Komentarze użytkownika holekmichal
Znaleziono 538 komentarzy użytkownika holekmichal.
Pokazuję stronę 10 z 14 (komentarze od 361 do 400):
ciezko bylo zakupic w styczniu obronce teraz juz masz 2 do dyspozycji a do tego jak slabych
ciezko bylo zakupic w styczniu obronce teraz juz masz 2 do dyspozycji a do tego jak slabych
panie wenger nie masz w zespole dwoch najlepszych srodkowych obroncow djorou i vermalena ciekawe jak sobie wyobrazasz mecz z barcelona - bedzie wstyd. co postawisz 2 mega gwiazdy zakupione koscielny a zwlaszcza squilaci
bylo trzeba kupic wlasciwych graczy mowil ze ma 5 obroncow po co im 6 . dzisiaj niestety nie mial tylu do dyspozycji bo sa kontuzje a ten squilaci to nie zawdonik
zgadzam sie squilaci to porazka jak wogole mozna bylo go kupic to koscielnego tez nie jestem przekonany ale to mlody zawodnik jeszcze moze chociaz cos z niego byc
jesli arsenal nie wygra powaznego trofeum jakim jest liga albo liga mistrzow to w lato napewno straci cesca i to bedzie koniec. Bo ten chlopak chyba juz ma dosc takich meczy jak ten. On jest stworzony do zdobywania trofeow z najlepszymi klubami tak jak zdobywal je w reprezentacji hiszpani. Wenger dalej bedzie kupywal tanich przecietniakow albo mlodych rozwijajacych sie i bedzie rozgrywal takie mecze jak ten! I nigdy nic nie wygra. Arsenalowi juz brakuje niewiele jesli utrzyma zawodnikow ale ile to pracy bylo trzeba zeby taki song gral jak gra teraz. Lepiej bylo wydac wiecej pieniedzy zeby taka druzyne odrazu stworzyc a nie czekac na trrofea 5 lat albo dluzej
po takich meczach mozna dostac zawalu
co z tego ze manu jescze straci pkt w tym sezonie ale arsenal stracil ich wiecej a do tego juz manu ma 7pkt przewagi bo wygrywa i nie bedzie tak glupie i niedojrzale jak arsenal
wrocil stary dobry arsenal czyli dojrzali gracze na boisku. Widzeiliscie zeby manu prowadzilo kiedys 3:0 i nie wygralo meczu. Nie bylo takiego meczu napewno za kadencji fergusona
poweim krotko to jest koniec marzen o wygraniu ligi arsenal musialby wygrac wszytskie spotkania do konca sezonu bo manu dzis wygra bedzie mialo 7 pkt przewagi. Arsenal bedzie tym spotkaniem podlamany manchester bedzie mial nad nimi psychologiczna przewage. Co prawda najbardziej winny jest sedzia diaby tez ale druzyna aspirujaca do mistrzostwa nie moze tracic 4 bramek w przeciagu 20 ostatnich minut prowadza 4:0 to jest poprostu flustrujace. Takze najbardziej sa winni pilkarze na boisku ze oddali pole i pozwalali na tyle!!! W tym przypadku wenger nie jest winny diaby nieznacznie sedzia bardziej ale 10 graczy na boisku
Mecz z evertonem byl bardzo trudny.. po straconej bramce obawialem się o wynik. To chyba pierwszy mecz w tym sezonie gdy arsenal przegrywając wygrał mecz....jeszcze był taki mecz u siebie z birmingham co było 0:1a na koniec 2:1.jednak w tym meczu było o wiele ciężej bo everton jest bardzo dobry zwłaszcza gdy prowadzi.to był o wiele cięższy mecz od tamtego.do tego jeszcze przegrywał arsenal przez błąd sędziego. To pokazuje charakter i większe doświadczenie niz przed paroma miesiącami.jednak arsenal musi myśleć o ważnym meczu z newcastle. To jest limit straty pkt przy takiej formie manu. Wenger ma sie czego obawiać bo newcastle u siebie rzadko traci pkt
tak naprwde to west ham gral bez kilku waznych graczy i trudno bylo sie spodziewac innego wyniku nie ma co sie przechwalac ty meczem
to juz jest koniec arsenalu mamy wlasciwie 7 pkt straty po odrobieniu wszystkich zaleglosci i nie oszukujmy sie ale manu tego nie wypusci bo gdyby arsenal byl na tym 1 miejscu to wszytsko mozliwe bylloby ale tak naprawde ferguson sie juz cieszy zmistrzostwa i moze sie skupic na lidze mistrzow. Nawet nam nic to nie da ze odpadniemy odrazu z barceloa
ciezko wengerowi baranowi bylo wystawic taka same 11;/ na mecz z wigan Mielibysmy 2 pkt wiecej. Mysle ze jesli wenger wystawi ta 11 na city powinnismy wygrac a przynajkmniej swietny mecz rozegrac
w tej sytuacji gdy manu wygralo to jesli arsenal przegra koniec marzen o mistrzostwie
to co wenger potrafi gadac głupoty. Zobaczycie ze gramy teraz z birmingham a potem z City. Po tych meczach bedzie sprawa zamknieta czyli Arsenal nie liczy sie juz o mistrzostwo. jAK mozna nie wkorzystac potkniecia manchesteru ci obroncy w arsenalu ( srodkowi) to poprostu porazka. Jak mozna wystawic praktycznie calkowicie inna jedenastke na wigan wogole nie bylo zgrania. Diaby i bentner grali wogole moze 2 mecze w tym sezonie i on sie opiera na tych zawodnikach ze wygraja mecz na szpicy ze slabym chamackiem. Mozna zmienic 2-3 graczy najbardziej zmeczonych ale nie cala 11. Wenger boji sie kontuzji przeciez rownie dobrze jak wyjda dzisiaj moga dostac kontuzji nie ze wzgledu na zmeczenie a na np wslizg a on bedzie oszczedzal i pkt tracil. Tego czlowieka trzeba zwolnic ze stanowiska bo arsenal nic nie wygra! To jest taki minimalista on nie zrozumie ze druzyne sie od obroncoow ale nie jakis tam koscielnych czy wypałow w sevilli- squilaci tylko trzeba zainwestowac ok 15 mln w obronce. Wenger bedzie sie trzymal zawsze swojej polityki i nic nie osiagnie to ze w 2004 wygral lige to dzieki temu ze tanich swietnych obroncow kewon cambell ashly cole a on w zyciu nie kupi drozszych zawodnikow ja nie mowie tu o gigantycznych sumacch ale do 20 mln moglby sie pokusic. On rowniez nie rozumie takie rzeczy ze liga jest coraz silniejsza bo kluby zaczynaja kupywac drozszych zawodnikow niz arsenal. idelugo bedzie tak ze arsenal wypadnie z 4 jak liverpool
najwiekszy problem arsenalu to ten pajac wenger. Podjarał sie wygrana z chelsea po kilku latach i wszytsko roztwonil w nastepnym meczu i wrocil do stalego poziomu. Jak mozna zmienic calkowicie sklad na ciezki mecz wyjazdowy jesli cesc nie mogl zagrac to song i wilhere powinni grac w srodku zeby gra sie ukladala mozna bylo 2-3 zawodnikow zmienic mocno zmeczonych ale jak wszystkich sie zmienia to nie ma zgrania. Mysle ze gdyby arsenalowi nie poszczescilo sie przy tych bramkach bo to nie byly zadne akcje to arsenal przegralby mecz. Manchester stracil ptk a rsenal tak odpowiada juz pewnie ferguson smieje sie z wengera bo wie ze mistrzostwo jest w kieszeni. Kolejna sprawa obroncy dali popis z chelsea i wrocili z wigan do normalnej dyspozycji fabianski tez sie nie popisal ( trzeba ich pozmieniac po kazdym meczu to powtarazam). Ja nie widze przyszlosci dla arsenalu!!!. Jesli Wenger nic nie wygra znowu to Cesc bedzie chciał odejsc na bank i ja przestane kibicowac temu klubowi jak wenger zostanie na funkcji trenera. Wole kibicowac klubomm za ktorych sie nie ma co wstydzic mancehster chelsea barcelona niz podjarac sie jednym na kilka lat meczem wygranym z chelsea. Bez cesca i z wengerem w arsenalu nie widze przyszlosci! Mysle ze wenger ma za duze poparcie w klubie i do jego odejscia moga sie przyczynic kibice jak wywra presje.
najlepszym piłkarzem bez wątpienia był song ale czuje ze to zwyciestwo w dużej mierze bylo zalezne od van persiego- wkoncu zagral sam na ataku bez tej cioty chamacka, wygrywal pojedynki z terrym swietnie sie zastawial z piłka i rozgrywal ( to byl klucz to stwarzania sytuacji i robienia przewagi z przodu). Jesli chodzi o ofensywe to wenger wystawil wlasciwy sklad i zagral kapitalnie- całe szczescie ze chamack grzał ławe bo zadnego pojedynku nie jest w stanie wygrac z terym. Co do obrony boczni obroncy zagrali kapitalnie sagna mecz zycia clichy nie popełniał błedów i swietnie sie włączał. Podobnie Djorou na ktorym postawilem ostatnio kropke z chelsea zagrał mecz zycia i tu zmienilem zdanie na jego temat bo teraz mysle ze jest to chlopak ktory moze byc swietnym obronca poniewaz ma fantastyczne warunki fizyczne- zabierał wszytsko drogbie gorne pojedynki wygrywal takze moze cos z niego byc. Najgorszy mecz bezwatpienia rozegral koscielny ktory fatalnie zachowal sie przy golu ivanovica- jak mozna stracic bramke na tm poziomie po dosrodkowaniu drogbym ze stałego fragmentu ze srodka boiska z 40m ( dalej uwazam ze jest słabym zawodnikiem choc w pozostalej czesci meczu spisywal sie dobrze to te interwencje byly ofiarne nieprzemyslane). Łukasz Fabiański co prawda pomogł mu troche przy golu ale pozatym gral pewnie. Arsenal musi sprowadzic obronce bo i tak zaraz obrona bedzie grac słabo. Powienien kupic cahila z boltonu zeby gral w parze z vermalenem i dotego zastepywał by uch djorou a koscilnego i squliaciego sprzedac!!!!!
zobaczymy wenger bo jak narazie dales klapy na wyjazdach z manu i chelsea bo ci sa najlepsi. Jak mozna nie wygrac 10 ostatnich spotkan z zadna z tych druzyn. to o czyms swiadczy. Człowieku kup wkoncu prawdziwych obroncow bo ludzi z rownowagi wyprowadzisz. Sprowadz Cahila z Boltonu bedzie swietnie w parze gral z vermalenem i do tego na ławke aby rywalizowali z nim subotica. Sprzedaj te szmaty co kupiles koscilnego i squliaciego a takze djouru
dopoki nie zwlonia wengera albo on sam skonczy ten zaly swoj minimalizm oszczedzanie pieniedzy na transfery to gra arsenalu bedzie jaka jest a z czasem jeszcze gorsza bo w lidze poziom wzrasta i totenham z city moga wejsc przed arsenal
no zalaze wenger kogo masz na mysli bo jak dla ciebie wielkim klubem jest marselie czy lyon to tak napewno potrafimy. Ale jesli myslisz o Manu chelesea barcie czy realu to jestesmy bez szans
dokladnie z tymi obroncami bedzie gorzej niz przed rokiem. Nawet nie ma w co wierzyc jedyne to zeby wstydu nie bylo....;/. To nie jest kwestia presingu bo my probujemy tak grac tyle ze caly zespol przy odbiorze sie zle uklada, jak jeden zawodnik podchodzi do pressingu to reszta zle to robi. Kluczem do zwyciestwa jest obrona. potrzebujemy takich obroncow jak manu i mozna myslec wtedy o barcelonie a znajac wengera nie wzmocni skladu
brawo wenger mielismy tak trudna grupe ze ciezko bylo zajac pierwsze miejsce hhaahaha. No to masz barcelone i z taka obrone to bedzie wysoka porazka
wenger musi zrozumiec podstawowa rzecz druzyne buduje sie od obrony. Zobaczcie z jakim spokojem obroncy manu konczyli ataki arsenalu. dopoki wenger tego nie zrozumie to nic z arsenalu nie bedzie a przede wszytskim nic nie wygra. Jak arsenal moze podchodzic do meczu z barcelona jak jest odrazu skazany na porazke bo manu i chelsea sa w stanie po rownej walce wygrac
szczerze mowiac to troche zle napisali w tytule bo wyrownany to on nie byl manu mial z 5 setek a my jedna jak chmack wlasciwie na pusta bramke nie trafil. Tak naprawde to manu kontrolowalo cale spotkanie nie zagrozilismy wogole z wyjatkiem tej sytuacji nasriego co strzelal i chmack dobijal. Osobiscie spodziewalem sie wiekszego szturmu manu ale dalej widac roznice miedzy tymi klubami zwlaszczaw obronie bo gdyby ona byla mocna to mozna bylo myslec spokojnie o atkach . wenger za 2 tygodnei znowu sie przekona z chelsea ze jest slaby. Manu jest na dobrej drodze do mistrzostwa
trudno sie nie zgodzic z Evra... pamietam jak mowil kiedys po meczu LM ze z arsenalem sie gra jak z dzieciakami i zgadzam sie z nim. Arsenal musi udowodnic swoja wyzszosc wygrywajac z najlepszaymi ale jak narazie od 5 lat nie istnieje jest gorszy od najlepszych np. manu chelsea czy barca . Piekna gra konczy sie jak arsenal trafi na silnego rywala. Mam nadzieje ze cos sie zmieni w tym meczuale watpie ze arsenal jest w stanie wywiezc nawet jeden pkt z takimi obroncami. Boje sie zeby nie bylo pogromu. Mysle ze gdyby wenger kupil srodkowych obroncow najwyzszej klasy a ni jakis koscielnych to gunners mogli spokojnie cos wygrac bo potencjal w ofensywie jest najwyzszej klasy z wyjatkiem chamacka
co jak co ale Evra ma racje
jak wengerowi sie wydaje ze z taka gra i to z partizanem mamy szanse na oldtrafford to mozna cie wysmiac. Kluczem do uzyskania dobrego wyniku z manchesterme bedzie obrona a my jej wogole nie mamy jak mozna w kazdym meczu tracic przynajmniej jedna bramke i to ze slabymi rywalami w glowie sie nie miesci co squliaci koscielny czy djoru robia- cieniasy. Jestem pewny jak manu strzeli pierwsza bramke to juz jest po meczu. Po meczu na z manu odrazu spadnie krytyka na obroncow to jest pewne. Ofensywa rowniez bez cesca kompletnie nie dziala i arsenal bedzie mial klopot ze strzeleniem chocby jednej bramki
przegramy z man utd tak i tak to jest pewne. z taka obrona jaka mamy to united wbija nam kilka bramek a my moze na old traford strzelimy z jedna. Oni w lidze wygrali wszytskie mecze w tym sezonie i z arsenalem tez sobie bez problemow poradza tym bardziej jak cesc nie zagra rooney nie bedzie mial problemu z pokonaniem djorou koscielnego czy squilacciego
powiem tyle tragedia w obronie nie mamy szans z taka obrona co podchodzic do meczu na old traford za tydzien na wbijaja nam bramek. Co do ofensywy grala swietnie dopoki jak zwykle arsenal nie stracil przez glupich obroncow ktorzy na sieibie wpadali gola. pozniej mysle ze to byl efekt straconejbramki arsenal zaczal slabo grac z przodu. NIe ma co ukrywac wygralismy ten mecz dzieki nasriemu wyszedl mecz jeden na caly sezon. Chcialbym wyroznic w tym meczu arshavina i nasriego. jestem zawiedziony gra chamacka gdyby gral za niego van persie od poczatku po 20 min byloby po meczu ale on slabo gra w polu jedyny jego atut to graa glowa. krotko mowiac arsenal mial farta na wlasnym stadionie na obrone zygac sie chce ten lajza koscielny sqiulaci czy dyouru oczywiscie tyczy sie to tylko srodka obrony bo sagna i clichy dobry mecz zagrali
zgadzam sie calkowicie z murinho dobrze gada na temat wengera
mimo ze fabregas popelnil blad ktory moeg mu wybaczyc bo to nigdy sie niezdarza to rozegral kapitalne zawody jego podania byly fantastyczne a gdyby chmack zachowal sie lepiej w ofensywie to fabregas zaliczyl by wiecej asyst. Powinien wenger przed meczem pomyslec o meczu inter totenham
,,GIGI'' - jest troche w tym racji ale po co sprzedawac gallasa i zakupywac gorszego obronce. koscielny to cienias spojrz na jego warunki fizyczne 2 czerwone kartki juz zaliczyl i fatalne bledy w obronie. arsenal zawdziecza taka postawe wlasciwie tylko obroncom. Jak dla mnie arsenal w ofensywie nie spisal sie tylko w meczu z newcastle a w obronie nawet gdy arsenal wygrywa to sa bledy. potrzebnie sa obroncy pokroju terrego vidica albo sytuacja bedzie sie powtarzac w kolo i tak od kilku lat
,,GIGI'' - jest troche w tym racji ale po co sprzedawac gallasa i zakupywac gorszego obronce. koscielny to cienias spojrz na jego warunki fizyczne 2 czerwone kartki juz zaliczyl i fatalne bledy w obronie. arsenal zawdziecza taka postawe wlasciwie tylko obroncom. Jak dla mnie arsenal w ofensywie nie spisal sie tylko w meczu z newcastle a w obronie nawet gdy arsenal wygrywa to sa bledy. potrzebnie sa obroncy pokroju terrego vidica albo sytuacja bedzie sie powtarzac w kolo i tak od kilku lat
brawo brawo panie wenger mozesz miec pretensje tylko do siebie i do swoich cudownych srodkowych obroncow jakich zakupiles. zwroc uwage jak chelsea stracila obroncow srodkowych nie dosc ze traci punkty to zaliczyla 2 porazki z rzedu. Jak do ciebie jeszcze nie dotarlo to ze jak chce sie liczyc na mistrzostwo to rzeba miec w obronie pokroju zawodnikow takich jak vidic terry czy puyol mozna to zauwazyc na przykladach chelsea dzis i manu wczesniej. Arsenal ja juz w to nawet nie wierze nie ma co liczyc na mistrzostwo bo jak na wlasnym stadionie prowadzac 2:0 przegrywa sie mecz na takim poziomie jest to nie dopuszczalne. NIech wenger zastanowi sie jakich obroncow sprowadza bo co to jest koscielny ktory nie potrafi glowa trafic na pusta bramke co to za obronca. W ofensywie mysle ze nie ma brakow zadnych tym bardziej ze ci gracze swietnie pracuja takze w defensywie. Nierouzmiem wengera tyle lat o tym sie mowi a on jest uparty jak osiol. co do fabianskiego dzis nie popelnil bledu ale nie oszukujmy sie to kwestia 2-3 meczy. powinienn wenger sprowadzic takich graczy jak np bufon reina subotic itp. OD takiej gry arsenalu jesli ktos jest kibicem tak jak ja mozna zawalu dostac normalnie tak sie stresowalem az mnie takie nerwy biora. Dzieki slabej postawie rywali zwlascza chelsea wciaz liczymy sie w walce ale jesli wenger nie kupi obroncow nie mam namysli pokroju koscielnego czy squliaciego w styczniu to koniec beedzie arsenalu a ja zamkne temat i bede tylko myslal kiedy wengera zwolnia bo to juz nie jest smieszne. Gallas mocno sie nasmiewa z wengera teraz napewno. arsenal pozbyl sie lepszego obroncy niz zakupil. Nie mam pretensji do fabregasa w tym meczu po kazdemu moze sie zdarzyc raz na sezon to jest czlowiek ktory rozegral jak zwykle kapitalne zawody do graczy ofensywnych moglbym przyczepic sie do chamacka ktory po podaniach cesca praktycznie moglbym wyjsc sam na sam tylko sie zatrzymywal i spowolnial akcje ale tak czy siak arsenal nie ma praktycznie meczu zeby nie zdobyl bramki i nie mozna sie ofensywy czepiac tylko obroncow i wengera no niezapominac o fabianskim ktoremu wenger bedzie dawal szanse chyba do konca kariery
zygac mi sie chce to co wenger zrobil z obrona zamisat ja ulepszyc to pogorszyl po co on kupywal tego sqliaciego koscielnego a do tego jeszcze wprowadza djouro. w kazdym meczu arsenal traci bramke widac po nich ze sa slabi fizycznie. nie wiem co wenger wyprawia powinien 2 srodkowych klasowych obroncow sproawdzic a tak arsenal nie ma co myslec o wygraniu trofeum
brawo almunia brawo koscielny brawo squilaci i przede wszystkim prawo panie wenger.- brak słow!! Ile to pan wenger potrzebuje zobaczyc bledow almuni i fabianskiego zeby kupic wkoncu bramkarza!>?? Oszczedzaj dalej wenger na obroncach tez od lat sie mowi ze to salbe ogniwo a gallasa zastepuje koscielnym to wogole inna planeta. \Zamiast wzmocnic obrone to ja oslabia. Za tydzien po meczu z Chelsea bedzie koniec sezon jesli chodzi o mistrzostwo kraju bo taki Drogba zmiecie z boiska koscielnego bez problemu. Panie wenger juz to kiedys mowilem twoje podejscie staje sie zalosne...
ja jestem wsciekly na wenger od kilku lat takie proste bramki tracimy i to zreszta prawie w kazdym meczu zobaczcie ile stracila chelsea i manu bramek w sezonie i porownajcie to arsenalu. chyba jasne jest to ze obrona nie funkcjonuje i trzeba kupic lepszych graczy niz *****y koscielny i ten ddrugiu huj. Mnie takie bramki od kilku lat do szału doprowadzaja
brawo Wenger kupuj dalej takich obroncow. To prosty fatalny blad i ty chcesz wygrywac z manu chelsa czy barcelona. błedem bylo to ze obroncy nie wybiegli po wybiciu z pola karnego i nie zostawili pułapki i pozniej zamieszanie jak to w arsenalu z obroncami od dawna. Nigdy arsenal nie zdobedzie trofeum jak nie kupi swiatowych obroncow
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
nie chce nic mowic ale wydaje mi sie ze arsenal jest jedna z druzyn ktora ma najgorszych srodkowych obroncow