Oceny Kanonierzy.com

Oceny Kanonierzy.com 03.10.2010, 20:56, Szymon Ortyl 66 komentarzy

Po raz kolejny prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów - Szymona Ortyla i Mateusza Marchewkę. Tym razem, ocenili oni niedawno zakończony mecz Arsenalu z Chelsea.

Łukasz Fabiański: 7.5 – Dobry mecz polskiego bramkarza. Obronił groźne strzały Drogby i Essiena. Nadzywczaj pewny przy wrzutkach, co do tej pory było jego najsłabszą stroną. Umiejętnie odciągnął Anelkę od bramki w sytuacji sam na sam. Mimo wszystko pierwszy gol dla The Blues częściowo obciąża jego konto, gdyż piłka wpadła do bramki przy krótkim słupku, dosłownie kilka centymetrów obok niego. Niemniej zagrał chyba swój najlepszy mecz w Premier League.

Gael Clichy: 6.5 - Słaba gra do przodu, prawie niewidoczny. Co prawda, zawodnicy Chelsea nie stworzyli sobie dogodnej sytuacji bramkowej po akcji jego stroną, ale wynikało to raczej z bierności Anelki i Ivanovici, niż z jego dyspozycji. Miał kilka dobrych interwencji w defensywie, dobrze zaasekurował Fabiańskiego, ale mimo wszystko nie jest to Clichy jakiego pamiętamy z sezonu 2007/08.

Laurent Koscielny: 5.5 - Bardzo niepewny, w jego interwencjach widać było strach i nieprzygotowanie do gry na tak wysokim poziomie. Ale nie ma się co dziwić, skoro jeszcze dwa sezony temu biegał po boiskach Ligue 2. To po jego faulu w samej końcówce sędzia podyktował rzut wolny, który na gola zamienił Alex. Najdziwniejsze jest to, że zupełnie nie rozumie się ze Squilalacim, przez co tracimy większość goli.

Sebastien Squillaci: 5.0 - Nieoczekiwany kapitan ewidentnie zawalił gola na 1:0. Mimo że miał Drogbę na wyciągnięcie ręki, nie był w stanie go upilnować. Potem przytrafiło mu się jeszcze pare błędów, np. gdy za lekko podawał piłkę do Fabiańskiego, czym stworzył wyśmienitą sytuację Anelce. Brak porozumienia z Koscielnym, nie widać wzajemnej asekuracji. Nie jest to para stoperów, która poprowadzi nas do sukcesów.

Bacary Sagna: 7.0 - Jako jedyny z obrońców angażował się w grę w ataku, choć trzeba przyznać, że z różnym skutkiem. To on powinien był pilnować Cole’a i uniemożliwić mu dośrodkowanie, po którym padł gol na 1:0. Jak zwykle jego wrzutki na niewiele się zdały, choć na pewno zrobił więcej niż Gael, nie odpuszczał i walczył. Dobrze poradził sobie z zawsze groźnym Maloudą, ale już Cole sprawił mu sporo problemów.

Alex Song: 6,5 - Niezły mecz w wykonaniu Kameruńczyka, jednak brakowało mu zdecydowania oraz szybkości. Kilkakrotnie był zmuszony faulować, gdyż nie nadążał za Ramirezem, Mikelem bądź Essienem. Kilka razy mógł spróbować uderzyć na bramkę, jednak wolał oddać piłkę do partnerów. Często również nie wracał do defensywy po stracie przy próbach dryblingu, które tylko z sobie znanych powodów podejmował.

Abou Diaby: 6,5 - Francuz po raz kolejny udowodnił, iż jest dobrym graczem, jednak porównywanie go do Patricka Vieiry jest z pewnością nie na miejscu. Dobrze trzymał się na nogach, kilkakrotnie dobrze zastawiał piłkę przed rywalami, jednak jego podania oraz strach przed oddawaniem strzałów z dystansu często prowadziły do niepotrzebnych strat. Czynnikiem usprawiedliwiającym byłego gracza Auxerre jest fakt, iż w pierwszej połowie doznał lekkiej kontuzji podczas starcia z Essienem

Jack Wilshere: 5,5 - Dużo biegał, jednak niestety nie przynosiło to wielkiego pożytku dla drużyny. Dużo strat i ryzykowanych podań, które co prawda kilkakrotnie otwierały kolegom z drużyny dorgę do bramki rywala, ale równie często lądowały na nogach zawodników Chelsea i zamieniały się w groźne kontry The Blues.

Marouane Chamakh: 5,0 - Marouane po raz kolejny udowodnił, że fenomenalnie gra głową, jednak jego umiejętność gry nogami pozostawia wiele do życzenia. W przeciągu całego meczu zmarnował 4 dogodne okazję do zdobycia bramki. Często niedokładnie podawał i źle ustawiał się do dośrodkowywanych na niego piłek.

Andriej Arszawin: 7,0 - Dziwny mecz w wykonaniu Rosjanina. Zaprezentował on 2 świetne strzały na bramkę Cecha oraz kilka wyśmienitych rajdów, jednak był bardzo rozkojarzony. Bardzo często gubił piłkę, miał problemy w przyjęciu i źle podawał. Niemniej jednak był bardzo aktywny i jak na swoje standardy, bardzo dużo biegał.

Samir Nasri: 6,5 - Kiedy był przy piłce w strefie obronnej rywala widać było, że ma pomysł na grę. Niestety zdecydowanie zbyt rzadko udawało mu się owe pomysły zrealizować, a nieliczne udane zagrania zmarnowali grający z przodu koledzy. Bardzo starał się zastąpić Fabregasa, jednak w dzisiejszym meczu niezbyt mu to wychodziło.

Tomas Rosicky: 6,0 - Wniósł trochę ożywienia w grę Kanonierów oraz wziął na siebie ciężar rozgrywania akcji. Dobrze wywiązywał się ze swoich obowiązków oraz nie popełniał większych błędów, jednak niczym szczególnym się nie wykazał.

Jay Emmanuel Thomas oraz Carlos Vela - grali zbyt krótko, aby ich ocenić.

Oceny autor: Szymon Ortyl źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Dominika93 komentarzy: 293704.10.2010, 18:39

cieszy dobry występ Fabiana... szkoda ze taki wynik

laskowski19051995 komentarzy: 494504.10.2010, 18:27

Cieszę się że Fabiański dobrze wystąpił, szkoda że przepuścił te dwie bramki, ale i tak chyba najlepiej ze wszystkich Kanonierów :P

komorowski04 komentarzy: 6104.10.2010, 16:56

Fabian najlepszy.Widać że z polskiej ligi był xD

czesiek_4 komentarzy: 111204.10.2010, 16:32

Panowie Jack 5.5?? śmiech na sali
Pamietam taką sytuacje na meczu Arsenal : Legia gdy mój tato powiedział że Jack będzie grał w pierwszej 11 ( oczywiście nie uwierzyłem ) . No a teraz on jest ważnym zawodnikiem pierwszej 11!!

rol18 komentarzy: 192904.10.2010, 15:45

squillaci zagrał bardzo słabo

Ciasteck2 komentarzy: 446704.10.2010, 14:57

B. dobry mecz Łukasza. Świetnie się spisał, za to Squillaci to jakiś...ehm...dziadek?

Arsenal23 komentarzy: 21312 newsów: 204.10.2010, 13:36

Fabianski dobry mecz.

Ale to oznacza zle. Bo jesli bramkarz rozegral bardzo dobry mecz to znaczy ze obrona dala d^^y....

kb8konrad komentarzy: 143004.10.2010, 12:39

W tej chwili mamy 3 graczy którzy prezentują dobra formę:

NASRI , Wilshere i FAbiaŃski.

song nic do zarzucenia

rusek za gruby sie zrobil
clichy leniwy

obroncy to klapa

thomas wracaj!!

oj a najbardziej to brakuje robina.

simon90 komentarzy: 79504.10.2010, 11:23

Z obwinianiem Fabiana za pierwszą bramkę się nie zgodzę...

samir87 komentarzy: 259304.10.2010, 11:23

Jack 5,5?????????? Panie uchowaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak samo nie zgodzę się z oceną Chamakha. Racja, grą nogami nic nie pokazał ale to on był głównym zagrożeniem pod bramką Cecha a za to należą się chyba jakieś plusy no nie??????

mrCriminal komentarzy: 3704.10.2010, 09:33

Poraz kolejny widać, że redaktorzy to totalni idioci. Oceny Jacka w szczególności to pokazuja.

bardeq komentarzy: 10804.10.2010, 08:20

Obroncy na swoim beznadziejnym stalym poziomie. Clichy to nawet nie jest obronca tylko nieudana podrobka pomocnika ze strzalem godnym pozalowania, ale cala ekipa nie potrafi uderzyc z za pola karnego. Nieporozumieniem jest wytykac blad przy bramkach Fabianskeimu i Koscielnemu, pozostawiajac milczeniem to co zrobili song z nasrim. Rusek od poczatku sezonu bez formy cos jak Roney w man u. Niby czasami widac przeblyski ale ogolnie slabizna.

Najgorsze jest to ze mimo najslabszej obeony w lidze i to ze gralismy drugim skladem z liderem, to bylismy zespolem lepszym ktory niestety przegral po dwoch bramkach z dupy.

Coraz wiekszy szacunek mam do naszych bramkarzy. Stac w bramce arsenalu, majac przed soba najslabszych obrocow w lidze, wiedzac ze w kazdej akcji sa zagrozeni nawet gdy sytuacja wydaje sie w 100 % opanowana to nielada wyczyn.

A pretensje ze Fabian nie pewnie zachowuje sie przy stalych fragmentach ( nie mowie w tym meczu) mozna wy****c do kosza. Majac przed soba pajacow na ktorych nawet nie potrzeba zwodu, a przepchnac ich moga nawet "pilkarze" legii , nie dziwie sie ze bramkarze maja dylemat czy wychodzic do pilki nie liczac na pomoc, czy stac w bramce i czekac na pewny strzal bo buraki w obronie na 50 % nie zablokuja go.

concrete13 komentarzy: 869804.10.2010, 07:43

JAcek grał aż tak słabo ?

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4804.10.2010, 00:11

Poza tym nieopierzonym pisklakiem to on jest na papierze, on nie gra jako 18-latek, bo większość jego rówieśników w ogóle nie czuje piłki, gra chaotycznie itp. Młodzi najczęściej imponują finezją, często szybkością, a on gra z głową, ma predyspozycje playmakerskie, co pokazał w tym meczu i jest waleczny, nieustępliwy. Nie można go za to wywyższać, ale nie można go też ganić i wymagać zbyt wiele ;)

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4804.10.2010, 00:08

@Marchwik

Ja jestem w stanie się zgodzić mniej więcej z każdą oceną +/-, ale nie z Wilsherem. tak jak ktoś niżej pisał 1/1,5 w górę.

Dużo biegał, jednak niestety nie przynosiło to wielkiego pożytku dla drużyny. Dużo strat i ryzykowanych podań

Biegał dużo, ale miał też kilka odbiorów, kilka razy śmiało się przedzierał przez Essiena i Mikela, rozgrywał, starał się kreatywnie podawać. Nie był bezproduktywny.. Naprawdę nie rozumiem, czemu aż tak krytycznie go oceniliście (bo wg. Was był jednym z 4 najgorszych na boisku. Imo był jednak wśród 4 najlepszych) o.O

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3004.10.2010, 00:07

@Marchwik
Nie wiem jak to robiliście ;P napisałem tylko swoją ocenę, no offence ;)

Pozdrawiam ;)

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10804.10.2010, 00:02

Heh... tak wszyscy jadą po ocenach, a każdy ma inne zdanie ;] Jeśli według niektórych z was Chamakh był świetny, a według niektórych nie zasłużył nawet na te 5, to nie sądzicie, że nasze oceny są jak najbardziej obiektywne?

@pumeks
Archavin zdecydowanie za wysoka ocena (samo bieganie i strzelanie z każdej pozycji to nie wszystko)- (6,5)
Wiltshire - (6,5) za walecznośc, samodzielnośc, nieustepliwosc i zaangazowanie

WTF? Wlishere (TAK TO SIĘ PISZE :P ) waleczny, samodzielny i zaangażowany, a Arszawin biegał bez sensu? Matko, może trochę obiektywności? Wiadomo, że Jack to nasze cudowne dziecko, ale spójrzmy na niego chłodnym okiem, bo robimy z niego orła, kiedy on jest jeszcze nieopierzonym pisklakiem.

@CharlieTheUnicorn

Z całym szacunkiem dla Was chłopaki ale osobiście wolę oceny wystawiane przez IceMan'a. Moim zdaniem zdecydowanie bardziej obiektywne i zgodne z prawdą. Mam dziwne wrażenie, że owe oceny wystawialiście pod dość dużym wpływem emocjonalnym, czego przy IceManie nigdy nie widziałem.

Oceny dodane 2 godziny po zakończeniu meczu. Pewnie, bo my jesteśmy tak rozchwiani emocjonalnie, że jeszcze dwie godziny po, nas trzyma o.O' Omawialiśmy je na gadu prawie przez godzinę i wystawiliśmy je z czystym sumieniem. Poczytaj sobie komentarze, każdy z userów oglądał chyba inny mecz, skoro niektórzy krzyczą, że Arszawin dobrze, a inni że tragedia. To samo z Sagna, Chamakhiem, Wilsherem i Squillacim (przy SS sapów o wyższą ocenę w ogóle nie rozumiem, ale cóż...)

A co do Fabiana. Nikt nie ma do niego pretensji o puszczenie pierwszego gola. Chodzi o to, że jeżeli stał przy krótkim słupku, to mógł go ubezpieczać, zwłaszcza, że w poprzednim sezonie DD strzelił nam gola w identyczny sposób. Wrzutka Cashleya z lewej strony i gol na krótki słupek. Ale widocznie MY nie uczymy się na błędach :P

ste100 komentarzy: 331803.10.2010, 23:32

"Chamakh bardzo dobry mecz" ??? Chyba niektórzy oglądali jakiś inny mecz w jego wykonaniu...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3003.10.2010, 23:30

@Vpr
Fakt, były Twoje :D Jesteś genialny :D

@IceMan
I tak uwielbiam Twoje zapowiedzi :D

@Vpr, IceMan
Wiecie może kiedy będzie do ściągnięcia cały mecz? Chętnie bym go obejrzał ;P

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56703.10.2010, 23:07

My bad, zobaczyłem tam "w tym tygodniu" xD Późno już...

BTW. Charlie, te ocenki które tak ci się podobały, to może moje? :P

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97903.10.2010, 22:59

Ależ mi chodziło o wszystkie tygodnie w tym roku aż to maja a nie tylko o przyszły :P

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56703.10.2010, 22:52

Arsen258 > nie tylko ty nie możesz, nikt nie będzie mógł oceniać meczów AFC w trakcie przerwy reprezentacyjnej :P

Sztofort komentarzy: 259503.10.2010, 22:40

Diaby, Nasri i Sagna wg mnie najlepsi byli podczas tego meczu.

Kozak0700 komentarzy: 92003.10.2010, 22:37

ale glupoty piszecie, facet bez szans przy pierwszym golu, przeciez byl zasloniety przez obronce i drogbe winny obronca bo on pilke powinien wybic

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97903.10.2010, 22:29

IceMan - co nie znaczy, że wkrótce cię nie będzie, bo ja w tygodniu niestety nie mogę pisać :P

Kanonier8 komentarzy: 198303.10.2010, 22:27

mi się miło patrzało na Andrzeja który bardzo się starał i postraszył parę razy Cecha. Wilshere i Nasri również podobała mi się ich gra. Więc jak dla mnie ta 3 zagrała u nas najlepiej

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3003.10.2010, 22:20

@IceMan
Pewien jesteś? :P wydawało mi się, że w którymś z meczy to Twoje nazwisko było przy autorze ;P

Pinguite komentarzy: 1502003.10.2010, 22:19

@piterj1771: twoje błędy ortograficzne powalają... masz coś z "ż" i z "rz" ? Masakra...
-"bramkaŻem"
-"koŻyść"
hę?

piterj1771 komentarzy: 12803.10.2010, 22:09

Akurat paradoksalnie ten przegrany mecz pokazał że z Fabianem stało coś się dziwnego (oczywiście pozytywnie) i w 2 meczach pod rząd zagrał niesamowicie, i co najważniejsze był pewny przy dośrodkowaniach! Więc może stanie się pierwszym bramkażem. Co da nam po 1 kożyść reprezentacyjną i po 2 kożyść klubową. O ile oczywiście zachowa tą swoją dobra formę na dłużej! Ale tak czy siak wierze w niego!

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1503.10.2010, 22:08

Patrze na skład, przypominam sobie mecz, a szczególnie podanie wzdłuż pola karnego i zastanawiam się, czy my chcemy wejść do bramki z piłką i dopiero strzelić gola, czy nikt nie jest w stanie ze strachu wziąć na siebie odpowiedzialności, by uderzyć z daleka?

pumeks komentarzy: 2080803.10.2010, 22:04

Archavin zdecydowanie za wysoka ocena (samo bieganie i strzelanie z każdej pozycji to nie wszystko)- (6,5)
Chamakh - bardzo dobry mecz tylko bramki brakowało ale sporo mieszał z przodu, przeszkadzając obrońcom w wyprowadzaniu piłek (6,5)
Wiltshire - (6,5) za walecznośc, samodzielnośc, nieustepliwosc i zaangazowanie

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3003.10.2010, 22:03

Z całym szacunkiem dla Was chłopaki ale osobiście wolę oceny wystawiane przez IceMan'a. Moim zdaniem zdecydowanie bardziej obiektywne i zgodne z prawdą. Mam dziwne wrażenie, że owe oceny wystawialiście pod dość dużym wpływem emocjonalnym, czego przy IceManie nigdy nie widziałem.

Niemniej jednak szacunek i gratulacje za wykonaną pracę. Ja swoją opinie o meczu i poszczególnych zawodnikach wystawię jak wreszcie obejrzę normalnie ten mecz, a nie w urywkach po debilnej transmisji...

Pozdrawiam!

KanonierTH1411 komentarzy: 482803.10.2010, 22:02

Według mnie Fabian nie zawalił przy pierwszej bramce. Drogba uderzył tą piłkę fenomenalnie. Dlatego uważam że Łukasz zasłużył na notę 8.

Clichy był dzisiaj bardzo pewny w obronie. Nie najgorzej zagrał też w ataku choć do Ashleya Cola jeszcze mu brakuje w tym elemencie gry. Dlatego według mnie zasłużył na 7 a Sagna na 7,5 bo był nieco lepszy w ataku.

Squlliaci i Kościelny słabo, szczególnie nasz dzisiejszy kapitan. Oceny więc wydają mi się idealnie trafione.

Chamkhowi dałbym 6,5 bo był aktywny, walczył i dochodził do sytuacji, choć skuteczność pozostawiała wiele do życzenia. Szczególnie żałuję że nie trafił na 1:1 po wyśmienitym dośrodkowaniu Rosicky'ego.

Co do reszty zgadzam się z redakcją.

Gunnersthebest komentarzy: 29303.10.2010, 22:00

Fabian bez szans przy pierwszej bramce, obarczanie go winą jest bez sensu.

Wilshere zbyt niska nota. Zgrał przyzwoite spotkanie.

Pinguite komentarzy: 1502003.10.2010, 21:57

Co nie zmienia faktu, że Fabian i tak ma dość wysoką notę na tle całego zespołu, bo ma najlepszą. Czyli najlepszym graczem był Fabiański. To i tak duże wyróżnienie.

LoginWojtas komentarzy: 12803.10.2010, 21:52

Spokojnie Panowie nie napinajcie sie. Jeden z redaktorów przygotował pracochłonne i ciekawe uzasadnienia co do ocen pomeczowych i uszanujcie to ;)

VoXy komentarzy: 205703.10.2010, 21:46

''Mimo wszystko pierwszy gol dla The Blues częściowo obciąża jego konto, gdyż piłka wpadła do bramki przy krótkim słupku, dosłownie kilka centymetrów obok niego.''

No dobrze, ale Fabiański był zasłoniony, więc niemógł skutecznie zainterweniować. Jak dla mnie Polski bramkarz powinien mieć ósemke. Jak Łukasz będzie tak bronił to może będzie numerem jeden w Arsenalu i w reprezentacji!

A jeszcze Jack Wilshere powinien, moim zdaniem, mieć większą notę, mianowicie siedem.

Poza tym oceny bardzo dobre ;)

skarabeusz komentarzy: 22503.10.2010, 21:42

Kiedy i za co Rosicky dostał kartkę? Bo jakoś nie kojarzę zdarzenia.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3503.10.2010, 21:35

Pierwsza bramka obciąża konto Fabiańskiego? Powiedzcie mi który bramkarz by to wyciągnął...

Wilshere 5,5 to też jakaś pomyłka, najlepszy w drugiej linii conajmniej 7. W pewnym momencie sam zaczął rozgrywać akcje, kilkakrotnie groźnie wchodził czy to ze środka czy do schodził do boku zostawiając miejsce partnerom, praktycznie bezbłędny jeśli chodzi o podania [tylko 4 niecelne, gdzie Nasri miał ich 13!], cały mecz aktywny, godnie zastąpił Fabregasa.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4803.10.2010, 21:34

Jack zdecydowanie za nisko. Szcególnie w pierwszej połowie brał na siebie ciężar gry, rozgrywał, rorzucał piłki. Potem jakby przygasł, ale zagrał b. solidnie, przynajmniej się starał. Utkwił mi też w pamięci kapitalny odbiór piłki wślizgiem (chyba na Essienie). Ja bym mu dał 6-6.5, no ale każdy ma prawo do własnej opinii ;)

zjadas komentarzy: 30003.10.2010, 21:33

Wilshere wiecej powinien dostać, gral naprawde ladnie
Chamakh też zagrał dobry mecz, lepszy niż tu opisaliscie, pomyslcie co by było gdyby grał barbie...
Nasri dzis super mecz
a arshavin moim zdaniem slabiutko, 2-3 akcje zrobil przez cały mecz i nic wiecej, zresztą od kilku spotkan gra dokladnie tak samo, 2-3 przebłyski a reszta meczu niewidoczny
Bacary Sagna dzis super mecz latał do przodu, wracal do tylu,tylko szkoda ze pare razy Cashleya nie upilnował...
Łukasz wreszcie pokazal ze umie bronić, czasem troche fartownie bronił, czasem bardzo pewnie, bałem sie ze po stracie gola jego pewnosc dzis oslabnie, tymczasem on z czasem bronil coraz lepiej
koscielny+squilaci = dno... a raczej:
obrona bez vermaleana = dno...
tyle prezentów co oni dzis dali chelsea to nawet zając w wielkanoc nie rozdaje... MASAKRA
reszta zaliczyła typowe jak dla siebie występy

Kipling komentarzy: 46003.10.2010, 21:33

Nasri, Wilshere i Chamakh według mnie zasłuzyli na wyzsze noty..

goonersaurus komentarzy: 6003.10.2010, 21:32

Squillaci...szykuje sie najwieksza porazka transferowa Wengera...

ste100 komentarzy: 331803.10.2010, 21:29

Arszawin nie zasłużył na 7.0, bo w drugiej połowie nie istniał - max 6.5. Chamakh zasłużył maksymalnie na 4.5, bo w całym meczu jedyne co robił to się rozglądał, gubił piłki, źle się ustawiał i nie oddał nawet jednego sensownego strzału - a w końcu jest napastnikiem.

Topek komentarzy: 13937 newsów: 12603.10.2010, 21:20

Wilshere miał o wiele mniej strat niż Nasri i o wiele więcej dobrych podań do przodu. Francuz nie próbował zastępować Fabregasa, bo grał na skrzydle i poza dwoma strzałami w pierwszej połowie nic nie pokazał. Do tego jeszcze kluczowa strata pod własną bramką, po której Kościelny musiał faulować i padła bramka na 2:0. Inna sprawa, to fakt, że Sagna raczej nie powinien być obwiniany za stratę gola - przede wszystkim to głupia strata Song, a jeśli ktoś miał kryć Cole'a to Nasri, bo to on ma ubezpieczać skrzydło Baca i gonić za full-backami wchodzącymi do przodu.

Pinguite komentarzy: 1502003.10.2010, 21:19

wybaczcie, że się czepiam no ale nie mogę.... "żadko" przy opisywaniu Nasriego. Ja wiem, że wy jesteście redaktorami no ale "żadko" ? to woła o pomstę do nieba! :PP tak, tak czepiam się szczegółów :P

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10803.10.2010, 21:15

ToMo_18 - ale w tym co robił Rosa widać było jakiś sens. Trochę wiatru narobił, mógł gola nawet strzelić. A Jack nic. Pustka :P

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10803.10.2010, 21:13

Wilshare był bezproduktywny, ocena jest adekwatna do tego co robił na boisku. Chamakh zmarnował 4 b.dobre sytuacje, zamiast strzelać wolał się kiwać w polu karnym. O Rosie już pisałem, Arsen258 też. On chciał dać niższą ocenę, ja wyższą. Skończyło się na kompromisie :P

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1503.10.2010, 21:10

Marchwik---> Ale oprócz strzału rosy w trybuny i raz w Cecha nic nie zrobił ! Raz może coś zagrał

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10803.10.2010, 21:09


ToMo_18 a takim cudem, że mimo tych 15 min na boisku, był produktywniejszy niż Jack przez całą 2 połowę. Jack tylko biegał i biegał. a o ile się nie mylę, to nie na tym ten sport polega, trzeba biegać mądrze i strzelać, podawać itp. A z Jacka pożytku nie było żadnego :/

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com