Cascarino radzi: Sprzedajcie Adebayora

Cascarino radzi: Sprzedajcie Adebayora 28.03.2009, 10:50, Damian Romankiewicz 53 komentarzy

Były irlandzki piłkarz występujący na pozycji napastnika, wielokrotny reprezentant kraju - Tony Cascarino - tłumaczy dlaczego Arsenal powinien sprzedać Emmanuela Adebayora.

Cascarino nie wątpi w przydatność do zespołu Andrieja Arszawina, ale co do reprezentanta Togo ma duże wątpliwości. Kanonierzy z powodzeniem radzą sobie bez czarnoskórego piłkarza w składzie, dlatego zdaniem Irlandczyka, Arsene Wenger powinien sprzedać Adebayora i zasilić budżet o pokaźną gotówkę.

- Nie miałem żadnych wątpliwości co do Arszawina. Ten chłopak pasuje do stylu gry Arsenalu. Tacy piłkarze jak on potrzebują swobody taktycznej, a ten zespół to dla niego idealne miejsce - przyznał Cascarino.

- Jednym z głównych czynników odrodzenia Arsenalu jest powrót do formy Kolo Toure. Obrońca wydawał się nie być w najlepszej dyspozycji i mówiło się nawet o jego odejściu, lecz ciekawy jest fakt, że od momentu, gdy przyznał, iż nie lubi się z Williamem Gallasem, obaj zaczęli grać dobrze.

- Wraz ze zbliżaniem się końca sezonu, Adebayor po raz kolejny łączony jest z innymi klubami. Piłkarz myśli, że udowodnił już swoją wielkość, dlatego brak mu głodu gry. Myli się bardzo, bo właściwie jest jeszcze nikim. Kontuzja spowodowała, że zespół musiał sobie radzić bez niego i wcale nie skończyło się to dla niego źle.

- Nie będę zaskoczony, jeśli Wenger sprzeda latem Adebayora za 20 milionów funtów i w jego miejsce zakupi nowego, świetnego napastnika.

Andriej ArszawinEmmanuel AdebayorTony Cascarino autor: Damian Romankiewicz źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 229.03.2009, 20:44

Ade to świetny gracz. Każdemu może zdarzyć się słabszy sezon. Najprawdopodobnie wróci do formy jeszcze w tym sezonie bo udało mu się strzelić gola w meczu reprezentacji Togo oraz zaliczył przy tym dobry występ.

Zbysiacz komentarzy: 18929.03.2009, 10:40

Cascarino sam niech sie sprzeda! Ade to bardzo dobry zawodnik i ciezko by bylo go zastapic kims innym... Bo watpie ze AW wydal by wielkie pieniadze np na Aguero lub Benzeme

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97928.03.2009, 20:24

Sprzedać może i sprzeda, ale nie kupi nikogo a jak już to, jakiegoś 15 letniego francuza za 10 funtów + bilet lotniczy:/

kanonier91 komentarzy: 457028.03.2009, 19:46

sprzedac Ade kupic Davida Ville!!! wedlug mnie David prezentuje lepsza gre i bardziej pasuje do stylu kanonierow!!

Zoso komentarzy: 7228.03.2009, 19:26

Ade strzelił bramkę w spotkaniu reprezentacyjnym :]

Wkocin komentarzy: 79928.03.2009, 17:56

do czasu kiedy nie ma pewnej alternatywy w ataku (innego klasowego napastnika np. D.Villa) nie powinniśmy sprzedawać ade.

KuBaJo komentarzy: 217428.03.2009, 17:41

Ludzie piszecie o ade tak jakby był starym ustatkowanym zawodnikiem ale on ma dopiero 25 lat!!!!i jeszcze wiele może się nauczyć i na pewno genialne sezony przed nim!

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13028.03.2009, 17:01

Energiser radzi Cascarino: Wyp*ierdalaj!

arsen1 komentarzy: 107828.03.2009, 16:50

Ade jest najlepszym pilkarzem Afryki,oraz jest bardzo wszechstronny.Wenger go nie pusci,za mniej niz 20 mil.Dobrze wie ,jaka wartosc przedstawia Adebayor .Jak chce go Milan ,to powinien zostac sprzedany,ale za rozsadne pieniadze..

Olimpijczyk komentarzy: 109028.03.2009, 16:20

po tym sezonie nie wiem czy ktoś dałby za niego tak dużo

Szef komentarzy: 1303528.03.2009, 15:58

to samo powiedzialo juz na tej stronie wiele osob i ja sie do nich zaliczam i popieram pomysl sprzedazy Ade za minimum 20 mln

page komentarzy: 1684 newsów: 428.03.2009, 15:02

Mądrze mówi, ale wnioski wyciąga dość pochopnie. Nie można bawić się w jarmark piłkarzami bliskimi (sezon temu) króla strzelców. Co by Ade nie grał, niech zostanie przynajmniej jeden sezon a Arsenalu i pokaże, co rzeczywiście potrafi. Więcej mówi się o jego odejściu niż Bendtnera, to trochę dziwne...

kasiacesc komentarzy: 187828.03.2009, 14:24

tak w sumie to mi obojetnie czy zostanie czy nie jesli nie kupimy Villi... ale całym sercem chciałbym zamiecic go na Ville bo jestem wielka fanka talentu hiszpana ;]

Kondzior12 komentarzy: 490028.03.2009, 13:45

To jest mozliwe.
Ale dobrze by było jakby nie odszedł.

KuBaJo komentarzy: 217428.03.2009, 13:30

tak ale zastanówcie się czy bendtner już jest w stanie adka zastąpić...mi się wydaje a nawet jestem pewien że niee... Bo nie chce mi się wieryć że Boss kogoś kupi za chociażby 20 mln funtów

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 328.03.2009, 13:25

Taki scenariusz jest wielce możliwy.
Nie wiem jak się do tego ustosunkować.
W tej chwili nie jest nam na pewno niezbędny, bo gdy jest kontuzjowany gra nam się wreszcie klei i nie ma takiego chaosu jak jeszcze półtora miesiąca temu;]
Mi to w zasadzie obojętne, czy zostanie, czy nie.

Marc komentarzy: 39328.03.2009, 13:23

solar> jak podasz swoje wymiary na pw to jestem za xD

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.03.2009, 13:15

Szczerze mowiac w tej sytuacji jestem nastawiony neutralnie , bo gdyby Adebayor poszedl to nie przejal bym sie zbytnio a gdyby zostal tez bym sie jakos nadwzyczajnie nie cieszył , jesli dostalibysmy jakąs porzadna kase szczerze mowiac mocno bym sie zastanowil na miejscu wengera nad sprzedaniem Emanuela.

Troche mnie to bawi ze Adeba moze zostac sprzedany za wieksza kase niz henry :/

solar komentarzy: 146528.03.2009, 13:06

w jego miejsce moga mnie kupic :D

Ade91 komentarzy: 26428.03.2009, 12:51

stefan --> popieram w 100%.
Żałosne są komentarze typu: 'sprzedajmy go, bo g**no w tym sezonie gra'. Każdy piłkarz przeżywa 'wzloty i upadki'. To, że w tym sezonie Ade nie spełnił Waszych oczekiwań, nie znaczy, że się wypalił, a tym bardziej że jest dennym piłkarzem. Wpłynęło na to wiele różnych czynników.. Kontuzja, brak świetnego rozgrywającego, który mógłby 'obsłużyć' Togijczyka podaniem.. Nie można oczekiwać od Ade, że sam sobie stworzy sytuację, a potem ją wykorzysta. To jest typowy egzekutor, którego bardzo nam potrzeba.

Więcej zaufania i wiary w piłkarzy Arsenalu.

stefan komentarzy: 48728.03.2009, 12:44

lecho uwazam podobnie do ciebie RvP jest piłkarzem zdecydowanie łatwiejszym do zastąpienia niz Adebayor ale nie ze wzgledu że jest lepszy tylko dlatego że takich piłkarzy jest mniej zobaczcie w Chelsea nikt nie mówi o sprzedaży Drogby pomimo ze ten był w olbrzymim dołku. U nas Adebayor w tym sezonie nie strzelił dużo bramek to fakt ale po 1 miał i ma kontuzje a po 2 cały Arsenal grał słabo w tamtym okresie a nasz Togijczyk był w pewnym momencie najlepszym asystencie ligi więc zastanowiłbym sie nad besztaniem Adebayora tylko za to ze kiedys cos media powiedziały bo mówiły o Adebayorze ale tak samo o Fabregasie czy RvP ale to nic nie musi znaczyć zacząłbym również szanować piłkarzy własnej drużyny

Koo7i komentarzy: 66228.03.2009, 12:35

lecho - nie chodzi o to jaka kto ma role, tylko o to ze jak mowisz sprzedamy RvP zamiast Ade i sezon tak sie pogra a potem Ade odejdzie bo jest typem niewiernego zawodnika. RvP jest przeciwienstwem i wspanialym technikiem. Ja zauwazylem ze Milan chce pozyskac wszystkich co dobrze strzelaja glowa i Ci wszyscy sa ....Czarni ;D troche rasistowskie ale to dziwne ze wszyscy dobrzy grajacy głowa sa czarni....Drogba, Kanoute, Adebayor...

Ade91 komentarzy: 26428.03.2009, 12:34

lecho --> Ja odnoszę podobne wrażenie. Wg mnie Ade jest bardziej wartościowym piłkarzem od RvP, aczkolwiek nie chciałbym, aby żaden z nich odszedł, bo razem w ataku tworzą zabójczy duet.. oczywiście kiedy obaj są w formie, bo na chwilę obecną Robin niestety nie zachwyca, a z Ade wszyscy widzą jak jest.. Moim takim małym marzeniem jest, aby Ade i Dudu byli stałymi partnerami w ataku i jak najczęściej wychodzili w pierwszym składzie.

lecho komentarzy: 96928.03.2009, 12:26

A dla mnie Ade jest świetnym napastnikiem, lepszym niż Robin. I wolałbym, aby to ten drugi odszedł. Ostatnio mówiło się o sprowadzeniu Villi. Hiszpan z Ade stworzyli by niesamowity duet. Jeden wysoki, odrywający, a drugi szybki i niesamowicie skuteczny. Mowcie co chcecie, ale dla mnie RVP nie jest jakis genialnym, a Ade jest bardziej potrzebny. Arszawin spokojnie moze spelniac rol Robina.

arsenal122 komentarzy: 113028.03.2009, 12:24

dokładnie stefan, tak samo było z formą Gilberto Silvy w tamtym sezonie nie szło bo nie szło.. bez Ade nie ma Arsenalu!:=) GO GO GUNNERS!

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56728.03.2009, 12:24

AntonioThe > co z tego że zdobywa gole "z trudnych pozycji" kiedy nie trafia z tych najłatwiejszych?
Oczywiście nie popieram sprzedaży Adeby, wiadomo że nie sprowadzimy jego następcy, bo zostanie nim Nicklas...

stefan komentarzy: 48728.03.2009, 12:22

Naprawde czytajac te komentarze to sie załamuje czemu na Fabregasa nie najeżdzacie i nie chcecie by odszedł do Barcelony za 40mln można by kupic jakiegos zastepczego rozgrywajacego będziemy mogli mieć swojego Gerrarda przecież w prasie już wielokrotnie było mówione ze chce odejść do Barcelony a w tym sezonie bramek też mniej strzelił i asyst ma mniej. Przecież to chyba normalne że jak ktoś ma kontuzje i nie gra to nie może strzelić bramki. A jesli sprzedamy Adebayora kto bedzie np strzelać bramki dla Arsenalu głową Villa? Emmanuel w tamtym sezonie był naszym najlepszym strzelcem jest graczem ciagle pod grą mający na swym koncie duzo asyst sprzedaz jego to byłaby najwieksza głupota. Przeciez nawet teraz jak go niema to Wenger zawsze gra Bendtnerem by był ktoś wysoki. Bez Ade bedziemy skazanie na Niklasa w podstawie

PAN_Kanonier komentarzy: 16828.03.2009, 12:14

Adebayor z pewnością jest dla Arsenalu wyjątkowym graczem i według mnie pozbycie się go po sezonie w którym większosc czasu leczy kontuzje byłoby głupotą.

Arsenal1994 komentarzy: 749728.03.2009, 12:14

Wiadome, sprzedaz jakiego kolwiek zawodnika bedzie oslabieniem druzyny ale Adebayor jakos nigdy mnie nie przekonywal, mimo ze mial poprzedni sezon rewelacyjny, i mowienie ze jest jednym z najlepszych napastnkow swiata to lekka przesada, takich jak on w dobrych klubach jest na peczki! Nie chce zeby go Wenger sprzedawal, ale jak odejdzie to nie bede plakal, bo nasz Boss pewnie wynajdzie takiego napastnika jak Eduardo i da za niego z 8,9 mln, ktory malo ze bedzie wykorzystywal sytuacje strzworzone przez kolegow to bedzie tez je sam stwarzal

AntonioThe komentarzy: 3817 newsów: 528.03.2009, 12:10

Ade jest wyjątkowy i nie należy go nigdzie sprzedawać. Togijczyk jest u nas najlepszym zawodnikiem który gra głową i jest bardzo przydatny przy stałych fragmentach gry i musi zostać. Prawda są dobzi Eduardo i van Persie ale w razie kontuzji kto będzie grał Drewniak?! Z nim nigdy nic nie wiadomo i lepiej mieć pewnego Adebayora które jest w stanie zdobyć bramkę z bardzo trudnych pozycji.

Ade91 komentarzy: 26428.03.2009, 12:04

Nie no to już sie robi męczące -_- Pisałem już wiele razy o Ade i o jego wartości, nie mam zamiaru się powtarzać.. Powiem tylko tyle: Jego sprzedaż byłaby cholerną głupotą.

Zobaczmy jak się sytuacja będzie przedstawiać po powrocie Ade do gry. Ja wierzę, że będzie to powrót w pięknym stylu i w końcu nabierzecie do niego zaufania.. Jak zauważył Floydpink, Ade ma coś do udowodnienia.

crisadus komentarzy: 850728.03.2009, 12:03

Ade musi pozostać w klubie, może nie strzela w tym sezonie tylu bramek co w poprzednim, ale jest zawsze aktywny i przydatny!!!:) Nie skreślajmy go:/

ivexo123 komentarzy: 176628.03.2009, 11:45

chwila ludzie... na poczatku tego sezonu mielismy pretensje ze sprzedajemy tych bardziej doswiadczonych zawodnikow (Hleb/Gilberto/Flamini) i zostaja sami mlodzi, niemozna sprzedac Adebayora i liczyc na to ze Wenger kupi Ville co wam w ogole przyszlo do glowy, Wenger nigdy na transfer nie dostanie wiecej niz 20 mln... takze Adebayor jako jeden z tych bardziej odchowanych zawodnikow powinien zostac w zespole, jezeli chcemy budowac potege...

Floydpink komentarzy: 81728.03.2009, 11:45

nie no zostawmy go, wg mnie facet ma coś do udowodnienia na Emirates, może teraz wydaje nam się że nie jest piłkarzem który robi różnicę, ale przekonamy się o tym (lub nie) dopiero jak wróci do formy po kontuzji.

lukaszksso komentarzy: 61828.03.2009, 11:43

Przypominacie sobie newsy około rok temu??.Adebayor otwarcie wypowiadał sie że chce odejść z Arsenalu bo wIELKi Milan sie po niego zgłosil.Zachowywał sie jak gbur...On nie jest przywiązany do tego klubu.Jest świetnym napastnikiem ale bez oddania do barw.Chciałbym usłyszeć jego zdanie.Jesli odejdzie to w jego miejsce powinnismy sprowadzić Ville(marzenie) lub Martinsa(bardziej realne) Obaj na bank godnie by go zastąpili

arsene komentarzy: 6328.03.2009, 11:42

Ja bym go zostawił pewniak do strzelenia bramki Spurs'om :D

jarek1 komentarzy: 59628.03.2009, 11:40

A ja sie nie zgadza z tym gosciem uwazam ze ADE bedzie gral tak jak w tam tym sezonie fakt jest taki ze ma teraz urazy rozne i mysle ze to jest glowny powod ktory powoduje ze nie gra tak jak by go na to stac panowie jezeli gracz strzela 30 bramek a wtym sezonie niewiele to jakis powod jest dlamnie to wlasnie te kontuzje sa takim powodem jest jeszcze wiele meczy oby kontuzje go juz nie trapily to bedzie dobrze uwazam jeszcze ze ADE bedzie chcial pokazac ze sie myli ten gosc kazdy wie ze ADE to walczak bardzo malo jest takich zawodnikow jak on wiec jestem jak najbardziej przeciw sprzedania ADE a nie zpominajcie ze teraz ma okazje zeby sie wykazac np . LM czy takie mecze jak Menchester utd w PL beda i tu mysle ze ADE pokaze ze potrafi jeszcze grac na wysokim poziomie jestem tego przekonany jezeli ADE mial by byc sprzedany to tylko warunek jest taki ze Wenger kupi Klasowego napastnika a nie 18 albo 19 lat do ogrania dopiero ale tak jak mowie nie sprzedawac ADE .

hollarafal komentarzy: 28528.03.2009, 11:35

Ja to juz bym go rok temu sprzedal :)

krzykus1990 komentarzy: 521428.03.2009, 11:28

20 milionów funtów ??? To jest śmieszna kwota jak na tak świetnego napastnika, 35 milionów funtów jest godną sumką jak na tak świetnego zawodnika i za tą sumkę kupimy Davida Ville.

Marc komentarzy: 39328.03.2009, 11:20

Mój pierwszy mądry komentarz!!!11jeden xD

Marc komentarzy: 39328.03.2009, 11:19

Nie ma sensu sprzedawać kolejnego gracza podstawowego składu, chyba że uda nam się sprowadzić jego godnego następcę. Takiego teraz nie mamy, więc temat powinien być zamknięty. Poza tym wątpię, żeby znalazł się teraz ktoś, kto wyłoży za Togijczyka te słynne 35 mln. Na dzień dzisiejszy nie jest tyle wart. Zawalił obecny sezon przez liczne kontuzje i słabą skuteczność, ale nie powinniśmy oceniać zawodnika po jednym słabszym sezonie. Może w tym już niczym nas nie zadziwi, ale musimy być cierpliwi i liczyć na dobrą grę Adebayora w przyszłym sezonie.

kylo komentarzy: 4128.03.2009, 11:18

ja bym go od razu nie skreslał mam nadzieje ze jak wróci to nastrzela troche bramek ( najlepiej w finale LM ;) no a jesli nie to sprzedac go i kupic ville :D

Michu komentarzy: 171128.03.2009, 11:15

Powinien zostać, bardzo bym tego chciał, no ale jeśli Wenger pozyskałby, np. Yaya Toure, albo Davida Silve, to czemu nie.., życzyłbym mu wtedy powodzenia w nowym klubie, bo to świetny gracz. ;)

Marcinhoo komentarzy: 2828.03.2009, 11:12

no ale tez niewielu pamieta jego bramki w tym sezonie

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1528.03.2009, 11:09

Widze ze już nikt nie pamieta jego 30 bramek w poprzednim sezonie ...

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1528.03.2009, 11:07

Nie rozumiem takiego gadania. Jakbyśmy mieli sprzedawać każdego zawodnika, który ma kontuzje/jest bez formy, to zmienialibyśmy zawodników jak rekawiczki. Ade ma zostać!

waldek_89 komentarzy: 573528.03.2009, 11:05

może i to dobry pomysł, Arszawin bardzo dobrze sobie radzi w nowym zespole, Adebayor mógłby zostać sprzedany a w jego miejsce kupić kogoś innego.

kanonier141 komentarzy: 74828.03.2009, 11:02

Dokładnie sprzedać Adebayora, dołożyć trochę gotówki i ściągnąć Ville. L'pool niech ma swojego Torresa a my Davida.

Vic14 komentarzy: 8228.03.2009, 11:01

moze i jest w tym racji troche ale jak Wenger go sprzeda to zadnego klasowego napastnika nie kupi tylko sciagnie 19 latka tak wiec nie warto go sprzedawac:P

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 228.03.2009, 11:01

"ale co do reprezentanta Togo ma duże wątpliwości. Kanonierzy z powodzeniem radzą sobie bez niego w składzie" Fakt Arsenal radzi sobie bez adebayora , ale gdy tylko wroci to poprawi sie nasza skutecznosc...wiec jak dla mnie musi zostac w zespole

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com