Derby Londynu na Stamford: Chelsea vs Arsenal

Derby Londynu na Stamford: Chelsea vs Arsenal 19.04.2022, 17:40, Patryk Bielski 853 komentarzy

Z pewnością nie tak kibice Arsenalu wyobrażali sobie końcówkę tego sezonu. Trzy ligowe porażki z rzędu z niżej notowanymi rywalami, a w dodatku kontuzje ważnych ogniw zespołu nie pozwalają fanom na nowo rozpalić nadziei na grę w Lidze Mistrzów. Jeśli dodamy do tego najbliższy terminarz Kanonierów, to bardzo ciężko jest myśleć pozytywnie. Już jutro podopieczni Mikela Artety pojadą bowiem na Stamford Bridge, gdzie zmierzą się z Chelsea.

Ekipa Thomasa Tuchela w obecnym sezonie pewnie kroczy po trzeci stopień podium Premier League i choć miewa swoje wzloty i upadki, to potrafi zagrać rewelacyjne spotkanie, jak choćby te z 9 kwietnia, gdy na wyjeździe The Blues rozgromili Southampton 6-0. Ten sam Southampton, który zaledwie tydzień później zdołał ograć u siebie Arsenal 1-0. W ostatnich pięciu meczach Kanonierzy wygrali zaledwie raz, a miało to miejsce w marcu, gdy gorsza okazała się Aston Villa. W przeciwieństwie do swoich rywali, Chelsea tylko raz zaliczyła wpadkę, gdy u siebie przegrała z Brentford 1-4. Mimo odpadnięcia z rozgrywek Champions League z Realem Madryt, Chelsea może pochwalić się świeżo przypieczętowanym awansem do finału Pucharu Anglii, gdzie czeka na nich Liverpool.

W meczu na Stamford Bridge na pewno nie zobaczymy leczących długoterminowe urazy Thomasa Parteya i Kierana Tierneya. Wątpliwe są też występy Takehiro Tomiyasu i Alexandre'a Lacazette'a. Swoje problemy ma również Chelsea. Z powodu urazów nie zagrają Chilwell, Hudson-Odoi oraz Kovacic.

Jak Kanonierzy radzili sobie w ostatnich meczach z Chelsea? Bilans nie wygląda tak źle. W oficjalnych meczach Arsenal na pięć takich pojedynków zwyciężał trzykrotnie i zanotował remis oraz porażkę. W poprzednim meczu na Emirates Stadium górą okazali się zawodnicy Tuchela, którzy dzięki bramkom Lukaku i Jamesa zwyciężyli 2-0. Czy będących w fatalnej formie Kanonierów stać jutro na sprawienie niespodzianki i urwanie punktów swojemu rywalowi zza miedzy? O tym przekonamy się już po godzinie 20:45.

Rozgrywki: 25. kolejka Premier League
Miejsce: Anglia, Londyn, Stamford Bridge
Data: Środa, 20 kwietnia 2022, 20:45 czasu polskiego
Sędzia: Jonathan Moss
Transmisja: CANAL+ Sport 2(Pol)
Typ Kanonierzy.com: 1-1- Odbierz bonus do 5050 zł w Totalbet -> https://zagranie.com/bonus-totalbet/

Chelsea FCPremier LeagueZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
silvano95 komentarzy: 982120.04.2022, 00:11

Sadio Mane has now scored as many PL goals as Ryan Giggs, but in 374 fewer games

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40020.04.2022, 00:09

@ArsenalChampion: Moim zdaniem jeśli Edwards zostanie na swoim stanowisku (bo były plotki, że nie) to Liverpool wcale nie będzie słabnąć. Ten gość wie co robi i będzie wymieniał elementy układanki na młodsze

ArsenalChampion komentarzy: 807620.04.2022, 00:08

@MCX018 napisał: "Doskonale to rozumiem, tylko ile tego czasu potrzeba?

Żeby to znowuż nie skończyło się tym, że prześpimy moment roszad w big six, i na nasze miejsce wjedzie jakieś Newcastle ;)

Jeśli Arteta zostanie jakimś cudem na kolejny sezon, to TOP4 już będzie obowiązkowo, bo mamy prawo tego oczekiwać po takim czasie :)"

Nie prześpimy. zaufaj mi. Akurat Arsenal idealnie wklei się w ten okres. Kiedy to LIverpool i Tottenham osłabną. za 2 sezony mam pewność ze Arsenal będzie w top4 i bedzie na pewno silniejszy od Tottenhamu, a bliski poziomem Liverpoolu.
Newcaslte, tak szybko nie zbuduję potęgi.

ArsenalChampion komentarzy: 807620.04.2022, 00:04

@Moczyknur napisał: "To samo im wróżono sezon po zdobyciu pucharu LM."
Tam jest juz sporo piłkarzy po 30, albo blisko 30 roku zżycia. W tym wieku już się zaczyna tracić atuty. Moim zdaniem ten sezon, maksymalnie kolejny to jest szczyt możliwości Liverpoolu. I to nie będzie nagły kryzys, tylko ten zespół będzie słabnąć. Zresztą podobnie będzie z Tottenhamem.
Takie są moje przewidywania, zobaczymy czy się sprawdzą.

MCX018 komentarzy: 138820.04.2022, 00:04

@ArsenalChampion napisał: "I nie odpowiedzialeś na pytanie. Jakiego piłkarza w obecnym Arsenalu widzisz na poziomie Kościelnego, Cazorli, Sancheza czy Ozila."

Na takiego Koscielnego powoli wyrasta Gabriel, Saka przypomina trochę Sancheza, ale brakuje mu trochę tego, żeby wziąść odpowiedzialność na swoje barki, i tak jak w meczu z Soton niczym Alexis powinien jebnąć z 2 bramki i dać wygraną ;)

Z Ozilem to trudno wskazać, niby trochę ESR, niby Ode, ale takiego Ozila prime to fakt, aktualnie w AFC nie ma.

Rynkos7 komentarzy: 681020.04.2022, 00:02

@Bukayoforever:

Rasmey przychodził do Arsenalu chyba jako 16 letnie dziecko. Rosicky grał w Dortmundzie, które w tamtych czasach było zupełnie inną drużyną, w 2003 roku była na skraju bankructwa, wcale nie biła się o mistrzostwo Niemiec, zresztą Rosicky nie miał jakiegoś statusu talentu albo gwiazdy. Ot to wyróżniający się piłkarz jakich wielu. Zresztą Song, Hleb, Adebayor, van Persie itd przychodzili jako piłkarze o nieznanych nazwiskach, więc tak, Wenger nie dostał wielkich gwiazd od razu, on sam tych piłkarzy rozwinął do ich późniejszego statusu.

MCX018 komentarzy: 138820.04.2022, 00:01

@ArsenalChampion napisał: "No i dobrze ze to poruszyłeś, bo z Odeegarda jeszcze bedzie piłkarz na poziomie Cazorli. Ale to wymaga czasu, az ten piłkarz nabierze doświadczenia i wskoczy na ten poziom. Jak sam widzisz tego się w sekundę nie zrobi"

Doskonale to rozumiem, tylko ile tego czasu potrzeba?

Żeby to znowuż nie skończyło się tym, że prześpimy moment roszad w big six, i na nasze miejsce wjedzie jakieś Newcastle ;)

Jeśli Arteta zostanie jakimś cudem na kolejny sezon, to TOP4 już będzie obowiązkowo, bo mamy prawo tego oczekiwać po takim czasie :)

ArsenalChampion komentarzy: 807620.04.2022, 00:00

@MCX018 napisał: "No to o tym mówię, był Sanchez, Ozil czy Koscielny w jednym składzie, a reszta patałachów ;)"
I nie odpowiedzialeś na pytanie. Jakiego piłkarza w obecnym Arsenalu widzisz na poziomie Kościelnego, Cazorli, Sancheza czy Ozila.

duzy469 komentarzy: 76620.04.2022, 00:00

co myslicie o tranferze Mitrovica? snajpera nam potrzeba a on wlasnie walnal 40 bramke w tym sezonie championship

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:57

@MCX018 napisał: "dybyśmy mieli poważnego trenera, to wydaje mi się że z tego Odeegarda by zrobił drugiego Cazorlę ;)"
No i dobrze ze to poruszyłeś, bo z Odeegarda jeszcze bedzie piłkarz na poziomie Cazorli. Ale to wymaga czasu, az ten piłkarz nabierze doświadczenia i wskoczy na ten poziom. Jak sam widzisz tego się w sekundę nie zrobi

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:57

@MCX018 napisał: "Ramsey"
Pomocnik, który często sam nam wygrywał mecze i co sezon miał mniej więcej 15pkt w kanadyjce nie mógł być słabym pomocnikiem.

Rosicky w Borussi miał swój prime, a w Arsenalu już jechał tak naprawdę na resztkach, ale dalej to jest pomocnik, który z miejsca by nam podniósł poziom drużyny.

Artecie ostatnio nie idzie, ale nie szukajmy takich głupich argumentów, że Wenger miał gorszy skład i wyciskał TOP4, bo potrafił z lepszym się do tej czwórki nie łapać. Oczywiście mówimy o końcówce Wengera, a momentu z Henrymi, Bergkampami czy innymi Van Persiami nie liczę, bo tam nasza jedenastka w porównaniu do tej co jest teraz to było niebo, a ziemia.

cinek92 komentarzy: 14519.04.2022, 23:56

@fabregas1987: Arsenal dałby wszystko by mieć te drugie miejsca. I LFC walc za o poczwórna koronę, co nie udało się żadnemu klubowi w historii

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:56

@Lamoreaux napisał: "Moim zdaniem cała liga poszła do przodu tylko Arsenal został w miejscu jeśli chodzi o czołówkę.

W latach 06-11 Chelsea i United były poza naszym zasięgiem i top 4 było pewne co sezon

Później wjechały pieniądze z City i wypadł LFC z czwórki.

Później Tottenham zaczal w miarę ogarniać, w 2015 przyszedł Klopp i wiele średniaków miało mocne momenty.
Newcastle z Dembe Ba i pappisem cisse, everton za martineza, soton było dobre, Villa coś grała

A teraz średniaki są nieprzewidywalne a top 3 jest poza galaktyką."

No oczywiście ze Arsenal w pewnym momencie stanął w miejscu, bo jak przykładowo taki Tottenham Pochettino miał projekt stawiania na młodych( piłkarzy( Tak jak dzisiaj Arteta). To Arsenal miał plan trzymania na siłe topowych grajków jak Ozil czy Sanchez oferując im ogromne tygodniówki w celu zatrzymania ich za wszelką cene w druzynie i uzupełniania nimi grajków, totalnie przeciętnych i kupownaych kompletnie bez pomysłu jak Mustafi, Gabriel, Peraz, Kolasinac, którzy często nijak pasowali do koncepcji. Licząc ze jakoś to będzie. W Arsenalu nie było strategi i planu za Wengera i Gazisdia. To się musiało skończyć ogromnym kryzysem.

Moczyknur komentarzy: 183719.04.2022, 23:56

@ArsenalChampion napisał: "Ten sezon to jest ich szczyt. Później będzie już powolny zjazd."
To samo im wróżono sezon po zdobyciu pucharu LM.

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 23:56

@MCX018: Ogólnie to o Wengerze nie chce mi się dyskutować. Sprzedał się FIFA i z łysym są dla mnie żałosnymi ludźmi

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:55

@ArsenalChampion napisał: "A Cazorla, Sanchez, Ozil. Czy wcześniej Van Persie, Fabregas, Koscielny, Song, Adebayor. To tez ogórki?
Powiedz szczerze czy Arsenal posiada dzisiaj takich piłkarzy? Nie licząc Parteya, który nam wypadł ze składu."


No to o tym mówię, był Sanchez, Ozil czy Koscielny w jednym składzie, a reszta patałachów ;)

Gdybyśmy mieli poważnego trenera, to wydaje mi się że z tego Odeegarda by zrobił drugiego Cazorlę ;)

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:52

@arsenallord napisał: "Zgadzam się z tobą, że ArtetaOut, ale Wenger miał do dyspozycji zawsze lepszych piłkarzy niż teraz Mikel. A i tak w ostatnich latach za jego kadencji graliśmy padlinę jak teraz"

Zgadza się, papcio miał zawsze jakichś liderów, którzy ciągnęli ten klub za uszy. Dzisiaj takich upatrywałbym w Sace, Martinellim czy Emilu, ale jak Arsenal już 2 sezon się męczy, to niewiem czy cokolwiek z nich będzie, chyba że Saka pójdzie do tego Looserpolu, i skończy jak Gnabry ;)

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:52

@fabregas1987 napisał: "Liverpool przy konkretniej dawce szczęścia to może nawet z potrójną koroną skoczyć, ale może tez z trzema drugimi miejscami… XD"
Ten sezon to jest ich szczyt. Później będzie już powolny zjazd.

Lamoreaux komentarzy: 345219.04.2022, 23:52

@arsenallord: był świetny ale kontuzje i brak liczb sprawiły że mało kto go brał na serio

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 23:51

Rosicky to zamiatał ESR (uwielbiam go) i Ode razem wziętych

Lamoreaux komentarzy: 345219.04.2022, 23:49

Moim zdaniem cała liga poszła do przodu tylko Arsenal został w miejscu jeśli chodzi o czołówkę.

W latach 06-11 Chelsea i United były poza naszym zasięgiem i top 4 było pewne co sezon

Później wjechały pieniądze z City i wypadł LFC z czwórki.

Później Tottenham zaczal w miarę ogarniać, w 2015 przyszedł Klopp i wiele średniaków miało mocne momenty.
Newcastle z Dembe Ba i pappisem cisse, everton za martineza, soton było dobre, Villa coś grała

A teraz średniaki są nieprzewidywalne a top 3 jest poza galaktyką.

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:48

@MCX018 napisał: "No jak kto uważa, dla mnie Mustafi, Djorou, Giroudy, Gibbsy czy Welbecki to są ogórki ;)"
A Cazorla, Sanchez, Ozil. Czy wcześniej Van Persie, Fabregas, Koscielny, Song, Adebayor. To tez ogórki?
Powiedz szczerze czy Arsenal posiada dzisiaj takich piłkarzy? Nie licząc Parteya, który nam wypadł ze składu.

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:48

@Bukayoforever napisał: "Rosicky, Cazorla, Kościelny, Sanchez, Ozil czy Ramsey to piłkarze TYLKO z końcówki kariery Wengera w naszym zespole. Jeśli to są ogórki to ja chcę takich u nas.
Połóż się już spać, bo nie jest to już dobra pora na myślenie dla twojego mózgu."


Xdd no Ramsey to był kocur, to i tak cud co Wenger z niego wyciągał.

Z Rosickym podobnie, grajek bardzo solidny, ale nie jakaś wysoka półka pokroju Cazorli czy prime'a Ozila ;)

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 23:47

@MCX018: Zgadzam się z tobą, że ArtetaOut, ale Wenger miał do dyspozycji zawsze lepszych piłkarzy niż teraz Mikel. A i tak w ostatnich latach za jego kadencji graliśmy padlinę jak teraz

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:47

@MCX018 napisał: "Kryzys zaczął się od momentu, kiedy nasze miejsce w TOP4 zajęło KFC, a my ten moment niestety przespaliśmy czego skutki widzimy dzisiaj."
Czyli za kadencji WengeraXD

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:45

@ArsenalChampion napisał: "Przeciez napisałem. Na jakich piłkarzach Arsenal budował skład i raczej ogórkami ich nazwać nie można. A do tego konkurencja w tamtych czasach była zdecydowanie słabsza."

No jak kto uważa, dla mnie Mustafi, Djorou, Giroudy, Gibbsy czy Welbecki to są ogórki ;)

@ArsenalChampion napisał: "To własnie Wenger rozpoczął ten kryzys. Być moze gdyby odszedł wcześniej. Arsenal byłby zupełnie w innym miejscu"

Kryzys zaczął się od momentu, kiedy nasze miejsce w TOP4 zajęło KFC, a my ten moment niestety przespaliśmy czego skutki widzimy dzisiaj.

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 23:44

@fabregas1987: Poczwórną nawet. Serio potężny zespół zrobił Klopp. A była szansa na niego jak jeszcze Wenger u nas był. On też dawał znaki, że objąłby Arsenal. Może to my dziś bylibyśmy na ich miejscu?

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:44

@MCX018:
Rosicky, Cazorla, Kościelny, Sanchez, Ozil czy Ramsey to piłkarze TYLKO z końcówki kariery Wengera w naszym zespole. Jeśli to są ogórki to ja chcę takich u nas.
Połóż się już spać, bo nie jest to już dobra pora na myślenie dla twojego mózgu.

fabregas1987 komentarzy: 2581919.04.2022, 23:42

Liverpool przy konkretniej dawce szczęścia to może nawet z potrójną koroną skoczyć, ale może tez z trzema drugimi miejscami… XD

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:41

@MCX018 napisał: "Dziadzia Wenger potrafił wyciągnąć maksa z tych ogórków których miał w składzie i zazwyczaj kończyło to się TOP4, paroma FA Cup i nic poza tym."
Przeciez napisałem. Na jakich piłkarzach Arsenal budował skład i raczej ogórkami ich nazwać nie można. A do tego konkurencja w tamtych czasach była zdecydowanie słabsza. @MCX018 napisał: "Jestem mocno przekonany, że gdyby to dziś Wenger nadal był trenerem AFC to jakimś cudem gralibyśmy w LM, a napewno te rekordy porażek pod rząd czy sezonu bez europejskich pucharów nie były by pobite, tak jak przez Artete ;)"
Nie nie gralibyśmy. Wenger pod koniec swojej kariery był juz mocno wypalony.
Ja wiem ze teraz mogą być takie opinie. Bo ludzie mają tendecje do patrzenia na przeszłość przez różowe okulary i nie dostrzegają jak pod koniec kadencji Wengera, jego rządy i Gazidisa stoczyły Arsenal.
To własnie Wenger rozpoczął ten kryzys. Być moze gdyby odszedł wcześniej. Arsenal byłby zupełnie w innym miejscu.

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:37

@ArsenalChampion napisał: "Nie no Panowie pisanie ze Wenger potrafil ugrać top4 mając w skłądzie Djouru, Squillaciego czy Parka innych tego typu czyli kompletnie nie znaczących piłkarzy z rezerwy albo głebokiej rezerwy to spora nadinterpretacja."

W żadnym wypadku nie jest to nadinterpretacja tylko czysta prawda.

Dziadzia Wenger potrafił wyciągnąć maksa z tych ogórków których miał w składzie i zazwyczaj kończyło to się TOP4, paroma FA Cup i nic poza tym.

Jestem mocno przekonany, że gdyby to dziś Wenger nadal był trenerem AFC to jakimś cudem gralibyśmy w LM, a napewno te rekordy porażek pod rząd czy sezonu bez europejskich pucharów nie były by pobite, tak jak przez Artete ;)

#ArtetaOUT

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:36

Arteta mający w składzie Hutchinsona, Bieretha, Okonkwo i Pablo Mariego na wypożyczeniu, jest w stanie bić się o TOP4, nie to co Conte z Sonem i Kanem.

Arteta TOP

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 23:34

Wenger miał Fabregasow, Van Persich, Arshavinow, Kościelnych czy Adebayorow. I trzech rywali w walce o TOP4. Jak pojawił się inny to wypadł z LM

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:33

Najlepsza firma oferująca światłowód na pomorzu?

Chcę zmienić ten mój syf, co z internetem ma wspólnego nazwę.

Kolejny dowód, że k.com to najlepsza strona na świecie, gdyby nie wy to nie wiedziałbym, że mogę rozwiązać umowę przez to, że na speed teście wychodzi mniejszy wynik niż w umowie, bo oczywiście, gdy się ich pytam, czy mogę to jakoś rozwiązać, to mówią, że za darmo nie.

Lamoreaux komentarzy: 345219.04.2022, 23:31

@alexis1908: Mika Silvestre, Djourou i Squilaci to były asy

ArsenalChampion komentarzy: 807619.04.2022, 23:30

Nie no Panowie pisanie ze Wenger potrafil ugrać top4 mając w skłądzie Djouru, Squillaciego czy Parka innych tego typu czyli kompletnie nie znaczących piłkarzy z rezerwy albo głebokiej rezerwy to spora nadinterpretacja.
Prawda jest taka ze Wenger zawsze miał w składzie kilku topowych graczy, na których mozna było budować druzynę. w latach 2008-12 byli to Van persie, Fabregas, Koscielny. A pozniej Cazorla ,Ozil i Alexis. Czyli to była absolutna topka na swoich pozycjach.
Wiecie, to tak jak ja bym dzisiaj pisał ze Arteta mając w składzie takich piłkarzy jak Tavares, Cedric czy Nketiah utrzymuje klub w czołówce. No kompletnie bez sensu, bo to nie są tak znaczący zawodnicy
No ale jeśli być tu szczerym to w przypadku Artety jest problem z czego lepić, bo Arsenal nie licząc Parteya, nie ma w składzie topowych grajków. Mamy głownie młodych zawodników, którzy jeszcze nie prezentują poziomu aby pisać ze są topem.

alexis1908 komentarzy: 360319.04.2022, 23:30

@enrique: O Boże SS to był chyba najgorszy obrońca w naszych barwach nie pamietam gorszego Mustafi to przy nim profesor .

mlodykanonier komentarzy: 148519.04.2022, 23:29

@Bukayoforever: xD

MCX018 komentarzy: 138819.04.2022, 23:28

@Xanthi napisał: "Ja nie chce wam nic mowic ale ja nie wiem czy my sie zalapiemy do LIgi kondolencji"

Liga kondolencji hahahah

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:22

@Xanthi napisał: "Sorry ale spadam z lozka jak widze komenty na witterze u w sumie tu tez ze mamy jeszcze szanse na Lm
Ja nie chce wam nic mowic ale ja nie wiem czy my sie zalapiemy do LIgi kondolencji"


Tych 3 przegranych z rzędu nikt, dosłownie nikt się nie spodziewał, tak samo może to iść w drugą stronę. Matematycznie dalej jesteśmy największym kandydatem do TOP4, więc trochę bardzo gadasz głupoty. Jesteś totalnie nie obiektywny.

Rynkos7 komentarzy: 681019.04.2022, 23:20

Lepiej wstrzymać się z beką do końca tygodnia jako, że jutro gramy z Chelsea i właśnie w sobotę z United. No i po naszych 3 ostatnich porażkach z "potężnymi tuzami" Premier League też nie przystoi :D

Bukayoforever komentarzy: 353619.04.2022, 23:18

Widzicie UTD robi postępy, a my nie.
Teraz przegrali tylko 4:0, a ostatnio 5:0.

enrique komentarzy: 1919219.04.2022, 23:06

@Bednar: To była zasługa Wengera że potrafił złożyć zespół mając takich patafianów w składzie.

Garfield_pl komentarzy: 2820119.04.2022, 23:05

Utd xD

SMTX komentarzy: 204819.04.2022, 23:01

@enrique: Najśmieszniejsze jest to, że mając takich asów w składzie robiliśmy top4 i wychodziliśmy z grupy lm.

Mizzou komentarzy: 605319.04.2022, 22:57

@Marcinafc93:
Przecież napisałem drugi komentarz, że Tomi wraca...

enrique komentarzy: 1919219.04.2022, 22:54

@arsenallord: E tamto to pamiętam to była wina Wojtka chyba i to była taka jednorazowa akcja, ale DJ/Squilacci mieli znacznie więcej takich momentów.

Lamoreaux komentarzy: 345219.04.2022, 22:53

United wypuściło Hanibala Lecteta

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 22:53

@enrique: To był Koscielny i Szczęsny w finale Pucharu ligi z Birmingham

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11719.04.2022, 22:52

Liverpool wydaje mi się mocniejszy od City. LM wygrają, ale Premier League City utrzyma

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com