Maciej Szczęsny krytykuje Wengera

Maciej Szczęsny krytykuje Wengera 20.03.2013, 10:52, Adam Cygański 87 komentarzy

Ojciec Wojtka Szczęsnego – Maciej – skrytykował Arsene’a Wengera za to, że ten w minionym sezonie nakłaniał jego syna do gry z kontuzją, a obecnie robi z niego głównego winowajcę słabych wyników The Gunners.

Wojciech Szczęsny w obecnym sezonie, gdy był tylko zdrowy, zawsze był pierwszym bramkarze Arsenalu, jednak w ostatnich dwóch meczach zasiadł na ławce rezerwowych, a jego miejsce między słupkami zajął Łukasz Fabiański.

- Wojtek miał dwie poważne kontuzje. Z jedną z nich grał w kwietniu i w maju. W tym czasie nie powinien zgodzić się na grę, jednak trener nalegał. Wojtek postąpił niemądrze – powiedział Szczęsny senior.

- W kwietniu i w maju ubiegłego roku mój syn nie trenował przez całe tygodnie, a jedynie pojawiał się na rozruchu w piątek, a w sobotę grał mecz. To logiczne, że stał się mniej odporny na urazy, a jego forma spadła.

- W mojej opinii Wenger w kwietniu i w maju bardzo wiele „spieprzył”. Nie winię za to wszystko młodego chłopaka, który słucha trenera. Jego brak formy jest wynikiem tych dwóch miesięcy.

- Oprócz tego, w sierpniu zmagał się on również z urazem śródstopia, po wyleczeniu którego niemal natychmiast wskoczył do składu. Po tych siedmiu tygodniach, w których Wojtek był kontuzjowany, trenował przez siedem dni w tygodniu, a później grał mecz. Jakim cudem miałby on być w formie?

- Wenger szuka kozła ofiarnego. Trener nie powinien zachowywać się w ten sposób. Jego polityka transferowa niemal nie istnieje, w drużynie jest wiele urazów, z czego kilka poważnych. Ten facet nagminnie się myli – zakończył.

Arsene WengerMaciej SzczęsnyWojciech Szczęsny autor: Adam Cygański źrodło: arseblog.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
elobreko komentarzy: 5322.03.2013, 12:01

Prawda jest taka, ze Wenger rzeczywiscie zwala wine na Wojtka, podczas gdy bledy popelnia glownie obrona, a nie on. Rozumiem was dlaczego nie palacie miloscia do niego, rzeczywiscie ma trudny charakter, ale jest rownie dobrym bramkarzem co Fabian. Spodziewam sie, ze bedziecie teraz udowadniac, ze jak Fabian zagral 2 mecze to nie stracilismy bramki, jednak zauwazcie prosze, ze z Bayernem obrona grala naprawde solidnie (nie umniejszajac Fabianowi, ktory rowniez zagral fantastyczny mecz), a ze Swansea nie mial za wiele do roboty.

piresfan komentarzy: 104121.03.2013, 19:38

Pan Maciej mówi to, co myśli. Nie ślinił się do
kibli (kibol to dla nich komplement)
jak piłkarze w polskiej lidze
i nie musi być dyplomatą. Synowi może
naprawdę zaszkodzić kiepska forma, a nie
opinie ojca.

RobinVanPersil komentarzy: 56021.03.2013, 11:22

ojej Wojteczek nie gra dwóch meczów i już płacze razem z tatusiem...

Życzyłbym sobie by Fabian więcej bronił, on zasługuje na to grą, ale i nie płacze jak ta dwójka dzieci

batofator komentarzy: 237621.03.2013, 07:38

Dziwne, że głosy krytyki pojawiły się dopiero gdy synuś zasiadł na należnej mu ławie.

Ciężka praca na treningach i maksymalna koncentracja w czasie meczów sprawią, że forma wróci.

A jeśli młody dalej będzie preferował postawę "o kuźwa jaki ja jestem zajebisty", to życzę mu, żeby od siedzenia na ławie na tyłku odcisnął mu się znaczek citroena.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 121.03.2013, 00:54

Niezły wrzut na Wengera :o
Zrzucanie całej winy na Papcia za słabą formę Szczęsnego określiłbym między czymś głupim, a śmiesznym. Młodzi bramkarze mają po prostu wzloty i spadki formy.

RVP87 komentarzy: 116421.03.2013, 00:24

za treningi niech sie weźmie Wojciech a nie co on myśli że kim on jest?

ncba komentarzy: 55520.03.2013, 22:04

2/3 piłkarzy nie powinno grać bo ma niewyleczone kontuzje. Biorą prochy i na boisko.
No sorry ale w tym czasie o którym mówi Szczęsny kto miał stanąć w bramce? Połamany Fabian a może
Almunia. Wenger zrobił to co było dobre dla klubu a nie dla pojedynczego piłkarza. Trochę lat już spędził w tym biznesie i chyba wie jak postępować.

afckonrad9101 komentarzy: 783420.03.2013, 21:36

D_B
Co maja osiagniecia do krytyki? Gdyby wychodzic z takiego zalozenia, patrzac na ostatnie lata i sukcesy AFC, AW nie moglby odpowiadac na jakiekolwiek zaczepki trenerow co wygrali cokolwiek, Szczesny ma tutaj sporo racji, zna troche lepiej sytuacje od nas szczegolnie jezeli chodzi o swojego syna , jezeli Wenger wystawial Szczesnego pomimo tego ze ten gral na blokadach jest na wskros nieodpowiedzialny, zswalanie calej winy na Wojciecha Szczesnego jest niedorzeczne, bo AW tez w tej kwestii cos ma za uszami...

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57020.03.2013, 20:57

Synek nie gra, to od razu się obruszył. Głupoty gada i tyle. Wenger nigdzie nie obwinił, żadnego zawodnika, dodatkowo z pójściem na ławkę Szczęsnego, poszedł też KAPITAN zespołu. Wenger zawsze broni zawodników i w mediach nigdy ich nie linczuje, co ostatnio skrytykował Mancini. Maciej Szczęsny mógłby trochę pomyśleć zanim zacznie bronić aroganckiego dorosłego człowieka.
Oczywiście, gdyby takie informacje miał od syna, to wtedy Wojtek byłby skończony zarówno u Wengera, kolegów z drużyny jak i większości kibiców.

batt18les komentarzy: 27820.03.2013, 20:29

sebkob0884

krotko mowiac twierdzisz ze facet ktory kieruje Arsenalem od 16 lat nie ma pojecia co robi i ze facet, ktorego syn gra w Arsenalu wie lepiej/wiecej od niego i ma calkowita racje? WOW. gratuluje ci. okropny, straszny trener. posadzil zawodnika na lawce bo gral slabo-szok! to sie nadaje do prokuratury. przeciez to jest sport, tak sie nie robi! w ogole po cholere on sie odzywa? nie jego sprawa. Wojtka problem zeby sobie wywalczyl miejsce w skladzie gra a nie gadaniem. rozumiem ze jak sie jutro pojawi wypowiedz taty Vermaelena to tez mu przyznasz racje bo tez go AW posadzil "bez powodu" na lawce? wez sie puknij w czolo czlowieku

kyryl15 komentarzy: 87520.03.2013, 20:24

Jeszcze zatęsknicie za Wojtkiem.

Trzymaj się chłopie. Wracaj do formy. Masz predyspozycje na bramkarza nr1 na świecie.

Lukiner komentarzy: 194920.03.2013, 20:06

Trochę odpocznie na ławce i wróci do swojej formy.

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997320.03.2013, 19:40

kim jest Maciej aby krytykowac AW, no niby co osiagnal, oprocz beznadziejnych wypowiedzi dla "n"... i tak nie pomoze w karierze synowi, bo bez AW to pewnie Wojtek by nie zaistnial nigdy na tym levelu

a Kobe jest wyjatkowym profesjonalistom, nawet biorac miare wybitnych...

Gofer999 komentarzy: 1466820.03.2013, 19:22

@domino178; Przykład sportowca który grał na wysokim poziome pomimo wielu dręczących go kontuzji, proste, Kobe Bryant. Choć teraz wypadł na kilka spotkań, to wcześniej grywał z niejedną kontuzją i był poza zasięgiem konkurencji. (Żeby nie było że jest moim bożyszczem jakimś, jestem kibicem Sacramento.;])

sebkob0884 komentarzy: 4920.03.2013, 19:18

co wy ludzie wygadacie tata szczesny ma racje niestety gosciu sie zna troche lepiej na pilce niz my wszyscy razem wzieci i niechodzi juz oto ze jest jego ojcem prawda jest taka ze jak wojtek dobrze bronil to wszyscy zescie go wychwalali i niewiadomo co muwili a jak chlopak troche obnizyl loty to juz do niczego sie nie nadaje jednak musi byc cos na rzeczy z tymi kontuzjami jak tak jego ojciec pisze z dupy se tego nie wyssal tyle

batt18les komentarzy: 27820.03.2013, 18:43

o matko, w zyciu nie slyszalem glupszej wypowiedzi. to co on gada sie w ogole kupy nie trzyma. te proby tlumaczenia Wojtka sa zalosne. bramkarz nie jest zawodnikiem z pola zeby po kontuzji dochodzil do siebie pol roku. poza tym to ze gral z kontuzja bylo rok temu i wtedy mogly mu byc wybaczone slabsze wystepy. a teraz? Szczesny byl podstawowym bramkarzem przez caly obecny sezon. dla mnie to wystarczajaco duzo czasu zeby nawet od zera do przynajmniej przyzwoitej formy dojsc. a Wojtek nie mial takiej przerwy przez kontuzje jak chocby Aaron czy Jack.

sugerowanie ze dwumiesieczna kontuzja (ktora nie byla na tyle powazna zeby nie mogl grac wcale) sprzed roku miala wplyw na slaba/srednia gre w calym obecnym sezonie jest idiotyczne. naprawde jedna wielka bzdura.

zreszta dla mnie to jest dfokladnie w druga strone. AW pokladal w SZCZ wiare w ciagu calego sezonu mimo ze ten gral slabo lub byl kontuzjowany. w tym roku mu nic nie dolega a gra rownie slabo. nawet Wengera cierpliwosc sie kiedys konczy. AW pokazal jaja i cholernie mnie ucieszyla decyzja o posadzenieu SZCZ na lawie, tym bardziej ze jego miejsce zajal Fabian. Wojtka ego jest znacznie wieksze niz umiejetnosci, a Łukasz nie gada tylko gra. mial wielkiego pecha ze wylecial z bramki na rzecz Wojtka i teraz ma swoja szanse. watpie zeby to bylo rozwiazanie na dluzsza mete, choc osobiscie nie mialbym niec przeciwko. tym bardziej ze zmiany wyszly druzynie na dobrze. nawet bardzo

knopfler komentarzy: 18320.03.2013, 18:40

Broni syna, to zrozumiałe. Ale nie zgadzam się z tym kozłem ofiarnym. Po prostu obecnie Fabian jest w lepszej formie niż Wojtek i gra. I tak powinno być, nie ma świętych krów, musi być w drużynie rywalizacja i koniec. To samo Verma - wydawałoby się że pewniak do składu ale spedek formy i ławka. Takie są prawa futbolu na wysokim poziomie. Wenger przecież nie wypowiadał się źle o Wojtku. Stary Szczęsny trochę przegina, ale też ma trochę racji.

Verminator97 komentarzy: 1490020.03.2013, 18:39

No trochę przesadził , ale jetem ciekaw jak było naprawdę.

Barney komentarzy: 2091920.03.2013, 18:07

Coraz wiecej osob krytykuje Wągra i się nie dziwie.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 120.03.2013, 17:32

I czemu niby jest hejt na ojca Wojtka? Przecież raczej on sobie tego nie wymyślił.

wnw46 komentarzy: 182220.03.2013, 17:30

Wojtek ma lepsze warunki od Fabiana i gdy wezmie sie do pracy bedzie tak dobry jak wtedy gdy w wygranym meczu z Barca 2:1 sam na sam bronil z Messim...

Damian20 komentarzy: 127520.03.2013, 17:28

Danielo

jak bys nie wiedzial to mail pozrywane sciegna w palcu .. Wiec zastanow sie zanim cos powiesz

domino178 komentarzy: 242520.03.2013, 17:26

Wpuścił tatuś synusia do wielkiego futbolu a teraz płacze. Wielu zawodników gra z kontuzjami i na lekach by tylko pokazać się z jak najlepszej strony.
Opinie o tym czy zawodnik może grać, czy nie wydaje lekarz. Wojtek nie ma 12 lat i ma chyba swój rozum, więc jeśli by nie czuł się na siłach... to by nie grał. Z seniora to taki znawca jak z koziej d*py organki...Jego tok myslenia kończy się na ekstraklasie...a jak tam jest każdy wie.

domino178 komentarzy: 242520.03.2013, 17:26

Wpuścił tatuś synusia do wielkiego futbolu a teraz płacze. Wielu zawodników gra z kontuzjami i na lekach by tylko pokazać się z jak najlepszej strony.
Opinie o tym czy zawodnik może grać, czy nie wydaje lekarz. Wojtek nie ma 12 lat i ma chyba swój rozum, więc jeśli by nie czuł się na siłach... to by nie grał. Z seniora to taki znawca jak z koziej d*py organki...Jego tok myslenia kończy się na ekstraklasie...a jak tam jest każdy wie.

Strus komentarzy: 106220.03.2013, 17:25

Toni Kroos strzelił bramkę Szczęsnemu na ES, zaś prawie taki sam strzał Kroosa na AA Fabiański wychwycił!
Kto miał zastąpić Szczęsnego pod koniec ub. sezonu? Kontuzjowany prawie cały sezon, bez ogrania Fabiański, wypożyczony Mannone albo zapomniany Almunia?
Niech już stary Szczęsny się nie kompromituje

Danielo_Gunners komentarzy: 264120.03.2013, 17:23

ahhaha no tak wybity palec i 5 miesiecy zwolnienia..slabiakow nie potrzebujemy..a mamy ich pelno

Gunner18AFC komentarzy: 3435 newsów: 320.03.2013, 17:18

No on to się chyba nie zna na piłce. Takimi wypowiedziami to nie pomoże niczym Wojtkowi. Przesadził.

skyrim komentarzy: 807120.03.2013, 16:58

Też nie lubię tego "byłego wielkiego piłkarza", ale powiedział parę słów prawdy i trudno to zanegować. Wszyscy wiemy że Szczęsny grał nawet gdy nie był w stanie trenować w tygodniu, a Wenger zamiast dać mu odpocząć wolał żeby ten aplikował środki przeciwbólowe.

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52420.03.2013, 16:49

No cóz teraz trochę przesadził.

emiratesstadium98 komentarzy: 17720.03.2013, 16:48

Ta wielki piłkarz sie odezwał

syneusz komentarzy: 1119 newsów: 320.03.2013, 16:37

tatuś nie wy3mał ciśnienia. wielki błąd z jego strony

cobi90 komentarzy: 125720.03.2013, 16:27

Dobrze gada widać, że Wenger w ostatnich kilku latach jest jakiś zagubiony wpuszcza zawodników swieżo po urazach gada że ich nie zajedzie a zaraz Wilshere, sagna, gibbs, diaby wypadają na miesiące. Ale po co nam rotacja w składzie skoro Wemger wie co robi.

Jurr komentarzy: 133120.03.2013, 16:18

Wenger nie ma kim rotowac to jest raz.
Zajezdza zawodnikow bo nie ma za nich jakosciowych zmiennikow.
Maciej Szczesny lubi atakowac Wengera.
Nie wiem co tak bardzo poroznilo go z Wengerem, ale gosc pluje jadem i to mocno.
Szczesny siedzi bo przy takiej grze w kazdym powaznym, dobrym klubie by siedzial przy takiej dyspozycji.

Catalonczyk komentarzy: 519820.03.2013, 16:07

Jak słyszę tego idiotę to nie moge wytrzymać .

" Cały świat jest zły , a moj syn Wojtek jest najlepszy" Jaki ojciec taki syn . Fabian na bramke !

Leehu komentarzy: 1049620.03.2013, 15:58

@Topek: Ty chyba nie oglądałem meczów Arsenalu z zeszłego sezonu, Szczęsny prezentował wtedy porównywalną formę z tym co teraz prezentuje Fabian może nawet trochę lepszą.

Maciej chyba chce żeby Wojtek wyniósł się z ES do klubu gdzie więcej zarobi aby mógł od niego kasę zbierać bo mu nie wystarcza. Ta wypowiedź po meczu z Bayernem też dziwna była zagraliśmy dobry mecz, a on krytykował Wengera trenera bramkarzy itd., to na prawdę żenujące.

Co do Fabiana to zagrał 1 dobry mecz ten z Bayernem, Swansea nie oddała żadnego celnego strzału na jego bramkę więc nie mógł się wykazać, nie mniej jednak jak bramkarz jest w formie to i obrona gra lepiej więc może coś w tym jest.

pepe126p komentarzy: 66120.03.2013, 15:22

a tam przesada... zdrowa konkurencja jeszcze nikomu nie zaszkodziła. A jeśli chodzi o poczucie winy za porażki to duża przesada!

Chris komentarzy: 36420.03.2013, 15:10

Ale szukacie taniej sensacji i spisków, że przez rok siedział cicho. Dziennikarz teraz a nie wtedy zadał określone pytanie i senior odpowiedział na nie teraz a nie wtedy. To nie jest tak, że ojciec Wojciecha wstaje rano, drapie się po jajkach, parzy sobie kawkę i wpada na pomysł by zadzwonić do gazety i powiedzieć, że chciałby podzielić się czymś ze światem. Szczęsny usiadł na ławce rezerwowych i pismaki postanowiły dowiedzieć się, jak na to zapatruje się jego ojciec. Proste? Proste :P

Więc nie spinajcie się tak, bo jeszcze wrzodów dostaniecie ;)

Theo44 komentarzy: 426320.03.2013, 15:08

Powoli pan Maciej zaczyna przypominac tatusia Bendnera, kt. wszem i wobec przypominal jak to jego synalek jest "wielkim" pilkarzem... Ja rozumiem, ze ciezko mu nabrac do calej sytuacji dystansu, ale krytykowanie Wengara, za to, ze "zmuszal" pilkarza do gry jest zalosne i stawia przede szystkim Wojtka w b. niekorzystnym swietle.

askanonier3 komentarzy: 23820.03.2013, 15:03

Gosc na sile szuka usprawiedliwienia dla synka.

arsenalfann komentarzy: 1024320.03.2013, 14:36

Po części rozumiem Seniora. Broni swojego syna to oczywiste ale tutaj nie ma co zwalać winy na Bossa. Po prostu ostatnio Szczęsnemu spadła forma i tyle. Każdy ma dołek w swojej karierze. Kwestia czasu, a będzie Wojtek jak z 1 sezonu w AFC ;)

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078420.03.2013, 14:30

Akurat Maciej Szczęsny powinien mieć najmniej w tym wszystkim do powiedzenia

adrrwaaa komentarzy: 11020.03.2013, 14:25

Zapewne Pan Maciej bylby lepszym trenerem niz Wenger... Synek usiadl na lawke, bo nie gral tak jak przystalo na top Premier League i nagle tatusiowi przypomnialo sie, ze Wojtek gral prawie rok temu z kontuzja... niewiarygodne.

Ars3n komentarzy: 1235420.03.2013, 14:20

To ja na inny temat. Dla mnie w ogole treningi Wengera sa dziwne. Albo ktos co chwile lapie na nich kontuzje, przemecza sie albo juz kontuzjowany na nich trenuje i potem takie rewelacje w skladzie mamy. Dodatkowo brak rotacji i nagle okazuje sie, ze pewnym momencie nie ma kim grac.

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 220.03.2013, 14:14

On nie powinien się w ogóle wypowiadać i zachować akie coś dla siebie. Mimo, że troche racji ma. gdybykażdy ojciec zawodnika zaczął się wypowiadać to byłby wielki burdel. Wojtek jest dorosły i sam musi sobie z \tym poradzić, a nie, że tata go będzie bronić przez całe życie

Machu1992 komentarzy: 32620.03.2013, 14:03

Wojtek nigdzie nie odejdzie, jest NUMEREM 1, niebezpodstawnie chyba ?? Będzie naszym dobrym bramkarzem jeszcze długo. Wiadomo lubię Fabiana i bardzo się cieszę, że tak dobrze nam broni : ) Ale panowie nie oszukujmy się Wojciech w formie to zje na śniadanie Fabiana któremu się różne dziwne rzeczy zdarzały, jak pamiętacie. Nikogo nie broniąc i nie faworyzując, uważam, że Wojtek jako bramkarz ma to COŚ.
Pozdrawiam : )

Marcel90 komentarzy: 812420.03.2013, 13:57

ja jakos nie odczulem tego naciskania przez Wengera, ze to Wojtka wina jest

ArseneAl komentarzy: 2341720.03.2013, 13:39

Nie przepadam za Maciejem ale kompletnie nie rozumiem hejtu tej wypowiedzi.
W 100% się z nim zgadzam.

piter1908 komentarzy: 510320.03.2013, 13:38

Ostro pojechał po Bossie
O ile chce bronić syna o tyle nie potrzebnie wywleka to że Szczęsny trenuje raz w tygodniu czy nie trenuje wcale.
To Wenger jest Managerem i ma chyba nie co lepszych trenerów bramkarzy niżeli Szczęsny senior.
Wielka burza wybuchła a Szczęsny raptem w 2 spotkaniach nie zagrał ...
Podobnie było na początku z De Gea który zaliczał wpadki i już był nr 3 , już odchodził z podkulonym ogonem a dziś nikt nie wyobraża sobie nikogo innego w bramce United.

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125120.03.2013, 13:37

Niech nie przesadza. Bo oboje się rozbestwili bo Wojtek grał non stop. A to normalne, że w drużynie jest rywalizacja.

juby931 komentarzy: 21020.03.2013, 13:30

Fabian jest teraz w znacznie lepszej formie niż Wojtuś i możesz góry przenosić ale nie zmienisz tego Maciuś. Co do reszty to defensywa w opłakanym stanie. Dopiero teraz Wenger znalazł odpowiednie zestawienie w obronie. Wcześniej mieliśmy kapitana na stoperze który popełniał najwięcej błędów w drużynie, przez co traciliśmy w beznadziejnie prostych sytuacjach bramki. A co do Wengera to popieram. Brak odpowiedniej polityki klubu, koncepcji na budowę zespołu i najciekawsze... Dlaczego nagminnie mamy tyle kontuzji ? Podczas gdy inne zespoły rozgrywają większą ilość spotkań. Szpital przy Emirates od lat. Trzeba do treningu wnieść bardzo ale to bardzo dużo zmian

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com