Bellerin ostro krytykuje działalność ArsenalFanTV

Bellerin ostro krytykuje działalność ArsenalFanTV 16.02.2018, 16:22, MVTI 81 komentarzy

Hector Bellerin, obrońca Arsenalu, w ostatnim wywiadzie ostro skrytykował osoby, które popierają działalność kanału ArsenalFanTV.

ArsenalFanTV to kanał na serwisie YouTube, który ma ponad 670 tysięcy subskrybentów. Fani często dają upust swoim emocjom, udzielając wywiadów pomeczowych, gdzie mocno krytykują postawę Kanonierów, a także samą osobę Arsene'a Wengera.

Hiszpan twierdzi, iż osoby te żerują na porażkach klubu i starają się za wszelką cenę zmieszać ich oraz personę Arsene'a Wengera z błotem.

- Nie sądzę, aby moi koledzy z zespołu oglądali ArsenalFanTV. Czasami pojawia się to na mojej osi czasu, widzę też, że moi znajomi to udostępniają i pytają się mnie: Hector, widziałeś co powiedział o tobie ten facet z kanału ArsenalFanTV?

- To nieodpowiednie zachowanie dla kogoś, kto uważa się za kibica The Gunners, a żeruje ciągle na naszych porażkach. Jak taka osoba może nazwać się fanem danego klubu? Uważam, że to po prostu ludzie szukający sobie miejsca, którzy pragną zarobić trochę pieniędzy. Każdy ma do tego prawo.

- Dla nas nie ma to jednak żadnego znaczenia. Jeśli ludzie chcą się dobrze bawić, wysłuchując takich opinii, niech to robią. Jednak gdy dorośniesz, uświadomisz sobie, co jest dla ciebie ważne, a co nie. Zrozumiesz także czego powinieneś słuchać, a co powinieneś sobie odpuścić.

- Jeśli przyjdzie do mnie trener i powie mi co zrobiłem źle, wysłucham go i postaram się naprawić swoje błędy. Natomiast, jeśli ktoś z ArsenalFanTV powie to i tamto, nie zamierzam brać tych słów do siebie. Każdy ma prawo do swojej opinii i sposobu w jaki będzie to robić. Jeśli ludzie uznają cały ten kanał za zabawny, pójdą oglądać co tam się dzieje.

Hector Bellerin autor: MVTI źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
dudekns komentarzy: 605019.02.2018, 09:06

Weź się człowieku za grę, a nie pier...

zly_kanonier komentarzy: 511118.02.2018, 14:14

Piłka nożna poza byciem formą rozrywki dla kibiców, raczej żadnego wpływu na rozwój ludzkość nie ma, więc akurat fani są jak najbardziej uprawnieni do krytyki zawodników. Szczególnie, że płacą sporo pieniędzy za oglądanie, a bez tych pieniędzy to Hector nie miałby pracy.

Oczywiście w AFTV jest sporo kretynów i też nie mogę zrozumieć oglądania tych wszystkich wypowiedzi, skoro co tydzień praktycznie każdy z nich mówi to samo.
Choć trzeba przyznać, że jak taki np. Ramsey zagra dobre zawody to go wychwalają mimo ciągłej krytyki przez ostatnich kilka spotkań.

W klubie źle się dzieje ostatnimi czasy, więc i krytyków przybyło.
Bellerin powinien lepiej skupić się na treningu niż na wylewaniu żali na kibiców. Byłoby to lepsze dla jego gry i dla samopoczucia skoro tak mu to przeszkadza.

jin komentarzy: 41018.02.2018, 05:06

Kolejny Theo, który wyrasta w przekonaniu, że skoro szybko biega to nie musi myśleć na boisku. Ciekawe czy się pozbiera z obecnej formy czy zacznie odkrywać dna Barcelony.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268317.02.2018, 23:50

A tak dodam zapewne tym samym fanom Wenger'a, którzy wróżyli ławkę Coquelin'owi..
Ma się chłopak dobrze. Gra w pierwszym składzie. Dziś się nawet wstrzelił w kontaktowej bramce (85 minuta) i ta bramka zmotywowała resztę do wygrania jeszcze meczu.

ukłony w stronę pana W.

Szczęsny - Coquelin - Giroud

Zupełnie niezrozumiałe i niepotrzebne transfery poza klub. O ile jeszcze ten ostatni można zrozumieć to te dwa pierwsze są dowodem na to, że on nie wie jak tą drużynę poukładać.

Szczęsny > każdy jeden obecny GK Arsenal'u

CoQ > Xhaka, Elneny (chociaż ja Egipcjanina za nic nie obwiniam). W kwestii przydatności dla drużyny dodałbym tutaj jeszcze *Ramsey'a

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268317.02.2018, 23:28

@Marioht:

No więc właśnie! Idealnie to ująłeś!!!

"Dla niektórych fanów Wengera, krytyka jego osoby, jego pracy = Ty nie jesteś kibicem Arsenalu"

Jakieś ciągłe brednie o szacunku do kogoś kto nie szanuje 'nas' !!!
Mało tego, ten gość nie nadaje się już od dawna na trenera tego klubu i to jest tak oczywiste, że aż kłuje w serce... i przynajmniej raz w tygodniu, w oczy...

Romantyzm piłkarski to nie jest stagnacja na ławce trenerskiej ale dążenie do wygrywania jakąś (generalnie odmienną) obraną przez klub drogą. Do sukcesu! Tak jak to robiła Barcelona (pomimo ich nieczystych gierek w trakcie pozyskiwania graczy). Niegdyś Ajax. Ogólnie ekipy Cruyff'a. Nawet Juventus (również swego czasu) i nasz Arsenal (dawno temu).
Małym nakładem duże sukcesy... Nie upartość gdy plan nie działa.
My tu mamy "tetryk-szoł" a nie romantyzm..

Armata500 komentarzy: 4354 newsów: 13017.02.2018, 18:37

Rzadko oglądam AFTV, ale nie dziwię się, że kibice często jadą po piłkarzach czy Wengerze, skoro tak często zawodzą i przegrywają mecze.
Ale na pewno są też ludzie, którzy ze swoimi reakcjami przesadzają.

Jednakże Bellerin powinien serio skupić się na sobie, a nie co chwila opowiada te swoje dyrdymały i ciągle czegoś się czepia, biedny pokrzywdzony Hector. Niech wróci do formy i odpowie ludziom którzy go krytykują na boisku, a nie w mediach. Ciągle ma dużo do powiedzenia, a na boisku mało do zaoferowania. Nawet jeśli niektórzy z AFTV nie mają racji, to powinien wziąć do siebie krytykę ludzi, którzy żyją Arsenalem, bo nie wszyscy tam to popaprańcy, ale też ludzi przedstawiający konstruktywną krytykę na podstawie tego jak Hector gra i mają do tego prawo.
Drugi Janowicz widzę, co to nikt go nie może skrytykować tylko trener. I zapewne nikt nie może mieć oczekiwań, tylko trener. Bo przecież nie kibice, co się "nie znają" na piłce.
To chyba ten typ, co uważa, że jak nie jesteś reżyserem, to nie może ci się film nie podobać, bo przecież sam lepszego nie zrobisz. Albo nie możesz powiedzieć kucharzowi, ze zupa za słona, bo przecież sam nie umiesz gotować.

damianARSENAL komentarzy: 851117.02.2018, 15:59

Baleron, gdybym mógł to Ciebie jako pierwszego bym wygwizdał

Marioht komentarzy: 611417.02.2018, 15:25

@Thierry_H: "Jezeli wg Was kibicowanie polega na podkulaniu ogona i wychwalaniu klubu pod niebiosa nawet jak dzieje sie tak zle jak w ost. latach... To sorry, ale dla mnie to brednie. "

Do tego wszystko się sprowadza. Dla niektórych fanów Wengera, krytyka jego osoby, jego pracy = Ty nie jesteś kibicem Arsenalu, przerzuć się na Barcelonę.
Bo kibic Arsenalu nie może mieć ambicji?

Joker_224 komentarzy: 519717.02.2018, 15:04

Biorąc pod uwagę:
-emocję świeżo po meczu
-fakt że mamy najdroższe bilety w EPL co ostatnio nie idzie w parze z poziomem sportowym
-poziom walki piłkarzy kiedy jest to potrzebne
to wypowiedzi na AFTV nie są przesadzone. Wystarczy spojrzeć co tutaj dzieje się w komentarzach w trakcie słabego meczu i postawić się w roli jednego z 60tys kibiców, który właśnie opuścił swoje "najdroższe krzesełko" w Anglii.

lebioda komentarzy: 12617.02.2018, 12:44

@Pietraz
@Moczyknur
@damianARSENAL

Zgadzam się z wami w stu procentach
Dodam od siebie że , zbaraniałem po przeczytaniu jego wypowiedzi

- przegrywają mecz za meczem
- graja piach , zero ambicji bo i po co Papcio pogłaszcze , po raz setny opowie o błędach które im się zdarzyły , prześledzą jeszcze raz mecz i na następne zawody taka sama jedenastka ,żadnych wyciągniętych wniosków , a szkoda bo przydało by się posadzić na ławkę jak an np Pogba w ManU i dać do myślenia
- w moim przypadku jak bym brał z nich przykład w mojej pracy to po miesiącu bym z hukiem wyleciał z roboty a tu bawią się z nimi jak babcia z łobuzem !
-rozumiem że po dobrym meczu należą się też pochwały , ale że chłopcy grają piach co półtora meczu ! to dostaje się im
- ale z drugiej strony być w team ARSENAL to..........wspaniała praca , bardzo dobrze płatna , żadnych nacisków z góry, ONI mówią o PRESJI !!!! Wydaję mi się że powinni zajrzeć do słownika i dowiedzieć się co to znaczy bo chyba myślą że to posiadanie piłki lub klepanie od prawej do lewej i ulubione ...... do tyłu
- najgorsze jest to że ( wydaje mi się ) po przegranym meczu biorą natrysk i po wyjściu ze stadionu zapominają , równie dobrze mogą jechać na imprezę , żadnej zadumy , przemyśleń ........nic , inaczej w następnym meczu przy braku umiejętności , powinni charakterem ,siła , mentalnością zapieprzać by zmazać poprzedni mecz i godnie reprezentować klub który daję im tzw # Chleb #
- a tu mamy niespodziankę ustrojowa w postaci Hectorka który ma pretensje , mój Boże a co to będzie jak focha strzeli i na mecz nie wyjdzie ........jedynie wyjście jakie mi zostanie to sznur i do stodoły :P
- czytaliście na pewno wypowiedź ( Alexis Sanchez ) jak po przegranym meczu LM Messi płakał ...........MESSi !!!!!
- to chyba podsumowuje wszystko .....nic dodać nic ująć
Pozdrawiam

Thierry_H komentarzy: 1010 newsów: 117.02.2018, 12:44

@illpadrino & pietraz, zgadzam sie w 100%. Polecam wszystkim obejrzec odp. Robbiego. Jezeli ktos ma prawo krytykowac druzyne, to wlasnie ci kibice, ktorzy od lat sa najblizej klubu i wydaja kupe kasy na bilety, wyjazdy, koszulki itp.

BARDZO mnie dziwi, ze 3 redaktorow ponizej pisze, ze AFTV to dno, albo jacys inni spece ktorzy obejrzeli 1 odcinek. Kanal jest wlasnie bardzo dobry. Opinie kibicow to jedno, ale sa tez fajne wywiady, podcasty itp.

Jezeli wg Was kibicowanie polega na podkulaniu ogona i wychwalaniu klubu pod niebiosa nawet jak dzieje sie tak zle jak w ost. latach... To sorry, ale dla mnie to brednie. Wrdlug mnie tak moga mowic kibice klubow z B Klasy, a nie 13-krotnego mistrza Anglii.

Gryzek komentarzy: 379717.02.2018, 12:37

Ten kanał czasem faktycznie przypomina bandę spienionych frustratów, ale Bellerin chyba nie oczekuje, że po porażkach - a już zwłaszcza tych w Arsenalowym stylu - fani będą ich głaskać po głowie. To jest chyba właśnie ta mentalność, którą wbił im Wenger do głowy, a mianowicie: Czy się stoi czy się leży 100 tysięcy się należy, a Wy nawet nie śmiejecie ich krytykować, bo NIE JESTEŚCIE TRENERAMI.
Hector jest śmieszny z tymi wywiadami, tak jak z tym ostatnim, w którym mówił, że Alexisowi „za bardzo się chciało” XD

damianARSENAL komentarzy: 851117.02.2018, 11:42

Baleronie, reprezentujesz klub, który kiedyś przebył cały sezon bez porażki. Klub z historią, legendami. Obecnie ty i twoi kumple bez ambicji doprowadziliście do tego, że ten klub nie liczy się nawet w walce o TOP4. Kolejny katastrofalny sezon. Mamy prawo was krytykować, a ty lepiej weź się do roboty bo nie idzie na Ciebie patrzeć. Pozdrawiam, Damian

Moczyknur komentarzy: 179617.02.2018, 11:13

Hektor, każdy kibic ma prawo do krytyki swojego zespołu. Gdy wygrywasz czy przegrywasz przemawiają przez nas emocje lub zdrowy rozsądek. To nas uważa się za 12 zawodnika, to dzięki nam zapełniają się stadiony, rośnie sprzedaż praw telewizyjnych, sprzedaż koszulek, gadżetów. To my tłuczemy się za wami setki kilometrów. To my odkładamy kaskę by móc pozwolić sobie niekiedy raz w życiu zobaczyć swoją drużynę w akcji. Ty natomiast wybrałeś najlepiej dochodowy zawód świata ale po prostu nie spełniasz oczekiwań. Twój byt milionerze zawdzięczasz nam. Zamknij więc papę i nie krytykuj chlebodawcy tylko zetnij włosy i weź się za robotę ignorancie.

hubix108 komentarzy: 32717.02.2018, 09:34

no tak skończyły sie wymówki. teraz to wszystko wina kibiców. Normalnie parodia w tym klubie. kilku klaunów powinno polecieć z tego klubu jak najszybciej

kamo99111 komentarzy: 689617.02.2018, 06:28

Ojoj biedny Hectorek... Alexis za duzo wymagal, AFTV krytykuje...
Zamiast dawac takie wypowiedzi wzialby sie za gre. Ale to chyba jest juz syndrom Wengera. Woelu zawodnikow juz to mowilo, ze Wenger jest jak dobry tatus w szatni. Takie podejsxie widac przechodzi na zawodnikow i potem by chcieli slyszec same pochwaly nawet bo zagraniu kupy.

Ja uwazam, ze kibic ma prawo powiedziec duzo rzeczy jezeli nie podoba mu sie gra klubu. Kibice Arsenalu maja najdrozsze bilety a stadion i tak soe wypelnia co 2 tygodnie. Kibice przez ladnych pare lat musza znosic upokorzenia typu 8:2 z United czy 5:1z Liverpoolem itd.
Graja zenade, nie potrafia wygrywac a pptem zdzowko ze sie krytyka sypie z kazdej strony. To normalne Arsenal jest wielkim klubem wiec i kibice wymagaja aby rywalizowac z najlepszymi, a nie przegrywac bez zadnego stylu.
Tak wiec zamiast krytykowac krytyke poniekad sluszna lepiej by spieli dupki na treningach i zaczeli w koncu grac jak na zawodnikow Arsenalu przystalo.
I tak na koniec, ja nie wiem jak by taki Bellerin mial w szatni Adamsa i inne legendy tego typu w szatni to chyba by depresji dostal po kilku gorzkich i ostrych slowach ha ha :-D

pietraz komentarzy: 158716.02.2018, 23:57

@illpadrino: otóż to. Piona!

pietraz komentarzy: 158716.02.2018, 23:54

AFTV to gówno i dno? To w tym momencie obrażacie tylko kibiców AFC. Oddanych i wieloletnich kibiców, z pasją i prawdziwymi emocjami, które towarzyszą im na stadionie, a nie przed monitorem. Według mnie są oni pierwszymi w kolejności do wyrażania własnych opinii na temat drużyny, bo tak na prawdę to oni ją budują. Swoim hajsem i obecnością tam.

A to, że niektóre z tych opinii są przesadzone i wypowiadane w nerwach jest naturalne jeśli mają miejsce tuż po meczu.
A poza tym, czym tu się kuurwwa zachwycać ostatnimi czasy?? Piłkarze z Wengerem na czele już dawno zasłużyli sobie na taki pojazd z ich strony. Ci ludzie mają już po prostu tego dosyć i frustracja z ich strony to normalna rzecz.
Jednak AFTV to nie tylko wypowiedzi pomeczowe. Prześledźcie sobie całą historię jeśli chcecie już koniecznie wylewać swoje pomyje.

Całe okienko transferowe, na przykład, mijało mi bardzo przyjemnie z Robbie'm i jego informacjami o drużynie, bo jest bardzo zaangażowany w to co robi. Posiada też informacje od ludzi wewnątrz klubu, co dodatkowo dodaje całej karuzeli smaczku. A jeśli ktoś uważa go za "półmózga", "pajaca", idiote" i "niedorozwiniętego londyńskiego kibica" to polecam obejrzeć jego odpowiedź do naszego modela. Klasa:

https://www.youtube.com/watch?v=j9V7pxJ2UUQ

Wielcy szczekacze z k.com

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 316.02.2018, 23:46

Robie mu już ładnie odpowiedział na kanale.

Bellerin powinien skleić japę i nawet się nie odzywać. Dogadując o tym, że goście chcą zarobić hajs kosztem ich przegranych.
Kibice jeżdżą za nimi praktycznie wszędzie i to nie pierwszą klasą czy jakimś prywatnym odrzutowcem. Robie mówił o kolesiu, który leciał tam z dwoma przesiadkami i szedł na nogach na lotnisko, żeby ich zobaczyć.

Daj Pan spokój bo gracie aktualnie kupę i nie dajecie im wyboru na ich aktualne opinie.

Deiigloo (zawieszony) komentarzy: 144816.02.2018, 22:52

Zabrać im wszystkim dostęp do internetu

enrique komentarzy: 1904616.02.2018, 22:16

Bellerin Ty się weź lepiej za grę a nie za pier....
ArsenalFanTV działa w prosty sposób - wygrywamy - wszyscy się cieszą, wychwalają - jak w życiu; no ale jak dostajemy baty od byle kogo to nie ma się co dziwić że Troopz czy DT szaleją.

tom8203 komentarzy: 150416.02.2018, 21:45

A tak swoja droga to Bellarin stal sie jakims zjawiskiem , celebryta . Szkoda tylko ze swoj poziom na boisku obnizyl !!

Adi17 komentarzy: 297416.02.2018, 21:23

Bellerin za dużo ostatnio się wypowiada, gdzie raczej powinien skupić się na treningach i większym zaangażowaniu w meczach. Po prostu w obecnej sytuacji aż prosi się o nie zajmowanie się głupotami tylko na pracy. A on ostatnio a to do Alexisa się doczepi, a to teraz do AFTV.
Gość spadł z 2 poziomy przez ostatni rok/półtorej i będzie wytykał teraz innym, weź się do roboty!

haczker komentarzy: 135916.02.2018, 21:15

"Jeśli przyjdzie do mnie trener i powie mi co zrobiłem źle, wysłucham go i postaram się naprawić swoje błędy." - przede wszystkim, brak pewności siebie. Hector w tym sezonie często wygląda, jakby się bał ruszyć do przodu, wykorzystując swoją szybkość. Może tak ma grać? Nie wiem. Ciekawi mnie, ile razy miał taką pogadankę z Wengerem. Arsene od lat przyjął rolę dobrego ojca/dziadka? i nie krzyczy na zawodników, ale ostatnio coraz częściej widać podczas meczu na jego twarzy frustracje z powodu tego, co robią nasi zawodnicy. Wiadomo, że w wywiadach tego nie przyzna, chyba, że jesteś Lacazette i trener za Tobą nie przepada. Wydaję mi się, że na ArsenalFanTV najczęściej są pokazywane reakcje kibiców po przegranych meczach, pełnych frustracji, jak Wenger podczas meczu, różnica jest taka, że Wenger ma klasę i nie może rzucać inwektywami w zawodników podczas konferencji. Nie rozumiem też głosów, że skoro jest się kibicem, to powinno się ich wspierać, a nie krytykować, niektórzy na k.com najchętniej zagłaskali by ich na śmierć. Kiedyś krytyka nie była taka mocna, bo graliśmy przynajmniej ładnie. Po meczu z United też wyglądało to inaczej, bo pokazaliśmy chęć walki i atakowaliśmy, z Tottenhamem zagraliśmy padakę, więc i krytyka była ostrzejsza. Zawodnikom jest potrzebny czasami kubeł zimnej wody, chociaż fakt, że nasi dostają go często, ale też nie robią progresu. Kibice płacą często niemało, więc chyba mogą mieć jakieś wymagania?

3rdpitch komentarzy: 453016.02.2018, 21:14

To ten co mówił ostatnio, że Sanchez był zły bo miał mentalność zwycięzcy i wymagał jej od wszystkich. Biedna ta nasza modelka.

gnabry_ komentarzy: 5704 newsów: 116.02.2018, 21:11

@pauleta19: + za "mecenasa"

gabilondo komentarzy: 102016.02.2018, 20:51

Ma racje w stu procentach, jak ktos jest kibicem to wspiera swoj klub, dopinguje mimo porazek, a grupa szydercow ktora zeruje na niepowodzeniach to ludzie ktorym ich zycie nie odpowiada

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202316.02.2018, 20:15

tylko hejterzy wengera i tych jego pupili mogą uratować ten biedny klub przez osuwaniem się coraz niżej
fajnie że bellerin zauważył skalę tego niezadowolenia bo oni od lat żyją jak w złotej klatce
podobnie tylko ci obrzydliwi kibole postawią się jak araby będą tu znaczy w europie za dwa trzy pokolenia urządzać po swojemu - reszta kulturalnego społeczeństwa grzecznie będzie to znosić a ci odważniejsi dadzą łapkę w dół w interneci...
takich czasów dożyliśmy niestety

Serduszko komentarzy: 117916.02.2018, 19:53

Jak wyniki są nowe e takie jak się oczekuje to tak jest. Z drugiej strony Arsenal to nieco mniejszy poziom niż inne kluby .

Papaciok komentarzy: 438716.02.2018, 19:48

Spina sie o jakies ArsenalFantv..... jakby na k.com wszedł to by zawału dostał XD

Fanatic komentarzy: 599116.02.2018, 19:27

Ja tego kanału nie oglądam to nie będę oceniał jednak: " Jeśli przyjdzie do mnie trener i powie mi co zrobiłem źle, wysłucham go i postaram się naprawić swoje błędy. " niestety tak się nie dzieje bo hektor nie robi progresu i popełnia szkolne błędy to kto mu ma te błędy wytykać? Dla swojego dobra niech ten kanał śledzi/obejrzy sobie czasem jak filmik pojawi się na jego osi czasu.

ludi72 komentarzy: 142716.02.2018, 19:24

@Barney: Obejrzałeś cały materiał? Hector to mega inteligenty chlopak, który ma duże pojęcie i tym co mówi. Po drugiej stronie mamy debili pokroju Clouda czy DT, którzy zbijają hajsy na gnojeniu innych ludzi w internecie

polishbrigadesx (zawieszony) komentarzy: 1020416.02.2018, 19:23

Zacznijcie wygrywać to nie będzie krytyki.

Archiwald komentarzy: 109216.02.2018, 19:17

Poniekąd ma racje, sporo osob to zwykli nieobiektywni frustraci

tomek105 komentarzy: 64716.02.2018, 19:01

Lekkie przejęzyczenie : "To nieodpowiednie zachowanie dla kogoś, kto uważa się za kibica The Gunners, a żeruje ciągle na naszych porażkach"
powinno być na naszych ciągłych porażkach :)

tom8203 komentarzy: 150416.02.2018, 18:55

Jak najbardziej ma racje !! Nie raz oladalem jak DT obrazal Wengera ,wyzywal od glupcow i zeby s......l z jego klubu . To jest niedopuszczalne !!!.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268316.02.2018, 18:53

Jednego Bellerin nie przewidział zapewne z racji wieku i doświadczenia na tym etapie popularności....
Arsenal TV odpowie mu z nawiązką. Może się skończyć tak, że będzie musiał zmienić klub z wielkim żalem (czego mu nie życzę) ale byli już nie tacy... a walka piłkarzy czy trenerów z kibicami zawsze kończy się tak samo...
Kupa wstydu, żalu i wielu, wielu jeszcze nieprzyjemnych doznań.
Przykre to.

ArsenalChampion komentarzy: 802016.02.2018, 18:52

Balleron najpierw strzela focha na Sancheza bo jest wymagający a teraz na kibiców bo przecież mieli czelność go krytykować , ***** szkoda ze Wenger nie jest wymagający i wystawia go cały czas w podstawie mimo ze gra piach

Barney komentarzy: 2084716.02.2018, 18:39

Co to za bełkot, pan Bellerin wyraźnie nie radzi sobie z krytyką i chyba sam nie dorosł

Elastico07 komentarzy: 1250816.02.2018, 18:26

Chcieli żerować na waszych wygranych ale skuteczni im to utrudniacie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 316.02.2018, 18:21

Ogladam filmy na tym kanale tylko po porazkach, aby posmiac sie z niedorozwinietych londynskich kibicow. Wiem, ze nie powinno sie tego robic, ale oni sami mnie do tego prowokuja.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 116.02.2018, 18:13

" To nieodpowiednie zachowanie dla kogoś, kto uważa się za kibica The Gunners, a żeruje ciągle na naszych porażkach. "

To przestańcie przegrywać. Bellerin głupimi faulami w polu karnym wyrósł na głównego mecenasa tego kanału.

Ranczomen komentarzy: 1230316.02.2018, 18:09

Trudno, żeby kibice się nie denerwowali, kiedy na boisku dzieje się taka kupa.

Rozumiem, że dla Hectora dziwnym może być fakt, że nie wszyscy dostają 100k funtów tygodniowo, mają wygodną podróż w samolocie, nie muszą organizować sobie noclegu, nie muszą wstawać rano do pracy, ogółem mają wszystko w pupie.

Zamiast tego kibice płacą najdroższe bilety w Anglii, tłuką się często autokarami itp. itd. W wielu rodzinach Arsenalowi kibicuje się od pokoleń.

Teraz najlepszy piłkarz w historii Arsenalu przychodzi umoralniać ludzi, co to robią dobrze, a co źle. Spójrz w lustro Belleron, tylko nie na jakiś strój z kosmosu tylko na swoją grę.

AFTV to jedyne miejsce, gdzie kibice mogą wyrazić swoje zdanie, nie tylko po porażkach, także po wygranych. Wiadomo, że większe wyświetlenia będą po porażkach, bo wtedy jest więcej emocji itd. No tak działa świat Panie Belleron.

Jeżeli ten kanał jest taki zły to niech Arsenal sam zorganizuje coś "porządnego", niech da w końcu wyrazić kibicom swoje zdanie zamiast pobierania kasy w zamian za parodię na boisku.

Czy jednak czasem to Arsenal nie dawał AFTV przepustek na różne eventy związane z Arsenalem? Czy to nie Pan Gazidis i kilku piłkarzy tam wystąpiło?

Gracie kupę to kibice się denerwują, gracie dobrze to mówią, że gracie dobrze, proste. Odpowiedzialność za opinie leży tylko i wyłącznie na piłkarzach, bo na każdym kroku pokazują ludziom, że ich opinie są prawdziwe.

"Jeśli ludzie uznają cały ten kanał za zabawny, pójdą oglądać co tam się dzieje. " To temu wstawił na swój instagram, czy czego on tam używa zdjęcia w jakichś dziwnych strojach! Hipokryta!

arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11716.02.2018, 18:08

AFTV to dno.

Bellerin to ławkę rezerwowych powinien odwiedzić.

Deiigloo (zawieszony) komentarzy: 144816.02.2018, 18:05

Przykro mi, że Hector jest oburzony prawdą.

luis008 komentarzy: 19116.02.2018, 18:04

Zachowuj się jak mężczyzna a nie płaczesz Hector. Wenger z was takich mazgai zrobił, że szkoda gadać. Może byście się ogarneli a nie płakali cały czas bo krytyka się wam należy

Marioht komentarzy: 611416.02.2018, 17:55

"Jeśli przyjdzie do mnie trener i powie mi co zrobiłem źle, wysłucham go i postaram się naprawić swoje błędy. Natomiast, jeśli ktoś z ArsenalFanTV powie to i tamto, nie zamierzam brać tych słów do siebie."

Wenger otoczył was taką ocjowską miłością, że choćby cały świat wytykał wam błędy, wy i tak macie to w dupie, tak jak Francuz.
Żyjecie w sowim swiecie.Nibylandii.
Żyjecie w bańce.

RoMbi komentarzy: 1389 newsów: 716.02.2018, 17:51

No właśnie Hector, gdy dorośniesz, uświadomisz sobie, co jest dla Ciebie ważne, a co nie.

Nie oglądałem osobiście, ale sam dobrze widzę, jak Was leją na boisku, więc weźcie się do roboty, a nie płaczcie, że komuś się nie podoba Wasze nieporadne dreptanie po boisku.

kamilo951456 komentarzy: 66116.02.2018, 17:50

Arsenalfantv nie należy do moich ulubionych kanałów mówiąc grzecznie ale moim zdaniem w ogóle piłkarze nie powinni tego komentować. Przemilczenie to najlepsze co można zrobić aby zmniejszyć zasięg danego medium a po za tym powinni sobie chociaż pomyśleć że ich postawa doprowadziła do tego że takie komentarze mogły paść na kanale arsenalfantv i wziąć się za robotę w końcu.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 616.02.2018, 17:49

Już jutro nowy wywiad z Bellerinem:

"- Nie sądzę, aby moi koledzy z zespołu czytali kanonierzy.com. Czasami pojawia się to na mojej osi czasu, widzę też, że moi znajomi tam się udzielają i pytają się mnie: Hector, widziałeś co napisał o tobie ten facet z kanonierzy.com?"

Tak na serio, to może sobie myśleć, co chce o tym kanale. Jak nie chce, to niech nie ogląda, ale po co robić szum w mediach? Poza tym, musi też pamiętać, że negatywne opinie nie wzięły się znikąd.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com