Komentarze użytkownika madej

Znaleziono 589 komentarzy użytkownika madej.
Pokazuję stronę 10 z 15 (komentarze od 361 do 400):

Komentowany temat: Wskrzesić radosny futbol: Arsenal vs Vitória SC 24.10.2019, 09:52

Tez jestem wielkim fanem Ozila. Uwielbiam jego gre, choc momentami jest mocno irytujaca, zwlaszcza w defensywie.

Moze rowniez jestes zaslepiony. Jednak jestem wielkim zwolennikiem gry ofensywnej, ladnej dla oka. Niegdys pojawialy sie komentarze drwiace - wole wyniki niz ta wasza ladna gre dla oka. To macie - swoje dobre wyniki ;DD

Ani gry ani wynikow.

Niegdys czekalem na kazdy mecz Arsenalu. Teraz czekam na mecze LE i krajowych pucharow, gdyz w nich wygladamy znakomicie. Miazdzymy rywali pressingiem, gramy ofensywnie, nie pozwalamy rywalom praktycznie na nic.
Widac Golym okiem, kiedy ustawia sklad DRACULA, a kiedy odpuszcza.
Mecz z Eintrachtem w Le - wyjazdowy mino ze wygrany - dramatyczny styl.
Mecz z np Middel znakomity.

Cos tu nie gra. A ten „cos”, to marna istota emery.
Chcialbym zaznaczyc, iz ten „park the buss” w Psg sobie nie poradzil, a co wiecej tez prowadzil wojenki z poszczegolnymi kluczowymi zawodnikami, a tym u nas bez dwoch zdan powinien byc MESUT. Nic chlopaczyna sie nie nauczyla na wlasnych bledach.

W PSG poszli w miare szybko po rozum do glowy. Mocno wierze ze u nas rowniez szybko.

Pozdrawiam

Komentowany temat: Wskrzesić radosny futbol: Arsenal vs Vitória SC 24.10.2019, 09:09

@miki9971: 3x yesss!
Ozil byl jedna z najlepszych 10 na swiecie i nikt mi nie wmowi, ze nie zasluguje nawet na lawke rezerwowych.
Niestety, ale sporo osob po prostu nie zna sie na futbolu, albo nigdy nie gralo nawet na plaszczyznie amatorskiej a klasy.
Mesut nie jest typem, ktory wygra mecz. Nie nie nie - a ludzie wlasnie tego od niego oczekiwali. Zawiodl? Prosze Was, zobaczcie nawet na statystyki, kto wykreowal najwiecej szans w ostatnich latach dla Arsenalu, a jak wygladaly jego liczby w stosunku do innych zawodnikow PL.
Wlasnie tych podan obecnie brakuje, otwierajacych. Nie ma i z tym trenerem ich nie bedzie. Nie ma w tym momencie zadnej kreatywnosci a o odpowiednim laczeniu 3 formacji to juz zapomnialem.

A na glupie komentarze nie walczy, czlapie, czekajcie chcecie mi powiedziec ze Pepe walczy wiecej w defensywie niz Mesut? To gdzie tu logika?

Emery out.

Komentowany temat: Bicie głową w mur: Sheffield 1-0 Arsenal 22.10.2019, 10:30

@D14: Tez jestem tego zdania, choc wolalbym zeby to sam Szwed do konca rundy objal Arsenal, a przy dobrej grze itd do konca sezonu.
Dziwna roznica jest ogladajac Arsenal W
1) LE / pucharach krajowych
2) w Premier League
Zdecydowanie wole ogladac Arsena w tej 1 wersji.

Komentowany temat: Bicie głową w mur: Sheffield 1-0 Arsenal 22.10.2019, 10:27

@MadMax14: Na pocieszenie, tego kwiatu jest pol swiata :D
Ja zerwalem zareczyny po 6 latach i zyje :)

Komentowany temat: Bicie głową w mur: Sheffield 1-0 Arsenal 22.10.2019, 10:25

@Gunner18AFC:
No tak, jednak jak juz pisałem kilka razy -> wygrywaliśmy dzieki indywidualnościom takim jak Auba!
@n0thing: Tak? To dziwnym trafem gosc „ktorego nie powinno byc w klubie od 2 lat” wykreowal naiwiecej sytuacji bramkowych w druzynie, nie pamietam czasem czy nie w calej lidze, choc to moglobyc za Wengi.
Zreszta takie komentarze wg mnie sa calkowicie nietrafne. Byc moze mialoby to sens gdybysmy mieli na 10 De Bruynea czy inna persone lepsza od Mesuta. Poki co jest Cebula -> ktory takze siedzi na lawie.

Komentowany temat: Bicie głową w mur: Sheffield 1-0 Arsenal 22.10.2019, 09:39

@n0thing: Tak bo Ty widzisz goscia na kazdym treningu xd
Sam unai mowi ze Niemiec ciezko pracuje...

Komentowany temat: Bicie głową w mur: Sheffield 1-0 Arsenal 22.10.2019, 09:36

Sheefield - Stoke City 1-0.

Flashscorowcy, dalej Emery?

Pieknie, emery(out) z kazdym kolejnym meczem kopie grob coraz glebiej i glebiej.

Nie rozumiem jednego fenomenu, czemu ten parkthebus w wywiadach wypowiada sie w pozytywach dotyczacych Mesuta, a potrm wbija mu a takze nam kolejna szpilke nie biorac Niemca nawet na lawke rezerwowych.

Mowilem, Auba sie w koncu zatnie. To byla kwestia czasu. Zero skilla same farty do tej pory panie Mr dracula. Dosc tej obludy. Pakuj walizki.

Szwed do konca rundy, a przy poprawie dac szanse do konca sezonu i wowczas myslec.

unaiOUT

Ktos ostanim czasy napisal madre slowa, przestanmy byc średniakami. Wyniki sa dobre? Nie, moim zdaniem dobre to jest miejsce w tabeli. Jednak jezeli zobaczymy roznice punktow pomiedzy druzynami z dolu, to okazuje sie ze to kwestia raptem 3 punktow i cyk 8 miejsce. Ktos tu usilnie probuje nam cos wmowic.

Prawda jest taka, ze my gralismy poki co z druzynami, ktore sa w dolku.
Przybliżymy to:
Newcastle - 1 mecz, przed sezonem skazani na spadek. Wygrana 0-1 po dramatycznym meczu.

Burnley u siebie, sorry dla mnie to must have 3 pkt, wygrane spotkanie 2-1, gdzie Burnley gralo jak rowny z rownym, remis bylby rowniez sprawiedliwy.

Porazka zasluzona 3-1 z Lfc, bez komentarza, chyba nikt nie celowal nawet w X.
Tottenham, mecz u siebie 2-2. Jedyne dobre 45’ tego sezonu.

Rozbite Watford miazdzy w drugiej odslonie Arsenal 2-2. Jak wielkie Watford w tym sezonie jest, mowi nam ich kolejne starcie z Manchesterem City. Ile bylo? 8-0?
To jest strata 2 punktow.
Kolejne spotkanie u siebie i cud nad Emirates. Wygrana z wielką Aston Villa.

Remis z wuefista 1-1.

Wymeczone zwyciestwo po raz kolejny z poteznymi Wisienkami. 1-0.

Panowie, my poza Lfc - nie gralismy z nikim dobrym. Totki ok, mozna polemizowac - jeszcze ten X przelkne. Jednak jak ktos mi pisze ze dobry remis na Old
Trafford, to przepraszam, ale nie ma pojecia o czym mowi. Przypomne, raz jeszcze to nie United SAF, tylko wuefisty, w rozsypce, z jednym napastnikiem i obrazonym z nowa fryzura Pogbą.

Wobec powyzszego gralismy obecnie z 20, 16 , 15, 12 oraz 10 druzyna! Do tego dodajemy Tottenham i Lfc.
Takze prosze Was, o czym Wy piszecie? EMERY OUT!!

@michalal: Raczej mialem na mysli kibicow w Londynie, ogladasz wywiady prowadzone z kibicami?:)
Umiesz prowadzic dyskusje na poziomie, czy tylko probujesz zaistniec przez szydere z dopiskiem haha?:)

Prawda taka, ze Arsenal Emerego zaczyna wygladac jak Man Utd za Mourinho - zwlaszcza z 2 sezonu. PARK THE BUSS!

Cieszy fakt, jak wielu z Was widzi problem i zaczyna krytykowac Dracule. Im wiecej, tym szybciej pozegnamy Hiszpana.
Podział kibicow - wrozy tylko szybszy out!

@RahU: Takiej odpowiedzi oczekiwalem... to tyko pokazuje dwie rozne twarze Arsenalu. Jesli ktos tego nie widzi to albo nie oglada spotkan Arsenalu i odpala flashscore, albo jest po prostu slepy :)

@patryksz: Podpisuje sie obiema rekami. Emery out

@lukaszu81: oczywiscie, w koncu zatnie sie Auba, bo prawda taka ze gdyby nie indywidualnosci, to bylaby totalna padaka. Jak mowie ratuja nas poki co... punkty.
Gra na fatalnym poziomie. Niestety ja bede to krytykowal, bo nie takiej zmiany oczekiwalem. Arsenal znany z ofensywnej pilki. Stop park the bus!

Liga w tym roku jest na bardzo slabym poziomie.

To, ze o mistrza bd walka pomiedzy dwoma ekipami tego nie trzeba podpierac zadnym argumentem.

Dawno nie bylo takiej sytuacji w ktorej to wszyscy przed sezonowi top4 graja tak slabo.

Tak jak pisalem kilka tygodni temu, Frank pouklada Cfc i beda grac efektownie i efektywnie.

Nas ratuja punkty, choc z 2 strony gralismy tylko z Lfc i totten choc jak widac Ci drudzy sa w grubym kryzysie. Nie wliczajmy tu Manu, prosze. Ciekaw jestem pojedynkow wyjazdowych np z takimi Wilkami czy Lisami. Czy Dracula bd dalej tak murowal.

Mam jedno pytanie, kto wyznacza taktyke meczowa na mecze LE, czy Pucharowe na krajowym podworku
Przykro mi to pisac, ale bardziej mnie te mecze ciesza niz ta padaka ligowa. Czemu wychodzi mlodziez przyjezdza dobry w tym sezonie St Liege i my ich ZJADAMY pod kazdym wzgledem. Natomiast w lidze gramy totalny piach... w dodatku 1 skladem.

Komentowany temat: Podtrzymać dobrą passę w LE: Arsenal vs St. Liège 03.10.2019, 18:42

@PrzeArs: O ile Pan Dracula uzna, ze Niemiec w ogole zasluzyl na jakiekolwiek minuty.
Dla przypomnienia we Frankfurcie nie bylo go nawet na lawce, z uwagi na to, iz Hiszpan potrzebowal Niemca w niedziele, a jak sie ta historia skonczyla, chyba wiemy - nie zagral nawet minuty :D

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 22:48

Dawac 8-2, jakos lepiej od tego momentu by sie ten wynik mi kojarzyl :D

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 22:46

Ile my dostalismy w dwu meczu, bo toten chce nas przebic w pierwszym meczu xd

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 21:24

@Slaviola: Obiektywnie patrzac? Nie rob jaj, Totten gra w pilke, fajnie sie ich oglada. Gosc ma racje :)

Kazdy z tutaj obecnych kibicuje Kanonierom :)

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 21:21

@tomawwa: cytujac klasyk, i pan w to wierzysz xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 21:18

Meczycho przez duze M.
Totten nabuzowany, fajnie sie ich oglada.
Jakby Bayern przyjechal na Arsenal, Emery wystawilby 9 defensywnych zawodnikow. Widzicie roznice Emery stayowce?
Przykro to pisac, ale szacun Pochetino, szacun Toten, mimo ze to dopiero 20’. Wiecej sie w nich dzialo niz przez 90’ kazdego ostatniego spotkania Arsenalu...

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 18:45

@Alonso: Grzecznie pytam, a Ty robisz za przeproszeniem z siebie i*iotę :) Wystarczy napisać farmazon. Spróbuj w inny sposób szum zrobić koło siebie, powodzenia.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 18:39

Myślę nad Tottenham 1x po prostu z Bayernem, stąd moje pytanie :)

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 18:36

@JanikK: No ok, idą sobie chlopaki, jaki z tego wniosek -> że ściema, czy konflik zażegnany :D

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 18:31

Pany, jedno szybkie pytanie. Wiadomo LM, bukmacherka, tjmmnw, klasycznie.
Czy slyszeliscie o plotkach w Tottenhamie? Verthobghen mial spac z zona Eriksena, jakas awantura, podbite oko. Cos Wam wiadomo? Czy to sciema czy to juz przeszlosc?

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 13:15

Ktos juz dzisiaj napisal madre slowa, przestanmy byc średniakami. Wyniki sa dobre? Nie, moim zdaniem dobre to jest miejsce w tabeli. Jednak jezeli zobaczymy roznice punktow pomiedzy druzynami z dolu, to okazuje sie ze to kwestia raptem 3 punktow i cyk 9 miejsce. Ktos tu usilnie probuje nam cos wmowic.

Prawda jest taka, ze my gralismy poki co z druzynami, ktore sa w dolku. Przybliżymy to:
Newcastle - 1 mecz, przed sezonem skazani na spadek. Wygrana 0-1 po dramatycznym meczu.
Burnley u siebie, sorry dla mnie to must have 3 pkt, wygrane spotkanie 2-1, gdzie Burnley gralo jak rowny z rownym, remis bylby rowniez sprawiedliwy.
Porazka zasluzona 3-1 z Lfc, bez komentarza, chyba nikt nie celowal nawet w X.
Tottenham, mecz u siebie 2-2. Jedyne dobre 45’ tego sezonu.
Rozbite Watford miazdzy w drugiej odslonie Arsenal 2-2. Jak wielkie Watford w tym sezonie jest, mowi nam ich kolejne starcie z Manchesterem City. Ile bylo? 8-0?
To jest strata 2 punktow.
Kolejne spotkanie u siebie i cud nad Emirates. Wygrana z wielką Aston Villa.
Wczorajszy remis z wuefista 1-1.

Panowie, my poza Lfc - nie gralismy z nikim dobrym. Totki ok, mozna polemizowac - jeszcze ten X przelkne. Jednak jak ktos mi pisze ze dobry remis na Old Trafford, to przepraszam, ale nie ma pojecia o czym mowi. Przypomne, raz jeszcze to nie United SAF, tylko wuefisty, w rozsypce, z jednym napastnikiem i obrazonym z nowa fryzura Pogbą.

Wobec powyzszego gralismy z 20, 19, 18, 11, 10 druzyna! Do tego dodajemy Tottenham i Lfc.
Takze prosze Was!

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:14

Reasumujac, tylko glupcy, albo osoby patrzace tylko na flashscore - bronia Emerego.

Gramy fatalnie, bez stylu, broniac sie i pozwalajac na oddawanie w kierunku bramki leno x strzalow.

Dla przypomnienia, bo niektorzy chyba zapomnieli, my nie bronimy sie przed spadkiem, tylko dążymy do powrotu do LM!

Porównywanie Wengera do Draculi, sorry ale jeszcze dlugo nie, a potem wcale!

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:57

@mallen: To gość może nie zdążyć na czwartkową ligę mistrzów xD
Co więcej, za kare będzie grał na prawej pomocy, bo Pepe nie w formie :DD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:32

Swoją drogą dla rozluźnienia atmosfery,
Już grubo po 9, ciekawe którą minute/godzinę mają już za sobą zawodnicy oraz sztab w oglądaniu powtórki z wczoraj :DDD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:24

@ziom:
Nikt nie domaga się TIKI TAKI. Domagamy się raczej ofensywnej piłki, z agresywnym pressingiem oraz odpowiednim ustawieniem tj. balansem pomiędzy defensywą a ofensywą, której w najmniejszym stopniu obecnie nie ma !!
Mamy na prawdę silną ofensywę, a nie korzystamy z niej w najmniejszym stopniu,a to powinno być naszym atutem, przy słabej grze defensywnej.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:20

@Marcinafc93: To jest właśnie cały paradoks tej sytuacji. Kibicować przeciwko własnej drużynie, zeby zwolnic trenera? Chyba nie tędy drogą. My jako kibice, możemy tylko krytykować. Krytyka jest potrzebna, im więcej tej krytyki to prędzej dotrze to do głowy Draculi oraz władz Arsenalu. Być może dzięki własnie niej, Hiszpan zrozumie gdzie jest i co odjanapawla...!

Nie wierze w zwolenienie Emerego, choć tego bardzo chce. Trenera jak wiemy rozlicza się z wyników...

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:02

@n0thing:
Wytłumacze Ci to,
Czekam tydzień na mecz Arsenalu, podobnie jak 99% z Was. W dniu meczu, cieszę się, że w końcu oglądnę Arsenal.
Zakochałem się w Arsenalu, który był przez długi okres mianowany mała Barceloną, graliśmy ofensywnie, miło dla oka, strzelaliśmy dużo bramek, niszczyliśmy rywali. Mieliśmy swój styl - mimo późniejszych słabszych wyników.
Obecnie gra Arsenalu przypomina bardziej Stoke. Bronimy się w każdym spotkaniu, bez względu czy gramy z Lfc, słabym United, czy Watfordem. Gramy po prostu fatalnie, a wyniki mamy dzięki indywidualnym popisom poszczególnych graczy. Auba się zatnie w końcu.
Męczy mnie oglądanie obecnego Arsenalu, a po spotkaniu jestem zamiast "szczęśliwy" to wku*. Nie tego oczekiwałem od "nowego" Arsenalu!

A pisanie, że czego chcecie jesteśmy w top 4 jest co najmniej śmieszne. Tak jesteśmy, bo Junajted jest w tym wszystkim jeszcze bardziej żałosne, niż my, choć to już na prawdę wielka sztuka, a Chelsea miała zakaz transferowy i pozbyła się Hazarda.
Tyle, że gra Chelsea z meczu na mecz wygląda coraz lepiej,a jestem święcie przekonany, że Frank to poukłada. W porównaniu do naszego stylu, ich się da oglądać, a w meczu z LFC zagrali bardzo dobrze i o mały włos nie urwali punktów potężnemu Kloppowi. Mam dwóch braci za Chelsea więc chcąc nie chcąc dość często oglądam spotkania The Blues!

Tej siły już nic nie zatrzyma, Dracula OUT!

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 08:10

@thegunner4life:
Wielkie prawdopodobieństwo, że będziemy w tym top4, bo kto ma być, ten jeszcze bardziej żałosny Manchester? To już większym naszym rywalem będzie Leicester... :)
Dlatego już to wiele razy pisałem, tak grać można było w 1 sezonie, byle jak ale, żeby doczłapać do tej Ligi Mistrzów. Wówczas już krytykowałem Dracule, jednak moje komentarze spotykały się z negatywnymi odpowiedziami, jesteś idiotą to jego pierwszy sezon, zobaczymy w kolejnym. Teraz będziemy słyszeć, nie od razu Rzym zbudowano 3 będzie decydujący. Dla mnie gośc jak i dla Ciebie - jest skończony.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 07:51

@rev:
Od pierwszego zdania, do ostatniego - zdecydowanie popieram w całości Twoją wypowiedz.

Choć dorzuciłbym jeszcze zapytanie, co znowu się stało, że Ozil był na ławce, stfu nawet w 18 go nie było? Czy na prawdę w hierarchii Niemiec spadł tak nisko? Poważnie jest słabszy niż Willock, Nelson, czy Hiszpan Cebula?

*PEPE człapie gorzej niż Ozil.

W tym zespole nie ma za grosz kreatywności, wygląda to jak u Brzęczka, laga na Lewego i cała nadzieja w naszej dumie narodowej. Strach pomyśleć, gdzie bylibyśmy bez Auby.

Miałem wielką nadzieję na to, że zdominujemy Manu na Old Trafford, po spotkaniu z Nothingham w pucharze ligi, gdzie nie daliś my rywalowi odetchnąć na minutę. Pressing, agresja i ofensywa. Niestety wrócił PIERWSZY zespół i bronimy się przed fatalnym junajted. Znowu 3 X NIE Mr dracula.

Swoją drogą, nie wiem czemu, jednak jest taka zależność, rywal gra słabo, bez formy ale w spotkaniach z Arsenalem wiecznie nagle ktoś oddaje strzał życia... tak jak wczoraj.

Tak jak wspomniałem, w temacie kapitana, pasuje mi do tej roli Grek - Sokratis, a wczoraj to potwierdził.

Mój przedmówca to podkreślił, więc i ja to zrobię. Problemem Arsenalu jest formacja pomocy i brak "łączności" między dwiema pozostałymi, ale jak ma być skoro gramy 3 DM !!

@Ech0z: Dlatego głosujesz na pis? To jak jeden ksiądz jest pedofilem to każdy jest? Byłeś u lekarza, który okazał się totalnym ignorantem, do innego już nie pójdziesz?
Oczywiście każdy ma prawo głosować na kogo chce, to prawa demokracji, jednak to co wyprawia obecna władza odbije się na nas za x lat :)

@Ropuch: No pewnie masz racje, choć wiesz, to stała praca, nie martwisz się o ilość klientów itd :)

@Rowerinho: Mam już wyniki - UDAŁO SIĘ! :)

Coś czuję, że poniedziałek jest znakomitym dniem na podbój Old Trafford oraz przechyleniem większych, głębszych ;DD

@Rowerinho: adwokacka, choc chyba zaluje ze nie podchodze do sedziowsko-prokuratorskiej.

@macc: Tez po cichu na to licze. Ogladalem kilka spotkan Milanu w tym sezonie, lecz nie da sie tego ogladac.
Piatek w meczu moze ma z 4 kontakty z pilka. Wyglada to troche jakby mu nie chcieli podawac. Choc moze to tez kwestia slabej dyspozycji pio i zlego ustawiania.
Swoja droga wczoraj zostal wygwizdany przy zmianie.
Arsene by wniosl do Milanu troche wengaballa, bo powaznie, kto raz ogladal Milan w tym sezonie, drugi raz wybierze zdecydowanie cos innego, chyba ze chce szybko usnac :D

8:37 i tak do 21:00 oczekiwanie przypominajace te memy z LM, gdzie w glowie ciagle 20;45.
Oby tylko to oczekiwanie bylo ze skutkiem pozytywnym :D

Dzis w ogole mam kombo, nie dosc ze czekam na manu, to jeszcze na wyniki egzaminu na aplikajce :x

Po cichu licze na ofensywne ustawienie. Niby mecz na Old Trafford, jednak slabszego United mozemy sie juz nie doczekac...
Fajnie byloby skompromitowac United przed ich wlasna publicznoscia!

Komentowany temat: Ornstein: Xhaka pierwszym kapitanem 27.09.2019, 16:44

Swoją drogą, osobiście na C pasuje mi bardziej Sokratis. Do końca nie wiem czemu, jednak ma coś w sobie, a wielokrotnie obserwowałem zachowanie Greka - ustawia podpowiada. W trudnych dla defensywy czasu, może to dałoby więcej pewności w formacji obronnej.

Problem jest taki, że na C składa się wiele czynników, a my obserwujemy tylko jeden, ten boiskowy.

Komentowany temat: Ornstein: Xhaka pierwszym kapitanem 27.09.2019, 16:36

Należy złożyć wniosek do Sądu Najwyższego o możliwości sfałszowania wyborów na kapitana Arsenalu. Przecież to jest niemożliwe, że wygrywa gość z odłączanym prądem co kilkanaście minut.

Komentowany temat: Efektowne i pewne zwycięstwo z Nottingham Forest 5-0! 25.09.2019, 16:33

Cześć

W końcu wczoraj oglądałem Arsenal atakujący, pressujący, miażdzący. Wiadome, że rywal z niższej półki, jednak to dalej zaplecze PL a my graliśmy drugim składem.
Chambers kolejnym występem udowadnia, iż zjada M. Niles`a na śniadanie. Teraz kwestia, czy zobaczył to Mr Dracula.

Miło było popatrzeć na grę Ozila. Ogromny sentyment do tego zawodnika. Większego show nie zrobił, aczkolwiek w każdej akcji brał udział, co więcej biegał, on poważnie biegał, a nie "człapał". Szkoda, że Dracula go zmienił, bo widać było wielkie rozczarowanie Niemca, że nawet w takim spotkaniu go zdejmuje z boiska, no ale z nim nie wygra.

Piękna bramka na 1-0, w końcu przypominało to Wengerball.

Co więcej, zaskoczył mnie Emery, w końcu wystawiając normalny skład nie opierający się na graczach defensywnych. Był balans, to można było zobaczyć. Oby z tego również wyciągnał wnioski.

W mojej opinii ogolnie pierwszy mecz na + od spotkania z Chelsea wygranego 2-0. 45' z Totkami to za mało, aczkolwiek o tym również wspominam.

Oby to przełożyło się na odpowiednie wybory do 1 składu. Mam cichą nadzieje, że nie zobaczymy Szwajcara w poniedziałek, czego życzę Wam i sobie.
Pjona

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com