Cascarino: Arsenal potrzebuje wzmocnień

Cascarino: Arsenal potrzebuje wzmocnień 16.01.2010, 19:32, Filip Kliber 81 komentarzy

Prezenter radia TalkSport, felietonista gazety The Times oraz były zawodnik, między innymi, takich klubów jak Aston Villa czy Celtic Glasgow, Tony Cascarino, uważa, że Arsenal ma doskonałą szanse na zdobycie tytułu mistrza Anglii biorąc pod uwagę słabsze niż zwykle wyniki ich największych rywali: Manchesteru United, Chelsea Londyn czy Liverpoolu. Pomimo sugestii płynących z ust Irlandczyka na temat ogromnej szansy Arsenalu, oświadczył również, że piętą achillesową drużyny Kanonierów są braki kadrowe, a linię pomocy umieścił w wieloznacznej kategorii "waga lekka". Oberwało się także Manuelowi Almuni.

Arsenal jeszcze wczoraj miał na swoim koncie o dwa punkty mniej, niż drugi Manchester United [mający o jeden mecz więcej], a także o trzy punkty mniej, niż liderująca Chelsea.

- Mając na uwadze prześladującą ich [Arsenal] plagę kontuzji oraz brak w swoich szeregach Kolo Toure oraz Emmanuela Adebayora - naprawdę, odwalili kawał pożądnej roboty. Niestety nie widzę więcej pozytywnych aspektów, gdyż nadal w ich składzie znajdują się nazwiska przestarzałych, podatnych na kontuzję zawodników, a ich bramkarz nie prezentuję "oszałamiającego futbolu". Linię pomocy określiłbym jako "waga lekka".

- Jeżeli Arsene Wenger do końca sezonu zniesie poważne problemy zdrowotne swoich zawodników, to mają bardzo duże szanse na zdobycie tytułu mistrza Anglii, głównie z powodu - nie boję się tego powiedzieć - niskiego poziomu prezentowanego przez drużyny z "wielkiej czwórki".

- Arsenal potrzebuje wzmocnień jeszcze tego miesiąca, jeżeli nie chcą wypuścić z rąk tak wielkiej szansy - zakończył swoją wypowiedź dla The Times Cascarino.

Tony Cascarino autor: Filip Kliber źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
szalen komentarzy: 198217.01.2010, 20:52

Bramkarz, obrońca na zmianę, napastnik to trochę tego jest. Oczywiście facet ma rację.

Uszu komentarzy: 51217.01.2010, 19:15

Szybko to odkrył ;p ... Oczywista sprawa.

Cesc_Fabri_4 komentarzy: 113417.01.2010, 16:07

I to nie tylko napastnika.

laskowski19051995 komentarzy: 494517.01.2010, 16:02

Co prawda to prawda przydał by się Arsenalowi jakiś dobry zawodnik z doświadczeniem :]

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 217.01.2010, 13:38

"...znajdują się nazwiska przestarzałych, podatnych na kontuzję piłkarzy..."

W Arsenalu to tłumy starych zawodników grają :)

Theo_Fan komentarzy: 180717.01.2010, 12:09

No potrzebne sa nie ma co :D

Matiiii13 komentarzy: 48517.01.2010, 11:00

Dawno ten pan chyba się na temat Arsenalu nie wypowiadał

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11517.01.2010, 10:52

Cascarino to człowiek, z którego zdaniem liczy się niewiele osób, ale teraz muszę się z nim zgodzić. Jak najbardziej potrzebujemy wzmocnień, żeby móc liczyć się w walce o najwyższe trofea, bo nie ma takiej drużyny na świecie, której nie spotkałby kryzys lub pech. Szczególnie jeśli chodzi o Arsenalu, któremu zawsze brakuje szczęścia i doświadczenia, bo umiejętności i ambicje mamy bardzo duże. Nie wygraliśmy niczego znaczącego od pięciu lat, więc czas to zmienić. Na pewno będzie to główną motywacją dla naszych zawodników.

Natomiast dla naszego menadżera priorytetem powinno być pozyskanie nowych piłkarzy. Zakontraktował on już Campbella, więc środkowego obrońcę już mamy, ale po odejściu Senderosa ponownie powstanie luka, którą trzeba będzie zapełnić. Najważniejszą rzeczą powinien być teraz zakup nowego napastnika. To, że jesteśmy najskuteczniejszą drużyną w PL nie znaczy, że nie potrzebujemy wzmocnień. Mamy być może najlepszą ofensywę na świecie, ale, żeby być jeszcze efektywniejszym musimy zakontraktować skutecznego gracza, który będzie mógł w pojedynkę wygrywać mecze. Zwłaszcza teraz, kiedy Robin wyłączony jest z gry niemal do końca sezonu i musimy go zastąpić. Dobrze byłoby również, gdyby udało nam się dokonać zakupu defensywnego pomocnika. O tym, jak ważna jest ta pozycja mieliśmy okazje przekonać się w meczu z Evertonem i w spotkaniach, w których brakowało Songa przebywającego na PNA. Mam nadzieję, że interesujemy się zawodnikiem zabezpieczającym obronę. W naszym zasięgu powinno być kilka niezłych graczy z nazwiskiem, jednak wątpię by Wenger dokonał tak wielu transferów.

Z jego strony liczę tylko na jeden zakup. Wydaje mi się, że będzie to nowy napastnik, bo nie możemy cały czas czekać na powrót Bendtnera i van Persiego. To byłoby piłkarskie samobójstwo. Francuz ma do dyspozycji wiele pieniędzy. Nie przyzwyczaił nas do aktywności w okienkach transferowych, ale mam nadzieję, że z każdym następnym będzie się to zmieniać. I co najważniejsze - oby to były ulepszenia składu, nie uzupełnienia, bo jaki jest sens wymieniania zawodników z lepszych na gorszych?

galon komentarzy: 72717.01.2010, 10:22

prawda ...niestety . Gdy widziałem wczoraj Fellainiego z Evertonu...panowie sorry ale Denilson to przy nim rzeczywiście waga lekk (takze jeżeli chodzi o umiejetności) bramkarz...już dużo sie napisąłem na temat naszego bramkarza... ale najwazniejsze - wzmocnienia! jest połowa stycznia i nic! dzisiaj Wenger znowu bedzie się musiał przekonywać ,zę warto???

kedziorxd komentarzy: 98817.01.2010, 09:56

Zgadzam się co do Almuni.

Kajtek_bl komentarzy: 7817.01.2010, 02:03

po bramkach strzelonych w lidze widac jak bardzo trza wzocnic atak...
a silny pomocnik by sie przydal jak nikt!

mrCriminal komentarzy: 3717.01.2010, 01:15

Stek bzdur? Przejrżyj na oczy.. każda drużyna ma od nas 3krotną przewagę masy i siły. Jeśli nie ma w środku Diabyego/Songa jesteśmy niczym. Nie potrzebujemy wzmocnień do ataku, tylko zmiany ustawienia. Niby gramy 4-3-3 praktycznie ale teorytycznie jest to 4-5-1

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 317.01.2010, 01:07

potrzebą*

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 317.01.2010, 01:06

Cascarino tradycyjnie wygłasza swoje nie zawsze trafione teorie i poglądy. Zgodzę się z tym, dotyczącym Almunii i potrzebom wzmocnień. To prawda, nasz bramkarz nie prezentuje poziomu reszty drużyny, a wzmocnić musimy atak.
Reszta słów wypowiedzianych przez tego pana to stek bzdur. ;)

kubss komentarzy: 46117.01.2010, 00:16

Co do Almuni to sie z nim zgadzam ale pomoc to my mamy naprawde niezla.

evelred komentarzy: 369116.01.2010, 23:32

Song to chudy szpak... tekst roku, nawet przy najsilniejszych zawodnikach epl prezentuje się dobrze lub b. dobrze

co do bramkarza, jeśli ktoś przyjdzie to najprędzej latem, teraz możemy liczyć tylko na zamianę Almunii na Fabiana

AaroNn komentarzy: 43016.01.2010, 23:22

Zgodzę się z tym co powiedział o Almuni.
Ale pomoc mamy naprawdę silną i nie potrzeba nam tam nikogo więcej .(waga lekka, okey ale w czymś to przeszkadza ?)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56716.01.2010, 23:06

Maciekkk > a jeśli się nie pozbiera, to jest Nasri, który powinien grać w pomocy, a nie w przedniej trójce :P I prawdopodobnie właśnie tam grać będzie jeśli dokupimy napastnika, a Bendtner nam wyzdrowieje ;) Ja tam w Tomasa wierzę - Wenger nie przedłużyłby z nim kontraktu gdyby nie był pewien, że Czech w końcu przestanie się łamać co 2 mecze ;)

R0um3n komentarzy: 18716.01.2010, 22:58

zbudowany* sory za spam...

R0um3n komentarzy: 18716.01.2010, 22:57

przy Richardsie*

R0um3n komentarzy: 18716.01.2010, 22:56

chodziło mi o to że Song czy Richardsie czy Drogbie to chudy szpak :D dlatego nie jest aż tak dobrze wbudowany :)

cescfabregas1991 komentarzy: 136616.01.2010, 22:56

Armata25---> no niby tak, jednak wydaje mi się że on mówił ogólnie o całej naszej pomocy, a nie o tej która jutro z boltonem zagra,... bo wiadomo przecież że Songa, Wallcota, Denilsona, Wilsheara nie zobaczymy... :/

XvDodekvX komentarzy: 113616.01.2010, 22:50

w ataku , nie ma Robina ;/

Armata25 komentarzy: 88316.01.2010, 22:48

Cescfabregas--> aktualnie Songa nie mamy :)

A temu Cascarino z tą wagą lekka chodziło o to, że po prostu mało ważą, w porównaniu do muskularnych zawodników z innych klubów, i to jest jedną z przyczyn tak wielu kontuzji.
Przecież nie powiedział, że nasza pomoc jest słaba, jest genialna, gdy nie ma kontuzji.

cescfabregas1991 komentarzy: 136616.01.2010, 22:46

linia pomocy "wagą lekkę"...:p o kurde, nie wiem czy jakakolwiek drużyna w PL ma teraz taką pomoc jak my... Fabregas, Song, Diaby, NAsri, Denilson.... wyśmienita forma.. a przecież w dobrej formie jest także Rosicky, Ramsey i Wallcott

Malina komentarzy: 122516.01.2010, 22:41

...do- R0um3n !!!

Malina komentarzy: 122516.01.2010, 22:36

Kolego, widziałeś jakikolwiek mecz Arsenalu ? Przecież SONG przy nich (omijając DIABY'ego) to WTC...!

Maciekkk10 komentarzy: 258316.01.2010, 22:33

Vpr --> Rosicky, Rosicky.. Thomas.. Hm, chyba coś mi się obiło o uszy. Taki śmieszny Czech, bardzo sympatyczny? ;> No tak, jeśli się pozbiera, to będzie pięknie, ale jeśli nie? Na Ramseya trzeba trochę poczekać, ale wiadomo, że nie warto kupować wirtuoza na środek, skoro mamy w składzie Aarona albo jakiegoś tam Jacka Wilshere'a. Jeszcze coś tam słyszałem, że buntownik z Hiszpanii ma nieprzeciętny talent, chyba Fran go ochrzcili. ;P

Malina komentarzy: 122516.01.2010, 22:32

..."Song nie jest dobrze zbudowany", hehe...kto to napisał...

R0um3n komentarzy: 18716.01.2010, 22:27

olo_18 -> co do tego ze Song jest dobrze zbudowany to bym nie przesadzał, ale gra twardo i dobrze. Potrzebujemy wzmocnień, dwóch piłkarzy i będzie okej.

pedro61 komentarzy: 219916.01.2010, 22:11

Arsenal1994--->Po meczu Arsenalu z Boltonem trzymamy kciuki za Zambię w meczu z Kamerunem.

SamirRosicky komentarzy: 285316.01.2010, 22:06

Arsenal1994 ->
Chyba "pomarzyć" ;p A gdybyśmy byli w tej sytuacji co LFC to podejrzewam, że AW i tak by nic nie zmienił.

pedro61 komentarzy: 219916.01.2010, 22:00

Wypowiedż Cascarino-jak na przedstawiciela "starego,dobrego footballu angielskiego(kopnąć piłkę przed siebie i bez opamiętania biec za nią a potem na aferę zrobić wrzutkę w pole karne)"-zdumiewająca,co najmniej z dwóch względów.Gdzie on widzi w składzie Arsenalu "nazwiska przestarzałych zawodników"Chyba przez pomyłkę wziął do ręki gazetę ze składem Arsenalu sprzed kilku lat.Jeśli druga linia Arsenalu to "waga lekka" to znaczy,że ten zacny emeryt piłkarski nie rozumie nic ze sposobu gry Arsenalu,a może nie widział chłopina meczu w naszym wykonaniu.Może z następnego wywiadu z tym Panem dowiemy się,że taki Fabregas nie potrafi myśleć na boisku z powodu słabości masy mięśniowej?Inna sprawa,że w niektórych aspektach ma trochę racji(problem bramkarza,podatność na kontuzje).Nie zmienia to faktu ,że wypowiedż jest miejscami kuriozalna.

Arsenal1994 komentarzy: 749716.01.2010, 21:51

Vpr --> tyle że o takich fighter'ach jak Petit Vieira czy Keown to możemy sobie w tym czasie pomażyć. Wenger kupiłby takich piłkarzy jakbyśmy byli na tej pozycji co Liverpool, czyli marnej.
Trzeba po prostu wierzyć że jakoś sobie poradzimy z takim Denilsonem i że Kamerun nie wyjdzie nawet z grupy ;)

SamirRosicky komentarzy: 285316.01.2010, 21:49

Oj, Almunia to faktycznie nie jest bramkarz na poziom Arsenalu.

Oldgunner3 komentarzy: 969916.01.2010, 21:48


Nie wchodząc zanadto w szczegóły muszę zgodzić się z opiniami T.C. zwłaszcza jeżeli chodzi o kwestię pilnych wzmocnień jezeli chcemy walczyc o najwyższe cele.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56716.01.2010, 21:19

Arsenal1994 > waleczność, siła nazwij to jak chcesz. Nie musimy (nie mozemy!) być drugą Chelsea, mamy grać Wengerball, ale trochę więcej cojones by się przydało. Pod skrzydłami Wengera zawsze graliśmy technicznie, a jakoś zupełnie nie przeszkadzało to egzystencji w drużynie prawdziwych fighterów, jak Petit, Vieira, Keown czy nasz nowy-stary stoper Campbell. Na moje oko wystarczyłoby dołożyć jeszcze po jednym Songu i Vermaelenie i tytuł nasz ;) Nie chodzi o to, żeby grać trzema Fletcherami w pomocy. Raczej o to, że każdy Fabregas i każdy Nasri musi mieć za plecami swojego Songa, a jak zamiast Songa ma pierdołę pokroju Denilsona, skutki są opłakane. Uprzedzam - nie mówię, że Denilson jest zły - mam na myśli, że żaden z niego DM. Może sobie grać obok Cesca i przed Songiem, bo robi wtedy niezłą robotę, ale Makelele z niego nie będzie. Pół biedy jeśli partnerem Cesca jest Rosicky, fizyczne braki nadrabiający genialnymi wślizgami, ale kiedy jest to Nasri czy Diaby, to bez normalnego DMa się nie obejdzie. Może z Boltonami damy radę, ale mocniejsze ekipy będą nas pod nieobecność Songa gwałcić i rozrywać na strzępy tak jak zrobił to (na szczęście tylko do pewnego stopnia) Everton.

wronka25 komentarzy: 224516.01.2010, 21:10

ja bym chciał Igora Akinfeeva i Dzeko i mistrozstwo nasze :)

Arsenal1994 komentarzy: 749716.01.2010, 21:07

...Wenger zawsze będzie stawiał na młodych a trudno znaleźć takiego piłkarza który będzie miał porównywalne umiejetności co Ramsey a z postury przypominał np. Songa

Arsenal1994 komentarzy: 749716.01.2010, 21:04

Vpr --> my nie jesteśmy drugą Chelsea.
Jesteśmy dobrze wyszkoleni technicznie natomiast fizycznie odstajemy od drużyny którą przedstawiłem powyżej czy MU i do tego trzeba sie przyzwyczaić.
Jedynie co możemy nadrabiać to walecznością czy właśnie umiejętnościami.

Kondzior12 komentarzy: 490016.01.2010, 21:04

Jak optymistycznie się wypowiada na temat Arsenalu :)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56716.01.2010, 21:03

Arsenal1994 > ależ wiem, że kierowałeś wypowiedź do pana Cascarino ;) Od początku niejako bronię jego opinii, bo chyba się nie zrozumieliście :P

fabregas444 > a widziała koleżanka Sorensena albo Friedela? A może Schwarzera? Mandandę? Ci panowie są gorsi tylko od pierwszej trójki z listy IFFHS i od Givena. Już nie wspomnę o tym, jak blado wypadają przy nich Cech, Valdes czy Reina. Nie sztuka być dobrym bramkarzem ze stoperami światowej klasy przed sobą, sztuką jest utrzymać ten poziom w przeciętnej drużynie ;)

Arsenal1994 komentarzy: 749716.01.2010, 20:58

Vpr --> poprzedni mój komentarz nie był skierowany do ciebie a do Pana Cascarino

fabregas444 komentarzy: 169616.01.2010, 20:57

oglada z was ktos puchar narodow afryki?? jak wrazenia?? ja spodziewalam sie lepszej gry od ghany zaskoczyla mnie reprezentacja beninu:):)

fabregas444 komentarzy: 169616.01.2010, 20:57

Vpr ---adam260095 on ma racje bednter nie ma az takiego talentu jak wszyscy twierdza i na dodtaek czesto lapie kontuzje

Arsenal1994 komentarzy: 749716.01.2010, 20:55

Co do wzmocnień to się zgadzam, ale potrzebne są one w ataku. Bez Songa będzie trudno, ale po co mamy wydawać pięniądze na piłkarza który ma zastąpić Alexa tylko w kilku meczach?
Takie wzmocnienia to po sezonie.
A w ataku mimo że potrafimy jakoś strzelać te bramki nadal widać brak v.Persiego.
Granie ciągle Arshavinem na szpicy i Eduardo na boku jest kompletnym głupstwem.
Gra sie takim składem jakim sie ma, ale ustawienie tych dwóch panów powinno być odwrotne.
Teraz jeśli dobrze rozegramy te najbliższe mecze, uzyskamy lepszą zdobycz punktową niż Chelsea i MU można zacząć poważnie, realnie myśleć o mistrzostwo.
Jendak żeby tak sie stało potrzeba nam choć jedno porządne wzmocnienie. Inaczej ciężko widze ten przełom stycznia z lutym.

fabregas444 komentarzy: 169616.01.2010, 20:55

zeby nie mowic ze ktos jest slaby to tylko z tamtych bramkarzy trzeba kupic

fabregas444 komentarzy: 169616.01.2010, 20:54

Guunerr--> z tych brmakrzy by trzeba bylo kupic jakiegos 1.

Iker Casillas

Real Madryt

Hiszpania

230

2.

Gianluigi Buffon

Juventus Turyn

Włochy

150

3.

Julio César

Inter Mediolan

Brazylia

124

4.

Edwin van der Sar

Manchester United

Holandia

87

5.

Petr Cech

Chelsea Londyn

Czechy

75

6.

Víctor Valdes

FC Barcelona

Hiszpania

53

7.

José Reina

Liverpool FC

Hiszpania

19

8.

Igor Akinfeev

CSKA Moscow

Rosja

17

9.

Tim Howard

Everton FC

USA

7

10.

René Adler

Bayer Leverkusen

Niemcy

6

11.

José Francisco Cevallos

LDU de Quito

Ekwador

5

Séamus John James Given

Manchester City

Irlandia

5

Samir Handanović

Udinese Calcio

Słowenia

5

Hugo Lloris

crisadus komentarzy: 850716.01.2010, 20:54

Potrzeba wzmocnień nie ma co dystkutować. Bramkarza mamy średniej klasy... Pomoc też waga lekka, ale to mi nie przeszkadza;) Bo potrafią nasi walczyć.

Przydałby się jakiś napastnik i defensywny pomocnik, który gdy trzeba może zagrać na środku obrony.

adam260095 komentarzy: 11916.01.2010, 20:53

Vpr > Ja po prostu wyraziłem swoje zdanie. Według mnie Bendtner nie ma zbyt dużego talentu nie twierdze że jest zaraz najgorszy, ale raczej na pewniaka bym na niego nie stawiał. Wenger Musi się liczyć z tym że RVP jest podatny na kontuzje i musi kupić kogoś na kim może polegać w 100%.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com