Oficjalne: Arsenal nie będzie pertraktować z Barcą!

Oficjalne: Arsenal nie będzie pertraktować z Barcą! 02.06.2010, 17:01, IceMan 487 komentarzy

Arsenal Football Club skomentował dzisiaj spekulacje dotyczące przyszłości Ceska Fabregasa. Oficjalne oświadczenie londyńskiego klubu brzmi:

"Kapitan Arsenalu - Cesc Fabregas - jest związany z The Gunners długoterminową umową, która wygaśnie latem 2015 roku. Hiszpan jest integralną częścią naszego zespołu i bardzo cenionym przez nas piłkarzem, z którym wiążemy dalekosiężne plany na przyszłość.

Śledziliśmy spekulacje łączące Fabregasa ze zmianą barw klubowych, odbyliśmy również dwie nieformalne rozmowy, w których daliśmy potencjalnym nabywcom Katalończyka jasno do zrozumienia, że sprzedaż Fabregasa nie leży w interesie Arsenalu. Ale, jako że do tej pory do północnego Londynu nie wpłynęło żadne oficjalne zapytanie, powstrzymywaliśmy się skomentowania tych pogłosek na łamach opinii publicznej. Wczoraj jednak, FC Barcelona przedstawiła swoją oficjalną ofertę za kapitana Kanonierów, w związku z czym postanowiliśmy otwarcie przedstawić swoje stanowisko w tej sprawie. Odpowiedź z naszej strony była natychmiastowa i stanowcza: nie zamierzamy sprzedawać Ceska Fabregasa.

Celem rozwiania wszelkich wątpliwości, pragniemy zaznaczyć, że nie przedstawimy Blaugranie żadnej kontrpropozycji i, co więcej, nie usiądziemy nawet do rozmów z katalońskim klubem. Barcelona oficjalnie oświadczyła, że z szacunkiem odniesie się do naszego stanowiska w tej sprawie. Mamy nadzieję, że mistrzowie Hiszpanii swojego słowa dotrzymają."

BarcelonaCesc FabregasTransfery autor: IceMan źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
pedro61 komentarzy: 219903.06.2010, 02:54

MeSSiah--->OK,niech tak będzie,że to tylko biznes.Tyle ,że biznes to nie bandyckie prawo bogatszego klubu do wyciągania piłkarza klubu mniej zasobnego,lecz zarabianie pieniędzy w granicach określonych przez prawo i moralność biznesową.W kontekście obowiązywania 5-cio letniego kontraktu Arsenal ma-powtórzę raz jeszcze-święte prawo powiedzieć Barcelonie "spadajcie",a Barcelona ma święty obowiązek skulić uszy po sobie.Różnica pomiędzy zachowaniem Arsenalu w sprawie Chamakha,a zachowaniem Barcelony w sprawie Fabregasa jest taka,że Arsenal zrobił to w majestacie prawa(Chamakhowi skończył się kontrakt z dotychczasowym klubem),natomiast Barcelona "wyciąga"Arsenalowi piłkarza na długoletnim kontrakcie,z którym prowadzi zabronione przez prawo negocjacje w okresie wcześniejszym,niż rok przed wygaśnięciem kontraktu.Z tego,że Barcelona oferuje Fabregasowi "czary-mary" nie wynika,że można mieć w tzw.głębokim poważaniu obowiązujące prawo.Tobie również radzę przeczytać tekst ze zrozumieniem.Szacunek

Oldgunner3 komentarzy: 981703.06.2010, 02:40

Ciekawa polemika chociaż sprawa w myśl prawa jest jasna - Cesc ma ważny kontrakt i powinien go wypełnić ;o ile nie ma klauzuli odstępnego.Proste.Ktoś tu pił do okoliczności pozyskania Chamakha przez Arsenal - że Bordeaux nic nie zarobili bo brzydki Arsenal wziął Marokanczyka za darmo - bzdura.Takie jest po prostu prawo - kataloniarze jeśli chcą Cesca mogą przecież dostać go również za darmo - wystarczy żeby poczekali parę lat.A oni jak małe dzieci muszą jdostać ''zabawkę'' teraz i koniec - chcecie to płaćcie i to ostro.Po to są jakieś zasady i kontrakty aby ich przestrzegać;chociaz nie od dzis wiadomo,że w niektórych krajach tzw. południowych przepisy i ustalenia nawet na piśmie są chyba po to aby je obchodzić.Druga sprawa to sama postawa Cesca - jeśli wyraził wielką nieodpartą chęć opuszczenia klubu to niestety pokazał ogromny brak profesjonalizmu gdyż nie dalej jak 2/3 miesiące temu dementował wszelkie plotki mówiąc krótko - Nigdzie sie nie wybieram - i to wypowiadał niejednokrotnie.To świadczyłoby,że bliżej mu do dziecka niż poważnego meżczyzny dla którego odpowiedzialność za słowa powinna być kluczowa;ale pal licho - niech by mu było niech idzie - ale dlaczego tak nagle - powinien najpierw porozmawiać z bossem i przygotowac jego i klub do zmiany warty - chyba na tyle Arsenal zasłuzył.Mógłby powiedzieć - z chęcia zostanę,aby klub mógl znaleźć kogoś na moje miejsce,jeszcze przez sezon lub 2 ,a wy mnie puścicie za powiedzmy 40 mln i kropka.To przykład - chodzi o jakieś wypracowanie konsensusu - zeby i wilk był syty i owca cała - trzeba siebie szanować;zwłaszcza,że przecież Cesc z głodu nie przymiera;trochę honoru,klasy i odpowiedzialności.Biznes można robić niekonicznie idąc na udry.Należy się trochę szanować,nie można sie zaskakiwać jak dzieci w piaskownicy - w jednej minucie sie bawią,w drugiej jeden drugiego czymś zdzieli-więcej kultury mr Cesc i ''osławiony'' klubiku z Katalonii.

MeSSiah komentarzy: 4703.06.2010, 02:11

A tak btw. osobiście jestem przeciwny transferowi Waszej gwiazdy, może nie przeciwny ale napewno wielkim zwolennikiem nie jestem. Nie za takie pieniądze. Wolałbym żeby Barca Yoanna G. wyciągneła :D pozdro

MeSSiah komentarzy: 4703.06.2010, 02:07

@ pedro61
Umiesz czytac ze zrozumieniem? W którym miejscu odniosłem się do stanowiska Arsenalu? Przeczytaj jeszcze raz i wróc. A co do "Jest to święte prawo klubu,z którym zawodnik związał się długoterminowym kontraktem.", o czym Ty mówisz, to jest biznes. Zobacz że przed każdym transferem kluby sie wypowiadają nt. danego piłkarza w sposób podobny do władz AFC po to by podwyższyc jego cenę. Barca proponuje Cesc'owi lepszą oferte na horyzoncie sportowym jak i finasowym. To samo zrobił Arsenal z "Czamakiem", tyle że nie dali nawet Bordoux zarobic. Co jest wiekszym zlem??

pedro61 komentarzy: 219903.06.2010, 01:50

MeSSiah--->Prawie Zbawicielu!W okolicznościach obowiązującego do 2015r.kontraktu nie ma znaczenia to,na jaką kwotę opiewa oferta złożona przez Barcelonę.Niezależnie od tego,czy zaoferowano kwotę 30 mln(funtów,euro),czy też 100mln(funtów,euro) propozycja jest żałosna,bo obowiązuje ważna jeszcze 5 lat umowa.Skoro zarząd Arsenalu oświadczył,że nie jest zainteresowany sprzedażą Fabregasa,to władze Barcelony muszą przyjąć ten fakt do wiadomości.Jest to święte prawo klubu,z którym zawodnik związał się długoterminowym kontraktem.Władze Arsenalu nie oświadczyły swego oburzenia wysokością zgłoszonej oferty,władze Arsenalu wyraziły swoje oburzenie z powodu podjętej przez Barcelonę akcji pozyskania piłkarza Arsenalu związanego z klubem długoterminową umową,na którą to umowę piłkarz wyraził zgodę i dzięki której zarabia bardzo duże pieniądze.Stanowisko władz Arsenalu nie stanowiskiem odnoszącym się do sfery ekonomii,finansów-to jest stanowisko odnoszące się do sfery prawa i moralności.

MeSSiah komentarzy: 4703.06.2010, 00:50

Piszecie o tych 30 mln, tylko skąd bierzecie tą kwotę? Może ktoś tu ma chody u Txikiego lub Wengera, że zna takie poufne dane. Nigdzie nie zostało to podane, oprócz brukowców wg. których Gerrard jest już w Madrycie... Choc jeśli Barca faktycznie zaproponowała taka kwote to będzie mi za nich wstyd.

piach komentarzy: 7803.06.2010, 00:32

To teraz jestem w szoku. napisałem kontrargument, a przyjęto go w 100% helloł?;P
jesli chodzi o C Ronaldo to dajmy spokój. Zawodnik ten chcecie czy nie utrzymuje wysoki poziom od 3, 4 lat i tego nie może nie zauważyć, czy kibic Barcelony, czy Arsenalu. Gdzie jest Kaka dla przykładu? No niby w Madrycie, ale po wspaniałym sezonie w Milanie się rozsypał, a CRonaldo utrzymuje formę. Pytając o najlepszego piłkarza świata odpowiem, ze piłkarz taki nie istnieje, ale jest na tę chwilę pomieszaniem Messiego z Cristiano za co już parę razy mnie zlinczowano. Takie są fakty. W zawodnikach najbardziej cenię wolę walki i tak z "Kryśką" jest, choć wielu jego cech nie trawię, ale przyznac mu trzeba, że ten naszpikowany gwiazdami real on sam w wielu momentach ciągnąć musiał. Że przeciwko drużynom mocnym się spala, to inna bajka. Jeśli zespół nie gra dobrze żaden zawodnik drużyny sam nie pociągnie. nie dziwię sie więc, ze Fabregasa ta sytuacja nudzi, ale wyjścia nie ma. A Cris?/ Do klubu Mierdek(sorki) przychodzi Mou, który wie co zrobić by doładowac gwiazdy. u niego liczy się zespół i w miarę wyrównany skład, więc ten Real może pojechać. masz gwiazdy zrób zespół.

van_persie komentarzy: 19803.06.2010, 00:31

nie masz co powiedziec, wiec mnie wyzywasz
a twoja frustracja nie zna granic :D

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:29

Poczekaj do końca okna transferowego i wtedy będziesz mógł się cieszyć.. aa i jeszcze jedno zmień swój nick z van_persie na kretyn:D bo tacy jak Ty obrażają tylko tak znakomitych piłkaży jak Robin pisząc takie bzdury pod takim nickiem...

van_persie komentarzy: 19803.06.2010, 00:25

cry more ;]
cesc blyszczy w arsenalu, arsenal wogole nie chce rozmawiac z barca, a barca se moze chciec :D i tak niech zostanie

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:22

Kataloniarze?? No sorki, ale nikt za niego tego nie powiedział. Gdyby nie chciał tam grać to napewno siedział by cicho na dupie!

jacobsen9214 komentarzy: 26003.06.2010, 00:19

Z resztą stwierdzenie, że ' trzymacie go na siłe ' jest moim zdaniem nie na miejscu z tego względu, że sam podpisywał kontrakt do 2015r, nikt go nie naciskał, więc skąd nagle taka zmiana w podejściu? kataloniarze zrobili mu wodę z mózgu..

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:19

van_persie
A Ty jak dla mnie jesteś idiotą skoro myślisz, że chodziło mu o wzmocnienie składu:D tyle w tym temacie...

danielho6 komentarzy: 47703.06.2010, 00:19

Denilson był ważnym elementem w taktyce Wengera, zdarzały się mecze kiedy trzymał całą pomoc w defensywie - czasem ciężko to zobaczyć ale wystarczy dobrze patrzeć. Co do Cesca to myślę, że odejdzie i coś czuję, że to Nasri będzie musiał go zastąpić bo wątpię w kupno Gurcufa.

van_persie komentarzy: 19803.06.2010, 00:16

jak dla mnie to jestes po prostu frustratem, takim bobasem ktoremu jak nie da sie zabawki to od razu ryczy
dla mnie to nie jest jednoznaczne, bo takimi wypowiedziami moze np chciec wymusic wzmocnienia skladu, o ktorych kiedys juz mowil ze sa potrzebne
jak gral ronaldo? zdaje sie ze doszedl do finalu LM po drodze strzelajac nam ladnego gola o ile sie nie myle ;]

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:15

piach
szkoda, że takich jak Ty jest tak mało... Zgadzam się praktycznie ze wszystkim co poniżej napisałeś... Długoterminowy kontrakt, który podpisał teraz wyjdzie mu bokiem. Gdyby ode mnie to zależało to zapłaciłbym za niego nawet bagatela 100mln bo uważam Go za lepszego zawodnika od pseudo gwiazdy Ronaldo, ale... Wszystko w rękach obu klubów.

KochamArsenal88 komentarzy: 100303.06.2010, 00:14

Tak z innej beczki. Zapatruje sie bardzo pozytywnie na przyszly serzon w wykonaniu denilsona, tak powoli sobie uswiadamiam jaki typ pilkarza to jest(do niedawan ciezko bylo mi go okreslic) ale teraz juz wiem stylem gry, budowa ciala przypomina mi pilkarzy jak Nigel De Jong, Wilson Palacios, Essien i mam nadzieje że od przyszłego sezonu zacznie pokazaywać pełnię swoich możliwości, jedyne co mi u niego brakuje z to zadziorności i nieodpuszczanie(walki na całego i zasuwania za ryewalem-jak to poprawi bedzie wileki) I proszę niewyśmiewajcie się ze mnie za to co napisałem bo naprawde mocno wierzę w niego jak i zmysł Wengera

piach komentarzy: 7803.06.2010, 00:09

i-_l_k
Zauważ Mój Drogi, że ludzie muszą brać odpowiedzialność za swoje czyny. podpisujesz z pracodawcą długoterminową umowę, zarabiasz w tydzień ok 100 tys funtów i nagle uświadamiasz sobie, że to nie jest to? Nagle wenger porywa dzieci, a Arsenal jest więzieniem. Świetnie. Z góry sam zaznaczam, że piłką hiszpańską interesuję się bardzo i z tej części Europy najbardziej doceniam Barcelonę, ale bez przesady. Nie wiem, czy kibicowałeś Barcelonie 4 lata temu, po wygranej CL i ciągnącej się telenoweli z Ronaldinho i AC Milan w roli głównej? Mówiło się o grubej kasie rzędu nawet 80-90 mln. co robili wtedy kibice Barcy Matko Boska! Prawie mszę zamawiali, bo Ronaldinho tak samo jak Cesc teraz nie mówił, że w Barcelonie chce zostać tylko miał to wszystko w...Kibice Barcy uważali, że nawet 100 mln ronaldinho nie zastąpi, więc teraz postaw sie po stronie tych z Londynu, którym zaproponowano 30 mln za zawodnika kluczowego dla klubu.
Dobrze: Z niewolnika nie ma pracownika, był Ronaldinho, Ronaldinho nie ma. Widzisz, prędzej, czy póxniej Cesc do słonecznej Katalonii wróci. Bedzie mógł z Filem zaśpiewać MÓJ DOM;Pale na razie przy tak marnej ofercie to Barcelona wychodzi na Idiotów. Mówiłem o 50 mln jako ofercie do przyjęcia, ale ledwo 30 mln, gdy sami plujecie na Ofertę Milkszejka z City, który chce wam zabrać Kłodę Ibrę? Sami powinniście jeszcze 5 złotych dopłacić żeby go zabrali, bo działa na mnie wymiotnie, gdy oglądam mecze Barcelony.
Ale dobra nie o tym... to czy Cesc będzie miał muchy w nosie zostaw klubowi. jeśli szanuje Wengera, a tak jest to akcji nie będzie. Wiem, że odejść odejdzie to jest nieuniknione, ale Barcelona może sama sobie w łeb palnąć po tej kosmicznej ofercie. Teraz pytam tak serio: Czy Twoim zdaniem oferta na 30 mln jest dobra? Skarbek, biznes is biznes. Barca wie jak grać, ale czy my mamy w takim wypadku patrzeć na to czy Cesc już jest szczęśliwy, czy będzie dopiero. Mówimy o klubach piłkarskich, a nie samym zawodniku. fabregas nie będzie podczas sezonu wyglądał przez okno i rozmyślał nad wonią kwiatów z Katalonii. Jeśli jest typem walczaka to będzie chciał wygrac nawet Puchar Podwórka i nie odwróci się od klubu tylko dlatego, że chce do Barcelony. szanuję go jako sportowca, nie mówię teraz o nim jako zawodniku Arsenalu, ale jako sportowcu. mówiłbym tak samo pewnie gdyby był z Chelsea czy Realu_ jest sportowcem, więc nie zaryzykuje ławy, a będzie chciał wygrac nawet ten prd..puchar podwórka. wiem, że na dzień dzisiejszy Arsenal nie ma zespołu na miarę LM, czy PL i fabregasa ciągnie do wielkiej piłki, ale powiem: Cza było myśleć wcześniej....

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:06

van_persie
no zaje.biście grał krystyna:D proszę nie osłabiaj mnie... i co on takiego tam zrobił w ostatnim sezonie ?? przegrał LM 2 miechy leczył kontuzję itp.. Możesz sobie wmawiać, że Cesc będzie dawał z siebie 100%! :D:D zobaczymy...

NeXeT komentarzy: 14503.06.2010, 00:03

Zarząd Arsenalu na pewno skontaktował się z Cesc'iem bo przecież nie zatrzymali go tu na siłę, a Barca teraz płacze bo stracili wychowanka, którego talentu nie dostrzegli, a który okazał się jednym z najlepszych rozgrywających na świecie.

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:03

jacobsen9214
Ale ja nic nie wspomniałem o pieniądzach... Masz rację 30 baniek za takiego zawodnika to h... nie pieniądze z tym się zgadzam, ale nie zgadzam się z tym, że ARS na siłę chcę go zatrzymać...

i_l_k komentarzy: 1503.06.2010, 00:01

van_persie
mam 22 lata, kibicuję barcy od lat czterech. Może to nie wiele czasu, ale jestem prawdziwy. A Ty jaki jesteś?? Przecież jesgo ojciec na antenie ONA FM powiedział, że Cesc podjął już decyzję i ARS powinien ją uszanować chyba jego ojciec jest troche bardziej poinformowany niż Ty to raz! Dwa.. obejrzyj wypowiedź Cesca z przed tygodnia, w której jasno powiedział, że nie gwarantuje kibicom ARS, że zagra w następnym sezonie na Emirates Stadium. Czy wg Ciebie są to nic nie znaczące wypowiedzi?? Bo dla mnie to jest oczywiste.. I Ty mnie pytasz o wiek?? gratuluję...

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3502.06.2010, 23:57

On jest kibicem Barcelony, przeszedł pranie mózgu i wie lepiej. Nie mamy przeciwko niemu argumentów...

jacobsen9214 komentarzy: 26002.06.2010, 23:55

i_l_k -> chłopcze.. zaproponujcie najpierw normalną cenę i nikt go nie będzie trzymał na siłę, na tą chwilę 30mln to śmiech na sali więc póki co - status tego ' transferu ' zależy od Barcelony, myślę że 60mln jest wart i taką wlasnie ofertę zaakceptowaliby włodarze naszego kochanego klubu!

van_persie komentarzy: 19802.06.2010, 23:52

pewnie ze bedzie dawal z siebie wszystko! c. ronaldo tez mial podobna sytuacje ale saf powiedzial nie i zostal na jeszcze jeden sezon w mu i tez swietnie gral ;]

van_persie komentarzy: 19802.06.2010, 23:51

i_l_k ile ty masz lat?
i kiedy to Cesc powiedzial ze chce odejsc do domu z Arsenalu? ;] powiedzial ze jakby odszedl to do barcy a to nie to samo ;] dobrze sie w londynie czuje, wiec nie wciskaj kitu

grzegorz17 komentarzy: 109802.06.2010, 23:48

No to skoro nawet nie chca siadac do rozmow to powinien zostac...szkoda ze z niewolnika nie ma pracownika, ale mam nadzieje ze cesk jest na tyle profesjonalnym piłkarzem ze nadal bedzie dawał z siebie maksimum..

i_l_k komentarzy: 1502.06.2010, 23:43

Siema wszystkim! Odrazu zaznaczę, że jestem kibicem barcy i nie zamierzam nikogo obrażać żeby zaraz w moją stronę nie posypały się jakieś bluzgi;) chciałem tylko was zapytać czy dla was jest normalne takie stanowisko waszego klubu?? Przecież Cesk się tam urodził.. jest katalończykiem z krwi i kości, ma tam przyjaciół i rodzinę. Nie dziwcie się, że sam zawodnik po tylu latach w Londynie chciałby wrócić do "domu".. Postawcie się na jego miejscu.. I wg was od tej pory wszystko będzie glancuś cycuś bo Cesk u was zostanie??? Sorki, ale do mnie to nie trafia.. Sami zobaczycie jak zacznie się sezon, że to nie będzie już ten sam Fabregas, który kochał Arsenal ponad życie tylko Fabregas, który tęskni za Barceloną. Bardzo szanuję prawdziwych kibiców każdego klubu na świecie, ale nie mogę zrozumieć takich, którzy z własnego zawodnika robią jakiegoś zdrajcę albo coś takiego pisząc np. "Cesc był moim idolem, ale okazał się fałszywy itp.." Ludzie gdyby on chciał przejść do Man Utd albo Liverpoolu no to spoko rozumiem.. Ale on chce wrócić do swojego DOMU!! Możecie teraz mnie krytykować i pisać sobie jakieś brednie, że Cesk jest wasz na zawsze czy coś.. Ja tylko powiedziałem co myślę i jestem pewien, że każdy prawdziwy kibic nawet Arsenalu powiniem się ze mną zgodzić...

pedro61 komentarzy: 219902.06.2010, 23:38

Innej odpowiedzi Arsenalu być nie mogło-Fabregas ma podpisaną,ważną jeszcze przez 5 lat umowę z Arsenalem,na mocy której ma grać za bardzo dobre pieniądze(najwyższe w klubie)dla drużyny z Ashburton Grove.Klauzuli genetycznej(która pozwalałaby na szybkie przejście do klubu z dzieciństwa)w umowie nie ,wobec czego-Panie Franku-przez najbliższe lata będzie Pan kopał piłkę w Arsenalu.Nie zmienia to faktu,że targi o Fabregasa jeszcze trochę potrwają i powinniśmy w tym względzie uzbroić się w cierpliwość.A swoją drogą -ciekawe,czy kontrakt Fabregasa zawiera tzw.klauzulę odstępnego,czyli kwoty jaką musiałby zapłacić klub zainteresowany pozyskaniem Pana Franka.Może wie coś na ten temat najlepiej poinformowany człowiek na naszej stronie czyli Vpr.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3502.06.2010, 23:23

Chyba ostatni akapit kończy całą transferową sagę. No i miło było, ale się skończyło. Środkowy palec dla bufonów z Camp Nou.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 202.06.2010, 23:21

ale generalnie stwierdzenie, że Arsenal nie przedstawi barcelonie kontr oferte nie znaczy, że barcelona nie może złożyć oferty nie do odrzucenia

Niewiedza komentarzy: 35602.06.2010, 23:12

ha Barca dostała kosza ;D

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 202.06.2010, 23:06

Dom domem ale ja osobiście nie zapomnę, że jako kapitan podpisywał się na koszulkach innej druzyny

mitmichael komentarzy: 4924302.06.2010, 23:03

A co Cesc ma do gadania. Mowił, ze dobrze mu w Arsenalu, ze czuje sie tutaj jak w domu. Chciał przejsc ale wiedział, ze to nie od niego zalezy gdzie bedzie grac. Mogł nie podpisywac długoterminowego kontraktu.

adam3462 komentarzy: 273202.06.2010, 23:00

Oferta Odrzucona !

matek9009 komentarzy: 135502.06.2010, 22:41

mówicie co na to Cesc on wsumie nie raz mówił że narazie jego domem jest Londym myślę że zostanie przy najmiej jeszcze sezon a potem już na prawdę trzeba szukać jego zastępcy

jacob83 komentarzy: 59302.06.2010, 22:32

No fajnie, tylko ciekawe co na to Fabregas? Bo wedlug mnie z niewolnika nie ma pracownika i jesli rzeczywiscie Cesc tak bardzo chce isc do tej Barcelony to powinnismy od nich wyciagnac jak najwiecej kasy i go sprzedac. Jesli jednak nadal chce byc kanonierem to powinien tez zabrac glos w tej sprawie, potwierdzic przywiazanie do barw klubowych itd.

mucha228 komentarzy: 10402.06.2010, 22:30

cos czuje ze to tylko zaslona dymna zeby farca rzuciła wiecej kasiory no ale zobaczymy :)

Arsenal_1886 komentarzy: 1952102.06.2010, 22:26

Nie możemy stracić kręgosłupa zespołu ! ;p

arielwojcik77 komentarzy: 4202.06.2010, 22:23

Chciałbym to usłyszeć jeszcze z ust Cesca!!!! Ale tak informacja cieszy;)

mitmichael komentarzy: 4924302.06.2010, 22:13

W koncu informacja podana na stronie oficjalnej klubu. Tak wiec Fabregas zostaje w Arsenalu!!!

XvDodekvX komentarzy: 113602.06.2010, 22:07

super zostaje z nami :))) brawo Arsenal ;]

Arnold14 komentarzy: 130702.06.2010, 22:04

I po co było tyle tych nie potrzebnych słów, w stronę Cesca , Zarządu. Nie jeden sezon z Arsenalem przeżyłem , za niedługo wypadnie jakiś jubileusz chyba :), i powiem wam szczerze, ile to razy , i to jakie rzeczy brukowce pisały o graczach, i nie o Fabregasie, tylko o prawdziwych naszych dawnych światowcach. To wszystkich wiadomości z brukowców trzeba podchodzić sceptycznie, powtarzałem nie raz , poczekajmy na oficjalnie słowa Wenger lub zarządu. I proszę , część "kibiców" ostatnio rzucała bardzo ciekawe epitety w jego stronę, w stronę zarządu a dziś znów go kochają. Nie dajmy się ponosić emocjom, przeczytajmy 2 razy a nawet 3 to co napisaliśmy , i dopiero wtedy kliknijmy w dodaj komentarz. Czy całą wine możemy zgonić na Barcelone ? Większość tak , ale nie zapominajmy , że hiszpan nie jest święty. Gdyby powiedział kocham Arsenal zostaje - byłoby po sprawie, a wymijając się , rozbudził speców od genetyki między innymi Xaviego. kiedyś nie było tyle transferów. Futbol nie opierał się głównie na pięniądzach. Teraz mamy inne czasy , musimy się do nich przystosować. Pytanie , ma stracić opaskę ? Ja tego nie wiem , czekam na to co powie Boss. Czekam również na to co powie Fabregas po tym wszystkim. Trzeba umieć również się postawić w miejscu Cesca, a nie obarczać go , za to że bęknął , iż powtarzam kiedyś może wróci. Kiedyś to nie dziś. Wy byscie nie chcieli wrócić do ojczyzny bo tylu deszczowych dniach na obcej ziemi ? Ja po 2 miesiącach skomlałem , właśnie miałem wtedy 16 laty tak jak on, ale Cesc został , zostanie i będzie na razie z nami , na jak długo zobaczymy. Jednak jedno jest pewne potrzebujemy pilnie transferów: Obrona , Bramka ewentualnie pomoc (środek). Co do okienka , ponoć Joe Cole jest już w drodze do nas. Na stronach Chelsea piszą , że lada moment wybiegnie w czerwonych barwach. Myślę ,że to dobrze, Wenger chyba kończy z filozofią , młodziutkich , i wreszcie chce coś wygrać. Cole w akcji nie widziałem dawno ( długa kontuzja) ale powitam go z otwartymi ramionami. W przyrodzie sprawiedliwość często bywa, tak też tutaj być musi, oni zakontraktowali nam świetnego wtedy Ashleya, teraz czas sie zrewanżować.

adam3462 komentarzy: 273202.06.2010, 21:59

Nie okazaliśmy się dzieciakami. Ale Fabregas jak nie przejdzie to strzeli focha jak Kalou Uche Wiśle Kraków.

Gunner48 komentarzy: 792902.06.2010, 21:35

Nareszcie jakas fajna nowina dzisiaj ;P
!!! !!! !!!

Theo10 komentarzy: 829802.06.2010, 20:57

I taka polityka Arsenalu mi się podoba. Stanowcza i zdecydowana.

Remek komentarzy: 103202.06.2010, 20:55

w końcu coś 'oficjalnego'. Brawo zarząd, brawo ! Mam nadzieję, jak niektórzy że tak pozostanie do ostatniego dnia okienka transferowego i Cesc zostanie u nas;]

Maciekkk10 komentarzy: 258302.06.2010, 20:48

Krótko - w końcu pokazaliśmy, że mamy jaja ! We've got CESC FABREGAS ! We've got CESC FABREGAS ! We've got CESC FABREGAS !! ;]

mirand14 komentarzy: 66102.06.2010, 20:40

odetchnąłem ta sytuacja jest zdecydowanie niejasna za dużo plotek i fałszywych informacji.
Fabregas zostaje w Arsenalu i już

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 702.06.2010, 20:38

Mógłbym w sumie znowu napisać długiego komenta na ten temat, ale trochę mi się nie chce. Więc tak - cieszę się, że zarząd olał tych "dyplomatów", ale z drugiej strony - co jeśli odejdzie od nas za rok? Przecież może sobie nie wybić z głowy słonecznej Hiszpanii. A wtedy może już nie być możliwości łatwego kupna bądź zakontraktowania Gourcuffa czy Joe Cole'a. I co wtedy? Z szacunkiem dla Nasriego, ale Fabregas to z niego żaden. Tak więc, nie będzie mi aż tak bardzo żal, jeśli Cesc za odpowiednią sumę opuści nasz klub. Niech sobie wtedy gra ze swoimi genetykami. I martwi mnie jeszcze jedno - opaska kapitańska, z którą Fabregas na pewno zostanie. A jeśli do Barcelony nie odejdzie, to będzie gadanie: "to były plotki, zawsze chciałem zostać w Arsenalu, to mój dom" itd. A potem latem kolejna telenowela? Szanuję Fabregasa, to niesamowity piłkarz, może nawet najważniejszy w naszej drużynie, ale taka sytuacja mi trochę nie odpowiada.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com