Breitner: Özil nic nie robi na boisku
06.07.2014, 17:43, Adam Cygański 71 komentarzy
Legenda niemieckiej piłki – Paul Breitner – nie szczędzi gorzkich słów pod adresem Mesuta Özila, który jego zdaniem jest bezproduktywny na boisku.
Özil wraz z reprezentacją Niemiec awansował w piątek do półfinału Mistrzostw Świata, jednak Breitner uważa, że jeśli Joachim Löw chce wygrać te rozgrywki, musi odstawić zawodnika Arsenalu od składu.
- Jeśli Joachim Löw jest odważny i jeśli powiedział, że nie chce grać w dziesięciu zawodników, przed następnym meczem powinien posadzić Özila na ławce rezerwowych.
- To mógłby być krok w kierunku zwycięstwa w tych Mistrzostwach, jednak przede wszystkim krok do przodu dla drużyny. Dziewięciu zawodników daje z siebie maksimum przez pełne 90 minut, a jeden nie robi nic, a mimo to przebywa na boisku. Na Mundialu jest to nie do pomyślenia. Joachim Löw musi wyjść spod jego cienia i zareagować na to wszystko – zakończył.
źrodło: sportsmole.co.ukDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
To prawda, ale Ozila ratują statystyki. Poza tym on zawsze jest niewidoczny, a i tak stwarza najwięcej okazji kolegom..
Niech sobie popatrzy, ile Mesut kreuje sytuacji, później możemy rozmawiać :)
Faktycznie Ozil nie robi cudów, ale swoje zadania wypełnia. Może po prostu takie są założenia taktyczne. Ozil taki już jest. Nie jest wulkanem energii, ale swoją robotę robi dobrze, na wysokim poziomie. Z resztą cała drużyna Niemiec nie powala na kolana finzezją i techniką, ale są zdyscypliniowani i wiedzą czego chcą. To jest właśnie to, co może dać im nawet mistrzostwo.
@
Witowo95 Ot dogadali sie i tyle, i ci i ci sprechen deutsch więc problemu nie było
Paul Breitner?? To ten co ustawił się z kolegami w meczu z Austrią na MŚ w 1982 aby Algieria odpadła? Sprzedawczyk nie ma jakiegokolwiek prawa do publicznej wypowiedzi ws. tego kto się stara, a kto odpuszcza
Fakt, może robi mało, dużo za mało, ale widać że inni piłkarze przy nim grają lepiej i efektywniej. Nie ma zawodnika który potrafi tak podać. Arsenal był blisko mistrzostwa właśnie dzięki niemu. Dostał kontuzji i klub zaczął gorzej grać. Widać jego wpływ na drużynę.
Można powiedzieć żeby więcej robił na boisku, ale go nie dołować bo tak mu nikt nie pomoże.
taki ma styl, łazi i tyle... ALE potrafi świetnie obsłużyć podaniem i to sie liczy ;)
To co w takim razie robi na boisku pupilek UEFA - messi ?
Nie żebym Ozila bronił, bo szczerze mówiąc nie jestem fanem jego gry, szczególnie w Arsenalu. Ale Mesut gra to samo co w klubie, ale z jednym wyjątkiem. W reprezentacji ma komu podać. Dzięki temu łatwiej mu się gra. Ostatni mecz Niemiec jaki oglądałem to był Niemcy algeria. I choćbym nie wiem jak się starał, nie mogę powiedzieć że Ozil nic nie robił. Nie mam podstaw. W początkowych minutach meczu podczas ataków Niemców tylko on potrafił z pierwszej piłki podać partnerowi na tyle skutecznie aby z miejsca stworzyć zagrożenie pod bramką przeciwnika.
Ozil daje mnóstwo serca w tą reprezentacje. Więc niech nie gada bzdur ...
zobaccie jego zdjęcia wygląda jakby z puszy wyszedł
Nie zgodze sie moim zdaniem Ozil gra dobrze.
Kompletna bzdura.
Nie rozumiem tej sensacji. Według mnie mundial w wykonaniu Ozila jest niezły. Mnóstwo kluczowych podań .
Nie zgodzę się,że Mesut gra kiepsko. Może nie błyszczy jak wcześniej ale większość kluczowych piłek przechodzi przez niego. Gra dobrze. Nie zgodzę się,że Goetze jest lepszy... może szybszy i bardziej zaangażowany ale ma mnóstwo strat i głupich podań oraz podjętych złych decyzji.Goetze robi dużo szumu ale nic z tego nie wynika :D
Z tego, co słyszę, to różne są opinie na temat jego gry na mundialu. Moim zdaniem Mesut gra dobrze, ale nie porażająco, jak to kiedyś bywało w reprezentacji Niemiec. Teraz jest jednym z wielu, ale stać go na więcej.
Na mundialu Mesut jak na jego możliwości to gra nędznie. Tyle że to nadal jest poziom pierwszej 11 reprezentacji. Breitner raczy też zapomnieć ile mądrych podań i bardzo groźnych akcji Ozil potrafi przeprowadzić, mimo - jak mówię - nędznej formy.
Tak naprawdę Niemcy przeciw mocnym i bardzo dobrze zorganizowanym zespołom mogą liczyć albo na błąd przeciwnika i bramkę ze sprytu Mullera albo na umiejętności Ozila.
Co za pajac. Co to jest za hejt na Ozila? Wszyscy w Niemczech próbują zrobić z Mesuta kozła ofiranego czy jak? Bardzo mi go szkoda. IMO gra bardzo przyzwoicie i nie można mieć do niego jakich większych pretensji. Robi po prostu to co do niego należy. Chyba wszyscy wiedzą, że Ozil nie jest atletą, który przebiegnie najwięcej km w drużynie. Mam nadzieję, że Loew nie jest taki głupi jak ten Breitner i nadal będzie ufał Ozilowi. Oby Mesut pokazał w meczu z Brazylią jak ważnym jest piłkarzem dla tej reprezentacji.
Idiota. Ozil jest drugim najlepszym piłkarzem Niemiec po Mullerze.
pbs.twimg.com/media/Br4ZwbVIUAAWL1P.jpg:large
Niektórzy nie rozumieją że Oezil to nie piłkarz który będzie dużo biegał, cały czas będzie pod grą. On ma za zadanie parę razy błysnąć,pokazać swój geniusz obsługując kolegów świetnymi podaniami i to właśnie robi. Obok Muellera najlepszy ofensywny zawodnik Niemiec.
Co za idiota,90 procent kluczowych podan,wyjsc mullera na pozycje to ozil,chyba wtedy by byli zadowoleni gdyby przeszedl sam cale boisko i strzelil gola,ale wtedy tez by mu sie dostalo bo brzeciez ma podawac.
Statystyki bronią Mesuta.
bo jest słaby... Kurde nie wiem po co go kupiliśmy ... taki cienias że hoho
Ozil jest zmęczony, rozegrał najdłuższy sezon w życiu w PL a zaraz potem mundial. Niech *****y się Cieszą, że mają u siebie Turka który potrafi dograć piłe.
bezrobocie w Polsce - wina Ozila
trzęsienia Ziemi - wina Ozila
głód w Afryce - wina Ozila
Nie martwcie się, jak wam się nie powodzi w życiu, zawsze wszystko możecie zwalić na Ozila
Jak dla mnie Ozil na ty mundialu może się obronić tylko statystykami, które podajecie, bo jak się ogląda mecz to Ozil faktycznie wygląda jakby mu się nie chciało. Przynajmniej dla mnie tak to wygląda, co innego statystyki, które pokazują, że jest jen dym z lepszych w reprezentacji Niemiec.
Ozil stara sie jak moze, dzieki niemu w dogrywce wygrali z Algieria a mogły byc karne, ktore nie wiadomo jakby sie zakonczyły, do tego stworzył najwiecej kluczowych podan dla swoich kolegow a ten wyjezdza z tekstem, ze Ozil sie nie stara. Skoro gra cały czas to widocznie wykonuje zadania powierzone mu przez Loewa.
No po prostu debil. Nie wiem skąd ta nagonka na Ozila. Moim zdaniem gra całkiem dobry mundial i nie wyobrażam sobie go na ławce.
Jak na ilosć piłek, które są do niego zaadresowane to ma niesamowite statystyki. Oglądałem sporo meczy Niemców na tych MŚi rzuca się w oczy stałe wychodzenie Ozila na pozycje, a gracze Bayternu jakos mu za czesto nie podają. Jest kreowanie wybornych sytuacji bramkowych, tylko koledzy nie potrafią wykończyć. W meczu z Francją miał też dużo pecha z dograniami w zagęszczona obronę. Do tego miał doczyniania z Debuchy oraz Matuidim.
We wtorek czeka Maicon albo Dani Alves +Luis Gustavo z Fernandinho. Oby grał i wyszedł cało.
Z ofensywnych graczy jest Mueller, Ozil i długo długo nic.
Kroos jako '10' w ofensywie nie rokuje(może w końcu chociaż coś ustrzeli z dystansu, bo nic mu nie siadło), Klose to emeryt, Shuerrle jeden udany strzał, Goetze gra beznadziejnie
a w meczach bayernu , które oglądałem to bardzo rzadko sie zdarzało że kroos tyle razy niecelnie podawał . sory za jeden po drugim
ciuus
a mnie kroos też rozczarowuje , bo ma zawsze przynajmniej z kilka lub kilkanaście niecelnych podań i podejmuje złe decyzje czasami
simpllemann
Szkoda, że od początku mundialu nie zobaczyliśmy ani jednego takiego zagrania.
Ozil nazywany główną postacią Reprezentacji Niemiec, a jest najsłabszym ogniwem w środku pola ;/ Kroos robi po cichu swoje w porównaniu do Ozila.
To jest taki typ gracza, który nigdy nie będzie pierwszymi skrzypcami. W Realu to funkcjonowało bo był tym 3/4 w zespole po Ronaldo, Di Marii czy Benzemie. W Arsenalu już nie było tak kolorowo gdy wszystkie oczy były zwrócone na niego.
Niemcy powinni wyjść z Gotze w miejsce Mesuta i nie ze względu na sympatie.
Ozil sprawia wrażenie znudzonego piłką, ale
mimo to potrafi stworzyć sytuacje bramkowe
jak mało kto. Żal tylko, że robi to rzadziej
niż podczas gry w Realu.
Osobiście wolałbym w Arsenalu więcej
ducha Kolumbii czy Chile od europejskiego
wyrachowania bez serca, co było widać w grze
Francuzów i Belgów w ćwierćfinałach.
Może i nic nie robi ale jednym zagraniem może rozstrzygnąć losy meczu.
@ shark31
Racja :)
fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10530909_777880845565877_5846531082962468094_n.jpg
Facet dobrze gra, nie wybija się tak bardzo jak James w Kolumbii, ale to przez to, że w reprezentacji Niemiec wszyscy grają równo :)
Wiecie ze Ozil ma najwiecej kluczowych podan i najwiecej stworzonych syt na calych mistrzostwach...?
Ja też bym Ozila nie wystawiał. Mam nadzieję, ze formę z repry nie przyniesie do Arsenalu.
Ozil gra ponizej swojego poziomu, ale pan Breitner mocno przesadza. Napewno nie jest najsłabszym graczem niemieckim na murawie.
''Dziewięciu zawodników daje z siebie maksimum przez pełne 90 ''
nonono.. z Francja genialnie grala ta 9pilkarzy. Beka.
Breitner prawde powiedzial
Szczerze to ja też mam czasami o nim takie wrażenie. Ma te swoje kluczowe podania po 2 na mecz i tyle. Nie robi takich spektakularnych rajdów jak chociazby Ramsey. Cenię go ale większość meczów w jego wykonaniu jest przechodzonych
Moim zdaniem to po Mullerze i Neuer'rze Ozil jest najlepszym Zawodnikiem Niemców na Tych Mistrzostwach.
To nie XX wiek, że trzeba biegać cały mecz jak jakieś dziecko bez zabawki... O wiele mniej Dróżynie dają Mario czy Schurle, szczegulnie ten 2 marnuje genialne Podania Mesuta.
Śmieszny jest ten koleś, on tak po prostu gra, ciekawe kto tyle dogodnych okazji wypracował w meczu z Francją? To nie jego wina, że te łamagi nie potrafiły żadnej z nich wykorzystać. Wara od Ozila.
Niemcy mają tylu znakomitych pomocników, że Ozil może się poważnie bać o miejsce w składzie
Konfucjusz, taka prawda że gdyby jego koledzy nie pudłowałi z najbliższych odległości to by miał prawdopodobnie najwięcej asyst na mistrzostwach.
Ozil nie jest gwiazdą mistrzostw, ale gra nieźle. Stwarza sytuacja, bez asysty czasem przez pecha (patrz np. gleba Mullera w ostatnim meczu). Nie będzie latał jak Basti czy Kroos, bo nie takie są jego zadania. Oczywiście jest wiele rzeczy do poprawy, ale gadanie o graniu w dziesiątkę to gruba przesada, szczególnie że Niemcom często brakuje kreatywności (Goetze tragiczny mundial, Klose kreatywność widział w TV).
W meczu z Algeria biegal jak szalony , wracal sprintem do obrony , a w innych meczach dobrze kreuje czyli robi to co powinien . Koles chyba zobaczyl go pierwszy raz na mundialu i sie dziwi , ze biegajac oszczednie mozna jednoczesnie dobrze grac.
ÓZIL to magik, czyli znika w ważnych meczach ;D Taka prawda
Chodzi po prostu o to że Ozil blokuje miejsce któremuś z graczy Bayernu, dlatego Breitner by się go pozbył. Ewentualnie chodzi o to że nie śpiewa Niemieckiego hymnu.
Normalny DEBIL!
1. Mesut ma taki styl.
2. Löw nie wystawia go na jego nominalnej pozycji (ŚPO) tylko na skrzydle.
3. Musi być anty fanem Mesuta lub Arsenalu.(pewnie fan Realu i od poprzedniego lata Go nie lubi:D)