Fatalne rozpoczęcie ligi. Arsenal 0-2 West Ham

Fatalne rozpoczęcie ligi. Arsenal 0-2 West Ham 09.08.2015, 15:32, Łukasz Wandzel 4452 komentarzy

Sezon Premier League powrócił na dobre, ale Arsene Wenger nie zapamięta go, jako miłe wydarzenie. Jego zespół poległ na własnym stadionie, ulegając Młotom w derbach Londynu. Piłkarzom Arsenalu wydawało się, że spokojna gra i brak pośpiechu pozwoli im wygrać spotkanie. Respekt do rywala był widoczny, ale być może Kanonierzy za bardzo chcieli nie popełnić błędu. Taka sytuacja wyraźnie się zemściła.

Świetnie spisujący się w tym meczu West Ham, na czele z Payetem, najpierw zaskoczyli The Gunners w końcówce pierwszej połowy. A wszystko po to, by zrobić to kolejny raz, kiedy Arsenal był wyraźnie nastawiony na odrabianie straty. Podopieczni Wengera grali, jakby walili głową w mur. Rzadko dochodziło do wykreowanej okazji, która zasługiwała na miano groźnej. W strzeleniu bramki nie pomogły nawet dwa, wyciągnięte w drugiej połowie, działa. Pierwsze - szybko wprowadzony Walcott oraz drugie - zasługujący na odpoczynek Sanchez.

Składy w jakich oba zespoły pojawiły się na boisku:

Arsenal: Cech - Debuchy (67. Sanchez), Mertesacker, Koscielny, Monreal - Coquelin (59. Walcott), Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Özil, Cazorla - Giroud

West Ham United: Adrian - Tomkins, Reid, Ogbonna, Cresswell - Noble, Oxford (79. Nolan), Kouyate, Payet - Zarate (61. Jarvis), Sakho (90. Maiga)

Wydawało się, że to Arsenal przejmie inicjatywę od samego początku spotkania. Było zgoła inaczej, bo Młoty nie przestraszyły się rywala i próbowały zbliżyć się pod bramkę Petra Cecha.

Żółtą kartkę, w 7. minucie, otrzymał Ogbonna. Faulował w okolicy 20. metrów od bramki. Do rzutu wolnego podszedł Özil, lecz Niemcowi udało się uzyskać tylko rzut rożny.

Chwilę później doszło do nietypowej sytuacji, w której to Giroud znalazł się na skrzydle i starał się dośrodkować. Futbolówka znalazła się na tuż przed polem karnym, skąd uderzył, prosto z powietrza, Chamberlain. Niestety niecelnie.

W 14. minucie to obrońcy Kanonierów mieli szansę na zdobycie gola. Piłkę z rzutu wolnego wrzucił Cazorla, Mertesacker zdołał przedłużyć do Kościelnego, ale Francuzowi nie udało się strzelić, celnie, głową. Co więcej, Laurent znajdował się na spalonym.

Arsenal, przez kolejne kilkanaście minut, coraz bardziej chciał uzyskać prowadzenie. Niefortunnie dla Arsene'a Wengera, z ataków jego podopiecznych nie dochodziło do groźniejszych sytuacji. Wyróżnić można drybling Chamberlaina na prawej stronie boiska i próbę wykorzystania dośrodkowania od Anglika przez Cazorlę, a także strzał Ramsey'a z 30. minuty, kiedy to Walijczyk uderzył w poprzeczkę.

W 35. minucie, Payet zdołał podbiec z piłką blisko pola karnego The Gunners. Miał wystarczająco czasu, aby nawet przełożyć sobie piłkę na lepszą nogę, lecz po tym uderzeniu jego drużyna otrzymała rzut rożny.

1-0 dla West Hamu! Młoty niespodziewanie wykorzystały rzut wolny. Futbolówkę z dośrodkowania wykorzystał Kouyate, który wyprzedził wszystkich obrońców i zdecydowanie skierował piłkę do bramki, przy której nie zdążył interweniować już Petr Cech.

Chwilę później, Martin Atkinson zaprosił wszystkich na przerwę.

Widać było, że drugą połowę zespół Arsenalu rozpoczął ze świadomością o prowadzeniu gości. Mimo zauważalnej chęci zdobycia gola, nie przełożyło się to na groźniejsze sytuacje w pierwszych minutach drugiej połowy.

W 55. minucie, podanie z lewej strony dostał Giroud. Zawodnik świetnie obrócił się z piłką, po czym uderzył, lecz tylko w boczną siatkę. Francuz, minutę później po raz kolejny znalazł się w odpowiednim miejscu, w polu karnym i zmusił Adriana do interwencji.

Dwubramkowe prowadzenie gości! Piłkarze West Hamu po raz kolejny zostali wpuszczeni za głęboko na połowie Arsenalu. Z zaskoczenia uderzył Zarate, równie zaskoczony okazał się Petr Cech i wpuścił gola.

Gol przyćmił wejście Theo Walcotta, który zastąpił Francisa Coquelina. Dwie minuty po tym zdażeniu, boisko opuścił także strzelec bramki - Zarate. W jego miejsce pojawił się Jarvis.

Aktywny stał się Olivier Giroud. Tym razem, w 65. minucie, uderzył piłkę głową po wrzutce, lecz blokowany przez dwóch obrońców nie miał szans aby oddać strzał wystarczająco mocno.

Kolejna, stawiająca na ofensywę, zmiana w szeregach Arsenalu. Alexis Sanchez pojawił się na boisku, a do zejścia zmuszony został Debuchy.

Obraz gry nie zmienił się, mimo zmian. Kanonierzy, po 70. minutach, nadal przegrywali. Dodatkowo, dwie minuty później, Koscielny o mały włos nie przyprawił Cecha o kolejny ból głowy. Francuski obrońca prawie pozwolił przejąć piłkę przeciwnikowi pod polem karnym, jednak czeski bramkarz zdążył do futbolówki.

Na 10 minut przed końcem spotkania doszło do pierwszego zagrożenia pod bramką Adriana od wielu minut. W zamieszaniu, groźny strzał oddał Chamberlain. Kanonierzy zamknęli na ostatnie minuty swojego przeciwnika na jego połowie, lecz Młoty skutecznie broniły dostępu do własnej bramki.

Kanonierzy pozwolili jeszcze w końcówce rywalowi między innymi na rzut rożny czy wtargnięcie Payeta w pole karne Arsenalu i jak najdłuższe przetrzymywanie piłki, aby zawodnicy Arsene'a Wengera nie mieli nic do powiedzenia.

W doliczonym czasie gry, Sanchez jeszcze dwukrotnie próbował zdobyć bramkę, ale oba jego strzały pewnie wybronił Adrian.

Pan Martin Atkinson zakończył mecz wraz z 95. minutą.

Premier LeagueRaport pomeczowyWest Ham United autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:20

Josephik
Akurat z tym Dancer miał racje, może nie z wiekiem ale z samym systemem.
Dobrowolnie powinno się być przypisywanym do jakiejś przynależności etnicznej, a nie że od 18lst i 1dnia będę katolikiem, czy przez rodziców w wieku bobasa.
Ale spójrzmy w prawdzie w oczy, gdyby tak było, masę osob wypisaloby się z kościoła katolickiego, i być może przepisalo gdzie indziej.
Szkoda, że podatki idą tylko do jednego kościoła.
Część nigdzie by nie przynależała, część by deklarowała przynależności do takich "stowarzyszeń etnicznych"(bo jak nazwać wiarę w makaron spaghetti)
W takiej sytuacji Kościół katolicki odniósłby duże straty finansowe, i na pewno księża by to odczuli.
Btw. Wiecie, ze kościół kat. Ma kontrakt z bwm czy skodą? 15-30% zniżki. Dlatego księża zawsze jeżdżą octaviami:D

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:20

@adrian

Ale powiedz, kto ucierpi, jak homoseksualna para adoptuje dziecko? Oni będą szczęśliwi, że mają dziecko. Dziecko będzie szczęśliwe, że jest kochane i ma warunki do rozwoju.

To nie zlikwiduje problemu, ale uszczęśliwi wiele osób.

pierre_afc komentarzy: 1207114.08.2015, 00:19

puu.sh/hVL3G/peppy_vs_cookiezi.jpg

BEKOWE :D

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:18

Wywody o tym że lepiej żeby dziecko bylo adoptowane przez pare gejów czy lesbijek niz wychowywało sie w domu dziecka to dopiero parodia. Oddawać dzieci do ludzi skrzywionych psychicznie to jest zbrodnia.
Powinno się myśleć nad tym jak poprawić sytuacje dzieci w domach dziecka zeby wyrastaly na ludzi a nie tworzyc nastepne patologie.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:15

@pierre

Masz rację, pewnie takie dziecko będzie dręczone. Więc może trzeba zacząć uczyć ludzi, że homoseksualizm jest normalny? Bo jest. Ludzie się po prostu tacy rodzą. Mogło paść na Ciebie.

Okej, mamy początkowy minusik. A może teraz plusy?

Dziecko będzie obdarzone miłością. Będzie dobrze ubrane, dobrze nakarmione. Pójdzie do normalnej szkoły, będzie się uczyć, dostanie pieniądze na studia. Takiego człowieka czeka normalne życie.

A jakie perspektywy daje dom dziecka? Kilka osób na sto osiągnie sukces, bo ma cholernie silny charakter. Reszta od dzieciaka kradnie i później tworzy margines społeczny.

pierre_afc komentarzy: 1207114.08.2015, 00:14

@pauleta19 - Z tym rozwodem to bywa różnie, sam przeżyłem rozwód swoich rodziców i wiem jak to wyglądało z mojej perspektywy. Wszystko zależy od tego w jakim wieku jest dziecko, na ile jest świadome tego co się dzieje, jak bardzo jest zżyte z rodzicami itd. Jeśli o mnie chodzi, ja nie przeżywałem rozwodu rodziców.

mar12301 komentarzy: 2311314.08.2015, 00:14

Pary homoseksualne i adopcja. Stanowcze nie z mojej strony. To jakieś niepojęte, żeby dziecko miało dwie matki/dwóch ojców...

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 314.08.2015, 00:12

Było gdzieś kilka artykułów o dwóch tatusiach z australii , którzy sobie adoptowali małe 12 miesięczne dziecko.

I do 5 roku życia było wykorzystywane przez nich jak i przez ich kolegów.

Nie mówię, że każdy gej jest pokrzywiony psychicznie ale większość pedofili wywodzi się ze środowiska gejowskiego. kropka.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:11

A Seweryn jak zawsze zadaje obiektywne pytania.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:10

Dziecko nie daje sobie rady z rozwodem rodziców, a co dopiero jak ojciec ojcowi... Dla mnie to zbrodnia na psychice dziecka.

josephik komentarzy: 46314.08.2015, 00:08

Dancer wiem o co ci chodzi ale nie rozumiesz przesłania - chodzi o naukę i przyswajanie dobrych wartości ( piszę o chrześcijaństwie, niekoniecznie koatolikach). Każdy wie że od przymusowego łażenia do kościoła i klepania regułek świętym dziecko nie będzie ale otrzymuje kręgosłup na którym może się opierać i nie musi byc później moherowym wyznawcom. Dzikus w dzikiej rodzinie takiego szkieletu nie ma i nie widzi nic złego w wielu rzeczach w których my je widzimy. Ty też wykształciłeś w sobie pewne spojrzenie na świat jak widzę tolerancyjne i pozytywne zapewne w dużej mierze przez to że byłeś w cudzysłowiu przymuszony do chrześcijaństwa. Ja tak to widzę. No i próg niby 18 lat w którym człowiek ma mieć niby świadomość wyboru, daj spokój - w tym temacie nie mozna określać takich granic.

Sewer komentarzy: 157014.08.2015, 00:07

adrian12543,a w przypadku kiedy dziecko ma tylko mame albo tate? W domu dziecka nie ma ani tego ani tego.

pierre_afc komentarzy: 1207114.08.2015, 00:07

Co do homoseksualistów to sprawa jest prosta. Decydując się na to w pełni świadomie taka osoba wraz ze swoim partnerem rezygnuje z naturalnej rzeczy jaką jest rozmnażanie się czyli rezygnuje ze stworzenia rodziny. Więc uważam, że takie pary nie powinny mieć prawa adopcji. Pominę już fakt, że takie adoptowane dziecko przez parę gejów mogłoby być w przyszłości dręczone, poniżane itd. z powodu posiadania dwóch "tatusiów"

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 114.08.2015, 00:07

@adrian

Zgadzam się z tym, co napisałeś. Ale w domu dziecka nie ma ani ciepła ojcowskiego ani matczynego. Chyba lepiej mieć wzór tylko ze strony ojca, niż nie mieć żadnego? I walczyć o przetrwanie w patologii jaka panuje w tych przytułkach?

Novazzy komentarzy: 351014.08.2015, 00:06

@adrian
Całkowicie sie zgadzam ze tradycynja rodzina jest niezastapiona,ale lepsza jest taka niż jej brak.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 114.08.2015, 00:05

Dancer, są pewne kamienie milowe w życiu człowieka po, do których ludzi dążą: szkoła, praca, ślub, dzieci, dom etc. Nie uważam za nic złego, że ktoś chodzi tymi wydeptanymi ścieżkami. Jak chcesz tworzyć własne ścieżki nie bojąc, że się zgubisz to wolna wola.

Z problemem poznania mamy do czynienia na każdym kroku. "Wiem, że nic nie wiem". Po poznaniu wiary swoich rodziców nie będziesz pewien czy istnieje "lepsza wiara", ale określisz czy chcesz do niej należeć czy nie.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:04

Jesli chodzi o związki, Adrian swietnie ujął to w poście niżej.
Zgadzam się w 100%. Daję +1 hehe

Alonso komentarzy: 1282414.08.2015, 00:04

youtu.be/_ZY2XFbMdLQ?t=11m26s

Alonso komentarzy: 1282414.08.2015, 00:03

Pedalstwo się leczy
https://youtu.be/_ZY2XFbMdLQ?t=11m25s

To jest takie samo zboczenie sexualne jak każde inne. Robert Spitzer ten gość przyczynił się do usunięcia homoseksualizmu z listy chorób w latach 70-tych. W 2000 roku robił badania na 1000 osób i stwierdził, że się mylił. To mżna leczyć. Niestety juz się nie przebił z badaniami bo czasy tęczowych chłopców zaczęły dominować w mediach i polityce, a po gościu zaczęto w ameryce niezle jechać.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 214.08.2015, 00:03

Pierre
Ja chodziłem do klasy z muzułmaninem. Każdy na niego wolał murzyn, a on nie miał nic przeciwko. Te jego obrządki nie przeszkadzały nam.
Nawet jak robiliśmy jakies nocki u kumpli, a on był jednym z takiej mojej paczki, dzielnie trwał do 22(?) by do 1 w nocy napić się wody.
Gdyby tego nie robił, jego ojciec, uważa, że jego obowiązkiem jest go zlać, i nakierować na właściwa drogę.
Murzyn otaczał się tylko chrześcijanami, dużo wie o tej religii, czesto rozmawialiśmy, nawet był w kosciele nieraz, ale nie może odejść od Islamu. Jak odejdzie to podobno według jego religii jest skończony.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.08.2015, 23:58

W ciągu kilku dni w takich kościołach jak metodystyczny czy nawet zielono swiątkowy(ale tylko od święta:D), w głównej mierze anglikańskich, można wynieść wiecej rzeczy, głębsze przemyślenia aniżeli po kilkunastulatach "bycia" w Kośc.Kat.
Gdyby kościół nie stał się instytucją, może nie byłoby tych schizm. W kościele katolickim tylko najwytrwalsi w wierze mają prawo bycia tam.
Modlitwy z regułek, jakieś dziwactwa, nauki "Co to jest bierzmo", robienie na odwrót to co Biblia tak naprawdę sobą reprezentuję. Msza taka sama, wszedzie i na wieki.
Dlatego swietnie rozumiem wiekszosc osób piszących źle i to na temat każdej religii. Bo kościół nie może być instytucją, tylko zupełnie czymś innym. Bardziej ludzkim.
Z chęcią będę czytać Twoje spostrzeżenia i poglądy na tematy zycia codziennego ;)

Swoją drogą jehowych strasznie mało ostatnimi czasy gościło u moich drzwi. Zapadli się?

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:55

Pierre
Dużo Polek mieszka w tych dzielnicach bo są na czarno i łatwiej z mieszkaniem. No i wiadomo cena niska jednak jakim kosztem. Pamiętam rok temu nocowaniem pare nocy i zaczął sie Ramadan. To był kosmos..

To tak odnośnie Brukseli.

No a w Belgii sie ustawił Marokany. Zrobi czworo dzieciaków dostanie 2 tys. euro miesięcznie i siedzi w chałupie wielki pan. A może by tak piecioro? nie bo już wtedy inny podatek.

Takie typy.

new_star komentarzy: 6851 newsów: 913.08.2015, 23:55

Kto poruszył temat religii i dlaczego? :D

pierre_afc komentarzy: 1207113.08.2015, 23:55

Ja mam proste zdanie na temat kościoła itd.

Religia - TAK.
Kościół jako instytucja - NIE.

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1613.08.2015, 23:55

Religia sama w sobie - coś, co jednoczy ludzi i poszerza miłość na świecie.
Religia "polityczna" - zło przez które zginęły miliony.

Sewer komentarzy: 157013.08.2015, 23:55

Novazzy,dokładnie.Każda rodzina lepsza niż dom dziecka,nie odbierajmy dziecku możliwości do bycia szczęśliwym bo nie mamy do tego prawa. Dodatkowo taka rodzina musi spełnić wiele wymagań.

Novazzy komentarzy: 351013.08.2015, 23:54

Wrzuciłem post prohomo 10 min i nie ma hejtów.

#NoNieWierze

Novazzy komentarzy: 351013.08.2015, 23:51

@adri
Zgadzam sie w 100%

pierre_afc komentarzy: 1207113.08.2015, 23:50

Ogólnie to szczwane bestie z tych muzułman. Tata mi mówił, żebym wystrzegał się słów takich jak Turasy, Ciapacy, Muslimy itp. bo oni wiedzą, że wtedy ich obrażasz..

Novazzy komentarzy: 351013.08.2015, 23:49

Odpowiem na pytanie ,,WOlałbyś być w normalnej rodzinie czy homo?" Normalnych rodzin brakuje, a lepiej pójść do takiej niż żadnej.

Pozatym nie każdy gej to gwałciciel i pedofil.

pierre_afc komentarzy: 1207113.08.2015, 23:48

@Kanonier204 - Byłem w kilku. Amsterdam, Bergen czy Rotterdam. Wszędzie tak samo. Tak jak w Belgii Turasy, Marokańczycy itd. mają swoje dzielnice. Pamiętam to dzisiaj ten widok gdzie na jedną rodzinę takich Turków przypadała przynajmniej 6 dzieciaków.. Albo te ich nocne imprezy itd.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:48

maromoshi
Numero DUE. Jednak robota jakoś sama sie znalazla.

Novazzy komentarzy: 351013.08.2015, 23:48

@MG
Wróciłem.
Tu sie zgodze parady i inne po****ione rzeczy denerwują.
Jednak związki partnerskie mogły by być.
Co ci to przeszkadza?
Adopcja, Myślisz że lepiej dziecku bedzie w sierocińcu gdzie jeden opiekun ,,pilnuje" (czytaj dba aby sie nei zabili) po kilkanaście dzieci?

Główną wada takiej adopcji jest nietolerancje społeczeństa, wiekszosc polskich dzieci zepchnęłaby ja na margines .

new_star komentarzy: 6851 newsów: 913.08.2015, 23:47

pierre

Ale sam Ozil ciekawe czy by na tym zyskał

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40013.08.2015, 23:47

Pauleta

Polanie woda to tylko polanie woda. Chodzi tu o sam moment, w ktorym dziecku narzucana jest wiara chrzescijanska. Skoro 18-latek nie moze podjac swiadomej decyzji to znaczy ze 99% doroslych ludzi takze nie moze podjac swiadomej decyzji. Skoro tak jest, to oznacza to, ze przez cale zycie zyjemy, nie msjac pojecia o religii do jakiej nalezymy lub do jakiej moglibysmy nalezec.

Rodzice uwazaja to za sluszne, bo tak sie przyjelo od pokolen. Kazdy ma chrzest, to dziecko nie moze go nie miec. To wcale nie oznacza, ze to jest prawidlowe. Sa rozne drogi wyboru, kazda jest inna I kazda na swoj sposob prawidlowa. Taka sama sytuacja jak z wyksztalceniem wyzszym. Od jakiegos czasu przyjelo sie, ze kazdy je musi miec, bo inaczej byladuje na ulicy. To nie jest prawda, bez studiow tez da sie zyc I to nawet czasem lepiej niz z nimi. Ludzi po prostu nie mysla wlasnym rozumem.

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1613.08.2015, 23:46

JanikK;
Miło widzieć, że nie jest się osamotnionym w swoich przekonaniach. :)

pierre_afc komentarzy: 1207113.08.2015, 23:46

Pomyślcie nawet z punktu widzenia piłkarskiego. Kraje muzułmańskie zyskałyby na tym. Ozil, Fekir, Benzema i wielu wielu innych grałoby dla krajów muzułmańskich. :D

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.08.2015, 23:45


pauleta19
Mowa głównie o kościele kościół ewangelicko augsburski. Tam serio zdarza się nieraz jest większa patologia niż w normalnym kościele. Szczerze, to W sumie zastanawiam się czemu taki kościól istnieje.

marimoshi komentarzy: 472213.08.2015, 23:44

K204
Tak z ciekawości to w Belgii jesteś przez robotę czy przez rodzinę :P?

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:44

Tur. Jaka Antwerpia xD Amsterdam.

Zawsze mi się wydaje ze to już Holandia.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:43

Pierre
Miasto? bo byłem w Antwerpii oraz Amsterdamie ale nie zwróciłem uwagi. Mize dlatego że miałem zbyt mało czasu by się zapoznać z miastem..

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.08.2015, 23:42

pauleta
Nie popieram kościoła luterańskeigo ;)

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:41

MG
To było to jak awansowali z grupy?

Bo była jakaś akcja jak wracałem do domu ze jechali kibice Algierii samochodem i darli jape. Nie wiedziałem o co chodzi. Zobaczyłem tylko brak dwóch jedynej z przodu chociaż bylo ciemno.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 113.08.2015, 23:41

JanikK, Protestanccy księża w Szwecji

youtu.be/1efTBZXV9Qo?t=16m55s

Dla mnie to normalni oni nie są.

pierre_afc komentarzy: 1207113.08.2015, 23:41

@Kanonier204 - Byłem w Holandii u ojca. Tam jest podobnie. Oczywiście meczety ciągle otwarte, ciągle ktoś tam siedzi.

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1613.08.2015, 23:40

pauleta19;
Prosta sprawa. Normalni geje nie robią takich parad, nie biegają z kolorowymi wstęgami, nie pokazują gołej dupy na ulicy i nie mieszają w to dzieci. To normalni ludzie o innej orientacji. Wielu z nich czuje żenadę nie mniejszą niż my gdy ogląda te całe pedalskie parady. Potem mają przerąbane, bo ludzie wrzucają ich do jednego worka z tamtymi.

Alonso komentarzy: 1282413.08.2015, 23:40

Jakie tematy, religia, araby, pedalstwo. Myślałem, że poczytam jakies analizy jakie miejsce zajmie w lidze Arsenal i dlaczego czwarte, a tu lipa.

josephik komentarzy: 46313.08.2015, 23:39

Dancer chodziło mi o to że odrzucenie tzw przymusowego chrztu i późniejszych sakramentów a także początkowej nauki chrześcijańskiej doprowadzi do zdziczenia społeczeństwa zresztą juz sie to odbywa. U muzułmanów jest to jeszcze bardziej rygorystyczne i nie ma że się nie chce.
Można to porównać do tej naszej wspaniałej tolerancji dla odmieńców - my musimy ich tolerować i szanować a oni nas mogą zabijać

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.08.2015, 23:38

mixer
Może dyskomfort w postaci części przychodó z podatków przez kościół?;)

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.08.2015, 23:38

Co do Arabów już skończyłem. Z Belgami również tylko wrócę do tematu kościoła w Belgii.

Gdyby nie Polacy to te Kościoły by już nie istniały (no może kilka by zostało od tak)

Polacy wynajmują od "Belgow" kościoły i płacą od cholery euro za miesiąc.

Niektóre kościoły poszły na licytację nawet od 1 EURO!

Sporo kościołów zostało sprzedanych i z nich zrobiono dyskoteki bądź restauracje.

#za#dużo#kościółka

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com