FC Barcelona dementuje informacje mediów

FC Barcelona dementuje informacje mediów 10.02.2010, 14:13, IceMan 84 komentarzy

Hiszpańskie radio podało dzisiaj informacje mówiące o tym, że Blaugrana osiągnęła już werbalne porozumienie z Ceskiem Fabregasem, a transfer kapitana Arsenalu zostanie sfinalizowany latem. Przed chwilą FC Barcelona oficjalnie zaprzeczyła tym pogłoskom.

23-letni rozgrywający, który trafił do Arsenalu w 2003. roku, jest od dawna łączony z przenosinami do stolicy Katalonii. Jako że wielkimi krokami zbliżają się wybory na prezydenta tego klubu, wielu kandydatów w celu zyskania poparcia kibiców obiecało sprowadzenie Fabregasa do Barcy.

Jednak FC Barcelona odcina się od tych doniesień i przekonuje, że nie ma ona zamiaru psuć dobrych stosunków z Arsenalem. Ponadto Blaugrana zdaje sobie sprawę, że negocjacje z piłkarzem bez zgody jego pracodawcy mogłyby się zakończyć poważnymi sankcjami ze strony FIFA.

Oto oficjalne stanowisko FC Barcelony:

"W obliczu nasilających się spekulacji medialnych dotyczących transferu Ceska Fabregasa, FC Barcelona oświadcza, iż nie są prowadzone żadne negocjacje oraz nie zostało osiągnięte żadne porozumienie z tym piłkarzem.

Zgodnie z przepisami FIFA, FC Barcelona zawsze prowadzi negocjacje z klubem przed przystąpieniem do rozmów z samym zawodnikiem. FC Barcelona chce również dodać, że zawsze łączyły ją znakomite stosunki z Arsenal FC i pragnie, aby zostały one podtrzymane."

BarcelonaCesc FabregasTransfery autor: IceMan źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
pedro61 komentarzy: 219911.02.2010, 02:10

Marnieje ta nasza cywilizacja.Za mojej wczesnej młodości plotkami żyły przekupy bazarowe,teraz plotkami żyją(ściślej-z nich żyją)młodzi ludzie, potocznie zwani pismakami.Jak tak dalej pójdzie to ich wyssane z palca brednie staną się prawdą objawioną,zastępując Biblię i wszystko,co mądrego napisano w dziejach ludzkości.

Necro komentarzy: 243410.02.2010, 20:34

Mecz za meczem, trening za treningiem... nie wiem, kiedy niby miałby się z nimi kontaktować. Barcelona jest dość daleko od Anglii. Kolejne plotki. Jeżeli coś ma się stać, to moim zdaniem nastąpiłoby to w okienku transferowym.

Piotrex komentarzy: 112910.02.2010, 20:28

fcbarca.com/index2.php?goto=kom&news=30796

A media dalej swoje tym razem ,że Barca skłonna jest dać nie więcej niż 30 mln.
Dopóki Cesc jest piłkarzem Arsenalu dziennikarze będą wymyślać nowe przygody tej telenoweli.

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 20:26

nie wiem jak wy ale ja przez te całe zamieszanie z fabregasem naprawdę zaczynam nie cierpieć tej drużyny !!! (tej która robi ten cały szum/....)

szalen komentarzy: 198210.02.2010, 19:31

Wreszcie coś sensownego się pojawiło bo te brukowce piszą co im się żywnie podoba. A to już przesada.

kamel1886 komentarzy: 37310.02.2010, 19:30

kiedyś napewno odejdzie ale liczę,że dopiero za 2-3 lata ;p

Kondzior12 komentarzy: 490010.02.2010, 19:02

Ja nie sądze ze oni mają z Arsenalem dobre relacji ale i tak Cesca nie dostana!

Theo_Fan komentarzy: 180710.02.2010, 18:48

Dam wam dobra rade zapomnijcie o nim !!!!!!!!!

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 410.02.2010, 18:42

No tak zapomniałem! Przecież w Anglii jest takie prawo w piłce nożnej (zresztą nie tylko tam), że zanim rozpoczną się jakiekolwiek negocjacje z zawodnikiem, który nie ma kończącego się kontraktu, to negocjator musi poprosić klub w którym gra piłkarz o taką zgodę, (czasem wystarczy zgoda agenta a nie klubu) chyba, że wstępnie piłkarz się dogada ze swoim klubem w sprawie podjęcia negocjacji :D

Całkiem mi to wyszło z głowy, a mogłem napisać to o wiele wcześniej. Okazuje się, że te wszystkie informacje to brukowce albo fanatyczne radia ;)

Ta oficjalna zmienia postać rzeczy. Dopóki Fabregas nie ze chce odejść, Barcelona nie ma nic do powiedzenia.

Lukb1e komentarzy: 20610.02.2010, 18:24


.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=686058&idseccio_PK=803

Lukb1e komentarzy: 20610.02.2010, 18:24

@KanonierTH1411

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=686058&idseccio_PK=803

Długo nacieszyłeś się tym spokojem? ^^

@Kanonierka15

Tak przepraszam za mój brak szacunku, mój błąd. ;)

Musieli wydać oświadczenie, bo prowadzenie negocjacji z zawodnikiem bez wiedzy jego pracodawcy jest karane sankcją.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 510.02.2010, 18:14

Lukb1e --> Uspokój się, ok nie ma tam nic o tym, że Cesc jest im nie potrzebny. Ale gdyby jakieś negocjacje prowadzili, nawet z Klubem, to raczej nie wydawaliby oświadczeń, że takowych rozmów nie prowadzą.
I grzeczniej do kobiety, proszę ;).

KanonierTH1411 komentarzy: 482810.02.2010, 17:26

No i na razie mamy spokój póki hiszpańskie media znów nie zaczną biadolić, bo prawda jest taka że wszystkie informacje typu "Fabregas już w Barcy" nie pochodzą z katalońskiego klubu (owszem mówią że by go chcieli ale nigdy że już na pewno go mają) tylko z hiszpańskich mediów.

Lukb1e komentarzy: 20610.02.2010, 17:25

@Kanonierka15

Ja jebie, umiesz czytać?

Gdzie tu jest napisane, że Barcelona nie chce Ceska?! Zaprzeczają tylko, że prowadzą negocjacje z zawodnikiem! Nigdzie nie stwierdzają, iż nie prowadzą ich z klubem, i że się nim nie interesują.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 510.02.2010, 17:15

Tak właśnie, stosunki między naszym Klubem a Barceloną są tak ważne, że nie należy ich psuć.

Ależ to jest śmieszne. Najpierw cały zarząd Barcy napala się na Ceska, a teraz oświadczają, że Fabs jest im nie potrzebny ? Kurcze, Hill-Wood na spółę z Arsene musieli użyć naprawdę ostrych słów w tym liście, bo dosadnie dotarły do rozumów Katalończyków.

evelred komentarzy: 369110.02.2010, 17:03

jakie znakomite stosunki?! oni na głowę upadli, zresztą nie pierwszy raz

śmieszy mnie natomiast naiwność użytkowników tej strony, którzy uwierzyli w te wszystkie brednie pisane przez hiszpańskie szmatławce i zaczęli mieszać Cesca za to z błotem

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:59

olo 18, o tym wiem, ale tak się składa, że nie każda też jest prawdą.

Lukb1e komentarzy: 20610.02.2010, 16:49

@Vpr

A po co Barcelonie cała pierwsza drużyna Arsenalu? Na trybunach mamy dość kibiców, więc ludzie z Arsenalu nie byliby potrzebni. Fabregas wystarczy.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:36

Tak, bo Laporta nie ma co robić i wydzwaniać po Mundo Deportivo. To, że Chelsea prowadziła rozmowy za plecami, nie jest dowodem na to, że Barcelona to robi. Do tego Chelsea nie dementowała tego oficjalnymi wypowiedziami. Zreszta ta sprawa wyglada całkiem inaczej, wiec nie ma co porównywać.

trumi komentarzy: 114610.02.2010, 16:35

Jak chcą żeby dobre stosunki z Arsenalem zostały podtrzymane to niech prezesi i inni ludzie związani z Barceloną nie mówią co drugi dzień że Cesc ma DNA Barcelony i do nich przejdzie.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:33

olo 18 nie moge wejść na tą strone, potrzebna nazwa i hasło użytkownika. Jest tam źródła FC Barcelona.cat/english, arsenal.com lub jakiekolwiek inne wiarygodne? Wiarygodne to dla nie dla mnie żaden angielski, hiszpanski serwis sportowy, gazeta itp. No chyba, że to porządny serwis/gazeta z normalnym wywiadem, wypowiedzią a wątpię, że do takich to należy bo w dzisiejszych czasach rzetelnych informacji jest bardzo mało.

Szef komentarzy: 1303510.02.2010, 16:31

wkurzaja mnie codzienne informacje o odejsciu Cesca, jak nie odchodzi to nowy kontrakt, jak nie nowy kontrakt to Barca dementuje, potem on dementuje i tak w kolko

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 16:31

doklądnie gunnerman tak jak powiedziałeś!!!

rycie barcelony i wpieprzanie się w nie swoje sprawy za plecami arsenalu jest tu nie na miejscu!!!
i to mnie najbardziej denerwuje....

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.02.2010, 16:29

Tak, Barcelona wydaje jedno "oficjalne oświadczenie" i staje się cud! Wszystkie 666 milionów wypowiedzi pokroju "Fabregas ma DNA Barcelony" czy "Cesc na 100% wróci" idzie w zapomnienie! Kochajmy ich, darzmy ich szacunkiem, a najlepiej od razu oddajmy im całą pierwszą drużynę w zamian za koszulkę Messiego z autografem i 3 piłki.

Tutaj "oświadczenia", opowieści o "wielkim szacunku", a pan Laporta przez telefon już dyktuje redaktorowi naczelnemu El Mundo Deportivo, jaki tekst z "Fabregas" w tytule ma wydrukować w jutrzejszym wydaniu...

Kamilo1425 komentarzy: 24310.02.2010, 16:26

Dobra ludzie Skończcie już ten temat . Lepiej Pogadajmy o zbliżającym się meczu z Liverpoolem .

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:26

dotychczas* rozmów*

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:25

Jakieś ziarnko prawdy w tym jest. Możliwe, że będzie ich celem transferowym, temu nie przecze. Ale to, że go cały czas namawiają za plecami Arsenalu jest śmieszne. Jak dotychczasz oficjalnie zostało powiedziane, że nie prowadzą rozum i tego powinnismy sie trzymać.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:23

olo18 podaj oficjalne wypowiedzi, a przyznam Ci rację.

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 16:23

gunnerman---> ciekawy punkt widzenia masz.. i zapewne trochę racji. Ale nie sądze że te newsy i sensacje o fabregasie i jego przejściu do barcelony były typowym wymysłem dziennikarskim...
gdzieś to musi mieć swoje prawdziwe źródło...

hah, właśnie napisał mi na nk tym razem 3 znajomy już z pytaniem o fabregasa i barcelonę... :p naprawdę wkurzające to jest jak i dla nas kibiców a dla Arsena i piłkarzy tym bardziej myślę!!!

wiem jaka panuje atmosfera w szatni gdy krąża plotki że to np jeden z ostatnich meczów któegos z moich kolegów bo sam gram w piłkę... i z całą pewnością wpływa to bardzo negatywnie na ogół drużyny

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:13

cescfabregas 1991, sens jest taki, że jest to ciekawy temat, wywołuje poruszenie, dyskusje i ludzie chętnie takie "dydymały" czytają. Tu chodzi o to, żeby zarobić. O czymś muszą pisać, a to się dobrze sprzedaje.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 16:12

olo18 Może powiem inaczej. Większość wypowiedzi jest także wymysłem prasy. Oczywiście zdarzają się również prawdziwe. Teraz opisze Ci na jakiej zasadzie to działa. Przypuśćmy dziennikarz pyta takiego Messiego czy chciałby, żeby zagrał z nim Fabregas w Barcelonie. Wiadomo, że powie coś w stylu " Oczywiście, jest świetnym zawodnkiem, chętnie grałbym z nim w Barcelonie itp". Później dziennikarz pisze artykuł, najczesciej usuwane są jego pytania, a wypowiedź skleja się w całość. Później wynika z tego wielka sensacja. Szczerze, nie wiem jak Ty sobie wyobrażasz. Z mojej perspektywy, wygląda to tak jakbyś sądził, że Messi biegnie za dziennikarzem by powiedzieć" Fabragas, chodź do nas, zapraszamy, kochamy Cie!"? Radze poczytać trochę o dziennikarstwie a zobaczysz, że w wiekszości jest to jedna wielka manipulacja i poszukiwanie sensacji.

bartios komentarzy: 55910.02.2010, 16:10

W końcu musiał odejść bo każdemu graczu takiego poziomu w końcu znudziłaby się gra o marchewkę. Jeśli przejdzie Chamakh to wszystko pozostanie OK (taką mam nadzieję).

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 16:08

gunnerman---> ale te wymysły pracy chyba z rękawa nie są wyciągane?!.... to jaki wg Ciebie jest sens tej całej afery z fabregasem i barcelonom i czym jest on wywołany???

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 16:06

Gunner_995----> dziękuje za poparcie, (chociaż ktoś..) wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)

moim zdaniem wynika to wszystko z zazdrości może... nikt nie ma tak młodej i zdolnej drużyny jak my... Barcelona oprócz messiego i iniesty to dziadki przecież!!! u nas jest dokłądnie odwrotna proporcja bo tylko gallasa czy almunię można nazwać starszym zawodnikiem....

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 15:59

olo18 tak jak napisałem we wczesniejszym komentarzu, to wszystko wymysł prasy i jeżeli naprawdę w to wszystko wierzysz to współczuje.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 15:58

cescfabregas1991 nie Barcelona robi zamieszanie tylko hiszpańskie i angielskie media. 99% tych wszystkich wywiadów i newsów jest wymysłem prasy i trzeba to ignorwać tak samo jak zaczepnych kibiców innych drużyn. Jak dotąd jedyną wypowiedzią na temat Fabregasa ze strony Barcelony jest ta u góry, w której zaprzeczają jakimkolwiek kontaktom z Arsenalem w sprawie transferu. Do tego uwierz, że to co wygadują kibice sportowi na forach internetowych nie ma żadnego wpływu na atmosfere i gre Kanonierów. Jedyne co może na nich działać to prasa, ale to już nie wina Barcy.

Gunner_995 komentarzy: 655010.02.2010, 15:57

cescfabregas1991:Zgadzam się z tobą masz całkowitą rację.Ja też tak uważam.Robią nam tylko syf i nawet dekoncentrują zespół.

cescfabregas1991 komentarzy: 136610.02.2010, 15:52

gunnerman---> oczywiście każdemu przysługuje prawo wolnej wypowiedzi...
mamy do tego prawo jak i Ty, tak i ja i każdy inny użytkownik tego, czy jakiegokolwiek portalu...

dla mnie wkurzającym a nawet frustrującym aspektem jest to, w jaki sposób fani i osoby związane z innymi klubami wypowiadają się o Arsenalu i teraz tej całej aferze z fabregasem!!!

jesteśmy w środku sezonu, walczymy o tytuł mistrza, a inne drużyny jak i ich fani robią nam syf, rujnują psychikę i nastrój w drużynie stekiem wymyślonych bzdur o arsenalu bądz atmosferze jaka u nas panuje wśród kibiców!

i po co wszyscy robią te zamieszanie z tym fabregasem (chodzi mi o barcelonę)!!??
teraz gdy walczymy o tytuł oni nam w tym arogancko przeszkadzają!!!
dlatego właśnie nie darzę ich sympatią...

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26410.02.2010, 15:49

No i dobrze, może to zatrzyma falę tych plotek.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 15:46

olo 18 u góry masz oficjalne oświadczenie FC Barcelony a wypisujesz bzdury z plotek. Jest czarno na białym napisane, a Wy dalej swoje. Według mnie bardzo dobre zachowanie Barcy, zachowali się z szacunkiem i kulturą wobec Arsenalu. Troche mniej zawiści do tego klubu.
PS. nie żebym tak bronił tej Barcy, ale popatrzcie na to z troche innej, mniej kanonierskiej strony:P

Lukb1e komentarzy: 20610.02.2010, 15:46

Barcelona dementuje pogłoski mediów o rzekomym podpisaniu kontraktu/porozumienia z Barceloną przez Cesca.

Nie dementują, że są nim zainteresowani lub, że go sprowadzą. Te wiadomości nic nie wnoszą do sprawy.

Topek komentarzy: 13953 newsów: 12610.02.2010, 15:44

Kamilo1425, prosiłem o wiadomość na oficjalnej stronie FC Barcelony. Nie, fcbarca.com to nie ta strona.

Kamilo1425 komentarzy: 24310.02.2010, 15:42

Olo ja jestem Fanem Arsenalu ale jeżeli to wszystko tak będzie wyglądało to Arsenal Zapomni o Pucharze w tym i w następnym sezonie.

Raszer komentarzy: 2010.02.2010, 15:40

moim zdaniem C.Fabregas bedzie jeszcze 4 sezony w arsenalu a potem dopiero wroci do barcelony ... wiec wszystkie te pogloski o odejsciu to stet bzdur ...

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3510.02.2010, 15:36

Real też miał potajemną umowę z Vieirą i w każdym okienku widział go w swojej drużynie.

Kamilo1425 komentarzy: 24310.02.2010, 15:33

Tak Topek Mogę ci podać tą stronę :http://www.fcbarca.com/index2.php?goto=kom&news=30784.

Kamilo1425 komentarzy: 24310.02.2010, 15:31

olo_18---> Dobrze może i napisałem głupotę ale zobaczysz Fabregas Trafi do FC Barcelony bo to jest kwestia czasu. Jak nie w tym sezonie to w następnym.

gunnerman komentarzy: 7810.02.2010, 15:31

cescfabregas1991 to jakie podejście Barcelona ma do Arsenalu nie wiem ani Ty, ani ja ani Twój kolega, ani żaden inny kibic. Możemy wiedzieć jakie jest podejście KIBICÓW Barcelony do kibiców Arsenalu. Niektórzy kibice Barcy się wywyższają inni są normalni, ale nie można wszystkich włożyć do jednego worka i powiedzieć "Barca jest bee". Raczej Tobie nie byłoby miło, jeżeli np. kibic Arsenalu ośmieszał Twój klub swoimi wypowiedziami i inni traktowali by wszystkich kibiców Arsenalu jako "niedorozwojów". Wiem, że zdarzają sie przypadki, że obrażają swoje kluby określaniami " Farsa, Sreal, Muły, ****si" itp ale to nie znaczy, że mamy zniżać się do ich poziomu i zachowywać się tak samo. Ja jestem za zwalczaniem tego typu wypowiedzi banami. Oczywiście rób jak chcesz, ja Ci tylko zwróciłem małą uwagę.

h17 komentarzy: 10010.02.2010, 15:30

cescfabregas1991: masz rację. też wchodzę na stronkę m. in. Real, Barcelony, a tam już wszyscy pewni, że Cesc do nich przyjdzie. Z jednej strony rozumiem, jakby Cesc przeszedł do Barcy, chce wygrywać. Z drugiej to będzie koniec Arsenalu. No bo kto go zastąpi? Ramsey? Albo znowu Wenger kupi jakieś młodziana. Jeśli chce się liczyć w następnym sezonie w walce o 1 miejsce, to powinien wydać trochę kasy w lecie na wzmocnienie przede wszystkim boków obrony i bramki(niestety). jak tak się nie stanie, to nie ma co liczyć, że w następnym sezonie w pewnym momencie będziemy nawet liderami.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1510.02.2010, 15:28

No ja myślę, że to właśnie przez te wybory. Wiadomo, że jak się chce mieć duże poparcie, no to trzeba coś obiecać, a czy te obietnice się spełnią, to już inna bajka. W tym wypadku, wolałbym, żeby żaden z nowych prezydentów FCB tej obietnicy nie dotrzymał.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com