Nokaut na Emirates, Arsenal przegrywa 0-3!

Nokaut na Emirates, Arsenal przegrywa 0-3! 29.11.2009, 18:58, Szymon Ortyl 232 komentarzy

Punktualnie o 17:00 na Emirates Stadium rozpoczął się pojedynek pomiędzy Arsenalem i Chelsea. Drużyna prowadzona przez Arsena Wengera wybiegła na boisko osłabiona brakiem Robina van Persiego, Nicklasa Bendtnera, Johanna Djourou, Abou Diaby'ego, Gaela Clichy'ego i Kierana Gibbsa.

W 3. minucie zakotłowało się w polu karnym Chelsea, jednak strzał Fabregasa zablokował Essien.

2 minuty później lekkich kontuzji nabawili się Eduardo i Essien, jednak kilka chwil później wrócili do gry.

W 7. minucie po błędzie obrony Chelsea we wspaniałej sytuacji znalazł się Eduardo, jednak nie zdołał skierować piłki do siatki Cecha.

W następnym kwadransie piłka przebywała głównie na połowie Chelsea, jednak Kanonierzy nie zdołali oddać ani jednego strzału na bramkę przeciwnika.

W 21. minucie jeden z kibiców Arsenalu rzucił komórką w stronę sędziego liniowego. Na szczęście telefon upadł na murawę tuż przy stopie arbitra nie wyrządzając mu żadnej krzywdy.

Didier Drogba co kilka minut kładł się na murawie najczęściej bez ingerencji ze strony graczy Arsenalu. Jego jęki nie zrobiły jednak wrażenia na arbitrze.

W 25. minucie po głupiej stracie piłki, Armand Traore ratował się faulem, konsekwencją którego była żółta kartka.

10 minut później za zamierzone kopnięcie Tomasa Vermaelena, żółtą kartką ukarany został Didier Drogba.

W 39.minucie Denilson posłał piękne prostopadłe podanie w stronę wychodzącego na wolne pole Eduardo, jednak Chorwat nie zdążył dobiec do piłki, która padła łupem Cecha.

W 41. minucie po dośrodkowaniu Ashleya Cole'a gola dla Chelsea strzałem w okienko zdobył Drogba. Winę za stratę bramki ponosi William Gallas, który nie zdołał przeciąć podania.

3 minuty później kibice Kanonierów przecierali oczy ze zdumienia. Ashley Cole przeprowadził akcję bliźniaczo podobną do tej sprzed kilku chwil. Dośrodkował piłkę w pole karne Arsenalu, a próbujący wybić futbolówkę za bramkę Vermaelen skierował ją do własnej siatki.

2 minuty później sędzia zakończył pierwszą połowę, w której Arsenal był stroną zdecydowanie przeważającą, jednak to gracze Chelsea schodzili do szatni z podniesionymi głowami.

Na drugą połowę spotkania nie wyszedł Alex Song, którego na boisku zastąpił Theo Walcott.

10 minut później Carlos Vela zmienił zmęczonego i bezproduktywnego Eduardo.

Mimo bardzo ofiarnej gry Kanonierzy nie potrafili przedrzeć się przez linię obrony Chelsea.

W 63. minucie bliski pokonania Almunii był Lampard. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to, że Anglik strzelał zagrał futbolówkę... barkiem.

Niezadowolony Arsene Wenger przeprowadził kolejną zmianę. Rosicky zastąpił na placu gry Nasriego.

W 85. minucie gola z rzutu wolnego strzelił Drogba. Manuel Almunia powinien obronić strzał gracza The Blues, jednak zawahał się, co spowolniło jego interwencję.

W 90. minucie kontuzji doznał Sagna, Który nie wrócił już na boisko. Kilka chwil później sędzia zakończył spotkanie.

Arsenal mimo większego posiadania piłki nie potrafił stworzyć sobie dogodnej sytuacji do zdobycia bramki. Brak Robina van Persiego był dziś nadto widoczny, a Eduardo oraz Vela nie potrafili godnie zastąpić Holendra. Często dośrodkowania nie dawały również skutku. Różnice punktowa w tabeli to nie przypadek - Chelsea była dzisiaj lepszym zespołem.

autor: Szymon Ortyl źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Tomasz komentarzy: 48029.11.2009, 21:56

Aaa i jeszcze jedno niewiem właśnie dlaczego zszedł Song !!??!!?? jak dla mnie powinien zejsc denilson albo arshavin , ale bardziej denilson bo jednak Arshavin to ofensywny zawodnik , a przy 2 bramkowej stracie , to wlasnie denilson powinien zejsc . Oczywiście to są moje refleksje .

Tomasz komentarzy: 48029.11.2009, 21:53

stefcio zgadzam sie z Tobą w 100 % ...

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 729.11.2009, 21:52

Przede wszystkim jak Essien pojedzie na PNA, to Song tez.

No ale zawsze stracą Drogbę.

Tomasz komentarzy: 48029.11.2009, 21:52

Oglądałem i ... (to moja opinia)
Jak dla mnie brakowało nam napastnika , Eduardo wogole sobie nie radził , racj Chelsea ma najlepsza obrone(aby 8 goli wpuszczonych) ale podobno z Sunderlandem trez sobie nie radził .
Arshavin też niepokzał nic , Sagna sie starał ale te jego wrzutki tym razem ani razu nie zagreoziły bramce Chelsea. Rosicky mógł zagrać w 1 składzie.
I teraz + JAk dla mnie Fabregas grał najlepiej z naszych widać było że sie stara , praktycznie niemial strat , oprócz jednej w 90 min. gdy stracił wiare i ta zółta kartka w koncówce z bezradniości , Ale naprawde widac bylo ze sie stara , jak zwykle świetne podania do partnerow któży nieumieli z nich skorzystać . Naprawde nie byłem zadowolony po meczy , a wręcz byłem zły , że chelsea uciekła nam juz na 11 pnkt. :/

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223729.11.2009, 21:51

Dlaczego gramy tak słabo ? Nie dajemy rady , mamy najlepszy atak na swiecie i co... i bez Robina poprostu nie mozemy sobie poradzic , naprawde gralismy do d..y bez zadnego pomyslu , dochodzilismy do 30m i... i na tym sie konczyla akcja!

Co ten Arshavin robi ? Mysli chyba ze jak strzelil 4 gole z Liverpoolem to juz jest gwiazda w Arsenalu i nie musi sie meczyc tylko stac i nic nie robic , chce strzelic 5goli w jednym meczu , ciekawe jak to zrobi jak wogole sie nie angazuje a ma poprostu wysrane na cala gre , kladzie sie , nie wstaje , poprostu sytuacja na boisku go nie obchodzi...

Po drugie musimy zmienic bramkarza , bo naprawde Almunia to amator ktory popelnia bledu ktore nie moga sie zdarzac "zawodowym" bramkarzom...:/

Szkoda slow , kolejny mecz w ktorym niby "przewazalismy" ale pokazalismy ze nasza defensywa popelnia bledy , dlaczego defensywa ****sow takich bledow nie popelnia i caly czas jest twarda... Niestety jak dla mnie pokazalismy tym meczem ze bez Robina i kilku innych nie jestesmy w stanie w tym sezonie powalczyc o EPL...

Oczywiscie wierze ze jak Essien i inni wyjada na PNA to zdolamy odrobic straty , ale... Najpierw musimy sie podniesc po tej porazce bo z moralami to moze byc roznie :/

hubertbp komentarzy: 35229.11.2009, 21:49

KILLAHERZ --> tak wg mnie to była sytuacja z niczego, moment rozluźnienia w naszych szeregach. Przez prawie 40 minut kontrowaliśmy boisko, Chelsea nie raz już w tym meczu robiło takie akcję bez efektów i każdym myślał, że i tak tak się skończy, jednak okazało się inaczej. Dla mnie to był gol z niczego, bo Chelsea wcześniej nie pokazywała gry sugerującej by była w stanie strzelić nam bramkę, było odwrotnie. Wydawało się, że kwestią czasu jest kiedy to my strzelimy.

Nadal wierzę, że jesteśmy w stanie tym składem wygrać ligę, albo ligę mistrzów. Wątpię aby ktoś był nam potrzebny oprócz bramkarza.

Wenger dobrze powiedział w pomeczowej konferencji, że wynik nie odzwierciedlał tak na prawdę tego jak wyglądała nasza gra. Przecież nie graliśmy tragicznie.

Idę za radą Wengera i uważam, że trzeba być silnym psychicznie by nadal wierzyć w końcowe zwycięstwo i ja w nie wierzę, zresztą jak co roku:)

armata88 komentarzy: 63129.11.2009, 21:49

oby City sie przelamalo za tydzien i skopalo im tylki tak jak nam,United tez ma trudny wyjazd West Ham,panowie przegralismy z jedna z najlepszych druzun w Europie, Barcelon tez mogła dostac tegie lanie od Chelsea w półfinale Lm,ale i tak zgarneła wszystko co mozliwe.I mysle ze nieraz straca punkty Pl jest nieprzewidywalna,Wigan dostaje 9 bramek od Spursów zeby wygrac w nastepnej kolejce z Sunderlandem który wczesniej urwał nam punkty

hochland komentarzy: 39729.11.2009, 21:46

haha Ancelotti najlepszy trener na świecie:DD

Remek komentarzy: 103229.11.2009, 21:44

jak dla mnie na + Sagna, widać że się oswoił ma doświadczenie i można na nim polegać. Poza tym do tego grona zaliczać mogę Almunię oraz Fabregasa, jednakże ten ostatni nic wielkiego nie pokazał. Ogólnie mimo wyniku nasza gra mnie cieszyła, szkoda że nie udało się czegoś wykorzystać. Za mali wydają się być Arsha Theo... w ogóle nie mogli się przepchnąć przez dryblasów. Wierzę jednak mimo tej porażki w mistrza!!

piter1908 komentarzy: 510429.11.2009, 21:44

no cóż mecz o Majstra na nie wyszedł ;/
Ancelotti to najlepszy trener na świecie i pokazał to to co Chelsea robi to poezja ( niestety ) :/ pokonali manu pokonali nas :( i idą jak burza
no widać było że Arszawin Cesc i Gallas nam nie wystarczą przy 9,10 zawodnikach światowych Grających w ****si czy manu
napewno młodzi nie dadzą rady pociągnąć tego klubu po puchary :(
To co wyprawia Walcott to tragedia ;/ widać braki klasowego snajpera bo Eduardo w ostatnich 3-4 meczach powinien strzelić ze 3 bramki a on nadal bez gola ;/ może się przełamie
Kiedyś Ajax Amsterdam prowadził najlepszą szkółkę na świecie fakt że kase robili ale pucharów jak nie było tak niema do tej pory i obyśmy nie pooszli tą samą drogą :( bo oni do tej pory się nie podnieśli

domino523 komentarzy: 42929.11.2009, 21:39

szkoda ze my nie mamy nigdy szczescia tylko kluby typu Chelsea co graja ultradefensywnie... te 2 bramki w pierwszej polowie to rozpacz doslownie... zawiodl mnie Eduardo na nim kladlem wielkie nadzieje by zastapil RvP...

ale co najbardziej sie rzuca w oczy to strzaly albo strach przed ich oddaniem, a w szczegolnosci slabsza noga... na tym poziomie eby zawodnicy bali sie oddac strzal slabsza noga to niestety ale nie wrozy nic dobrego...

mecz przegralismy fizycznie... bo technicznie to przeciwnik odstawal wyraznie... szkoda tylko ze czasami chlopaki chcieli wejsc z pilka do bramki... niestety ale w Premier League piekno gry nie jest najwazniejsze

K1cKer komentarzy: 57429.11.2009, 21:39

zuczek1987 tu nie chodzi o to ile kolejek pozostalo do konca sezonu, ale o nasza gre.. o dostępność zawodników, o to, ze praktycznie nie mamy napastnika, bo slabiutki ostatnio Eduardo i Vela nie sa w stanie zagwarantowac nam tego, ze beda regularnie trafiac do siatki.. Zreszta zobaczmy za tydzien, co pokaze nasz atak w meczu ze Stoke gdzie rowniez beda murowali przed nami bramke, ponadto beda mieli przewage zarowno wzrostu jak i sily fizycznej.. rowniez obawiam sie tego spotkanie. Ale coz trzeba zyc dalej :)

fabregas1987 komentarzy: 2581529.11.2009, 21:38

chyba kazdy widzial ze chelsea jest od nas lepsza tak jak barca od realu

helzing komentarzy: 327329.11.2009, 21:38

pamietajcie, ze chelsea bedzie grala dlugi czas bez Drogby, Essiena, Mikela i Kalou, i wtedy zaczna sie ich problemy

Polas komentarzy: 55129.11.2009, 21:33

Ja czasami nie wiem, co myśleć o niektórych osobach... Przypomnijcie sobie Wasze komentarze po meczu z Wolves. Na pewno każdy wtedy pisał coś w tym stylu: Już jesteśmy tuż, tuż za Chelsea. Idziemy na mistrza. Itp. A teraz? Teraz wszyscy okazują się świetnymi menadżerami i świetnymi trenerami, którzy wszystko wiedzą lepiej. Teraz wszyscy już uważają, że pozamiatane i tyle. Zobaczcie, jak 2! mecze zmieniły Wasze myślenie i zdanie o tej drużynie! Zgodzę się, że jesteśmy w kryzysie, ale musimy wierzyć, że Arsenal się podniesie!...

Patrol komentarzy: 58029.11.2009, 21:33

o właśnie dopiero zobaczyłem kometarz "HUBERTBP" i z nim sie zgodze.

KILLAHERZ komentarzy: 26729.11.2009, 21:33

hubertbp----> akcja Terry-Cashley-Drgoba to k@#$a według ciebie bramka z sytuacji nijakiej????????????????????? to było modelowe rozklepanie defensywy na skrzydle ,noż ........

Patrol komentarzy: 58029.11.2009, 21:32

K1cKer i GunnersFan9 a ja sie z wami nie zgadzam... nie zawsze sie wygrywa, według mnie byliśmy dzisiaj lepszym zespołem, Gdyby nie kontuzje w zespole szanse na wygraną POWAŻNIE by sie zredukowały na naszą korzyść....po 1 w jedenj z bramek wiecej przypadku niz gry... i po prostu drogba jest w formie a nasz najlepszy napastnik jest kontuzjowany... bez RVP na trofea trzeba bedzie poczekac jeszcze rok albo walić lige i wszystko postawić na LM.

PvL komentarzy: 185029.11.2009, 21:30

Szkoda, że przegraliśmy u siebie. Może na SB uda nam się zrewanżować : )

hubertbp komentarzy: 35229.11.2009, 21:29

Właściwie to ja nie jestem załamany tym meczem. Jest mi przykro, że przegraliśmy derby ale mimo wszystko uważam, że nie był to tragiczny mecz w naszym wykonaniu. Bywało gorzej. Do straty bramki to my kontrowaliśmy grę, potem przyszła bramka z sytuacji nijakiej a potem druga i było wiadomo, że z taką drużyną jak Chelsea będzie bardzo ciężko odrobić straty.

Jak pisałem niżej, Wenger nie zrobi zmian, bo praktycznie nie ma po co, gdy mamy skład bez kontuzji to drużyna na prawdę jest silna. Ale coś jakoś często nasi łapią kontuzję, może to wina złego przygotowania kondycyjnego lub sztab medyczny nie jest w pełni najlepszy na jaki nas stać.

Z drugiej strony piszecie o transferach w zimie. Ale kogo Wenger ma ściągnąć? Dojrzałego piłkarza a tym samym, np w ataku posadzić na ławkę Theo, Velę, Bendtnera, Eduardo? A to nie wiadomo jak szybko wpasuję się w grę nowy gracz, ile by doświadczenia i umiejętności nie miał to liga angielska to wysoka poprzeczka.

Wg mnie pomoc i atak mamy w porządku. Ja najwyżej w lecie bym myślał nad zakupem bramkarza bądź obrońcy, chociaż bardziej bramkarza. Almunia jest dobrym bramkarzem ale nie rewelacyjnym, a taką rewelacje trzeba do takiego zespołu, nie średniaka. Fabiański i Mannoe są za słabi, mogli by z powodzeniem grać w niższej lidze lub w średniej drużynie z tej. Ale prawda jest taka, że Wenger nigdy nie miał nosa do bramkarzy.

zuczek1987 komentarzy: 640329.11.2009, 21:27

Oj juz sie nie zasrajcie... już stracone mistrzostwo gdy tu jeszcze tyle meczy do rozegrania a chelsea też w końcu zacznie się potykać

K1cKer komentarzy: 57429.11.2009, 21:22

Zgadzam sie w 100% z GunnersFan9.. dzisiajszego popoludnia najbardziej rozczarowali mnie tacy gracze jak Eduardo, Arshavin, Traore.. Ogolnie bylem mocno zdziwiony gdy zobaczylem jak sedzia sygnalizuje zmiane Song - Walcott... w zyciu bym sie tego nie spodziewal.. bylem przekonany, ze to brazylijczyk opusci jako pierwszy plac gry, a tu taka niemila niespodzianka.. Tak ja pisalem juz w innym temacie, stracilismy RvP i tym samym stracilismy szanse na mistrzostwo kraju.. Eduardo, nie dosc, ze nie jest tym typem napastnika co Holender to jest on w bardzo kiepskiej formie niestety ;/ Traore takze kompletnie sobie nie radzi..

fabregas1987 komentarzy: 2581529.11.2009, 21:22

przegralismy
godni uwagi nyli tylko almunia, gallas, fabregas i potem rosicky
ogolnie szczacunek dla chelsea i sadze ze to oni maja wieksze szanse na tytul

fabregas1987 komentarzy: 2581529.11.2009, 21:21

przegralismy
godni uwagi nyli tylko almunia, gallas, fabregas i potem rosicky
ogolnie szczacunek dla chelsea i sadze ze to oni maja wieksze szanse na tytul

fabregas1987 komentarzy: 2581529.11.2009, 21:21

przegralismy
godni uwagi nyli tylko almunia, gallas, fabregas i potem rosicky
ogolnie szczacunek dla chelsea i sadze ze to oni maja wieksze szanase na tytul

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 829.11.2009, 21:20

bez znaczących transferów nic ugramy nic! młodzi nie sa na tyle silni by brac odpowiedzialnosc w meczu na swe barki.Co z tego ze sie rozijają z kadym dniem skoro zawodza w ważnych pojedynkach? zamist sciagac młodzików do szkolenia nie lepiej byłoby za te pieniadze kupic jednego dobrego piłkarza,który od razu mógłby w znaczacy sposób wzmocnic nasza siłe ofensywna czy ofensywna?Wenger chyba nie rozumie ze swiat piłkarski to nie fifa ze w ciagu 3 sezonów zawodnik staje sie piłkarzem kompletnym.Niech wkoncu dotrze do niego ze kibice chca pucharów a nie ciagłego biadolenia.

bergkamp komentarzy: 111029.11.2009, 21:20

Przypomniał mi się mecz z United. 2 gole stracone w krótkim odstępie czasu w tym jeden samobój... My to mamy pecha... Może ta porażka sprawi że Arsene pozyska kogoś.

gooner80 komentarzy: 129329.11.2009, 21:17

Gdyby zebrać wszystkie wypowiedzi w stylu "zawodnikom przyda się taki zimny prysznic" albo "może w końcu Wenger przejrzy na oczu" to myślę, że uzbierało by się pokaźnych rozmiarów tomisko... a jak przyjdzie okienko zimowe to Boss i tak powie, że nikogo nie potrzebujemy, taki już los bycia fanem Arsenalu;)

hubertbp komentarzy: 35229.11.2009, 21:17

Kibicuję Arsenalowi od 1997 roku i jestem zawiedziony.

Boss mówił przed meczem, że ten mecz pokaże, że to już nie jest utalentowana młodzież ale w pełni rozwinięta ekipa potrafiąca wygrywać z każdym. Wg mnie tak nie jest, mamy utalentowaną młodzież ale to chyba za mało jak na współczesną premierleague.

Eduardo zagrał na prawdę słaby mecz, to nie ten sam zawodnik co przed kontuzją. Jest nadzieja, że z meczu na mecz co raz bardziej się rozpędzi, jak na razie jest za wolny i za ślamazarny, przypomina mi Hleb'a po przyjęciu piłki dopiero myślał co z nią zrobi. To nie ten poziom. W tym momencie, porównując obecną formę Eduardo myślę, że nasz wysoki Duńczyk jest lepszym zawodnikiem.

Swoją drogą myślę, że Wenger nie kupi napastnika, obrońcy czy kogokolwiek w zimowym oknie, ponieważ zaufał swoje taktyce i jej będzie się trzymał, to jest jego punkt honoru. Nie może nagle wydać 30 mln funtów na zawodnika przed 30-stką bo to by znaczyło, że sprzeniewierzył się własnym zasadom. Dalej będzie wierzył w młodzież i uważał, że jest w stanie walczyć o najwyższe cele. Faktycznie, jest w stanie walczyć, bo cały czas utrzymujemy się w top4 ale nie jesteśmy w stanie wygrać czegoś ważnego, nie licząc Emirates Cup.

Nadal wierzę, że Arsen jest w stanie poprowadzić zespół do zwycięstw w najważniejszych rozgrywkach, ale trzeba dużo wiary...

bartek2815 komentarzy: 84929.11.2009, 21:17

Niektorzy niech sie nie dziwia ze kibice krytykuja, ze tyle komentarzy, kazdy sie denerwuje a w takim meczu jak z Chelsea to niektorzy polowe wlasow traca...dziwie sie tylko kibica na stdionie, ktorzy nie podziekuja za gre piłkarza tylko wychodza przed meczem, ja bym zostal na stadionie najdluzej jak sie da aby ich podziwaiac

henry1996 komentarzy: 131729.11.2009, 21:16

marcel010 nie piewprz głupot nas zespół jest najlepszy i tyle. piootrek2 ma racje przegralismy przez 2 głupie błedy. szkoda mi vermalena . oglądałem mecz w canal+ i jak zawsze chwale komentatorów to dawno nie słyszałem takiego *******enia. mozna kibicować chelsea ale takie głupoty jakie wygadywał pan nachorny z kolegą wołają o pomste do nieba!!!! wstyd! a zawsze was ,panowie chwaliłem.no ale nic chelsea gra za tydzien z man city wiec moze straci punkty a my ze stoke wiec moze nadrobimy mamy 1 mecz mniej wiec moze cos z tego bedzie!!
GO GO GUNNERS!!

henry1996 komentarzy: 131729.11.2009, 21:16

marcel010 nie piewprz głupot nas zespół jest najlepszy i tyle. piootrek2 ma racje przegralismy przez 2 głupie błedy. szkoda mi vermalena . oglądałem mecz w canal+ i jak zawsze chwale komentatorów to dawno nie słyszałem takiego *******enia. mozna kibicować chelsea ale takie głupoty jakie wygadywał pan nachorny z kolegą wołają o pomste do nieba!!!! wstyd! a zawsze was ,panowie chwaliłem.no ale nic chelsea gra za tydzien z man city wiec moze straci punkty a my ze stoke wiec moze nadrobimy mamy 1 mecz mniej wiec moze cos z tego bedzie!!
GO GO GUNNERS!!

henry1996 komentarzy: 131729.11.2009, 21:16

marcel010 nie piewprz głupot nas zespół jest najlepszy i tyle. piootrek2 ma racje przegralismy przez 2 głupie błedy. szkoda mi vermalena . oglądałem mecz w canal+ i jak zawsze chwale komentatorów to dawno nie słyszałem takiego *******enia. mozna kibicować chelsea ale takie głupoty jakie wygadywał pan nachorny z kolegą wołają o pomste do nieba!!!! wstyd! a zawsze was ,panowie chwaliłem.no ale nic chelsea gra za tydzien z man city wiec moze straci punkty a my ze stoke wiec moze nadrobimy mamy 1 mecz mniej wiec moze cos z tego bedzie!!
GO GO GUNNERS!!

KILLAHERZ komentarzy: 26729.11.2009, 21:15

fabri----> non-stop sąproblemy z wejściem, a podczas meczu graniczy to z cudem

wojt komentarzy: 7729.11.2009, 21:13

Jak zawsze po meczy blisko 200 komentarzy, tak dzis cos licho. No niestety, zbili nas az przykro bylo patrzec. Szkoda, ze jest to kolejny z tych meczy co przeciwnik gra to co dokladnie chce. Chelsea rok temu, tak i teraz gleboko cofnela linie obrony. Miala silnych zawodnikow (Terry Carvalho, Mikel Essien Drogba, Ivanovic). Przez to kazde pojedynki jeden na jeden, ktore byly styczne przechodzily na ich strone.Probowalismy cos dzialac na 20 metrze przed bramka ale bylo tam strasznie ciasno. Wiec jedyna inna metoda byly dosrodkowania. Z tym ze nie bylo na kogo. Nasze wrzutki z gory byly skazane na porazke. Podobnie bylo w poprzednim sezonie jak zbili nas 1:4 i ManU 1:3. My zawsze chcemy grac swoje. Rozgrywac pilke szukac okazji, ale chyba powinnismy czegos innego sprobowac.. Sam nie wiem czego, chodzi mi po prostu o to ze jestesmy przewidywalni i jesli klasowa druzyna jak Chelsea czy Manu gra z nami zawsze ustawia zageszczony waleczny srodek pola, a my walimy glowa w mur. Nie mielismy ich za bardzo czym straszyc. Eduardo niezle, co prawda schodzil na prostopadle pilk, cos tam wlaczyli, ale to troche malo. Poza tym grajac sam na Terrego i Carvalho to zawiele nie mogl zrobic. Glupio stracone bramki to przede wszystkim. Bo o ile Chelsea gra swoje i wie ze musi bronic i czekac na jedna z nielicznych okazji. Tak my zbyt pochopnie sie podpalamy. Szukamy konczoncych pilek za szybko, albo tez juz przekombinujemy. Mysle ze w 2 polowie oni by sie bardziej otworzyli, chcac wygrac mecz. Niestety Ca$hly dwa razy dorzucil i zgasil nam swiatlo.
Indywidualnei to powiem ze Traore troszke sie "zesral" przed meczem szkoda bo liczylem ze wykorzysta sznse. Glupie? Pojedynki 1vs4, niepewnie w obronie. Co do transferow to sam nie wiem? Bo tutaj nie chodzi raczej zeby rzucac nazwiskami. Mi brakuje wysokiego napastnika, a moze nie tyle wysokiego co bardziej takiego agresywnego, takiego co by tam z przodu porozbijal torche tych obroncow, ale na rynku takeigo nie widze. Smutno teraz spojrzec w tabele, ale niezalamujmy sie:). Ja wierze ze Chelsea jeszcze pogubi punkty. Jak czesc zawodnikow na Puchar Narodow Afryki pojedzie.
Jeszcze jedna rzecz. Nie wiem czy teraz pod nieobecnosc RvP niewarto bybylo przejsc na 4-4-2? Chociaz ja wielkim milosnikiem jestem naszego 4-3-3
Go Go Gunners !

bartek2815 komentarzy: 84929.11.2009, 21:13

Ja bym wziął Smolarka do nas, bez klubu a moze cos ugrac...heheh

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 829.11.2009, 21:12

nasza gra dzisiaj była poprostu katastrofa.Niedokładnie podania,próba wejscia z piłka do bramki ale najbardziej denerował mnie fakt,iż jak juz kontraatakowac to biec ile sił na bramke przciwnika a nie ze w połowie boiska nasi spowalniali gre.Chyba po to zeby gracze Chelsea zdarzyli wrócic i sie dobrze ustawic.Eduardo w ataku to zupełne nieporozumienie.Najbardziej dzisiaj zaskoczył mnie oczywiscie w złym tego słowa znaczeniu Arshavin.Nie wiem co z nim sie stało ale nie od dzis jest z nim cos zle.Niedokładnie podaje,strzela kiedy nie powinien.Wdaje sie w "kiwanie" gdy jest obok niego 2 albo 3 obronców.Wenger mówił ze bedziemy cały czas na przeciwnika nacierać.No i gdzie było to nacieranie?Wierzyłem w wygrana tego meczu,ale to co widziałem z każda minuta tego spotkania to az mi ręce opadały.Moze i bardzo zimny prysznic przyda sie naszym i wkoncu Wenger przejrzy na oczy.Chelsea moze nie była strona dominująca ale bardzo dobrze wykorzystała nasze bledy.

piootrek2 komentarzy: 101829.11.2009, 21:10

Cóż można by rzec, szkoda. Cholerna szkoda bo właściwie nie graliśmy źle. Dwa głupie błędy, a właściwie półtora i mecz był ustawiony. Wszystko było do d*py w tym meczu. Począwszy od bramek poprzez zmiany skończywszy na składzie. Graliśmy trzecim napastnikiem który grał zero, graliśmy trzecim lewym obrońcom który też niewiele pokazał. Arshavin który sam mówił, że nie chce mu sie grać w piłke po porażce Rosji. Theo który po kontuzji jeszcze nie gra tego co potrafi. Vela który fantazje może i ma ale nie potrafi tego do końca pokazać. Denilson?? Chyba żarcik.
Nie chce mi sie nawet pisać bo wkur***** jestem niesamowicie. Cholerny pech...

marcel010 komentarzy: 16229.11.2009, 21:07

arsen1 ma rację dzisiaj naprawdę było mi strasznie źle : /
wracam myślami do słów bossa ,że mamy zespół który potrafi wygrywać z mocnymi drużynami ,ale jak widać nie mamy .

z Manu przegraliśmy z Chelsea także , nie wspomnę o innych wpadkach .
wiec chyba to nie jest tak dobry zespół !

potrzeba nam klasowego bramkarza/bocznego obrońcy i środkowego pomocnika , jeżeli chcemy coś w tym sezonie osiągnąć to musimy podjąć jakieś kroki , podjąć je musi boss !!

mdr_AFC komentarzy: 305029.11.2009, 21:05

chcę* :P literówka

mdr_AFC komentarzy: 305029.11.2009, 21:05

Ja tak samo ;/ Tracimy bramkę, hcę wejść na stronkę coś napisać a tu du*a ;/ Nie można połaczyć z serwerem czy jakoś tak ..

lon1502 komentarzy: 17729.11.2009, 21:04

Kocham was! Sezonowcy i dzieci. Dzieci i sezonowcy! Haa... I'm a gunner forever frajerzy! Prawdziwi kibice się nie obrażą, bo słowa te kieruję jedynie do 'skomlaczy' i hipokrytów, co zmieniają zdanie po każdym meczu.
Co do strony, to przestańcie się żalić i zalogujcie się na innej, jak wam nie pasuje.

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 229.11.2009, 21:04

To bylo zalosne...ciagle wrzutki Sagny by uderzyc glowa , przeciez mamy za niskich w polu by walczyc o takie pilki!
Traore lepiej wrzucal ale mial kilka naprawde nie potrzebnych kiwek , na poczatku mialem wrazenie ze chcial byc bohaterem meczu...
Skrzydla mamy w rozsypce nie ma Sagny Clichego i Gibbsa jestesmy w szarej dupie i stara spiewka przez te po*****e kontuzje znowu mamy utrudnione zadanie
Eduardo o jezu brak mi slow kazda pilka adresowana do niego w polu karnym to pewna strata , nic nie pokazal:/
Widac ze im zalezalo Arszawin czesto walczyl o pilki na polowie smerfow i o dziwi wyluskiwal je
Oczywiscie smerfy zagraly to co umieja najlepiej antyfutbol - murowanie bramy bylo to bardzo widoczne w 2 polowie co tylko czekali na kontre
Ten weekend naprawde byl do dupy , najpierw wiadomosc ze RvP ma powazniejsza kontuzje a potem tragiczny mecz z uwidocznieniem braku swietnego Holendra
Jeszcze jedno co mnie w****ia u smerfow wszyscy cudownie ozdrowieli jak przy dotknieciu magiczna rozdzka , jedyne wytlumaczenia to takie ze albo symulowali to wogole bedzie zalosne albo maja szczescie :/
Ja tam dalej wierze w majstra smerfy beda udupione w czasie PNA a my stracimy tylko Songa , naszczescie 2 polowa pokazala ze nie wyglada to tak zle bez niego
Ehh porazka boli w dodatku z tak znienawidzona druzyna:/

arsen1 komentarzy: 107829.11.2009, 21:04

trzynasty rok jestem z The Gunners ..Mówie wam nie jest łatwo byc Ich fanem ,nie jest łatwo lubieć Wengera ,nie jest łatwo przyjmowac takie upokorzenia jak dziś..

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97929.11.2009, 21:02

Wenger ma dziwny sposób dobierania taktyki na najważniejsze mecze. Zarówno teraz jak i w meczu z Manchesterem w LM graliśmy na dośrodkowania mając na boisku samych niskich napastników. Gdy na boisko wchodzi w takich sytuacjach Bendtner my zaczynamy grać po ziemi

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 729.11.2009, 21:02

Ja narzekam. Nadal bardzo często po prostu nie mogę wejśc na stronę. Ale co tam, i tak jest super:)

fabri04 komentarzy: 338529.11.2009, 21:01

Armata25---> ten temat już był dawno przerabiany i były już naniesione poprawki i nikt nie narzeka na nasz serwer...

Armata25 komentarzy: 88329.11.2009, 21:00

To jak Wenger nikogo nie kupi, to po LM, po lidze, po Pucharze Anglii, a potem na koniec sezonu, gdy Arsenal zajmie zaszczytne 4 miejsce, i odpadnie aż w półfinale LM z MU 5:1 po dwumeczu, Arsene powie, że z roku na rok gramy lepiej.

sebo656 komentarzy: 182529.11.2009, 21:00

wiecie kogo nam potrzeba? zawodnikow nie lapiacych kontuzje!!
eduardo! mowicie kiedys ze pilkarz z potencjalem, po kontuzji nie widac tego wogole
walcott! non toper kontuzje.... a pilkarz tez ma potencjal
rosicky!
itp itd
mamy bardzo dobrych pilkarzy, przeciez gdybysmy grali caly czas tym samym pelnym skladem moim zdaniem mistrzostwo mamy w kieszeni :)

Armata25 komentarzy: 88329.11.2009, 20:58

Ta. "Tylko" 8 pkt. Tylko to będzie, jak będziemy wygrywać, i od czasu do czasu remisować co końca sezonu. Żadna porażka już nie wchodzi w grę, jeżeli myślimy o pierwszym miejscu na koniec sezonu. A przed nami między innymi wyjazdy do Birmingham(Aston Villa), na Stamford Bridge, na Anfield i inne gorące miejsca.

P.S. Zróbcie coś z tym serwerem, bo jasnej cholery dostanę zaraz. Codziennie się psuje ta stronka, codziennie, to paranoja jakaś.
Zróbcie składkę jakąś, czy coś, nie wiem, co jest potrzebne, cokolwiek, ale naprawcie to, bo nie tylko ja się skarżę. A podczas meczu to w tej strony nie ma po prostu.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com