Fatalne rozpoczęcie ligi. Arsenal 0-2 West Ham

Fatalne rozpoczęcie ligi. Arsenal 0-2 West Ham 09.08.2015, 15:32, Łukasz Wandzel 4452 komentarzy

Sezon Premier League powrócił na dobre, ale Arsene Wenger nie zapamięta go, jako miłe wydarzenie. Jego zespół poległ na własnym stadionie, ulegając Młotom w derbach Londynu. Piłkarzom Arsenalu wydawało się, że spokojna gra i brak pośpiechu pozwoli im wygrać spotkanie. Respekt do rywala był widoczny, ale być może Kanonierzy za bardzo chcieli nie popełnić błędu. Taka sytuacja wyraźnie się zemściła.

Świetnie spisujący się w tym meczu West Ham, na czele z Payetem, najpierw zaskoczyli The Gunners w końcówce pierwszej połowy. A wszystko po to, by zrobić to kolejny raz, kiedy Arsenal był wyraźnie nastawiony na odrabianie straty. Podopieczni Wengera grali, jakby walili głową w mur. Rzadko dochodziło do wykreowanej okazji, która zasługiwała na miano groźnej. W strzeleniu bramki nie pomogły nawet dwa, wyciągnięte w drugiej połowie, działa. Pierwsze - szybko wprowadzony Walcott oraz drugie - zasługujący na odpoczynek Sanchez.

Składy w jakich oba zespoły pojawiły się na boisku:

Arsenal: Cech - Debuchy (67. Sanchez), Mertesacker, Koscielny, Monreal - Coquelin (59. Walcott), Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Özil, Cazorla - Giroud

West Ham United: Adrian - Tomkins, Reid, Ogbonna, Cresswell - Noble, Oxford (79. Nolan), Kouyate, Payet - Zarate (61. Jarvis), Sakho (90. Maiga)

Wydawało się, że to Arsenal przejmie inicjatywę od samego początku spotkania. Było zgoła inaczej, bo Młoty nie przestraszyły się rywala i próbowały zbliżyć się pod bramkę Petra Cecha.

Żółtą kartkę, w 7. minucie, otrzymał Ogbonna. Faulował w okolicy 20. metrów od bramki. Do rzutu wolnego podszedł Özil, lecz Niemcowi udało się uzyskać tylko rzut rożny.

Chwilę później doszło do nietypowej sytuacji, w której to Giroud znalazł się na skrzydle i starał się dośrodkować. Futbolówka znalazła się na tuż przed polem karnym, skąd uderzył, prosto z powietrza, Chamberlain. Niestety niecelnie.

W 14. minucie to obrońcy Kanonierów mieli szansę na zdobycie gola. Piłkę z rzutu wolnego wrzucił Cazorla, Mertesacker zdołał przedłużyć do Kościelnego, ale Francuzowi nie udało się strzelić, celnie, głową. Co więcej, Laurent znajdował się na spalonym.

Arsenal, przez kolejne kilkanaście minut, coraz bardziej chciał uzyskać prowadzenie. Niefortunnie dla Arsene'a Wengera, z ataków jego podopiecznych nie dochodziło do groźniejszych sytuacji. Wyróżnić można drybling Chamberlaina na prawej stronie boiska i próbę wykorzystania dośrodkowania od Anglika przez Cazorlę, a także strzał Ramsey'a z 30. minuty, kiedy to Walijczyk uderzył w poprzeczkę.

W 35. minucie, Payet zdołał podbiec z piłką blisko pola karnego The Gunners. Miał wystarczająco czasu, aby nawet przełożyć sobie piłkę na lepszą nogę, lecz po tym uderzeniu jego drużyna otrzymała rzut rożny.

1-0 dla West Hamu! Młoty niespodziewanie wykorzystały rzut wolny. Futbolówkę z dośrodkowania wykorzystał Kouyate, który wyprzedził wszystkich obrońców i zdecydowanie skierował piłkę do bramki, przy której nie zdążył interweniować już Petr Cech.

Chwilę później, Martin Atkinson zaprosił wszystkich na przerwę.

Widać było, że drugą połowę zespół Arsenalu rozpoczął ze świadomością o prowadzeniu gości. Mimo zauważalnej chęci zdobycia gola, nie przełożyło się to na groźniejsze sytuacje w pierwszych minutach drugiej połowy.

W 55. minucie, podanie z lewej strony dostał Giroud. Zawodnik świetnie obrócił się z piłką, po czym uderzył, lecz tylko w boczną siatkę. Francuz, minutę później po raz kolejny znalazł się w odpowiednim miejscu, w polu karnym i zmusił Adriana do interwencji.

Dwubramkowe prowadzenie gości! Piłkarze West Hamu po raz kolejny zostali wpuszczeni za głęboko na połowie Arsenalu. Z zaskoczenia uderzył Zarate, równie zaskoczony okazał się Petr Cech i wpuścił gola.

Gol przyćmił wejście Theo Walcotta, który zastąpił Francisa Coquelina. Dwie minuty po tym zdażeniu, boisko opuścił także strzelec bramki - Zarate. W jego miejsce pojawił się Jarvis.

Aktywny stał się Olivier Giroud. Tym razem, w 65. minucie, uderzył piłkę głową po wrzutce, lecz blokowany przez dwóch obrońców nie miał szans aby oddać strzał wystarczająco mocno.

Kolejna, stawiająca na ofensywę, zmiana w szeregach Arsenalu. Alexis Sanchez pojawił się na boisku, a do zejścia zmuszony został Debuchy.

Obraz gry nie zmienił się, mimo zmian. Kanonierzy, po 70. minutach, nadal przegrywali. Dodatkowo, dwie minuty później, Koscielny o mały włos nie przyprawił Cecha o kolejny ból głowy. Francuski obrońca prawie pozwolił przejąć piłkę przeciwnikowi pod polem karnym, jednak czeski bramkarz zdążył do futbolówki.

Na 10 minut przed końcem spotkania doszło do pierwszego zagrożenia pod bramką Adriana od wielu minut. W zamieszaniu, groźny strzał oddał Chamberlain. Kanonierzy zamknęli na ostatnie minuty swojego przeciwnika na jego połowie, lecz Młoty skutecznie broniły dostępu do własnej bramki.

Kanonierzy pozwolili jeszcze w końcówce rywalowi między innymi na rzut rożny czy wtargnięcie Payeta w pole karne Arsenalu i jak najdłuższe przetrzymywanie piłki, aby zawodnicy Arsene'a Wengera nie mieli nic do powiedzenia.

W doliczonym czasie gry, Sanchez jeszcze dwukrotnie próbował zdobyć bramkę, ale oba jego strzały pewnie wybronił Adrian.

Pan Martin Atkinson zakończył mecz wraz z 95. minutą.

Premier LeagueRaport pomeczowyWest Ham United autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:56

Przejrzałem historie swoich postów i widze ze w lipcu tamtego roku byla podobna dyskusja i pisalem ze islamisci zaczna pukac do naszych drzwi. Miałem wielu krytykow.
A duzo sie nie pomylilem, zobaczymy co bedzie za rok :)

AaronLieber27 komentarzy: 612714.08.2015, 00:51

Nowy news!!!

Mihex komentarzy: 2360414.08.2015, 00:50

Dżiz co tu się dzieje xO Poszedłem oglądać sobie film, skończyłem i patrzę na kilka ostatnich postów. Macie rozmach panowie, wy się bawcie dalej, ja idę spać.

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:48

novazzy nigdzie nie napisalem ze homoseksualista to nie człowiek - nie konfabuluj

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:47

Ja rownież gorąco pozdrawiam Ciebie Sewerynie.
Miłej nocy wszystkim.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:46

Dziecko jest wystarczająco rozumne, żeby wybrać płeć, homo rodzinę czy dom dziecka, ale niewystarczająco dojrzałe, żeby zdecydować czy chodzić do szkoły czy nie. "Logika" lewicy.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:46

Illpadrino
Ciekawe czy się kiedys dowiemy. Ile naukowców, tyle teorii, ale podejście psychologii jaki dziedziny pomiedzy dzieckiem a takimi rodzicami się nie zmieni, i to jest najważniejsze.

Sewer komentarzy: 157014.08.2015, 00:44

To w takim razie ja też.
Pozdrowienia dla Shinev'a,Novazzy'ego i JanikK'a

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:44

Dobra tez cie pozdrawię ,
pozdrawiam.
Myśle że można jak sie postarać znaleść mnóstwo rzeczy wspólnych i tych do pokłócenia.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 314.08.2015, 00:44

Nikt nie udowodnił naukowo, że homoseksualizm jest wrodzony bądź jest mieszanką genów, z którymi się człowiek rodzi...

A jak chcecie gadać, że homo są od urodzenia to po prostu tym argumentem chcecie pomijać wszelką dyskusję bo jak jest od urodzenia to o czym tu dyskutować.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:43

Pierre
Ahh Ty polaczku, emigruj, emigruj :D

pierre_afc komentarzy: 1207114.08.2015, 00:42

LUDZIE! NOWY NEWS GŁÓWNY JEST! EMIGRUJEMY, RAZ RAZ! :D

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 314.08.2015, 00:39

Akurat większość murzynów ma w sobie geny z plemion i bycie dzikusem...a dwa każdy stanie za każdym... Czarne laski to dopiero jazda.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:39

To ja przy okazji też skóncze
Pozdro dla Shineva i Sewera

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:38

@ill
Skoro dziecko gejów zostanie gejem to skad sie wzieli pierwsi gejowie?

Z tym sie rodzisz.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:38

Tak, dziecko zostanie gejem przy okazji. Bo gejostwo jest zaraźliwe.

Ciężko dyskutować z ludźmi, którzy nie mają podstawowej wiedzy.

Kończę. Pozdrówki dla @Novazzy'ego i @Sewera.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:37

@josephin
Chodzi mi o ,,To nie człowiek"
Kiedyś murzyn , dzisiaj homo.

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:36

Novazzy ogarnij się i nie porównuj koloru skóry do zboczenia jakim jest homoseksualizm
tak jak pisałem wcześniej zaraz uznasz że ktos kto zjada drugiego człowieka jest w porządku no bo przeciez mu smakuje

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 314.08.2015, 00:36

shinew

Małe dziecko raczej jeszcze nie wie, że będzie wychowywać się przy dwóch gejach i ,że to jest coś nie tak.

Będzie myślało, że jedne jest tatą a drugi jakimś wujkiem i tyle. Póki nie wyrośnie na 18 latka , który będzie lekko skrzywiony i być może sam też zostanie Gejem przy okazji.

Albo będzie wykorzystywany fizycznie do 12 roku życia aż zacznie mówić.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:35

Shinev, pedofilia, zoofilia tak samo. Grubsze zaburzenia, ale tylko potwierdza, że Twój argument był bzdurny.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:35

@paulete
Ale dziecko wie czy czuje sie dobrze czy źle...

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:35

@Alonso

Medialny bełkot?

Robert Hare "Psychopaci są wśród nas"
Borwin Bandelow "Bestia. Dlaczego zło nas fascynuje"

Przeczytałem te książki i dowiedziałem się z nich rzeczy, o których Ty widać nie masz pojęcia. Ale uwierz mi, ja wiem o czym mówię.

I gdzie jest sprzeczność?
Jeśli chodzi o religię, piszę : dajcie dzieciom wybór.
Jeśli chodzi o adopcję, piszę : dajcie dzieciom wybór.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:34

Jesephik
Doskonale Wiem, sam jestem przepisany, ale w sumie nie o to mi chodziło. Ale dobra ;)

Swoją drogą w dzieciństwie uczestniczenie w życiu kościoła było nawet przyjemne. Zawsze jakaś huczniejsze uroczystość, spotkania rodziny z Twojej okazji:D

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:34

Poza tym gdzie zalegalizowanie adopcja zmniejszy przyrost naturalny? Właśnie go zwiekszy o te dzieci z tyhc rodzin...

Sewer komentarzy: 157014.08.2015, 00:34

adrian12543,dlaczego od mówienia o homoseksualiźmie ma się rodzić mniej dzieci,z tym się rodzi a nie nabywa.Mniej dzieci rodzi się np.wtedy kiedy następuje wzrost poziomu życia i to jest udowodnione a nie oparte na domysłach.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:34

Novazzy, dziecko nie zna życia. Nie wie, co jest dobre,a co złe, więc skąd ma wiedzieć jak wygląda 'normalna rodzina'? Znowu robicie k*rwę z logiki.

Alonso komentarzy: 1282414.08.2015, 00:32

Shinev
Super argument, wiele chorób istniało "od zawsze".

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:32

Alonso, true, true.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:32

@adrian

Zależy jaka jest Twoja definicja "normalności". Jeśli coś naturalnie występuje w przyrodzie, to dla mnie jest normalne. Jakiś procent populacji rodzi się jako homoseksualiści.

Jak dla Ciebie "normalność" to "większość", to faktycznie, to nie jest normalne.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:31

@pauleta
Chodzi o dzieci. To jest ich wybór , jak chcą mogą iść do takiej pary i potem wrócić jak bedą źle traktowane.
Wy im ten wybór zabieracie.

Pozatym właśnie pokazuecie prawdziwy problem, nie ,,złe wychowywanie" takich par, a właśnie środowisko które odsunie takie dzieci.

Alonso komentarzy: 1282414.08.2015, 00:30

Shinev wchłonął typowy medialny bełkot i go powtarza. Wczesniej teksty o tym jaki kościół jest be i po co dzieci mają siedzieć w kościele bo i tak nic nie zorzumieją. Potem pisze, że niech dziecko samo wybierze czy chce mieć dwóch tatusiów, f*ck logic.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:30

Shin
To było do wcześniejszego posta.
W tym oczywiście się zgadzam, przecież nikt z nas obecnych nie chce krzywdzić dzieci, tylko chce dla nich jak najlepiej. Takie wybory są trudne, ale niestety dziecko nawet 10letnie może nie wybrać z pełną świadomością. Dodatkowo na pewno takim ludziom się łatwo nie żyję. Przecież nie mamy jesscze w Polsce takiej społecznej równości ;)
Co nie zmienia faktu, że niejedna taka rodzina może być lepsza dla dziecka, ale oczywiście nie musi.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:30

@Alonso

Miałem biologię w szkole. Przez pół roku nawet rozszerzoną. Niczego się tam na ten temat nie nauczyłem.

Ale wiesz co? Czytam książki. Zdaję sobie sprawę z tego, że homoseksualizm istniał od zawsze i nie tylko w naszym gatunku.

@Novazzy

Dzięki, że jesteś. Przywracasz wiarę w ludzkość.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 314.08.2015, 00:29

Everton kupił obrońcę z Barnsley i teraz zagra z nimi w CoC.

Ogolnie pary bez rewelacji.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:28

Shinev, to jest granie na emocjach i nieszczęściu tych dzieci. Tu rozchodzi się o "szczęście" homoseksualistów, a nie tych biednych dzieci.

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:28

JanikK nie pisałem o katolicyźmie tylko chrześcijaństwie. Nikt nikomu nie każe dawać na tacę, podatki inna sprawa.
A wyrzec się chrześcijaństwa nikt nikomu nie broni - nie pasuje ci to się wyrzeknij w jakimkolwiek wieku, jak wy to nazywacie kiedy ktos zmądrzeje i nabierze własnej woli

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1614.08.2015, 00:28

Dzisiaj są takie czasy, że ktoś kto jest patriotą jest przyrównywany do chuligana, a nacjonalista do nazisty. Nie dziwią mnie więc te legalizacje i inne wymysły naszych czasów.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:27

@Shin
100% popieram.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:25

Shinev
Dla mnie jednak to świadomość dziecka może być ważniejsza.
Gdy dziecko będzie dorastać, i rozumieć, że rodzice nie kochają się tylko pokazując to buziaczkami to dopiero wtedy może się załamać psychicznie.
Chodziłem w gimnazjum i podstawówce do klasy z 3osobami z domu dziecka, i każde z nich ułożyło sobie życie przez 18rokiem.
Jeden wrócił do mamy i 10rodzenstwa, drugi znalazł wybrankę, której brat się powiesił, i on stał się ważną osobą w życiu tej rodziny.
Po domu dziecka nei jestes skazany na niepowodzenie, tylko gorszy start, bo zazwyczaj nie masz spadku, mieszkania czy majątku.

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:25

Homoseksualisci to ludzie skrzywdzeni psychicznie...
Bez komentarza?

Murzyni to tez skrzywdzeni psychicznie?

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:23

Kto chce krzywdzić dzieci??

Dajcie temu dziecku wybór - chcesz iść do tych dwóch panów, czy zostać tutaj.

Dlaczego do cholery WY macie odbierać dzieciom takie szanse? Szanse na rodzinę, jakąkolwiek? Nie jestem w stanie tego pojąć.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747414.08.2015, 00:23

De gea już praktycznie w realu , lvg powiedział, ze odmowil gry z tottkami i AV.

Teraz podaja wszystkie mocne zrodla.

pierre_afc komentarzy: 1207114.08.2015, 00:23

Prawda jest taka, że gdyby nie było takich zjawisk jak patologia itd. to domy dziecka byłyby puste - zapewne by raz na jakiś czas byłyby potrzebne bo jakby rodzice jakiemuś dziecku zmarli w wypadku, a żadnej innej rodziny by nie miało to innego sposobu by nie było jak dać takiego malucha do domu dziecka. Jednak w większości domy dziecka są zapełniane przez patologię (alkoholizm w domu itd. - w takich warunkach nie można wychowywać dziecka), przez nastoletnie matki, które dają dupy w kiblu na pierwszej swojej imprezie itd.

Hans_Zimmer komentarzy: 594514.08.2015, 00:23

Ale macie tematy... juz widzę jak prawaki się dogadaja w tej kwestii z lewakami tolerujacymi wszystko i wszystkich.

Alonso komentarzy: 1282414.08.2015, 00:22

Shinev
Kto powiedział, że homoseksualizm jest normalny, miałeś biologie w szkole? :P

I ilu znasz ludzi wychowanych w domu dziecka? Bo sądząc po brednaich jakie piszesz to stawiam, że zero.

Sewer komentarzy: 157014.08.2015, 00:22

adrian12543,dokładnie albo brak jednego z rodziców od urodzenia takie sytuacje też się zdarzają.
Dzięki JanikK ;)
Shinev,nic dodać nic ująć.

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:22

Zaraz się okaże że parowanie ludzi ze zwierzętami albo zjadanie siebie nawzajem to normalne rzeczy

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:21

adrian12543, jak zwykle popieram. W Szwecji to już wszystko było.

1988 Szwecja zalegalizowała konkubinaty par tej samej i przeciwnej płci
1995 - legalizacja małżeństwa cywilne homoseksualistów. Później pobłogosławienie w kościele. Następnie żądanie "mendelsona" i pełnej ceremonii kościelnej. Wszystko spełnione.
2003 Szwecja umożliwiła parom tej samej płci adopcję dzieci bez żadnych ograniczeń
2005 weszło w życie prawo dające parom lesbijek dostęp do sztucznego unasienniania w szpitalach publicznych

mar12301 komentarzy: 2311714.08.2015, 00:21

Toleruję czasy gejów i lesbijek na ulicach, ale nie jestem za tym aby krzywdzić dzieci, dając im dwie mamy lub dwóch ojców. To nie jest normalna rodzina, a jakiś znak chorych czasów.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:21

Homoseksualiści to ludzie skrzywieni psychicznie?

Eh. Trzeba dyskutować, ale czasem ciężko.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com