Nie będzie wielkich transferów w najbliższych latach

Nie będzie wielkich transferów w najbliższych latach 21.12.2010, 11:19, Szymon Ortyl 79 komentarzy

Arsene Wenger nie złamie swoich zasad i nie będzie ściągał do klubu zawodników, na których Arsenal nie może sobie pozwolić. Wiele osób krytykuje francuskiego trenera i zarzuca mu, iż to przez brak odpowiednich wzmocnień, klub nie potrafi nawiązać walki o mistrzostwo Anglii. Jednak Francuz po raz kolejny zapewnił, iż w kilku nadchodzących okienkach transferowych kibice nie mogą spodziewać się "wielkich" transferów.

Zapytany, dlaczego Arsenal nie sprowadza już piłkarzy wysoko cenionych na rynku transferowym Wenger odparł:

- Ponieważ wiemy, ile możemy wydać. Wiele klubów wydaje na piłkarzy 100 czy 150 milionów funtów, jednak nas najzwyczajniej na świecie na to nie stać! Jestem zaskoczony tym, iż fani nie potrafią tego docenić. Powinni czuć się dumni, gdyż gramy na wysokim poziomie bez niepotrzebnego roztrwaniania pieniędzy. Na tym właśnie polega piękno futbolu. Dla mnie ludzie wydający gigantyczne sumy na transfery nie są normalni.

- Jeśli spytalibyśmy kibiców, czy mamy wydać 150 milionów funtów na 2 dodatkowe punkty, z pewnością zareagowaliby z entuzjazmem. Jednak zapytani skąd wziąć owe 150 milionów nie potrafiliby znaleźć odpowiedzi. Mam nadzieję, że pewnego dnia ludzie zrozumieją, iż nie jest łatwo oszczędzać i jednocześnie zdobywać trofea. Często mierzymy swoje siły z zespołami, które nie przestrzegają finansowych zasad Fair Play. Myślę, że kibice powinni zwracać na to uwagę.

Francuz nie wykluczył jednak, iż wzmocni swój skład w zimowym okienku transferowym:

- Jeśli będzie to konieczne dokonam odpowiedniego transferu. Jednak kibice oczekują niemożliwego. Chcą, abym dawał szansę na grę młodym zawodnikom takim, jak Theo Walcott, Jack Wilshere czy Kieran Gibbs a jednocześnie sprowadzał nowych graczy. Tych dwóch rzeczy nie da się połączyć. Jeśli rozwijający się zawodnicy nie będą mogli grać, stracą szansę na rozwinięcie swoich umiejętności. Jednak jeśli znajdziemy zawodnika, który będzie mógł pomóc nam w walce o Mistrzostwo Anglii, z pewnością rozważymy jego zakup.

Arsene WengerTransfery autor: Szymon Ortyl źrodło: SkySports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
malyglod komentarzy: 648923.12.2010, 17:49

Nie rozumiem tego, przecież nie chodzi o wydatki rzędu 100 mln funtów tylko o powiedzmy 20 - 30 w celu wzmocnienia a nie uzupełnienia składu. Skoro na kościelnego wydał 10 - 12 mln to on w tamtej chwili nie był tyle wart.

Oldgunner3 komentarzy: 973422.12.2010, 21:18

Faktycznie krucho z kasą skoro już boss nawet nie ukrywa,że kasy na poważne wzmocnienia nie ma,a jeszcze w poprzednich latach pojawiały się buńczuczne zapowiedzi o tym,że kasę mamy i możemy kupić niemal kogokolwiek.Dla mnie to takie trochę pitolenie - przeciaż zdobywanie trofeów poprostu generuje dochody.Pytanie jest inne - uważam,że warto wydać po 20mln euro czy nawet funtów za 2 świetnych graczy o ile będziemy w stanie stwierdzić ,że ci potencjalni dwaj gracze znacznie wzmocnią zespół czy też potrzebujemy z 5/6 nowych zawodników wysokiej klasy - wtedy wiadomo,że nie stać nas na wydanie 100mln i nie ma co w ogóle szaleć gdyż znaczyłoby to,że mamy za duże braki i po co kogokolwiek kupować skoro i tak szans na wygranie czegokolwiek praktycznie nie mamy.Wg mnie boss poprostu wymieniać najsłabsze ogniwa,ale nie tylko przez wstawianie młodych lecz najlepszych gwarantujących określony poziom.Zupełnie nie przekonuje gadanie o tym jakoby pozyskanie nowych graczy klóciło się z występami zdolnych młodych - przecież meczy w sezonie jest ok.60 + reprez. ,kartki,urazy więc trochę boss szuka argumentów na siłę.A przecież w zeszłym roku każdy mógł dotrzec np. wielki talent Ozila[ponoć coś było na rzeczy] czy Krasić`a.Może powinien sobie trener i zarząd postawić pytanie - dokąd zmiezrzamy i czy zadawala nas rola wiecznego ''happy loser`a'';wiecznej 'Hiszpanii'' sprzed tego mundialu - grają pięknie[z tym też coraz gorzej] jak nigdy,przegrywają jak zawsze.

sriver komentarzy: 23322.12.2010, 07:15

nie ma po co kogo sciagac veramlen powroci z kontuzji to bedzie juz na pewno lepiej z defensywa a reszty nie ma sensu wzmacniac

AlexSong17 komentarzy: 100022.12.2010, 00:18

I nie lepiej zatrudnić Martina O'Neilla puki jest jeszcze czas? Bo Wenger to może być scoutem albo wychowawcą a nie trenerem. Jego taktyka czy choćby nastawienie do transferów wołają o pomstę do nieba...

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16821.12.2010, 22:04

@Vpr

"Budowa Emirates Stadium to był chyba największy błąd, jaki klub mógł popełnić."

Trochę źle to ująłem. Chciałem to napisać w kontekście wykrętów Wengera, że nie ma pieniędzy na transfery. ^^

"Straciliśmy twierdzę Highbury"

A co do tego, to zgodzicie się, że atmosfera na Highbury była nieco lepsza niż na Emirates.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52021.12.2010, 21:58

@wLO
Nie ma żadnych szans. Prawa obrona wygląda dobrze a bolączką jest lewa. Na prawą można kupić młodego zmiennika Sagny a nie Srne bo by na ławie nie usiadł. Była mowa o van der Vielu albo Vrsajko.

Cisow komentarzy: 138421.12.2010, 21:08

"Jednak kibice oczekują niemożliwego. Chcą, abym dawał szansę na grę młodym zawodnikom takim, jak Theo Walcott, Jack Wilshere czy Kieran Gibbs a jednocześnie sprowadzał nowych graczy. Tych dwóch rzeczy nie da się połączyć."
To jak w takim razie można wpuszczać na środek obrony kamikadze Skilacziego i hamować rozwój młodego i dobrze zapowiadajacego sie Djourou? Ostatnio przekonałem sie do gry Szwajcara. Myślę, że tu tkwi problem Wengera ze słabościa do swoich rodaków lub wmawianie sobie o doświadczeniu naszego najnowszego nabytku. On może być doświadczony co najwyzej w rezerwach. Chciałbym zobaczyć jak Vermaelen opiernicza Squillaciego za jego grę, on powinien nauczyć Sebę gry stopera od podstaw, o nawet dobrze nie umie przytrzymać linii spalonego ze... swoim rodakiem, brakiem komunikacji nie może sie tłumaczyć. Jak myślicie skąd wzieła sie próba lobowania Szczęsnego w meczu z MU i czyj to błąd? Odpowiedź jest wszystkim doskonale znana.

wLO komentarzy: 18621.12.2010, 20:30

Gdzies wyczytalem z komentow o prawym obroncy.To odrazu proponuje Darjio Srne jest swietny a bylby tani

adam3462 komentarzy: 273221.12.2010, 19:12

Jak to nie ?! Trzeba wesprzeć klub.

gooner80 komentarzy: 129321.12.2010, 19:00

Pierwsze od 5 lat oczywiście...

gooner80 komentarzy: 129321.12.2010, 19:00

Wenger chyba chce wygrać swoje pierwsze trofeum ale dopiero kiedy federacja angielska bądź UEFA utworzy nowy puchar, za korzystne wyniki w stosunku do przeznaczonych na działalność klubu środków, wtedy mamy pierwsze miejsce jak w banku... no bo zawsze top4 PL i faza pucharowa LM... a trofeum proponuje nazwać Pucharem Wengera, od największego idealisty, oportunisty i marzyciela współczesnego futbolu ;)

luq007 komentarzy: 289921.12.2010, 18:56

Haha. On mowi o 100-150 melonach a nie pamietam zeby w ktoryms okienku wydał choćby 50 ;D
Totalny 'fail' panie Wenger..
Inna sprawa ,ze kupuje non stop mlodych i dlatego nie bedzie przeprowadzal transferow, zeby im nie blokowac miejsca.i tak w kolko w kolko i w kolko sie to kreci i nic sie nie dzieje. Wenger bardziej bawi sie w wychowawce, mentora a jak chodzi o klub skapego szefa.

Rooney komentarzy: 6421.12.2010, 18:54

jak zwykle dym w oczy

page komentarzy: 1684 newsów: 421.12.2010, 18:50

Odwieczne pytanie: oszczędność czy skąpstwo? W wypadku Arsene coraz łatwiej o jednoznaczną odpowiedź.
Facet chce, by kibice czuli się głupio, dostrzegając braki w drużynie i potrzebę wzmocnień. Trochę to bezczelne

fabregas1987 komentarzy: 2581521.12.2010, 18:43

Arsenalu nie stac na pilkarzy ??
wiele klubow ma dlugi i kupuje i wydaje mi sie, ze jakby sie trener jakis uparl to AFC tez by wydawal !!!
no bo ku*wa, kiedy my cos wygramy, panie Wenger kiedy ??
a to, ze nie mamy kasy to najgorsze wytlumaczenie jakie slyszalem ...

Kaziu09 komentarzy: 325321.12.2010, 18:34

Środkowy obrońca by się przydał. . .

Olimpijczyk komentarzy: 109021.12.2010, 18:33

Szanuję słowo Wengera bo pewnie ma racje ale nierozumiem tego , że Arsenal jest w pierwszej dziesiatce najbogatszych klubów świata i mówi że go nie stać na klasowych zawodników

Arsenal1994 komentarzy: 749721.12.2010, 18:07

arahja > akademia...

pioafc komentarzy: 4390 newsów: 221.12.2010, 17:55

o ile mi wiadomo to ani Gibbs, ani Wilshere, ani Walcott to nie są środkowi obrońcy więc zakupienie go nie blokowało by im możliwości rozwoju...

concrete13 komentarzy: 869821.12.2010, 17:47

no ale na obrońcę to można by coś było wydać..

Arahja komentarzy: 11821.12.2010, 17:41

Chcą, abym dawał szansę na grę młodym zawodnikom takim, jak Theo Walcott, Jack Wilshere czy Kieran Gibbs a jednocześnie sprowadzał nowych graczy. Tych dwóch rzeczy nie da się połączyć. Jeśli rozwijający się zawodnicy nie będą mogli grać, stracą szansę na rozwinięcie swoich umiejętności.

To mówi samo za siebie - Wengerowi zależy na szkoleniu i promowaniu zawodników, nie na sukcesach. Tyle na ten temat.

Ciasteck2 komentarzy: 446721.12.2010, 17:37

Jak na razie nie ma wielkich kontuzji. Więc jest dobrze. Co do transferów to uważam, iż jakichś piłkarz do nas trafi. Mam przeczucie ;)

Mariachi komentarzy: 128521.12.2010, 17:34

Czemu Wenger wymienia sumę 150 mln skoro on by jednej trzeciej z tego nie wydał, a poza tym czy jeden porządny obrońca to tak dużo? To wydatek rzędu 10-20 mln funtów a nie 100 lub 150 o których mówi Wenger.

Szogun komentarzy: 28660 newsów: 321.12.2010, 17:08

Można by wziąć kilku zawodników pod zastaw The Emirates ;)

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3021.12.2010, 16:54

@Vpr
Mi tam się śmiać chce jak czytam takie bzdury hahahahahahahhaha :D

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56721.12.2010, 16:39

"Budowa Emirates Stadium to był chyba największy błąd, jaki klub mógł popełnić."

Brak słów O_o

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16821.12.2010, 16:31

To bardzo smutne, że tak wielki klub jak Arsenal nie ma pieniędzy nawet na jednego dobrego piłkarza. A jeszcze smutniejsze jest to, że niedawno chciałeś za 20 mln kupić jakichś dwóch młodych utalentowanych Ukraińców czy innych Rumunów.

Budowa Emirates Stadium to był chyba największy błąd, jaki klub mógł popełnić. Straciliśmy twierdzę Highbury oraz sporo pieniędzy.

Arsenal1994 komentarzy: 749721.12.2010, 16:28

Do ataku może Luisa Fabiano?
W tym sezonie idzie mu cienko (4 bramki), ale zawsze ceniłem tego piłkarza. Ma już 30 lat jednak u nas myślę, że wróciłby do dobrej formy i pograłby jeszcze z dwa lata na wysokim poziomie. W dodatku nie byłby zbytnio drogi.
Choć nie ma nawet co liczyć na to. Wenger do ofensywy w najbliższym czasie nikogo nie zakupi.
A w obronie? Najbardziej chciałbym Taylora z N'castle bo również byłby tani i Matuidi'ego na DP.

gooner80 komentarzy: 129321.12.2010, 16:22

Wenger jest mistrzem odwracania kota ogonem, kiedy każdy wie, że klasowe transfery na najbardziej newralgicznych pozycjach (obrońca, klasyczny snajper) za +/-40 mln rozwiązały by wiele naszych problemów, le profeseur podnosi larum, że nie ma 150 baniek na transfery... brawo p. Wenger, tą sztukę piłkarskiego kunktatorstwa opanował pan do perfekcji:/

aguero10 komentarzy: 856521.12.2010, 16:20

My nie jesteśmy City żeby wydać 150 mln na transfery .Jak Boss wydał by te 20 mln to już by wystarczyło-Obrońca za tyle można już kupić pożądanego i jeszcze by zostało.Jeśli będziemy tylko liczyć na wychowanków(nie mówię że to źle to nawet powód do dumy że szkolimy takich piłkarzy na przyszłe gwiazdy)i będziemy się bać wydać pieniędzy to jeszcze długo poczekamy na trofea.Ale każdy ma swoje zdanie.....

madjer komentarzy: 553421.12.2010, 16:18

Jeden dobry obrońca to nie są znowu takie wielkie koszta ....

aRamsey komentarzy: 948621.12.2010, 16:00

nam nie potrzeba jakiś ogromniastych transferów... Taki Vermaelen i Henry byli bardzo drodzy? Nie, a były/są to jedne z najlepszych transferów Bossa. Po prostu teraz potrzeba nam dobrych zawodników, którzy uzupełnią skład. Obrońca - dobrej klasy. Nie musi być jakiś gwiazdor, musi to być porządny obrońca, który wzmocni nasz skład i będzie dobrze współpracować z TV5. DP - Na jednym Songu (który przerodził się w Songinho) i Denilsonie nie damy rady przebrnąć całego sezonu. Taki Matuidi byłby bardzo dobrym transferem, nie za drogi i nie za słaby. Poza tym skoro Eboue ma odchodzić to potrzeba nam prawego obrońcy. Dobrze, że Arsenal przeczesuje rynek w poszukiwaniu takowego. Kolejną pozycją która powinna być wzmocniona jest atak, ale tuta już na prawdę trzeba wydać duże pieniądze by kupić kogoś na miarę Arsenalu, kogoś kto sprosta wyzwaniu - strzelenia ok 30 bramek w sezonie. A wiadomo za 5 mln takiego zawodnika się nie kupi

piresfan komentarzy: 104121.12.2010, 15:59

ziomek1 napisał: "rzygać mi się chce jak czytam wasze komentarze, jak wam nie odpowiada filozofia Wengera to idźcie kibicować realowi czy barcelonie albo mancity".
To idź się wyrzygać i ocuć zimną wodą.
Nie kibicujemy Arsenalowi, bo kochamy
politykę transferową Wengera. Wenger
ma dobre posunięcia, ale też popełnia błędy.
Niby dlaczego nie mielibyśmy o tym pisać?
Pomyliło ci się kibicowanie z wiernością
Allahowi i tym podobnymi bzdurami.

Tomu15 komentarzy: 77321.12.2010, 15:57

Wenger kupilibyśmy klasowych graczy, Bysmy mieli solidny skład i z tym przyszly by pieniadze i co najwazniejsze puchary!!

VoXy komentarzy: 205721.12.2010, 15:53

No to zarąbiście po prostu.............

piresfan komentarzy: 104121.12.2010, 15:53

Takimi wypowiedziami Wenger niepotrzebnie
traci szacunek wśród kibiców. Jak pisaliście,
nikt nie żąda wielkich transferów, tylko
sensownych, za rozsądne pieniądze.
Za takie byli ostatnio do wzięcia Van der
Vart, Sneider i pewnie niejeden obrońca.
A my kogo bierzemy...
Przy całym szacunku, Wenger zachowuje
się jak dyrektor firmy, a nie trener,
któremu zależy na trofeach.

Arsenal1994 komentarzy: 749721.12.2010, 15:38

Idź pan w cholerę! Kto mówi o jakiś 150 mln?!?!
Świetnych piłkarzy może znaleźć za 10-15 i wystarczyłoby nam takich z 2,3, ale jeśli jest się taką żyłą jak Wenger to nie mowy nawet o takich zakupach. Piękny stadion, równo, obcięta trawa, piłkarze jak modele - ale co ja mam z tego?
Trofea się liczą! To daje największą satysfakcje w życiu a nie jakieś tam srebrniki na koncie i mając tyle lat Arsene, ja kmiotek chyba nie muszę Ci tego mówić...

ntn_17 komentarzy: 72021.12.2010, 15:36

ziom - masz racje ale widać że na samych Talentach daleko nie pojedziemy 18 latkowie nie są kompletnymi piłkarzami a nam takich trzeba

smod3r komentarzy: 108621.12.2010, 15:32

pitu pitu a trofeów brak ;]

ziom komentarzy: 190021.12.2010, 15:25

Boss jest inteligentnym i cwanym człowiekiem.Spójrzcie na jego wypowiedź.Mówi że nie stać nas wydać 150 mln euro.Ja nie pamiętam okienka w którym on by wydał chociaż 50 mln.Co więcej,nie ma drugiego trenera na świecie co by tak zarobił na transferach zawodników dla klubu jak on.Arsenal jest jednym z najbogatszych klubów świata,co roku plasuje się w pierwszej piątce,Wengera spokojnie mógłby wydać chociaż te 50 mln,ale on dobrze wie,że jeśli kupi za te pieniądze np.2 znakomitych zawodników,to oni zabierają automatycznie miejsce w podstawowym składzie talentom którzy się kształcą w akademii Arsenalu. Najlepszym rozwiązaniem dla klubu było by znalezienie odpowiedniego kompromisu.Jak dla mnie to Wenger zawalił z transferem Squilla który jest słabym zawodnikiem.Zresztą Wenger go kupił by zmiennikiem podstawowej dwójki-Verminatora oraz Koscielnego.

Gunner48 komentarzy: 792921.12.2010, 15:22

sebasz -> może i masz rację...
Ale Boss i tak nie zrozumie kilku rzeczy...jakich? Nawet nie chce mi się wypisywać..ehh;/
Stoper i Napadzior z prawdziwego zdarzenia...tylko tego potrzebujemy!!
Oczywiście w grę nie wchodzi sprzedaż najlepszych zawodników patrz Nasri lub Fabregas.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52021.12.2010, 15:15

>>> Mam nadzieję, że pewnego dnia ludzie zrozumieją, iż nie jest łatwo oszczędzać i jednocześnie zdobywać trofea. Często mierzymy swoje siły z zespołami, które nie przestrzegają finansowych zasad Fair Play.

karol234 komentarzy: 45321.12.2010, 14:56

i to mówi jeden z najlepiej zarabiających managerów na świecie.
wydaje mi się to lekko obłudne.
jak tak dalej będzie myślał to często będzie wyglądał jak na tym zdjęciu.
a pieniądze na pewno by się znalazły niech nam nie mydli oczy.
sumy też z kosmosu wziął bo tylko dwa kluby na świecie wydają takie pieniądze man city i real. także trochę się zastanowi pan zanim coś powie.

clash123 komentarzy: 188321.12.2010, 14:44

Wenger, kibice sa dumni ze zwyciestw i zdobytych pucharow przez swoja ukochana druzyne. Gra na wysokim poziomie cieszy ale po 5-ciu latach bez udokumentowania jej jakimkolwiek trofeum zrozum kibicow ze chca czegos wiecej, na tym polega piekno futbolu, na widowiskowej grze,na rywalizacji fair play, wygrywaniu i zdobywaniu pucharow. W naszym przypadku z tym ostatnim to ostatnio posucha....aha, tez nie rozumiem placenia po 200.000 tygodniowki i placenia za zawodnikow po 50 milionow funtow ale ....VdVarth kosztowal znacznie mniej i zarabia tez znacznie mniej a kurczaki maja conajmniej 6-7 oczek w tabeli wiecej dzieki niemu. Transfery z glowa trzeba przeprowadzac....ciesze sie z nowego japonskiego wielkiego talentu, ale musze tez uznac fakt ze ten talent (a mamy ich wsrod narybku pelno) za kilka lat zblokuje byc moze transfer jakiegos wartosciowego, juz uksztaltowanego gracza bo przeciez trzeba bedzie japonczykowi dac szanse....nic nie mam do japonczyka, podalem go tu jako przyklad...

piter1908 komentarzy: 510421.12.2010, 14:39

kurde ale po co mamy wydawać 150 mln ? kupmy 2-3 graczy a nie 22 ...
jak on chce grać Denilsonem czy Squilaccim z Barceloną jak równy z równym to ja ... idę grać w FMa ;p

luq007 komentarzy: 289921.12.2010, 14:38

Taa.. na nic nas nie stac. Cieakawe gdzie pakujemy miliony zeby nie moc sobie pozwolic na kilka wzmocnien? Rozumiem ,ze stadion pochlanal olbrzymia ilosc gotowki ale bez jaj, zgadzam sie z tym co mowia niczej 30-40 melonow i mamy cala druzyne uzupelniona!
Jak sie szuka to mozna za 10-20 melonow kupic dobrego zawodnika a co dopiero 100-150 jak mowi Wenger! Slyszalem ,ze w ostatnim okienku mielismy chyba 40 czy 50 melonow na transfery a Wenger kupil marnego Squilla za grosze i Koscielnego za 10. To z 40-50 wydal raptem 16 i teraz jeszcze w zywe oczy mowi ,ze nie ma maja pieniedzy.. Bardzo zabawne :D

Szogun komentarzy: 28660 newsów: 321.12.2010, 14:27

Nikt nie rząda od Bossa transferów za 100 czy 150 mln.Chcemy 2 graczy za łącznie 20 lub 30 mln którzy wprowadzą inną jakość do Naszej gry .

wLO komentarzy: 18621.12.2010, 14:22

Mozna tez by sprowadzic zaciag evertonski-maja tylu dobrych pilkarzy:arteta,lescott,baines,cahill,jagielka

wLO komentarzy: 18621.12.2010, 14:17

Aha i na koniec po zwyciestwie w jakis cenionych rozgrywkach zarobili bysmy kupe kasy no ale,gdybysmy mieli taka reputacje jak man utd to tez by bylo dobrze bo wiadomo Azja itp.Takze wydanie tych 30-no szczyt 40 mln EURO moglo by sie zwrocic kilkukrotnie.A po wygraniu znaczacych trofeow wiadomo reputacja wzrasta

ziomek1 komentarzy: 721.12.2010, 14:14

rzygać mi się chce jak czytam wasze komentarze, jak wam nie odpowiada filozofia Wengera to idźcie kibicować realowi czy barcelonie albo mancity. Bardzo szanuję politykę transferową Wengera i oby tak dalej, niech opiera swój zespół na młodych i utalentowanych zawodnikach.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com