Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal

Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 15:32, Patryk Bielski 2238 komentarzy

Kiedy po serii dobrych wyników w styczniu kibice Arsenalu mieli prawo z optymizmem patrzeć na drugą część sezonu, brutalna weryfikacja w postaci dwóch ligowych porażek z rzędu z teoretycznie słabszymi rywalami nadeszła bardzo szybko. Po wtorkowej przegranej z Wolverhamptonem podopieczni Mikela Artety ponownie ulegli w lidze, tym razem na wyjeździe z Aston Villą 0-1.

Nieszczęście dla Kanonierów zaczęło się już w drugiej minucie meczu. Wówczas to błąd popełnił Cedric Soares, który zbyt lekko podał do Bellerina. Futbolówkę przejął Traore i dograł ją w pole karne do Watkinsa, a ten zdobył gola po nodze Roba Holdinga.

Arsenal dłużej utrzymywał się przy piłce, ale niewiele z tego wynikało. Jedynie zagrożenie pod bramką Emiliano Martineza goście stwarzali po stałych fragmentach gry. To właśnie po rzucie wolnym sprzed pola karnego Arsenal był najbliższy wyrównania. Piłkę na 25. metrze ustawił Granit Xhaka i przymierzył wprost w okienko, ale odległość od bramki była zbyt duża, by zaskoczyć byłego golkipera londyńczyków, który sparował futbolówkę na rzut rożny. To był pierwszy i ostatni strzał Arsenalu w tej odsłonie meczu. Villa do przerwy mogła prowadzić wyżej, ale pojedynek oko w oko z Matem Ryanem przegrał Bertrand Traore.

Po rozpoczęciu drugich 45. minut obraz gry nie uległ zmianie. Nadal to goście wymieniali więcej podań, a piłkarze Deana Smitha umiejętnie kontrowali swoich rywali. Kilka groźnych akcji obronił Mat Ryan, który wyrósł na piłkarza meczu w szeregach londyńczyków. Kanonierzy praktycznie nie stworzyli sobie żadnej dogodnej okazji do zdobycia bramki. Między słupkami dobrze spisywał się Emiliano Martinez, który pewnie wyłapywał większość prób londyńczyków. W 74. minucie meczu boisko musiał opuścić Thomas Partey. Wszystko wskazuje na to, że Ghańczyk doznał kolejnego urazu, tym razem mięśnia dwugłowego. Do końca spotkania wynik nie uległ zmianie i drugie zwycięstwo Aston Villi z Arsenalu w sezonie ligowym stało się faktem.

Oceń piłkarzy po meczu | Zobacz skrót spotkania

Arsenal: Ryan - Bellerin, Gabriel, Holding, Cedric (65' Ødegaard) - Thomas (74' Willian), Xhaka - Pepe, Smith-Rowe, Saka - Lacazette (59' Aubameyang).

Aston Villa: Martinez - Cash, Konsa, Mings, Targett - McGinn, Nakamba - Traore (66' Trezeguet), Barkley (78' Ramsey), Grealish - Watkins.

Aston VillaRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rafson95 komentarzy: 1051513.02.2021, 00:22

@NineBiteWolf:
Zatrudnianie jako menedżerów osób, które do tej pory byli asystentami jednak nie jest aż takie niespotykane w piłce nożnej i dużo łatwiej jest mi to zrozumieć i zaakceptować.

Mourinho z asystenta w Barcelonie wskoczył od razu na stanowisko menedżera w Benfice, Zidane zanim został w menago w Realu też był tylko jednym z kilku trenerów Castilli (nie był autonomicznym, jedynym menedżerem ani trenerem).
Pierwsza ekipą Rijkarda była od razu repra Holandii, z którą swoją droga zrobił dobry wynik na Euro 2000, a wcześniej też miał jedynie doświadczenie jako asystent.

Takie rzeczy się zdarzają. WIelomilionowe transfery na podstawie samych statystyk to dla mnie kilka leveli wyższy absurd

Dziadyga komentarzy: 824613.02.2021, 00:06

@Rafson95 napisał: "Choć w sumie jak krajem mogą rządzić debile to może i klubami piłkarskimi też."

Krajami rządzą debile ,wiec "tylko" jakimś tam klubem piłkarskim czy innym bejsbolowym tym bardziej ;)

Rafson95 komentarzy: 1051513.02.2021, 00:00

No i to by świadczyło o tym, że w topowych klubach na decyzyjnych stanowiskach mogą pracować kompletni debile.

Choć w sumie jak krajem mogą rządzić debile to może i klubami piłkarskimi też.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 23:59

@Rafson95: no ale tak jest. Absurdalne, ale to prawda. Nikt tego z palca nie wyssał. Pod hasłem "arsenal statdna" jest w google sporo ciekawej lektury.

"Arsenal Technical Director Edu says he will be working “a lot more” with StatDNA, their in-house data and analytics company, as part of the club's revamp of recruitment.

Last month the Gunners announced an overhaul of their scouting network. This involved Head of Recruitment Francis Cagigao, Head of UK Recruitment Pete Clark and top scout Brian McDermott being made redundant.

In addition, Ty Gooden (who covered France and Belgium), Leonardo Scirpoli (Germany), Alex Stafford (Scotland), Julio de Marco (Spain) and Alessandro Sbrizzo (Italy) lost their jobs."

Rafson95 komentarzy: 1051512.02.2021, 23:52

@RahU:
Czytałem kiedyś obszerny artykuł o tym całym Stat DNA i faktycznie zawarte tam informacje były tożsame z tym co teraz piszesz.

Ale prawdę powiedziawszy, jest mi bardzo ciężko w to uwierzyć. Że w topowym europejskim klubie piłkarskim, który zatrudnia ekspertów światowej klasy odpowiedzialnych za skauting, który ma menedżera który uchodzi za jednego z największych łowców talentów na świecie, ktoś nagle sie pojawia i mówi, że od dziś zapominamy wszystko co wiemy na temat skautingu i kupujemy zawodników na podstawie statystyk z whoscored xd To trochę hiperbolizacja z mojej strony ale w sumie do tego to się wszystko sprowadza.

I to brzmi tak absurdalnie, że mimo tych doniesień na temat stat DNA ja po prostu mam wątpliwości, czy w to wierzyć czy nie. Bo to serio jest jak jakaś komedia

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 23:51

@losnumeros napisał: "Tu się mylisz, zespół potrzebuje dobrego psychologa i Wenger o tym pisał."
Nie, to jest chodzenie kościołem wokół krzyża. Ten zespół potrzebuje po prostu zawodników silnych mentalnie, utalentowanych, pracowitych. Po co zatrudniać mięczaków i obiboków, w dodatku z wątpliwymi umiejętnościami i próbować ich odbudowywać? Niech robią to inne kluby bez żadnych aspiracji. Psycholog? Tu egzorcysta by nawet nie pomógł. Pozdrawiam i spokojnej nocy.

Alonso komentarzy: 1282412.02.2021, 23:43

@Dziadyga Strzela seryjnie w LM wszystkim w Europie to jak niby nie mierzy się z najlepszymi, bo nie gra co tydzień z Southamton czy Brighton? Chyba już ustrzelił wszystkich z topu premier league. Kto jak kto ale Lewy nie musi nic udowadniać.

Dziadyga komentarzy: 824612.02.2021, 23:43

@losnumeros napisał: "Tu się mylisz, zespół potrzebuje dobrego psychologa i Wenger o tym pisał."

Ale nawyków i przyzwyczajen byc moze od samej malutkosci żaden psycholog nie zmieni.To juz taki typ,ze jak zrobi cos zle to zwala wine na innych pewnie również w życiu prywatnym tak robił/robi.To po prostu widac.

Rowerinho komentarzy: 225212.02.2021, 23:41

Dzięki za wasze podpowiedzi miśki.

Co do "wspólnych" planów, żona maniaczy lepiej ode mnie, chociaż ma tą przewagę, że ma więcej wolnych wieczorów, także jesteśmy dobrani

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 23:40

@Dziadyga napisał: "Żaden trener nie zmieni psychy 28letniemu piłkarzowi.Mustafi ciągle machał rączkami i darł jape na wszystkich podczas pobytu 3 trenerów..to wiec nie przypadek,ze to był juz ciezki przypadek z tego naszego Szkodranka"

Tu się mylisz, zespół potrzebuje dobrego psychologa i Wenger o tym pisał.

Dziadyga komentarzy: 824612.02.2021, 23:39

polepszyc przygotowanie fizyczne* miało być :D

Dziadyga komentarzy: 824612.02.2021, 23:38

@losnumeros napisał: "Widocznie patrzę tak przez książkę Wengera. Na początku swojej kariery, opisał kilka ważnych szczegółów, że trener wpływa na zawodnika cały czas, trzeba umieć to robić na boisku i mentalnie. Wiem o co się rozchodzi i masz rację, ale nie dowiemy się czy lepszy trener zrobił by z tych graczy zespół."

Żaden trener nie zmieni psychy 28letniemu piłkarzowi.Mustafi ciągle machał rączkami i darł jape na wszystkich podczas pobytu 3 trenerów..to wiec nie przypadek,ze to był juz ciezki przypadek z tego naszego Szkodranka.Mozna odpowiednio ustawic na treningu,podpowiedziec jak ma sie poruszac,polepszyc przygotowanie psychiczne,ale psychy i swoich przyzwyczajen od lat powtarzanych nie da rady nikt zmienic.

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 23:35

@RahU: Widocznie patrzę tak przez książkę Wengera. Na początku swojej kariery, opisał kilka ważnych szczegółów, że trener wpływa na zawodnika cały czas, trzeba umieć to robić na boisku i mentalnie. Wiem o co się rozchodzi i masz rację, ale nie dowiemy się czy lepszy trener zrobił by z tych graczy zespół.

arsenallord komentarzy: 29689 newsów: 11712.02.2021, 23:26

@kaziu874: Jeszcze PO im brakuje bo Pavard jest kiepski

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 23:25

@losnumeros: 28-latek może na treningach poznać taktykę trenera, dostosować się do niej, ale nie oduczyć się bycia kasztanem. Gość bliżej emerytury niż dalej i ma się uczyć na treningach jak nie dawać się objeżdżać napastnikom albo jak prawidłowo kryć i nie gubić krycia? Takie rzeczy się albo potrafi albo nie. To co mówisz nie jest śmieszne, to jest absurdalne. Wyobrażasz sobie, że 22-letni (6 lat młodszy od tych dwóch kasztanów) Upamecano przychodzi do Bayernu i zaczyna się uczyć czegoś nowego na treningach oprócz założeń taktycznych? Albo że zaczyna się czegoś oduczać? Nie, on w marszu staje się częścią zespołu, bo jest kozakiem.

@Dziadyga: wydaje mi się, że dali nam jakiegoś triala lub wersję demo tego programu z odblokowaną jedną nacją, tak jak mówisz ;)

Dziadyga komentarzy: 824612.02.2021, 23:25

@illpadrino napisał: "Ktoś mi odpowie dlaczego takie grajki jak Upamecano wybierają grę w Bayernie w tej samej lidze, w której grali X czasu, zamiast spróbować się w innej być może ciekawszej?"

Mnie to wgl dziwi,że Lewy ciągle w tej kiepskiej Bundeslidze siedzi.Juz obecnie te 2-3 lata za pozno by spróbowac innej ciekawej ligi(jak nasza Premier League najlepsza < 3) wiec bedzie siedziec w tym Bayernie tylko dla bicia rekordów.Tyle razy wygrac jedne i te same rozgrywki jak BL i Puchar Niemiec to dla mnie nudne by już było i osobiscie uwazam,ze mimo,że tam wszystko wygrał to czuje taki troche niedosyt,ze nie odważył sie jednak mierzyc z najlepszymi.

Dziadyga komentarzy: 824612.02.2021, 23:22

@RahU napisał: "Oglądałeś Valencię w sezonie 2015/16 (ostatni sezon Mustafiego w klubie, zajęli 12. miejsce) albo Gladbach w tym samym sezonie (4. miejsce, 33 punkty straty do Bayernu, najwięcej straconych goli spośród top 10, najwięcej przegranych (13) spośród top 9), że tak twierdzisz czy powtarzasz przeczytane w necie frazesy?"

Może ten cały program wykrywał i wyczuwał tylko graczy pochodzenia Kosowsko-Albanskiego? :D Ten genialny duet jak wiadomo "dał" nam brak LM na długie lata patrząc co rok w tabele ligową.

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 23:21

@RahU: Wiem, że to brzmi śmiesznie. Jednak to trener rozwija piłkarzy, starego psa też można nauczyć sztuczek. Ja ich nie bronię, ale trenera też trzeba pod tym względem rozliczać.

Matelko komentarzy: 320512.02.2021, 23:20

Arsenal potrafi czasami sprzedawać:
- Alex Oxlade-Chamberlain - 38 mln euro,
- Alex Iwobi - 30 mln euro.

słowo klucz - "czasami".

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 23:16

@losnumeros: chłopie, uczyć na treningach? 28 latka?

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 312.02.2021, 23:15

Ktoś mi odpowie dlaczego takie grajki jak Upamecano wybierają grę w Bayernie w tej samej lidze, w której grali X czasu, zamiast spróbować się w innej być może ciekawszej?

Na pewno miał z minimum 4 oferty od czołówki w europie, a tym bardziej od klubów z EPL... A on wybiera Bayern...

Rozumiem, że klub który wygrywa wszystko po kolei, ale no... Liverpool / City to też chyba całkiem spoko opcja... (?)

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 23:14

@kaziu874 napisał: "Neuer
Pavard-Upamecano-Hernandez/Sule-Davies
Kimmich-Goretzka
Gnabry-Muller/Musiala-Sane
Lewandowski"


Do tego Klopp na trenera i to jest maszyna do wygrywania.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 312.02.2021, 23:13

@Kiepomen:

Dlatego jest problem bo nie ma kart w ogóle, a moja to pewnie tera z 3-4k kosztuje, bo aktualnie nie patrzyłem.

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 23:11

@RahU napisał: "Oglądałeś Valencię w sezonie 2015/16 (ostatni sezon Mustafiego w klubie, zajęli 12. miejsce) albo Gladbach w tym samym sezonie (4. miejsce, 33 punkty straty do Bayernu, najwięcej straconych goli spośród top 10, najwięcej przegranych (13) spośród top 9), że tak twierdzisz czy powtarzasz przeczytane w necie frazesy?

Prawda jest taka, że na bazie jakiegoś analitycznego softu kupiliśmy graczy do gwarantowanej walki o środek tabeli."


Owszem nie oglądałem w necie różne rzeczy można przeczytać. Oni nie są słabi, a za rozwój i formę zawodnika odpowiada trener. Ja tutaj nie bronię zawodników, wina leży 50 na 50. Wiem, że popełniają proste błędy, ale widocznie trener nie umie ich tego oduczyć. Co robią na treningach? Najpierw opanuj jedną rzecz, a potem bierz się za druga.

kaziu874 komentarzy: 672912.02.2021, 23:06

@gabilondo napisał: "w kwestii sprzedaży dalej jesteśmy fatalni, we wrześniu Wilki proponowały 20mln za AMN, za takiego grajka oferta bajka"
Jakie to jest prawdziwe.. Mnie też już nawet nie gra a nieudolność na rynku jeśli chodzi o sprzedaż zawodników najbardziej denerwuje. Od razu się przypomina sprzed kilku lat sytuacja z Gibbsem jak go Arsenal nie chciał sprzedać za 10 mln do WBA a kilka dni później sprzedał go za 7 mln xd

kaziu874 komentarzy: 672912.02.2021, 23:00

Upamecano w Bayernie. Oficjalnie. Biorąc pod uwagę sytuację na rynku przez wirusa, zdrowe podejście do finansów itd to Bayern może być potworem przez kilka najbliższych lat. Oprócz City i Live nie widzę innych którzy mogliby zdominować ligowe i europejskie rozgrywki w najbliższym czasie.

Neuer
Pavard-Upamecano-Hernandez/Sule-Davies
Kimmich-Goretzka
Gnabry-Muller/Musiala-Sane
Lewandowski
Zazdroszczę trochę im kibicom, nie jestem fanem Bayernu ale podziwiam bardzo.

PS. Wpiszcie sobie "Bayern" w google i obczajcie efekt.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 22:55

@losnumeros napisał: "Jednak to nie jest tak, że ci zawodnicy są słabi, w swoich poprzednich klubach stanowili ważny element, ja prędzej winię trenerów."
Oglądałeś Valencię w sezonie 2015/16 (ostatni sezon Mustafiego w klubie, zajęli 12. miejsce) albo Gladbach w tym samym sezonie (4. miejsce, 33 punkty straty do Bayernu, najwięcej straconych goli spośród top 10, najwięcej przegranych (13) spośród top 9), że tak twierdzisz czy powtarzasz przeczytane w necie frazesy?

Prawda jest taka, że na bazie jakiegoś analitycznego softu kupiliśmy graczy do gwarantowanej walki o środek tabeli.

gabilondo komentarzy: 102012.02.2021, 22:55

@RahU: w kwestii sprzedaży dalej jesteśmy fatalni, we wrześniu Wilki proponowały 20mln za AMN, za takiego grajka oferta bajka. My go zostawiamy, gra w LE gdzie w takiej grupie to i ja bym pograł 10lat temu, teraz dajemy go na wypożyczenie i nie mamy ani hajsu ani zawodnika i do tego nie ma jeszcze Kolasinaca.

losnumeros komentarzy: 1318912.02.2021, 22:46

@RahU: Zgadzam się z twoją wypowiedzą w większości. Jednak to nie jest tak, że ci zawodnicy są słabi, w swoich poprzednich klubach stanowili ważny element, ja prędzej winię trenerów. Końcówka Wengera, Emery i teraz Arteta, to nie są trenerzy na TOP klubów, na obecną piłkę. Pierwszy się wypalił, drugiemu lepiej pracuje się w mniejszym klubie, gdzie nie ma presji na wynik, a trzeci dopiero wszystkiego się uczy. To nie są trenerzy, którzy wyciągną to co najlepsze z zawodnika i jeszcze więcej. Z tej trójki to obiecujący jest Arteta, bo jest najmłodszy i uczy się dopiero. Nie wiem jak Mikel będzie wyglądał w następnym sezonie, ale Arsenal to nie klub na zdobywanie doświadczenia.

Spejsik komentarzy: 340912.02.2021, 22:36

@LukaModric: Ale on chyba powoli będzie wracał.
Byle nie zdarzył do meczu Węgry - Polska ;)

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 22:35

@gabilondo: Dodałbym jeszcze jedną rzecz, równie istotną. Nie tylko nietrafione transfery, ale brak jakiejkolwiek reakcji na ten fakt. Trzymaliśmy tych wszystkich kasztanów do oporu lub nawet dłużej. Mustafim interesował się Inter i była opcja sprzedaży po pierwszym roku od transferu. Zobaczcie zresztą komentarze pod tym newsem: https://kanonierzy.com/news/media-mustafi-gotowy-do-odejscia/43475/1/

Nie tylko my popełniamy transferowe wtopy, ale chyba tylko my nie potrafimy w porę na to reagować. Wenger chciał oszukać rzeczywistość i za wszelką cenę starał się udowodnić, że Mustafi to był świetny wybór. Liverpool też zaliczył wtopę np. kupując Benteke z Aston Villi za 46 milionów euro, ale szybko się zorientowali i opchnęli go do Crystal Palace za 31 milionów po roku czasu. Owszem, stracili 15 milionów, ale dzięki temu mogli kontynuować swój projekt bez niewypałów w składzie. A ile Arsenal stracił na tygodniówkach tych gości, przedłużając z nimi kontrakt, nie mówiąc już o stratach niepoliczalnych, jak zdrowie psychiczne fanów, utracone korzyści finansowe, itd.

gabilondo komentarzy: 102012.02.2021, 22:26

Dokładnie, to, ze znaleźliśmy się w takim a nie innym miejscu spowodowały nietrafione transfery za spory hajs. Żeby z tego wyjść potrzeba czasu, mam nadzieje, ze teraz potencjalni kandydaci do gry w Arsenalu nie są od wróżbity Macieja. Jeśli chodzi o Dayota, potencjał ma olbrzymi, ale to co odjaniepawlał w tym sezonie to Mustafi ma na noc.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214312.02.2021, 22:19

@domino178 napisał: "Nie pamiętam już dokładnie, ale chodziły słuchy, że ostatnimi transferami Wengera byli Cazorla i Giroud....Po tym czasie miał coraz bardziej ograniczaną władzę w klubie. Wychodziłoby na to, że pokraki typu Mustafi czy Xhaka nie były jego pomysłami, co by pasowało w sumie, bo tacy gracze nie pasowali nigdy do koncepcji Wengera."
Bo dokładnie tak było. Zakupy Mustafiego, Xhaki, Pereza czy Gabrysia Paulisty to w 100% robota StatDNA, czyli zakupionego przez Arsenal w 2012 za 2 miliony funtów softu (a w zasadzie całej firmy za nim stojącej) do analizy graczy.

Nawet Wenger w jednym z wywiadów zapytany czy transfer Paulisty to robota StatDNA, nie zaprzeczył i dodał "I cannot tell you all but he has good stats." To było wymowne.

Historia transferu Mustafiego była bardzo prosta. Wybrano go wyłącznie dlatego, że miał świetne staty, te wszystkie interceptions, clearances, tackles, blocks itd. Parę tygodni temu na brytyjskich portalach latało porównanie Mustafiego z VVD i gość miał lepsze staty od Holendra! Mustafi miał również lepsze staty od Maguire'a w sezonie 2018/19, po którym United zdecydowało się kupić gracza Leicesteru za prawie 90 baniek euro. Gdyby mieć wóczas dobrego sprzedażowca oprócz speców od statystyk, Mustafi poszedłby lekko za 150 milionów!

Minus tego cudownego analitycznego sotfu był niestety taki, że StatDNA nie uwzględniało w swojej bogatej bazie danych, że gość ma wylewy średnio co 45 minut, woli machać rączkami w geście pretensji zamiast skupić się na bronieniu, nie ma zmysłu do krycia i ogólnie jest kasztanem.

Co więcej, Arsenal zignorował opinię "skauta wszystkich skautów", Francisa Cagigao, który nie tylko nie miał tych gości na liście, ale wręcz odradzał ich zakup. Pana marudy, któremu nie pasował Mustafi i reszta kuglarzy, Arsenal pozbył się parę lat później. Innego pana marudy, który podważał jakość StatDNA (Sven Mislintat) Arsenal również się pozbył.

LukaModric komentarzy: 67512.02.2021, 22:10

szaboszlai kontuzjowany . nie pogral w Lipsku zbyt dlugo

LukaModric komentarzy: 67512.02.2021, 22:08

@XandeR: ważne żeby partey i tierney byli gotowi na lige Europy

aguero10 komentarzy: 854512.02.2021, 21:59

Bayern w końcu zrozumiał że muszą ściągnąć porządnego CB . Patrząc jak w środku biega Boateng i Sule to za mało . Jeszcze odchodzi Alaba który grał na środku z musu .
Taki grajek jak Upamecano przy takiej cenie to kradzież .

Jacek1s komentarzy: 764612.02.2021, 21:39

@Piotrek123 napisał: "Bayern aktywuje klauzule i nie mają nic do gadania-bo wiadomo że Lipsk by wolał sprzedać grajka za granice.Większość zawodników Bundesligi ma klauzule w umowach."

Gulácsi też może opuścić Lipsk. Ma klauzulę ok. 12 milionów i bardzo mocno nad nim myśli BVB, ale odstrasza ich trochę jego tygodniówka, a sam piłkarz też nie myśli o opuszczaniu Lipska, bo jest mu tam bardzo dobrze.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 812.02.2021, 21:21

Salihamidzic potwierdził, że Dayot Upamecano wybrał Bayern.

Joker_224 komentarzy: 519812.02.2021, 21:20

@GallAnonim: ani Azeeza, ani Hutchinsona

domino178 komentarzy: 242112.02.2021, 21:16

@Gunner72 napisał: "Moim zdaniem Wenger bardziej stracił nosa do talentów, jednak takie postaci jak Elneny czy Mustafi nigdy nie powinny tu przyjść"

Nie pamiętam już dokładnie, ale chodziły słuchy, że ostatnimi transferami Wengera byli Cazorla i Giroud....Po tym czasie miał coraz bardziej ograniczaną władzę w klubie. Wychodziłoby na to, że pokraki typu Mustafi czy Xhaka nie były jego pomysłami, co by pasowało w sumie, bo tacy gracze nie pasowali nigdy do koncepcji Wengera.

XandeR komentarzy: 965412.02.2021, 21:09

W niedzielę kolejny wpierdziel? Bez Parteya znów nie będziemy w stanie wyprowadzić piłki do przodu?

Piotrek123 komentarzy: 63012.02.2021, 21:03

Bayern aktywuje klauzule i nie mają nic do gadania-bo wiadomo że Lipsk by wolał sprzedać grajka za granice.Większość zawodników Bundesligi ma klauzule w umowach.

Kiepomen komentarzy: 429512.02.2021, 20:57

Początkiem 2019 kupiłem roczna używkę GTX 1070 za 1100, teraz patrzę na Ceneo nowa za 2700 O.o

Alonso komentarzy: 1282412.02.2021, 20:56

@new_star: Rodgers to potwierdził

Spejsik komentarzy: 340912.02.2021, 20:51

@Gunner72: Jakbym słyszał prezesa polskiego klubu, "nie sprzedamy im bo wzmocniony rywala".

Po za tym Werner, Havertz czy też Jovic.

new_star komentarzy: 6851 newsów: 912.02.2021, 20:49

Zerwane ACL Jamesa Justina to 100% prawdy?

Gunner72 komentarzy: 167812.02.2021, 20:39

@arsenallord napisał: "Upamecano w Bayernie"
Dlaczego niemieckie kluby ciągle oddają Bayernowi swoich najlepszych graczy, tylko umacniając ich jako hegemona Bundesligi? Inne ligi mają bana na wykupywanie dobrych graczy, czy piłkarze aż tak kochają Bawarię?

Gunner72 komentarzy: 167812.02.2021, 20:37

@aguero10 napisał: "Papcio po prostu sie wypalił . Piłka strasznie sie zmieniła od lat 90. To już nie te czasy że za grosze możesz kupić takiego Vieire . Budowa stadionu wiele zmieniła"
Po pierwsze to budowa stadionu zmieniła dosłownie wszystko. Razem z nią Arsenal umarł jako potęga, później to w zasadzie była kuźnia talentów. Natomiast czy Wenger się tak bardzo wypalił... Patrząc na wyniki z pewnością, ale zauważmy, że skład którym on dysponował zawsze był daleki od czołowych klubów angielskich. Wszyscy podniecają się SAF'em, ale on do samego końca miał wyjątkowych graczy. Gdy (2012/13, ostatni sezon Fergusona) MU miało DDG, Vidica, Ferdinanda, Evrę, Carricka, Scholesa, Giggsa, Rooney'a, RVP- mimo wieku niektórych graczy, miał zespół pełen legend. Natomiast po internecie krążą memy, gdzie Wenger grał składem, gdzie Fabiański był jedynym zawodnikiem, który w tamtym czasie prezentował jakikolwiek poziom. Jeśli chodzi o jego wypalenie, to najprędzej bym wskazał czasy po 2016, ale tam też, Cech-sabotażysta, albo Ospina niziołek. Wybaczcie, ale zestawcie sobie Giroud obok Vardy'ego, Kane'a czy Aguero... Moim zdaniem Wenger bardziej stracił nosa do talentów, jednak takie postaci jak Elneny czy Mustafi nigdy nie powinny tu przyjść

arsenallord komentarzy: 29689 newsów: 11712.02.2021, 20:36

Upamecano w Bayernie

GallAnonim komentarzy: 44312.02.2021, 20:33

Arsneal u23 własnie gra z man utd u23 jesli kogoś to interesuje. Grają w 10 od samego początku i przegrywają 0-1 do tej pory.

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com