Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG

Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG 30.05.2026, 21:51, Mateusz Kolebuk 5047 komentarzy

Sezon pełen emocji zakończył się dla Arsenalu w najokrutniejszy sposób. W finale Ligi Mistrzów w Budapeszcie, po dogrywce i serii rzutów karnych, Kanonierzy musieli uznać wyższość Paris Saint-Germain. Już po sześciu minutach Kai Havertz dał Arsenalowi prowadzenie, ale Ousmane Dembele wyrównał z rzutu karnego w 65. minucie, co doprowadziło do dogrywki.

Pierwszy w historii finał Ligi Mistrzów pomiędzy klubami z Francji i Anglii był prawdziwym widowiskiem. Stadion podzielony na czerwono-białe i czerwono-niebieskie sektory, a na boisku to Arsenal szybko objął prowadzenie. Kai Havertz, po błędzie Marquinhosa, znalazł się sam na sam z bramkarzem PSG i nie dał mu szans, posyłając piłkę wysoko do siatki.

PSG, mimo że przegrywało, nie dało się zdominować. Przez kolejne 15 minut naciskali na defensywę Arsenalu, ale David Raya i jego obrona skutecznie odpierali ataki. Choć PSG miało swoje szanse, to Arsenal schodził na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem.

Po przerwie PSG ponownie przejęło inicjatywę. Sędzia Daniel Siebert często przerywał grę, co nie sprzyjało płynności akcji Arsenalu. W 60. minucie Kvaratskhelia został sfaulowany w polu karnym przez Mosquerę, a Dembele pewnie wykorzystał jedenastkę, wyrównując stan meczu.

PSG poczuło krew i dążyło do zwycięstwa przed dogrywką. Vitinha i Kvaratskhelia mieli swoje okazje, ale Arsenalowi udało się dotrwać do końca regulaminowego czasu gry bez straty kolejnej bramki.

Dogrywka nie przyniosła wielu emocji, choć Arsenal miał nadzieję na rzut karny po faulu na Madueke. Sędzia jednak nie przychylił się do protestów Arsenalu, co wywołało frustrację u Declana Rice'a i Mikela Artety.

W serii rzutów karnych obie drużyny zaczęły od celnych strzałów. Jednak po pudle Eze i obronie Raye na strzał Nuno Mendesa, sytuacja się wyrównała. Ostatecznie to Gabriel nie trafił decydującego karnego, posyłając piłkę nad poprzeczką i kończąc marzenia Arsenalu o europejskim triumfie.

PSG po raz kolejny zdobyło Ligę Mistrzów, a Arsenal musi poczekać na swoją szansę na europejski sukces przynajmniej do kolejnego sezonu.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunner18AFC komentarzy: 3628 newsów: 313.06.2026, 21:29

@WygramyTo: Tego nie napisałem. Uważam, że nie jest taki słaby na jakiego go się tutaj kreuje. Dał nam sporo ważnych bramek.

Dzulian komentarzy: 397313.06.2026, 21:27

@arsenallord napisał: "Dynamiki nie będzie za dużo z tej strony."

Za to na pewno będzie więcej umiejętności piłkarskich względem Gabiego :)

WygramyTo komentarzy: 125013.06.2026, 21:26

@Gunner18AFC: nieźle odleciałes.

Zaraz się okaże że Gabi to drugi Olise

Gunner18AFC komentarzy: 3628 newsów: 313.06.2026, 21:24

Martinelli idzie do jakiegoś Bayernu czy PSG i na luzie robi 15+10. Po prostu nie nadaje się do naszej gry.
W kanadyjcie u nas przy tym żałosnym stylu gry jest na 3 miejscu.

vergil99111 komentarzy: 154313.06.2026, 21:23

Jak tu nie było spalonego? Była jedna powtórka, ale wyglądało jak oczywisty spalony

arsenallord komentarzy: 34636 newsów: 11713.06.2026, 21:22

Średnio mnie jara wymiana Gabiego i Leo na Rogersa i Tzolisa. Dynamiki nie będzie za dużo z tej strony.

Dzulian komentarzy: 397313.06.2026, 21:16

Nie no Martinellego nie powinno być w klubie już od lata 2025. Kto twierdzi inaczej to jakiś kryptofan United xD żeby kręcić beke.
Martinelli zagrał gorszy sezon od Pepe, Antonego, Sancho i innych tego typu grajcarów.

Kto da za niego 40 mln euro osobiście wycałuje rączki

lordoftheboard komentarzy: 894913.06.2026, 21:14

USA ma niezłego napastnika, strzelił właśnie dwie bramki Paragwajowi...

XD

Barney komentarzy: 2725313.06.2026, 20:57

@Womanizer:

Wg twojej logiki Madueke jest 3 razy lepszy , szkoda zresztą komentowac ten wysryw

Womanizer komentarzy: 1090013.06.2026, 20:48

Na tej lewej stronie to już ciężko będzie kupić za kwotę +20 mln kogoś gorszego niż Martinelli. 1 gol w lidze?

W finale LM chłop wchodzi świeżutki i i po minucie partoli podanie na sam na sam. Drybling tylko łeb w dół i wbiegnięcie w obrońcę. Ile razy można jeszcze oglądać to samo?
Martinelli już po sezonie 24/25 nadawał sie do sprzedaży. I ludzie wyczekiwali ofert za niego, a sezon 25/26 był jeszcze słabszy.

Grek może sie okazać kiepskim transferem ze słabej ligi. Strzeli 4 gole w lidze. Tylko wiecie co jest najbardziej przerażające? To i tak byłoby 4x więcej goli od Gabiego

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 20:39

@kamo99111 napisał: "Może tak, może nie ;-) tego się nie dowiemy póki nie zobaczymy go w akcji... Transfer Salaha do Live z Romy też wszyscy wyśmiewali... Reszta pozostaje już historią, którą wszyscy dobrze znają :-D"
Dokładnie. Zresztą i Gyokeres może odpalić w 2 sezonie. Paradoksalnie, bo u większości zawodników gra jakoś wygląda, ale trudno o bramki. U Szweda jest jakby nie patrzeć odwrotnie, bo jak na 1 sezon na wyspach wynik bramkowy jest dostateczny plus bym powiedział

kamo99111 komentarzy: 1011713.06.2026, 20:33

@Numer10 napisał: "W sumie nauczeni sytuacją z Gyo już powinniśmy to wiedzieć, więc jeśli mimo tego Arteta chciał tego zawodnika to coś w nim musi być :D"

Może tak, może nie ;-) tego się nie dowiemy póki nie zobaczymy go w akcji... Transfer Salaha do Live z Romy też wszyscy wyśmiewali... Reszta pozostaje już historią, którą wszyscy dobrze znają :-D @arsenallord napisał: "Akurat Madueke w finale alam wyglądał zdecydowanie lepiej niż Saka"

A to też prawda ;-)

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 20:29

Też wam rozłącza serwer na kanonierach i przez pół godziny nie da się korzystać z serwisu czy tylko mnie?

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 20:29

Dawał radę w Kolonii, ale w słabszej drużynie to trochę inna gra

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 20:28

@alexis1908: u nas też nie był taki super. Cośtam postrzelał, ale to raczej poziom Gyokeresa z zeszłego sezonu niż oczekiwania w stosunku do niego. Nawet w sumie strzelał mniej

arsenallord komentarzy: 34636 newsów: 11713.06.2026, 20:24

@kamo99111 napisał: "Akurat Saka ten sezon miał bardzo słaby, a już punktem kulminacyjnym był finał LM gdzie nasz starboy wyglądał jak Madueke v2..."

Akurat Madueke w finale alam wyglądał zdecydowanie lepiej niż Saka

alexis1908 komentarzy: 1205513.06.2026, 20:21

@Numer10: Podolski przeciętny w klubach no nie wiem nie wyszło mu w bayernie ale w każdym innym klubie dawał radę ;)

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 19:47

@aguero10 napisał: "Przecież Woltemade to ogórek"
Na początku tamtego sezonu co innego każdy mówił ;)
Ogólnie nie jest niewiadomo kim, ale jednak jakąś konkurencją jest- w reprezentacjach nie tacy przeciętni w klubach zawodnicy potrafili być wybitni - patrz Podolski

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 19:46

@kamo99111 napisał: "Akurat Saka ten sezon miał bardzo słaby, a już punktem kulminacyjnym był finał LM gdzie nasz starboy wyglądał jak Madueke v2...

Generalnie ja nie mowię, że Grek będzie słaby czy coś w tym stylu. Bardziej mi chodziło o to żeby nie napalać się na typa przez jego cyferki w Belgii bo zazwyczaj gwiazdy słabszych lig nie przekładają tego na PL. Stąd zastanawiam się tylko jak on będzie się spisywał :-p Na LS i tak są potrzebne 2 transfery biorąc pod uwagę sytuacje Trossarda (wiek, długość kontraktu etc) oraz słabą grę Martinellego."

W sumie nauczeni sytuacją z Gyo już powinniśmy to wiedzieć, więc jeśli mimo tego Arteta chciał tego zawodnika to coś w nim musi być :D

kamo99111 komentarzy: 1011713.06.2026, 19:42

@mistrzu973 napisał: "Drugą czesc sezonu mial lepszą niz pierwsza co nie oznacza ze byla dobra, była średnia. Jakby mial tak dobrą koncowke to nie usiadlby na ławce w decydujących meczach"

Nie no druga część sezonu była całkiem spoko w wykonaniu Gyo :-D Akurat tu moim zdaniem zadecydowały kwestie taktyczne... @pablofan napisał: "ja tam będę się cięższyl jak na LS będzie grał w końcu gość coś da choć połowę tego co saka na drugiej stronie. Rozegra, wejdzie w pojedynek z rywalem i go wygra, a następnie właśnie przytomnie dorzuci czy poda bądź nawet strzeli na bramkę. Tak, aby drużyna przeciwna czuła zagrożenie z obu kierunków, a nie tylko jednego."

Akurat Saka ten sezon miał bardzo słaby, a już punktem kulminacyjnym był finał LM gdzie nasz starboy wyglądał jak Madueke v2...

Generalnie ja nie mowię, że Grek będzie słaby czy coś w tym stylu. Bardziej mi chodziło o to żeby nie napalać się na typa przez jego cyferki w Belgii bo zazwyczaj gwiazdy słabszych lig nie przekładają tego na PL. Stąd zastanawiam się tylko jak on będzie się spisywał :-p Na LS i tak są potrzebne 2 transfery biorąc pod uwagę sytuacje Trossarda (wiek, długość kontraktu etc) oraz słabą grę Martinellego.

alexis1908 komentarzy: 1205513.06.2026, 19:36

@pablofan: on wygląda jak zaginiony brat bliźniak Saliby xD

aguero10 komentarzy: 968713.06.2026, 19:30

@Numer10:

Przecież Woltemade to ogórek

@pablofan:

Nusa i Godts lepsi od Greka .

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 19:08

Obejrzałem kilka kompilacji z Ayyoubą z Lille i powiem, że całkiem ciekawy zawodnik. W kwestii odbiorów, a przede wszystkim ustawiania się i przechwytach, bije od niego taki mocny vibe Parteya ;)
A co do tego Tzolizosa, to krótkie prowadzenie przez niego piłki przy nodze robi wrażenie. Też na tych kompilacjach często potrafił naprawdę błyskotliwe zagrać piłkę. No… jak się uda, to może faktycznie uda się ściągnąć dobrych piłkarzy za w miarę rozsądne kwoty

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 18:44

@BizoNxd6: chyba jego kolejnej kontuzji xD Generlanie już niejednokrotnie to podkreślałem, ale w następnym sezonie to nie kluby z ligi będą nasza największa zmora, a problemy ze zdrowiem naszych zawodników.

Co do zastępcy Saliby, o którym się tu wspominało, to nawet on wygląda trochę jak sam Saliba xD (ten Lacroix)

BizoNxd6 komentarzy: 375813.06.2026, 18:39

Myślę, że jeden z naszych skrzydłowych zostanie, postawiłbym ns trossarda wraz z grekiem idealne połączenie.

BizoNxd6 komentarzy: 375813.06.2026, 18:37

@pablofan:

Przez to szukamy stopera przy ewentualnym transferze calafiora..

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 18:37

@Numer10: co więcej podkreślił fakt, że Kai to zawsze jest atut w wielkich meczach :)

BizoNxd6 komentarzy: 375813.06.2026, 18:37

Coś czuję, że ten grek będzie zamiatać i przy arczim wskoczy na zajebisty poziom.
Wstrzymałbym się z barcolą, wolałbym żeby grek grał pierwsze skrzypce, przecież gość z takimi statystykami nie będzie grzać ławy, bez jaj.
Wsadzać na skrzydło ethana jako zmiennika albo zostanie tross i Martinelli out innego wyjścia nie widzę, czy barcola jest nam aż tak potrzeby, skoro robi staty gorsze od GM.

Numer10 komentarzy: 264413.06.2026, 18:34

@Damper napisał: "Thomas Müller on Kai Havertz :

“My answer to playing him in another position is ‘No!’. Because for me, Kai Havertz is an anchor player for this team. He is clearly set as the number 9, and if possible, he should play every single minute."

"Especially against big teams, he becomes even more crucial than against smaller ones. So, I want to see Kai Havertz on the pitch every minute.”"

Niemcy nie mają kim szastać z przodu, ale jednak Kai wygrywa choćby z Woltemade i jest naprawdę pewnym zawodnikiem reprezentacji Niemiec. Myślę że i u nas przy odpowiednim wsparciu będzie potrafił być na poziomie mistrzowskim- co potwierdził końcówką sezonu

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 18:34

@alexis1908: oczywiście :) ale nie ukrywałem już wtedy, że poza furą szczęścia do sytuacji strzeleckich i wykańczania on poza szybkością mało co nam oferuje :p

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 18:33

Po MŚ tracimy Salibe prawdopodobnie na 3-4 miechy…
Kolejny co grał bóg wie ile z kontuzją :/ ehh

alexis1908 komentarzy: 1205513.06.2026, 18:24

@pablofan: oj oj a w sezonie 22/23 na LS grał ten wiecznie ciśnięty przez Ciebie Martinelli ale mogło Ci to umknąć. Obyśmy grali defensywnie w przyszłym sezonie nie mogę się doczekać twojego bólu dupy.

mistrzu973 komentarzy: 181213.06.2026, 17:41

@pablofan napisał: "oczywiście, ale odpowiednie umiejętności to podstawa mimo wszystko"
A no to jasna sprawa

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 17:39

@mistrzu973: oczywiście, ale odpowiednie umiejętności to podstawa mimo wszystko

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 17:39

@WygramyTo: no i w tym problem. Klub, który stracił LM na rzecz…. beniaminka. Ciężko wybrać czy to słabość ligi czy klubu ;) kwota jest z pewnością za wysoka, ale doskonale rozumiem, że we Włoszech się już nie przelewa.

mistrzu973 komentarzy: 181213.06.2026, 17:38

@pablofan napisał: "ja tam będę się cięższyl jak na LS będzie grał w końcu gość coś da choć połowę tego co saka na drugiej stronie. Rozegra, wejdzie w pojedynek z rywalem i go wygra, a następnie właśnie przytomnie dorzuci czy poda bądź nawet strzeli na bramkę. Tak, aby drużyna przeciwna czuła zagrożenie z obu kierunków, a nie tylko jednego.
Oczywiście nie umniejszam trossardowi bo on jak miał dzień konia, to jego gra była wybawieniem. Trochę szybszy i regularniejszy Trossard, a będzie miodzio.
Jeżeli piłka będzie chodziła jak należy, to bramki na pewno przyjdą. Tak było w sezonie 22/23 czy po pewnym czaicie w 23/24."

Zeby tak grac, potrzebujemy 4-5 zawodnikow w formie z przodu, zeby wszyscy uczestniczyli w grze i potrafili zrobic roznice

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 17:33

@kamo99111: ja tam będę się cięższyl jak na LS będzie grał w końcu gość coś da choć połowę tego co saka na drugiej stronie. Rozegra, wejdzie w pojedynek z rywalem i go wygra, a następnie właśnie przytomnie dorzuci czy poda bądź nawet strzeli na bramkę. Tak, aby drużyna przeciwna czuła zagrożenie z obu kierunków, a nie tylko jednego.
Oczywiście nie umniejszam trossardowi bo on jak miał dzień konia, to jego gra była wybawieniem. Trochę szybszy i regularniejszy Trossard, a będzie miodzio.
Jeżeli piłka będzie chodziła jak należy, to bramki na pewno przyjdą. Tak było w sezonie 22/23 czy po pewnym czaicie w 23/24.

mistrzu973 komentarzy: 181213.06.2026, 17:26

@kamo99111 napisał: "Ok, chodziło mi bardziej o kwestie oczekiwania vs rzeczywistość ;-) Gyo oczywiście drugą część sezonu miał dobrą ale w ogólnym rozrachunku według mnie zagrał poniżej oczekiwań ;-) Dlatego nie lubie takiego pompowania balonika ;-)"
Drugą czesc sezonu mial lepszą niz pierwsza co nie oznacza ze byla dobra, była średnia. Jakby mial tak dobrą koncowke to nie usiadlby na ławce w decydujących meczach

kamo99111 komentarzy: 1011713.06.2026, 17:23

@Womanizer napisał: "Każdy wiedział, nawet debil. Że Gyokeres tych 50 goli nie przełoży na ligę angielską i Arsenal. Strzelił 21 więc 40% swojego dorobku.

Grek jak z tych 22+29 zrobi 9+10 to też ujdzie na zmiennika :)"


Ok, chodziło mi bardziej o kwestie oczekiwania vs rzeczywistość ;-) Gyo oczywiście drugą część sezonu miał dobrą ale w ogólnym rozrachunku według mnie zagrał poniżej oczekiwań ;-) Dlatego nie lubie takiego pompowania balonika ;-)

WygramyTo komentarzy: 125013.06.2026, 17:01

@pablofan napisał: "Od czasów c. Ronaldo w juve ja nie pamiętam dobrego sezonu w ich wykonaniu"

Bo takiego nie było już. Pokolenie dobrych Włochów umarło, a i w piłce od dawna o dobrych grajkow jak na lekarstwo, więc Juve od tamtego momentu to już taki sredniaczek pełna gębą wielce nie różniący się dziś od Fulham.

Theo10 komentarzy: 1032813.06.2026, 17:00

Yildiz za 100? Jestem za, ale tylko jeśli w ramach wymiany wezmą Jesusa za 60.

pablofan komentarzy: 854513.06.2026, 16:54

Yildiz za 100M?! Oby nie! Z serią A nie ma co wyciągać ofensywnych graczy za takie kwoty!
Już za Vlaho wołano z 80 baniek, a gdzie jest teraz ??
Chiesa… niegdyś „wielkie dziecko” włoskiej piłki, a chłopa nogami i rękoma z Liverpoolu próbują wypchnąć.
Według mnie maks 60.
Od czasów c. Ronaldo w juve ja nie pamiętam dobrego sezonu w ich wykonaniu, a wtedy kolorowo też nie było. Ostatnie lata to tylko spadek „jakosci” tego zespołu…
Podobnie wielki balon dmuchano z Leao, a gość skończy jak vlaho czy chiesa.
Generlanie ucieszyła mnie informacja, że klub zagiął parol na tego greckiego Tzatziki występującego na LS bo cena wydaje się rozsądna. biorąc pod uwagę liczby oraz wiek to na obecne warunki na rynku „great deal”. Dodatkowo wciąż jest nadzieja na Rogersa, za którego 100 baniek aż tak nie razi!
Sprawdzony w Anglii, w LM czy LE, dodatkowo jeden z kluczowych Graczy dobrego angielskiego klubu, młody! A po drugiej stronie Yidliz, o którym większość pisze, że ma potencjał, ale często bywa nierówny…
za 100
Baniek kupuje się kolejnego lidera na boisku albo takiego gracza, który z miejsca podniesie poziom gry, a nie takiego, na którego będzie trzeba czekać.
Oby Berta nie kombinował i skupił się sprawdzonych zawodnikach i ew. Poszukał kolejnych perełek jak Mosquera, a która może być ten grek.

alexis1908 komentarzy: 1205513.06.2026, 16:49

@Marzag: ;o marzag dobrze Cię widzieć ;)

Damper komentarzy: 564213.06.2026, 16:44

Thomas Müller on Kai Havertz :

“My answer to playing him in another position is ‘No!’. Because for me, Kai Havertz is an anchor player for this team. He is clearly set as the number 9, and if possible, he should play every single minute."

"Especially against big teams, he becomes even more crucial than against smaller ones. So, I want to see Kai Havertz on the pitch every minute.”

WygramyTo komentarzy: 125013.06.2026, 16:16

Mnie to cały czas zastanawia że żyjemy już nawet dobre 10-15 lat w erze gdzie w Anglii mają doje....nie ośrodki treningowe i podobnie w innych krajach a jest taka mega bieda obecnie w piłce

Ups147 komentarzy: 500213.06.2026, 16:03

@silvano95 napisał: "Nie oglądam są dużo tego Barcoli ale jeśli tak to słabo"

To jest bzdura. Znowu się pojawiają plotki i jak co roku każdy dla nas za słaby. Barcola dobry grajek. A przy tej bidzie na rynku, to by nie był zły ruch.

WygramyTo komentarzy: 125013.06.2026, 16:01

Patrząc na obecny wybór skrzydłowych tym bardziej pewnie wiele klubów placze nad odpuszczeniem Mbeumo i Semenyo

Nicsienieda komentarzy: 3873 newsów: 113.06.2026, 15:53

Turków i Jugosławian się nie wyciągnie z Serie A. I nie warto próbować, zaraz by zatęsknili.

silvano95 komentarzy: 1106913.06.2026, 15:40

@mruw napisał: "Mam nadzieje że nie kupimy tego Barcoli bo to jest prawonożny Madueke"
Nie oglądam są dużo tego Barcoli ale jeśli tak to słabo , lecz też za dużego wyboru nie ma do ściągnięcia

Dzulian komentarzy: 397313.06.2026, 15:29

Jak Inter był gotowy zaoferować ~55 mln euro za Paza. To za tyle bym im Odegaarda puścił.
A w jego miejsce Rogers/Paz.

Nie wierzę w cudowny powrót do formy Martina. Tyle kontuzji w ostatnich dwóch sezonach na pewno już swoje piętno odcisnęło

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady