Higuain odrzucił ofertę nowego kontraktu

Higuain odrzucił ofertę nowego kontraktu 04.08.2015, 22:52, Eryk Szczepański 46 komentarzy

Jeden z domniemanych celów transferowych Arsenalu - Gonzalo Higuain - odrzucił ofertę nowego kontraktu, złożoną przez Napoli.

Higuain od samego początku letniego okienka transferowego przymierzany jest przez liczne media do ekipy Kanonierów. Mimo zapewnień zarządu klubu z Neapolu, że Argentyńczyk nigdzie się nie wybiera, pogłoski o jego transferze do północnego Londynu nie tracą na sile. Teraz, kiedy zawodnik odrzucił ofertę nowego kontraktu, który miałby związać Gonzalo z Azzurri do 2019 roku, te z pewnością będą jeszcze bardziej intensywne.

- Spotkaliśmy się z prezydentem klubu 10 dni temu i odbyliśmy długą rozmowę o wszystkim. Dostaliśmy propozycję przedłużenia kontraktu o jeszcze jeden rok, ale ją odrzuciliśmy. Ta oferta nic nie zmienia w dotychczasowej umowie zawodnika, więc się na nią nie zgodzimy - powiedział brat i zarazem agent Gonzalo - Nicolas.

Gonzalo HiguainNapoli autor: Eryk Szczepański źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
COYG19 komentarzy: 111007.08.2015, 17:35

To fakt, że nie dorzucam zadnego grosza do transferów Arsenalu ale jakoś lepiej mi na sercu jak pół europy przepłaca za jakiś tam grajków a My nie.

Devlin komentarzy: 15206.08.2015, 10:18

Dzięki za wnikliwą analizę mojej osoby, przebiegu mojej historii z Arsenalem i miejsc mojego pobytu bądź nie w ostatnich latach.
Po Twoich słowach wnoszę, że nieco dotknęła Cię moja wypowiedź. I dobrze, tak miało być. Na początku myślałem, że jesteś osobą, z którą da się wymienić poglądy - fatalna pomyłka!
Zastanawiam się tylko jaki masz cel w udzielaniu się akurat w tym miejscu, ale nie będę bawił się w Ciebie i nie wnikam. Mimo wszystko pozdrawiam, może kiedyś zrozumiesz co to znaczy być z klubem na dobre i złe, póki co na podstawie Twoich wywodów się na to nie zanosi.

Janusz69 komentarzy: 16906.08.2015, 01:40

Devlin

Mówisz, że jest wielkim fanem i kibicem łączy Cie jakaś nadzwyczajna więź, a pewnie nawet nie byłeś na meczu. Jo Cie prosza skończ pisać głupoty bo każdy wie jaki jest Wenger on miał przecież na celowniku Messiego i Ronalndo ale stwierdził, że są za słabi to samo było z Ibrą haha. Wystarczy wziąć przykład z Mou, który potrafił wygrać LM z Porto, a taki wenger przez 18 lat wciąż zwala wine na złe warunki atmosferyczne. Arsenal w dzisiejszych czasach w europie jest średniakiem. Teraz liga hiszpańska jest najlepsza w europie pomimo, że rywalizują tam tylko 4 drużyny. Wystarczy spojrzeć na LM i przeanalizować ile drużyn angielskich w ostatnim czasie było w finale lub wyszło z gruby. Dziękuje i nie pozdrawiam wierzcie dalej w obietnice siwego, z czasem to zrozumiecie. Rozumiem, że kibicujecie od niedawana i nie wiecie, że Wenger lubi robić sobie jaja z kibiców. Starsza gwardia wie co jest 5 eldo bez odbjoru.

Devlin komentarzy: 15205.08.2015, 23:44

Panowie Janusz69, Ljungberg77, nie wdając się dłużej w polemikę, nie przekonacie tak nikogo, kto jest z Klubem związany emocjonalnie, a nie tylko w chłodny, cyniczny i wykalkulowany sposób. Każdy liczący się klub to w dzisiejszych czasach biznes i wszyscy udziałowcy liczą na zyski. Nie tylko w Arsenalu, to żadne odkrycie.
Jednak Arsenal ma niepowtarzalną aurę klubu prowadzonego w wyjątkowy sposób oraz posiada wyjątkowego menedżera. To przecież Wenger był głównym powodem, dla którego zaczęli do nas wracać zawodnicy pokroju Ozila, Alexisa czy Cecha, co sami przyznawali. By to widzieć trzeba właśnie mieć z Klubem więź. Nie żądać tu i teraz mistrzostwa, LM i tańszych biletów na dokładkę. Zgadzam się, że gdyby Wenger odszedł, nie walczylibyśmy o top4 i ćwierćfinał ligi mistrzów. Zamiast nas walczyłby o nie Tottenham lub Southampton, a Arsenal stawiano by w kategorii czarnego konia do kwalifikacji LE. A tak nawet największy "wengeroutowiec" zauważy, że chude lata powoli się kończą i nastaje dla Kanonierów nowa era. Choć może nie każdy to przyzna, bo przecież jedynym gwarantem sukcesu miało być pozbycie się Wengera, nieprawdaż? Ja widzę nową jakość jak na dłoni - zawodnicy, których wymieniłem wyżej, nowi specjaliści w sztabie medycznym, akademii. Oczywiście nie są to zmiany przynoszące trofeum na złotej tacy natychmiast, jakby może niektórzy sobie życzyli. Ale to dobrze, sukces osiągnięty po latach ciężkiej walki, wypracowany, a nie podarowany przez dobrego wujka Kroenke czy Usmanova smakuje lepiej.

Janusz69 komentarzy: 16905.08.2015, 19:48

Ljungberg77

Dobrze powiedziane warto też dodać, że Arsenal nie ma żadnych ambicji poza zakwalifikowaniem się do LM ponieważ za bycie w fazie grupowej dostaje się podobną sume co za wygranie LM czyli coś +/- 9mln . Zawsze się zastanawiacie dlaczego wychodzimy ciągle z 2 miejsca, a to dlatego, że za wyjście z pierwszego miejsca i drugiego są te same pieniądze. Arsenal to klub czysto biznesowy, który ma w dupie swoich kibiców (najdroższe bilety w PL). Dopóki Wenger nie odejdzie wraz z Kroenke to co roku możemy liczyć na top4 i ćwierćfinał LM.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202305.08.2015, 16:37

@Tyson880
no ale sam trochę jak naiwny dzieciak tu postrzegasz ten klub myśląc że jak będzie "odpowiedzialna" polityka finansowa to klub nie będzie przepłacał to będzie się rozwijał i się nie zadłużał i miał fundamenty i będzie taki super i my dorośli fani to doceniamy... :)
to romantyczne ale nie tak funkcjonuje poważny biznes....,
Kroenke ma takich klubów kilka - każdy jest dochodowy co rok DLA NIEGO i udziałowców bo każdy jest solidnym no średniakiem w kategoriach sukcesu sportowego bo on jest na drugim miejscu za wynikiem finansowym....
gdyby zaiwestował w klub niezbędne minimum do tytułu czy pucharu europy to z miejsca mielibyśmy poważne długi ale właśnie takie długi mają wszyscy wygrywający ligę (nawet w portugalii) czy puchary europejskie....
jak rozumiem nie interesuje Cię to bo ważne jest tylko by klub był bezpieczny finansowo i stabilny w sensie nigdy nie zaszedł dalej niż wicemistrzostwo czy ćwierćfinał ligi mistrzów....
i to jest właśnie naiwne myślenie dziecka
poczytaj ile milionów funtów udziałowcy którzy mają tak naprawdę gdzieś ten klub kasują z wypracowanego zysku rocznego Arsenalu i jak łykają w całości niewydany budżet transferowy to może przejrzysz na oczy, pozdr!!

Leehu komentarzy: 1049605.08.2015, 16:13

Higuain wraca do Realu bo my kupujemy Benzemę true story. :D

Devlin komentarzy: 15205.08.2015, 16:07

Problem tylko w tym, że będąc w takiej, a nie innej sytuacji, tylko na takich zawodników mogliśmy sobie pozwolić.
Inni byliby jeszcze o wiele drożsi w utrzymaniu albo wcale niezainteresowani transferem z powodu braku perspektyw.
A ktoś do grania był potrzebny, przy notorycznym osłabianiu składu choćby przez "legendy" Arsenalu pokroju RVP lub Cesca - też niby z braku perspektyw lub/i wyższej tygodniówki, na którą wtedy klub nie mógł sobie pozwolić. Co z tego, że taki dajmy na to Nasri dostałby podwojoną pensję? Przecież nie zagrałby dzięki temu jednocześnie na skrzydle, lewej obronie i ŚO?
Cieszę się tylko, że te czasy wydają się być za nami. Oby bezpowrotnie.

Hirow komentarzy: 40905.08.2015, 16:05

Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli

Benzema will join Arsenal. 4 years contract at €9mln/y. #afc #gunners

Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli

Benzema told to his entourage that he's excited about Wenger and Gunners. He loves Arsenal fans. #afc

Hirow komentarzy: 40905.08.2015, 16:04

Benzema nasz!

Hirow komentarzy: 40905.08.2015, 16:03

caughtoffside.com/2015/08/05/arsenal-have-signed-karim-benzema-respected-italian-journalist-confirms-deal-contract-terms-agreed/

Janusz69 komentarzy: 16905.08.2015, 15:52

gdzie taki Ferguson zarabiał 8mln rocznie i gwarantował trofea z nas każdy cisnął beke

Janusz69 komentarzy: 16905.08.2015, 15:51

Vebber

Jo Cie prosza chopie ja o kontraktowaniu, a ty zwalniania pliska czytanko ze zrozumienie kup.

Devlin

Sytuacją finansową ? tak masz racje tylko, że ja jakoś tego nie kumam bo płacenie takich tygodniówek takim zawodnikom mija się z celem tym bardziej, że to nie jest takie chop siup tylko przy podpisaniu kontraktu trzeba rzucić ze 2 mln dla agenta 2 mln dla zawodnika, a takie Parki czy Santosy nie były wart tych pieniędzy i można było inaczej zarządzać funduszami spójrz na Southampot gdzie co roku każdy im podbiera zawodników jak nam kiedyś ale mimo tego są wciąż wysoko i nie kupują szrotu tylko zawodników, którzy coś potrafią za freeko.

Tutaj poniżej pensje owych zawodników i mówienie o kryzysie troche mija się z celem bo skoro mieliśmy hajs dać takim paralityką wysoką tygodniówkę to mogliśmy dać równie dobrze RvP, Flaminiemu, Fabsowi, Henremu, Songowi, Hlebowi, Clichemu i tak dalej i tak dalej

Santos – 50,000 tyg.
Squillaci – £60,000 tyg.
Djourou – £50,000 tyg
Diaby – £50,000 tyg.
Chamakh – £60,000 tyg
Park – £40,000 tyg.

Dla porównania pensja czołowych zawodników wynosiła:
Song – £55,000 tyg
Koscielny – £50,000 tyg
Wilshere – £55,000 tyg
Gervinho – £55,000 tyg
Mertesacker – 60,000 tyg

+ Arsene Wenger, który zarabiał 190tyś tygodniowo (rocznie 9mln)

MarkOvermars komentarzy: 912205.08.2015, 14:54

dajcie spokój z tym pajacem...

Rosomak komentarzy: 253405.08.2015, 14:22

IAlwaysTrust

Jeśli w ciągu 3-4 lat zdobędziemy przynajmniej dwa poważne trofea (LM, lub mistrzostwo) to w końcu zawodnicy zaczną nas tak traktować niestety (albo i stety) ale na wizerunek topowego klubu (mam tu na myśli pierwsza 5-6 w europie) pracuje się latami zdobywając trofea i robiąc w okół siebie medialny szum - pamięta się głównie o zwycięzcach. Oczywiście można pójść krótszą drogą i zacząć po prostu przepłacać zawodników (my obecnie płacimy bardzo dobrze ale tylko bardzo dobrze) i dawać najlepszym swoim zawodnikom po 200 tys tygodniowo wzwyż, a słabszym w okolicach 100-200 tys jak to swego czasu robiło City.

Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1405.08.2015, 12:54

JEstem na nie. Jak dla mnie Giroud gorszy od niego nie jest. A i z Walcotta mozemy jeszcze mieć pożytek na szpicy.

IAlwaysTrust komentarzy: 139505.08.2015, 12:19

Panowie, sytuacja jest dość przygnębiająca, ponieważ w ogóle nie powiniśmy brać Higuaina pod uwagę z kilku istotnych względów, które moi przedmówcy wymienili dość skrzętnie. Podnieśliśmy politykę płacową, która była barierą. Podnieśliśmy czynnik ile warto przepłacić (bo nikt nie jest wart 100 mln funtów, jeżeli nie czyni globalnego dobra na świecie, to nie ma takich osób w ogóle, nie wspominając już o piłkarzach samych w sobie) Jestem pełen obaw wobec faktu, iż dobzi zawodnicy nie traktują Nas poważnie i nie na równi z gigantami - a w mojej opini w tym okienku już powinni, ale dalej czegoś brakuje - ktoś mi podpowie czego? Bo jaja mamy, hais również, chęci - jak najbardziej, trenerów i zaplecze - nienaganne. Dlaczego nie słychać takich tekstów, że ktoś by się chętnie do Nas przeniósł (oczywiście mowa o tych co są na poziomie, a nie tych, którzy chcą się na niego wspiąć), ma ktoś jakieś propozycje?

Hoina komentarzy: 1305.08.2015, 11:41

Na liverpool echo podali, że chcą ściągnąć Lacazette bo Arsenal dąży do zdobycia Karima...
Nie wiem co o tym myśleć bo manager OL powiedział że napastnik może ich opuścić ale jak ściągnie go Liverpool to z Benetke będą mieli dobry przód na lata. a My ?

GKS_AFC komentarzy: 871705.08.2015, 11:03

jak nie przyjdzie Karim czy Lewy czy nawet Cavani, to wolę jego niż Llorente ...

tyson880 komentarzy: 1049605.08.2015, 10:52

Janusz69 i ljungberg77

Rozumiem, że dla was klub, któremu kibicujecie, to tylko sami piłkarze biegający po boisku. W porządku, macie swoje spojrzenie. Macie do tego prawo, ale wy chcecie samych sukcesów tu i teraz, jak zwykłe dzieciaki. W takim razie proponuje wam pograć Arsenalem w FIFE na najłatwiejszym poziomie i pozdobywać trofea. Aha i może spróbujcie też tryb menadżera. Tam będzie możliwość robienia transferów za grube miliony.

I dalej w tą gadkę już nie wchodzę, bo to nie ma sensu. Jak już trochę dojrzejecie, albo zrozumiecie pewne rzeczy, to zapraszam do rozmowy.

Aha. I w odpowiedzi na mój komentarz, nie zapomnijcie jeszcze napisać - Wenger out.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202305.08.2015, 10:24

a po co nam zdrowa i odpowiedzialna polityka finansowa klubu?
z własnej kasy dajecie?
myślicie że jak nie kupi inguaina to będzie miał potem więcej na messiego i ronaldo?
przecież jak nie kupi nawet inguaina to kasa się rozejdzie i nic nie zyskacie ani też klub bo udziałowcy zwyczajnie na nas zarobią...
pokażcie mi jeden klub z odpowiedzialną polityką finansową który wygrywa poważną ligę? odpowiedzialne są średniaki ligowe co mogą sobie co najwyżej pograć w grupach ligi mistrzów....
wszystkie mistrzowskie drużyny z najlepszych lig w europie są na minusie SETKI milionów euro i ciągle żyją z kredytów albo płacą szejki jak w city czy psg
dlatego przestańcie jak dzieci komunistów gadać że źle jest jak klub kupuje "dziadów" jak rozumiem jak argentyńczyk za 40 baniek i jeszcze im płaci krocie...- nie z Waszej kasy płaci i póki nie zacznie szastać kasą nie będziemy mieli tytułu i to nawet jak wygramy teraz 10 meczy z rzędu bo już to przerabialiśmy

Devlin komentarzy: 15205.08.2015, 09:39

Janusz - kupno zawodników, których wymieniłeś oraz oddawanie (często za bezcen) dobrych graczy spowodowane było sytuacją finansową Klubu, więc jakkolwiek irytujące to było, dziś taka argumentacja nie ma sensu. Czasy się zmieniły :)
Poza tym np. Djourou był swego czasu przez większą część sezonu naszym najlepszym ŚO, bez którego nie byłoby LM w tamtym sezonie, więc już chociażby dlatego warto było mieć go w składzie.

Co do newsa - przy naszych obecnych graczach ofensywnych kupno zawodnika pokroju Higuaina wydaje się bezcelowe. Na tę pozycję albo naprawdę wymiatacz, albo dajmy sobie spokój, bo można z powodzeniem grać tymi, którzy są.

wejsun komentarzy: 65605.08.2015, 09:32

Błagam zeby do nas nie przechodził tak jak mowi @Thierry77 to naprawde ostateczna ostateczność

Thierry77 komentarzy: 338005.08.2015, 08:48

Higuain to jest naprawdę ostatecznie ostateczna opcja, że się tak wyrażę.
Jak naprawdę będą dostępne tylko szroty, a nie napastnicy.
Gonzalo to jednak jest doświadczenie gry na najwyższym poziomie, ale za więcej niż 30 mln to nawet nie ma opcji.

Vebber komentarzy: 16805.08.2015, 08:37

*Janusz Biznesu 69 czy ty się orientujesz, że uwolnienie się z obowiązku wypłacania pensji dla szrotu zwiększa dochody ?
Pozbyli się słabych graczy i tutaj wg. mnie jest to jak najbardziej rozsądne na co dowodem jest nasza obecna kadra jedna z mocniejszych w PL
Kupno Welbecka za 16 mln co w tym niezdrowego ? Jak chcesz mega zawodników to płacisz 50 mln za Welbecka zapłacili rozsądną cene adekwatną do jego potencjału.
140 tyś dla Wallcota też jest normalnym ruchem, nie żyjesz w latach 90. wymagania i pensje piłkarzy rosną a szczególnie powinieneś sprawdzić statystyki THEO z ostatnich sezonów gdzie to on ciągnał naszą gre...nie chcesz mu dać 140 tyś. to da mu kto inny i potem będzie płacz.

mitmichael komentarzy: 4924305.08.2015, 06:14

znak*

mitmichael komentarzy: 4924305.08.2015, 06:13

hahaha padłem, nie zgodzilismy sie na przedłuzenie kontraktu o rok a ma kontrakt do 2018 czyli jeszcze 3 lata i klauzule taka sama jak była i to niby ma byc znac, ze moze do Nas trafic? dobre

14tomek komentarzy: 109805.08.2015, 03:39

Janusz69 - albo masz tak małą wiedzę, że nie wiesz dlaczego Wenger sięgnął po Flaminiego, grały gwiazdy pokroju Parka i Arsenal nie rywalizował przez kilka lat z najlepszymi, albo trollujesz. Powiedz, że to drugie. Bo powody takich decyzji pasowałoby znać, mianując się fanem Arsenalu.

Janusz69 komentarzy: 16905.08.2015, 03:11

tyson880

Zdrowa polityka ? tzn kupno Welbecka z 16mln, wypożyczenie kontuzjowanego zawodnika (Kallstroma), sprzedawanie zawodników półdarmo, kontraktowanie zawodników jak Squaillaci, Park, Djourou, Santos, Chamakh, Sanogo, robienie z Wengera najlepiej opłacanego managera w PL i czekanie już 12 sezon na mistrzowski tytuł, przygarnięcie Flaminiego, który 7 lat temu poleciał za hajsem, zero jakiegokolwiek szacunku do Rosickiego, podpisanie z Walcottem kontrakt dzięki, któremu będzie zarabiał 140tys funtów tygodniowo i tak dalej i tak dalej. Proszę nie mów mi o zdrowej polityce bo do takiego Atletico czy Juventusu mamy daleką drogę.

endriu1993 komentarzy: 405.08.2015, 01:26

wolał bym żeby to był transfer benzemy niz wydawac tle szmalu za higiuana ;)

tyson880 komentarzy: 1049605.08.2015, 01:15

Janusz69

Mnie obchodzi, bo w ten sposób mogę się utożsamiać z klubem. Kibicuje Arsenalowi między innymi właśnie dlatego, że prowadzi zdrową politykę pod każdym względem.

Janusz69 komentarzy: 16905.08.2015, 00:58

Tak na marginesie to co was to obchodzi za ile mln zawodnik do nas miałby przyjść skoro wy się nie dokładacie ani grosza do tego. To czy przyjdzie za 1mln czy za 100mln nie ma żadnego znaczenia skoro klub stać na taki wydatek to niech kupują, a takie gadanie, że jest drewniany i byłyby to pieniądze wyrzucone w błoto jest bez sensu. Higuain jest wyceniany na 43mln i jak najbardziej jest wart tych pieniędzy bo robi to co do niego należy czyli strzela gole i nie łapie kontuzji. Napoli z czystym sumieniem może wołać za niego 50mln i tu nie ma się nawet co sprzeczać bo to oni ustalają cene. Problem jest tylko w tym, że nie potrzebujemy takiego zawodnika jak on bo mamy Giroud. Arsenal potrzebuje kogoś takiego jak Aguero, Suarez, Tevez, Dybala, Griezmann, czy chociażby Sturridge. Zresztą każdy kumaty zrozumie, że nikt nie przyjdzie bo jest Welbeck, Giroud i Walcott i wątpię żeby Wenger posadził Giroud na ławe.

Dan_Crowley komentarzy: 131305.08.2015, 00:38

Ludzie. To, ze nie przedluzyl to dlatego, ze w tej umowie nie ma rewaloryzacji. Chodzi o hajs. To nie znaczy, ze chce odejsc. Tylko chce wymusic wieksze hajsy.

tyson880 komentarzy: 1049604.08.2015, 23:59

Napoli za wiele sobie życzy za Cavaniego, a sorry, za Higuaina rzecz jasna... Ale no właśnie, Higuain to nie Cavani.

kanonier141 komentarzy: 74804.08.2015, 23:45

Za odpowiednie pieniądze by się nadał, gdyby nie dało się wyciągnąć kogoś lepszego, ale Napoli go sprzeda tylko za dużą kasę. Myślałem, że Akpom dostanie od początku swoją szansę, ale skoro został wypożyczony to Wenger na 100% szuka napastnika.

AaronLieber27 komentarzy: 612704.08.2015, 23:45

Juz raz mial okazje dolaczenia do Arsenalu, nie skorzystal wiec nie ma sensu ciagnacdalej te plotki

diego96 komentarzy: 404.08.2015, 23:37

@NIKE

Przypadkiem ma :D nie widze go w Arsenalu...

NIKEy komentarzy: 80704.08.2015, 23:26

A przypadkiem Higuain nie ma klauzuli wynoszącej 94 mln euro?

FadeIn komentarzy: 354704.08.2015, 23:19

Tyle milionów w błoto. Coraz bardziej zbiera mi się na wymioty. Błagam Wenga. Albo Benzemy albo nikty !!!

Koroniarz komentarzy: 1010604.08.2015, 23:04

Tylko nie on... to juz lepiej Lorda sciagnac

D14 komentarzy: 436304.08.2015, 23:03

Nam potrzebny ktoś kto podniesie jeszcze bardziej morale w drużynie i wzniesie na wyższy poziom, a nie ktoś kto będzie walczył do upadłego o skład z Giroud, który moim zdaniem jest lepszy.

helzing komentarzy: 327304.08.2015, 23:00

boje sie....

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 304.08.2015, 22:54

Moze jeszcze kiedys bedzie gral w Anglii, ale juz Arsenal bedzie za bardzo odstawal od niego poziomem.

2 lata temu wybral kase, a teraz zbiera zniwa tego transferu

Sparku komentarzy: 340204.08.2015, 22:54

No to juz jest nasz...

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com