Komentarze użytkownika madej

Znaleziono 589 komentarzy użytkownika madej.
Pokazuję stronę 12 z 15 (komentarze od 441 do 480):

@trempa: Tylko nie HP!!
DEEELL bierz albo Asusa :)

@_Dennis_Bergkamp_:
Jestem zdania, że mając takiego zawodnika jak Ozil, chcąc nie chcąc Ozil był jedna z naj 10 na świecie, gośc pobierając taką tygodniówkę musi grać.
Nikt mi nie wmówi, że jest słabszy od naszych wynalazków w środku pola.

W formie gość jest genialny, trzeba mu trochę zaufać, dać wolną przestrzeń a odpali.
Jestem wielkim fanem jego talentu. Owszem w**** jest jego bierna postawa defensywna, ale różni się ona od postawy Pepe? Nie sądze!

Wg mnie jeśli trener sadza takeigo grajka na trybunach, ławie, zaraz mówi ze nie bierze go bo chce mieć na nd w pełni gotowego, a później nie daje mu nawet minuty jest nikim. Nie traktuje się tak zawodników.
Jest jakieś spięcie, to wiadome, coraz więcej wychodzi, w wypowiedziach Auby, Xhaki, czy nawet Nilesa.

Ponadto, jeśli Hiszpan nie chce Ozila, to mówi wprost, ze nie biore gościa bo mam innych itd a nie pierniczy farmazony o ligowe starcia a pozniej kładzie na Niemcu lage...

Zachowanie gimnazjalne.

@kkam195: Ponoć październik.

@_Dennis_Bergkamp_:
Dokładnie tak! Arsenal obecnie to zbieranina gości, licząca na błysk geniusza jakiejś indywidualności oraz bramek Auby, kóry jak mówie w końcu się zatnie...!
Zero pressingu, zero gry piłką, zero stylu.
Wytłumaczy mi ktoś sytuacje z Ozilem? Po co ten gośc na konferencji mówi, że nie ma Ozila w czw bo chce mieć gotowego Niemca na ND, a potem sadza chłopa na ławce? Mydlenie oczu kibicom, Niemcowi? Chce mi ktoś powiedzieć, że Ozil jest słabszy niż Saka, Willock, czy choćby Pepe, który wygladą w defensywie tak jak Ozil, a w ataku mizernie? :)

@thegunner4life:
Krytykuje Emerego od tamtego sezonu, za ustawianie 9 defensywnych zawodników, już wtedy byłem za odejściem Hiszpana, bo to anty futbol. Jednak tłumaczenia były to 1 sezon. Obecnie będę słuchał "gościu to 2 sezon," a nie daj Boże w przyszłym sezonie " to 3 sezon, 4 będzie decydujący"
Teraz po prostu pod każdym postem będę podkreślał chęć zwolnienia tego gościa. Styl, który che wprowadzić pasuje do Wast Ham, czy Evertonu.

Chcę oglądać Arsenal ofensywny, kreatywny, miażdzący rywali pressingiem, zwłaszcza takich jak Aston Villa czy Watford. GRAMY FATALNIE I WYGRYWAMY CUDEM!
Plują na nas, Wy mówicie, że deszcz pada!
PS Jaki Arsenal jest fatalny udowodniło nam CIty w tej kolejce!
Hiszpan out

Reasumując, Arsenal emerego obecnie jest:
-> bezstylowy
-> bezpłciowy
-> broniący się, pozwalający oddawać X strzałów na bramkę Leno.
-> zdobywający punkty tylko i wyłącznie przez indywidualności.
* Chciałbym jednocześnie zaznaczyć, iż Auba w końcu się zatnie, a co więcej graliśmy dopiero z fatalnym Watfordem, Newcastle, czy Villą. Zobaczcie, gdzie znajdują się te drużyny.
Poza jedną połową z Tottenhamem, nie zagraliśmy ani jednego meczu na poziomie nawet nie dobrym, ale przyzwoitym.
Możecie mnie krytykować, jestem pierwszym oficjalnym gościem, ktr żąda zmiany emerego :)
Nie taki Arsenal chciałem. Zabijanie futbolu, bronienie, urwa my nie jesteśmy dziadami, którzy walczą o byt w PL!! MY GRAMY O LM!
OUT!

Cześć,

Kolejny fatalny mecz w wykonaniu Arsenalu. Poza pokazaniem charakteru, uważam, że Villa była zespołem lepszym.
Jakim cudem, przyjeżdza beniaminek, obecnie 18 drużyna ligi i w ciągu 25 pierwszych minut oddają 5 celnych strzałów na bramkę Leno.
Fatalny Niles, objeżdzany ostatnio jak dziecko przez Dele, wczoraj również niepewny, chaotyczny. Dramatyczny. Oby bez kontuzji, ale na dłużej zasiadł na ławce rezerwowych.
Xhaka, idz pan w **j.
Guendozi, nie wiedziałem ze kiedyś to napisze, ale za ambicje masz +.
Styl, który prezentuje Arsenal emerego jest, w ogóle nie ma stylu. To jest przypadek. Przypadek, że mamy Aube i kilk innych jednostek, które ratją nam kolejny raz tyłek.

Mydlenie oczu panie emery poziom expert. Brakuje z Wengi tylko słowa jakość. Gramy ofensywnie przecież, daj pan sobie spokój. To nie to.

A z Ozilem to już pan dowalił do pieca po całośći, nie biore Niemca na LE, chce żeby był w pełni gotowy na niedziele i wystawiasz Sake? Ok rozumiem, strzelił, asystował, ale przez 70 minut z Eintrach grał padake! Rozumiem nagroda, ale 20 minut.

Za skład -
Za Ozila -
Za brak stylu 3X nie
Plują na nas, wy piszecie, że deszcz pada!
emery max everton.

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 11:00

Emery zapytany czemu nie wziął Ozila, odpowiedział ze woli go mieć w pełni gotowego na niedziel. Jeśli nie zagra Ozilem zwątpię w tego chłopa całkowicie.
Nie rozumiem też czemu wczoraj nie dał zagrać Pepe od 1 minuty. Gość ewidentnie ma potencjał, choć w defensywie kłapie jak Ozil, dziwne ze nikt o tym nic nie pisze. Potrzebuje minut, potrzebuje bramki, nabrać pewności, wczoraj byłby o idealny mecz dla niego, skoro Afc grało 90% meczu z kontry. Przecież Pepe nie był na przerwie reprezentacyjnej, bo chciał trenować. Moim zdaniem to błąd Emerego. Co uważacie?

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 10:37

Czasy się zmieniły, PL również. O top 4 bije się coraz więcej zespołów. Dlatego LE jest ważna. Zobaczcie od kilku sezonów jak kluby z PL zaczęły traktować te rozgrywki. Mowa oczywiście o zespołach, które biją się na krajowym podwórku również o LM. Manchester, Chelsea, Arsenal. Zaczyna być to łatwiejsza droga o LM niż top4. Może na tym etapie nie należy do niej przykuwać większej uwai, jednak potem walka jest już z dobrymi zespołami, tak jak w tamtym sezonie z Napoli. Przecież to pokojnie mógłby być mecz na poziomie fazy pucharowej LM.

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 10:13

Co do Guendo, moim skromnym zdaniem, gosc jest na wyrost wszedzie chwalony. Dla mnie gosc ma potencjal, ale jest chaotyczny, masa niedokladnosci, to co zagral dwie pilki w naszym polu karnym z Watfordem to kryminal!! Cud ze tylko po wtopie sokratisa padla bramka ;)
Statystyki francuza rowniez mizerne.
No ale jest super, jest pupilem Unaia bo gryzie trawe i psuje do koncepcji defensywnej :)
Nie podpisuje sie pod tym, nie o taki Arsenal walczylem. Przykro mi ale chcialbym zwolnienia Emerego, ten gosc pasuje stylem moze do evertonu ;)

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 10:09

@ArsenalChampion:
O czym Ty gosciu piszesz? Jaki jeden slabszy mecz?:)
To moze powiedz kiedy Arsenal zagral dobry mecz?
Z Newcastel? Moze z Burney? Hmm z Lfc? Moze z Totkami, choc tu musze powiedziec ze druga polowa byla dobra. Czy moze wczoraj mino 3-0 bylo fenomenalnie?;)

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 10:03

@kamil47:
Czy ja napisalem ze Wenger nie popelnial bledow? Kazdy je popelnia. Tak jak mowisz ostatnie dwa sezony Wengi byly slabe. Nie chce tu nikogo usprawiedliwiac, ale praca gdzie kazdy chce Twojego zwolenienia, nie sa za Toba kibice na pewno nie jest latwa. Jednak nie o tym ta dyskusja.
Ja poddaje krytyce Emerego. Jego wizje. Statystyki nie klamia. Gramy w uj defensywnie. Na bramke Leno rywale oddaje mase strzalow. To jest Arsenal. Mamy niesamowice duza perspektywe ofensywna a my z niej w ogole nie korzystamy. Wczoraj Borek nawet cytowal slowa Nailsa, czemj ustawia go tak defensywnie.
Arsenal posiadal pilke, Arsenal gral ofensywnie, kreatywnie i oddawal X strzalow na bramke rywali. Obecnie wyglada to odmiennie, ale to calkowicie odmiennie. To my sie bronimy. Czy to gramy z Lfc, gdzie to bylo oczywiste, czy z slabiutkim w tym sezonie Watfordem. Nie powiesz mi ze z Newcastle zagralismy dobrze? A moze z Burnley u siebie!? Gdzie rowniez sie bronilismy.
Do tego wszystkiego dochodzi sytuacja z Ozilem.
Nie pojmuje tego, jesli juz u nas jest. Zarabia tyle floty. Jak mozna nie korzystac z jego uslug. Kurde, gosc jest genialna dycha jak jest w formie. Nikt mnie nie przekona ze nie. Zagral w tym sezonie raz z Watfordem. Dal genialna adyste 2 stopnia.
Jestem zwolennikiem teorii, jesli nie potrafisz wykorzystac potencjalu takiego zawodnika, to z toba cos nie tak. No tak, ale jak ma byc, skoro nie pasuje do koncepcji gryzienia trawy i grania ultra defensywnie. Swoja droga, Pepe chcecie mi powiedziec ze gra mega super, lepiej niz Ozil nawet w defensywie?
Nie podoba mi sie ten styl. 3 razy nie dla tego gosci.

Komentowany temat: Znakomity start Arsenalu w LE, wygrana 3-0 z Eintrachtem 20.09.2019, 09:31

Niestety, ale poza znakomitym wynikiem nalezy Emerego poddac duzej krytyce. Jest to kolejne juz spotkanie, gdzie Arsenal, potworze Arsenal jest zepchniety do grubej defensywy. Taktyka polegajaca jak u pana Brzeczka laga na Lewego, u nas na Aube przepraszam ale nie tedy droga. To jest Arsenal. W tym klubie sie zakochalem, dzieki Wengerowi. Dzieki jego znakomitej ofensywnej taktyce, graniu z klepki, nie bez powodu mowili sie o nas mala Barcelona. Teraz wyglada to jak united za mourinho.
Owszem 3 punkty ciesza, ale nic poza tym. No moze postawa Martineza i ze w koncu na zero z tylu. Zagralismy fatalnie! Skoncz panie mydlic oczy! Ty chyba nie wiesz co to znaczy pressing. Eintracht pilkarsko wygladal 3 klasy wyzej. Nieskutecznosc, inna bajka, w innym dniu dostalibysmy 3 bramki minimum. NIE TEDE DROGA EMERY.
Arsenal gral zawsze ofensywnie NIE ZMIENIAJ TEGO! Idz do Evertonu jak chcesz tak grac.
Wiedzialem ze bede tesknil za Wenga, ale nie wiedzialem ze tak szybko!
Pozdrawiam

Komentowany temat: Emery po meczu z Eintrachtem 20.09.2019, 09:25

Niestety, ale poza znakomitym wynikiem nalezy Emerego poddac duzej krytyce. Jest to kolejne juz spotkanie, gdzie Arsenal, potworze Arsenal jest zepchniety do grubej defensywy. Taktyka polegajaca jak u pana Brzeczka laga na Lewego, u nas na Aube przepraszam ale nie tedy droga. To jest Arsenal. W tym klubie sie zakochalem, dzieki Wengerowi. Dzieki jego znakomitej ofensywnej taktyce, graniu z klepki, nie bez powodu mowili sie o nas mala Barcelona. Teraz wyglada to jak united za mourinho. Owszem 3 punkty ciesza, ale nic poza tym. No moze postawa Martineza i ze w koncu na zero z tylu. Zagralismy fatalnie! Skoncz panie mydlic oczy! Ty chyba nie wiesz co to znaczy pressing. Eintracht pilkarsko wygladal 3 klasy wyzej. Nieskutecznosc, inna bajka, w innym dniu dostalibysmy 3 bramki minimum. NIE TEDE DROGA EMERY. Arsenal gral zawsze ofensywnie NIE ZMIENIAJ TEGO! Idz do Evertonu jak chcesz tak grac. Pozdrawiam

Komentowany temat: Kolejne doniesienia w sprawie transferu Özila 08.07.2019, 21:24

Dla mnie to wciąż genialny zawodnik, oby został i pokazał wszystkim hejterom środkowy palec :)

Komentowany temat: Giroud przed meczem z Arsenalem 21.05.2019, 11:38

Może dlatego, iż obecny Arsenal nie gra futbolu widowiskowego. Ciężko się wam dziwić, mnie też to irytuje, jestem pierwszą osobą ktr krytykuje taki futbol i taką jego wizję. Park the buss, nie tędy droga. Emery swego czasu wystawiał nawet 8 defensywnych zawodników. Za Wengera krytykowałem wystawianie nieudolnego Ramsey`a a w tym sezonie marzyłem, żeby grał... :) Ironia losu.

Komentowany temat: Giroud przed meczem z Arsenalem 21.05.2019, 11:28

A co ma pwoiedzieć, że w jego żyłach płynie rocket fuel Arsenalu?:D Na litość boską, szacunek ma do Arsenalu, Arsenal do niego. Gra w Chelsea i koniec. Nie pierd... niegdyś głupot, że nigdy tam nie zagra jak cesc...

Komentowany temat: Zatrzymać portugalską watahę: Wolves vs Arsenal 24.04.2019, 08:48

To jest trochę taka mała karuzela. Po słabych występach nagle zagramy dobrze i wygramy :D takie mam przeczucie, choć ta kolejka mocno zwariowana. Szkoda ze totki wczoraj wygrały, dzisiaj win musimy :)

Komentowany temat: Zatrzymać portugalską watahę: Wolves vs Arsenal 24.04.2019, 08:38

Pany, w Tv dzisiaj tylko zwycięstwo City czy Arsenal też puszczą?

Komentowany temat: Unai Emery po meczu z Bournemouth 28.02.2019, 12:03

@coooyg11:
Oj, ludzie, wystawia go Emery w każdym meczu wiec spoczywa na nim taka sama odpowiedzialność jak na innym zawodniku.
Po wtóre, piszecie - ma inne zadania itd bo jest defensywny. Jakimś dziwnym trafem internet wyśmiewa Jorginho z tego samego powodu, ale nie no Guendozi jest młody, jego to nie dotyczy.
Powtórze, to jest Arsenal, skoro nie jest gotowy to niech gra końcówki, proste.

Komentowany temat: Unai Emery po meczu z Bournemouth 28.02.2019, 11:55

Przepraszam bardzo, to będziemy usprawiedliwiać gościa kolejne kilka lat bo jest młody? Żartujecie chyba, to jest Arsenal a nie West Ham.
Dostał minę? Wychodzi do podania to jest mina? Minę to dostał gość, obrócony do bramkarza plecami co padła bramka na 0-3 nie pamiętam w jakim meczu, ale w weekendowej kolejce.
Jest młody, a gra w każdym spotkaniu, to znaczy, że Emery w niego wierzy, ma do gościa zaufanie, więc marne są te wybielania pana Czupryny. Xhake, czy innego kopacza byście za to zjedli. Nie wiem co to za moda nastała na tego zawodnika. Chaos, lekceważące zagrania, ale gryzie trawę. Nie przekonuje mnie ta postać, a Torreira 5 półek wyżej.

Komentowany temat: Unai Emery po meczu z Bournemouth 28.02.2019, 09:52

@MarkOvermars:
Dlatego, że ma 19 lat to ma taryfę ulgową i ma grać w każdym meczu? Gdyby Ozil tak stracił to byście go zjedli. Myślenie irracjonalne.

Komentowany temat: Unai Emery po meczu z Bournemouth 28.02.2019, 09:13

Ozil maestro. Ta asysta, palce lizać, 9/10 by strzelało, Iwobi by kiwał. Genialne.
Guendozi, czupryna w formie. kolejne minuty już ponad 1700 0 bramek 1 asysa dla Bormouth, szanuje.

Komentowany temat: Umocnić pozycję w czwórce. Arsenal - Bournemouth 27.02.2019, 13:27

Ok, czyli jestem fatalny 1528 :DD

Komentowany temat: Umocnić pozycję w czwórce. Arsenal - Bournemouth 27.02.2019, 13:21

@simson16 W sumie ile ?:P Chce zobaczyć, czy jestem fatalny :DD

Komentowany temat: Umocnić pozycję w czwórce. Arsenal - Bournemouth 27.02.2019, 13:19

W weekend gramy z Totkami, Auba na szpicy na kontry. Tak to sobie rozplanowałem, dlatego dziś Laca musi grać.
@simson16 ile pkt?:P

Komentowany temat: Umocnić pozycję w czwórce. Arsenal - Bournemouth 27.02.2019, 13:14

Dałem Laca na C, nie straszcie, że nie zagra :D
Dajecie aż 4 ofensywnych zawodników?

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 18:13

@kamil47:
Przeczytaj raz jeszcze, uważnie.
Cała wypowiedz od słów "osobiście..." tyczy się Guendoziego, nie Torreiry.

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 13:52

@brachol23:
Nie krytykuje wyników, pozycji w tabeli.
Krytykuje styl gry, defensywny styl gry, którego nie zaakceptuje.
Ustawiania 8 zawodników defensywnych na słabe Hudder czy Bate.
Graniem w pomocy obrońcom. Odstawianiem od składu kreatywnych zawodników, Ramseya czy Ozila.
Wypożyczył gość Suareza, ten jednak też nie pasuje. Z kim ma się ogrywać jak nie ze słabym Bate czy Hudder? On też nie gryzie trawy?

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 13:36

@Sandbead:
Obecnie na pewno nie jest, bo nie ma zaufania ze strony managera, nie gra, jest w konflikcie, więc jak ma być najlepszy?
Rozróżniajmy, ja mowie o umiejętnościach czysto piłkarskich. O wyszkoleniu technicznym, o przeglądzie pola.
Dlaczego wszyscy oczekiwaliśmy od Ozila, że wygra na mecz w pojedynkę? Czemu nie oczekujemy tego od Iwobiego, Mikiego, czy Xhaki? Przecież grają w wyjściowej 11, to znaczy, że muszą być lepsi od Ozila :DD

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 13:33

@coooyg11:
Przyjacielu, ja to wszystko rozumiem. Śmiem jednak twierdzić, że Torreira jest piłkarsko 2 klasy wyżej.
Osobiście drażni mnie ten zawodnik.
Jest chaotyczny.
Mnóstwo strat.
Pokaż mi drugiego zawodnika, który po podaniu po ziemi do najbliższego zawodnika biegnie za podaniem. To jest elementarz. Powinien szukać wolnej strefy. To są błędy, które są istotne. Mówimy o najlepszej lidze świata.
Oczywiście, wyróżnia się na tle innych zawodników, tak jak piszesz. Jednak wyróżnia się wobec Xhaki, Iwobiego czy Kolasiniaca, który chciałbym zaznaczyć nie gra na swojej pozycji. To świadczy tylko o tym, jak słabą mamy wyjściową 11.
Osobiście, myślę, że gość nie grałby w żadnym z zespołów z top4 w wyjściowej 11.
Oczywiście kluczem tego jest to, że ma 19 lat. Jego wartość rośnie. Jednak Arsenal nie może opierać całego ciężaru na tym zawodniku, a gość gra w każdym meczu...
+ Tutaj oczywiście brakuje odpowiedniego balansu. Nie ma przed nim kreatywnego zawodnika, więc gość stara się nagle robić wszystko...

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 12:50

@patryksz:
Każdy normalny trener mając taką kadrę budowałby skład od Ozila. Osoby piszący, że Niemiec sie nie nadaje okłamują samych siebie.
Winny jest trener, który nie potrafi ustawić zespół pod swojego najlepszego zawodnika i koniec kropka. Chciałbym zaznaczyć, iż taka sama sytuacja miała miejsce w Manu, tylko Mourinho był o tyle inteligentniejszy od Hiszpana, że grał tym Pogbą. Dlaczego? Bo wiedział, że jest jednym z naj, jak nie najlepszym zawodnikiem w jego kadrze!
No nie pasuje bo nie gryzie trawy, to mnie najbardziej śmieszy :DD

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 11:55

Dla przypomnienia mamy także Ramseya, wypożyczonego Suareza i Ozila. Ja nie mówię, że Ozil ma grać w każdym meczu. Są spotkania, gdzie sam bym go na ławie posadził. Na litość boską, ale jakiś zawodnik, który potrafi kreować sytuacje musi grać. Zobaczmy jak gra City? Ma jednego defensywnego Fernandinho, a obok nich 2 kreatywnych zawodników. Musi być równowaga, a obecnie jej NIE MA! Kulejemy w defensywie i w ofensywie, serio tego nie widzicie?
Wygramy dzisiaj z Bate i będą kolejne komentarze, gdzie Ci Emeryoutowce. Kurde my powinniśmy ich rozjechac minimum 6-0 w dwumeczu, a nie cieszyć się, że będzie awans, miejmy taką nadzieje...

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 11:48

@ljungberg77: No tak wygramy Xhaka Guendozim i Toreirra w środku pola.

Istnieje coś takiego jak balans. Trzeba umieć to odpowiednio zestawić. Jest defensywa jest ofensywa. Pomocnik jest od tego i tego. Skoro Torreira to DP to gdzie jest zawodnik odpowiedzialny za kreowanie gry?
Masz rację, pierwszym obrońcom jest napastnik. Wobec tego, co piszecie wygramy spotkania tym, że biegamy ? Przecież napisał Pan Brachol, że biegamy najwięcej w PL? Noi co??
Ja nie mówię, że Ozil walczy, ale jest świetnym kreatorem gry i tego nikt mu nie odbierze.

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 11:31

@brachol23:
1) Ty ją znasz, ok. Masz racje. Co do "wypocin", masz już 13 lat i potrafisz skonstruować argumenty na poziomie?
Najwięcej biegającą drużyna w premier league. Wow. Dają za to puchary? No tak kiedyś ktoś mądrzejszy powiedział lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Zresztą przecież w środku pomocy mamy 3 przecinaków, którzy gryza trawę, jaki z tego jest efekt?
Krytyka jest potrzebna, jeśli coś mi nie pasuje, krytykuje, chyba proste. Tobie pasuje taki styl, Twoja sprawa, jednak mnie i wielu innym osobom nie.
Ja szanuje Wasze podejście, oczekuje więc tego samego :)
Parkuj buss gdzie indziej panie Emery!

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 10:19

@Sandbead: Ok, teraz zejdźmy na ziemię.
Tłumaczyłem to już kilka razy, wytłumaczę po raz kolejny.

Nie rozmawiajmy o panu Guardioli, który wszędzie przychodzi na gotowy projekt, do najlepszych i najbogatszych klubów. To o czym Ty piszesz miało by w pełni odniesienie ale właśnie w takich klubach. Guardiola odstawi gościa, sprzeda w najbliższym okienku transferowym a na jego miejsce sprowadzi 2-3 pasujących jego zdaniem do jego założeń.

Teraz wróćmy do Arsenalu. U nas takiej sytuacji nie ma i nie będzie. Granie przeciwko Ozilowi jest nieprofesjonalne. Ozil potrzebuje zaufania, potrzebuje pochwał, to taki zawodnik. W razie ich braku i ciągłej krytyki Niemaszek znika. Dwa, jeśli chcemy go sprzedać to takie zagrania, jak nie branie Niemca nawet do 18 meczowej powoduje, że jego wartość makabrycznie spada. Co za tym idzie sprzedamy go za grosze. Po trzecie, jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Ozil jest najlepszym zawodnikiem pod względem technicznym i pod względem piłkarskim. Nie oszukujmy się, nasza gra wygląda FATALNIE. Makabrycznie w defensywie i nic w ofensywie. Nie ma żadnej równowagi. Granie 8 zawodnikami defensywnymi przeciwko drużynom pokroju Huddersfield czy Bate jest totalną porażką, co akurat pięknie odzwierciedla nasz ostatni wynik. Emery w końcu może pójdzie po rozum do głowy.

Jeśli Wam odpowiada taki styl, a raczej jego brak to ja to rozumiem. Mnie to nie pasuje. Emery robi z Arsenalu to co Mou w Manu. Murowanie bramki nie tędy droga Panie Emery. Śmiem postawić tezę, iż defensywa na której tak skupia się obecny szkoleniowiec, jest słabsza niż ta za Wengera. Wiem zaraz ktoś napisze to przecież dopiero pół sezonu, owszem pół ale przecież gra 8 defensywnymi zawodnikami nie 3 czy 4, jak grał Wenga!

Co do Twojej ostatniej wypowiedzi, ja nie neguje sprzedaży Niemca. Uważam, że tak powinno się stać. Ozil zasłguje na grę w lepszym piłkarsko klubie i wówczas pokazałby na co go stać. Tutaj ma do gry messiego w postaci Iwobiego, Guendoziego wybitnego rzekomo zawodnika, którym jarają się niemal wszysyc bo gryzie trawe. Jakie ma statystyki? 1600 min i 0 bramek i 0 asyst. Niesamowity. Torreira piłkarsko zajda go na śniadanie :) Kiedyś zachwycał się świat Fabregasem, Nasrim czy Hleb`em, teraz Mateou bo biega :D Świat zwariował.
#STOP PARK THE BUSS :)

Komentowany temat: Gnabry: Özil najlepszym zawodnikiem, z którym grałem 21.02.2019, 09:39

@patryksz:
No widzisz, jestem dokładnie tego samego zdania. Uwielbiam ofensywną piłkę, może to dlatego. Mówiłem jak wszyscy się cieszyli z odejścia Arsen`a, że jeszce za nim zatęsknimy! Defensywa za jego ostanich lat była mizerna, teraz patrząc, że gramy 8 defensywnymi zawodnikami jest chyba jeszcze gorsza. Szkoda ze nie mierzymy się teraz z takim Bayernem jak za Wengera. Wynik mógłby być znacznie wyższy mimo grania taką liczbą defensorów. Uważam to za zabijanie futbolu, a nie korzystanie z usług Ozila za totalną dziecinadę ze strony obrażonego Emerego :)

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 08:46

Podniosę jeszcze jedno, jeśli myślicie, że Ozil zacznie biegać walczyć itd to jesteście w błędzie. Jeśli panowie nie podadzą sobie ręki i nie zaczną od "nowa", to nic z tego nie będzie. Z drugiej strony co ma sobie myśleć niegdyś uważany za najlepszą 10 świata pomocnik, gdzie nie łapie się do żałosnej 18 meczowej, gdzie przy normalnych relacjach między ludzkich 90% tej 18 powinna czyścić mu buty.
Leniwy, arogancki, brzmicie jak Severus Snape mający problem do Pottera :DD

Komentowany temat: Emery o Özilu: Przyszłość jest w jego rękach 21.02.2019, 08:38

"Jak trwoga to do Boga"
Panu "defensywa" zaczyna się wymykać spod kontroli tonący stateczek.
Nagle przypomina sobie o Ozilu, no tak dzisiaj musi zagrać wbrew sobie, nie ma prawa wystawić 8 defensywnych zawodników. Przykre, w końcu zobaczymy normalnie ustawiony Arsenal?
Stop park the buss.

Komentowany temat: Gnabry: Özil najlepszym zawodnikiem, z którym grałem 20.02.2019, 13:27

@patryksz:
Dlatego cały czas powtarzam i powtarzał będę, Arsenal znalazł kozła ofiarnego w postaci Ozila, gdyż nie pasuje do koncepcji murowania pana Emerego. Nie biega, nie robi wślizgów i nie gryzie trawy, dlatego wyżej ceni się obecnie pana czuprynę, który poza tym, że gryzie trawę jest mizerny. Dla potwierdzenia tej tezy, idealnie obrazują rekordowe jego statystyki. 1600 minut w PL ZERO asyst, ZERO bramek. Zaraz ktoś powie, ale to jest DP, no tak, a gdzie ofensywny pomocnik?
Osobiście nie pasuje mi styl Hiszpana, to jest Arsenal, Arsenal, który niegdyś był porównywany do Barcelony. Nie bez powodów nazywany małą Barceloną! A nie Sevilla, nie Evertonem, gdzie murowanie zadowoliłoby kibiców bo wygraliby z nim puchar ligii.
Nadciąga park the buss, niestety!
W czwartek, z Bate, jeśli wyjdziemy po raz kolejny bez kreatywnego pomocnika, bez balansu między defensywą a ofensywą, lecz z 8 defensywnymi zawodnikami, będę pierwszym oficjalnym emeryOUT`owcem.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City38287391
2. Arsenal38285589
3. Liverpool382410482
4. Aston Villa382081068
5. Tottenham382061266
6. Chelsea381891163
7. Newcastle381861460
8. Manchester United381861460
9. West Ham3814101452
10. Crystal Palace3813101549
11. Brighton3812121448
12. Bournemouth381391648
13. Fulham381381747
14. Wolves381371846
15. Everton381391640
16. Brentford381091939
17. Nottingham Forest38992032
18. Luton38682426
19. Burnley38592424
20. Sheffield Utd38372816
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com