Owen: Barcelona i Real lepszymi opcjami dla Suareza

Owen: Barcelona i Real lepszymi opcjami dla Suareza 28.07.2013, 18:35, Marcin Stefaniak 116 komentarzy

Michael Owen uważa, że mimo ofert z Arsenalu Luis Suarez podjąłby dużo lepszą decyzję, gdyby dołączył do Realu Madryt czy Barcelony.

Według Goal.com Urugwajczyk chce wymusić na włodarzach swój transfer do Arsenalu. Mimo gorszych wyników i braku awansu do Ligi Mistrzów Owen twierdzi, że The Reds stoją na równi z Kanonierami.

- Arsenal to wielki klub z renomą, ale Liverpool jest równie dobry, o ile nie lepszy. Byłbym naprawdę zaskoczony gdyby Suarez dołączył do drużyny z The Emirates. Barcelona czy Real byłyby znacznie lepszym miejscem.

- Naprawdę trudno mi zrozumieć dlaczego Luis chce opuścić Liverpool i pozostać w Anglii. Z jego punktu widzenia można zrozumieć, że chce grać na najwyższym poziomie w Lidze Mistrzów, a w tej chwili to za dużo dla Liverpoolu - powiedział Owen.

- Z drugiej strony czy wyobrażacie sobie Arsenal wygrywający te rozgrywki w przyszłym sezonie? Dopóki Kanonierzy nie wzmocnią solidnie składu, nie będą w stanie o to rywalizować.

Luis SuarezMichael Owen autor: Marcin Stefaniak źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 22:13

STEFCIO sie nie rozumiemy bo ty krótko wzrocznie patrzysz a ja wrecz odwrotnie

dudekns komentarzy: 605028.07.2013, 22:12

Owen chyba z byka spadł na dośc twarde podłoże...

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 22:06

jedno jest pewne czytałem wywiad z włascielem LFC powiedział ze nie ma zamiaru sprzedawac SUAREZA

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 22:05

Leszek - nie zamierzam kontynuować tej rozmowy, bo mnie nie rozumiesz. Zresztą Arsenal nie kończy na grupowych ;)

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 22:04

jestem dumnym kibicem Arsenalu i wiem ze taki klub jak arsenal powinien osiągac sukcesy które mozna zapisac w kartach histori na dzien dzisiejsz MOJ KOCHANY KLUB ARSENAL od 10 lat nic nie zdobył ---- qiwc stefcio zadaj sobie pytanie czy wolał bys przez 5 lat nie kfalifikowac sie do lm a raz sie zakwalifikowac i wygrac LM czy z roku na rok sie kwalifikowac i konczyc na grupowych ??

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:57

niski93- nie próbuj zrozumieć. To tak samo logiczne jak sam koniec wywiadu.

niski93 komentarzy: 581628.07.2013, 21:55

Z jednej strony Owen bredzi, że Liverpool jest lepszy od Arsenalu, a z drugiej że można go zrozumieć, że chce grać na najwyższym poziomie w Lidze Mistrzów wraz z Arsenalem...

WTF?

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:53

Widzę, że jesteś niereformowalny.

"Kibice Arsenalu nie są dumni z miejsca, w jakim stoi klub." Czego nie rozumiesz w tym zdaniu?

Stwierdzam po prostu suchy fakt, którym jest to, że obecnie Arsenalu jest lepszym klubem od Liverpoolu, trudno zrozumieć?

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:48

czyli dla ciebie juz wielkim skucesem jest kwalifikacja do ligi mistrzów--- ja ci powiem tak wolał bym 6 razy sie nie zakfalifikowac do ligi mistrzówe a raz sie zakfalifikowac i wygrac ten puchar LFC 5 razy była najlepsza w europie Arsenal ani razu :(

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:42

Leszek - od nowa mam Ci tłumaczyć? Nikt nie mówi teraz o trofeach, tylko o tym, że Arsenal na tę chwilę stoi w hierarchii wyżej. Gra w Lidze Mistrzów, a Liverpool nawet nie w Lidze Europy, to nie jest przypadek.

Masta komentarzy: 16428.07.2013, 21:38

Jak ja nienawidzę tego człowieka -.-

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:36

stefcio powiedz mi czym my Arsenal mozemy sie pochwali --- bo ligi angielskiej nie wygralismy ani jakich kolwiek pucharów -- bo gadac mozemy wszystko ale historia mówi jasnp gówno zdobylismy

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:36

No bez wątpienia. Sprzedawanie najlepszego zawodnika ligowemu rywalowi zawsze jest niemądrym posunięciem, ale czasem nie można nic z tym zrobić. Taka wola Suareza, a jak wiemy z niewolnika nie ma pracownika, więc zarząd LFC nie ma już wiele do powiedzenia.

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:33

ja staram sie patrzec obiektywnie i napewno głupim posunieciem lfc by było sprzedanie Suareza do arsenalu

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:33

Leszek - niestety nie jest i musisz się z tym pogodzić. Kibice Arsenalu nie są dumni z miejsca, w jakim stoi klub, ale jest to mimo wszystko miejsce "wyższe" niż obecne Liverpoolu.

W ostatnich latach Kanonierzy z mniejszym czy większym powodzeniem grali w Lidze Mistrzów, a Liverpool niestety męczył się z Ligą Europy i, nie oszukujmy się, nie był nawet blisko najbardziej prestiżowych rozgrywek w Europie.

Różnice między LE i LM jest znaczna, bo wystarczy porównać kluby, które odpadły z grupy, przykładowo Chelsea, a Maribor.

tradusio komentarzy: 458 newsów: 128.07.2013, 21:31

@stefio15,
Masz racje. Piast nie jest na rowni. Piast jest lepszy od LFC, przynajmniej w Lidze Mistrzow grali :D

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:30

stefcio po czesci masz racje ale irytuja mnie wypowiedzi twierdzące ze arsenal i lfc to nie jest ten sam poziom piłkarski-- w moicjh oczach to są bardzo podobne kluby tyle ze teraz lfc jest w stanie przebudowy dlatego takie marne wyniki ale bądz co bardz arsenal i lfc klasa w klasie

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:25

Leszek - to, że nie mamy pucharów nie znaczy, że nie można porównywać klas obu klubów w ostatnich latach. Skoro tak, to Piast Gliwice jest na równi z Liverpoolem czy Arsenalem, bo też nic ostatnio nie wygrał?

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:24

panowie ale to nawet jaki by puchar nie był cos wygrywali a my w tej tematyce dupa mokra --- panowie ogarnijcie sie kazdy zespół jest rozliczany z sukcesów a my takich nie mamy

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223728.07.2013, 21:19

Leszek - mały szczególik, nic nie znaczący Capital One Cup to nie Puchar Anglii, tylko Puchar Ligi Angielskiej.

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125128.07.2013, 21:15

Wiadomo, Barcelona i Real to opcja lepsza dla każdego zawodnika, nieważne kto by go chciał ;>

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1428.07.2013, 21:14

Owen jest idealnym przykładem, że transfer do Realu/Barcelony to wspaniała sprawa. Parodia

bialysul komentarzy: 369928.07.2013, 21:09

Leszek

wydaje mi sie ze trudniej jest rozegrac 39 meczy z 19 roznymi druzynami, niz wygrac puchar co udaje sie czesto tez duzo slabszym druzynom jak na przyklad Wigan jak dobze kojaze... wystarczy szczescie w losowaniu i dobry dzien.

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 21:07

LFC nie sprzeda Suareza Arsenaowi z prostej przyczyny nie chce wzmiacniac konkurenta do top 4 siebie osłabiac w tej chwili tylko Real ma szanse go kupic

Symbiosis komentarzy: 239 newsów: 4828.07.2013, 21:03

A mógł z LFC zdobyć LM ^^

Symbiosis komentarzy: 239 newsów: 4828.07.2013, 21:02

tradusio dobre heheeh ahaha ^^

tradusio komentarzy: 458 newsów: 128.07.2013, 20:58

Najlepszym wyborem Owena w zyciu byl transfer do Realu. Zdecydowanie!

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 20:58

a ze byslismy w lidze 3 lub 4 to nic nie znaczy bo tak naprawde pamieta sie tylko kto wygrał lige angielską

Leszek9997 komentarzy: 1428.07.2013, 20:55

ale wy tu smuty walicie o tej wielkosci i wyszosci Arsenalu nad LFC a prawda jest taka ze od 10 lat nic nie wygralismy jak i w lidze angielskiej tak i w pucharach europejskich --- natomiast LFC 2005 wygrało lige mistrzów a 2011 puchar angli

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078428.07.2013, 20:53

troszkę przesadził, z tym, że LFC lepsze od nas

barti89 komentarzy: 62028.07.2013, 20:47

101greatgoals.com/blog/in-pictures-jack-wilsheres-reaction-to-michael-owen-after-a-confrontation-with-mikel-arteta/

czytając brednie owena mozna zareagować tylko tak.

mitmichael komentarzy: 4924328.07.2013, 20:40

Niech popatrzy na poprzedni sezon, potem na ta wypowiedz, ze Liverpool jest lepszy, potem jeszcze raz na tabele i poprzedni sezon i potem znowu na swoja wypowiedz - moze wtedy zobaczy, ze była na prawde idiotyczna. A ostatni akapit zmiazdzył system - Suarez nie powinien isc do Arsenalu ale jezeli Arsenal nie wzmocni solidnie składu, to nie bedzie w stanie rywalizowac z najlepszymi. Nie wiem jaki w tej wypowiedzi jest sens i pewnie Owen tez o tym nie wie.

tyson880 komentarzy: 1049628.07.2013, 20:39

Chyba Owen za często na grzyby do lasu chodzi i nie ogarnia już, co się dzieje w świecie piłki nożnej.

turysta komentarzy: 608928.07.2013, 19:50

bialysul

Wolę AFC od mułów i smerfów. Najlepiej jednak jakby kiedyś jeszcze wygrał Liverpool, mam nadzieję że dożyję.

bialysul komentarzy: 369928.07.2013, 19:43

turysta

No bylo 33, teraz 40, wypadalo by podbic o 7;) mysle ze taka wlasnie bedzie kolejna oferta .

pomysl czy nie wspaniale byloby gdyby Arsenal wygral mistrza dzieki waszemu wkladowi? dochodzi zdetronicowanie Manchesterow, czy nie byloby pieknie :D?

turysta komentarzy: 608928.07.2013, 19:40

bialysul

Całkowicie szczerze już mówiąc - taka oferta (50m) była by imo zaakceptowana. Kwestia czy będziecie drobić co 2.5m czy od razu wyłożycie, powiedzmy, 47m.

bialysul komentarzy: 369928.07.2013, 19:36

Liverpool mysle ze pobje w tym roku rekord nalezacy do Torresa, sprzedadza Suareza za wyzsza kwote;) 50mln i jeden funt:P

archterror komentarzy: 428728.07.2013, 19:33

Jeśli wierzyć tej plocie, to Owen jest idiotą.

Przecież to jest k***a logiczne, że chyba dla każdego transfer do Realu/Barcelony byłby teoretycznie "lepszą opcją". Liverpool bardzo szanuję i lubię, ale nic nie przemawia za tym by byli równi, a tym bardziej lepsi od naszego klubu. A ostatnie zdanie Owena to już w ogóle hit i pozostawię je bez komentarza.
Nie ukrywam zdziwienia, że taki człowiek takie głupoty papla. Owszem, każdy może mieć swoje zdanie który klub jest 'lepszy', ale jego wypowiedzi dotyczące transferu przyprawiają o ból głowy.

Piotrek_175 komentarzy: 184428.07.2013, 19:31

"Dopóki Kanonierzy nie wzmocnią solidnie składu, nie będą w stanie o to rywalizować."
A co my niby chcemy zrobić ???

Leehu komentarzy: 1049628.07.2013, 19:30

Barcelona i Real może byłyby lepszymi opcjami ale póki co to Arsenal złożył dwie oferty i póki co tylko on próbuje go ściągnąć, a z tego powodu że Arsenal gra w LM jest lepszą opcją niż zostanie w Liverpoolu. I co z tego że Arsenal ma nikłe szanse na wygranie LM sama gra w tych rozgrywkach jest na tyle prestiżowa że warto brać w nich udział to tak samo jakby doradzić Liverpoolowi żeby spadli do championship bo to mają szansę wygrać. ;P

malina110xd komentarzy: 92628.07.2013, 19:28

A co ma mówic jako legenda Liverpoolu? Powinien powiedziec, że Liverpoolu nie stac na nic bez Suareza? Był Czerwony to wypada mu takim pozostac, chociaż z Jego zdaniem oczywiście się nie zgadzam, gdyż Arsenal ma lepszą kadrę i nie tylko. Liverpool natiomiast w Premier League wydaje się górowac historią.

"..Dopóki Kanonierzy nie wzmocnią solidnie składu, nie będą w stanie o to rywalizować. "

Dlatego właśnie chcą go wzmocnic Suarezem..

Koroniarz komentarzy: 1018728.07.2013, 19:27

Oj jak juz nawet byli gracze L'poolu sie wypowiadają to cos powaznego musi byc na rzeczy. Dawac mi tu teraz tego Wapmira !!!!!

bialysul komentarzy: 369928.07.2013, 19:27

Jasne jest ze byli zawodnicy Liverpoolu jak i jego kibice beda stawiac swoj zespol w jak najlepszym swietle

Liverpool to wielki klub, utytulowany, i znany na calym swiecie, ale to przeszlosc, przyszlosc jak narazie nie maluje sie w jasnych barwach, mimo corocznych staran zarzadu, i kolejnych wzmocnien, nie potrafia sie zakwalifikowac nawet do LE.

Przez najblizsze lata watpie by wiele sie zmienilo, i mysle ze Suarez tez w to watpi.

Nawet jesli Liverpoolowi udaloby sie zakwalifikowac do LM, to nadal nie jest druzyna ktora jest w stanie powtarzac to co roku, i walczyc o mistrzostwo.

Ludzie moga watpic w nasza wygrana ligi, jednak jestesmy od lat jednym z faworytow, konczac te rozgrywaki czesto na 2,3 miejscu podium, wiec wcale nie bylo tak daleko.

dlaczego nie udalo sie z RVP, a ma sie udac z Suarezem? akurat ja cenie wyzej Suareza od Rvp, ale to moje subiektywne zdanie, uwazam jednak ze smialo wygra wyscig o krola strzelcow z holendrem majac lepsza pomoc niz w Liverpoolu, do tego dochodza karne ktorych nie wykonywal, i kilka meczy zawieszenia, a roznica goli byla minimalna.

Jednak przedewszystkim obecna druzyna jest zespolem, przeszli przez trudne momenty, odbili sie od dna po utracie kluczowych pilkarzy, do tego dochodzi zgranie zespolu, aklimatyzacja wczesniej nowych pilkarzy, plus kolejny rok doswiadczenia, poraz pierwszy nikt nie opusci klubu, jako jedynmi z faworytow mamy ciagla stabilnosc, niema zmian skladu, i trenera.

chce przez to powiedziec ze Liverpool nie powinien upatrywac w nas rywala dlatego ze przy bardzo slabym sezonie zajelismy 4 miesjce wyprzedaajac tylko jednym pkt Totenham...

jednym piprzonym punktem druzyne ktora miala jeden z najwiekszych sezonow, i walijczyka ktory ustrzeli im wiekszosc z uciulanych pkt, a ktorego najprawdopodobniej nie zatrzymaja w klubie, i niema znaczenia za ile odejdzie, bo moga kupic 3-4 pilkarzy ktorzy nie wniosa tyle co on jeden.

Nie wiemy co mysli Suarez i jakim czlowiekiem jest, bycmoze odpowiada mu atmosfera w naszym zespole, trener, i ambicje, mozliwe ze oglada nasze mecze i mysli sobie kurde chcialbym z nimi grac, bycmoze nie potrzebuje przechodzic do "wielkiego" Realu, naszpikowanym rozkapryszonymi gwiazdorami, tego nie wiemy, ja licze ze tak jest i ze Suarez wystapi o transfer, a Wenger go dopnie nawet jesli pierwszy sezon od wilu lat milibysmy wyjsc finansowo pod kreska, bo nie znajdziemy lepszej okazji by zastapic Henrego.

Pozyskujac Suareza szanse na mistrzostwo sa bardzo realne, jego gole i umijetnosci to nie wszystko, strach obrony rywali, pewnosc siebie naszych pilkarzy wszystko to moze miec wplyw na ostateczny sukces zawodnikow sorry za bledy:P

RVP87 komentarzy: 116428.07.2013, 19:27

jestem kibicem Juve Wisły i Arsenalu ale nie sądze by Liverpool był słabszym klubem niż Arsenal, oni potrafili jednak wygrać LM a nam sie ta sztuka nie udała ! JESZCZE!

mar12301 komentarzy: 2313928.07.2013, 19:16

Owen, matka wie, że ćpiesz ?

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 328.07.2013, 19:14

Liverpool lepszy od Arsenalu? Owen co ty ćpiesz...

LoveTheGunners komentarzy: 914028.07.2013, 19:08

pinguite

no wlasnie. TO niby jak mamy wzmocnic ten sklad , skoro jego zdaniem Ci najlepsi powinni dolaczyc juz do silnego skladu? zero logiki

Paniu76 komentarzy: 1246428.07.2013, 19:05

Właśnie dlatego chcemy kupić Suareza, żeby wygrać LM, ale się skompromitował..

Theov47 komentarzy: 107928.07.2013, 19:05

WTF!? Liverpool lepszy??? Co to za bzdura, bez Suareza to spłyną w dół tabeli. Ciekawe co Owen pali ;)

sebaafc komentarzy: 23828.07.2013, 18:49

Omg co ten gosc powiedział Liverpool lepszy od Arsenalu? Buhahahaahahahahahahahah tyle na ten temat

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com