Komentarze użytkownika metjuAFC

Znaleziono 6696 komentarzy użytkownika metjuAFC.
Pokazuję stronę 1 z 168 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Arsenal vs Newcastle: Walka o powrót na szczyt 25.04.2026, 07:18

Dziś tylko zwycięstwo. Gramy u siebie, podrażnieni ostatnimi występami. Newcastle jest w gorszej formie w dodatku bez Gordona, Joelintona, Livramento i Schara.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 22:19

@KapitanJack10: no właśnie tylko jaki był w takim razie pomysł na Havertza? Pozycja nr 8? Przecież on się tam totalnie nie nadaje. To twór Artety, który czasem zagra przyzwoicie. I to kolejna kwota wywalona na innowację, która się nie udała.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 22:10

@DyktatorArsene: i to za defensywnego pomocnika, który powinien był zejść wcześniej, bo nie dość że nie był żadną wartością dodaną to jeszcze była to sytuacja gdzie goniliśmy wynik.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 22:07

@Traitor: od odejścia Auby nie mieliśmy napastnika, który dałby tej drużynie to co powinien dawać zawodnik na pozycji nr 9 czyli minimum 20 bramek na sezon. Szwed niestety się nie sprawdził, choć tutaj poczekam jeszcze na drugi sezon. Niestety już widać, że to chyba nie ta bajka. Havertz z kolei to kolejny dziwny wymysł Artety. Pomocniko-napastnik, który potrafi znaleźć się świetnie w polu karnym i strzelić ważną bramkę po czym spartolić kolejnych kilka okazji. I te te jego irytujące decyzje gdzie fauluje w ofensywie, zagra ręką czy położy się licząc na karniaka.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 21:58

@pawulon: początek był obiecujący, niestety im dalej w sezon było tylko gorzej. Za wolny, spóźniony i odpuszczający. Cały czas schowany, bardzo niedokładny i zagrywający na alibi. Dziś też wpuścił pod pole karne O'Reillego.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 21:55

@pawulon: bo to defensywny pomocnik, a nie żadna ósemka. On powinien odebrać/przeciąć i oddać piłkę rozgrywającemu, który pokaże mu się do podania. Arteta znów chce stworzyć jakąś hybrydę, która po prostu się nie sprawdza.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 21:52

Bardzo słabo zagrał dziś Gabriel, reszta obrony również dość elektryczna. Zawiódł też środek pola, ale w sumie środek gra słabo od kilku jak nie kilkunastu spotkań. Powodem niestety jest złe zestawienie. Rice i Zubi to bardzo niedopasowany duet. Rice to rasowa 6. On musi mieć partnera, który pokaże się do podania po przechwycie. Tymczasem wciąż dubluje się z Zubim.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 21:39

Najzabawniejsze jeat to, że latem warto byłoby zakontraktować napastnika i środkowego pomocnika. To tylko pokazuje jak przeprowadzone były transfery.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 20:38

@Garfield_pl: fakt, przyznać trzeba, że progres jest duży, ale za półfinały i 2 miejsca nie ma trofeów.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 20:36

Nasz terminarz wcale nie jest taki sprzyjający. Za tydzień Newcastle, potem Fulham, z którym grać nie lubimy. Jest jeszcze walczące o utrzymanie WHU i wyjazd do Palace, który w sumie (oby nie) może już nie mieć żadnego znaczenia. I tu zauważalna jest ta różnica pomiędzy City a AFC. Manchester kiedy musi po prostu punktuje i wygrywa, Arsenal zabija sam siebie.

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 19.04.2026, 20:06

@pawulon: dokładnie. Rice to 6tka zkrwi i kości. To Arteta robi z niego na siłę 8mkę. Declan przed sobą powinien mieć Odegaarda i środkowego pomocnika, a nie bojaźliwego i chowającego się dublera.

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 19.04.2026, 20:03

Nadzieja jeszcze się tli, ale najgorsze jest to, że nie wszystko już zalezy od samego Arsenalu. Nie przegramy tutułu tym meczem tylko wtopami z Wilkami, Bou czy nie dowiezieniem remisów z Villą/Sunderlandem. Szkoda, że przy tak potężnych pieniądzach wydanych na zawodników na skrzydłach nadal biega Trossard czy Martinelli czyli ustawienie fabryczneod 4 sezonów. W środku pola za to mamy najdroższego przeciętniaka w histroii klubu (czytaj Zubimendi), który kolejny mecz z rzędu odpuszcza zawodnikowi biegnącemu w pole karne. Dziś bardzo słabo zagrał Rice, Gabriel i Martinelli. Ode coś tam próbował i mógł mieć nawet świetną asystę, ale niestety hybryda pomocniko-napastnika nie dała rady. Cóż czekamy do ostatniej kolejki i modlimy się o potknięcie City.

Komentowany temat: Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem! 17.04.2026, 22:17

Piszecie tu o Jorginho. Bardzo miło wspominam tego zawodnika. Miewał gorsze mecze, ale zaraz po transferze był dużą wartością dodaną. Fajnie pokazywał się do podań i potrafił zagrać coś ekstra do przodu. Niestety obecnie problemem jest to, że Arteta na siłę chce grać dwiema 6-stkami, które zmieniają się w kierunku wyżej-niżej w zależności od potrzeb. Niestety nie funkcjonuje to w parze Zubimendi-Rice tak jak to miało miejsce w przypadku pary Rice-Partey.

Słodko-gorzki ten awans ale cel osiągnięty. Nie pogniewam się za taki rezultat w niedzielę chociaż będzie piekielnie ciężko bo nasi są totalnie zmęczeni, a w ofensywie hula wiatr. Nie możemy stracić bramki, bo nie zdołamy strzelić.

Noe wiem czy City wyjdzie z szatni po tym widowisku. Oni są przerażeni

Nie no na kolejny sezon koniecznie zestaw na lewe skrzydło musi zostać ten sam!

Kurczę twn Havertz to jednak typowy zadaniowiec. Naprawdę za te pieniądze można było moeć kogoś innego i lepszym profilu.

Dowman ok, ale holownik trochę z niego.

@Szogun: dobre inwestycje

Gyo i Havertz nie kosztowali łącznie prawie 130 baniek prawda?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 11:19

@vitold: tu nie chodzi o jeden przypadek. On stawia się za każdym razem w roli przegranego co najwidoczniej motywuje jego zespół.
@marimoshi: mówił dodatkowo jak to trudno nas pokonać.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 11:08

@vitold: coś tam jednak musi działać skoro nasi potrafią wyjść ze zwieszonymi głowami na domowy mecz z Wisienkami, które nie wygrały od 5 spotkań i przyjeżdżają do lidera PL.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 10:42

Widzieliście wypowiedzi Pepa o Arsenalu, naszej grze w LM i spotkaniu pomiędzy obiema ekipami? Nie przepadam za nim i to bardzo, ale trzeba przyznać, że gość umie w gierki psychologiczne. Nieźle też idzie mu zrzucanie presji ze swoich zawodników i przerzucanie jej na rywali. Marzę o zwycięstwie w PL. Chciałbym żeby to był TEN sezon. Przed pierwszym gwizdkiem wszystko jest możliwe. Na Etihad będzie strasznie teudno, ale to nie jest nie do zrobienia.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 10:19

Arteta musi zrobić wszystko żeby nie przegrać na Etihad. Remis w obecnej sytuacji to będzie świetny rezultat. Arsenal na pewno nie może wyjść takim środkiem pola jak wczoraj bo Obywatele przejmą tę strefę boiska od pierwszej minuty. Może warto postawić na Norgaarda? Nie sądzę żeby zagrał gorzej niż Zubimendi, a przynajmniej nie będzie taki bojaźliwy i pokaże się czasem do podania. Dobrze byłoby też mieć w składzie zdrowego Timbera , bo prawa strona wyglądała wczoraj dramatycznie w każdym zestawieniu.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 22:37

@Mastec30: o Parteyu się nie wypowiadałem więc to raczej nie ślepota. Thomas był świetny, ale pod warunkiem, że był dostępny, a z tym było słabo. Owszem, też popełniał błędy, ale jednak potrafił zrobić przewagę i odciążyć Rice'a, który teraz haruje za dwóch. Arteta uparcie stawia na Zubimendiego, który naprawdę daje niewiele, a w dodatku popełnia dużo błędów i to nie tylko tych prowadzących do straty gola, ale też tych prostych jak chociażby podanie.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 22:08

@Mastec30: szanuję opinię, ale nie zgodzę się do końca. Wejście owszem miał niezłe, ale gole, które zdobył bilansowały się z liczbą błędów, które popełnił, a które doprowadziły do straty bramek przez Arsenal. Teraz gra na alibi. Dzisiaj nawet Ben pokazywał żeby wychodził do podań.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 21:54

@BizoNxd6: dokładnie. To jedna z głównych przyczyn obecnego stanu rzeczy. Zubiego po prostu zweryfikowała angielska piłka. Nie kupuję tłumaczenia, że jest on zajechany. Czy taki stan rzeczy tłumaczyłby to, że zawodnik nie pokazuje sìe do podań, chowa się za rywalami i nie podaje do przodu? Chyba nie

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 19:39

Zwróciliście może uwagę jak padła druga bramka i kto był w nią zamieszany? Nie kto inny jak pewien Hiszpański "defensywny pomocnik", który koncertowo odpuścił krycie Scotta. Smutne, że Rice musi grać sam w śrosku pola.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 19:27

Dodam jeszcze, że przy tak dużej kwocie wydanej na transfery nadal mamy duże braki, a dodatkowo sprowadzeni zawodnicy nie wnieśli drużyny na wyższy poziom. Do tego lewe skrzydło wygląda tak samo źle od 2 sezonów. Jest i Havertz, który jako typ zadaniowca daje coś dopiero jeśli strzeli albo asystuje. W standardzie jest bardzo niedokładny i anemiczny z piłką przy nodze.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 19:21

Arsenal dziś rozczarował i to mocno. Z tego pompowanego balonika już dawno zaczęło uchodzić powietrze, tyle tylko, że teraz w większych ilościach. Moim zdaniem Arteta słabo coa****e i uprawia nieskuteczny mentoring. Zawodnicy wyglądają na zniszczonych psychicznie i strasznie kruchych. Naprawdę chciałbym, żeby dowieźli w tym sezonie, ale patrząc na to jak wygląda gra nie mam przekonania, że się uda. Arteta zakupem Zubimendiego wykastrował nasz środek pola. Przegrywamy w tej strefie boiska właściwie z każdym rywalem z Premier League. Nie wiem czy zwróciliście uwagę w dzisiejszym meczu jak nawet White (też bardzo słaby) pokazywał Hiszpanowi gdzie ma wbiec. Zubi jak dla mnie jest dużo słabszy od Parteya i chyba nie przeskoczył też jakościowo Jorginho. To taki Denilson i późny Arteta tyle, że dużo droższy. Jeśli City wygra jutro i pokona nas za tydzień to obawiam się, że nie uda się utrzymać na fotelu lidera do końca rozgrywek.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:32

@RageBoy9: realnie patrząc jak wyjdziemy takim zestawem na City to zmiotą nas z planszy. Problemem jest środek pola, gdzie City nas zdominuje bo z samym Ricem (nie liczę Zubiego bo to duch) nie damy rady.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:27

Arteta nie potrafi ściągnąć z nich presji. Zabija ich pewność siebie. Dodatkowo zabija też jakikokwiek przejaw kreatywności. Nie wspomnę ile z jego transferów wypaliło bo póki co ciężko ocenić kogokolwiek wyżwj niżna 5. A środek pola? To jakiś żart. Zubimendi to flop nr 1

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:16

16 latek na ratunek. Brawo.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:13

Dowman za długo. Po co???

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:09

Arteta chyba chce żeby nas bardziej bolało

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:05

Dowman za długo. Po co to holowanie

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:04

Zubi kolejne 90 minut. Extra

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 14:14

Środek pola nam mocno osłabł i moim zdaniem przyczyną jest wprowadzenie Zubimendiego.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 14:02

Nie no Zubimendi to jest flop. Ile to jiż takich podań i ile to już takich słabych spotkań.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 13:58

Powiedzcie mi proszę co jest nie tak z Zubimendim. Przecież on się w ogóle nie pokazuje do podań. Cały czas schowany pomiędzy rywalami. Havertz za to jest bardzo niechlujny. Do tego dwóch jeźdźców bez głowy na skrzydłach i mamy co mamy.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady