tego wyćwiczyć na treningach. np Cristiano Ronaldo ma bajeczną technike, ale widać tam mnóstwo pracy, to nie jest coś z czym sie urodził. Pozdrawiam.

Komentowany temat: Hleb: Arsenal może pokonać Barcelone 22.03.2010, 19:30

Dziwna wypowiedz. Dalej jest zawodnikiem Barcelony,a z tego tekstu wynika, że jest mocno za Arsenalem. Nie wyszło mu to teraz życzy im porazki :D

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:59

olo 18, o tym wiem, ale tak się składa, że nie każda też jest prawdą.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:36

Tak, bo Laporta nie ma co robić i wydzwaniać po Mundo Deportivo. To, że Chelsea prowadziła rozmowy za plecami, nie jest dowodem na to, że Barcelona to robi. Do tego Chelsea nie dementowała tego oficjalnymi wypowiedziami. Zreszta ta sprawa wyglada całkiem inaczej, wiec nie ma co porównywać.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:33

olo 18 nie moge wejść na tą strone, potrzebna nazwa i hasło użytkownika. Jest tam źródła FC Barcelona.cat/english, arsenal.com lub jakiekolwiek inne wiarygodne? Wiarygodne to dla nie dla mnie żaden angielski, hiszpanski serwis sportowy, gazeta itp. No chyba, że to porządny serwis/gazeta z normalnym wywiadem, wypowiedzią a wątpię, że do takich to należy bo w dzisiejszych czasach rzetelnych informacji jest bardzo mało.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:26

dotychczas* rozmów*

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:25

Jakieś ziarnko prawdy w tym jest. Możliwe, że będzie ich celem transferowym, temu nie przecze. Ale to, że go cały czas namawiają za plecami Arsenalu jest śmieszne. Jak dotychczasz oficjalnie zostało powiedziane, że nie prowadzą rozum i tego powinnismy sie trzymać.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:23

olo18 podaj oficjalne wypowiedzi, a przyznam Ci rację.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:13

cescfabregas 1991, sens jest taki, że jest to ciekawy temat, wywołuje poruszenie, dyskusje i ludzie chętnie takie "dydymały" czytają. Tu chodzi o to, żeby zarobić. O czymś muszą pisać, a to się dobrze sprzedaje.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 16:12

olo18 Może powiem inaczej. Większość wypowiedzi jest także wymysłem prasy. Oczywiście zdarzają się również prawdziwe. Teraz opisze Ci na jakiej zasadzie to działa. Przypuśćmy dziennikarz pyta takiego Messiego czy chciałby, żeby zagrał z nim Fabregas w Barcelonie. Wiadomo, że powie coś w stylu " Oczywiście, jest świetnym zawodnkiem, chętnie grałbym z nim w Barcelonie itp". Później dziennikarz pisze artykuł, najczesciej usuwane są jego pytania, a wypowiedź skleja się w całość. Później wynika z tego wielka sensacja. Szczerze, nie wiem jak Ty sobie wyobrażasz. Z mojej perspektywy, wygląda to tak jakbyś sądził, że Messi biegnie za dziennikarzem by powiedzieć" Fabragas, chodź do nas, zapraszamy, kochamy Cie!"? Radze poczytać trochę o dziennikarstwie a zobaczysz, że w wiekszości jest to jedna wielka manipulacja i poszukiwanie sensacji.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 15:59

olo18 tak jak napisałem we wczesniejszym komentarzu, to wszystko wymysł prasy i jeżeli naprawdę w to wszystko wierzysz to współczuje.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 15:58

cescfabregas1991 nie Barcelona robi zamieszanie tylko hiszpańskie i angielskie media. 99% tych wszystkich wywiadów i newsów jest wymysłem prasy i trzeba to ignorwać tak samo jak zaczepnych kibiców innych drużyn. Jak dotąd jedyną wypowiedzią na temat Fabregasa ze strony Barcelony jest ta u góry, w której zaprzeczają jakimkolwiek kontaktom z Arsenalem w sprawie transferu. Do tego uwierz, że to co wygadują kibice sportowi na forach internetowych nie ma żadnego wpływu na atmosfere i gre Kanonierów. Jedyne co może na nich działać to prasa, ale to już nie wina Barcy.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 15:46

olo 18 u góry masz oficjalne oświadczenie FC Barcelony a wypisujesz bzdury z plotek. Jest czarno na białym napisane, a Wy dalej swoje. Według mnie bardzo dobre zachowanie Barcy, zachowali się z szacunkiem i kulturą wobec Arsenalu. Troche mniej zawiści do tego klubu.
PS. nie żebym tak bronił tej Barcy, ale popatrzcie na to z troche innej, mniej kanonierskiej strony:P

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 15:31

cescfabregas1991 to jakie podejście Barcelona ma do Arsenalu nie wiem ani Ty, ani ja ani Twój kolega, ani żaden inny kibic. Możemy wiedzieć jakie jest podejście KIBICÓW Barcelony do kibiców Arsenalu. Niektórzy kibice Barcy się wywyższają inni są normalni, ale nie można wszystkich włożyć do jednego worka i powiedzieć "Barca jest bee". Raczej Tobie nie byłoby miło, jeżeli np. kibic Arsenalu ośmieszał Twój klub swoimi wypowiedziami i inni traktowali by wszystkich kibiców Arsenalu jako "niedorozwojów". Wiem, że zdarzają sie przypadki, że obrażają swoje kluby określaniami " Farsa, Sreal, Muły, ****si" itp ale to nie znaczy, że mamy zniżać się do ich poziomu i zachowywać się tak samo. Ja jestem za zwalczaniem tego typu wypowiedzi banami. Oczywiście rób jak chcesz, ja Ci tylko zwróciłem małą uwagę.

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 15:05

cescfabregas1991 to, że ty nie lubisz Barcelony i niektórzy kibice Arsenalu też ma naprawdę wręcz żadne znaczenie, uwierz mi. Taka jeszcze moja mała rade, miej więcej szacunku do innych drużyn, bo pisząc "Barcecośtam" ukazujesz swój (niski?) poziom kultury. Szanuj innych, żeby Ciebie tez szanowali i nie nazywali dzieckiem "neo". Pozdrawiam

Komentowany temat: FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 14:24

Cesc Fabri 4 niby jak mają być plotki jak to oficjalne ogłosznie FC Barcelony...

Komentowany temat: Talent z Barcelony w Arsenalu? 27.01.2010, 16:16

pato99, raczej Ty masz kiepskie info:)

Komentowany temat: Barcelona ponownie po Fabregasa 19.12.2009, 09:40

Alusiov5, "P.S Duma kataloni jak dla mnie to Espanyol " tym zdaniem mnie rozbroiłeś. Naucz się historii człowieku. Poczytaj trochę książek. Mam dla Ciebie małą podpowiedź. Wywnioskuj coś z nazwy "Espanyol Barcelona" i później zastanów się kto w Barcelonie jest Dumą Katalonii.

Komentowany temat: Z FC Porto o ćwierćfinał Ligi Mistrzów! 18.12.2009, 14:51

No macie racje, Barcelona "jak zwykle" najsłabszy przeciwnik. Grupe miała też najsłabszą, co to mistrz Włoch, mistrz Rosji czy Ukrainy. Co tam, że do ostatniej kolejki grupowej każdy mogł zająć 1miejsce, Barca jest pupilkiem macie racje, dlatego w tamtym roku po fazie grupowej miała najcięższą droge do finału. A Arsenal jak zwykle arcy trudni przeciwnicy, grupa była najcięższa, w ogole w tamtym sezonie mieli takiego pecha, że klasowy zespół spotkali dopiero w półfinale. Dla niekumatych to była ironia. Przepraszam niektórych użytkowników, ale krew mnie zalewa czytając takie bzdurne komentarze.

Komentowany temat: Barcelona ponownie po Fabregasa 18.12.2009, 14:18

Miałbym prośbę do administratorów. Proszę o banowanie użytkowników, którzy obrażają kibiców innych drużyn ( bardzo często bezpodstawnie), wyzywają inne kluby czy poglądy innych osób. Naprawdę jest to bardzo niesmaczne i świadczy o "poziomie" niektórych użytkowników serwisu. Przepraszam, że komentarz nie na temat, ale czytając wasze komentarze mam zamiar dowiedzieć się opinii innych osób na różne tematy, a tu widzę tylko niepotrzebne napinanie się.

Komentowany temat: Xavi: Pragnę, by Fabregas dołączył do naszego zespołu 11.11.2009, 19:18

Vpr, Invincibles grało akurat całkiem innym stylem niż obecny Arsenal, wiec tragiczne porównanie:P

Komentowany temat: Clichy: Wenger wśród najlepszych trenerów Europy 02.10.2009, 12:14

Jak dla mnie Wenger stworzył styl gry Arsenalu, stworzył bardzo dobrą atmosfere w drużynie, ma wielkiego "czuja" co do młodych zawodników ale jednego mi brak. Jak na tyle lat pracy, miał wolną reke jezeli chodzi o wszystkie aspekty, mógł zrobić co chciał, a jak dla mnie zdobył mało pucharów, ale to tylko moje zdanie i nie musicie sie z nim zgadzać.

Komentowany temat: Xavi: Cesc ma Barcelonę we krwi 01.10.2009, 19:54

howareyou barcelona nie umywa sie do Realu? to nie Barca wydaje grube miliony, zeby dorównać wrogowi. Rozpaczliwie sprowadzają super gwiazdy, zeby stać sie choć po czesci tak dobrzy jak Barca. Chcą zmienic swój nudny styl na taki jak preferuje Barca czy reprezenacja Hiszpanii ale im sie to nie udaje. Wiem, wyniki są ładne, ale gra fatalna i gdyby nie Ronaldo byłaby wrecz tragiczna.

Komentowany temat: Begiristain: Po prostu nie było nas stać 14.09.2009, 16:39

Widocznie tak, ale tak sie składa, ze oni tez chcieli wygrac:P Nie ma co na nich złoscic i napinać:)

Komentowany temat: Begiristain: Po prostu nie było nas stać 14.09.2009, 16:22

niski 93 widać ze nie jestes obiektywny, podałes tylko negatywne przykłady. Dziwi mnie dlaczego wiekszosc kibiców Arsenalu tak nienawidzi Barcelony.

Komentowany temat: Begiristain: Po prostu nie było nas stać 14.09.2009, 16:20

Zuczek 1987 to niby czyim jest wychowankiem? Może Arsenalu? Spędził wiecej lat w Barcelonie niż w Arsenalu. Wiecej nauczył się w Barcelonie, a Arsenal go jedynie wypromował.

Komentowany temat: Vieira na celowniku Barcelony 07.09.2009, 15:55

stefcio, jeżeli FC Barcelona jest "niby wielkim klubem" to w takim razie czym jest Arsenal? Popatrz na gabloty w klubowych muzeum i niestety Barca ma ich zdecydowanie więcej. Rozumiem, że mozna nie lubić FCB czy innych klubów, ale trzeba je szanować i oceniać wszystkich obiektywnie.

Komentowany temat: Pique: Z Fabregasem bylibyśmy nie do zatrzymania 05.09.2009, 16:12

ArsenFan, jezeli Cie uraziłem to przepraszam, nie to było moim celem. Widocznie źle odebrałes, to co napisałem.

Komentowany temat: Pique: Z Fabregasem bylibyśmy nie do zatrzymania 04.09.2009, 17:30

ArseFan, niestety nie moge się z Tobą zgodzić. Widać, że nie dojrzałes jeszcze do tego by podziwiać gre Xaviego. Kilka lat temu był to bardzo niedoceniany zawodnik, dopiero teraz ludzie poznają sie na jego talencie. Wykonuje mnóstwo "niewidocznej" pracy by tacy piłkarze jak Messi mogli być uznawani za najlepszych. Jeżeli podoba Ci sie gra Cesca, to powinienes wiedzieć, ze wzorował sie on na Guardioli i własnie Xavim. Jest to bardzo podobny typ zawodnika, lecz niestety jeszcze nie jest tak dojrzały jak Xavi, jego podania nie sa az tak dokładne i przegląd jeszcze ma gorszy. Z wiekiem Cesc bedzie sie polepszał i możliwe, ze bedzie lepszy niż Xavi, ale jak narazie jeszcze nie jest. Co do Pique. Jest to piłkarz, który wykonał duży skok w swojej karierze. Rozwinał sie ogromnie. Według mnie nie ma gracza, który miałby wiekszy progres w sezonie 08/09.

Komentowany temat: Laporta: Cesc to szczególny przypadek 30.08.2009, 17:13

nie mowcie*

Komentowany temat: Laporta: Cesc to szczególny przypadek 30.08.2009, 17:09

tak specu i maniek, kazdy kto od was odchodzi jest dnem...również Lass, który jest teraz jednym z najlepszych DM na swiecie? Viera też wymiatał, Henry? jest już po prostu stary, a dalej gra na bardzo dobrym poziomie. Dalej mi sie nie chce wymieniać. Vpr nie mow, ze to ta sama półka bo Barca to klub, który ma najwiecej wychowankow w pierwszym składzie. Popatrzcie na finał LM, gdyby Arsenal miałby wystawic tylu wychowankow co Barca to by zrobił z siebie posmiewisko. Nie mowicie też, że Barca Cesca nie chciała. Cesc po prostu nie chciał czekać na swoją szanse, tak jak np Messi. Wenger wykorzystał przepisy hiszpanskie i Barca musiała go oddać za grosze czy tego chciała czy nie.

Komentowany temat: Wenger o Barcelonie i nowoczesnym futbolu 15.08.2009, 12:38

Malina, to widać jak znasz się na piłce. Barce zawsze cechowała taka gra. Najbardziej rozwineło sie to od czasów Johana. A Arsenal zaczał grac ładnie całkiem niedawno. Przypomne, ze kiedyś Arsenal był uważany za drużyne grajaca najnudniejsza piłke PL. Od czasów Wengera sie to powoli zmieniało i teraz mamy to co mamy:)

Komentowany temat: Martin Caceres: "Urugwajski Cannavaro" 21.07.2009, 15:31

Guardiola wypowiedział się oficjalnie na ten temat i Caceres może zostać co najwyżej wypozyczony. Bardzo dobry obrońca, był troszke przestraszony w tym pierwszym sezonie i dlatego tak wyszło, ale umiejetnosci ma nieprzecietne.

Komentowany temat: Wenger z ofertą za Ribery'ego 28.06.2009, 12:59

tak, a jutro przyjdzie Ronaldo, Ronaldinho, Messi i Yaya Toure i wszyscy po 10mln E:)

Komentowany temat: Fabregas o swojej roli w kadrze narodowej 16.06.2009, 14:11

No Cesc nie ma łatwo. Nie oszukujmy sie, najwięksi konkurenci( Xavi i Iniesta) są lepsi od niego. Z Senna i Xabim Alonso może rywalizować. Gra tylko dlatego, ze Iniesta ma kontuzje.

Komentowany temat: Bracia Toure w jednym zespole? 05.06.2009, 13:38

Na boisku odgrywa równie ważną role co np Messi. Jego transfer jest jak narazie nierealny.

Komentowany temat: Monday SUCKS! - Quo Vadis Sezonowcu? 19.05.2009, 17:17

Sorry, za duże uzywanie słowa sezonowcy, ale nie byłem zbyt skupiony:P

Komentowany temat: Monday SUCKS! - Quo Vadis Sezonowcu? 19.05.2009, 17:16

uruk, wydaje mi sie,że wyróznienie tylko barcelony,ze sa w niej sezonowcy jest troche krzywdzące. Nie oszukujmy sie, wszedzie sa sezonowcy...Barcelonie, Manchesterze czy Arsenalu. W każdej z nich sa tez prawdziwi kibice, do ktorych wraz z trofeami dochodza sezonowcy...tak już jest. Arsenal akurat nic nie wygrywa wiec sezonowcy wygineli. Wraz z pucharami i do Arsenalu zawitaja sezonowcy.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com