Komentarze użytkownika ozzy95

Znaleziono 3142 komentarzy użytkownika ozzy95.
Pokazuję stronę 1 z 79 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 16.12.2025, 17:56

@Mizzou napisał: "W LM idzie nam bardzo dobrze, być może jest to związane z tym, że z większymi rywalami gramy u siebie."

no wcale nie chodzi o to, że zjadamy większość drużyn swoim wysokim i świetnie zorganizowanym pressingiem, kontrolą posiadania piłki, neutralizacją zagrożenia ze strony przeciwnika i dodajemy do tego zabójcze SFG. Najważniejsze, że gramy u siebie i to nam zrobiło bilans 6x win, 17 strzelonych bramek i 1 stracona.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 16.12.2025, 17:23

@Mizzou napisał: "In 2025, 32.7% of people aged 16-74 in the EU used generative artificial intelligence (AI) tools."

no właśnie, a jak się śledzi sociale, albo takiego Linkedina to wygląda jakby 120% korzystało.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 20:24

właśnie zdałem sobie sprawę, że City w sobotę gra przed nami. Mają WHU u siebie...cóż raczej na 99% wskoczą na fotel lidera, gdy my będziemy wychodzić na mecz z The Toffies. Trochę będzie presji nałożonej na naszych graczy i ich głowy, ale to nie zmienia faktu, że mamy tydzień na przegrupowanie sił, taktykę i może moment wytchnienia dla tych najbardziej dotychczas przeciążonych. Ta drużyna jest już tak długo budowana, by takie sprawdziany w końcu zdawać. Ale i tak pachnie mi to ciężarami.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 18:51

@sWinny napisał: "Nasz sztab medyczny jest do wymiany. Bardzo słabo to funkcjonuje. Multum kontuzji, 1/3 sezonu za nami a człowiek ma wrażenie, że jedziemy na oparach."

to chyba zbyt duże uproszczenie. Na pewno sztab medyczny ma wpływ na samo leczenie, odnowę po spotkaniach, czas powrotu rekonwalescentów, wyznaczanie markerów zmęczeniowych, ale w kwestii liczby kontuzji i ich rodzaju tutaj wymagałoby to większej analizy. Bo to też kwestia przygotowania fizycznego, zarządzania składem, intensywności grania w trakcie spotkań, no i indywidualnych predyspozycji zawodników. Problem jest i wymaga zbadania, ale nasz sztab już przechodził sporo zmian w ostatnim czasie. To jest coś co chyba powinno być na szczycie priorytetów klubu.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 14:16

@Topek napisał: "Pamiętajmy też o tym, co mówił Arteta - my ostatnio prawie w ogóle nie trenujemy, bo gramy co trzy dni i sama logistyka pochłania sporo czasu. Ciężko nawet korekty robić i analizować poprzednie spotkania"

Excuse FC :P

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 13:25

@Mastec30 napisał: "W ogóle dziwnie ten terminarz zrobiony bo z AV gramy 19 kolejkę czyli ostatnią w rundzie. W 20 kolejce gramy z Bournemouth, więc runde jesienną skończymy z 2 meczami z AV i 0 z Bournemouth"

a to nie jest tak, że wszyscy tak mają? Sprawdziłem po kolei City ma podobnie z Sunderlandem (mecz 6.12 i 1.01), Chelsea Z Bou, a Tottenham z Brentford. Nie pamiętam takiej sytuacji w przeszłości.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 13:21

Dopiero na powtórce zauważyłem, że Jesus od razu po golu na 2-1 mówi wszystkim dookoła "own goal", chłop od razu pokornie i sprawiedliwie przyznaje, że to nie jego zasługa, imię zobowiązuje :D

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 12:08

@Marzag napisał: "No tak, City w tym sezonie niepokonane."

Ale generalnie prawdę napisał, od trzech lat liczymy na potknięcia, a gdzieś tam po drodze nam się trafiają wpadki i tyle z przewagi. No niepokonane nie jest, ale spojrzałem na szybko i w 23/24 do połowy grudnia zaliczyli 3 porażki i 4 remisy w lidze, a potem w drugiej połowie sezonu byli bezbłędni. Akurat ich na tryb potwora stać zawsze, my mamy swoje problemy i zmartwienia, teraz skupianie się na rywalach nie ma sensu imo ale kogo jak kogo ich nie ma co lekceważyć. Gdzieś tam się potkną pewnie, ale pytanie czy my i swoich problemów mieć nie będziemy.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 11:05

@Mastec30 napisał: "Nie wiem czy to jest taki ewenement. To jest to co Trossard robi od zawsze jak do nas przyszedł. Wchodzi z ławki i strzela. To jest jego konik."

w sensie on sam w sobie to ewenement w skali całej naszej kadry pod względem produktywności w skali minut, poza tym gra nieszablonowo, szuka nieoczywistych rozwiązań. Tak, ale w tym sezonie zdążył już zaliczyć kilka świetnych występów od pierwszej minuty.

@Mastec30 napisał: "Właśnie najlepsze co teraz może dostać to minuty. Dużo w niego zainwestowaliśmy bo tam w tym wypo jest obowiązek i 50 baniek poleci na niego. Musi się zaadaptować a też część z tych zagrań wynika z nerwów jak to wypadnięcie z piłką za linie boczną z AV. Musi się przystosować. Raya pierwsze miesiące w bramce też ciągle posyłał piłkę na auty aż ludzie dziwili się gdzie ta jego gra nogami bo nie było widać progresu od Ramsdale. Nie ma innego wyjścia jak granie i nabranie pewności siebie."

No tak czy inaczej nie mamy innej opcji, musi grać. Mam nadzieję, że faktycznie będzie nabierał tej pewności siebie, choć w sobotę raczej było o to ciężko.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 15.12.2025, 10:20

Kilka przemyśleń na chłodno po sobocie:

- Trossard powinien mieć w tym sezonie status podobny do Saki, tzn. jeśli jest zdrowy to gra wszystko co najważniejsze jak leci. To jest ewenement, gość ledwo wyleczony wchodzi z AV i daje gola, w sobotę wchodzi i od razu zalicza kilka kluczowych podań.
- Gabi świetnie sprawdza się w roli jokera na wyprutego i wymęczonego rywala, niestety ale bywa niemal bezużyteczny na low-block, ale pod koniec meczu, gdy rywal zostawia więcej miejsca może być idealnym żądłem.
- próbowałem bronić Gyo, możę nawet nieco na siłę szukałem argumentów "za", ale Szwed faktycznie na ten moment nie pasuje do naszego grania, nie wywrócimy wszystkiego na drugą stronę z jego powodu, Arteta wprowadzał ten system od dłuższego czasu, Gyokeres musi się zaadaptować. Koniec końców i tak będziemy grać głównie na niskie obrony, Szwed nie ma miejsca na szarże za linię obrony, nikt nie będzie mu zagrywać piłek na mikro wolne pole, gdy jest ścisk i marne szanse powodzenia. Poza tym technicznie i co gorsza fizycznie nie dojeżdża. Podobny case co Martinelli, niech dostaje minuty na podmęczonego. Mamy opcje w postaci Merino i Jesusa, Brazylijczyk sprawdzi się w grze na małej przestrzeni, a Merino wiadomo - więcej mieliśmy wtedy pożytku z Eze i dominowaliśmy środek.
- Hincapie to tykająca bomba, ktoś pisał że z Salibą będzie wyglądać lepiej, no nie... Masa pracy przed nim, ale widzę pewne mankamenty, które ciężko może być wykorzenić. Do tego niepewny w rozegraniu, Saliba gdy gra z Gabrielem pozwala sobie często na bardzo wiele, a to jakiś rajd z piłką, podanie prostopadłe między pressujących rywali. W meczu z Wolves zaniechał tego kompletnie i myślę, że ze względu na Hincapie będzie grał bezpieczniej, bez ryzyka.
- Jezu Ufam Tobie,
- kolejny raz strzelamy bramkę, dajemy się zamknąć na własnej połowie, rezygnujemy z wysokiego pressingu - tak jakby mecz się już wygrał, to samo było z Sunderlandem po bramce na 2-1. To jest karygodne i już dwa razy zostaliśmy za to ukarani.

Jeśli ktoś widział konferencję pomeczową Artety to wie, że w szatni prawdopodobnie była niezła suszarka. Hiszpan był bardzo poirytowany. Wspominał głównie o tym co robiliśmy po strzelonej bramce, jeśli był tak otwarty na konferencji, to myślę, że w szatni było pod tym względem "ciekawie". Reakcje Declana też większość już widziała - ja się cieszę i w gruncie rzeczy takiego zachowania spodziewałbym się po całej drużynie. Rice tydzień wcześniej rugał też Ode za brak pressingu, poza tym sam wypruwa sobie żyły co mecz, tak właśnie zachowuje się lider, brawo.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 14.12.2025, 17:11

A nie dobra, mam go w telefonie od dwóch lat.

Komentowany temat: Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 14.12.2025, 17:09

No dobra to trzeba przerobić mema z gta ahh, shit here we go again.

3 punkty i to tyle z pozytywów. Zagraliśmy totalna kaszanę ze zdecydowanie najgorsza drużyna premier league. Tego nie da się usprawiedliwić. Jezu to jest taki syf w ofensywie, że szkoda gadać. Przepalamy kilogramy talentu i jakości z przodu tym nudnym graniem do prawego skrzydła. Tutaj nie ma ani jednego strzelca wyborowego, do którego rzucasz piłki w decydującej chwili, nasi napastnicy nie potrafią przekroczyć bariery 10 bramek w sezonie. Arteta dostał w końcu kompletna kadrę, a ofensywa dalej nie funkcjonuje, Hiszpana w tym głowa by coś zmienić, wprowadzić więcej wigoru, polotu i zaskoczenia. Tego się na razie nie dało oglądać, ale przynosiło punkty, ale za chwilę się to może zmienić. Poza tym Saka i Rice wyglądają coraz gorzej. Zresztą Zibi podobnie. Liderzy nagrali się do meczu z Bayernem a teraz zaczęli puchnąć. Wygraliśmy dublet listopada. Coś tu jest nie tak, naprawdę myślę, że Madueke dałby tutaj duuuuuzo dobrego w takim meczu.

Ja tęskniłem za Jezusem, ale właśnie mi przypomniał czemu nigdy nie strzelał seriami.

@pablofan napisał: "Po czymś takim już nie chce więcej słuchać o tym, że Gyo piłek nie dostaje. Szwed jest d*pa i tyle. Koniec kropka! Temat zamknięty."

Tam był samoboj

Zmartwychwstanie.

Brak słów na to, brak słów. Nawet biorąc pod uwagę kontuzje, takie coś nie może się przytrafiać drużynie z aspiracjami na mistrza.

Tak się przegrywa tytuł Panowie.

@pablofan: bo dostaje wrzutki xD no i gra genialnie głową. Sorry ale dla mnie problemem dalej jest kreacja i to jak nudno i do bólu schematycznie rozgrywany akcje. Chaos robią Trossard i Madueke, reszta klepie to samo od dwóch lat.

@pablofan napisał: "wyjdź już z tymi mitami. Normalnie dostaje piłki tylko ich nie ogarnia"

W sensie wrzutki x20 na aferę?

Gyo potrzebuje takich piłek. Tylko że dostaje takie 1 na mecz. Eze coś jeszcze raz próbował mu dać na dobieg ale obrońca przerwał. Sorry ale Artety w tym głową, żeby dać jakieś schematy pod niego kurla. Jeśli z Merino zrobił napastnika tzn że z najlepszego strzelca Europy powinien coś dobrego ulepić.

Ale fart tam chyba spalony był przed różnym xD

Kurde zapomniałem że jest jeszcze own goal

Tylko Trossard tu może namieszać. No i Noni jeśli w ogóle wejdzie xD

@bobslej22 napisał: "0.60 xg przeciwko Wolves w 58 minut. Ja ebie"

To jest totalna padlina. Ten mecz pokazuje, że dalej gramy guano z przodu. Kuleje kreacją, utarte schematy. Nowy napastnik to nie jest rozwiązanie problemu.

Noni genialny mecz w środę to dziś w nagrodę dostanie pewnie 15 minut xD

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 15:15

@Nicsienieda napisał: "Przy obecnym stanie rzeczy, Eddie Nketiah byłby bardziej przydatny niż Gyokeres. Przynajmniej Edek potrafił zaskakująco przyjąć i huknąć, a do Gyokeresa nie da się nawet podać. Też patrzę na jego ruch w polu karnym, za każdym razem ten sam, bez przyspieszenia. Nawet nie próbuje uciec obrońcy. Najbardziej potrzebujemy lisa pola karnego w tej chwili."

Czyli co dalej penetrujemy rynek, szukamy kogoś? Ściągamy kolejnego napastnika za 60-80 milionów? Może takiego, kto strzela seriami w jakiejś trochę słabszej lidze? Przyjdzie wtedy tu, jako czwarty kolejny napastnik w przeciągu 4-5 lat i strzeli 10 bramek w lidze i wtedy co? Ja myślę, że co by się nie działo, kto by tu nie przyszedł poza jakimiś kilkoma wyjątkami, które i tak by tu nie zawitały (Haaland, Kane) to napastnik u Artety nie będzie nigdy centralną postacią ataku, kimś na kim głównie ataki będą się koncentrowały. U naszego trenera liczy się pressing, walka i przepychanki o piłki, ściąganie na siebie uwagi obrońców, granie często jako false 9, cofanie się do drugiej linii, by robić miejsce innym.

Nie wiem czy przydałby nam się lis, czy rekin albo żyrafa. Nawiasem mówiąc to Gyokeres też potrafił się w Portugalii odnaleźć w polu karnym. Trzeba się pogodzić z tym, że w taktyce Artety napastnik chyba rzadko będzie walczył o koronę króla strzelców, akcenty ofensywne mają się u nas rozkładać harmonijnie, a napastnik wcale nie jest główną strzelbą i kimś, kto będzie rozliczany przez trenera głównie z goli. Może gdyby latem zawitał taki Alvarez to Arteta robiłby więcej korekt pod niego. Ja myślałem, że dla Gyo postawi mniej na kontrolę, a bardziej fazy przejściowe, oczywiście bez wywracania taktyki do góry nogami, ale no po tych paru miesiącach nie mam złudzeń, Gyo dostał wybór adapt or die.

Dlatego ja uważam, że Gyo trzeba dać czas, potrzebuje się wgryźć w ten system i wymagania i raczej kolejnego napastnika w lecie nie będzie. Poza tym i tak jest Havertz albo opcja z Merino.

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 12:39

@Marzag napisał: "Havertz grał dobrze, był przydatny ale nie strzelał wtedy za dużo gdy grał w pomocy."

no nie grał dobrze na początku, jako pomocnik. Wyglądało to kiepsko, pamiętam dokładnie, bo nawet podjąłem się próby obrony go, bo cisnęli go kibice strasznie. Zresztą chyba w meczu z Bou dostał prezent w postaci karnego, żeby strzelił i się trochę przełamał, bo widać było że mu już trochę psycha siadła. Nie czuł tej pozycji kompletnie. No ale potem się ogarnął, trzeba przyznać że druga połowa sezonu była w jego wykonaniu dobra. Kliknęło zdecydowanie, jak przesunęliśmy go na 9 i najlepiej wyglądał, gdy grał razem z Trossardem. Świetnie się wymieniali pozycjami.

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 11:12

@Ups147 napisał: "Z Burnley to akurat gola strzelił i powinien mieć 2 asysty, ale cóż. Ja bym go tego jeszcze mecz z Forest dodał, bo tez nie głupio wyglądał. Ogólnie, to też się więcej po nim spodziewałem, ale tak napisać to mogę praktycznie o każdym z naszej ofensywy. Saka zawodzi, Eze gra w kratkę jak i Gyo, Martinelli głównie z ławki coś wnosi, Ode kontuzjowany byl więc ciężko ocenić. Trossard i Madueke chyba na ten moment wyglądają najlepiej."

Z Fulham też zagrał dosyć dobre zawody. Generalnie naliczyłem 5 przyzwoitych/dobrych spotkań. Z czego większość miała miejsce bezpośrednio przed urazem. Z Burnley wyglądał super i powinien mieć 2 asysty. Co mnie martwi i to aż kłuje w oczy, może trochę wejdę w rolę jego adwokata. On często robi te swoje ucieczki przy wysoko postawionej obronie, gdzieś tam szuka sobie miejsca na linii spalonego, ucieka, ale nie dostaje piłek. Zresztą Saka też go ostatnio olał z Brentford. Oczywiście to nie zmienia faktu, że gdy gra na ścianę i dostaje piłkę to ta mu odskakuje, często ją traci i to jest zdecydowanie poniżej standardów, musi się w końcu do tego zaadoptować. Tym bardziej, że na chwilę przed kontuzją zaczynało to jako tako wyglądać.

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 10:17

We wczorajszym meczu przeciwko Club Brugge duet obrońców Arsenalu to Hincapie i Norgaard.

To już 7. para stoperów w tym sezonie Kanonierów

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 09:28

@Mastec30 napisał: "Bo to jest kluczowa kwestia i tylko ignorant tego nie widzi. Zresztą takie komentarze jak twój są dla mnie większym płaczem niz ludzi którzy zwracają uwagę na minuty Zubiego, ktory wlasnie przebił Rice i ma ich najwięcj z zawodników z pola. Przy naszej liście z kontuzjami nie oszczędzanie takiego zawodnika w mało ważnym meczu to proszenie się o problem. No ale po co zrozumieć takie kwestie jak można się dowalić do innych użytkowników"

no to jest akurat fakt, bo on ma w tej chwili z zawodników z pola najwięcej minut w nogach - 1700. Dla mnie Declan który ma niewiele mniej wyglądał ostatnio na zajechanego, więc ciężko tu pisać o płaczu, takie są fakty. Zubi gra prawie wszystko od dechy do dechy, choć można było czasem wrzucić tego Norgaarda, wczoraj się okazało że jednak w piłkę grać potrafi, podobnie jak Benek, który siedział w zamrażarce Mikela...

Komentowany temat: Madueke błyszczy w triumfie Arsenalu nad Club Brugge 11.12.2025, 08:11

Pierwszy! jak Arsenal w tabeli. Której? Każdej! :D

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:43

@Numer10 napisał: "Czemu w sumie? Jesteśmy raczej wyżej od nich poziomem. Pytanie tylko czy Alvarez zbyt bardzo się nie przywiązał"

Nie wierzę, że pójdziemy po kolejnego napastnika po zakupie Gyo. W dodatku tak kosztownego. Raczej będziemy się bujać ze Szwedem, a Arteta spróbuje zrealizować challenge: jak zrobić z Gyokeresa znośnego napastnika. Nasz trener lubi ambitne wyzwania xD

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:36

Najlepiej to by chyba Alvarez siadł, ale transfer już teraz nierealny.

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:25

@Nicsienieda napisał: "Persie przede wszystkim leżałby w szpitalu 80% sezonu."

A to zależy bo ostatnie 1,5 sezonu u nas i 2 w United był zdrowy, no to takiego akurat bym preferował ;)

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:20

@varatas napisał: "kto Judasz - Giroud? Nie żartuj."

Nie, chodziło mi o Van Persiego.

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:16

@miki9971 napisał: "Gdybyśmy mieli Girouda teraz, to mistrzostwo murowane. Change my mind."

Raczej Judasza...ale to chyba bardziej niepopularna opinia. Van Persie potrafił to wszystko co Jesus ale jeszcze przy okazji miał genialny strzał i wykończenie. To jest idealny przykład uczuć ambiwalentnych. Od miłości do nienawiści, ale uczciwie trzeba przyznać, że był genialny. Zagrałby i na ściankę i na kontrę i jeszcze dołożył strzał z dystansu.

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 23:03

@Topek napisał: "pierdniecia Jesusa uchodzące za strzały dalej irytują, ale fajnie było widzieć trochę dynamiki i kreatywności na tej pozycji. Po szwedzkim wozie z węglem chwila świeżości"

To prawda, akurat Jesus ma to czego Gyo brakuje najbardziej, obróci się z obrońcą na plecach i wygra 1v1, dobra coś fajnego. Jemu wystarczy jeden balansuje, by zgubić obrońcę i dojść do sytuacji strzeleckiej. Imo może odegrać większą rolę, niż nam się w tej chwili wydaje, o ile będzie zdrowy...

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 22:59

Ale w sumie jak Gyo zrobi 8 do końca sezonu to będzie to w miarę realny target, Jesus ustrzeli z 5 a Kai jak wróci i dołoży łepetyne przy wrzutkach Bukayo to też dołoży z 5-8 no i się z tej trójki uzbiera jeden przeciętny sezon takiego Kane'a i na mistrzostwo wystarczy xD

Komentowany temat: Club Brugge vs Arsenal: u progu awansu do 1/8 finału LM 10.12.2025, 22:49

@alexis1908 napisał: "Jesus to jest zawodnik nawet na 20+ ;)"

Tak, wiem. Mówią że zdrowy Jesus mógłby cuda czynić :)

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady