Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem!

Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem! 15.04.2026, 23:37, Patryk Bielski 605 komentarzy

Arsenal po raz pierwszy w historii awansował do półfinału Ligi Mistrzów drugi sezon z rzędu. Kanonierzy zapewnili sobie miejsce w najlepszej czwórce dzięki bezbramkowemu remisowi ze Sportingiem CP na Emirates Stadium. Mecz nie obfitował w okazje bramkowe, choć obie drużyny miały swoje momenty. Geny Catamo przed przerwą trafił w słupek, a w końcówce Leandro Trossard również obił obramowanie bramki.

Chociaż Arsenal nie zdołał zdobyć gola, to bramka Kaia Havertza z pierwszego meczu w Lizbonie oraz solidna defensywa zarówno w Portugalii, jak i w Londynie, dały awans do półfinału, gdzie czeka Atletico Madryt.

Sporting groźniejszy w pierwszej połowie

Historia pokazywała, że Arsenal zazwyczaj awansuje po wygranej na wyjeździe w pierwszym meczu dwumeczu. Jednak tym razem nie było łatwo. Mimo że Kanonierzy zaczęli z impetem, to Sporting miał lepsze okazje w pierwszej połowie. Już w 17. minucie Francisco Trincao miał szansę na gola, ale przestrzelił. Chwilę później Viktor Gyokeres oddał pierwszy poważny strzał dla Arsenalu, jednak nie trafił w bramkę.

Sporting, mając do odrobienia stratę, zaczął grać coraz odważniej i próbował kontratakować. Gabriel Martinelli musiał gonić Catamo, by powstrzymać jego rajd. Pedro Goncalves również próbował szczęścia, ale podobnie jak Trincao, nie trafił w światło bramki.

Portugalscy mistrzowie, dążąc do historycznego awansu do półfinału, mieli jeszcze jedną szansę tuż przed przerwą. Po ładnej akcji Maximiliano Araujo dośrodkował na dalszy słupek, gdzie Catamo uderzył z woleja, ale piłka tylko otarła się o słupek.

Obrona kluczem do sukcesu

Po przerwie Arsenal wyszedł na boisko z nową energią i zaczął częściej strzelać na bramkę. Ebere Eze i Martinelli próbowali swoich sił z dystansu, a Noni Madueke trafił w boczną siatkę.

Mecz stał się bardziej taktyczny, gdy Sporting zdawał sobie sprawę, że stracenie gola może być dla nich katastrofalne. Arsenal natomiast skupiał się na utrzymaniu przewagi z pierwszego meczu.

W 84. minucie Kanonierzy byli bliscy przypieczętowania awansu. Po rzucie rożnym Maxa Dowmana piłka trafiła do Trossarda, który głową obił słupek.

Ostatnie chwile meczu były nerwowe. Sporting desperacko próbował wyrównać, a Joao Simoes oddał strzał, który trafił w boczną siatkę. Kibice Arsenalu mogli odetchnąć z ulgą, widząc swój zespół po raz czwarty w historii w półfinale Ligi Mistrzów.

Co dalej?

Przed Arsenalem teraz kluczowy mecz ligowy z Manchesterem City w niedzielę, który może mieć ogromne znaczenie w walce o tytuł mistrza Anglii. Następnie Kanonierzy podejmą Newcastle United 25 kwietnia, a już 29 kwietnia zmierzą się z Atletico Madryt w pierwszym meczu półfinału Ligi Mistrzów.

Kai HavertzLiga MistrzówSporting CP autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Nicsienieda komentarzy: 3342 newsów: 116.04.2026, 21:09

@Numer10 napisał: "My potrzebujemy napastnika który jest dobry technicznie, dynamiczny, z dobrym dryblingiem, wspolfrający z drużyną podaniami i do tego strzelający gole"
Mnie z kolei się wydaje, że przy mocno defensywnej, można by rzecz betonowej, pomocy potrzebujemy kogoś do górnych piłek. W tej chwili uwidacznia się nasza słabość przy wysokim pressingu rywala, bo Gyokeres nie jest w stanie wygrać górnej piłki przy 1v1. Z kolei nie widzę, żebyśmy kiedykolwiek zrezygnowali z Rice'a, więc ta pomoc nigdy nie będzie na poziomie technicznym jakiegoś PSG, żebyśmy mogli zrezygnować z rosłego napastnika.

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 21:08

Chłop co nie wytrzymuje napięcia przed komórką i znowu obraża xD

losnumeros komentarzy: 1655516.04.2026, 21:06

@bobocian: Gyok to balast na okręcie "change my mind"

Pozostali gracze w ofensywie są tak zajebisc**, że przodują w klasyfikacji strzeleckiej wyprzedzając Gyokeresa. Ogólnie Gyokeres to chyba ma jakiegoś super agenta, wnioskując po niektórych komentarzach to gość miałby problem grać w okręgówce.

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 21:06

@alexis1908:

Typie, w przeciwieństwie do ciebie, ja myślę za siebie i nie potrzebuje podpierać się teoriami z d u p y.

Tacy piłkarze wykręcają tam rekordy bo to byli gracze starej szkoły. Ronaldo, Immobile to byli zajebiści napastnicy! Lautaro to inna generacja. Pokaż mi jego rówieśników obecnie....
Inna sprawa jest taka, że ta liga jest uboższa, jak każda jedna na kontynencie!!! w porównaniu z angielską... Pojmujesz tą różnicę?! Czy Gyokeres ci pytonem północy przesłonił rozum?

Z tym Lewandowskim nie będę się powtarzał bo jesteś zwyczajnie opóźniony w rozwoju, skoro nie rozumiesz pojęcia fakt, nawet gdy ci podpowiedziałem, w jakim kierunku należało by ukierunkować umysł. No nie mój problem :D
Błazenada na potęgę. Gdybaj w nieskończoność. A to, że mi dopiszesz "Stonkę Radomiak" i coś tam jeszcze zainsynuujesz to też nie znaczy, że w czymkolwiek masz rację lub mnie sprowokujesz do durnej na twoim poziomie polemiki.

Dla mnie nie masz podjazdu do jakiejkolwiek rzetelnej analizy. Zakładam, że jesteś podpity i nosi cię po całym pokoju. Siedzisz w majtkach niemytych kilka dni i tak też tutaj odpisujesz, z takiego poziomu

Pikinier komentarzy: 66516.04.2026, 21:06

Gdzieś w sieci krążyła plotka, że Saka ma prawdopodobnie po sezonie i gra idzie o to, aby się wyrobił na mundial...

bobocian komentarzy: 209116.04.2026, 21:05

@TlicTlac napisał: "Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę."
Jedyny konstruktywny komentarz nt naszego bączka

Mickeylo komentarzy: 325316.04.2026, 21:04

Kofane spoko, może być kozak

pablofan komentarzy: 767916.04.2026, 21:04

@vitold: „ Żadne znaczenie, dlatego Gyok ma ich ledwie 18. Lepiej zeby to sie rozkładało, bo jak taki Gyok który miałby 60% goli w zespole wypada na dłuzszy okres to jestesmy w czarnej dziurze”

A ja uważam, że niedostępnosc Gyoka sprawi, że gra się zacznie poprawiać.

@TlicTlac: „ Przyjmowanie piłki - najgorszy,
Jeden z najgorszych: podania, pressing, utrzymywanie się przy piłce, prowadzenie piłki, gra głową/w powietrzu.

Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę”

Nic dodać nic ująć, ale co się rzuca w oczy to fakt, że o każdym naszym zawodniku można powiedzieć, że ma jakąś dobrą cechę i nie raz udowodnił, że faktycznie to atut. No. Martinelli - szybki, zdeterminowany i nieźle gra w obronie jak na skrzydłowego.
Madueke - ma niezły drybling oraz przyspieszenie z piłką, a czasem całkiem nieźle wykona różny.
Eze - potrafi strzelać bramki z dystansu i nieźle kontroluje piłkę.
Kai - znakomicie szuka wolnych przestrzeni i pokazuje się do gry kolegom, zadziorny charakter, bardzo dobrze gra w powietrzu przed polem karnym rywala czy na tzw. ścianę oraz ma talent do rozstrzygania ważnych spotkaniach.
Wyżej wymienieni zawodnicy przez wielu tutaj są krytykowani, wywożeni na taczkach, a jednak mają jakieś cechy, które potrafią być atutem na boisku.
Natomiast o Gyo mogę napisać tylko tyle, że ma niezłą grzywkę… Nie wydaje mi się, że to plus, ale jak mam coś znaleźć, to z tych wszystkich występów, to w sumie ten element zawsze dobrze się prezentował gdy grał xd

Numer10 komentarzy: 185616.04.2026, 21:04

@alexis1908 napisał: "ja bym osobiście Esposito też chętnie zobaczył ale on w tym interze wydaje mi się na długie lata zostanie wychowanek i jest tam zafiksowany na punkcie tego klubu"
Ja chyba nie. My potrzebujemy napastnika który jest dobry technicznie, dynamiczny, z dobrym dryblingiem, wspolfrający z drużyną podaniami i do tego strzelający gole. Esposuto to taki Gyokeres tylko w lidze włoskiej - oczywiście lepiej grający w piłkę (ale o to nietrudno) i gorzej strzelający

bobocian komentarzy: 209116.04.2026, 21:03

@alexis1908 napisał: "ale to że Lewandowski by tam strzelał dużo to fakt" @alexis1908 napisał: "by tam strzelał dużo to fakt." @alexis1908 napisał: "by (...) to fakt."
Nie rozumiesz pojęcia fakt. Chyba, że masz na myśli fakty autentyczne, wtedy zacznę Cię rozumieć.

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 21:02

@Nicsienieda: no no mi też on się podobał dawno nie widziałem żeby ktoś tak Salibe i Gabriela przestawiał nawet Haaland ma problemy

Nicsienieda komentarzy: 3342 newsów: 116.04.2026, 21:01

Widzę że ten Kofane już ma 40 mln na Transfermarkt. Mega mi się podobał w meczu z nami

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 21:00

@alexis1908: ajaaaak :D

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 21:00

@vitold: haha idziesz pisać ze Slot to kot trenerski ? xD

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 21:00

@alexis1908: rozszyfrował nas… idę na LFC.PL PA

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:59

@Regulus: spójrz w Bio to zobaczysz moich ulubionych piłkarzy ;)

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:58

@Regulus: Królowie strzelców ligi włoskiej 19/20 Immobile 30 lat 20/21 Ronaldo 36 lat Immobile 32 lata same młodzieniaszki co ? potem dopiero Osimhen boski Lautaro i Retegui to wybacz mój drogi kibiców Manchesteru United ale to że Lewandowski by tam strzelał dużo to fakt. Rozumiem nie oglądasz tej ligi i nie masz pojęcia spojrzałeś na liczby Lautaro i myślisz że to bóg ale nawet nie wiesz jak gra.

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:57

Zauważyliście, że kiedy znika vitold, na scenę wchodzi alexis1908?
Dziwne.,.?
Jakby jeden wspólny organizm.
Niemal nigdy nie odpowiadają w tym samym momencie.

Gaśnie zielona lampka u jednego, a pojawia się u drugiego. Te same rozkminy. Te same odpowiedzi. Ten sam ulubiony piłkarz :D

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:56

@MutatedBlueberry napisał: "Straty ofensywnych zawodników Arsenalu i ich liczba kontaktów z piłką w meczu ze Sportingiem
Madueke – 17/43 (39,5%)
Martinelli – 12/33 (36,4%)
Gyokeres – 6/14 (42,9%)
Havertz – 4/21 (19%)
Dowman – 6/22 (27,2%)
Trossard – 6/18 (33%)
Jesus – 3/13 (23%)"

kolejne zwycięstwo bestii, ale pozostali członkowie gangu Olsena dużo mu nie ustępują

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 20:55

@bobocian napisał: "Oba komentarze nie na temat. Już trudności w zrozumieniu polecenia wiele wyjaśniają o kondycji. Waszej dwójki już nie pytam.
Gyok to balast na okręcie "change my mind""


Pytam, bo wjechałeś między wódkę a zakąskę z tym gyokeresem :P

bobocian komentarzy: 209116.04.2026, 20:55

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych" @vitold napisał: "Piłeś coś?"
Oba komentarze nie na temat. Już trudności w zrozumieniu polecenia wiele wyjaśniają o kondycji. Waszej dwójki już nie pytam.
Gyok to balast na okręcie "change my mind"

Nicsienieda komentarzy: 3342 newsów: 116.04.2026, 20:53

Ten czarny z Bayeru też dobrze wyglądał. Ale chyba jest powód czemu tylko Sesko poszedł za taką kwotę, a o pozostałych młodych napastnikach mówi się dużo mniej. Zakładam, że jednak gdzieś tej jakości brakuje u nich do wyższej wyceny, skoro cały świat szuka napastników obecnie.

MutatedBlueberry komentarzy: 69716.04.2026, 20:53

Straty ofensywnych zawodników Arsenalu i ich liczba kontaktów z piłką w meczu ze Sportingiem
Madueke – 17/43 (39,5%)
Martinelli – 12/33 (36,4%)
Gyokeres – 6/14 (42,9%)
Havertz – 4/21 (19%)
Dowman – 6/22 (27,2%)
Trossard – 6/18 (33%)
Jesus – 3/13 (23%)

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:53

Lewandowski w lidze włoskiej highlights:

https://www.youtube.com/shorts/d0HLGuQ71bsnxjaohxiosa

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:51

@alexis1908 napisał: "nie no to jest fakt w tej lidze Lewandowski w wieku 38 lat by kręcił lepsze liczby"

Fakt, mój drogi nieuku, to coś, co jest faktycznie potwierdzone. Lewandowski nie grał w lidze włoskiej więc jest to twój odklejony domysł. Nic ponad to!
Co by, gdyby - to nie fakt więc....

@alexis1908 napisał: "Więc przestań mi tu bredzić"

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:51

https://youtube.com/shorts/d0HLGuQ71bs?is=Ovn5YIFHNaFQddf1 XD

TlicTlac komentarzy: 639716.04.2026, 20:50

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych."

Przyjmowanie piłki - najgorszy,
Jeden z najgorszych: podania, pressing, utrzymywanie się przy piłce, prowadzenie piłki, gra głową/w powietrzu.

Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę.

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 20:50

@adek504 Chcę Ci tylko powiedzieć, że wszystko to przeszło wszelkie moje oczekiwania XD

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:48

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych."
To ja mogę napisać:
W podawaniu
W przyjmowaniu
W grze bez piłki
W dryblingu
W walce fizycznej
W ściganiu się bez piłki
W prowadzeniu piłki
W grze w powietrzu
W grze z pierwszej piłki
W rozgrywaniu
W utrzymywaniu się przy piłce
W strzelaniu gdy ktoś z przeciwników stoi w miarę blisko

O czymś pewnie zapomniałem ale to pewnie z grubsza tyle by było.

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:48

@Marzag: ja bym osobiście Esposito też chętnie zobaczył ale on w tym interze wydaje mi się na długie lata zostanie wychowanek i jest tam zafiksowany na punkcie tego klubu

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:47

@Regulus: nie no to jest fakt w tej lidze Lewandowski w wieku 38 lat by kręcił lepsze liczby niż Lautaro który kończy sytuację na 10 razy a jak przychodzi mecz o stawkę w LM to ma problem prosto kopnąć piłkę kozak zawodnik. Akurat tam do United by pasował może wam go ściągną

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:44

@alexis1908 napisał: "jest gorszy od Alvareza w każdym aspekcie gry od techniki po wykończenie i zmysł do gry kombinacyjnej"

Okej vitold. Poznaję tę "muli"-ditmentional logikę :D Zapomniałeś dodać, że to twoja opinia, a nie fakt

vitold komentarzy: 657116.04.2026, 20:44

@bobocian napisał: "Czy napisze ktoś w końcu w czym Gyok jest dobry? Jakie możliwości rozegrania daje kolegom, jak można rozwijać taktykę bazując na jego autach? Jakie to atuty? Sympatycy pulchnego Szweda oburzają się tylko na słowa krytyki pod adresem tego sympatycznego amatora pań z internetu, ale nie dają żadnych odpowiedzi, a zajadłe dyskusje trwają."

Piłeś coś?

darek250s komentarzy: 12936 newsów: 516.04.2026, 20:41

@bobocian napisał: "Czy napisze ktoś w końcu w czym Gyok jest dobry?"

Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych.

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:40

@Mickeylo: no bo ja Ci powiem jakby Lord nie miał nasrane w głowie to mógł na prawdę dużą karierę zrobić ;) a teraz to tym bardziej bo tacy napastnicy są w cenie

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:39

@alexis1908 napisał: "serio nie wiedziałeś o Esposito ? Ja go kojarzyłem ale może dlatego że lubię włoską pooglądać bo otwarta gra jest ;)"
Ja nie przepadam za włoską bo mam wrażenie że sparingi oglądam

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:38

@Marzag: serio nie wiedziałeś o Esposito ? Ja go kojarzyłem ale może dlatego że lubię włoską pooglądać bo otwarta gra jest ;)

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:37

@alexis1908 napisał: "oczywiście Esposito by siedział ale włoscy napastnicy raczej nie radzą sobie w PL ale na pewno lepszy niż przehejpowany Martinez"
podałem go tylko przykład napastnika o którym nie wiedziałem że istnieje a wyobrażam sobie że dziś mógłby tu grać i się rozwijać, wierzę że takich jak on jest więcej i tak jak udało się Mosquere o którego nikt nie prosił a spisuje się świetnie ściągnąć tak chciałbym młodego napastnika o którym możemy dziś nie wiedzieć ale gdy przyjdzie to się okaże że wygląda dobrze i że ma przed sobą dobrą przyszłość.

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:35

@bobocian napisał: "Czy napisze ktoś w końcu w czym Gyok jest dobry?"
Dzieciom się jego cieszynka podoba, i wydaje się miłym gościem w wywiadach.

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:35

@Marzag: oczywiście Esposito by siedział ale włoscy napastnicy raczej nie radzą sobie w PL ale na pewno lepszy niż przehejpowany Martinez

bobocian komentarzy: 209116.04.2026, 20:34

Czy napisze ktoś w końcu w czym Gyok jest dobry? Jakie możliwości rozegrania daje kolegom, jak można rozwijać taktykę bazując na jego autach? Jakie to atuty? Sympatycy pulchnego Szweda oburzają się tylko na słowa krytyki pod adresem tego sympatycznego amatora pań z internetu, ale nie dają żadnych odpowiedzi, a zajadłe dyskusje trwają.

alexis1908 komentarzy: 1025316.04.2026, 20:34

@Regulus: jest gorszy od Alvareza w każdym aspekcie gry od techniki po wykończenie i zmysł do gry kombinacyjnej nie bez powodu na MS go Alvarez posadził na ławie bo się kopał po czole. Martinez ma dużo bramek bo gra w lidze która jest rajem dla napastników tam Lukaku uchodził za Boga a 37 letni Di natale zostawał królem strzelców. LM i ważne turnieje go weryfikują. Więc przestań mi tu bredzić

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:30

@Marzag: Też tak myślę! Chociaż nie wiem do końca, jaki ten P i o byłby w Anglii

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:29

@losnumeros napisał: "Jak coś się cały czas powtarza to"

...jest model! (szablon / wzorzec)

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:28

@Regulus napisał: "Ci, którzy są dobrzy, można ich policzyć na palcach jednej ręki."
Ja zakładam że są piłkarze typu Pio Esposito o którym przed meczem z Interem nie miałem pojęcia, których po prostu nie znamy, ich nazwiska nie są ekscytujące. Ale zapowiadają się świetnie, chciałbym analogiczny przypadek jak Mosquery tylko że na napastniku.

Mickeylo komentarzy: 325316.04.2026, 20:27

@alexis1908 napisał: "Chamakh no 14 goli w 67 meczach xD Lord 47 w 171 ;)"

Chamakh sezon 10/11 - 17 pkt w kanadyjce - 2642 minut
Bendtner sezon 08/09 - 20 pkt w kanadyjce - 2727 minut

Gyokeres sezon 25/26 - 20 pkt w kanadyjce - 3027 minut

Takie zbliżone statystyki nawet Chamakh wykrecił w swoim debiutanckim sezonie co Gyokeres. Fakt że jeszcze zostało parę meczy do końca i pewnie Gyokeres je trochę polepszy ale nie będzie to raczej jakaś duża różnica.

Ja wiem że takie porównywanie z dawnymi napastnikami Arsenalu nie ma większego sensu ale chciałem tylko pokazać że nawet tacy wybitni wirtuozi jak Chamakh czy Lord potrafili wykręcać podobne statystyki nie będąc nawet pierwszymi 9.

A co najgorsze oprócz tych bramek Gyokeresa to gość kompletnie nie daje nic, wręcz przeszkadza. Fakt miał parę meczy za które można go było pochwalić ale to tez nie było nic nadzwyczajnego. Myśle że jakbyśmy mieli zamiast niego jakiegoś nie wiem, Jimeneza, Chrisa Wooda czy Gibbsa Whita to wykręcili by podobne statystyki i było by z nich więcej pożytku na boisku niż z Szweda który ma problemy z opanowaniem piłki, odegraniem, minięciem przeciwnika , graniem na ściane, strzelaniem z powietrza itd.

Marzag komentarzy: 50229 newsów: 116.04.2026, 20:27

@vitold napisał: "Żadne znaczenie, dlatego Gyok ma ich ledwie 18. Lepiej zeby to sie rozkładało, bo jak taki Gyok który miałby 60% goli w zespole wypada na dłuzszy okres to jestesmy w czarnej dziurze"
Mówię o lidze, bo 80 goli we wszystkich rozgrywkach to by pewnie trochę mało było.

losnumeros komentarzy: 1655516.04.2026, 20:26

Kwiecień w PL:

Guardiola 39 meczów 98 pkt
Mikel 26 meczów 40 pkt

Jak coś się cały czas powtarza to nie jest przypadek i trzeba powiedzieć wprost, brak wyciągniętych wniosków

Garfield_pl komentarzy: 4331716.04.2026, 20:25

Initial diagnosis around Noni Madueke is positive. Further checks to take place, but optimism ahead of City on Sunday.

Regulus komentarzy: 11816.04.2026, 20:25

@alexis1908 napisał: "w dużych meczach kopie się po czole"

Po czole to się kopie Gyokeres!! Niezależnie od wagi meczu i poziomu przeciwnika. Martinez wszystkich naszych napastników zjada na dzień dzisiejszy. Nie jest gorszy od Alvareza, wręcz przeciewnie, jest bardziej doświadczony. Tak gra na dwóch napastników;
ale kto gra dziś samotnego, nie jest w wieku emerytalnym i sprosta oczekiwaniom? Możesz pogdybać.... Time on

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady