Hit 9. kolejki na remis: Arsenal 2-2 Liverpool
27.10.2024, 18:37, Łukasz Wandzel 1002 komentarzy
Po przegranej z Bournemouth i skromnej wygranej z Szachtarem Donieck drużyna Arsenalu zremisowała z Liverpoolem na własnym stadionie. Przed meczem kibice Kanonierów mogli mieć uzasadnione wątpliwości, czy Mikel Arteta zdoła poprawić grę swojego zespołu i poradzić sobie bez kontuzjowanych zawodników, a także zawieszonego Williama Saliby.
Tymczasem wcześniej do składu wrócili Saka, Partey i Timber. Ich wpływ na dobrą postawę zespołu był znaczący. Londyńczycy prowadzili do przerwy 2-1, ale nie zdołali utrzymać korzystnego rezultatu, m.in. przez wymuszone zmiany. Gabriel Magalaes i Timber nie byli w stanie kontynuować gry i z powodu urazów opuścili murawę w drugiej połowie.
Składy obu drużyn:
Arsenal: Raya – Partey, White, Gabriel, Timber – Rice, Merino, Trossard – Saka, Havertz, Martinelli
Liverpool: Kelleher – Alexander-Arnold, van Dijk, Konate, Robertson – Jones, Gravenberch, Mac Allister – Salah, Nunez, Diaz
The Reds i Kanonierzy rozpoczęli to spotkanie od wymiany ciosów. Do otwarcia wyniku na Emirates Stadium doszło już w 9. minucie. Bukayo Saka przyjął długie podanie od Bena White'a, następnie jednym zwodem nawinął Andrew Robertsona i przełożył sobie piłkę na lewą nogę, po czym oddał strzał na krótki słupek.
Przewaga bramkowa Arsenalu nie trwało długo. Niespełna 10 minut później Liverpool zdołał odpowiedzieć. Przyjezdni zwieńczyli lepszy fragment gry golem z rzutu rożnego. Dośrodkowanie Luisa Diaza świetnie wykorzystał Virgil van Dijk, trafiając do siatki głową.
Gdy było 1-1, do końca pierwszej połowy lepiej grali podopieczni Artety. Szczególnie dobrze spisywało się prawe skrzydło. Saka był aktywny, a Partey bardzo dobrze radził sobie w pojedynkach z Diazem. Przyniosło to korzyść tuż przed przerwą. Gospodarze wyszli na prowadzenie po raz drugi po wywalczeniu rzutu wolnego właśnie na tej stronie boiska. Wrzutkę Declana Rice'a na gola zamienił Mikel Merino.
Po przerwie Arsenal zaczął mieć kłopoty. Murawę z powodu kontuzji musiał opuścić Gabriel, a w jego miejsce wszedł ciepło przywitany przez kibiców Jakub Kiwior. Liverpool powoli się rozpędzał i zamykał gospodarzy na ich własnej połowie. Kanonierzy nie potrafili wyprowadzić kontry, a kiedy wydawało się, że mimo wszystko mają spotkanie pod kontrolą, uraz zgłosił Timber.
Na lewą obronę wpuszczony został Myles Lewis-Skelly. Niedługo później Arsenal miał swoją szansę, ale piłkę stracił Martinelli. Szybka kontra pozwoliła Mohammedowi Salahowi zdobyć bramkę i ustalić wynik meczu w 81. minucie.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@pawel_1986 napisał: "Wypadło Ci 2 podstawowych graczy ze składu na pierwszą połowę. Ja pisze o faktach i liczbach"
Właśnie nie piszesz o faktach, dla ciebie budowanie zespołu polega na wrzuceniu nazwisk, niezależnie od pozycji. Jak dla ciebie nie ma różnicy czy Partey gra na PO czy ŚPD to podziękuję takim faktozom. Cud tu jest taki, że akurat swój jedyny dobry mecz na tej pozycji Partey zagrał dzisiaj.
@Czeczenia:
Brawo
Atakowanie Kiwiora po tym meczu to żart. Abstrahując od nego kilku niezłych interwencji, potrafił nawet wykreować sytuację Havertzowi. Ew. błąd przy stracie bramki nie wynikał z żadnego złego zagrania, tylko z błędu ustawienia. Natomiast to był fragment meczu, gdzie Arsenal postawił żenujący autobus. Niestety, grając w ten sposób, strata bramki to kwestia czasu. Nie sądzę by z takim nastawieniem Gabriel odmienił nasz los.
Ciekawe, że impotencja w ataku wielokrotnie przewyższała to co wyprawialiśmy w obronie. Druga połowa to jeden celny strzał w bodajże 89 minucie. Sam Havertz miał patelnię jeszcze w pierwszej połowie, a nawet nie trafił w bramkę. Ponadto nie upilnował Diaza przy rożnym co skutkowało bezpośrednio stratą gola.
@Nicsienieda: Nic się nie da Tobie napisac bo masz jak Garfield klapki na oczach. Masujcie się tam razem ale mnie zostawcie w spokoju :D
@Nicsienieda: Ale co Ty do mnie wypisujesz? Wypadło Ci 2 podstawowych graczy ze składu na pierwszą połowę. Ja pisze o faktach i liczbach a taktykę to sobie omawiajcie z Garfieldem. Nastąpiło jakieś zaćmienie mózgu? Wypadł Saliba i Ode i skończ już pierd.... o rezerwach.
Nasz bliski rywal w LM Sporting Lizbona w lidze
9 meczów, 9 wygranych.
Gole 30:2
Robi wrażenie
@sWinny napisał: "https://x.com/defiantfootyls/status/1850610037431120235?s=46&t=9iFadiZl5BtlkJIUfQzgpQ
Var stwierdził że wygarnął piłkę XD
żadne video tego nie potwierdza. Żenujące wykorzystywanie technologii przez sędziów"
To jest niepojęte jak sędziowie nie ogarniają i mówię ogólnie o wszystkich spotkaniach... Ciekawe czy doczekamy kiedyś momentu, kiedy zaczną dowozić xD
https://x.com/coach_dylanh/status/1850612529384608231
Macie ten faul konate z innej perspektywy. Tutaj to wygląda jakby trącił piłke najpierw
@Garfield_pl: na kolejnej CYBER WOJNIE
COYG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrząc na to kto kończył mecz na obronie to dobry wynik. Zabrakło lepszej ławki rezerwowej żeby wygrać. Martinelli też mógł coś więcej wyciągnąć z tych swoim akcji
Już przerabialiśmy te same komentarze o tym, że to dopiero październik, dopiero listopad, dopiero grudzień, dopiero to dopiero tamto. Takie gadki są co roku w trakcie sezonu jak i również w maju po jego zakończeniu,, że latem się wzmocnimy i teraz to będzie w końcu nasz sezon. Po czym tak się wzmacniamy, że zawsze są braki i historia zatacza koło.
Taką niekończącą się spirala, nie wiem czy niektórzy tutaj biorą coś co wcale by mnie nie zdziwiło kibicując temu klubowi i stąd te różowe okulary
@drewniane_krzeslo:
Tu jest sprawa tego typu że trzeba sobie postawić na lini czasu moment, w którym przestaniemy się porównywać i zestawiać z tym co reprezentowaliśmy za późnego Wengera i Emerego i będziemy chcieli walczyć w każdym kolejnym sezonie o mistrzostwo kraju. Tutaj ludzie są podzieleni bo i zespół jest w niejasnym momencie. Jedni uważają że bronienie się całym zespołem w 10 z Bou czy prowadząc 2:1 z Liverpoolem to nie jest postawa jaka wyraża zespół czujący presję bycia Królem Premier League. Z drugiej masz tych których ten flipper po miejscach 2-4 będzie w pełni zadowalał bo przecież jeszcze kilka lat temu szorowaliśmy 8ke. Pytanie czego oczekujemy, ile wydajemy na transfery, ile płacimy piłkarzom etc.
Ja bym zwyczajnie nie chciał żeby za chwilę wjechał na koniu jakiś Maresca i zrobił mistrzostwo kraju bijąc City podczas gdy my procesujemy się na ten skok od kilku lat. To by nie świadczyło jakoś bardzo dobrze o Artecie tym bardziej że ma jak żaden inny manager bez wyników czas, zaufanie i duże pieniądze od zarządu.
@pablofan napisał: "Natomiast nie zmienia to faktu, że obecnie jest miękka faja."
Ciekaw jestem jakbyś Ty ustawił drużynę przy tych nieobecnościach i zapewnił nam 3pkt? Bo oczywiście zza ekranu to proste, pokazać jaja. A jakbyśmy tak dziś utrzymali 2:1 to byłaby tu dyskusja? Czy gadka że pragmatyzm właśnie pomógł, w obliczu tyłu kontuzji, Arteta zgasił wielkie live. A gdybyśmy poszli w atak i dostali 5? Chwaliłbyś za jaja, czy narzekał że właśnie live uciekło na 7 oczek? Już pisałem chciałbym się przekonać co by wtedy ludzie pisali, ale szkoda mi tych punktów by to zobaczyć, bo mogą mieć wbrew pozorom znaczenie. Dla mnie pisanie o wypadnięciu teraz z walki o mistrzostwo jest po prostu śmieszne, powtarza się co sezon taka gadka na tym etapie, a potem te same osoby nagle zaczynają rozkminiać scenariusze ile do pucharu już tylko xD nie rozumiem i nie zrozumiem tego, bo po co w takim razie tracą czas na oglądanie, jak już wszystko jasne po kilku kolejkach xD stawiać domy na City czy tam live , bo to wyścig 2 koni, i cieszyć się wolnym czasem ,bez stresu i nerwów;)
@pawel_1986 napisał: "Odpowiedz na pytanie ilu miałeś graczy dostępnych z pierwszego składu w pierwszej połowie? a nie mi tu pozycje graczy podajesz, które Arteta tak ustawił..."
Chłopie, ustawianie zawodników pod overall masz w FIFIE.
https://x.com/defiantfootyls/status/1850610037431120235?s=46&t=9iFadiZl5BtlkJIUfQzgpQ
Var stwierdził że wygarnął piłkę XD
żadne video tego nie potwierdza. Żenujące wykorzystywanie technologii przez sędziów
Wszyscy piszący, że sezon jest długi, zapominają o jednym. Arsenal lo Dubaju zagrał perfekcyjną rundę, z jedną słabą połową przez pół roku, a i tak nie wystarczyło to do trofeum
Każda strata punktów, każda porażka w pierwszej części sezonu, oddala nas od triumfu. Mocno wtedy punktowaliśmy na zespołach z big six, a to wciąż było za mało. Żeby osiągać wielkie cele, trzeba grać grać wielkie mecze w kluczowych momentach.
Sezon na pewno nie jest stracony, ale takie przestoje jak w drugiej połowie są rozczarowujące.
@pawel_1986 napisał: "Odpowiedz na pytanie ilu miałeś graczy dostępnych z pierwszego składu w pierwszej połowie? a nie mi tu pozycje graczy podajesz, które Arteta tak ustawił... Wypadł Saliba za kartkę i Ode. To by było na tyle. Jeśli to jest dla Ciebie rezerwowy skład to ok. Rozumiem, każdy może mieć swoje fantazje."
Jednak nie za wiele chyba ogarniasz piłkę, taktykę itd., jeśli twoim zdaniem to bez znaczenia, a liczą się nazwiska
@Garfield_pl: nie moja intencja jest cię przekonywać, że ktoś inny zrobiłby lepszą robotę. Raz, że szanuje MA a dwa go po prostu lubię. Tak jak wenegera. Natomiast nie zmienia to faktu, że obecnie jest miękka faja.
Brak sukcesu wzeszłym sezonie sprawił, że stał się jeszcze bardziej pragmatyczny i jakby bez wiary w ludzi którzy są dookoła niego. Już taki problem przerabialiśmy.
Faktem jest, że trzeba przyznać iż w tym sezonie nic nie ugramy w lidze. Przeciwności losu jakie napotykamy są i będą tylko kolejnym gwoździem do trumny.
No chyba, że przestaniemy oddawać inicjatywę w drugich połowach, ale od końcówki zeszłego sezonu się to nie zmieniło, więc ciężko o pozytywne myślenie.
Mimo wszystko patrząc na okoliczności ja bym docenił ten remis. Przed meczem myślę że wielu miało większe obawy. Szkoda tylko znowu tych kontuzji. Obrona to była najlepiej i najliczniej obsadzona pozycja a zaraz się okaże że trzeba będzie się ratować młodzieżą. Teraz Carabao więc liczę na 90 min Nwaneriego
@Garfield_pl napisał: "wkrótce wylecą z top3 a nawet top4"
Udaj się do lekarza xD
@FlameDood napisał: "Myślę, że masz na myśli takich graczy jak Saka, Saliba, Rice czy Ode."
Myśle, ze 100mln za Salibe spokojnie moze Real rzucic bo im sie posypała obrona. Alaba moze skończyc z piłką przez obrone, Rudiger coraz słabszy, Militao chyba nie dowozi wiec to moglbybyć transfer dla nich. Tym bardziej, ze na koniec sezonu zostanie mu rok kontraktu
Rice nigdzie wyzej nie pójdzie bo nie pasuje do innej ligi a z anglii city go nie kupi bo mają Rodriego
Saka to chyba tylko City wchodzi w gre, ale wątpie. Chyba ze nie wygramy nic przez kolejne 2-3 lata
Ode podobnie jak Saka, z tym ze u niego wieksza szansa na transfer do innej ligi
Klubów nie stać na zadnego z tych piłkarzy jeśli mają kontrakt 2lata+. Problem sie pojawi jak bedą zwlekać z przedłuzaniem. Jesteśmy bogaci i dobrze zarządzani ale nie mozemy sobie pozwolić na strate 100mln za zawodnika
@grzegorz1211 napisał: "Ten mecz jak wiele innych, pokazał brak szerokości naszej ławki"
No nie wiem, patrząc na ilość nieobecnych przed meczem, nadal skład źle nie wyglądał, tyle że piłkarze na innych pozycjach,a i tak spoko sobie radzili, np. Partey top występ a na PO
@Nicsienieda: Odpowiedz na pytanie ilu miałeś graczy dostępnych z pierwszego składu w pierwszej połowie? a nie mi tu pozycje graczy podajesz, które Arteta tak ustawił... Wypadł Saliba za kartkę i Ode. To by było na tyle. Jeśli to jest dla Ciebie rezerwowy skład to ok. Rozumiem, każdy może mieć swoje fantazje.
@drewniane_krzeslo: w punkt
Ten mecz jak wiele innych, pokazał brak szerokości naszej ławki
@Er4s napisał: "skład sędziowski w razie w"
Może w sądzie chociaż nie ;) wypadł Gabriel i faktycznie Kuba dał radę, jak zszedł Timber, to podejrzewam, że po prostu naszym graczom mimo wszystko włączyło się pilnowanie wyniku bo lewa strona obrony była nowa, przeciwko Salahowi. Live było bezzębne , zgadzam się, i moim zdaniem wkrótce wylecą z top3 a nawet top4
@drewniane_krzeslo:
Było. Nie raz nie dwa
Mnie coraz bardziej bawią takie komentarze, że jest u nas po sezonie, bla bla, bla, że z Mikelem nic nie ugramy. Przypominam, że właśnie Mikel wyciagnął nas z wielkiego G. Oddaliśmy inicjatywę i skończyło się podziałem punktów nic wielkiego, jest blisko 30 kolejek do końca a tutaj jest sianie defektyzmu jakbyśmy co najmniej przegrali finał LM. Dla osób które już poleciały w kosmos ze swoimi tekstami typu "że jest po sezonie" raz jeszcze napiszę, że sezon ma 38 kolejek i gramy na 4 frontach. Martinelli to jeździec bez głowy i sprawia wrażenie jakby stanął w miejscu. Kim niby mieliśmy cisnąć do przodu? Kiwior i młody Nwaneri mieli rozgrywać ? Po za wpadką z wisienkami sezon jest w naszym wykonaniu bardzo dobry. Do City tracimy tylko 5 pkt nie jest to wiele. Sezon 2018/2019 traciliśmy do city na koniec sezonu blisko 30 pkt i jakoś udało się przetrwać kryzys. Poprzedni sezon przegraliśmy z City dwoma punktami podkreślam dwoma. Progres jest widoczny po za tym mamy obecnie szpital i musimy ten okres możliwie bezboleśnie przejść.
ktoś podniósł argument, że gramy na ekonomicznie w CL - bardzo dobrze - nie ma sensu się spalać i grać na 120% zwłaszcza, że w fazie grupowej zawsze można wiele nadrobić - prawdziwe granie zaczyna się w Playoffach,
Bardzo się cieszę z jednego punktu mimo, że jest spory niedosyt powinny być 3 pkt, ale nie wyszło, nic straconego jedziemy dalej.
A osoby które zwalniają Artetę bo zamiast iść do przodu broniliśmy wyniku no to przypominam, że w przodzie był jeździec bez głowy - Martinelli, chłop zajechany Saka - Trossard który cały czas próbował, Jesus który zapomniał jak się strzela bramki, nieopierzonego Nwaneriego. Nasz najlepszy kreator gry ma kontuzje, Rice trzymal środek pola, Partey bok obrony - swoją drogą dobrze mu szło. Po za Whitem który i tak nie grał na swojej nominalnej pozycji mieliśmy jednego Kelly'ego który miał pilnować Salaha i Kiwiora,
no to na logikę jak i kim mieliśmy iść do przodu ? Jeszcze w tak prestiżowym meczu znając potencjał naszych rywali dobrze się stało, że skończyło się 2:2.
Po za tym co by sie nie działo po za zwycięstwem Arsenalu to wina Artety. Arteta wygrywa - zajebisty trenem
Arteta remisuje/przegrywa - Arteta out.
Tak w skrócie przedstawia się retoryka niektórych na k.com
Aż strach pomyśleć do by było pisane jakbyśmy grali jak United obecnie z ETH, a Ci co są tutaj długo to dobrze wiedzą jak wygladała gra Arsenalu jak na obronie był Mustafi, Luzi i na bramce emeryt Cech. i jak przyjeżdżał Lvp do nas to był tylko pytania czy dostaniemy oklep 3:0 czy 4:0 w plecy.
O ironio przed sezonem tylu obrońców było, 2-3 do wypchnięcia a teraz ? Braki z tyłu ehh w tamtym sezonie udało się Objechać bez kontuzji, a w tym się odbija ten poprzedni sezon
Tu można rzucać kto jest Płaczek kto się wyrzygał a kto nie. Każdy kto ma trochę większe pojęcie o piłce nożnej dyscyplinie sportu wie że zagraliśmy b.dobra pierwszą połowę i nie wiedzieć czemu byle jaką drugą. Okej kupuje argument że można narobić w pory jak wypada Ci drugi podstawowy stoper ale Liverpool był dzisiaj bladziutki nawet po wejściu Kiwiora. Chyba Arteta sam się tego nie spodziewał. To mogły być spokojne 3 punkty gdybyśmy zachowali plan i chłodną głowę no ale nie wyszło. Lepszy remis niż porażka. Ten Liverpool jest bezzębny. W walce o tytuł liczy się tylko City bo powiększają przewagę i mają ze soba skład sędziowski w razie w.
Ja tylko powiem od siebie, ze jest dopiero listopad. Jak co roku w listopadzie widac dopiero o co kto bedzie walczyl w lidze, a nie kto juz ja wygral. Rzadko kiedy w listopadzie ktos juz ma taki sezon albo tyle pkt, ze reszta stawki juz nie ma o co grac.
Remis jak remis, Liverpool to nie ogorki. Lepiej gubic punkty teraz niz potem w 33 kolejce.
@Garfield_pl: Do tego już trzeba mecz włączyć
@Nicsienieda napisał: "Partey PO, Timber LO, White ŚO, Trossard ŚP, 4 zmiany, 3/4 obrony. Druga połowa + Kiwior, Skelly."
Nie ogarnął, że piłkarze grali na innych pozycjach niż zwykle;) a mimo to live nie poszalalo;)
@Dziadyga napisał: "Zresztą ci w różowych okularach to piszą od 1 kolejki,że Liverpool nic nie gra,no i dziś też ch. uj grali a mecz zremisowany po frajersku i są 4 pkt nad nami."
A ci co obrzucają gównem własne gniazdo pisali 2 mecze temu, że idziemy po mistrza, a teraz tryumfują, że Arteta to amator, chociaż jesteśmy na 3 miejscu a do końca sezonu już tylko 29 kolejek.
@Dziadyga napisał: "Po sezonie być może pierwsze tarcia będą na odejście jak nie wygramy nic,bo ile Ci gracze będą siedzieć"
Ale przecież to przede wszystkim od piłkarzy zależy czy wygrają mecz, to oni są na boisku;)
@Dziadyga napisał: "Po sezonie być może pierwsze tarcia będą na odejście jak nie wygramy nic,bo ile Ci gracze będą siedzieć.I nie odejdzie Jesus czy inny Zinczenko tylko ci ludzie których nie chcemy by tak zrobili."
Myślę, że masz na myśli takich graczy jak Saka, Saliba, Rice czy Ode. Nawet jeśli by tak było (szansa max 1%) to oprócz tego muszą się znaleźć kluby, które wyłożą po 100-150mln za tych zawodników.
@pawel_1986 napisał: "Piersza połowa rezerwowym składem? Kogo brakowało z 1 składu w pierwszej połowie za wyjątkiem Saliby i Ode? Mając 9 z podstawy piszesz o rezerwowym składzie? :D"
Partey PO, Timber LO, White ŚO, Trossard ŚP, 4 zmiany, 3/4 obrony. Druga połowa + Kiwior, Skelly.
@Dziadyga napisał: "Zresztą ci w różowych okularach to piszą od 1 kolejki,że Liverpool nic nie gra,no i dziś też ch. uj grali a mecz zremisowany po frajersku i są 4 pkt nad nami"
Bo nadal nic nie gra, to taki przypadek jak kuraki rok temu, ile mieli 11 kolejek bez porażki wtedy? Szli na mistrza jeśli dobrze pamiętam;)
@Dziadyga napisał: "Mecz przegrany(tak,bo zawsze remis traktuje jak porażkę,szczególnie w takich okolicznościach) na własne życzenie niestety.Arteta to już jest taki tchórz w tej grze,że masakra,coraz to gorzej w tym względzie.Ja rozumiem,że można mądrze bronić wynik,ale nie robić praktycznie Częstochowy grając u siebie normalnie 11 vs 11.Z takim nastawieniem nie widzę przyszłych sukcesów + jeszcze te pechowe kontuzje."
Z jednej strony chciałbym zobaczyć, gdyby spełnił wasze życzenie, i zawalczył jak wy przed klawiatura i ciekaw jestem co by to była za gadka, gdyby nie wyszło, no ale szkoda mi jednak wtedy tego 1pkt minimum, a inaczej nie da się przekonać o tej reakcji;) ja serio rozumiem rozżalenie, tylko serio trzeba brać pod uwagę ilu piłkarzy mamy nieobecnych, i to bardzo ważnych, pewnie w pełnym składzie by nie było takiego pragmatyzmu, tylko pewnie pamiętasz, że kiedyś graliśmy pięknie, i ludzie wtedy w drugą stronę domagali się punktów a nie samej pięknej gry. Sezon długi, mamy problemy kadrowe, ale nie jesteśmy w złym miejscu, to dopiero 9 kolejek. Jedyne co ważne i miejmy nadzieję że już się kończy, to te kontuzje prezesie, bo nie są bez wpływu. Jeśli w końcu będziemy grać pełnym składem i będzie lipa, to sypie głowę popiołem i przyznam Ci rację :) ps zgadzam się , że to strata 2 pkt, bo live do czasu w sumie zejścia Timbera, nie miało wiele do gadania, więc szkoda. Plus taki, że nie uciekli punktami.
A ja myślę, że z pozycji drużyny goniącej będzie nam łatwiej niż z pozycji lidera... ostatnie dwa sezony byliśmy najdłużej na 1 miejscu w lidze. A skończyło się tak, że tego mistrza nie było finalnie. Chłopaki w pewnym momencie odczuwali zbyt duża presje i się gubili. Teraz to my możemy być w pozycji goniącego i w pewnym momencie zejdzie już presją z chłopaków. A wtedy może zaliczymy zabójcza druga rundę jak City przez ostatnie 2 sezony. Także nie ma co płakać. Trzeba podniesc głowy do góry i jechać dalej. Póki co mamy już wiele trudnych meczów w tej rundzie za sobą. Teraz trzeba punktować slabiakow i robić swoje (byle nie jak z Bournemouth).
@Nicsienieda: Piersza połowa rezerwowym składem? Kogo brakowało z 1 składu w pierwszej połowie za wyjątkiem Saliby i Ode? Mając 9 z podstawy piszesz o rezerwowym składzie? :D
Zresztą ci w różowych okularach to piszą od 1 kolejki,że Liverpool nic nie gra,no i dziś też ch. uj grali a mecz zremisowany po frajersku i są 4 pkt nad nami.
Pierwsza połowa rezerwowym składem - bardzo fajnie. Druga połowa jeszcze bardziej rezerwowym składem - bardzo słabo.
@pablofan napisał: "generalnie Martinelli mniej za uszami nie ma, a gra regularnie;) to drugi mecz z rzędu, który zawalił na równi jak nie bardziej od kuby"
Tego asa to ja juz chciałem sprzedać przed sezonem
Martinelli jest do sprzedania. Zdecydowanie.
Po sezonie być może pierwsze tarcia będą na odejście jak nie wygramy nic,bo ile Ci gracze będą siedzieć.I nie odejdzie Jesus czy inny Zinczenko tylko ci ludzie których nie chcemy by tak zrobili.
Jak już nieraz pisałem,fanem zarządzania zespolem Artety nie jestem ani już jego muriniowatego stylu gry..ale nikogo lepszego nie ma,więc trzeba liczyć,że może coś zaskoczy wreszcie.
Arsenal potrafi swietnie dobijac i to nie tylko w koncowce!
Problem w tym ze dobijaja kibiców
@XandeR napisał: "Ide stad bo niewyczymie"
Bardzo dobra decyzja xD
@M4rcin: Bardziej mi chodziło o to, że ten Kuba jest głębokim rezerwowym i gra tylko dlatego, że mamy same szklanki w tej obronie. Co nam z tego Timbera, jak gość co 2 mecz łapie kontuzje czy z Tomiyasu u którego wygląda to tak samo. Zresztą Kuba też potrafił grać dobrze, brakuje ogrania myślę.
@Oldgunner3: @Nicsienieda: Jak pisałem ostatnio kto tych połamańców kupuje to pisaliście, że przecież każdy może mieć kontuzje. Calafior, Zina, Tomiyasu to byli pewniacy do szpitala patrząc na ich historię w poprzednich klubach. Także nie płaczcie już, że tylko Arsenal jest taki biedny i pokrzywdzony. Jak obrona była zdrowa to też Arteta bronił wyniku. Albo mamy jajca albo będziemy usprawiedliwiać się wiecznie jak jakieś cipki. Wyniki lepsze od samej gry. Może sytuacja się poprawi ale coś się mentalnie zblokowało w tej drużynie.