Kto w miejsce Adebayora?

Kto w miejsce Adebayora? 21.07.2009, 20:00, Artur Mielczarek 103 komentarzy

Arsene Wenger nadal zmaga się z krytyką - media zarzucają Francuzowi, że nie wydaje zbyt dużych kwot pieniędzy na zawodników z najwyższej półki.

Co prawda sprowadzony przez Wengera Andriej Arszawin udowodnił, że jest piłkarzem klasy światowej, posiada pewne doświadczenie i pasuje do stylu gry, który prezentuje Arsenal, ale brak dyscypliny i charakteru co niektórych graczy powoduje, że tej drużynie czegoś jeszcze brakuje.

Prasa twierdziła, że Wenger nie miał wcześniej do dyspozycji żadnych pieniędzy, ale po sprzedaży Emmanuela Adebayora do Manchesteru City, Francuz ma do wydania na nowe transfery 25 mln funtów.

Trzeba liczyć się jednak z tym, że część pieniędzy ze sprzedaży Adebayora pójdzie na pokrycie długów poniesionych budową nowego stadionu. Arsenal potrzebuje nowego snajpera, który będzie w stanie zastąpić Togijczyka - zgodnie twierdzą fachowcy.

Być może będzie to Eduardo da Silva, ale ciągle nie ma gwarancji na to, że Dudu wróci do formy prezentowanej przed kontuzją. Kibice Arsenalu marzą o wysokim napastniku, który w zespole pełniłby taką samą rolę, jaką wcześniej miał Adebayor. Pragną również, by nie kosztował on zbyt wiele pieniędzy, gdyż Kanonierzy potrzebują także nowego defensywnego pomocnika.

Serwis Goal.com przedstawił potencjalnych następców Emmanuela Adebayora w zespole Arsena Wengera:

Marouane Chamakh (Bordeuax) - 10 mln funtów

Sam zawodnik zaznaczył, że chciałby występować w Premier League - oferty złożyły już ponoć takie kluby jak Blackburn czy Sunderland, lecz piłkarz marzy o grze w Arsenalu.

Marokańczyk ma 25 lat - jego atutem jest siła, która na pewno przydałaby się w lidze angielskiej, kiedy walczyłby z silnymi obrońcami.

Arsene Wenger przyznał niedawno, że bacznie przygląda się snajperowi mistrza Francji i jeśli zajdzie taka potrzeba, sięgnie do portfela by sprowadzić gracza na Emirates.

Edin Dzeko (Wolfsburg) - 30 mln funtów

W poprzednim sezonie rozegrał 42 spotkania, z czego aż 36 raz trafił do bramki rywala. Poza tym zdobył z "Wilkami" Mistrzostwo Niemiec, dzięki czemu został on celem transferowym wielu europejskich klubów.

Najbliżej pozyskania Bośniaka znajdował się AC Milan, jednak Dzeko zdecydował się pozostać w Wolfsburgu na kolejny sezon. Duży udział miały przy tym władze klubu, które odmówiły transferu swojej gwiazdy.

Dzeko to wysoki snajper i posiada wiele atutów, które przydałyby się w Arsenalu po stracie Adebayora, jednak czy klub z Wolfsburga zgodzi się na transfer? Sam Wenger zapewne nie wydałby tak wielkich pieniędzy na nowego napastnika.

Samuel Eto'o (Barcelona) - 25 mln funtów

Jego styl gry z pewnością pomógłby Kanonierom w odzyskaniu skuteczności, a sam zawodnik miałby szanse na grę na najwyższym poziomie.

Arsenal mógłby okazać się dla niego idealnym miejscem, w którym Eto'o mógłby poczuć się jak w domu, ponieważ gra tutaj wielu Francuzów i Afrykańczyków, którzy pomogliby mu szybko zaaklimatyzować się w nowej drużynie.

Pep Guardiola dał dziś Kameruńczykowi do zrozumienia, że jego czas na Camp Nou dobiegł końca. Trener Barcelony zapowiedział również, że chciałby otrzymać więcej pieniędzy niż 25 mln funtów za swojego napastnika, ale z pewnością będzie zmuszony sprzedać go jak najszybciej.

Andre-Pierre Gignac (Toulouse) - 18 mln funtów

W poprzednim sezonie Francuz w końcu się przełamał, zaliczając bardzo udany sezon. Gignac na pewno nie zdawał sobie sprawy, że w poprzednich rozgrywkach Ligue 1 zdobędzie aż 24 bramki, które pozwolą mu na zostanie królem strzelców, ponieważ jeszcze dwa lata temu jedyne co udało mu się w Tuluzie, to 18 występów w lidze francuskiej z zaledwie dwoma trafieniami.

Jego zwolennicy twierdzą, że gdyby Andre-Pierre miał za sobą lepszych pomocników, jego dorobek strzelecki byłby znacznie pokaźniejszy. Nie ma pewności co do tego, jak Gignac zaprezentowałby się w tak wielkim zespole jak Arsenal.

Niemniej jednak obecna cena za 23-latka jest dość wysoka. Czy Wenger zaryzykuje wydanie tak pokaźnej sumy na piłkarza, który jak dotąd rozegrał jeden udany sezon?

Klaas-Jan Huntelaar (Real Madryt) - 15 mln funtów

Huntelaar, znany jako dokładniejszy model Adebayora, na pewno byłby skłonny do przenosin na Emirates Stadium.

Holender chciałby opuścić Madryt, ponieważ w stolicy Hiszpanii jest niedoceniany, a nowy projekt Florentino Pereza nie pozwala mu na odnalezienie miejsca w podstawowym składzie Realu na przyszły sezon.

Gdyby Huntelaar przeszedł do Arsenalu, miałby za partnera w ataku swojego rodaka - Robina van Persiego. W wyścigu o usługi Huntelaara, Arsenal miałby uprzedzić takie kluby jak Tottenham i Stuttgart.

Obafemi Martins (Newcastle United) - 10 mln funtów

Arsene Wenger wyrażał zainteresowanie Nigeryjczykiem, kiedy ten grał jeszcze dla Interu.

Jednak dopiero teraz nadarzyła się szansa do ściągnięcia Martinsa do Arsenalu, ponieważ w Newcastle panuje wielkie zamieszanie, związane ze spadkiem "Srok" do The Championship.

Atletycznie zbudowany, zwinny, szybki, posiadający mocny strzał - to tylko kilka z licznych zalet Obafemiego, które nie są jednak pierwszoplanowymi umiejętnościami jeśli chodzi o zespół Wengera. Francuz ceni najbardziej atuty techniczne. Bilans strzelecki Martinsa także nie zachwyca.

Nigeryjczyk kosztowałby podobne pieniądze co Chamakh, a to z pewnością przemawia za jego transferem, jednak sprowadzenie statystycznie gorszego napastnika od Adebayora byłoby krokiem w tył dla ofensywy Arsenalu.

David Villa (Valencia) - 40 mln funtów

Inna możliwość niż transfer do któregoś z klubów La Liga jest wysoce nieprawdopodobna, więc już na samym początku można o nim powiedzieć jak o transferze niemożliwym do zrealizowania dla Arsenalu. Villa pasowałby jednak do stylu gry zespołu Wengera. W Liverpoolu miałby natomiast okazje zagrać ze swoimi rodakami, a w Chelsea i Manchesterze United szanse na liczne sukcesy.

Choć sam Hiszpan wydaje się być wierny Valencii, to równocześnie jest oburzony tym, co dzieje się teraz w klubie. Kłopoty finansowe popularnych "Nietoperzy" mogą wpłynąć na jego decyzję o transferze.

Real zakupił już Benzemę, do Barcelony ma trafić natomiast Ibrahimovic, a sam Villa stwierdził niegdyś, że chciałby grać w PL

Valencia na pewno nie chciałaby pozbyć się swoich najlepszych piłkarzy, ale w związku z fatalną sytuacją finansową, będzie zmuszona do wyprzedaży. Czy Arsenal, dla którego ostatni sezon był piątym bez trofeów, zdołałby uprzedzić Chelsea przed podpisaniem kontraktu z hiszpańskim gwiazdorem?

Emmanuel AdebayorTransfery autor: Artur Mielczarek źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
amadeo komentarzy: 514921.07.2009, 21:59

KCPRK - ten transfer Janka na 100% pewny do VfB?

Filip151 komentarzy: 1885 newsów: 221.07.2009, 21:59

Jak dla mnie to Huntellar.

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 221.07.2009, 21:41

Chamakh - ma najwieksze szanse by trafic na Emirets , jest tani i jakies umiejetnosci tam ma i sam Boss mowil ze go obserwuje...

Dzeko - on raczej nie odejdzie ale jak juz to do Milanu , o ktorych mowil w samych superlatywach , Wolfsburgowi zalezy by zatrzymac obecny dobry sklad

Eto'o - po dobrym sezonie w Barcie , Arsenal to dlaniego za niskie loty...do tego jego tygodniowka bylaby astronomiczna

Gignac - jest dobrym pilkarzem , ale zeby az byl tyle wart?

Huntelaar - idelanie pasowalby do Arsenalu , razem z Robinem siali by postrach w lini obronnej rywali , do tego jest tani , jest to wielka okazja bo to cena z wyprzedazy , ale dla Bossa to i tak za duzo:/

Martins - polemizowalbym czy jest wart az takiej sumki...jak z innymi nie wypali , moznaby go sciagnac na The Emirates

Villa - hehe to nie ta bajka , cena za duza , tygodniowka tez bylaby wysoka , a wiadomo jak Wenger oszczedza na pensji

Podsumowujac z tej listy najbardziej wart uwagi jest Huntelaar...

KCPRK komentarzy: 6421.07.2009, 21:40

Nom, ja marzyłem o Klaasie, wprost widziałem już go w koszulce Arsenalu. I kicha, nie udało się. I będzie marnował się w niemieckim VfB. Nie przeboleję tego chyba...

dziki komentarzy: 61121.07.2009, 21:36

KCPRK >>> Wiem ale pomażyć zawsze można :)

dziki komentarzy: 61121.07.2009, 21:36

KCPRK >>> Wiem ale pomażyć zawsze można :)

K1cKer komentarzy: 57421.07.2009, 21:35

David Villa - ale sie rozmarzylem... ;D Ale takie transfery to nie w Arsenalu. Mysle, ze Wenger nikogo nie sprowadzi w miejsce Adebayora. Chcialbym sie mylic ;/

szaman15 komentarzy: 94721.07.2009, 21:34

Eto?? Villa??

KCPRK komentarzy: 6421.07.2009, 21:31

dziki -> np. dlatego, że Wenger na 100% nie pokwapi się do wydania tylu pieniędzy za zawodnika. ;)

Ge$iK komentarzy: 57521.07.2009, 21:23

Taaa jasne heheh ..Eto'o zażyczy sobie takiej tygodniowki co Adebayor i RvP razem wzieci xD a Villa nawet jakby kosztowal 30 mln to go nie kupimy bo dla nas zawodnikow ktory kosztuje powyzej 20 mln jest poprostu nieosiagalny,wenger wolalby kupic za 10 baniek przecietnego i mlodego chamakha

the_patr1ck komentarzy: 2421.07.2009, 21:21

Wg mnie, Huntelaar to dobra okazja - Wenger powinien się nim zainteresować.

amadeo komentarzy: 514921.07.2009, 21:18

mówiąc szczerze, ciężko znaleźć gracz o parametrach podobnych do ade (wysoki, silny, niezbyt drogi, nie za stary ;p --> ok.25 lat, no i do tego ''łowca goli'')...
Huntelaar wydaje się jedynym kandydatem, a mniejszy jest od ade zaledwie o 5 cm. Nadrabia natomiast chęcią i pracą...czego o byłym kanonierze powiedzieć nie można (przynajmniej w ubiegłym sezonie)

dziki komentarzy: 61121.07.2009, 21:16

Czemu niby nie mieli byśmy kupić Eto'o skoro jest na wylocie z barcy :} i drogi wcale też nie jest ;p a napewno by strzelał wiele bramek to był by świetny wybór :)

Gracjanbuli komentarzy: 52921.07.2009, 21:14

jaaaaaaaaaaaaaaaa gdyby david do nas doszedł !:D

Kondzior12 komentarzy: 490021.07.2009, 21:13

Moze kupimy Huntelaara :PP

lukaszksso komentarzy: 61821.07.2009, 21:09

Jak dla mnie to nam jest potrzebny DP a nie napastnik (chociaż Villą bym nie wzgardził )no chyba ze bedzie na defensywnego bedzie grał Sendi tak jak dziś ; )

KCPRK komentarzy: 6421.07.2009, 21:04

Tak, tak, na pewno kupimy Eto'o czy Ville. :D :D

Gignac to teraz najlepszy wybór, imo.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 521.07.2009, 21:01

Powiedzieli co mieli do powiedzenia i tyle. Wiadomo, że Villa do nas nie przyjdzie, po prostu do nas nie pasuje. Dzeko podpisał nowy kontrakt i zapowiedział, że zostaje w Wolfsburgu, więc też raczej do nas nie przyjdzie. O Eto'o też nie ma co marzyć, bo Barcelona po pierwsze nie sprzeda go za 25 mln, po drugie idzie do Interu za Ibrahimowica. Huntelaar na pewno nie ma takich umiejętności jak Ade, co nie oznacza, że jest gorszy. Po prostu nie jest tak wysoki. Chamakh też nie zaprezentuje się tak jak Ade, jest w tym samym wieku, ale jest na zupełnie innym poziomie.

piootrek2 komentarzy: 101821.07.2009, 20:59

Tak, wszystko OK tylko, że jakby przyszło wykluczyć transfery nie realne to zostałby sie:
Marouane Chamakh
Andre-Pierre Gignac - mocno na upartego;]
Obafemi Martins

No ale pomarzyć zawsze można^^

sauerson komentarzy: 47921.07.2009, 20:55

z graczy wyzej wymienionych w Arsenalu widzialbym Huntelara lub Eto'o swietnie nadawalby sie takze David Villa jednak Arsenal nie ma takiej kwoty pienieznej by zaplacic za Hiszpana... Huntelar nadawalby sie wspaniale do Arsenalu i jest w dobrej cenie :) a Eto'o to demon szybkosci a takze dobry technik o silnym strzale i swietnych umiejetnosciach, mysle ze tez nadawalby sie swietnie do druzyny THE GUNNERS

ChrisAFC komentarzy: 19321.07.2009, 20:51

Tak jak ja bym chcial to Eto'o albo Dzeko. Ale tak realniej spojrzec na to to Martins albo Huntelaar

Blacknight komentarzy: 1921.07.2009, 20:51

moim zdaniem powinni kupić huntelaara

anteknowak komentarzy: 1521.07.2009, 20:47

Arsenal1994 - o co ci chodzi?

Arsenal1994 komentarzy: 749721.07.2009, 20:44

anteknowak --> a po polsku?

aRamsey komentarzy: 948621.07.2009, 20:40

200 mln Ł?! chyba tysięcy ;P

anteknowak komentarzy: 1521.07.2009, 20:40

Na co nam nowy napastnik skoro mamy Van Persie nie rozumie polityke transferowa mojego klubu

Laffer77 komentarzy: 32021.07.2009, 20:39

eto chce zarabiać 200 mln funtów tygodniowo wiec arsenal omija dalekim łukiem :>

Gignac to najlepsza opcja.

Damian91 komentarzy: 7621.07.2009, 20:34

najbardziej chciałbym w Arsenalu widziec Huntelaara lub Davida Ville. Generalnie najbardziej Davida Ville ale on ma juz 28lat i wyłozenie przez Arsenal tak wielkich pieniedzy za gracza ktory zapewne jeszcze tylko przez 4-5lat bedzie grał na wysokim poziomie byloby troszkę nie na miejscu,chociaz jezeli tak by sie stało to byłoby naprawde swietnie jednak taki transfer wydaje sie byc nierealny. Huntelaar jest supersnajperem,jest niesamowicie skuteczny,kosztuje jak na niego niewiele(15mln). Samuel Eto'o to tez byłby rownie dobry pomysł co Villa czy Huntelar. Krotko mowiąc trzeba nam ŚWIATOWEJ klasy napastnika takiego jak David Villa,Samuel Eto'o czy nawet Huntelar - on tez jest swiatowej klasy,jest bardzo skuteczny. Dzeko? Czemu nie,tez mile widziany,ale wolałbym ktoregos z wczesniej wymienionych graczy. Dalej Martins i Chamakh, tez fajnie by było,tez byliby wzmocnieniem składu tak jak dzeko,jednak ta trojak(dzeko,Martrins,Chamakh) nie sa swiatowej klasy,ale wzmocnienie to by było. nie chce natomiast Gignaca,miał narazie tylko 1 dobry sezon wiec wydanie tak duzej kasy byłoby bardzo ryzykowne. Ja za Gignaca dałbym max 5mln funtów,nie wiecej,ale zakup krolastrzelcow ligue1 w takiej cenie nie jest raczej mozliwy wiec on odpada.Podsumowujac 1.D.Villa/Huntelar/Eto 2.Dzeko/Martins/Chamakh a Gignac tylko wtedy jezeli byłby dostepny po taniej cenie. Realnie na ville,eto,dzeko to nie mamy szans i na gignaca za 5 mln Ł tez nie. Wiec zostaje huntelar,martins i chamakh. w takim razie 1.huntelar 2 chyba jednak chamakh,miał lepsza skutecznosc 3 martins

amadeo komentarzy: 514921.07.2009, 20:34

Huntelaar, ewentualnie Chamakh i Martins...
ale co zrobi Wenger...tego nie wie nikt ;)

samSung komentarzy: 14921.07.2009, 20:31

Hmmm Villa i Dzeko na 100% odpadają. Ten pierwszy koniecznie chcę się przenieść do FC Barcelony (powiedzmy sobie szczerze nie jesteśmy w stanie przebić oferty "Dumy Katalonii"), a natomiast tego drugiego za wszelką cenę chcę zatrzymać obecny pracodawca i jak do tej pory skutecznie mu się to udaję. Najbardziej realne są transfery Chamakha oraz Huntelaara aczkolwiek jak już wielokrotnie powtarzałem za większe wzmocnienie uważam tego pierwszego piłkarza, a Huntelaar może być ewentualnością gdyby włodarzą naszego klubu nie udałoby się ściągnąć Marokańczyka. Dość ciekawie na tej liście prezentuję się Samuel Eto'o, ale czy jego transfer jest realny? Ostatnio dużo się mówi o wymianie między Interem, a Barceloną która miałaby dotyczyć właśnie Kameruńczyka, a jeżeli owa wymiana nie doszłaby do skutku to z pewnością transfer Eto'o do Londynu zadowoliłby każdego kibica bo przecież nie trzeba mówić o klasie tego zawodnika.

banach komentarzy: 18421.07.2009, 20:29

dac Realowi 25mln i bedzie spokoj

Cesc_Fan komentarzy: 452421.07.2009, 20:27

Według Wengera mamy skład ,który może walczy o mistrza ;/ No niewiem . Potrzeba nam jeszcze klasowego snajpera i DP ! Najlepiej Huntelaar/Gignac i Matuidi . O Canie nie marzcie !

arsenal_git komentarzy: 8221.07.2009, 20:26

Martins albo Villa, bo Eto'o raczej by nie chciał, reszta to boty

kubeusz95 komentarzy: 132121.07.2009, 20:26

toe1990 --> no niby racja, świetnie by było, ale niestety pan Wenger nie zrobi nam tej przyjemności i nie sprowadzi Aguero.
Huntelaar!!! Na tym teraz powinniśmy się skupić!
Wiesz tacy zawodnicy jak Eto'o, Villa czy Aguero to nie dla nas:(

Fierce_girl komentarzy: 219421.07.2009, 20:25

'Niemieckie gazety informują, że Klaas-Jan Huntelaar osiągnął pełne porozumienie z włodarzami VfB Stuttgart, choć transakcja pomiędzy klubami ciągle jest w toku. Die Schwaben zainwestują w transfer Holendra część pieniędzy ze sprzedaży Mario Gómeza do Bayernu Monachium.

Królewscy otrzymają osiemnaście milionów euro plus kolejne dwa miliony jeżeli niemiecki zespół zakwalifikuje się do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Reprezentant Oranje ma ważny kontrakt do 2013 roku, do Realu Madryt przyszedł blisko siedem miesięcy temu z Ajaxu za kwotę dwudziestu milionów euro.

Hunter nie pojechał na obóz przygotowawczy do Dublina. Nie znajduje się on w planach Manuela Pellegriniego i musi opuścić Santiago Bernabéu. Jak dotąd w barwach Los Blancos Holender rozegrał dwadzieścia spotkań i zdobył osiem bramek.'
__
18 mln, ale w razie zakwalifikowania się Stuttgartu do LM, Real dostanie jeszcze 2, więc daje to 20 mln ;).

Arsenal1994 komentarzy: 749721.07.2009, 20:23

Hutnelaar - on albo nikt

aRamsey komentarzy: 948621.07.2009, 20:20

Fierce_Girl---> Real zaakceptował ofertę Stuttgartu która opiewa na 18 mln Euro, i Hunter tam nie chce iśc... wystarczyłoby tylko 17mln Ł i Hunter byłby nasz...

banach komentarzy: 18421.07.2009, 20:20

Huntelaar przede wszystkim potem mozna myslec o Canie Eto'o tez bylby spoko ale jego pensja
Barcelonie jest wyzsza niz u nas ma najlepiej zarabiajacy zawodnik. O Villi nie ma co marzyc.Chamakh... nie mam zaufania do tego zawodnika a reszta mnie nie interesuje moze tylko Dzeko troche.

aRamsey komentarzy: 948621.07.2009, 20:18

Villa to było by coś :D ale on razem z Eto chcą za dużo kasy zarabiac... ja z tych kandydatów u nas widziałbym Huntelaraa i ew. 'Hamaka', Dzeko jest nie do wyciągnięcia, a jeżeli już przejdzie to do Milanu :/

Fierce_girl komentarzy: 219421.07.2009, 20:18

Haha Eto'o i Villa? Nędzy żart.

Poza tym Real sprzedałby Huntelaara za (co najmniej) 20 mln, których Wenger i tak nie wyłoży. Nie ma co się łudzić na 'wystrzałowe' transfery ze strony Wengera. Media swoje, Boss swoje.

Cesc_Fan komentarzy: 452421.07.2009, 20:18

1.Huntelaar :)
2.Gignac ;]
3.Chamakh ;/

Danielo_Gunners komentarzy: 264521.07.2009, 20:17

czyli nikogo nie kupi okaże sie ;)

sigur1 komentarzy: 7021.07.2009, 20:17

1 Huntelaar
2 Chamakh
3 Eto'o

damiano996 komentarzy: 5721.07.2009, 20:16

Według mnie Wenger powinien tak zrobić Kupić Lorika Cane za około 7mln + Huntelaar,Chamakh...Któryś z tych 2 i Jest Ok Nasri już kontuzja i z naszym szcześciem pewnie jeszcze ktoś bd miał kontuzje.....Zgadzacie się...???

RvPersie komentarzy: 1145821.07.2009, 20:16

powiedzmy sobie szczerze : z tej listy stać nas na każdego - tylko kogo weźmie Wenger?

toe1990 komentarzy: 1521.07.2009, 20:14

moze Aguero ??

Cesc_Fan komentarzy: 452421.07.2009, 20:14

O takich graczach jak Eto'o czy Villa nie mamy co marzyć . Wenger nie wyda tyle kasy .
Powinniśmy się skupić nad środkowym napastnikiem takim jak Hunter , Gignac czy Chamakh . Martins jest dobry ,ale za niski na środkowego snajpera .

fabregas23 komentarzy: 13321.07.2009, 20:10

1 Huntelaar
2 Gignac
3 Chamakh

kubeusz95 komentarzy: 132121.07.2009, 20:10

David Villa to moje marzenie. Byłbym niezmiernie szczęśliwy gdybym zobaczył go w naszej koszulce. Dzeko nawet w Milanie nie wyląduje, a on sam jeśli miałby wybierać wybrAłby Milan. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być Huntelaar, niedrogi, na sprzedaż.
A Eto'o to sam nie wiem...

lbndomi komentarzy: 16921.07.2009, 20:09

Nie mamy pieniędzy na pensje dla eto czy villi, osobiście byłbym za Huntelaarem ale Chamakh też może być, jeśli ktoś ogląda ligę francuską wie, że to dobry napastnik, lepszy od Ginaca.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1