Ian Wright chce powrotu Davida Deina do Arsenalu

Ian Wright chce powrotu Davida Deina do Arsenalu 12.12.2012, 16:50, Marcin Witkowski 155 komentarzy

Legenda Arsenalu, Ian Wright, chce, by zarząd Kanonierów złożył rezygnację po upokarzającej porażce z Bradford City, klubem z npower League 2.

Klub z północnego Londynu nie wygrał żadnego trofeum od prawie ośmiu lat, a przegrany mecz z The Bantams oznaczania prawdopodobnie, że Arsenal stracił już wszelkie szanse na jakiekolwiek trofeum w bieżącej kampanii.

Wright, drugi najlepszy strzelec w historii Arsenalu, uważa, że jedynym wyjściem z obecnych problemów jest ponowne zatrudnienie byłego wiceprezesa Arsenalu - Davida Deina. 69-latek opuścił klub z Emirates Stadium w 2007 roku. Powodem miała być różnica zdań pomiędzy nim, a resztą zarządu.

Wright modli się o odejście niektórych osób z zarządu, by w ten sposób zrobić miejsce dla Deina.

„Kilku członków zarządu musi odejść, żeby wrócił David Dein! Proszę Cię BOŻE, spraw by tak się stało” - napisał na swoim koncie twitterowym były napastnik Kanonierów.

Wright skrytykował również Arsene’a Wengera, który jest powodem frustracji kibiców przez swoją niechęć do wydawania wielkich pieniędzy na wzmocnienia.

W odpowiedzi do jednego użytkownika, Wright wyraził obawę, że z winy Wengera Arsenal skończy ten sezon w połowie tabeli.

“Arsene to Arsenal. Jego strata może nas kosztować co najmniej cztery lata w środku tabeli oraz odejście z klubu większości piłkarzy” - napisał jeden z kibiców Arsenalu.

„To może być początek tego scenariusza! I to on nas do tego doprowadził!”, brzmiała odpowiedź Wrighta.

Były napastnik wyjawił również, że Arsene Wenger odrzucił ofertę Dennisa Bergkampa, który chciał pracować w Arsenalu jako trener. Aktualnie Holender jest asystentem menedżera Ajaxu Amsterdam.

„Wenger odprawił DB10! Bał się jego popularności. Tak myślę. Dennis chciał być trenerem w Arsenalu, ale Wenger się nie zgodził.”

Ian Wright autor: Marcin Witkowski źrodło: dailystar.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125114.12.2012, 20:31

Zarząd na pewno mógłby odejść.. Ale oni tego nie zrobią bo i po co, przecież to dobra kasa..

Lukiner komentarzy: 194914.12.2012, 19:09

Kurde, ja już nie mogę czytać tych waszych komentarzy typu "Wenger out"... To żenada! Wenger jest jednym z najlepszych trenerów na świecie i strata jego osoby byłaby najgorszym posunięciem Arsenalu od czasu przenosin na przeklęte The Emirates.

cavlary komentarzy: 262013.12.2012, 09:27

Może to coś namiesza :P

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078412.12.2012, 23:20

dein ma dobre stosunki z usmanowem,wyszłoby to na dobre klubowi

karolzzr komentarzy: 43612.12.2012, 22:42

polandblood - Arsene ma już swoje lata, nie będzie na odbudowę zespołu potrzeba lat, wydaje mi się że za kadencji Arsene'a do tego nie dojdzie...

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 112.12.2012, 22:37

Starta Wengera i to w takich okolicznościach jest najgorszym co może sie teraz stać. Zrozumcie, że jedynymi na poziomie Wengera jest Ferguson i Mourinho. Reszta to przepaść. Wenger = Arsenal. Tu nie potrzeba zmiany trenera tylko zmiany polityki klubu, 50% kadry nie powinna kiedykolwiek znaleźć sie w Arsenalu, wydawanie pieniędzy i oferowanie konkurencyjnych tygodniówek.

Ordzik komentarzy: 79512.12.2012, 22:33

Ciekawa wypowiedź, więcej takich przynajmniej by była nadzieja na poprawe

roko90 komentarzy: 86912.12.2012, 21:59

Nie sadze ze Wenger jest czlowiekiem ktory ciagle glaszcze zawodnikow po glowie. Prosze was gdyby nie mial jaj , charakteru i tak by postepowal nie slynal by takze z tego ze rozbrykanych pilkarzyków z trudnymi charakterami sprowadza na ludzi.

To ze w mediach wypowiada sie w taki sposob nie oznacza ze w 4 oczy mowi im to samo

pepe126p komentarzy: 66112.12.2012, 21:37

Sporo racji, chyba najwyższy czas na rewolucję... chociaż szkoda, że nie nastąpiła ona w ubiegłym sezonie po blamarzu z MU, może wtedy RvP i Song by zostali

hei007 komentarzy: 352812.12.2012, 21:35

Człowiek z jajami.

SMTX komentarzy: 204812.12.2012, 21:24

GambiT nikt nie mówi, że nagle mamy szukać szejka który kupi nam 10 gwiazd i będziemy grać jak MC. MU gra dobrą piłkę, święci triumfy i jest tam pełno gwiazd, a jakoś nikt nie odważy się pyskować SAFowi, bo ten ma jaja. A Papcio to Papcio. Traktuje swoich podopiecznych jak córeczki, którym ojczulek zawsze pobłaża. Jak widać na złe im to wychodzi.

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 21:17

Tak zdecydowanie pod wieloma względami się zgadzamy. Mi najwyraźniej już puściły nerwy po tym co się wyprawia w klubie któremu kibicuje. Musiałem wylać swoje, żale bo mam dosyć kopania niczemu winnych przedmiotów martwych, a i laptopowi się czasami oberwie. I szukam jakiegoś sensownego rozwiązania, oczywiście to nie ma najmniejszego sensu, bo i tak nikt z takim komentarzem by się nie liczył, a w dodatku nie ma gwarancji, że to co piszę by się sprawdziło i wyszłoby na lepsze (mimo to jak się nie spróbuje to nigdy się nie dowie) ale przynajmniej mogę tu dać upust swoim negatywnym emocją. Raczej nie jestem typem człowieka który hejtuje bo lubi, a to co piszę staram się podpierać argumentami przynajmniej wg mnie mającymi jakiś sens. Ale to i tak tylko gdybanie, bo tak na dobrą sprawę zwykli śmiertelnicy jak my nie wiedzą co się dokładnie dzieje wewnątrz klubu, a decyzje podejmują inni ludzie i nie wiadomo co im w głowach siedzi. Tak czy siak przyjdzie co do czego to odpalę kolejny mecz (nawet z Ramseyem w składzie, a co mi tam), a po nim następne i będę kibicował naszym, bo to o to w tym wszystkim chodzi.

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 20:53

"Dlaczego dostosowywanie się do zmieniających się czasów jest niehonorowe wg Ciebie?" - jak to dlaczego? Bo albo się ma zasady albo się jest chorągiewką, plasteliną (mówiłem ci, romantyk jestem :) ).

Ja chcę żeby Arsenal był klubem który będzie święcił triumfy grając ładną i elegancką piłkę, gdzie piłkarze będą stanowić drużynę a nie jednostki biorące udział w wyścigu szczurów pt. "moja pensja jest wyższa niż twoja". Gdzie żaden pajac nie pozwoli sobie na zachowanie takie, jak Obraniak wobec Smudy, Diaz wobec Lenczyka czy Tevez wobec Manciniego. No i przede wszystkim - ja wierzę w to, że Wenger przy takich kryteriach będzie najlepszym możliwym wyborem.

Jak już pisałem rozumiem twój punkt widzenia i co spowodowało zmianę w twoich poglądach. Ja jednak zostaję z kapitanem nawet na tonącym okręcie - nie dlatego, że to piękne, ani dlatego, że okręt mnie nie interesuje, tylko dlatego, że wierzę w kapitana, który wciąż dziury w pokładzie stara się załatać.

Myślę, że mamy podobne poglądy (oczywiście jeśli się mylę to mnie popraw), jedynie upatrujemy różnych rozwiązań.

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 20:51

I jak słusznie zauważyłeś jest to wyjściem łatwiejszym (nie wiem dlaczego nie honorowym) ale za to skuteczniejszym. Skoro inni mogą pójść na skróty to i my możemy, nie koniecznie pod wszystkimi względami bo to już by nie było to samo (nie chcę tu żadnych szejków ani Usmanowów, ale ludzi ogarniętych i myślących nowocześnie dla których klub jest ważny i nie jest jednocześnie tylko zabawką), ale po co utrudniać sobie niektóre rzeczy do granic wytrzymałości i dawać wylewać na siebie wiadra pomyj tylko dlatego, że chce się coś sobie udowodnić. Wiem, ze Wenger się nie zmieni, bo on jak napisałeś chce iść pod prąd i sukces osiągnięty inną drogą już nie smakowałby mu tak samo. Ale do cholery musi być jakiś kompromis pomiędzy tym wszystkim, jeśli tak kocha ten klub to nie może go zniszczyć tylko dlatego, że jest Wengerem. W życiu bym go nie nakłaniał do zmiany wszystkich poglądów i myślenia, ale mógłby to wszystko delikatnie zmodyfikować, szczególnie w tym momencie kiedy widać, że to 'nie trybi' tak jak powinno.

TomiBomi6 komentarzy: 15612.12.2012, 20:44

musimy kurde przetrzepać zarząd bo inaczej zaraz o utrzymanie będziemy walczyć

Lukiner komentarzy: 194912.12.2012, 20:41

No nie chce mi się wierzyć w to z Bergkampem...

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 20:40

GambiT
Dlaczego dostosowywanie się do zmieniających się czasów jest niehonorowe wg Ciebie? Mnie również bardzo podobała się idea Wengera o zbudowaniu potęgi jak najmniejszym nakładem finansowym i trzeba mu przyznać, że mu się to prawie udało, długo bo długo, ale robił swoje. Niestety cały misterny plan poszedł w pi*** wraz z odejściem zawodników których wychował, zdradzili go poniekąd zresztą pokazał się teraz o tym artykuł na tej stronie. A sam Arsene nie może odnaleźć się w nowej rzeczywistości, skład który tak mozolnie budował się rozsypał, jest presja i nie ma czasu na budowanie kolejnego, a transfery których dokonał wydając jak na niego i tak spore pieniądze nie okazały się (przynajmniej jak na razie) najlepszym posunięciem. On potrzebowałby zbyt wiele czasu na kolejną reorganizację i wpojenie zawodnikom swojej filozofii. Ale w tym klubie nie ma na to niestety czasu, potrzeba kogoś z jakimś innym pomysłem i wizją. I dla niego wyszłoby to na zdrowie bo nie musiałby zmieniać swojej filozofii i poglądów i robiłby swoją pracę gdzieś indziej gdzie jest mniejsza presja i więcej czasu i jestem pewny, że udałoby mu się to zrobić, bo jest świetnym fachowcem. A tutaj trzeba ratować to co jest jeszcze do uratowania.

Arsenal4Ev3R komentarzy: 1068712.12.2012, 20:21

Dokładnie, wyje*ać tych ochlapusów z zarządu.

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 20:18

Arsene bierze wszystko na siebie bo w przeciwieństwie do Mourinho jest prawdziwym mężczyzną. Niestety tacy mają najturdniej i często kończą znacznie gorzej od "tej drugiej kategorii" ;)

Czasy się zmieniły faktycznie i to w fatalną stronę - dziś od mangera jest już ważniejszy praktycznie każdy a już z pewnością piłkarze. Ludziom się w duszach poprzewracało, niestety. To się tyczy również płac i wszystkiego innego.

Ja myślę, że to jest kwestia wyjścia od jednego zasadniczego podziału na tych, którzy twierdzą, że czasy się zmieniają i trzeba się dostosowywać, co jest wyjściem łatwiejszym, mniej honorowym ale skuteczniejszym, a na tych, którzy chcą pod prąd trzymać się tego w co wierzą, co jest piękne i rycerskie - ale nieopłacalne.

Ja jednak siedzę w tym drugim obozie od dziecka w kwestii wielu rzeczy, nie tylko Arsenalu, więc i tu tak zostanie :)

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 512.12.2012, 20:12

piwosz90 masz racje w wielu rzeczach, nie wolno zwalić całej winy na zarząd ale większość można:D, co do odejść to tu kluczowa była postawa wengera, dziwie sie że clichego tak łatwo oddał, ale jak widać uważał że sobie poradzi bez nich, nie wyszło do końca:/, bo zamiast odmłodzić skład to naściągnał tego dziadostwa i do tej pory nie wiem co robi w klubie szaman,ss, srantos, park, dobra ale dałajmy działać wengerowi, bez niego nie będzie to ten sam arsenal ale ten sezon jest kluczowy i sam powinien odejść, mam tylko nadzieje że w jego miejsce będzie guardiola ściągnięty, bo mimo że barcelona to ogarnięty jest trener i nie bardzo medialny, dodatkowo arsenal i barca podobną piłke graja więc ma ułatwione zadanie i lepszego zastępcy nie widze

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 512.12.2012, 20:06

według mnie trzeba przestać zwalać wszystko na wengera , tylko wreszcie niech większość zauważy kto tak naprawde klubem rządzi, zmieniły sie czasy i manger ma niewiele do powiedzenia, ostatnie wypowiedzi niektórych osób z arsenalu , jak np. ta dyrektora sportowego że arsenal nie potrzebuje trofeów by być wielkim klubem, pokazują że głęboko mają nas kibiców a potrafi brać kase w kieszeń i zwalać na wengera wszystko. racja że on też zawala sprawe ale główni winowajcy to gazidis i kroenke, to oni trzymają cały klub w garści, nei dajmy sie sprowokować i wymuszać odejście wengera, oni tylko tego chcą a arsene ich broni, pojawił sie temat mourinho, nie chce go ale on w realu powiedział co myśli o zarządzie a oni przecież kase na transfery dają niesamowitą, a arsene? wszystko bierze na siebie a przecież to nie on budżetami zarządzą. tyle plotek jest ostatnio transferowych a pewnie i tak nikt nie dołączy, według mnie za sarne trzeba kase wziąść póki sie da bo on ostatnimi wypowiedziami i swoja grą jest dla mnie zerem poprostu, jenkinson jest dużo lepszy jak narazie, co do transferów to i huntelaar , fellaini, diame, zaha, nani gdzieś sie falcao i cavani pojawiał, wszystko fajnie gdyby choć jeden z tych lepszych marek sie sprawdził, bo jeżeli za huntelaara mają przyjąć te 7-8mln funtów to ja nigdy nie wybacze klubowi jak go nie ściągna, trzeba walcotta utrzymać i kogoś takiego jak fellaini do środka, bo arteta to genialny zawodnik ale nie ma warunków dobrych do gry na DP

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 20:01

Jeszcze niedawno bym Ci przytaknął też byłem zapatrzony w Wengera i broniłbym go jak bym tylko potrafił. Ale po tym co się dzieje w Arsenalu już od dłuższego czasu nie mogę. Nie wierzę, że gość który w Arsenalu spędził kilkanaście lat nie ma tam nic do powiedzenia. Zwalanie całej winy na zarząd nie jest przynajmniej wg mnie rozsądne. Chcąc nie chcą Wenger przyczynił się do odejść zawodników, a następstwo tego obserwowaliśmy w ostatnim czasie. W mniejszym czy większym stopniu jest odpowiedzialny za sytuacje w tym klubie. Miał piękną idee ale niestety mu nie wyszło, ponowna budowa zajęła by mu bardzo długo i nie jest powiedziane, że udałoby mu się tego dokonać, może w innym klubie tak, ale nie tutaj. Nie oszukujmy się z zarządu nikt nie odejdzie, zbyt łatwe pieniądze i sami są sobie szefami. Bardziej prawdopodobny scenariusz to wymiana trenera na kogoś z nieco innym podejściem do piłki i nowymi pomysłami i wymiana szrotu na bardziej wartościowych zawodników (żeby nie było nie mówię tu u wydawaniu pierdyliardów petrodolarów, bo znam realia i mimo, ze jestem wielkim fanem FMa mam jeszcze kontakt z rzeczywistością). I tu jedynie upatruję szansy na uratowanie tego klubu. Szanuje Wengera, tym bardziej, że jestem jednym z tych kibiców młodszej daty i zakochałem się w tym klubie dzięki niemu, ale wszystko idzie do przodu, a my stoimy w miejscu, nie tylko przez Bossa ale on ma w to również spory wkład. Dałbym mu czas do okienka transferowego i początku rundy rewanżowej na poskładanie tego i udowodnienie tego, że on jest w stanie z Arsenalem jeszcze cokolwiek zwojować.

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 312.12.2012, 20:01

Ja też chciałbym powrotu Deina i też uważam, że z DB jeżeli to prawda to przegięcie, choć nie chce mi się w to wierzyć...
Wąsaty yankes musi odejść!!! Gazdis też OUT!!!

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 19:58

Tak byly to tylko puste slowa bo nie wyobrazam sobie kibicowac inemu klubowi niz Arsenal !

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 19:56

:) Luz amerykański, po prostu reaguję bardzo alergicznie na takie słowa, bo kocham ten klub już od ponad 12 lat, a czynów twoich siłą rzeczy znać nie mogę :) ale po tym co teraz napisałeś mam nadzieje, że to tylko słowa były ;)

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 19:53

@GambiT

Nie jedz na mnie ; ) słowa to nie czynny , glosno mysle i wyrazam swe problemy.

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 19:50

Ach jeszcze co do Twojej poprzedniej wiadomości - szanuję Twój punkt widzenia, częściowo się nawet z nim zgadzam, ale ja również (?) zatrzymałem się na latach 90 uznając tamtą piłkę za prawdziwą, godną podziwu a za najlepszego piłkarza wszechczasów Bergkampa :)

Natomiast piszę to bo jednego zdanie nie mogę przemilczeć z twojej wypowiedzi - "Odchodził Henry, Fabregas, van Persie i inni, a Arsenal wciąż istnieje tym bardziej bedzie istniał bez Arsena". Fabregas i van Persie mogą Wengerowi pod względem zasług dla tego klubu wiadomo co zrobić :) Z Henrym a nawet z Bergkampem moim zdaniem sformułowanie "tym bardziej" też mimo wszystko jest nie na miejscu ;)

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 19:44

Piwosz90 no cóż, mam strasznie romantyczną duszę więc ciężko mi się nie zgodzić z Twoim ostatnim zdaniem a co za tym idzie ciężko oczekiwać, żebym nie stał u boku Wengera w próbach zmiany świata :) aczkolwiek warto wziąć to co napisałeś pod uwagę, choć tak jak pisałem wiele razy - ja w Arsene wierzę i to się nie zmieni prędko, choć news o Bergkampie bardzo mnie zaniepokoił - dlatego w ogóle się tu wypowiedziałem.

No i nie zgadzam się z tym, że zadowoli mnie środek tabeli kiedykolwiek dla tak wielkiego klubu jak Arsenal :) ale rozumiem, że nie miałeś na myśli konkretnie mojej osoby tylko chciałeś pokazać swój punkt widzenia na to wszystko - kumam.

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 19:36

GambiT
Rozumiem o co Ci chodzi, ale to nie musi być akurat Mourinho. Na świecie jest wielu trenerów, jest też wielu młodych i zdolnych. Nie można być aż tak konserwatywnym i z góry zakładać najgorsze. Myślałem nad takim AW v1.1 który zachowa to co dobre u Wengera plus doda coś od siebie, będzie prawdziwym przywódcą, kimś kto poprowadzi ten klub do sukcesów. Wenger to zrobił w przepięknym stylu ale to było dawno temu, później jeszcze się liczyliśmy w piłce nożnej, ale ostatnie dwa trzy lata to już jest zjazd i jeśli tak będzie nadal, nawet nie zauważysz kiedy będzie zadowalał Cie jedynie środek tabeli. Kibice Arsenalu są najlepsi na świecie i zapominają to co złe i żyją przeszłością podobnie jak Wenger próbujący zmienić świat.

Rider komentarzy: 242212.12.2012, 19:28

pewnie znowu gazidis sobie premie o 40% podwyższy bo kryzys jest na świecie.

GambiT komentarzy: 27412.12.2012, 19:25

Co miałem na myśli mówiąc o zmianie charakteru zespołu przy ewentualnym koszmarze tj. przyjściu mourinho?
youtu.be/d6gkgg9GCek
Choćby coś takiego miałem na myśli. Arsenal to klasa i kultura, gra fair play, brak symulowania (jedna jaskółka wiosny nie czyni), brak kombinowania, płakania i zwijania się z bólu przy każdym kontakcie, nie wydawanie 50mln funtów na jednego zawodnika, nie rzucanie mu tygodniówek 200 000 funtów, nie sranie żarem na konferencjach, nie naburmuszanie się, szacunek dla rywali, brak ostrych chamskich fauli wynikających z frustracji etc. etc. i ciągła walka z tymi zjawiskami. Jak tego nie rozumiecie to naprawdę nie wiem skąd zamiłowanie do Arsenalu? Ciuszki mają fajne? Czy logo?

Naprawdę chcielibyście mieć tutaj drugie City, PSG czy choćby Real Madryt? Serio? A może managera który rzuca butami w zawodników, ciśnie na co drugą osobę w PL a jego uczciwość jest wysoce wątpliwa?

No, ale tak, będą puchary, będą gwiazdki, tevezy, ronaldy, to i FreeWay będzie logo zespołu z dumą nosił na ulicy.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 112.12.2012, 19:25


madderns29, śmieszny jesteś. boki zrywać.

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 212.12.2012, 19:22

Żart sezonu? Arsenal w TOP 4
Żart 7 lat? In Arsene we trust

DanViL komentarzy: 6212.12.2012, 19:20

piwosz90
przyznaje rację temu człowiekowi. Wenger odwalił kawał dobrej roboty...ale zatrzymał się w latach świetności. Pamiętacie od kiedy to się zaczeło? Hanry - Barcelona, zaraz po nim Hleb (Barcelona), Flamini (Milan), potem już drużyny z Premier league, Kolo Toure (Man.City), Clichy (to samo), następny sezon....panika Wengera kupujemy - Arteta, Mertesacher, park hi hujumuju (nie pamietam jak ona ma), Santos (to jest obronca, który nie umie bronić) jak dalej popatrze na tych piłkarzy to masakra. Teraz się słyszy...Arsenal 100 mln Euro na transfery czy cos tam..... założe się ze połowe z tej kasy (jeśli to prawda) nie wydamy! Nie chce mi sie już pisac...narka!!!! :P

Knolek komentarzy: 266412.12.2012, 19:10

Chyba każdy tego chce, ale żeby Dein wrócił, trzeba wykopać Kroenke i Gazownika

piwosz90 komentarzy: 27512.12.2012, 19:07

W sumie przekonywanie zwolenników Wengera nie ma sensu podobnie jak i tych którzy twierdzą, że jego czas dobiega końca w tym klubie. Każdy ma swoje zdanie na ten temat i ma do tego prawo. Jedno jest pewne każdy widzi, że w klubie źle się dzieje i potrzeba zmian i to poważnych. A pociesznie się tym co było kiedyś jest bez sensu. Równie dobrze patrząc na reprezentację Polski można się cieszyć, że kiedyś gdzieś tam się w świecie liczyliśmy. Trzeba iść do przodu, Boss zatrzymał się w latach '90 i za cholerę nie zmieni swojego sposobu myślenia, a piłka nożna ciągle się rozwija, potrzeba tu kogoś kto za tymi zmianami nadąży, bo jak wypadniemy z gry to później będzie ciężko do niej powrócić. Wenger mógłby zostać, ale musi sam się zmienić, tylko, że on tego nie zrobi, nawet mając miliony do wydania tego nie zrobi. Nie wiem czy powinien również zmienić swoja taktykę czy ona jest dobra a po prostu piłkarze są za słabi (drużyny z którymi w ostatnim czasie się mierzyliśmy wg mnie miały zdecydowanie słabsze składy mimo to wyglądaliśmy na ich tle beznadziejnie). Jeśli Arsenal straci styl i błysk to Wenger straci jedyną rzecz która przemawia za nim. Poczekajmy jeszcze trochę czasu. Odchodził Henry, Fabregas, van Persie i inni, a Arsenal wciąż istnieje tym bardziej bedzie istniał bez Arsena, jeden człowiek nie może być ważniejszy niż cały klub, a coraz bardziej utwierdzam się w tym, że nasz trener sobie nie radzi i to w dużej mierze jest jego zasługa.

MARCIN80 komentarzy: 11712.12.2012, 19:02

O zapelnienie stadionu bym sie nie obawial. To Anglia nie Polska. Jest dluga kolejka po karnety a bardzo trudno je dostac. nawet jezeli bedziemy okupowac srodek tabeli The Emirates bedzie pelne.

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 19:01

@Rider tu juz nawet nie chodzi o sukcesy...

clash123 komentarzy: 186912.12.2012, 19:00

czuje sie oszukany, zastanawiam sie czy kibice z calego swiata nie powinni wyslac jakies wspolnej petycji, listu do zarzadu ze tak dalej to wygladac nie moze

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 19:00

Trzymam tak mocno AW bo niechce zastapic go byle gownem..

Rider komentarzy: 242212.12.2012, 19:00

bo zarząd jak co roku musi sprzedać 2 zawodników i tym razem jest Sagna i Walcott. Tak jak pisałem wcześniej Kroenke ma głęboko nasze sukcesy grubas zasrany

Theo10 komentarzy: 824512.12.2012, 18:59

@FreeWay

Szacunek do Wengera jak najbardziej. Każdy kto nazywa siebie kibicem Arsenalu powinien go mieć. Natomiast jego czas już minął i najwyższa pora na zmianę trenera, bo z Wengerem wszystko co mogliśmy osiągnąć już osiągnęliśmy i teraz tylko powoli się będziemy staczać.

@Arce

To coś tego typu jak wspominanie Grunwaldu przed każdym meczem z Niemcami. Dla mnie śmieszne.

Arce komentarzy: 110412.12.2012, 18:58

ehh.. no cóż . to nam pozostaje :
youtube.com/watch?v=eZQyVUTcpM4

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 18:58

Nie pozostaje nic jak tylko sie modlic. A co do naszych gwiazd dlaczego zarzad nie chce dac (sagni) 4 letniego kontraktu i zostawic go w klubie ? Wola przez taka glupote pozbyc sie takiego zawodnika ale takiego SS trzymac do bolu to jest nie pojete ; /// ; (

DB10 komentarzy: 149612.12.2012, 18:56

@guowa

Dzieki :*

Arce komentarzy: 110412.12.2012, 18:55

FreeWay

Prawda jest taka, że możemy bronić swojego klubu tak jak nasi Piłkarze swojej twierdzy.. w tym sezonie wychodzi im to słabo... Choć mamy 2 co do pojemności w anglii stadion to za pare lat nie bedzie komu go wypełniać ... to smuci najbardziej ! :/

MARCIN80 komentarzy: 11712.12.2012, 18:55

Szkoda Wengera ale wszystko co dobre kiedys sie konczy. Zrobil swietna robote dla nas i bedzie legenda tego klubu ale ale jego czas dobiegl konca. Co roku tracimy gwiazde w druzynie na rzecz odwiecznych rywali. Plan AW dotyczacy wychowankow tez okazal sie porazka. Co sezon budujemy zespol, tylko ze najlepszych zawodnikow staramy sie zastapic grajkami. Zawsze w pucharach gralismy mlodymi chlopakami a tu nagle pierwszy sklad i wtopa. bez pomyslu, ambicji ,woli walki i bez widocznego lidera. To wszystko pokazuje ze AW chyba sie troche pogubil i nie za bardzo wie co z tym zrobic. przykro na to patrzec. Prawda jest ze na innych, lepszych zawodnikow nie ma co liczyc wiec moze nowy trener wyciagnal by cos wiecej z tego co mamy...

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 18:53

Tak wlasnie jezeli ktos obraza mozemy bronic sie tylko w ten sposob ale ile lat tamu to bylo??? tak nie mozna.

FreeWay komentarzy: 34912.12.2012, 18:52

Macie racje chodz w tej chwili czuje gniew i zlos do tego klubu,firmy,zarzadu,pilkarzy , co do Wengera to slowa szacunku i niech wie , ze zawsze bd stal za nim nie wyobrazam sobie tego klubu bez niego.

Arce komentarzy: 110412.12.2012, 18:49

FreeWay

Każdy kto chodz troche interesuje sie footballem rzeczywiscie nasmiewa sie z Arsenalu ... ale maja tylko troche pojecia o tym co sie dzieje.. nie wiedza ze Arsenal byl kiedys druzyna The Invicible !! ... zawsze mozna to przytoczyc kiedy ktos obraza Arsenal ! ...

Tak ogólnie to myśle że powinniśmy zmienić baaardzo wiele:

Arsene Wenger - Out
Zarząd - Out (niemożliwe :/ )
Kadra - oczyścić i poprawić !!
scouting/asystenci - poprawki

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com