Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem!

Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem! 15.04.2026, 23:37, Patryk Bielski 623 komentarzy

Arsenal po raz pierwszy w historii awansował do półfinału Ligi Mistrzów drugi sezon z rzędu. Kanonierzy zapewnili sobie miejsce w najlepszej czwórce dzięki bezbramkowemu remisowi ze Sportingiem CP na Emirates Stadium. Mecz nie obfitował w okazje bramkowe, choć obie drużyny miały swoje momenty. Geny Catamo przed przerwą trafił w słupek, a w końcówce Leandro Trossard również obił obramowanie bramki.

Chociaż Arsenal nie zdołał zdobyć gola, to bramka Kaia Havertza z pierwszego meczu w Lizbonie oraz solidna defensywa zarówno w Portugalii, jak i w Londynie, dały awans do półfinału, gdzie czeka Atletico Madryt.

Sporting groźniejszy w pierwszej połowie

Historia pokazywała, że Arsenal zazwyczaj awansuje po wygranej na wyjeździe w pierwszym meczu dwumeczu. Jednak tym razem nie było łatwo. Mimo że Kanonierzy zaczęli z impetem, to Sporting miał lepsze okazje w pierwszej połowie. Już w 17. minucie Francisco Trincao miał szansę na gola, ale przestrzelił. Chwilę później Viktor Gyokeres oddał pierwszy poważny strzał dla Arsenalu, jednak nie trafił w bramkę.

Sporting, mając do odrobienia stratę, zaczął grać coraz odważniej i próbował kontratakować. Gabriel Martinelli musiał gonić Catamo, by powstrzymać jego rajd. Pedro Goncalves również próbował szczęścia, ale podobnie jak Trincao, nie trafił w światło bramki.

Portugalscy mistrzowie, dążąc do historycznego awansu do półfinału, mieli jeszcze jedną szansę tuż przed przerwą. Po ładnej akcji Maximiliano Araujo dośrodkował na dalszy słupek, gdzie Catamo uderzył z woleja, ale piłka tylko otarła się o słupek.

Obrona kluczem do sukcesu

Po przerwie Arsenal wyszedł na boisko z nową energią i zaczął częściej strzelać na bramkę. Ebere Eze i Martinelli próbowali swoich sił z dystansu, a Noni Madueke trafił w boczną siatkę.

Mecz stał się bardziej taktyczny, gdy Sporting zdawał sobie sprawę, że stracenie gola może być dla nich katastrofalne. Arsenal natomiast skupiał się na utrzymaniu przewagi z pierwszego meczu.

W 84. minucie Kanonierzy byli bliscy przypieczętowania awansu. Po rzucie rożnym Maxa Dowmana piłka trafiła do Trossarda, który głową obił słupek.

Ostatnie chwile meczu były nerwowe. Sporting desperacko próbował wyrównać, a Joao Simoes oddał strzał, który trafił w boczną siatkę. Kibice Arsenalu mogli odetchnąć z ulgą, widząc swój zespół po raz czwarty w historii w półfinale Ligi Mistrzów.

Co dalej?

Przed Arsenalem teraz kluczowy mecz ligowy z Manchesterem City w niedzielę, który może mieć ogromne znaczenie w walce o tytuł mistrza Anglii. Następnie Kanonierzy podejmą Newcastle United 25 kwietnia, a już 29 kwietnia zmierzą się z Atletico Madryt w pierwszym meczu półfinału Ligi Mistrzów.

Kai HavertzLiga MistrzówSporting CP autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Marzag komentarzy: 50232 newsów: 116.04.2026, 21:28

@alexis1908 napisał: "No dalej powyzywaj w internecie bo jedynkę z przyrki wyłapałeś i koledzy cię gnębią w szkole ;)"
Mówisz jakbyś miał czyste sumienie jeśli chodzi o takie rzeczy.

pablofan komentarzy: 768116.04.2026, 21:27

A propos różnic pomiędzy ligami!
Bednarek z kiwiorem graja 1 skrzypce w FC Porto, gdzie ten 1 nie był nawet najlepszym obrońcą Southampton, a w AV kompletnie przepadł. Drugi zaś miał swoje momenty, ale nie potrafił być stały w swojej formie i przede wszystkim pewny.
W takiej właśnie lidze Gyo sobie naszukał setkę bramek.
Przyszedl do PL i sie okazuje, ze w Anglii to nawet trudno piłkę przyjąć czy wygrać główkę (o ile do niej wyskoczy czy piłkę zauważy), a wciąż są osoby co się łudzą, że to drewno odpali….. ;o
Dziś jak ktoś wrzucił plotkę, że my Kaia chcemy sprzedać, aby kupić kogoś do współpracy z Gyo czy konkurencji, to nawet tego na serio nie wziąłem.
Dla szweda przyszly sezon bedzie ostatnim w tym klubie. No chyba, ze wrócimy do walki o LE przez jakość prezentowana przez takie talenty jak nasz striker.

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:27

@Regulus: pisz do admina niech sprawdza czy to multi czekam :D . No dalej powyzywaj w internecie bo jedynkę z przyrki wyłapałeś i koledzy cię gnębią w szkole ;)

Marzag komentarzy: 50232 newsów: 116.04.2026, 21:26

@darek250s napisał: "1. Fizyczność i gra tyłem do bramki
Gyökeres jest silnym napastnikiem, który potrafi utrzymać piłkę pod presją. Arsenal czasami ma problem, gdy przeciwnik gra nisko — on dawałby opcję „ściany” dla skrzydłowych i pomocników."

Dawałby opcję ściany gdyby to co napisałeś było prawdą, ale on przy lekkiej presji to walczy o życie, piłke mu każdy zabiera bez trudu i nawet prostego podania do tyłu w takiej sytuacji nie jest w stanie dobrze wykonać @darek250s napisał: "2. Bezpośredniość i ciąg na bramkę
To napastnik, który nie kombinuje — często bierze piłkę i idzie w pole karne. W Arsenalu, gdzie gra bywa bardzo kombinacyjna, taka bezpośredniość mogłaby dodać różnorodności."

problemem jest tu, że gdy dochodzi do podania, to jego słabe przyjęcie sprawia że już piłka albo jest pod kontrolą przeciwników albo Gyokeres jest tak wyrzucony do boku że nie stanowi żadnego zagrożenia a przecież wiadomo jak wygląda jego drybling i pojedynki z przeciwnikami - po akcji krótko mówiąc @darek250s napisał: "3. Pressing i intensywność
Arteta wymaga wysokiego pressingu, a Gyökeres jest w tym bardzo aktywny."

Nie powiedziałbym że jest w tym lepszy niż ktokolwiek inny u nas, ale tu się rzeczywiście stara @darek250s napisał: "4. Wszechstronność w ataku
Może grać nie tylko jako klasyczna dziewiątka — potrafi zejść niżej, zrobić miejsce innym (np. dla Bukayo Saka czy Gabriel Martinelli). Tyle że mamy tak słabe skrzydła że tego nie wykorzystujemy, bo często Gyoko jest podwajany itd."

Jest tak wszechstronny że ciężko powiedzieć w którym miejscu na boisku jest dla nas większym problemem, żaden ze skrzydłowych czy pomocników nie może na niego liczyć jeśli będą chcieli z nim rozegrać piłkę @darek250s napisał: "5. Mentalność i dynamika
Jest bardzo pracowity i napędza akcje — nie jest statycznym napastnikiem, tylko ciągle szuka ruchu."

Jest pewnie po MLS najwolniejszym piłkarzem w zespole, przegrywa każdy pojedynek szybkościowy z przeciwnikami, zwłaszcza gdy ma piłkę przy nodze i musi ją gonić bo prowadzić nie potrafi.

darek250s komentarzy: 12938 newsów: 516.04.2026, 21:25

@Nicsienieda napisał: "Ten post jest z AI na 100% xD"

Tak.

Nicsienieda komentarzy: 3343 newsów: 116.04.2026, 21:24

@darek250s napisał: "1. Fizyczność i gra tyłem do bramki"
Ten post jest z AI na 100% xD

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 21:22

@alexis1908 napisał: "ja kibicuje Arsenalowi od czasów"

Cześć nazywam się alexis/vitold - właśnie nauczyłem się wiązać trampki!
To właśnie napisałeś używając innych słów. No pięknie. Oklaski!

@alexis1908 napisał: "jak ty po drabinie wchodziłeś"

A to jest obrażanie mniej bezpośrednie. Taka różnica niewinności wysoki sądzie.

@alexis1908 napisał: "ty mi będziesz mówił co ja mam robić ?"

No i patrz komu puszczają nerwy. Czy to pytanie, tak w ogóle? Dziś to popularne, nakreślić stwierdzenie i dodać pytajnik

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:20

@Marzag: no bo wyniki w LM wykręcamy bardzo dobre te 2 półfinały to jest 50% wszystkich półfinałów Arsenalu w historii. Ale musi coś drgnąć w ofensywie niech posadzi nawet tego Gyo bo wczoraj faktycznie nic nie dawał pisałem o tym w przerwie meczu. A najlepiej to jakby wróciła cała prawa strona i Odegaard. Bo na lewą nie mamy co liczyć

darek250s komentarzy: 12938 newsów: 516.04.2026, 21:18

1. Fizyczność i gra tyłem do bramki
Gyökeres jest silnym napastnikiem, który potrafi utrzymać piłkę pod presją. Arsenal czasami ma problem, gdy przeciwnik gra nisko — on dawałby opcję „ściany” dla skrzydłowych i pomocników. ( Bardzo źle wykorzystywany przez Mikela Artete w tym zakresie )

2. Bezpośredniość i ciąg na bramkę
To napastnik, który nie kombinuje — często bierze piłkę i idzie w pole karne. W Arsenalu, gdzie gra bywa bardzo kombinacyjna, taka bezpośredniość mogłaby dodać różnorodności.

3. Pressing i intensywność
Arteta wymaga wysokiego pressingu, a Gyökeres jest w tym bardzo aktywny.

4. Wszechstronność w ataku
Może grać nie tylko jako klasyczna dziewiątka — potrafi zejść niżej, zrobić miejsce innym (np. dla Bukayo Saka czy Gabriel Martinelli). Tyle że mamy tak słabe skrzydła że tego nie wykorzystujemy, bo często Gyoko jest podwajany itd.

5. Mentalność i dynamika
Jest bardzo pracowity i napędza akcje — nie jest statycznym napastnikiem, tylko ciągle szuka ruchu.

Oczywiście ma tam braki techniczne, ale przy tak drewnianych skrzydłowych nie da się wszystkiego wygrywać. Wystarczy spojrzeć na City, Haaland od jakiegoś czasu nie robi roboty, ale ma kolegów którzy potrafią zrobić ze skrzydła zagrożenie pod bramką przeciwnika.

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:17

@Regulus: Dziecko ja kibicuje Arsenalowi od czasów jak ty po drabinie wchodziłeś ty mi będziesz mówił co ja mam robić ? Dawaj jeszcze trochę wyzwisk tak żeby ban poleciał będzie spokój.

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:16

@bobocian: nie ja doskonale rozumiem co to fakt ;) tobie mogę odpowiedzieć normalnie że sądząc po tym jacy zawodnicy i w jakim wieku wykręcali tam liczby to przypuszczam że Lewandowski by kręcił liczby na poziomie 25/30 bramek na sezon.

Marzag komentarzy: 50232 newsów: 116.04.2026, 21:16

Odkąd Arsenal wrócił do Ligi Mistrzów pod wodzą Mikela Artety w każdym sezonie żaden angielski zespół nie osiągnął lepszego wyniku od nich w tych rozgrywkach:

Sezon 2023/24 - odpadli w ćwierćfinale, taki sam rezultat miał Manchester City.
Sezon 2024/25 - jedyna angielska drużyna w półfinale.
Sezon 2025/26 - jedyna angielska drużyna w półfinale.

Pytania od dziennikarzy: Declan, jak bardzo jesteś rozczarowany tym spotkaniem?

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 21:15

@alexis1908 napisał: "Jedyne na co zasługujesz to na klapsa w pysk;)"

Nie nie zniżaj się! Wyloguj

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 21:13

@vitold:

A co ci do tego skoro nie masz szacunku (...) Zresztą wróć się do dzisiejszych wpisów z tego konta, i odśwież pamięć bo bezpośredniość a obrażanie to dwa różne terminy do przeplatania... Nie odgrywaj królewny śnieżki....

i nie zapomnij się przepiąć na multi ;)

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 21:11

Widać świeżak, nie wytrzymuje. Lekko dopiero 4 dni na stronie ehhhh, musisz poćwiczyć rzetelne analizy i jak najmniej w nich obrażać społeczność k.com ;p

pablofan komentarzy: 768116.04.2026, 21:11

@losnumeros: akcja z 2 minuty wczorajszego meczu tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że faktycznie może być tak jak napisałeś

bobocian komentarzy: 209216.04.2026, 21:11

@losnumeros:
Nie, nikt o okręgowe nie pisze, ale doceniam kolejnego chochoła w Twoim komentarzu. O ile inni zawodnicy zaliczyli ogromny spadek formy i można zauważyć potencjał czy miejsce na boisku WIĘKSZOSCI zawodników, o tyle Gyo takiego potencjału nie pokazał, stąd pytanie. Nie ma się co o ruszać na tak stawianą sprawę mimo sympatii do przystojnego Szweda. "Przecież i im i nam, chodzi tylko o dobro naszego klubu"

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:10

@Regulus: Immobile ? Kozak napastnik który nie poradził sobie i w Niemczech WYBITNY napastnik. Dziecko jak już wspomniałem alkoholu nie pije ale widzę że u Ciebie coś mocniejszego wjechało. Nie będę się zniżał do twojego poziomu żeby Cię wyzywać ale to już 2 raz kogoś obrażasz dzisiaj wychodzi twoja inteligencja. Jedyne na co zasługujesz to na klapsa w pysk;) nie pozdrawiam

Nicsienieda komentarzy: 3343 newsów: 116.04.2026, 21:09

@Numer10 napisał: "My potrzebujemy napastnika który jest dobry technicznie, dynamiczny, z dobrym dryblingiem, wspolfrający z drużyną podaniami i do tego strzelający gole"
Mnie z kolei się wydaje, że przy mocno defensywnej, można by rzecz betonowej, pomocy potrzebujemy kogoś do górnych piłek. W tej chwili uwidacznia się nasza słabość przy wysokim pressingu rywala, bo Gyokeres nie jest w stanie wygrać górnej piłki przy 1v1. Z kolei nie widzę, żebyśmy kiedykolwiek zrezygnowali z Rice'a, więc ta pomoc nigdy nie będzie na poziomie technicznym jakiegoś PSG, żebyśmy mogli zrezygnować z rosłego napastnika.

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 21:08

Chłop co nie wytrzymuje napięcia przed komórką i znowu obraża xD

losnumeros komentarzy: 1655516.04.2026, 21:06

@bobocian: Gyok to balast na okręcie "change my mind"

Pozostali gracze w ofensywie są tak zajebisc**, że przodują w klasyfikacji strzeleckiej wyprzedzając Gyokeresa. Ogólnie Gyokeres to chyba ma jakiegoś super agenta, wnioskując po niektórych komentarzach to gość miałby problem grać w okręgówce.

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 21:06

@alexis1908:

Typie, w przeciwieństwie do ciebie, ja myślę za siebie i nie potrzebuje podpierać się teoriami z d u p y.

Tacy piłkarze wykręcają tam rekordy bo to byli gracze starej szkoły. Ronaldo, Immobile to byli zajebiści napastnicy! Lautaro to inna generacja. Pokaż mi jego rówieśników obecnie....
Inna sprawa jest taka, że ta liga jest uboższa, jak każda jedna na kontynencie!!! w porównaniu z angielską... Pojmujesz tą różnicę?! Czy Gyokeres ci pytonem północy przesłonił rozum?

Z tym Lewandowskim nie będę się powtarzał bo jesteś zwyczajnie opóźniony w rozwoju, skoro nie rozumiesz pojęcia fakt, nawet gdy ci podpowiedziałem, w jakim kierunku należało by ukierunkować umysł. No nie mój problem :D
Błazenada na potęgę. Gdybaj w nieskończoność. A to, że mi dopiszesz "Stonkę Radomiak" i coś tam jeszcze zainsynuujesz to też nie znaczy, że w czymkolwiek masz rację lub mnie sprowokujesz do durnej na twoim poziomie polemiki.

Dla mnie nie masz podjazdu do jakiejkolwiek rzetelnej analizy. Zakładam, że jesteś podpity i nosi cię po całym pokoju. Siedzisz w majtkach niemytych kilka dni i tak też tutaj odpisujesz, z takiego poziomu

Pikinier komentarzy: 66516.04.2026, 21:06

Gdzieś w sieci krążyła plotka, że Saka ma prawdopodobnie po sezonie i gra idzie o to, aby się wyrobił na mundial...

bobocian komentarzy: 209216.04.2026, 21:05

@TlicTlac napisał: "Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę."
Jedyny konstruktywny komentarz nt naszego bączka

Mickeylo komentarzy: 325316.04.2026, 21:04

Kofane spoko, może być kozak

pablofan komentarzy: 768116.04.2026, 21:04

@vitold: „ Żadne znaczenie, dlatego Gyok ma ich ledwie 18. Lepiej zeby to sie rozkładało, bo jak taki Gyok który miałby 60% goli w zespole wypada na dłuzszy okres to jestesmy w czarnej dziurze”

A ja uważam, że niedostępnosc Gyoka sprawi, że gra się zacznie poprawiać.

@TlicTlac: „ Przyjmowanie piłki - najgorszy,
Jeden z najgorszych: podania, pressing, utrzymywanie się przy piłce, prowadzenie piłki, gra głową/w powietrzu.

Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę”

Nic dodać nic ująć, ale co się rzuca w oczy to fakt, że o każdym naszym zawodniku można powiedzieć, że ma jakąś dobrą cechę i nie raz udowodnił, że faktycznie to atut. No. Martinelli - szybki, zdeterminowany i nieźle gra w obronie jak na skrzydłowego.
Madueke - ma niezły drybling oraz przyspieszenie z piłką, a czasem całkiem nieźle wykona różny.
Eze - potrafi strzelać bramki z dystansu i nieźle kontroluje piłkę.
Kai - znakomicie szuka wolnych przestrzeni i pokazuje się do gry kolegom, zadziorny charakter, bardzo dobrze gra w powietrzu przed polem karnym rywala czy na tzw. ścianę oraz ma talent do rozstrzygania ważnych spotkaniach.
Wyżej wymienieni zawodnicy przez wielu tutaj są krytykowani, wywożeni na taczkach, a jednak mają jakieś cechy, które potrafią być atutem na boisku.
Natomiast o Gyo mogę napisać tylko tyle, że ma niezłą grzywkę… Nie wydaje mi się, że to plus, ale jak mam coś znaleźć, to z tych wszystkich występów, to w sumie ten element zawsze dobrze się prezentował gdy grał xd

Numer10 komentarzy: 185616.04.2026, 21:04

@alexis1908 napisał: "ja bym osobiście Esposito też chętnie zobaczył ale on w tym interze wydaje mi się na długie lata zostanie wychowanek i jest tam zafiksowany na punkcie tego klubu"
Ja chyba nie. My potrzebujemy napastnika który jest dobry technicznie, dynamiczny, z dobrym dryblingiem, wspolfrający z drużyną podaniami i do tego strzelający gole. Esposuto to taki Gyokeres tylko w lidze włoskiej - oczywiście lepiej grający w piłkę (ale o to nietrudno) i gorzej strzelający

bobocian komentarzy: 209216.04.2026, 21:03

@alexis1908 napisał: "ale to że Lewandowski by tam strzelał dużo to fakt" @alexis1908 napisał: "by tam strzelał dużo to fakt." @alexis1908 napisał: "by (...) to fakt."
Nie rozumiesz pojęcia fakt. Chyba, że masz na myśli fakty autentyczne, wtedy zacznę Cię rozumieć.

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:02

@Nicsienieda: no no mi też on się podobał dawno nie widziałem żeby ktoś tak Salibe i Gabriela przestawiał nawet Haaland ma problemy

Nicsienieda komentarzy: 3343 newsów: 116.04.2026, 21:01

Widzę że ten Kofane już ma 40 mln na Transfermarkt. Mega mi się podobał w meczu z nami

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 21:00

@alexis1908: ajaaaak :D

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 21:00

@vitold: haha idziesz pisać ze Slot to kot trenerski ? xD

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 21:00

@alexis1908: rozszyfrował nas… idę na LFC.PL PA

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 20:59

@Regulus: spójrz w Bio to zobaczysz moich ulubionych piłkarzy ;)

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 20:58

@Regulus: Królowie strzelców ligi włoskiej 19/20 Immobile 30 lat 20/21 Ronaldo 36 lat Immobile 32 lata same młodzieniaszki co ? potem dopiero Osimhen boski Lautaro i Retegui to wybacz mój drogi kibiców Manchesteru United ale to że Lewandowski by tam strzelał dużo to fakt. Rozumiem nie oglądasz tej ligi i nie masz pojęcia spojrzałeś na liczby Lautaro i myślisz że to bóg ale nawet nie wiesz jak gra.

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 20:57

Zauważyliście, że kiedy znika vitold, na scenę wchodzi alexis1908?
Dziwne.,.?
Jakby jeden wspólny organizm.
Niemal nigdy nie odpowiadają w tym samym momencie.

Gaśnie zielona lampka u jednego, a pojawia się u drugiego. Te same rozkminy. Te same odpowiedzi. Ten sam ulubiony piłkarz :D

Marzag komentarzy: 50232 newsów: 116.04.2026, 20:56

@MutatedBlueberry napisał: "Straty ofensywnych zawodników Arsenalu i ich liczba kontaktów z piłką w meczu ze Sportingiem
Madueke – 17/43 (39,5%)
Martinelli – 12/33 (36,4%)
Gyokeres – 6/14 (42,9%)
Havertz – 4/21 (19%)
Dowman – 6/22 (27,2%)
Trossard – 6/18 (33%)
Jesus – 3/13 (23%)"

kolejne zwycięstwo bestii, ale pozostali członkowie gangu Olsena dużo mu nie ustępują

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 20:55

@bobocian napisał: "Oba komentarze nie na temat. Już trudności w zrozumieniu polecenia wiele wyjaśniają o kondycji. Waszej dwójki już nie pytam.
Gyok to balast na okręcie "change my mind""


Pytam, bo wjechałeś między wódkę a zakąskę z tym gyokeresem :P

bobocian komentarzy: 209216.04.2026, 20:55

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych" @vitold napisał: "Piłeś coś?"
Oba komentarze nie na temat. Już trudności w zrozumieniu polecenia wiele wyjaśniają o kondycji. Waszej dwójki już nie pytam.
Gyok to balast na okręcie "change my mind"

Nicsienieda komentarzy: 3343 newsów: 116.04.2026, 20:53

Ten czarny z Bayeru też dobrze wyglądał. Ale chyba jest powód czemu tylko Sesko poszedł za taką kwotę, a o pozostałych młodych napastnikach mówi się dużo mniej. Zakładam, że jednak gdzieś tej jakości brakuje u nich do wyższej wyceny, skoro cały świat szuka napastników obecnie.

MutatedBlueberry komentarzy: 69716.04.2026, 20:53

Straty ofensywnych zawodników Arsenalu i ich liczba kontaktów z piłką w meczu ze Sportingiem
Madueke – 17/43 (39,5%)
Martinelli – 12/33 (36,4%)
Gyokeres – 6/14 (42,9%)
Havertz – 4/21 (19%)
Dowman – 6/22 (27,2%)
Trossard – 6/18 (33%)
Jesus – 3/13 (23%)

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 20:53

Lewandowski w lidze włoskiej highlights:

https://www.youtube.com/shorts/d0HLGuQ71bsnxjaohxiosa

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 20:51

@alexis1908 napisał: "nie no to jest fakt w tej lidze Lewandowski w wieku 38 lat by kręcił lepsze liczby"

Fakt, mój drogi nieuku, to coś, co jest faktycznie potwierdzone. Lewandowski nie grał w lidze włoskiej więc jest to twój odklejony domysł. Nic ponad to!
Co by, gdyby - to nie fakt więc....

@alexis1908 napisał: "Więc przestań mi tu bredzić"

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 20:51

https://youtube.com/shorts/d0HLGuQ71bs?is=Ovn5YIFHNaFQddf1 XD

TlicTlac komentarzy: 639716.04.2026, 20:50

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych."

Przyjmowanie piłki - najgorszy,
Jeden z najgorszych: podania, pressing, utrzymywanie się przy piłce, prowadzenie piłki, gra głową/w powietrzu.

Teraz Twoja kolej i zalety Gyokeresa, bo ja oprócz dobrze bitych karnych i dobrego strzału (gdzie musi mieć dużo miejsca) niewiele widzę.

vitold komentarzy: 657216.04.2026, 20:50

@adek504 Chcę Ci tylko powiedzieć, że wszystko to przeszło wszelkie moje oczekiwania XD

Marzag komentarzy: 50232 newsów: 116.04.2026, 20:48

@darek250s napisał: "Ty mi lepiej napisz w czym jest gorszy od pozostałych."
To ja mogę napisać:
W podawaniu
W przyjmowaniu
W grze bez piłki
W dryblingu
W walce fizycznej
W ściganiu się bez piłki
W prowadzeniu piłki
W grze w powietrzu
W grze z pierwszej piłki
W rozgrywaniu
W utrzymywaniu się przy piłce
W strzelaniu gdy ktoś z przeciwników stoi w miarę blisko

O czymś pewnie zapomniałem ale to pewnie z grubsza tyle by było.

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 20:48

@Marzag: ja bym osobiście Esposito też chętnie zobaczył ale on w tym interze wydaje mi się na długie lata zostanie wychowanek i jest tam zafiksowany na punkcie tego klubu

alexis1908 komentarzy: 1025816.04.2026, 20:47

@Regulus: nie no to jest fakt w tej lidze Lewandowski w wieku 38 lat by kręcił lepsze liczby niż Lautaro który kończy sytuację na 10 razy a jak przychodzi mecz o stawkę w LM to ma problem prosto kopnąć piłkę kozak zawodnik. Akurat tam do United by pasował może wam go ściągną

Regulus komentarzy: 12116.04.2026, 20:44

@alexis1908 napisał: "jest gorszy od Alvareza w każdym aspekcie gry od techniki po wykończenie i zmysł do gry kombinacyjnej"

Okej vitold. Poznaję tę "muli"-ditmentional logikę :D Zapomniałeś dodać, że to twoja opinia, a nie fakt

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady