Ferguson odpiera zarzuty Wengera

Ferguson odpiera zarzuty Wengera 15.12.2010, 17:13, IceMan 42 komentarzy

Sir Alex Ferguson oświadczył, że stan murawy na Old Trafford nie miał żadnego wpływu na końcowy rezultat spotkania między Manchesterem United i Arsenalem.

Czerwone Diabły wygrały ten mecz 1-0 i wróciły na szczyt ligowej tabeli. Na konferencji prasowej po ostatnim gwizdku Arsene Wenger grzmiał, że boisko było fatalnie przygotowane do spotkania, przez co cierpiało całe widowisko.

Sir Alex Ferguson nie zgodził się jednak z tą tezą i zadał kłam wszelkim teoriom spiskowym, według których oficjele Manchesteru United specjalnie doprowadzili murawę do katastrofalnego stanu, aby przeszkodzić w grze znanym z wymieniania wielu podań po ziemi Kanonierów.

- Nie sądzę, aby stan boiska miał jakikolwiek wpływ na końcowy wynik. Zwyciężyliśmy, bo byliśmy lepszym zespołem - powiedział Szkot.

- Murawa była odpowiednio przygotowana. Nie narzekałem na jej stan i byłem zdziwiony, że ktoś w ogóle miał w stosunku do niej jakiekolwiek zarzuty. Uważam, że tak naprawdę nie ma powodów do żadnych narzekań.

- Za moich czasów grało się na jałowej glebie pełnej górek i rowów.

- Stan muraw w dzisiejszym futbolu jest wspaniały. Teraz operuje się rozmaitą techniką osuszania i pielęgnowania trawy, przez co boiska są naprawdę świetnie przygotowane do meczów.

Arsene WengerSir Alex Ferguson autor: IceMan źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Brzuziak94 komentarzy: 42916.12.2010, 16:05

Niestety ma rację...Musimy się wziąć w garsć i wreszcie pokazać MU jak się gra w piłkę bo w tym meczu o 3 pkt zadecydował przypadek...:]

piresfan komentarzy: 104116.12.2010, 15:19

Jeżeli Wengerowi zależy na szacunku
otoczenia, powinien sobie darować
jakiekolwiek uwagi o pozasportowych
przyczynach porażek, nawet jakby
z nieba spadł grad wielkości F-16.
Notoryczne wymówki stały się jego
specjalnością i odebrały mu autorytet.

Barney komentarzy: 2088316.12.2010, 15:02

Tylko zobaczcie, że my nie stworzyliśmy żadnej sytuacji, a MU miało setke, strzał Naniego koło słupka, potem było fartowne 1-0, więc się bronili, a my nowym stylem nie mogliśmy stworzyc sytuacji.
Jeśli bramka Parka by nie padła to jestem pewien, że MU nadal stwarzało by syuacje i nam 1 bramkę wcisnęło. Ewentualnie mogło byc te 0-0 szczęsliwe dla nas, ale mało to prawdopodobne.

Cesku komentarzy: 106116.12.2010, 14:37

100 % racji Fergusona. Nawet jeżeli murawa byłaby w stanie krytycznym to przecież piłkarze Manchesteru biegali po takiej samej.

laskowski19051995 komentarzy: 494516.12.2010, 14:00

Ciekawe co by powiedział jakby przegrali, ale my tam swoje wiemy.

concrete13 komentarzy: 869816.12.2010, 10:33

pkArs --> " Jak zapytam się was, czy wolicie grać na dobrym czy na kiepskim boisku, to co wybierzecie? Rywale popełnili wiele błędów natury technicznej, które wynikały z kiepskiego stanu murawy. Powierzchnia była bardzo nierówna i śliska"

z tego wynika co innego...

karlo komentarzy: 906916.12.2010, 07:49

Zwyciężyliście bo Park dostał piłką w głowę i wpadła. Tyle.

Barney komentarzy: 2088316.12.2010, 00:21

100 % zgadzam się z Fergusone bo Wenger szuka wymówek. Jedyny plus to to, że Wenger próbował zmienic taktykę i nie chciał grac bezmyślnie do przodu. Taktyka była jeszcze gorsza, ale Wenger przynajmniej widzi, że grając jak poprzednio nic nie zdziałamy z CFC i MU.
Nasz potencjał z przodu kompletnie znikł przy tej taktyce i świetnej obronie MU. Musimy miec obronców klasy światowej, a mamy tylko dobrych i dlatego z CFC i MU szans nie mamy.
Po tym co widziałem będe zadowolny z 2 miejsca.

pkArs komentarzy: 46015.12.2010, 21:59

Ale z tego co pamiętam Wenger powiedział tylko, że kiepska murawa wpłynęła na to, że mecz nie stał na wysokim poziomie i nie był zbyt miłym dla oka widowiskiem co jednak nie wpłynęło na wynik spotkania;> no chyba,że nie umiem czytać albo mnie poniosła wyobraźnia;>;p

Faegan komentarzy: 11615.12.2010, 21:54

cavlary: to licz na to ze beda grac na te 101 procent i ze taktyka bedzie dobra

nadzieja matką...:)

a taktyka arsenalu taka swietna nei byla mancherster zagral prosta pilke
mysle ze ladnie to mozna grac ze slabymi
a w waznych meczach liczy sie wynik

kurde czy jeszcze powroca czasy niezwyciezonego Arsenalu?
to byla druzyna,taktyka,idea,duch

Amadeuszkanonier100 komentarzy: 4715.12.2010, 21:14

Teraz Wenger mnie zaskoczyl ogladalem tan mecz i nie widzialem tej kiepskiej murawy :D

simon_gt komentarzy: 915.12.2010, 20:59

juz nie mal czego wymyslic tylko murawa ? pfff ... ;pp
widzielscie jak Arsenal latwo tracil pilke, np. mielismy rzyt z autu, patrze 20 sekund pozniej, a tu juz MU przy pilce i tak bylo bardzooo czesto ... ;//

cavlary komentarzy: 262015.12.2010, 20:58

Faegan@

Śmiem się z Tobą niezgodzić... Jak to się nie wygrywa średnim zespołem z najlepszymi? Przykłady? Mnóstwo by miejsca zajęło zapisanie tego co na myśl mi przychodzi... Ważne by każdy piłkarz wiedział co ma robić na boisku i wykonywał to w 101%. A taktyka była opracowana według specyfiki gry aktualnego przeciwnika. I to jest sposób na wygranie średniakami z najlepszymi:)...

luq007 komentarzy: 289915.12.2010, 20:38

Wenger i jego smieszne tlumaczenia..
To co United gralo na innym boisku niz my?
Arsene obudz sie w koncu i bierz sie do roboty a nie tylko szukaj wymowek po kolejnych przegranych waznych meczach!

Faegan komentarzy: 11615.12.2010, 20:20

--->Maikelosik:

nie, wlasnie caly problem w tym ze mamy też słabą drużynę
nie badzcie zaslepieni mamy fabregasa ktoremu nei chce sie,procz tego dobrzy sa nasri,van persie(?)...vermaelen

chamakh sredni,koscielny sredni,arshavin calkiem calkiem ale to nei jest to , sagna sredni , clichy nie wykorzystuje swojego potencjalu

srednim skaldem nei wygrywa sie z najlepszymi
:)

alo komentarzy: 13115.12.2010, 19:42

12kml12

NIE! problem nie leży na środku obrony.. problem leży na środku pomocy.. a konkretnie po defensywnej stronie.. a także po bokach obrony.. bo nikt mi nie wmówi, że song to klasa światowa.. jest głupim zawodnikiem, który podejmuje złe decyzje.. dwa miesiące temu gdy to powiedziałem zarzucono mi rasizm :) do tego jeszcze jest niepewny Clichy i kompletnie denny w ataku Sagna.. bramka z Evertonem wiosny nie czyni :) strzelił na sile i mu po prostu wyszło.. tak czy inaczej.. zobaczycie, że jeszcze nie raz przez nich będziemy przegrywać

gauczo19911 komentarzy: 1515.12.2010, 19:40

Tomu15;
ale murawa do idelnych nie nalezała

Tomu15 komentarzy: 77315.12.2010, 19:14

Wenger jak zawsze szuka wymowek po porazce... Po prostu bylismy slabsi, nawet nie potrafilismy robic to co umiemy najlepiej(atak ozycyjny). Nie potrafilismy sie dlugo utzrymac przy pilsce, to Mu mialy przewage w posiadaniu futbolowki

MANUTDrespect komentarzy: 2015.12.2010, 18:57

Dokładnie. Murawa była tak samo nieprzyzwoita dla obu drużyn, a nie dla jednej.

Hipokryta Wenger jednak zawsze próbuje znaleźć jakoś z kupą w czterech literach wymęczoną wymówkę.

arsenallord komentarzy: 29693 newsów: 11715.12.2010, 18:55

Stan murawy był taki sam dla obu zespołów.

12kml12 komentarzy: 315.12.2010, 18:42

Według mnie problem leży tylko na jedne pozycji , a mianowicie na środku obrony . Powinniśmy kupic stopera doświadczonego w wieku około 28 lat

Jedlina komentarzy: 19715.12.2010, 18:40

jesli sie nie myle obydwie druzyny graly ta sama pilka na tej samej murawie - jesli man utd potrafil grac my tez powinnismy - jesli rzeczywiscie stan murawy byl powodem slabej gry kanonierow to tez ich wina - powinni byc bardziej wszechstronni i przygotowani na rozne warianty bo wiadomo ze roznie bywa na wyjazdach

ale tu wlasnie pokutuje troche strategia Wengera - ta sama taktyka na wszystkie mecze

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 215.12.2010, 18:29

Wenger jeszcze kilka porażek i będzie płaczkiem już na maxa. Bardzo szanuje Wengera ale może powoli dobiega jego czas. Analizuję skład i naprawdę nie mamy słabej drużyny a mimo to w meczach o stawkę dajemy ciała. Mam nadzieję, że to się zmieni a przede wszystkim wygramy Carling Cup

KanonierTH1411 komentarzy: 482815.12.2010, 18:03

"Nie sądzę, aby stan boiska miał jakikolwiek wpływ na końcowy wynik. Zwyciężyliśmy, bo byliśmy lepszym zespołem - powiedział Szkot."

Niestety to prawda. Byliśmy gorszym zespołem i tyle. Wystarczy popatrzeć na ilość i jakość sytuacji. My mieliśmy jedną konkretną okazję, United 4.

maniek56 komentarzy: 300715.12.2010, 17:59

crisadus -> on nie stwarza problemów tylko nieudolnie próbuje tłumaczyć siebie i swoich piłkarzy z porażki. Chciałbym w końcu usłyszeć od Wengera że zagraliśmy poniżej oczekiwań i że jest rozczarowany wynikiem a przegrana wzięła się po części z jego złych wyborów a po części ze słabej gry całego zespołu. To byłaby szczera prawda i prawdziwe odczucia po takim meczu a zwalanie odpowiedzialności na trawę albo na brak szczęścia i mówienie że "przecież nic się nie stało, dalej mamy szansę na tytuł" powoduje że Francuz staje się śmieszny i niekiedy żałosny.

crisadus komentarzy: 850715.12.2010, 17:54

Arsene zawsze stwarza jakieś problemy po przegranym spotkaniu. Tym razem zgadzam się z Sir Alexem.

maniek56 komentarzy: 300715.12.2010, 17:50

Również nie zgadzam się ze stwierdzeniem że Wenger nie ma pojęcia o taktyce. Wenger to świetny trener i świetny taktyk tylko wydaje mi się że on się już w tym wszystkim pogubił a krytyka która na niego spadła spowodowała że on jeszcze bardziej ukorzenił się przy swojej teorii która może nie koniecznie jest słuszna. Mówiąc o jego teorii mam na myśli ofensywny futbol i granie praktycznie jednym systemem bez względu na klasę przeciwnika. Manchester znakomicie pokazał nam jak należy grać z mocnymi rywalami, oni zagrali bardzo konsekwentny i powiedziałbym wyrachowany i ściśle obliczony na zwycięstwo futbol i ograli nas jak dzieci, taka jest prawda, podczas gdy my pchaliśmy się całym zespołem (na czele z DP czyli Songiem) pod ich bramkę narażając się na kontrataki.

Arkadius92 komentarzy: 169815.12.2010, 17:45

I w sumie dobrze, że to powiedział. Ciekawe co na to Wenger, da mu może to do myślenia heh

Kaziu09 komentarzy: 325315.12.2010, 17:44

Bez przesady panie Wenger . . . Zacznijmy wygrywać a nie zwalać winę na wszystko wokoło !!!!!!!

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 115.12.2010, 17:40

@Arsenal_1886

Nie przesadzaj z tym "nie ma pojęcia nic o taktyce". Wenger to specjalista, co udowadniał wielokrotnie w przeszłości, i teraz również (niestety rzadziej). Teraz się pogubił i błądzi - to fakt, ale z tekstem, że taki trener nie ma pojęcia o taktyce bym nie wyjeżdżał.

Co do samego newsa - aż żal, że czytamy o takich pierdołach, a jeszcze większy, że ten temat rozpoczął nasz Papa.

Ciasteck2 komentarzy: 446715.12.2010, 17:33

Murawa to murawa...

maniek56 komentarzy: 300715.12.2010, 17:29

Przecież ktoś musi być winny. Padło na trawę.

concrete13 komentarzy: 869815.12.2010, 17:26

murawa była równa dla jednej i drugiej ekipy..nie ma co się na tym rozwodzić . tylko Boss się ośmiesza..

Arsenal_1886 komentarzy: 1952115.12.2010, 17:23

Chciałbym tylko jednego , niech się wkońcu przyzna ,że jego polityka jest słaba i niech nie żałuje pieniędzy . Młodzieżą , Wenger samemu nic nie wygrasz . Szczególnie taką , gdzie nie ma mentalności zwycięzców . Maksymalnie u 3 piłkarzy można zobaczyć taką mentalność .
Są to napewno Vermaelen , Nasri ,który w każdym meczu walczy za dwóch , no i może van Persie . Cesc jest genialny ,ale na kapitana się nie nadaje . Nam potrzeba w zespole więcej Angoli , jak i trenera ,który zna się na taktyce , nie to co Wenger ,który jest trenerem dobrym ,ale nie ma pojęcia nic o taktyce . O finansach to się zgodzę , jest w tym najlepszy .

ala_05 komentarzy: 254315.12.2010, 17:22

No i ma rację-stan murawy nie miał nic do rzeczy w sprawie wyniku , tylko nas ośmiesył tą wypowiedzią!

rizly komentarzy: 1515.12.2010, 17:21

wenger na sile probuje znalesc winnego porazki zamiast uznac swoja porazke. mam nadzieje ze wkoncu zrozumie ze nie mozna wygrywac tak samo z kazdym przeciwnikiem a juz napewno nie z takim jakim jest manu

adam3462 komentarzy: 273215.12.2010, 17:21

teraz będzie szukam wymówki. Trzeba było grać !

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 715.12.2010, 17:19

@PvL
Niestety.

Ale ten starczy tekst z rowami mógł Alex darować. :P

A Wenger może zapomniał, że jak się szybko biegnie i źle przechyli ciało/postawi nogę i w efekcie tego straci równowagę - można się przewrócić. Gada, jakby nigdy w piłkę nie grał. Złą murawę to może mieć Szczakowianka Jaworzno.

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 415.12.2010, 17:18

Boisko było równe dla wszystkich. Wenger nie może w tym szukać problemów porażki. Trzeba w końcu spojrzeć prawdzie w oczy i powiedzieć że to drużyna zagrała słabo, z kilkoma wyjątkami . Popieram, PvL , Boss sie tylko ośmiesza.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 815.12.2010, 17:17

Gadzam się z Fergusonem. Wenger to chyba nie wie co wymyslać na tych pomeczowych wypowiedziach;/ mydli oczy nie tylko dziennikarzom, ale i nam,kibicom od kilku lat.

PvL komentarzy: 184815.12.2010, 17:16

Wenger sie tylko ośmiesza. Obie drużyny grały na tej samej murawie.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Chelsea 23.04.2024 - godzina 21:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal33235574
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com