Barcelona: To będzie bardzo długi proces

Barcelona: To będzie bardzo długi proces 01.06.2010, 18:11, Łukasz Klimkiewicz 53 komentarzy

Jeden z przedstawicieli hiszpańskiej Barcelony - Joan Olivier - w wywiadzie udzielonym dla oficjalnej strony klubu powiedział, że kwestia ewentualnego powrotu Fabregasa na Camp Nou nie zostanie szybko rozwiązana.

Cesc Fabregas został sprzedany do Arsenalu w 2003 roku - w wieku 16 lat. W stolicy Katalonii niewiele osób wierzyło w jego talent i pozbyto się go bez większych problemów. Teraz, gdy Fabregas pod okiem Arsene Wengera wyrósł na piłkarza światowej klasy i dwa lata temu został Mistrzem Europy hiszpański gigant chce odzyskać swojego wychowanka. Jakiś czas temu, w jednym z wywiadów, sam Fabregas przyznał, że chciałby zagrać w drużynie prowadzonej przez Pepa Guardiolę mimo, że z klubem z północnego Londynu łączy go długoterminowy kontrakt.

Dyrektor generalny Barcelony - Joan Olivier - cieszy się, że Fabregas w końcu w pewnym stopniu określił swoje plany na przyszłość, ale zapewnił przy tym, że negocjacje z Arsenalem, Arsene Wengerem i samym zawodnikiem mogą zająć bardzo dużo czasu.

- To będzie bardzo, ale to bardzo długi proces. Przewiduję tak, ponieważ Cesc Fabregas nie określił swojego stanowiska w tej sprawie w stu procentach. Nigdzie nie powiedział konkretnie w czterech słowach 'Chcę wrócić do Barcelony' i poza tym, jest związany kontraktem z innym klubem. Zdaję sobie również sprawę, że Arsene Wengera zrobi wszystko, aby Fabregas został w Londynie - powiedział Olivier.

BarcelonaCesc FabregasTransfery autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
KanonierTH1411 komentarzy: 482802.06.2010, 17:38

WoW! jedyny z Barcelony, który przyznał że Cesc sam publicznie nigdy sie nie określił co do swojej przyszłości.

Nepharin komentarzy: 20302.06.2010, 13:12

rufus
hehe byłeś szybszy:)

Nepharin komentarzy: 20302.06.2010, 13:11

OFFICIAL NEWS! Barcelona właśnie złożyła pisemną ofertę kupna Fabregasa:) Poinformował o tym Joan Oliver. To oficjalna informacja, klub czeka teraz na odpowiedź Arsenalu.

rufus komentarzy: 1902.06.2010, 13:10

Wczoraj wieczorem złożyliśmy za Cesca oficjalną ofertę na piśmie. Do przedwczoraj były rozmowy nieformalne. Informacja z naszej oficjalnej strony.

lukasz19031989 komentarzy: 136202.06.2010, 11:58

Pewnie że długi.FCB nie chce dać tyle co Arsenal żąda,a więc koło się zamyka.
Kto wie czy nie będzie trwała ta "moda na sukces" po mundialu.
Podobno Real jest zainteresowany Fabregasem,a więc można go podsunąć bo zapewne mogą dać więcej,a jak Fabregas ma odejść to bez różnicy gdzie.

rufus komentarzy: 1902.06.2010, 10:57

Dług netto Barcelony wynosił na koniec poprzedniego roku obrotowego 202 mln euro. Łatwo to sprawdzić bo sprawozdania finansowe wraz opiniami biegłych są na oficjalnej stronie klubu. Po katalońsku, kastylijsku i angielsku. Sytuacja finansowa jest stabilna i znacznie lepsza niż w poprzednich latach. Łatwo to ocenić tylko wymaga trochę wysiłku i wiedzy.

trumi komentarzy: 114602.06.2010, 08:28

Jeżeli zostanie u nas na kolejny sezon to moim zdaniem trzeba zabrać mu opaskę kapitana...

MeSSiah komentarzy: 4702.06.2010, 03:03

@ piach
Można powiedziec, że zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Widzę że dobrze poinformowany jesteś. Odnośnie długu to chyba większośc fanów Arsenalu się załamała że jednak Barca tak szybko w długach nie utonie. Ledwo się tu nius o tym pojawił, a już była masa komentarzy złorzeczących Barcelonie. Po co ta napinka ?:D

piach komentarzy: 7801.06.2010, 23:47

To ja dodam cos od siebie. W Anglii profesjonalny kontrakt mogli podpisać już piłkarze 16 letni. W Hiszpanii o rok starsi. Fabregasa ani nie zmuszano, ani też nie wywalono. ojciec zrobił co wydawalo się lepsze tym bardziej że kidnaper jak określają niektórzy obiecał umieszczać Cesca w pierwszym zespole. faktów się chować nie powinno, ale też naciąganie niektórych słów jest glupie. Jeśli chodzi o tego newsa nie możemy się czuc spokojniej, bo ktos tam przetłumaczył, że Oliver powiedzial, że Fabregas NIE DO KOŃCA zaznaczył czy chce iśc czy nie, bo taka prawda, że Katalończycy posieszają się właśnie tym, że Cesc dał jasno do zrozumienia, że chce odejść. Teraz o tym nie mówi, ale o tym dlaczego sam pisałem jakiś tydzień temu. "Nigdzie nie powiedział konkretnie w czterech słowach 'Chcę wrócić do Barcelony'' Tego niestety Oliver nie powedział, bo jesli tak to mielibysmy pzrynajmniej sami podstawy, żeby z Barcy się śmiać.
Kolejna sprawa, która ostatnimi czasy pojawia się i jest spowodowana wyborami i wyścigiem szczurów o fotel prezesa są ponoć niebotyczne, wręcz pogrążające Barcelone długi, przed którymi moze uratować jedynie dzielny Rosell lub inny Ingla. Panowie, którzy pewnie po uzdrowieniu Barcy z długów UWAGA rzędu 700 mln i zniwelowaniu ich do ponad 300 mieliby napewno pośmiertelne odznaczenia. Tylko, ze tak sie składa, że te długi wynosza ponad 300 mln teraz, a nie jak wyolbrzymiający wszystko kandydaci. tak więc spokojnie, Barcelona jeszcze trochę nas pomęczy, może nie wywali 50 mln, a może nawet zrezygnuje z transferu, ale co się odwlecze to nie uciecze. Innego wyjścia nie widzę - fabs chce odejść to pójdzie.
Kolejna rzecz to wypowiedzi najlepszego pomocnika świata Xaviego, nie, nie nie tego Alonzzo, ale tego wyżelowanego z Barcelony, którego znienawidziła połowa kibiców po tym jak otwarcie i z wielką nadzieją wyraża sie o przybyciu Cesca do ich szeregów. Ludzie! spokojnie, to nie zawodnik pcha się przed mikrofon, jeżeli mamy już kogoś obwiniać, to albo prasę, która jak widać z Xavim wywiady lubi, albo Cesca za to, że marzy o grze w drużynie Guardioli. Dziennikarz pyta: Xavi, czy jesteś pewny, że KTÓREGOŚ DNIA Fabregas przyjdzie do Barcy, Xavi powie, że tak. Tu zaczyna się translacja i transkrypcja, czyli ułóż tak, żeby wyszło idealne DNA i można dawać do druku, ze Xavi mói iż jest pewny, że już niedługo będzie z fabsem w jednej drużynie. ot całe zło Xaviego. Powiedzial parę niepotrzebnych rzeczy, a teraz potrafią to świetnie wpleść w dotychczasowe wywiady. Powiecie, że bronię Katalończyka, prawda, ale nie wiem czy pamiętacie wypowiedzi Cesca, że każdy chcialby pewnie w Madrycie zagrać, a zostalo to przerobine dla kibiców Madrytu, na słowa"Cesc chce do madrytu". Z Barca sytuacja jest inna choćby ze względu na słowa Papy Cesca, który na transfer sie napala. A jeżeli juz mamy mówić o tym cz Xavi Puyol, villa i dawniej Messi są walnieci dodajmy, ze bez zgody zamego zainteresowanego takich bzdur by nie plotli. Jeszcze parę miesiecy temu, w wywiadzie który Pique prowadził z fabsem, Cesc omijał odpowiedzi o tym, ze chce do Barcy, teraz pozwala na komentarze piłkarzy Barceony. sami swoi nie ma co

kanonier_1886 komentarzy: 2201.06.2010, 23:06

uzupełniając: Wenger skorzystał z okazji że Fabregas zaczął się buntować i domagać gry w pierwszej drużynie i z tego że akurat kończył mu się kontrakt z barceloną

kanonier_1886 komentarzy: 2201.06.2010, 23:03

Postanowiłem przerwać milczenie i wypowiedzieć się na temat ewentualnego transferu Cesca. Przede wszystkim jestem kibicem Arsenalu i jest mi wstyd za osoby które piszą różne brednie na temat Fabregasa. Prawdziwa historia jest niestety taka że Wenger wykorzystał nieco sytuację że Cesc nie grał w pierwszym składzie Barcelony i podkupił go, można się było spodziewać, że po pewnym czasie Fabregas będzie chciał wrócić, bo tak na zdrowy rozum brać, to powiedzcie kto chciałby wracać do klubu w którym go nikt nie chciał? Nikt. Czyli Fabregas odszedł na własne życzenie a teraz chce wrócić i podziękować klubowi w którym się wychował za to że go ukształtowali jako piłkarza, a Arsenal, no cóż jest dla niego może i ważny ale chyba nie tak jak barcelona.
Co do rzetelności artykułów, niestety każda strona będzie nieco naginać niektóre fakty tak aby swój klub stawiać w lepszym świetle, tak np, jest tutaj gdzie pisze że nikt nie wierzył w Fabregasa, wątpię żeby się na nim nie poznali, po prostu nie mogli mu zaoferować tego co dał mu Arsenal, częstych występów w pierwszym składzie

MeSSiah komentarzy: 4701.06.2010, 22:45

@ angel
Nie mowie ze tak nie jest, na stronach barcy tez jest duzo niescislosci. Nie zalogowalem sie tu po to zeby sie zalic jak napisalas, zreszta nie mam do tego najmniejszych powodow. Chodzilo mi o to ze przez tego typu podawanie infrormacji po owczesnej filtracji faktow wprowadza uzytkownikow w blad. Malo kto tutaj zna fakty dotyczace sprawy Fabregasa.

rufus komentarzy: 1901.06.2010, 22:36

Przepraszam płeć piękną. To nie wybaczalne i już się nie powtórzy.

Co do meritum, to wcale nie kwestionuję, ze u nas też bywają głupoty. Sam często odnoszę się krytycznie do naszych artykułów. Jak będziesz zainteresowana to sam Ci szybko linka podeślę, żeby zaoszczędzić pracy. Nie zmienia to faktu, że stwierdzenie z tego newsa jest kompletnie fałszywe.

Szogun masz rację, siłą nikt go nie porwał. Napisałem o naszych odczuciach w stosunku do Wengera.

Zasady wolnego rynku tak, ale Cesc nam ułatwił zadanie. Barca albo nikt. Żaden Biały Rekin nie przyleci więc z pieniędzmi z madryckiego banku i nie będzie podbijał ceny :)

Co samego faktu odkupywania wychowanka to kibice Barcy mają mieszane uczucia.

Szogun komentarzy: 28655 newsów: 301.06.2010, 22:21

Nie wiem dlaczego kidnaper przecież chloroformem go nie obezwładnił i nie przywlókł do Londynu.Obiecał Fabergasowi I skład i zrobił co mówił pod jego okiem rozwinął się w jednego z lepszych pomocników na świecie i jeśli szanowna panienka Barca go tak pragnie musi zapłacić ciężkie pieniądze.Zasady wolnego rynku.Mam nadzieję,że ta farsa skończy się na dniach.Miło,że mamy tu płeć piękną przynajmniej troszkę kolorytu ;)

angel komentarzy: 15901.06.2010, 21:56

rufus
wejdź na mój profil i spójrz na płeć:P
a jeśli chodzi o artykuły na waszych stronach to śledzę je bardzo długo i wybacz ale niektóre są po prostu nie kompetentne a nie mam czasu by teraz szukać tylko po to żeby Ci udowodnić bo mam tez inne zajęcia chodzi mi o to że wy tylko wchodzicie na naszą stronę i co się nie pojawi to od razu krytyka odkąd pojawiła się ta sprawa z Fabregasem namnożyło się was tutaj że hej jakoś wcześniej nikt nie narzekał na artykuły od was i taka jest prawda a po drugie nie wchodzę i nie rejestruję się na waszych stronach po to by żale wylewać w przeciwieństwie co do niektórych z obozu!

rufus komentarzy: 1901.06.2010, 21:47

angel
No to trzeba się odnosić i prostować, a nie wylewać żale na jakieś bliżej nieokreślone artykuły.

Lepiej byś się odniósł do omawianego akapitu.

Barcelona stoczyła małą wojenkę o Cesca. Kwestionowana była nawet skuteczność umowy, a sprawa prawie się otarła o władze futbolowe.

Wenger zyskał przy okazji w niektórych kręgach ksywę "kidnaper", a kibice Barcelony dość powszechnie uważają, że Arsenal po prostu przekupił ojca Cesca.

Mariusz2285 komentarzy: 109101.06.2010, 21:41

skończy się na tym że zostanie na kolejny sezon u nas

angel komentarzy: 15901.06.2010, 21:36

do użytkowników którzy krytykują newsy na tej stronie!
ja bardzo często zaglądam na strony Barcelony a konkretnie dwie i muszę wam przyznać że wasz poziom wcale nie jest lepszy a rzetelność waszych newsów też daje dużo do myślenia tłumaczy się tam często wyrywkowe wypowiedzi i tylko te informacje które są wygodne! a odnoszę się tutaj do sprawy Fabregasa więc skoro tak krytykujecie tylko nasz poziom to spójrzcie lepiej na swoje newsy czasem ok!

MeSSiah komentarzy: 4701.06.2010, 21:19

@ samir87
A widzisz Ty znasz tylko te wersje, a to nie bylo do konca tak ze barca sie Cesca pozbyla bo byl za slaby. Konczyl sie chlopakowi kontrakt a byl dużo za młody żeby grac w druzynie aspirujacej do mistrzostwa, dlatego pozostawał w młodzikach. Papcio Wenger wyniuchal co i jak i zaoferowal mlodzianowi czeste wystepny i niezly kontrakt. Barca nie mogla NIC zrobic aby zatrzymac mlody talent, bo nie miala argumentow ku temu. NIe mogli zapewnic mu czestszej gry bo konkurencja w pomocy i tak byla duza, wiec odszedl.

MeSSiah komentarzy: 4701.06.2010, 21:14

@ Nepharin
Masz racje, od dawna zaglądam na tą strone aby zobaczyc co w obozie rywala się dzieje i niestety musze przyznac że newsy są tłumaczone pod swoje własne gusta. To samo tyczy sie dużego procenta użytkownikow, którzy interpretują każda informacje tak aby zgnoic inny klub, z reguły Barce. Ludzie ślepo wierzą w każda oczerniajaca informacje o Barcelonie, a zaprzeczaja lub szukaja wytłumaczen do tresci ktore im sie nie podobaja.

samir87 komentarzy: 259301.06.2010, 21:10

Nepharin

Może nas oświeć bo ja też znam tylko tę wersje

waldek_89 komentarzy: 573501.06.2010, 21:10

to fakt, to będzie długi i bezowocny proces ze strony Farcelony;p

crisadus komentarzy: 850701.06.2010, 20:30

Mam nadzieję, że Cesc zostanie jeszcze z nami na kolejny sezon i w końcu coś wygramy! Wtedy będzie chciał zostać w Londynie.

crisadus komentarzy: 850701.06.2010, 20:30

Mam nadzieję, że Cesc zostanie jeszcze z nami na kolejny sezon i w końcu coś wygramy! Wtedy będzie chciał zostać w Londynie.

Nepharin komentarzy: 20301.06.2010, 20:10

"W stolicy Katalonii niewiele osób wierzyło w jego talent i pozbyto się go bez większych problemów."
Ten tekst jest nieprawdopodobnie żałosny. Manipulacja na żenującym poziomie, żerująca na niewiedzy młodych kibiców.

nois komentarzy: 401.06.2010, 19:56

I tak przejdzie i tak :) z Arsenalem znowu nic nie zdobędzie - może jest gwiazdą w klubie a w barcie bedzie jednym z wielu dobrych pilkarzy ale nie będzie się cofał przynajmniej ..

Kondzior12 komentarzy: 490001.06.2010, 19:41

Jakby w kadrze Hiszpanii nie było żadnego gracza Barcelony to bym się cieszył bo Cesc by wtedy nie myślał o zmianie barw klubowych.

rufus komentarzy: 1901.06.2010, 19:36

Mistrzostwa świata nie powinny z żaden sposób wpłynąć na cenę Fabregasa. Chyba, że się jakoś konkretnie połamie.

Gdzie indziej niż do Barcelony nie odejdzie, choćby Mourinho wyłożył klauzulę. Jestem o tym przekonany. Barcelona więcej po dobrym występie nie zapłaci, bo i czemu by miała. Znamy możliwości Cesca. Coś nowego ma pokazać?

Wyższa cena jest do osiągnięcia teraz, przed wyborami w Barcelonie.

Dominika93 komentarzy: 293701.06.2010, 19:35

mam nadzieję że do transferu nie dojdzie a sprawa szybko się wyjaśni :)

adam3462 komentarzy: 273201.06.2010, 19:33

Nie może odejść ale Yoann i tak by się przydał ale jeśli nic się nie uda możemy stracić piłkarza i żadnego nie pozyskać..

aguero10 komentarzy: 856501.06.2010, 19:28

dobrze po mundialu będzie wiecej wart i będo musieli więcej zapłacic ...

rufus komentarzy: 1901.06.2010, 19:19

"niewiele osób wierzyło w jego talent i pozbyto się go bez większych problemów"

Albo autor nie wie jak było albo próbuje manipulować co młodszymi kibicami.

Gratuluję rzetelnego dziennikarstwa.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36201.06.2010, 19:16

Niedługo Mistrzostwa Świata, więc trzeba się szykować na ewentualną decyzję Ceska w tej sprawie. Boję się tylko tego, że koledzy z reprezentacji mogą mu namieszać nieźle w głowie.

Brzuziak94 komentarzy: 42901.06.2010, 19:13

Jak bd 60 mln i Gourcouf w zastępstwie może odejść

Kisiex komentarzy: 46401.06.2010, 19:12

Gooner80 ~> Problemem jest to, jak ludzie dają się manipulować. Nawet głupie brukowce potrafią spaczyć punkt widzenia człowieka. Nic więcej.

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 301.06.2010, 19:02

Wreszcie ktoś z Barcelony choć po części ma rację. Ale myślę, że ta transferowa saga zakończy się dla nas już wkrótce pomyślnie, tj. że Fabregas z nami zostanie.

gooner80 komentarzy: 129301.06.2010, 18:51

Kisiex, nie chcę wdawać się w dyskusje, ale każdy ma swoje zdanie i jak widać są osoby które mają podobne zdanie, więc w czym problem?

Sylver12 komentarzy: 15801.06.2010, 18:50

fabregas1987----> a czy mówi tutaj ktoś, że chcemy pozostawienia go w tej roli? Nawet jeśli Cesc zostanie to opaskę powinien przejąć Robin

Arsenal_1886 komentarzy: 1952101.06.2010, 18:47

Cesc musi odejść !
Nie wyobrażam sobie ,aby był dalej naszym kapitanem po tym co my teraz przeżywamy ;/

fabregas1987 komentarzy: 2581401.06.2010, 18:45

ale jakbys sie czul jakoi fan Arsenalu, gdyby Cesc w przyszlym sezonie biegal z opaska kapitana, po takiej sadze transferowej ?

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26401.06.2010, 18:44

To już się robi męczące, jak my mamy potem patrzyć na Cesca (jeśli zostanie) po tym wszystkim? Niech się określi czy odchodzi czy zostaje, co potem kibice potraktują go jak Adebayora w jego ostatnim sezonie u nas? Wydaje mi się, że odejdzie. Nie chcę tego ale tak czuję, więc jeśli chcemy wyjść na tym korzystnie - wyciągnijmy za niego jak najwięcej pieniędzy. Smutna prawda, chciałabym go zatrzymać ale obawiam się że to już jest coraz mniej realne, zwłaszcza (jak napisał k_oi) że podczas mundialu taki Xavi i reszta namieszają mu w głowie i możliwe, że skłonią do odejścia.

Kisiex komentarzy: 46401.06.2010, 18:37

W końcu ktoś powiedział coś sensownego.

Gooner80 ~> zastanawiasz się co piszesz? Bo zanim doda się komentarz trzeba to chociaż trochę przemyśleć, wiesz?

Sylver12 komentarzy: 15801.06.2010, 18:29

k_o---> masz rację to ponad miesiąc z nimi a wiadomo jakie oni mają w tej sprawie zdanie. Mimo to Fabregas to dorosły facet i powinien mieć własne zdanie i przynajmniej z szacunku dla fanów potwierdzić lub zdementować plotki

Cisow komentarzy: 138401.06.2010, 18:25

Mysle że Fabregas nie odejdzie

fabregas1987 komentarzy: 2581401.06.2010, 18:24

gooner80 -->
powiem szczerze, ze tez mam tego dosc i ze nie widze juz Fabregas'a jako kanoniera, poprostu miarka sie przebrala i czekam na Gourcuff'a ;]

k_oi komentarzy: 636 newsów: 162601.06.2010, 18:24

Najgorsze może być to, że podczas Mundialu zawodnicy Barcy namieszają mu w głowie.

czesiek_4 komentarzy: 111201.06.2010, 18:22

80 milionów i będzie bardzo szybko :)

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1501.06.2010, 18:22

Z pewnością trochę to potrwa, Arsenal będzie chciał jak najwięcej pieniędzy, Barca będzie negocjować cene z myślą, że wyciągną Cesca od nas za 30 milionów, co jak dla mnie jest śmieszne. Do tego wciąż nie wiadomo gdzie rzeczywiście Cesc od sezonu 2010-2011 będzie chciał grać, czego pewnie dowiemy się po Mistrzostwach, bo wątpie żeby Fabs zawracał sobie teraz głowę transferem, gdy za 2 tygodnie zaczyna się największa piłkarska impreza. Oprócz tego, Cesc ma ważny kontrakt do 2015, więc o ten transfer na pewno łatwo nie będzie Barcelonie.

gooner80 komentarzy: 129301.06.2010, 18:20

Fabregas zachowuje się jak niezdecydowana dziewczynka... on by chciał, ale sam nie wie co... po prostu wstyd! Nie wyobrażam sobie teraz, że po ewentualnym fiasku negocjacji zostaje już bez opaski kapitana (bo nie wyobrażam sobie, że po tym cyrku może dalej ją nosić!) i gra dla nas z pełnym zaangażowaniem, po prostu coś zostało nieodwracalnie zniszczone w relacjach Cesc - Arsenal - kibice, przynajmniej ja mam takie odczucia.

Sylver12 komentarzy: 15801.06.2010, 18:19

Szczerze mówiąc ta saga z Fabsem zaczyna przypominać mi Modę na sukces...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com