Arsenal pokonuje AV 2-1 po zaciętej końcówce

Arsenal pokonuje AV 2-1 po zaciętej końcówce 13.01.2014, 21:56, Sebastian Czarnecki 2113 komentarzy

Wydawałoby się, że po pierwszej połowie, w której Arsenal dwoma szybkimi ciosami znokautował bezradną Aston Villę, gospodarze nie powalczą już o punkty w tym meczu. Jak się okazało, w drugiej części meczu zagrali dużo lepiej od Kanonierów, którzy nieco sobie odpuścili i mogli pokusić się nawet o remis. Po bramce kontaktowej The Villans byli bliscy wyrównania, jednak defensywa dowodzona dzisiaj przez Pera Mertesackera nie pozwoliła już przeciwnikom na kolejne trafienie.

Dzisiejsza wygrana Arsenalu jest bardzo ważna w kontekście walki o mistrzostwo Anglii. Podczas gdy wszyscy rywale do końcowego triumfu wygrali w weekend swoje mecze, Kanonierzy również musieli zdobyć trzy punkty, by wrócić na pierwsze miejsce w tabeli. Podopieczni Arsene'a Wengera udowodnili jednak, że są bardzo mocni psychicznie i nie bez powodu to właśnie oni dowodzą reszcie stawki.

Arsenal: Szczęsny - Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal (66. Gibbs) - Wilshere, Flamini - Gnabry (69. Rosicky) (86. Oxlade-Chamberlain), Özil, Cazorla - Giroud

Aston Villa: Guzan - Lowton, Vlaar, Clark, Baker (21. Bacuna), Luna - El Ahmadi (73. Weimann), Westwood, Delph - Agbonlahor, Benteke.

Kanonierzy bardzo dobrze zaczęli to spotkanie przejmując inicjatywę na stadionie rywala. Już w 5. minucie świetne dośrodkowanie w pole karne posłał Bacary Sagna, ale dobrze ustawiony Olivier Giroud nawet w takiej sytuacji nie potrafił czysto trafić piłkę.

Dwie minuty później kolejną świetną wrzutką popisał się prawy defensor Arsenalu, ale francuski napastnik znowu nie potrafił odnaleźć się w polu karnym przeciwnika, mimo że otrzymał kolejny prezent od swojego rodaka. Tym razem jednak Giroudowi przeszkadzał Vlaar, więc częściowo można go usprawiedliwić.

W 13. minucie to z kolei gospodarze przeprowadzili dobrą akcję do objęcia prowadzenia. The Villans mimo to, nie potrafili przedrzeć się w pole karne przeciwnika, a Delph został zmuszony do oddania strzału z dystansu. Anglik jednak wyraźnie się pomylił.

W 14. minucie jakąś poważną kontuzję odniósł Nathan Baker, po tym jak ofiarnie zablokował swoim ciałem atomowe uderzenie Serge'a Gnabry'ego. Młody obrońca gospodarzy długo leżał na murawie, a po kilku minutach został zniesiony na noszach z boiska. W jego miejsce zameldował się Leandro Bacuna.

Kilka minut po wznowieniu gry, gospodarze znowu ruszyli do ataku. Błąd popełnił Laurent Koscielny, który przepuścił Agbonlahora pod bramką Arsenalu, ale jak szybko to zrobił, tak szybko błąd naprawił, we wspaniałym stylu zatrzymując szybkiego Anglika.

W 34. minucie Kanonierzy wychodzą na prowadzenie! Bardzo dobre podanie do Wilshere'a posłał z lewego skrzydła Ignacio Monreal, zaś reprezentant Anglii technicznym strzałem w długi słupek pokonał Brada Guzana!

Nie minęło nawet 60 sekund, a Arsenal podwyższa prowadzenie! Tym razem akcja została przeprowadzona prawą stroną, a Wilshere był w roli asystującego. Anglik uruchomił wybiegającego na wolne pole Girouda, który mimo asysty dwóch obrońców zdołał utrzymać się przy futbolówce i strzelić na bramkę bezradnego Amerykanina.

W 45. minucie sędzia doliczył 8 minut, jako że wcześniej przez bardzo długi czas na murawie leżał Nathan Baker. Przez ten czas wynik nie uległ jednak zmianie, a Kanonierzy zeszli do szatni z dwubramkowym prowadzeniem w kieszeni.

Druga część spotkania zaczęła się mniej żwawo od tej pierwszej. Brakowało groźnych akcji, po których mogły paść kolejne bramki, wywiązała się natomiast zadziorna gra w środku pola, gdzie najczęściej przebywali wówczas piłkarze obu drużyn.

Nie dało się przedrzeć pod pole karne przeciwnika, to w 61. minucie Santiago Cazorla spróbował strzału z dystansu. Brad Guzan wyczuł jednak intencje Hiszpana.

Cztery minuty później podobna sytuacja miała miejsce w drużynie gospodarzy. Tym razem strzelał Westwood, a dobrze piłkę złapał Wojciech Szczęsny.

W 66. minucie Ignacio Monreal opuścił boisko, po tym jak kilka minut wcześniej doznał lekkiego urazu. Wenger, nie chcąc ryzykować jego zdrowiem, wpuścił na boisko Kierana Gibbsa. Trzy minuty później na murawie zameldował się również Tomas Rosicky, który zastąpił Serge'a Gnabry'ego.

Słaba gra Arsenalu w drugiej części spotkania zemściła się w 76. minucie. Fatalnie piłkę stracił Santiago Cazorla, a Metthew Lowton, który wygrał ten pojedynek, dośrodkował na głowę Benteke. Belg pięknym szczupakiem pokonał polskiego bramkarza!

Strzelona bramka wyzwoliła w drużynie gospodarzy dodatkowe pokłady energii. The Villans uwierzyli, że są jeszcze w stanie doprowadzić do wyrównania, więc coraz mocniej nacierali na bramkę Arsenalu. W 84. minucie kluczową interwencją popisał się Per Mertesacker, który na kilkadziesiąt centymetrów przed bramką Szczęsnego, ściągnął Benteke piłkę sprzed nosa.

W 86. minucie boisko opuścił zakrwawiony Tomas Rosicky, który kilka minut wcześniej ucierpiał w bezpośrednim starciu z Gabbym Agbonlahorem i uszkodził sobie nos. Czech po wymianie koszulki był w stanie kontynuować grę, ale nie na długo, toteż na boisku zastąpił go wracający po kontuzji Oxlade-Chamberlain.

W 90. minucie Matthew Lowton posłał kolejne dośrodkowanie na głowę Benteke, a reprezentant Belgii oddał celny strzał na bramkę Szczęsnego. Piłka zmierzała jednak w sam jej środek, a Wojciech Szczęsny zdołał złapać futbolówkę.

Mimo że arbiter doliczył aż 6 minut w drugiej połowie, to gospodarze nie byli w stanie odwrócić losów meczu. Arsenal zdobywa trzy punkty i wraca na pierwsze miejsce w tabeli.

Aston VillaPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
OFFO komentarzy: 354515.01.2014, 13:36

Manchester United boss David Moyes was at Juventus' game against Cagliari last weekend to watch Paul Pogba and Arturo Vidal(L'Equipe)

kamo99111 komentarzy: 744315.01.2014, 13:35

Do wszystkich tych którzy piszą, że transfery na inne pozycje niż atak nie są potrzebne!!

Pomyślmy przez chwilę... Cazorla, Rosicky, Ramsey, Ozil, Chamberlain, Gnabry, Wilshere, Podolski. Czy z takim ofensywnym składem jesteśmy w stanie wywalczyć trofeum?? Czy oby napewno Ci zawodnicy są w stanie to osiągnąć? Dokładając do tego najlepszą obronę od lat? Wszystko wygląda pięknie ale tylko i wyłącznie na papierku. Spójrzmy teraz na tą sytuację od innej strony. W szpitalu obecnie znajduje się kilku kluczowych zawodników tj. Walcott, Ramsey, Bendtner, Rosicky,Diaby(którego nie liczę z wiadomych powodów), Monreal itd. Pomijając wszystkie krótkoterminowe kontuzje w szpitalu pozostają Walcott i Monreal oraz przez jakiś czas Bendtner. Jest to również dobra sytuacja. Biorąc pod uwagę skład meczowy mamy dobrze obsadzoną pierwszą jedenastkę jak i ławkę rezerwowych, na której często znajdują się tacy zawodnicy jak: Cazorla, Vermaelen, Podolski, Rosicky. Patrząc na to można się zastanowić nad inną rzeczą: Skoro posiadamy taki mocny skład dlaczego Wenger tak rzadko rotuje składem?? Prawdopodobnie dlatego, że wie, że zawodnik z łąwki nie da tyle co zawodnik grający w pierwszej 11. Czy obecnie jesteśmy w stanie zastąpić zawodnikiem z ławki któegoś z trójki: Ozil, Wilshere, Ramsey?? Odpowiedź brzmi nie! Jedynie Rosicky wnosi inną jakość do gry. W obecnej sytuacji Cazorla znajduje się w słabszej formie i wystawienie go w meczu z City, Chelsea, ManU wiąże się z dużym ryzykiem, bynajmniej moim zdaniem. Podolski?? Przeplata słabe mecze z dobrymi. Tak naprawde nie wiadomo jak zagra niemiec. W niektórych meczach wejdzie strzeli bramkę i zaasystuje, po czym w kolejnych meczach będzie niewidoczny i nie będzie z niego pożytku. Kolejnym zawodnikiem jest Arteta, który ostatnimi czasu wprowadzał więcej chaosu w grę aniżeli spokoju co powinno być jego zadaniem. Chamberlain - jego forma jest niewiadomą po kontuzji. Jak to ktoś kiedyś powiedział: "trofea wygrywa się ławką" i taka jest prawda. Nie mając ławki rezerwowych nie wygramy nic... niestety. Grając obecnie na 3 frontach - BPL, CL i FA Cup musimy posiadać solidną ławkę, która zapewni podobną jakość zo pierwszy garnitur. Obecnie można z wielką wątpliwością spojrzeć na ławkę, ponieważ wielu zawodników przeplata dobre występy ze złymi, bądź mają zniżki formy. Niestety zbliżamy się powoli do okresu gdzie będzie duże natężenie meczów a co za tym idzie duże zmęczenie zawodników, a czego powodem mogą być kolejne kontuzje oraz przegrane mecze. Wystarczy spojrzeć na ostatnie takie nagromadzenie ważnych spotkań. Gdzie nie zaprezentowaliśmy się najlepiej. Powodem prawdopodobnie był brak rotacji składem i zmęczenie zawodników. Część z nich pogubiła przez to formę inni znaleźli się na liście kontuzjowanych. Podsumowując: transfery na inne pozycje niż napastnik są potrzebne, bez względu na to co widać obecnie na kartce papieru, bo niestety nie wszystkie nazwiska grają tj. byśmy tego oczekiwali.

rozpedAFC komentarzy: 31415.01.2014, 13:33

Odeslali mi z Borussi zdjecia z autografami Kuby Piszczka Reusa i Hummelsa

mic_now komentarzy: 218915.01.2014, 13:28

ludi72
jeśli to prawda to bardzo mnie to cieszy ale też jestem jak niektórzy tu za tym ,że nawet jeśli mamy pieniądze to lepiej nie szastać nimi na prawo i lewo. Chciałbym Draxlera bardzo ale te 40 mln to dla mnie przesada. 30 bym dał jeszcze ale też opornie.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52415.01.2014, 13:25

Oggy
Dobre.

ludi72 komentarzy: 142715.01.2014, 13:23

@Oggy
No nawet jeśli wydamy 40 baniek da Draxlera to w letnim okienku będą pieniądze na kolejny duży transfer:P

Ben Fairthorne ‏@BFairthorne 15 h

No idea about Draxler, but if did happen would not affect summer striker budget. Money there - new era for Arsenal Football Club.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 13:23

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 1godz.
Draxler been injured. He should be ok when the League starts again in 10 days

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 13:23

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 1godz.
Draxler been injured. He should be ok when the League starts again in 10 days

opolanin komentarzy: 62315.01.2014, 13:20

jak tak dalej pójdzie to Podolski odejdzie po sezonie...

Oggy komentarzy: 948915.01.2014, 13:17

Uu dopiero zobaczyłem, Poldas niezły foch:P i.imgur.com/XXS38Gs.gif

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 13:14

Kaziu

Nie kazdy. Ja nie chce i pewnie kilku tutaj tez sie znajdzie. Nie nie moje poeniadze ale chyba zapomniales ze nie jestesmy Man City i nie mozemy rzucac na lewo i prawo $ bo pozniej przez kolejne 5 lat nie kupimy nikogo powyzej 20 mln

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 13:12

Jeszcze 2 tygodnie i będzie święty spokój.

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 13:12

anty pzpn --> kazdy by chcial w Arsenalu takiego pilkarza jak Draxler. Mlody, bardzo dobry pilkarz, ktory moze byc tylko lepszy. Gdyby Wenger dal za niego 40 mln to co? To twoje pieniadze sa, ze tak caly czas o tym gadasz? Jak Wenger uzna, ze warto w niego zainwestowac to go kupi i koniec. A pisalem, ze wole takiego Berbatova na pol sezonu i w lecie postarac sie o napastnika klasy swiatowej, niz kupic teraz Draxlera, co przekresli prawdopodobnie kupno takiego napastnika w lecie, bo Wenger co okienko nie bedzie wydawal takiej kasy. Koncze bo w robocie jestem, moze pozniej sie odezwe, cya.

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 13:06

Zreszta watpie zeby On do Nas przyszedl bo to nie w stylu Wengera,czyli mowienie glosno na lewo i prawo ze kupujemy takiego dobrego gracza. Ostatni taki przypadek pamietam jedynie z Arshavinem i nic wiecej mi sie noe przyppmina zeby bylo glosno o kims dobrym przy czym pozniej trafia do Nas. Takze nie ma spiny bo transfer ten oceniam na jakies 10% ;)

Oggy komentarzy: 948915.01.2014, 13:03

We will see what time tell czy jak to tam szło...
Trochę za głośno o tym transferze jak dla mnie, szanse ładnie pikują. Zresztą moja szklana kula mówi że nie będzie draxa u nas:P

mistiqueAFC komentarzy: 2676915.01.2014, 13:03

Jak Arsenal go nie wyciagnie, to on zostanie w Shalke jeszcze rok, moze dwa, a wtedy przyjdzie po niego Bayern i znowu będzie płacz, ze Bawarczycy wykupują wszystkich najlepszych z ligii :P

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 13:02

Carlos

Wiem to doskonale tylko sek w tym ze My za Henrego nie dalismy wtedy 20 baniek a 9 chyba a za Judasza jedyne 3 mln! Za 3 mln to ja moge sobie eksperymenty robic z bocznego pomocnika na SN ale nie za 40 mln i to w polowie sezonu bo tak jak napisalem predzej z Draxlera bedzie taki SN jak z Podolskiego

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 315.01.2014, 12:59

Arsenal przygotowuje ofertę 37 mln funtów za ofensywnego pomocnika lub napastnika Schalke - Juliana Draxlera. Piłkarz ma zostać podpisany już teraz, ale do transferu ma dojść zimą. Angielskie gazety piszą o 20-letnim Niemcu - „new Van Persie".

mistiqueAFC komentarzy: 2676915.01.2014, 12:59

@Oggy

Spokojnieeeee :D on dobrze wie, ze jak ma przyjsc do AFC to czeka na niego skrzydełko, a nie srodek, a to, ze w mediach sobie gada to niech gada.Przynajmniej daje Wengerowi jasno do zrozumienia, ze jest zainteresowany przejsciem do Arsenalu :P

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:58

Kaziu

Lacze...najpierw walczysz jaki Draxler jest oh ah i chcesz go za 40 mln a ostatni Twoj post jest o tym ze tez chcialbys takiego Giovinco,Berbe na wypozyczenie zamiast dawac 40 baniek za Draxlera.

Masz racje,nie rozumiem Cie

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 12:56

anty_pzpn
Ty już chyba zapomniałeś w jakich czasach przychodzili do nas van Persie, a co dopiero Henry. Wtedy 20mln było jak dzisiejsze 80.

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 12:56

anty pzpn --> polacz moje wypowiedzi w calosc i dojdziesz do wniosku, ze mamy podobne zdanie na ten temat, tylko zle mnie rozumiesz. Koniec tematu

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:51

Kaziu

Nie,nie znam tego pilkarza od roku a Ty znasz? Ja nie chcialbym ani Draxlera ani wymiany na tej linii nawet gdyby byla to wymiana Park-Draxler. Skoncz chodzic z glowa w chmurach bo widze ze wszystkiego juz sie czepiasz. Co z tego ze Judasz czy Henry grali predzej na skrzydle? Za Judasza czy Henrego Wenger nie dawal 40 mln tylko po to zeby ich przestawiac na SN,rozumiesz? Dal za nich grosze(w porownaniu za to co ma dac za Draxlera) i jest polowa sezonu wiec noe ma czasu na to zeby uczyc go grac na SN. To noe jest fifa ze postawisz pomocnika na ataku i bedzie gitara

Oggy komentarzy: 948915.01.2014, 12:51

mistiqueAFC- z Hummelsem nie wyszło, błaźni się w miarę regularnie:P Jakby Julek był poukładany i nie głosił że żąda gry na AM to pewnie nawet bym przyklasnął temu transferowi. Problem w tym że jemu się najwidoczniej już pomieszało i sobie w mediach głosi gdzie chce grać... i własnie nie na skrzydle.

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 12:51

anty pzpn --> kazdy ma swoje zdanie na ten temat, wiec nie ma co wchodzic dalej w ten temat o Reyesie. Prawda jest taka, ze ja bym wolal wypozyczyc teraz napastnika typu Berba, Giovinco czy jakis podobny do tych, niz kupowac Draxlera za 40 baniek, ale co zrobi Wenger tego nie wie nikt. My mozemy tylko czekac i patrzec.

mistiqueAFC komentarzy: 2676915.01.2014, 12:48

@Oggy

Niemcy z kazdego młodego młodego robią wielką gwiazde ostatnimi czasy i jakos nie widać, zeby im to na złe wychodziło :P co do Shalke to nie ta druzyna w tym roku niczym nie przekonuje, a bez Julka to oni by byli o pare dobrych miejsc nizej.Z resztą na ten moment w AFC nie ma kogos kto mógłby z nim rywalizowac na lewym skrzydle więc trzeba go brac.Taki rynek - kogos z głosnym nazwiskiem nie kupisz za mniej niz 20 baniek, a jesli ten ktos jest Niemcem, to cena odrazu jest jeszcze wyższa :P

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:47

Alonso

Dokladnie

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:46

Kaziu

A jak to nazwiesz?Wylozenie za kogos 8 baniek przy czym ktos placze i wrecz wymusza powrot do Hiszpanii to jest Twoim zdaniem dobra inwestycja? Nie musiales patrzec w wikipedie ile gral i ile strzelil bo rozmaiwamy o tym czy Wenger przeplacil a nie o tym ile kto strzelil. A przeplacil bo tak jak mowisz mial tylko 21 lat i powonien byc filarem (nie mylic z el filaro) na dlugie lata a sie poplakal jak male dziecko ze brakuje mu slonca ze ciagle pada i chce do mamusi do hiszpanii

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 12:43

anty pzpn ---> a taki pilkarz jak Robin van Persie mowi ci cos? Tez na poczatku gral na skrzydle, a pozniej wiemy co bylo. Ja nie mowie ze z Draxlerem bedzie to samo i nie powiedzialem, ze trzeba go kupic za wszelka cene, bo to jest ogromne ryzyko w polowie sezonu kupowac pilkarza za taka kase i albo sie sprawdzi albo nie. Wczesniej bylo pisane cos, ze moze bedzie wymiana z Shalke Poldi+ 28 mln za Draxlera. Chcialbys taka wymiane teraz? Bo ja nie. JEzeli Wenga uzna ze jest on potrzebny, to go kupi, a jak nie to nie, tyle. Ja i tak nie wierze w to, ze on do nas przyjdzie.

Master10 --> Park to zly przyklad, bo dalismy za niego 2 mln, a to sie zwrocilo z koszulek i to zdecydowanie. Co do El Filaro to tak, ale kto sie spodziewal, ze on zapomni jak sie gra w pilke? :D

Alonso komentarzy: 1282415.01.2014, 12:42

Teraz 8mln to się wydaje mało, na dzisiejsze ceny to by Reyes kosztował 20-30 mln :P

Oggy komentarzy: 948915.01.2014, 12:42

mistique- Schalke nas rok temu zlało, dlaczego mamy uważać ich za słaby klub, a przez to nie doceniać Draxlera? Nie przypisuj nam głupoty. Z tego co się orientuje w Niemczech robią z niego wielką gwiazdę. Z tego co ja zaobserwowałem przeginają tak jak z Goetze zresztą:P

aguero10 komentarzy: 861215.01.2014, 12:41

Rosa >33
Poldi >28
Santi>29

Więc dlaczego nie mielibyśmy kupic Draxlera.
On ma dopiero 21 na karku i bedzie jeszcze duzo lepszy pod warunkiem ze przejdzie do lepszego klubu .

Oggy komentarzy: 948915.01.2014, 12:39

ludi72- Draxler przyspiesza w dryblingu bardzo dynamicznie no ale nie jest to takie prowadzenie piłki jak np. van Persiego (nie chodzi że gorsze ale bardziej "typowe"). Ofkors podoba mi się jak gość gra, warunki ma pewnie nawet lepsze niż Goetze ale jak dla mnie to nie jest urodzony geniusz piłki:P Jak na wzrost to jest zwrotny trzeba przyznać. Strzał bardzo fajny niezłe podania itd. Oczywiście gość wiele się jeszcze nauczyć ale rzecz w tym że kupno tego gościa zwróci się pewnie za 3-4 lata a my chyba celujemy w sukcesy szybciej.
BTW co to ma niby znaczyć że wydanie 40 baniek nie wpyłnie na finanse?

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 12:38

anty pzpn ---> okej, nie pokazal w Arsenalu tego, czego od niego oczekiwano, ale nazywanie go sredniakiem jest co najmniej przesada. Przychodzac do Arsenalu mial tylko 21 lat, a rywalizacja w ataku byla ogromna (Henry, Bergkamp i inni). Strzelil 16 bramek w 69 meczach w Arsenalu, czesto wchodzac z lawki rezerwowych. Nie kazdy zawodnik sprawdza sie w Anglii, przyklad to wlasnie Reyes, ale nie uwazam ze wydanie na niego z tego co sie nie myle 8 mln funtow to przeplacenie.

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 315.01.2014, 12:37

kaziu - wracajac do pytania czy Wenga przeplacil kiedys za pilkarza?

Park, El Filaro :)

mistiqueAFC komentarzy: 2676915.01.2014, 12:35

Nie rozumiem was :D Draxler to obok Reusa i Goetze najwiekszy talent niemieckiej piłki więc na niską cene nie ma co liczyc.Ja mieszkalem półtora roku w Koln i do Gelserkirchen czy Dortmundu mialem blisko i o tej trójce TV trąbiła cały czas dlatego Julka zdążyłem troche poznac :P Chlopak jest niedoceniany przez wielu bo gra w srednim Shalke i nie tam mozliwosci, zeby pokazać to co naprawde w nim drzemie.Jakbyscie go zobaczyli w BVB, czy Bayernie to byscie o nim marzyli ;) Draxler za pare lat to będzie światowa czołówka, czy to na skrzydle, czy na środku.Tańszego talentu takiej skali niestety juz sie taniej nie kupi, a to, ze chlopak sie rozwinie bardzo to jest jasna sprawa

Wiec apeluje do Wengera - rzuc te 40 baniek i sciagaj Draxlera

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:34

Kaziu

Ktos tu predzej napisal ze mozna z Niego zrobic napastnika,MOZNA ale Wenger raczej nie bedzie placil 40 baniek po to zeby robic z kogos napastnika na miare PL. A Ty brniesz w to widze jak slepiec. Zrobi z Niego takiego napastnika jak z Podolskiego. To tak samo jakby Mou mial zrobic z Hazarda napastnika,wyobrazasz sobie to? Jesli tak to masz bujna wyobraznie

sidtsw komentarzy: 340615.01.2014, 12:33

za glosno o tym Draxlerze... Boss tak nie dziala... cos tu jest nie tak

Alonso komentarzy: 1282415.01.2014, 12:33

Ja czytałem, ze Griezmann za 30m ale nie ważne. Na pewno dało by się zbić tą cenę. Nie jest Hiszpanem i nie przeszedł by do innego Hiszpańskiego klubu, to nie Ilaramendi.

MikiArt komentarzy: 15715.01.2014, 12:31

"In my opinion Tomas belongs to the best midfielders in the Premier League. When you see how much he gives for the team and how he enjoys being on the ball it makes us happy to have a player like that in our ranks."

- Mesut Özil

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:30

Kaziu

Wiem o tym doskonale i mimo to placic za sredniaka okolo 10 mln ktory po 2 sezonach placze ze chce wracac do Hiszpanii to jest dla mnie przeplacenie i to spore bo 10 baniek droga nie chodzi

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52415.01.2014, 12:28

anty_pzpn_
Tak. 21:05.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 12:28

Griezmann nie ma takiego potencjału IMO. Poza tym za niego trzeba by było zapłacić 'tylko' 5mln ojro mniej. Chociaż nie pamiętam dobrze, czy Sociedad życzyło sobie 35mln euro, czy funtów. A jeżeli funtów, to 'tylko' 2 melony mniej.

kaziu874 komentarzy: 685815.01.2014, 12:27

anty pzpn ---> dlaczego przeplacil za Reyesa? Jezeli uwazasz, ze zaplacil za niego tyle ile bylo duzo razy (blednie) pisane, czyli 20 mln+ to jestes w bledzie, bo zaplacil za niego mniej niz 10 mln, a reszta to bonusy, ktore nigdy nie zostaly zaplacone przez Arsenal.

Oggy --> biorac optymistyczna wersje, czyli kupujemy Draxlera, Wenger robi z niego napastnika typu judasza i mamy napastnika na lata to okej, ale w rzeczywistosci nie musi byc tak kolorowo. Jezeli uwaza, ze warto sprobowac to jestem za, bo Draxler ma zadatki na napastnika, ale jezeli chce go kupic na OP lub LS to jest to glupota, bo na te pozycje mamy pilkarzy.

ludi72 komentarzy: 142715.01.2014, 12:27

@oggy
Gdzieeś na tt padła informacja, że ewentualny transfer Draxlera nie wpłynie na budżet w letnim okienku.
Po za tym młody Niemiec może osiągnąć dużo w piłce i mieć takiego grajka w zespole toświetna sprawa. Nie mamy tylu zawodników dryblujący w ten sposób co Draxler. Chłop ma dwa kopyta z których potrafi świetnie uderzyć, jest wysoki i bardzo zwrotny. IMO możemy za niego przepłacić bo później się nam to zwróci :P

Alonso komentarzy: 1282415.01.2014, 12:26

Też nie rozumiem dlaczego wszyscy tak wzdychają za tym Draxlerem. Jest dobry ale bez przesady i jeszcze 40 mln. Osobiście wolał bym Griezmanna. Francuz robi na mnie większe wrażenie i jest też tańszy.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 115.01.2014, 12:23

Ciekawo, czy Ramsey wróci na Fulham.

cegla5055 komentarzy: 152515.01.2014, 12:23

trzeba wziac pod uwage to ze q dzisiejszych czasach mlnie kupi sie kogoa taniej niz.np 30mln. Kazdy lepszy.zawodnik albo ma klauzule albo klub oglasza taka kwote. 5 lat temu taki Draxler kosztowalby 15 mln ale ze takie City Real czy Chelsea wykladaly astroniczne kwoty to.kluby zaczely podwyzszac ceny wiedzac ze predzej.czy pozniej ktos kupi

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:20

Pokazuja *

anty_pzpn_ komentarzy: 337015.01.2014, 12:20

Polazuja dzis na orange sport man city?

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Manchester United 4.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady