Komentarze użytkownika songoku95

Znaleziono 23871 komentarzy użytkownika songoku95.
Pokazuję stronę 1 z 597 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna

jeżeli faktycznie byśmy poszli po Rogersa i Kroupiego to byłyby to świetne ruchy. Co do Fernandesa to nie jestem przekonany aby płacić tyle pieniędzy spadkowiczowi. Sądzę że rozsądniejsze jest danie prawdziwej szansy Nwaneriemu podobnie jak MLS. Aktualnie jest warty 35 mln - myślę że nawet jakby odbił się od pierwszej drużyny to jeśli regularnie by Mikel na niego stawiał to ta wartość jakoś drastycznie nie spadnie.

@Be4Again: Myślę że zyskać finansowo nie zyskamy na budżecie tygodniówek bo taki Rogers przychodząc też zawoła niemało XD

Natomiast ja jestem za Rogersem ale jako zastępstwo za Leo, czyli zawodnik grajacy bliżej środka - przynajmniej tak mi się wydaje iż w tej roli może wejść z buta do wyjściowej 11.

Uważam że na atak jednak potrzebujemy kogoś kto dołoży z 15 bramek we wszystkich rozgrywkach i będzie inną opcją jak Gyo.

@adek504: Z Havertzem jest naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Kiedy Kai zaczął grać i widziałem jak ta piłka krąży i jak on sam się porusza to przypomniało mi się dlaczego tak go ubóstwiałem - pomimo tego że nie jest typowym napastnikiem. Natomiast no spójrzmy obiektywnie - od półtorej roku realnie nie mamy z niego pożytku. Płacimy mu gargantuiczne wynagrodzenie i pytanie czy za te pieniądze nie możemy mieć kogoś lepszego.

@adek504: Dlaczego o tym mówię - bo to jest dobry moment na pozbycie się kilku kluczowych elementów na które nie możemy liczyć regularnie przez cały sezon. I zmierzam do tego że jeżeli się pojawią oferty za Havetza, Jesua czy Martinelliego to sprzedajmy ich najdrożej jak się da a nie kierujmy się sentymentem.

@VecnaBaby_: Jak zmieni to wtedy to wtedy możemy mówić o tym że coś się zmieniło.

@adek504: Ale ja nie twierdze że jesteśmy źle zarządzanym klubem. Uważam że piłkarze którzy odchodzili powinni być sprzedawani drożej. Spójrzmy na piłkarzy tacy jak Zinchenko, Lokonga, Tavares czy nawet Kiwior który miał świetną końcówkę sezonu i mogliśmy spokojnie z niego wycisnąć więcej. Dochodzimy do sytuacji że piłkarzom kończy się kontakt i oddajemy go za to żeby w ogóle pozbyć się zobowiązania finansowania w postaci dużej tygodniówki bo zostali odstawieni przez Mikela na boczny tor.

Wiadomo że kupując Zinę i Jesusa byliśmy na takim etapie że aby skusić piłkarza do odejścia z City to musieliśmy go obsypać zlotem aby zachęcić go do naszego projektu - dlatego uważam że jeżeli sprzedamy Jesusa i będą chętni na piłkarzy na których nie mogliśmy liczyć przez cały sezon ten i poprzedni ze względu na zdrowie to należy się ich pozbuć - zero sentymentów.

Wtedy można powiedzieć o dobrej polityce sprzedażowej. Bo tak jak wspomniałeś wcześniej, jesteśmy klubem ambitnym i dobrze zadządzanym z tymże nie umiemy sprzedawać.

@adek504: Ale cały czas jesteśmy źle zarządzani pod katem sprzedaży bo mamy cały czas właściciela tego samego- więc porównuje Arsenal obecny do Newcastle obecnego. Aktualnie w naszej polityce sprzedażowej nic się nie zmieniło.
Czekamy na zmiany od obecnego okienka.

@adek504: Porównanie takie że klub bogaty potrafi sprzedawać piłkarzy którzy chcą odejść. U nas wiele razy była sytuacja gdzie piłkarze odchodzili za frytki.
Imo po takim sukcesie trzeba pozbyć się piłkarzy na których regularnie nie możemy liczyć - oczywiście stawiając na odpowiednie następstwo.
Nie możemy popełnić błędu LFC.

Widzę dywagacje nt White i Havertza. Była narracja że ich miejsce jest na ES - z romantycznego punktu widzenia zgadzam się. Natomiast popatrzmy na proste fakty, przez ostatnie półtorej roku nie mogliśmy liczyć regularnie na Havertza, który pobiera ogromną tygodniówkę. White też obniżył loty. IMO nie można powtórzyć błędu z m.in. z Ramsdale i musimy umieć wyczuć moment na sprzedaż zawodnika. Aktualnie Havertz jest zdrowy, jest mundial który lubi nakręcać bańkę na zawodników. Jeżeli ktoś by przeszedł i dałby z 50 mln to bym rozważył jego sprzedaż. Jeżeli cena byłaby powyżej wartości rynkowej to sprzedawać i się nie zastanawiać, analogicznie sytuacja wygląda z Whitem, należy się pozbyć go aby kupić kogoś kto będzie regularnie naciskał i odciążał Timbera.

Jeżeli się tego nie nauczymy to dalej będzie naszym najdroższym sprzedanym zawodnikiem OX - który nie przekroczył 40 mln euro co jest wstydliwym wynikiem mając na uwadze jacy piłkarze się przewijają u nas.
Spójrzmy na Newcastle które inkasuje drakońskie pieniądze za piłkarzy którzy realnie chcą odejść.

@Be4Again: Martinelli to problem egzystencjonalny xD

Bo trzeba zwrócić uwagę na to że to Nasz chłopak - zgadzam się z tym że musimy nauczyć się sprzedawać i to jest dobry moment. Mimo wszystko jak odejdzie to będzie mi smutno.

Proszę pamiętać o Nwanerim - on musi zostać i walczyć z Eze o miejsce w składzie. Z drugiej linii pozbyłbym się jedynie Norgaarda mając w perspektywie przesunięcie MLS do środka na stałe.

Rogers byłby ciekawą opcją na lewego pomocnika za Leo Trossarda - piłkarza grającego bliżej środka, który potrzebowałby ofensywnego lewego obrońcy na obieg, takiego IMO bardziej przyklejonego. Tak czy inaczej pozostawienie Martinelliego i zakup Rogersa dałoby znowu kolejne opcje w ofensywie podczas tworzenia ataku. Z drugiej strony już Eze pokazał że jednak kupując typowego ŚPO niekoniecznie go jesteś w stanie uformować na lewego napastnika. Tym bardziej że a AVL jednak gra bardzo wąsko swoimi bocznymi pomocnikami.

@pioafc: Saka jest twarzą projektu, ale od 2 lat tego projektu nie ciągnie. Niech wyzdrowieje i będzie regularny, wtedy podejrzewam że Arsenal przy następnym kontrakcie da mu rekordowe wynagrodzenie.
A myślę że jakby dołączył piłkarz światowej klasy taki jak Kvara to patrząc na to jakie mamy ambicje to każdy będzie się cieszył a nie wzajemnie rozliczał.

@Dzulian: @vitold: Z Kvarą będzie saga transferowa, ale imo nie teraz. Jeszcze pogra tam z 1,5/2 lata kiedy zdobędzie wszystko po kolei i będzie szukać nowych wyzwań. Co jest normalne imo.

@Be4Again: Barcola to ciekawy może być zawodnik z tymże no jednak może być niewiadomą xD Nie wiem czy nie chciałbym mimo wszystko na tu i na teraz piłkarza aniżeli kolejny diament do oszlifowania.
Kwestia ruchu na rynku będzie zależeć od tego kto potencjalnie odejdzie. Z jednej strony mamy swojego ,,wychowanka'' jak Gabi Martinelli, gdzie tak naprawdę wszystko zalezy od tego ile potencjalnie będzie wynosić jego cena. Uważam że za 55+ można rozważać jego sprzedaż. Nie wiem czy to nie czas aby pozbyć się Leosia - którego kocham nad życie - ma 32 lata i kontakt do 2027 i to jest w ogóle ostatni moment żeby w ogóle coś za niego dostać, a dla niego to też super moment bo odchodzi jako wygrany który dołożył ogromną część w cały sukces.
Jeszcze Gordon jest ciekawą opcją, natomiast z racji tego że był w klubie kokosa to nie wiem czy wydawanie za niego 80 milionów, czyli takiej kwoty którą chce NUFC jest optymalne.

@Be4Again: Zgadzam się, natomiast mówię tylko że to moje marzenie. Kvara przyszedł 1,5 roku temu - aktualnie przed nim drugi finał LM więc no myślę że finansowo i sportowo się spełnia.

@Adi17: i wtedy mamy jeszcze w obwodzie Merino, Zubiego, MLS i Norgaarda. Przydłaby się ktoś za Eze, chyba że dajemy szansę Nwanriemu co osobiście bym forsował. Jest w takim wieku, że spokojnie może grać ogony a nawet jak to nie pójdzie po Naszej myśli i się finalnie odbije to spokojnie za 30-40 milionów ktoś się znajdzie. No chyba że przyjdzie gargantuiczna oferta za niego to spieniężyć i tyle.

Martin Odeegard powinien zostać przesunięty niżej i grać obok Rice a przed nimi ktoś kto potrafi niekonwencjonalnie zagrać do przodu. Nie wyobrażam sobie 11 aktualnie bez Eze i Martina.

Moim zdaniem trzeba iść na skrzydło w piłkarza z topu, takiego który będzie prawdziwym gamechangerem. Moje marzenie będzie nas gnębić w sobote. IMO ile PSG nie zawołało za Kvare to bym szedł, obsypał gościa złotem i wtedy dziękujemy Martinelliemu.

Co do pozostałych pozycji w pomocy to uważam że nie ma sensu robić tam roszad - trzeba odpowiednio zarządzać tym co jest i nauczyć się grać z 2 szóstkami i Eze z przodu. Zabrzmię jak Arsene Wenger ale przesunięcie MLS jest tak transfer- świetnie się zaprezentował i pokazał odpowiednią jakość. Popatrzmy globalnie na drugą linie
Zubi, Rice, MLS, Odeegaard, Norgaard, Eze no i należy jednak wkręcać w drużynę Nwaneriego. Głębia jest, jakość jest. Imo należy skupić się na PO, skrzydłowym i środkowym napastniku jak Jesus odejdzie.
Wyżej powinien grać Eze oraz szlifować

Komentowany temat: Arsenal Mistrzem Anglii sezonu 2025/26! 21.05.2026, 07:44

ahhh kolejny piękny dzień, kolejny dzień umniejszania nam mistrzostwa.

Jest pięknie, kurde jest pięknie :)

Komentowany temat: Arsenal blisko mistrzostwa po wygranej z Burnley 19.05.2026, 14:16

Ja jakoś nie wierzyłem w 5-0. Przed meczem uważałem że spokojne 2-0 to max co możemy zrobić.
Musimy zrozumieć - presja ciążąca na Nas jest przeogromna, widać to na każdym kroku w każdym miejscu. Na razie ona nas dociąża ale dajemy radę. Patrząc na to w jakim miejscu byliśmy w kwietniu i jak wszyscy już koronowali City to ten scenariusz który wyszedł finalnie każdy brałby w ciemno. Swoją drogą jak to dowieziemy to będzie to fanstastyczna historia; tj 2 porażki z City, potem awans do finału i finalne zwycięstwo m.in. z takimi rollecosterami jak z WHU.
Zróbmy to pls.

Komentowany temat: Arsenal blisko mistrzostwa po wygranej z Burnley 19.05.2026, 08:31

@bizooon: Liga w tym roku jest mega mocna i bardzo spłaszczona. Nie ma podziału na TOP/Sredniaki/Spadkowicze.

Komentowany temat: Arsenal blisko mistrzostwa po wygranej z Burnley 19.05.2026, 08:14

@aguero10: Myślę że ta presja jest ogromna - dociąża Nas z każdą minutą w danym meczu. Myślę że brak pucharów w ciągu ostatnich 5 lat + fakt że zawsze byliśmy drudzy powoduje to że po prostu w pewnym momencie sami się boimy wyjść wyżej, zaatakować - gramy minimalizując ryzyko.

Naprawdę nie będę zdziwiony że jeżeli już osiągniemy to czego pragniemy to nagle zobczymy tych samych zawodników grających na całkowitym luzie.

Komentowany temat: Arsenal blisko mistrzostwa po wygranej z Burnley 19.05.2026, 08:05

standardowo w drugiej połowie nie dowozimy - nie rozumiem z czego wynika fakt że w drugich połowach jesteśmy bezpłciowi.

Pomijając drugą połowę to w pierwszej widać było luz i dużą wymienność pozycji - kolejny raz Havertz udowadnia że jest w naszej ofensywie bardzo ważnym ogniwem. W końcu również zobaczyłem coś na co czekałem bardzo długo czyli Eze i Ode razem w jednej linii.

@pioafc: Ależ się zgadzam - pytanie jakie będziemy mieli wytyczone priorytety. To jest po prostu budżetowa opcja. Kroupi to będzie wydatek ogromny - wycena na 40 milionów na dzisiaj - realnie Wiśnie po takim sezonie nie zdziwie się jak krzykną 60-70 milionów. Uważam że te pieniądze trzeba władować maksymalnie w LS'a. Podziękować Martinelliemu i kupić tam game changera.

Dobra, dzisiaj będziemy oglądać w akcji zawodnika który musi zostać w premier league po spadku burnley - czyli Flemming.

Niepopularna opinia. Uważam że po obowiązkowej sprzedaży Jesusa (nie stać nas na tak drogiego rezerwowego) Flemming byłby ciekawą opcją jako 3 napastnik w drużynie po Gyokeresie i Havetzie. Chyba że Niemiec też bedzie na wylocie to wtedy musimy mieć zdecydowanie lepszą opcję na ławce. Zian byłby opcją budżetową, która pozwoliłaby Nam na uwolnienie środków na kupno zmiennika za Zubiego i nowego LS.

@NicolasJover: Weź pod uwagę kwotę jednego i drugiego transferu. Zapewne ze względu wielkość podejrzewam że bonusy przy Eze będą jednak większe. Natomiast ja się nie nastawiam że CP rozłoży przed Nami nogi.
Zgadzam się że wyjdą słabszym składem, ale nie całkowicie rezerwowym.

Ogólnie PSG uważane jest za faworyta - rozumiem to w pełni bo grają świetną ofensywną piłkę i ręce same składają się do oklasków.
Natomiast nasz projekt też jest ambitny, wygrywamy wielkie mecze z najlepszymi, walczymy non stop o najwyższe trofea - na razie z miernym skutkiem, natomiast stawianie nas z góry przegranej pozycji uważam że jest mocno nie fair.

Oczywiście dla wszystkich wygranie LM przez Nas będzie ciężkie do strawienia stąd takie głosy które nam umniejszają są bardzo częste.

Wyjść na Puskas Arena i grać swoje, będąc konsekwentnym. Uważam że na cud liczyć nie musimy bo mamy wszystko aby PSG pokonać. Rok temu wygrali owszem ale też mieliśmy swoje sytuacje a oni mieli Donnarume na bramce który mocno im pomógł w tryumfie w tym dwumeczu, szczególnie we Francji.

@Jogurt napisał: "Wogole odnosnie Saki to widac podejscie przeciwników."
bo chyba mogliśmy z Saki skorzystać imo wcześniej natomiast czekaliśmy do całkowitego powrotu do zdrowia. Nie zdziwie się jak będzie przez najbliższe 3 mecze rozsądnie rotowany i to pozwoli na złapanie optymalnej formy.

@vitold: Ja mam problem z fajkami. Palę, rzucam nie palę 3 miesiące, potem znowu jednego zapalę.

E-pety paliłem jak szalony i w sumie za każdym razem rzucam z desmoxanem XD

@Be4Again: Zgadzam się z tobą w 100% - natomiast trzeba być skupionym bo głupi błąd na początku meczu z burnley może nam wszystko skompilkować. Osobiście uważam że 6 pkt w najbliższych 2 meczach da Nam mistrzostwo, ale trzeba być uważnym non stop.

@Marzag: Myślę że nie. Każdy zdaje sobie sprawę że spadek do championship spowoduje że klub się cofnie o jakieś 10 lat do tyłu.

Wiecie jaki jest paradoks frajera?

Tottenham musi na nas liczyć żeby móc odskoczyć na 4 punkty od WHU w poniedziałek.
Nasze 3 punkty daje im ogromne szanse w kwestii utrzymania a Nam w kwestii mistrzostwa ehehhe

@Be4Again:
Różne sytuacje widział futbol i musimy do każdego rywala podejść skupieni i nastawieni na zwycięstwo. WHU to może być najtrudniejszy rywal który na Nas czeka bo walczy o życie.

@Goonder: dla mnie test o drabince jest po prostu komiczny.

Po pierwsze, kto zabronił wygrać Liverpoolowi czy Citom wszystkie mecze w fazie grupowej? No sory ale sami to wyrwaliśmy sobie wygrywając z Interem, Atleti czy Bayernem i zdobywając wszystkie punkty.
A po drugie, no przecież była opcja grania z Interem w 1/4 - nie naszą winą jest to że zagrali jak frajerzy z Norwegami.
Zasłużyliśmy na to i jesteśmy w finale. Tyle.

Chyba wszyscy mamy ten sam stosunek do Ode. Świetnie pressuje, dobrze dyryguje - jak jest zdrowy to jest to bardzo ważny piłkarz na te kluczowe mecze - podobnie jak Havertz.
Z drugiej strony wchodzi taki Eze i jednym zagraniem pokazuje jak powinien grać piłkarz który ma finezje i polot (patrz choćby 2 bramka z Fulham).

Ogólnie uważam że powinniśmy również próbować gry z Martinem niżej - w roli którą pełnił MLS w meczu z Fulham. Środek Zubi-Rice-Ode pozwala Nam zachować odpowiedni balans ale jednak imo zabiera zbyt dużo polotu ofensywnego.

Analizuje terminarz 70 razy dziennie - nasz i citów. Uważałem że City skopie z Pszczołami albo Wiśniami i trochę tliła się nadzieja na mecz z Evertonem.
Presja może na nich rosnąć w sobotę na Etihad będą mieli ciężką przeprawę, ale uważam że my wcale łatwiej nie będziemy mieli na London Stadium.

Koronowanie Nas po meczu z WHU będzie dużym nadużyciem, futbol widział już tylko momentów kiedy to potencjalny lider wywracał się na 4 litery już na ostatniej prostej, dlatego pokora i gramy swoje, każdy mecz jak o życie.
Musimy w końcu to wygrać, niech ta presja z nas zejdzie. Jeżeli wygramy ligę i zagramy w finale LM to możemy iść naprawdę ogromną siłą rozpędu.

Komentowany temat: Blisko. Rewanż rozstrzygnie. 30.04.2026, 12:37

Gyokeres irytuje, znika, denerwuje.
Z drugiej strony mieliśmy cudownych napastników którzy robili tytaniczną pracę i finalnie nie strzelali goli. IMO 19 goli w tym sezonie mocno go rozgrzesza - robi to co ma robić, nie ma dla mnie znaczenia czy strzeli to głową, nogą, jajem czy oczkiem gol to gol.
Uważam że rotacja pomiędzy Havertzem a Szwedem może być naprawdę owocna dla Nas i będzie dawać różne opcje taktyczne. Jedynie co martwi to fatalne zdrowie Niemca ostatnimi czasy.

Jesteśmy w półfinale, który będzie zabójczo ciężki i wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Natomiast z racji bycia na tym etapie rozgrywek możemy już sobie pomału wyobrażać że hipotetycznie jesteśmy w tym finale. Czy będziemy potencjalnie grać z PSG czy z Bayernem to będzie to w ogóle tempo którego nie jestem w stanie opisać. Każdy widzi ostatnimi czasy jak ciężko Nam się gra kiedy to przeciwnik narzuca na Nas presje i próbuje dominować. Na Etihad wyszliśmy wysokim pressingiem grając 1v1 co naprawdę wyglądało obiecująco. Nie wyobrażam sobie że tak grające PSG czy BM nie wypunktowałoby tego sposoby gry bardzo szybko. Są w świetniej formie i potrafią jednym podaniem ominąć 2 formacje.

IMO łatwiejszym rywalem będzie PSG z tymże oni znają presje finału i smak wygranej stąd też imo mogą być bardziej opanowani w całej tej sytuacji.

Natomiast teraz trzeba pokonać cholo a że jedni i drudzy grają jak grają - czyli fatalnie to naprawdę można się wszystkiego spodziewać.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 22.04.2026, 11:41

Fleming w 90 minucie strzela gola na 1-1?

Swoją drogą świetny napastnik w kiepskim klubie. Będę mu się przyglądał bo podejrzewam że w klubie typu Bretford zrobiłby +15 goli.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 21.04.2026, 09:27

@DyktatorArsene: Przecież mówione było że żaden zawodnik prócz Odegaarda nie może czuć się bezpiecznie i będzie duże wietrzenie szatni.

Co do określenia tego że Mikel jest partaczem. Chyba każdy widzi gdzie byliśmy a gdzie jesteśmy. Oczekiwania są ogromne i apetyt rośnie w miarę jedzenia i wszyscy czekamy na ten krok. Zwolnienie Artety to byłby imo ogromny błąd.

Komentowany temat: Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 21.04.2026, 08:59

@coooyg11: Wiadomo - Arsenal zawsze był śmieszny i pośmiewiskiem :) Od 3 lat jesteśmy poważnym i niewygodnym rywalem - to że brakuje Nam tego ostatniego kroku to już druga sprawa.

A i ja rozumiem że przegraliśmy bezpośredni mecz i roztrwoniliśmy dużą przewagę natomiast uważam że tak naprawdę może zadecydować bilans bramkowy o potencjalnym mistrzostwie. Patrząc na terminarz Nasz i ich nie jest łatwo bo terminarz nie jest łaskawy. Z plusów rywale City walczą o ligę europy. Uważam że my i oni się wyrąbiemy jeszcze nie raz.

Komentowany temat: Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem! 17.04.2026, 15:44

@vitold: Nie mówię że problemem był Kepa - chociaż patrząc na 1 straconą bramkę to można tak powiedzieć że on był problemem, chociaż każdy widział że to wszystko wisiało na włosku.

Tak czy inaczej uważam że z Rayą może parę razy byłoby łatwiej wyjść spod pressingu. Wydaje mi się że Havetz poradziłby sobie lepiej w tych pojedynkach bezpośrednio z obrońcami. Ale to moja opinia.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady