Ian Wright: To czas, by powiedzieć nam prawdę, Arsene

Ian Wright: To czas, by powiedzieć nam prawdę, Arsene 20.04.2010, 18:44, Mateusz Marchewka 125 komentarzy

Legenda Arsenalu, Ian Wright opisał w swojej kolumnie na łamach The Sun obecną sytuację panującą w naszym Klubie. Oto jak drugi najlepszy strzelec w historii The Gunners, postrzega to, co od paru lat dzieje się w klubie z Emirates Stadium:

Nie ma sensu iść drogą Thierry’ego Henry i mówić, że wszystko, co związane z Arsenalem jest gładkie i piękne. Ponieważ tak nie jest.

Takie komentarze lekko uspakajają fanów, ale jednocześnie niepotrzebnie zasłaniają fakty. Mamy parę dużych problemów z tym Klubem. Podczas gdy porażki z Barceloną i Tottenhamem były sporym rozczarowaniem, o tyle zupełne zaprzestanie gry w ostatnich 10 minutach meczu z Wigan, dowodzi tylko, że zespół Wengera potrzebuje wielkich zmian.

I to jest właśnie moment, w którym Arsene, powinien być szczerym z fanami. Wszyscy moi znajomi, fani Arsenalu pytają mnie, co się dzieje z tym Klubem. I zasługują na to by usłyszeć prawdę. Obecny kontrakt Wengera dobiega końca wraz z zakończeniem następnego sezonu i kiedy Arsene mówi, że nie zdecydował jeszcze czy zostanie w Klubie – ja mu wierzę. Po prostu myślę, że on wciąż zastanawia się czy chce spędzić w Arsenalu następne kilka lat, czy może ma już dość.

Po kolejnym sezonie bez jakiegokolwiek trofeum – już piątym z rzędu - kibice Arsenalu rozbijają się na dwa przeciwne obozy. Jedni chcą odejścia nieskutecznego Wengera, inni nie wyobrażają sobie Klubu bez niego. Podejrzewam, że w tym momencie sytuacja ta wygląda na 50 – 50.

Ja też martwię się tą sytuacją, ale to Arsene jest właśnie tą osobą, która wciąż może przyciągnąć do Arsenalu światowej klasy piłkarzy. Naprawdę nie jestem w stanie wymyślić teraz nikogo innego, kto lepiej nadawałby się na menedżera Kanonierów. Mocno ściskam kciuki za to, że zostanie.

W tym momencie Francuz powinien być z fanami zupełnie szczery. Na każdy temat, także finansów Klubu. Chcę usłyszeć, tylko szczerze, że jest on niesamowicie uparty. Tak uparty, że mając miliony do wydania na klasowych graczy, on woli kontynuować to, co robi do tej pory. Udowodnić, że można stworzyć coś wspaniałego z dziećmi w składzie.

A jeśli nie jest to prawdą to Arsene musi w końcu przyznać, że po prostu nie miał do dyspozycji wystarczającej ilości gotówki. I że to to było powodem tak niewielkich w ostatnich latach wzmocnień. Chcę by przyznał, że budowa Emirates Stadium miała wpływ na dzisiejszą sytuację Klubu, że obecnie nie jest on w stanie rywalizować z największymi na rynku transferowym i że tak będzie przez najbliższe kilka lat.

Od zarządu Arsenalu zawsze słyszeliśmy, że pieniądze są i w każdej chwili mogą zostać wydane. Ale komentarze Wengera mogą zostać zinterpretowane na wiele sposobów. I uważam, że tysiące fanów The Gunners, którzy rok w rok lojalnie wydają po 1,000 funtów na bilety sezonowe, zasługuje na odpowiedź jak jest naprawdę.

Nikt nigdy nie wypowiedział się oficjalnie na temat polityki transferowej Klubu i dla mnie jest to, co najmniej dziwne. Fani chcą wiedzieć czy jest szansa, że Arsenal pozyska czterech świetnych piłkarzy, których na tę chwilę niezbędnie potrzebują.

Ten mijający już sezon jest bardzo frustrujący. Przecież takich wyników Manchesteru czy Chelsea nikt się nie spodziewał i jeśli Arsenal tylko by się wzmocnił, mógł całą stawkę przegonić i zdobyć tytuł. Ale wystarczy zaledwie spojrzenie na wynik meczu z Wigan by przypomnieć sobie o wszystkich słabościach obecnego zespołu Kanonierów.

Naprawdę nie wiem, co się dzieje z bramkarzami. Manuel Almunia jest numerem 2, Łukasz Fabiański numerem 3! Na środku obrony grają Sol Campbell i Mikael Silvestre. Sol był wspaniałym graczem, ale kiedy zagrał dobre spotkanie z Spurs, wiadomo było, że następny mecz w najbliższym czasie to dla niego za wiele.

Po meczu z Wigan słyszałem wypowiedzi Lee Dixona, który podkreślał błędy obrońców. Jak to możliwe, że Silvestre nie podchodził do zawodników gospodarzy i zostawiał im tyle miejsca? Którykolwiek z dawnej obrony The Gunners - Adams, Keown, Bould, Dixon czy Winterburn nigdy nie pozwoliliby sobie na taką grę. Tak więc oprócz nowego bramkarza, niezbędny jest też stoper mogący grać obok Thomasa Vermaelena, pomocnik, który wspomógłby Cesca i napastnik do pary dla Robina van Persiego.

Nie wydaje mi się, że Wenger jakoś szczególnie przepada za Eduardo, który zagrał w niewielkiej ilości spotkań. Ale trzeba mu przyznać, że nie bardzo ma szczęście do zdrowia i często jest kontuzjowany. On wygląda na takiego zawodnika, który potrzebuje przenosin do innego zespołu, by tam się odbudować i zacząć strzelać seryjnie gole. Więc Wenger musi albo zacząć dawać mu więcej szans, albo po prostu sprowadzić kogoś nowego.

Arsene mawia też, że Arsenal jest jedynym klubem w Anglii, do którego piłkarze są sprowadzani by poprawić swoje umiejętności. I to dobrze, mając na uwadze np. starzejących się zawodników Chelsea.

Ale trzeba pamiętać, że oni mają pieniądze by szybko kupić nowych, lepszych piłkarzy. Jestem pewny, że w lecie sięgną głębiej do kieszeni i wtedy ten argument Wengera nie będzie już miał znaczenia.

A już ostatnią rzeczą, jakiej Wenger potrzebuje jest były zawodnik Arsenalu, przyjeżdżający nagle na Emirates i strzelający pare bramek. Czyli Emmanuel Adebayor. A właśnie to może mieć miejsce już w ten weekend, gdyż do północnego Londynu zawita zespół Manchesteru City z Togijczykiem w składzie. Z pewnością zostanie on „gorąco” przywitany przez kibiców, a muszę przyznać, że i ja za nim specjalnie nie przepadałem. Z tego, co słyszałem był dość uciążliwy.

Ale fakty są takie, że wraca w sobotę na Emirates i jest jednym z tych zawodników, których należy się obawiać. Do spółki z Carlosem Tevezem mogą zrobić prawdziwy show.

Co prawda tytuł Kanonierzy mają już z głowy, ale punkty zdobywać trzeba. Po piętach depcze Tottenham. A sama myśl o nich na trzecim miejscu, jest po prostu, co tu dużo mówić, nie do zniesienia.

Ale najważniejszą na teraz rzeczą są fakty. I czas by kibice Arsenalu je poznali, nawet te najgorsze.

Ian WrightThe Sun autor: Mateusz Marchewka źrodło: TheSun.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
vP7 komentarzy: 232021.04.2010, 17:16

zgadzam sie z Arsenal_1886 z tym że po Joe Hart dałbym Neuera

Arsenal_1886 komentarzy: 1952121.04.2010, 17:10

Arsenal23 > Adler może ostatnio słabo gra ,ale zauważ ,że jego cały Bayer gra w tej rundzie bardzo słabo . To już nie ta sama drużyna co na początku sezonu , gdzie Rene grał wyśmienicie .
Adler zdecydowanie ma większy potencjał niż Neuer ,który też dosyć często robi jakieś babole lub inne głupie błędy .

Arsenal23 komentarzy: 21312 newsów: 221.04.2010, 17:04

Tak Neuer gorszy od Adlera :P. Powinien zajmowac 2-3 miejsce. Adler babole wpuszcza ostatnio Akinfejew w LM tez duzo bledow popelnil.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952121.04.2010, 16:59

Najbardziej nam ,by się przydał Hugo Lloris ,ale jego cena zapewne odstrasza wiele klubów .
Ja widzę taką moją kolejność tych młodych golkipperów -
1.Hugo Lloris ( 20-25 mln funtów )
2.Joe Hart ( 10-12 mln funtów )
3.Igor Akinfeew ( 15-20 mln funtów )
4.Rene Adler ( 15-20 mln funtów )
5.Manuel Neuer ( 10-12 mln funtów )

kanonier91 komentarzy: 457021.04.2010, 16:57

madrze gada... coraz wiecej ludzi zwraca uwage na bramkarza i wydaje mi sie ze Wenger kupi kogos. Osobiscie chcialbym zobaczyc Akinfiejewa =) obrona tez trzeba wzomcnic a napadziora raczej mamy juz pewnego wiec atak powinien byc ;) sprzedac zdecydowac sylwka i dudu bym sie pozbyl tez bo po kontuzji to juz nie ten sam zawodnik

Klama komentarzy: 3971 newsów: 221.04.2010, 16:46

Wszyscy chyba z klubu chca : dobrego , solidnego i mlodego bramkarza , ja rowniez . W te miejsce proponowalbym Igor Akinfiejewa chlopak ma to cos , poprostu ! Obrona : Po pierwsze to sprzedac Campbella i Silvestra i postawic na zawodnikow takich jak Subotic czy Kjaer z Palermo . Pomoc : Van Der Vaart i Gourcuf , sadze ze odejdzie Cesc .. :( . Atak Chamakh ! ;]
Ian - Szczery Do Bolu !:)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 821.04.2010, 16:41

Trochę źle to ująłem:D Chodziło o dwóch zawodników światowej klasy (Robery,Govou) i dwóch bardziej średnich zawodników którzy graja w lidze francuskiej. Govou gra w Lyonie ale to jest wg. mediów światowa czołówka.

Theo_Fan komentarzy: 180721.04.2010, 16:39

Zgadzam się z tym co powiedział :)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 821.04.2010, 16:36

Ktoś tutaj kiedyś wspomniał o tej aferze z reprezentacją Franji w roli głównej.Podobno 4 zawodników korzystało z usług prostytutki.Okazało się,że dwaj zawodnicy którzy dopuścili się tego czynu do Frank Ribery i Sidney Govou.Dwóch ostatnich podobno gra w Lique 1.

Edu914 komentarzy: 122721.04.2010, 16:32

Widziałbym to tak:

Napewno trzeba bramkarza:
Tutaj chciałbym Neuera lub Hugo Lorisa(raczej nie odejdzie w tym sezonie z Lyonu)

OBRONA: Mexes lub Subotić.

POMOC: SNEIDER ! On z Fabregasem i Songiem stworzyli by najlepsza pomoc na świecie !
Wiadomo, że Sneider nie odejdzie z Interu więc
widziłbym również Gourcuff lub Van Der Varta.

Do RVP dołączy chamak więc w ataku nie powinniśmy miec problemów !

gooner80 komentarzy: 129321.04.2010, 16:20

W końcu ktoś zwrócił uwagę na dziwną sytuacje Arsenalu, niby jesteśmy potentatem a musimy oglądać każdy funt z dwóch stron, niby mamy pieniądze ale ich nie wydajemy, niby się liczymy w walce o trofea a i tak przegrywamy większość prestiżowych pojedynków i meczów o wszystko... to jest coś co od dłuższego czasu spędza mi sen z powiek, stajemy się "tym utalentowanym zespołem" a nie "Arsenalem - potęgą w piłkarskim świecie".... drużyny nas nie szanują i się nas nie boją, wiedzą że fizyczną grą łatwo nas złamać. Wenger co sezon coraz bardziej przyzwyczaja nas i siebie do haniebnych i frustrujących porażek, nazywając je "lekcjami" i obiecując, że wyciągnie z nich wnioski, by w następnym meczu na szczycie znów grać ten sam szczeniacki futbol bez "planu B"... tylko czy Wenger nagle przyzna, że 5 lat budowania składu w jego obecnym kształcie w filigranowymi chucherkami na każdej pozycji było błędem? Wątpie... prędzej dobije do końca przyszłego sezonu i odejdzie niż nagle postanowi pokajać się i przyznać do porażki swojej filozofii.

IanWright komentarzy: 70121.04.2010, 16:20

GrizAFCfun 100% poparcia z mojej strony.

Gunner44 polecam obejrzenie meczu z Wigan, widać dokładnie jakim Bendtner jest gwiazdorem. I to nie pierwszy mecz taki!!! Z Wigan AFC grając z Bendtnerem grał tak naprawdę w DZIESIĄTKĘ!!! Nie że tak super. Poprostu w 10, bo Ten Bełtner nie zrobił nic!!! NIC!!!

fokussmok komentarzy: 22121.04.2010, 16:19

Skonczcie juz z tymi kontuzjami zawsze je mamy i zawsze gadaja to samo, nie mamy zmiennikow a caly sezon jedna 11 grac nie bedziemy

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27321.04.2010, 16:13

Nie zgadzam się co do pomocnika. Nasza pomoc powinna wyglądać następująco:
----------Song----------
-Cesc------------Nasri-.
Zmiennikiem Cesca i Nasriego powinien być Diaby.

IanWright komentarzy: 70121.04.2010, 16:00

CUŻ... ;-)
Stary, poczciwy i bezpośredni Ian ma wiele racji. Ale z drugiej strony; gdyby nie kontuzja Fabregasa, RvP, i wielu innych graczy... Moim zdaniem, mecz z Tottenhamem i Wigan tak się potoczył, gdyż nie było na boisku LIDERA drużyny. Jednego, czy dwu dojrzałych, doświadczonych ale jeszcze w formie zawodników... Takich jak niegdyś T. Adams, D.Bergkamp, P.Vieira czy właśnie I.Wright. Chodzi o morale ipodejście psychiczne młodzieży. A tak, z Wigan podeszli do 2giej połowy na zuzie bo co tam. Dzieciaki albo emeryci. Już o sprawnych inaczej nie mówie (Bendtner, Fabiański)...
Wykopać pozerów i kupić trzech max zawodników!!! Bramkarz, obrońca i napadzior. I tyle!!!

p.s. IAN jesteś i zawsze będziesz wielki!!!

witkowskil komentarzy: 99021.04.2010, 15:58

Ja by poszedł na miejscu Wengera na całość i sprowadził bym Gourcuff wydatek około 20 mln albo Van der Varte z realu
Jakiegoś twardziela obrońce no i napadziora np.Higuan nie wiadomo czy real go chce jeszcze albo innego jakiegoś typowego strzelca.

Joker_224 komentarzy: 520221.04.2010, 15:48

Oby Boss w końcu otworzył oczy!

Arsenal1994 komentarzy: 749721.04.2010, 15:26

Sytuacja w klubie to jakaś chora konspiracja.
Nikt nic nie wie, nikt nic nie chce powiedzieć...
Raz mówi się że są pieniądze a raz za piłkarza wartego z 25 mln oferujemy z 5 mln... i na co to wskazuje...? Na to, że jesteśmy tak głupi czy tak biedni...?
Mam nadzieje, że w końcu doczekamy się pare słów prawdy! Chyba od tych 5 lat posuchy chociaż to nam się należy!

samuel31 komentarzy: 10921.04.2010, 15:26

No....,niestety taka jest brutalna prawda :(

XvDodekvX komentarzy: 113621.04.2010, 15:21

w końcu ktoś powiedział szczerze...

pumeks komentarzy: 2080821.04.2010, 15:03

Co do napastnika się nie zgodzę, jest Arshawin, Bendtner i Vela, pojawi sie Chamak, który z Pampersem dadzą radę.
Główny problem to obrona.
W pomocy nie jest źle, jest Denilson, Cesc, Eduardo, Ramsey, Walcott, Eboue jako offdef, Clichy jako offdef, Nasri, Rosicky. Jak ich się zbierze to wychodzi niezla paka. Tylko te kontuzje rzezywiście pokrzyżowały plany, chociaz ja spokojnie czekam na przyszły sezon, który wg mnie będzie przełomowy.

ala_05 komentarzy: 254321.04.2010, 14:49

Nareszcie ktoś się mądrze wypowiedział na ten temat . Ian ma całkowitąrację

sosek komentarzy: 20021.04.2010, 14:40

Jaki tottenham nad nami, dajcie spokój. Nie istnieje taka możliwość. O to jestem spokojny :)

1flower1 komentarzy: 19221.04.2010, 14:17

nic dodać nic ująć

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.04.2010, 14:07

Ian dobrze mówi

bergkamp komentarzy: 111021.04.2010, 14:02

Perspektywa Tottenhamu nad nami to najgorszy koszmar! Nie wyobrażam sobie tego czarnego scenariusza.

jarek1 komentarzy: 59621.04.2010, 13:32

Ian legenda AFC mowi 100% prawdy niech Wenger powie jaka jest sytuacja bo faktycznie bilety sa drogie jak cholera kasa idzie wiec co sie znia dzieje moze kurna Kroenke i Usmanow biora do kieszeniy cos naprawde raz zainwestowac nie mowie zeby wydac 100mln ale 50 mln kupic 2lub 3 zawodnikow i uwazam ze moze byc tylko lepiej bo jest naprawde 7 moze 9 zawodniko na ktorych warto stawiac w przeciagu 4lub 5 sezonow Wenger jest Bardzo dobry trener ale cos tu za braklo oki kontuzje raz ale tez ta sprzedaz Adebayora i nie kupienie innego napastnika moze tu jest blad no i teraz jeszcze wychodzi brak obroncy naprawde Wenger musiy bardzo dobrze to prze analizowac i jednak dokonac kilka zakupow tak mysle.

Air4Life komentarzy: 48921.04.2010, 13:08

dobrze ze wreszcie ktos to powiedzial
niestety taka jest smutna prawda naszego klubu
Wenger powinien sie ogarnąc i wziąc sie do roboty a nie nawijac ta samą gadke co sezon
tesknie za ta druzyną gdzie byl Henry, Gilberto Silva, Pires... dlaczego on pozwolil im odejsc ? tacy gracze musza pozostac w klubie, manchester nie pozbyl sie scholesa, giggsa, nevila, van der sara, oni graja do teraz i Ferguson dobrze przeplata młodosc z ogromnym doswiadczeniem, niedlugo Ci wymienieni gracze manchesteru odejda ale to z nimi zdobyl ferguson wszystko i z nimi Ci mlodsi zawodnicy sie nadal uczą, u nas tego nie ma, bo sprzedalismy wzorców do nasladowania

kasiacesc komentarzy: 187821.04.2010, 13:05

Wenger genialnie szkoli młodziez, ale musi to iśc do spółki z doświadczeniem.
Nasz skład może i jest młody, ale co nam, w tym momencie daje?
Powinniśmy znaleźć równowagę i wymieszać zawodników młodych z doświadczonymi. Konieczne są nam w tym okienku przynajmniej 4 wzmocnienia i to w każdym elemencie. Co jest chyba najważniejsze, to bramkarz. Ktoś pokroju Llorisa z OL byłby odpowiedni, a nawet w porównaniu z hiszpanem wspaniały. Obrona....Thomas jest światny, ale potrzebny mu jest godny siebie partner. Gallas....nie mamy pewnośći, że nie odejdzie no i zmiennicy też są potrzebni. Nie możemy znów lecieć na Djouru, który cały sezon męczy sie z kontuzją. A więc conajmniej jedny środkowy obrońca. Boczni czyli Clichy i Sagna dają radę, ale ktoś o podobnej charakterystyce do Maicona napewno by wprowadził spokój do naszej gry. Ale już nie marzę nawet o tym. Kolejna rzecz to Song, który grając mecz w mecz co trzy dni pod koniec sezonu nie daje rady. I tak cud, że tyle wytrzymał. Zmienniik dla niego jest konieczny, bo Denilson nie gra nawet połowy teo co Kameruńczyk.
Pomocników ofensywnych to raczej mamy dużo, ale jeżeli Wenger by sie zdecydował na VdV, którego Real będzie sie chciał pozbyć to brac go jak najszybciej. Moze kosztowac cos w okolicach 9 milionów.
No i napastnik, który razem z Robinem stworzy światny atak. Już wiadomo, że Chakakh doączy do nas. Marokańczyk gra zespołowo i świetnie walczy w powietrzu. Myślę, że bedzie dobrym wzmocnieniem, ale dalej ktoś pokroju Dżeko by się przydał.

Nie odkryłam Ameryki, ale analizując nasz skład to naprawde krew zalewa. Jak Wenger nie sporowadzi 3-5 zawodników to można powiedzieć, że kolejny sezon w plecy ;/;/

luq007 komentarzy: 289921.04.2010, 11:21

I mam takie przeczucie ze ktos wkoncu to wszystko zobaczy! Niby dobrze stawiac na mlodziez sprawa wiadoma. Ale znowu nie w takim duzym stopniu.
Jestem za tym zeby Wenger po skonczeniu kariery zostal i robil wlasnie to co potrafi najlepiej na swiecie, znajdowal i szlifowal mlode talenty dla Arsenalu!
Pamietne czasy gdy wygrywalismy wszystko lat temu kilka minely. Zauwazcie ze gdy wygrywalismy wszystko Ci zawodnicy nie mieli tak jak teraz po 20-22 lata!

luq007 komentarzy: 289921.04.2010, 11:17

Najbardziej w tym klubie podoba mi sie to ze nawet gdyby Wenger za sezon dwa odszedl nawet gdyby klub kupil jakis miliarder nawet gdyby zrobil niesamowity zespol i zatrudnil najlepszego trenera swiata to nigdy nikt mi nie powie ze przyszla kasa to przyszly sukcesy i ze nie mamy historii jak zalosna chelsea lub city. A to ze nic nie wygrywamy no trudno troche ciezko z mlodym skladem grac z najllepszymi druzynami jak rowny z rownym. Wystarczy ze brakuje nam doswiadczenia i to juz moze decydowac o wynikach.

karol234 komentarzy: 45321.04.2010, 10:08

dobrze gada. dobrze że mówi to legenda arsenalu. my to wiemy wszystko, tylko nas nikt nie słucha.

Blacharz komentarzy: 52021.04.2010, 08:13

i na pewno będzie przełomowy - o ile będą transfery...

co do newsa - 100%prawdy

samir87 komentarzy: 259321.04.2010, 07:15

(News na 6). W końcu ktoś o to głośno zapytał. Wenger i tak powie że następny sezon będzie przełomowy dla Arsenalu

cescafc komentarzy: 47220.04.2010, 23:13

Hah zgadzam sie co do słowa!

maya komentarzy: 43720.04.2010, 23:13

Przeważnie kiedy czytam danego newsa zaraz potem sięgam wzrokiem do komentarzy zanim sam coś napiszę.

tym razem jest zupełnie inaczej.

wrighty to legenda. cokolwiek mówi, a czasem pieprzy niezłe głupoty, to zawszze ma to jaja i czuc od tego masę serca bijacego dla Kanonierów. Tym razem również.

Z większością się zgadzam w stu procentach.

Potrzebujemy bramkarza, obrońcy, środkowego pomocnika mogacego grać do przodu i w tyłach oraz napastnika....czyli potrzebujemy pół drużyny.

Nie wiem jak do tego doszło, ale lato bedzie naprawdę gorące:)

Barteqqqq komentarzy: 104320.04.2010, 23:07

Zgadzam się z tym co powiedział

Oldgunner3 komentarzy: 973120.04.2010, 22:49

Jak przystało na prawdziwą legendę i kibica naszego klubu świetnie dostrzega problemy i zagrożenia dla pozycji Arsenalu.Nie sposób się z Wright`ym nie zgodzić.Też uważam,że aktualnie nie ma lepszego kandydata na trenera i byłoby idealnie gdyby boss zaczął działać zdecydowanie - najgorsze są nie tylko te sprzedaże co sezon po 2 b. dobrych graczy,ani brak wielkich transferów lecz ta rokroczna mitomania kasę mamy będzie potrzeba to ją wydamy,ale np... wróci po kontuzji X czy Y więc po co nam ktoś jeszcze.Rozumiem oszczędność,ale niestety trochę kasy trzeba wydać - bo konkurencja rośnie MC czy koguty to już nie są zespoły które rokrocznie się goli za 6 pkt.Nawet spurs więcej wydają na transfery przy swoim dużo mniejszym stadionie;przy naszych corocznych grach w LM;wysokich kontraktach reklamowych etc.Nie można sprowadzać graczy ''na sztukę'' takich jak np. Silvestre;trzeba również pożegnać paru innych by zrobić miejsce innym.Mimo pewniaków-rzadziaków[Fabian,Silvestre,Vela,Denilson,Eduardo?,Almunia?]znaleźć można graczy którzy nie wiadomo czy również są godni bronić barw tak wielkiego klubu np.Sagna - ostatnio beznadziejny,wcześniej forma nierówna,ale przeważnie średnio-kiepska.Osobiscie najbardziej nie boli mnie ,że nie zdobędziemy mistrzostwa bo przecież nie zawsze można wygrywać,ale to co wspomniał Ian - mu i chelsea potraciły masę punktów,a my nie potrafimy tego wykorzystać;często gramy bez zęba - jeśli jako zespół nie wychodzi nam bronienie się to powinniśmy atakować - po takich meczach jak z Birmingham czy Wigan to ręce opadają i brak słów dlatego mam nadzieję,że tę sromotę widzi i AW i coś z tym latem będzie chciał zrobić - czas jest wielki!

Kondzior12 komentarzy: 490020.04.2010, 22:29

100% racji może Wengerowi to przemówi do rozsądku.

KanonierTH1411 komentarzy: 482820.04.2010, 21:20

Widać że kolesiowi zależy na dobrze naszego klubu ale nie oszukuje samego siebie że wszystko jest jak najbardziej ok. mam nadzieję na dobre transfery Wengera, ja bym chciał takie:

Eduardo trzeba sprzedać a jeśli Lyon dałby nam 8mln funtów to jeszcze trzeba szybko spakować Edu żeby się nie rozmyślili. Niestety ale nie ma co patrzeć na sentymenty i czas pozbyć się kilku "zbędnych piłkarzy":

Fabiański + Almunia - w ich miejsce kupić Harta (powinno się zwrócić i nawet budżet nie ucierpi), Llorisa lub Kuszczaka oraz Szczęsnego jako drugiego i Monnone na wypożyczenie lub odwrotnie

Silvestre - w jego miejsce widziałbym Boatenga z HSV

Eduardo + Vela - są po prostu za słabi, wartość Veli powinna wzrosnąć po MŚ a u nas przez cały sezon strzelił 1 gola w CarlingCup a przecież napastnika rozlicza się z bramek. Dla niego najlepsza była by Hiszpania, np Valencia. W ich miejsce chciałbym Younga i będzie jeszcze Arshavin, RVP, Chamkh, Bendtner, Walcott, Simpson i Watt + magący grać na skrzydłach Rosicky, Nasrio i Eboue.

W pomocy odejdzie Merida ale wróci JET i Wilshare wiedz będzie dobrze i ewentualnie można znaleść wartościowego konkurenta dla Songa.

oldirtybastard komentarzy: 8520.04.2010, 20:25

dobrze powiedziane Ian

miki9971 komentarzy: 6507 newsów: 220.04.2010, 20:17

Nareszcie ktoś się przełamał i powiedział co myśłi otwarcie ! Może wenger teraz zauwazy to co trzeba zauważyć i będziemy mieli reforme składu.

SWiltord komentarzy: 23620.04.2010, 20:12

Wtight ma racje. A co do wzmocnień to Chamakh jest idealnie pasującym graczem do Arsenalu. A reszta wzmocnień co do nazwisk już mi jest obojętna aby to byli sprawdzeni zawodnicy a nie zapchajdziury i uzupełnienia do składu. Tylko żeby Gallas nie zgrywał znowu świętej krowy jak z Toure że on na ławce nie usiądzie itp.

Dominika93 komentarzy: 293720.04.2010, 20:11

bardzo mi się podoba ta wypowiedź, bardzo mądra ;D w sumie jest tam wiele racji

lukasz19031989 komentarzy: 136220.04.2010, 20:10

Wright mówi to co sądzi.Szczery do bólu.Nie ma co ukrywać takie są fakty taka jest prawda!

Rafi komentarzy: 128120.04.2010, 20:08

100% racji.Wright zawarl w tej wypowiedzi wszystkie najistotniejsze fakty...Ale szczerze watpie zeby Boss posluchal tych coraz czesciej naplywajacych glosow...

ivexo123 komentarzy: 176620.04.2010, 20:07

GunnersFan9 - wierzysz w tą bajke? bo ja nie specjalnie ;x

Knolek komentarzy: 266420.04.2010, 19:53

Ian Wright włamał mi się chyba do mózgu :O

Tylko czy ktoś posłucha teraz tego co powiedział i wyciągnie jakieś wnioski, żeby te słowa nie były rzucone na wiatr..

kwiatinho komentarzy: 1312820.04.2010, 19:49

Ian Wright ma w 100% rację i wreszcie wypowiedział sie któś kto może mieć jakiś wpływ na drużyne.Bądź co bądź w środowisku piłkarskim jest on bardzo szanowany i ludzie liczą sie z jego zdaniem.Ja twierdziłem już kilka sezonów temu że potrzeba nam nowego piłkarza w każdej lini.Widac braki kiedy nie gra Almunia mimo że jest średniakiem Songa jako jedyny prawdziwy defensywny pomocnik w drużynie Jak nie mamy w obwodzie Cesca nie ma komu rozgrywać Jak nie ma Arszawina nie ma komu ciągnąć gry do przodu a jak nie ma Van Persiego to nasza skuteczność strasznie spadła.Mamy wielu obiecujących piłkarzy ale to nie jest firma produkująca talenty.Ta drużyna musi zaistnieć w Europie bo oprócz tego że od 5 lat nie przybyło nam trofeum to największy sukces to finał Champions League a taki Milan ma ich chyba 6 czy 7 i mimo że drużyna teraz jest raczej średnia to chętnie przychodzą do niej wielcy piłkarze bo ma renome której nam brakuje.Jeśli mamy mierzyć sie w następnych sezonach z najlepszymi to musim,y mieć takich piłkarzy żeby byli w stanie wygrać z United Chelsea i barceloną.Jeśli ja bym miał wpływ na transfery to zainwestował bym w Llorisa Sakho Rodwella Veloso i Davida Viile.Wiem że to szaleństwo wydawać takie pieniądze i że nie jesteśmy City ale w większości to młodzi piłkarze którzy szaleli by na bpiskach PL kilka ładnych lat.Myślę że tacy piłkarze jak Almunia Fabiański Silvestre Denilson Vela Eduardo i Bendtner powinni szukać szczęścia w innych klubach

domino523 komentarzy: 42920.04.2010, 19:45

fajna wypowiedz-- obronca na dzien dzisiejszy najwaznejszy

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com