Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal

Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal 23.10.2022, 16:03, Łukasz Wandzel 1479 komentarzy

W starciu na St Mary's Stadium przeciwko Southamptonowi Arsenal notuje pierwszy remis w tym sezonie. Kanonierzy zaznaczyli swoją przewagę w pierwszej połowie, lecz wykorzystali tylko jedną z wielu okazji na strzelenie gola. Drugą połowę rozegrali znacznie gorzej. Ponownie nie zdołali podwyższyć prowadzenia, gdy była na to szansa, co szybko się zemściło. Podopieczni Ralpha Hasenhuttla doprowadzili do wyrównania, a w końcówce londyńczycy popełniali proste błędy i praktycznie nie nawiązali ponownej walki o komplet punktów. Drużyna z The Emirates wciąż przewodzi tabeli z dwoma punktami przewagi nad Manchesterem City.

Składy obu drużyn

Arsenal: Ramsdale – White (71' Tierney), Saliba, Gabriel, Tomiyasu – Xhaka, Partey – Saka, Odegaard (83' Vieira), Martinelli (71' Nketiah) – Jesus

Southamtpon: Bazunu – Caleta-Car, Lyanco, Salisu – Elyounoussi, Ward-Prowse, Diallo, Perraud – S. Armstrong (80' Edozie), Aribo (73' Adams) – A. Armstrong (73' Walcott)

Kanonierzy zaczęli w charakterystyczny dla siebie sposób, narzucając wysokie tempo na samym początku spotkania. Bardzo szybko stworzyli sobie kilka okazji strzeleckich. Swoich sił próbował Gabriel Jesus, niecelnie strzelał też Martin Odegaard, a z ostrego kąta w golkipera trafił Granit Xhaka. Intensywny początek przyniósł jednak korzyść, a bezbramkowy remis nie trwał długo. Już w 11. minucie Ben White wybiegł do przodu i dośrodkował w pole karne, skąd Xhaka otworzył wynik spotkania silnym strzałem prawą nogą. Akcja z golem Szwajcara wyglądała bardzo podobnie do tej z czwartkowego meczu przeciwko PSV Eindhoven.

Po około 20 minutach Arsenal wciąż kontrolował spotkanie, lecz zwolnił tempo i Southampton nieco dłużej utrzymywał się przy piłce. Święci po półgodzinie gry spędzili parę minut pod bramką Arsenalu, wywalczając kilka rzutów rożnych, z których niewiele wyniknęło. Końcówka pierwszej połowy znowu należała do londyńczyków. Spore szanse na podwyższenie rezultatu miał Gabriel Martinelli. Strzał Brazylijczyka po udanym ścięciu do środka trafił jednak w obrońcę. Jeszcze lepszą okazję miał Jesus, ale po podciętym podaniu od Odegaarda uderzył w Gavina Bazunu.

W drugiej połowie przyjezdni prezentowali się dużo słabiej, więc jednobramkowe prowadzenie Arsenalu zaczęło wyglądać krucho. Southampton dochodził do sytuacji, a londyńczycy nie potrafili podwyższyć na 2-0. W 59. minucie Jesus wybiegł na pozycję, lecz będąc niemal sam na sam z Bazunu, został dogoniony przez Mohameda Elyounoussiego. Wyróżniający się Norweg w 65. minucie zaliczył zresztą asystę. Jego prostopadłe podanie po kontrataku Southamptonu otworzyło drogę do bramki Stuartowi Armstrongowi, który dał gospodarzom remis.

Piłkarze Mikela Artety znaleźli się w patowej sytuacji. Święci grali wyraźnie lepiej niż w pierwszej połowie, więc londyńczycy nie byli w stanie rzucić wszystkich sił do ataku, ponieważ mecz mogli zakończyć zarówno z jednym punktem, jak i bez żadnego. W końcówce nie wyłoniła się strona przeważająca, która miałaby większe szanse na wygraną. Obu ekipom zdarzały się niecelne podania, a goście wyglądali na zmęczonych. Ostatecznie wynik nie uległ zmianie, a Arsenal musiał zadowolić się remisem.

Premier LeagueRaport pomeczowySouthampton autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ZielonyLisc komentarzy: 2033924.10.2022, 12:10

Co do viaplay to u kolegi oglądałem raz nasz mecz z Leeds i jakość na 55" Była porównywalna do tej z C+, ogólnie bym wykupił ale nie zawsze mam czas oglądać mecz

Adi17 komentarzy: 327824.10.2022, 12:08

@gbn:

Ja ogólnie nie mam za dużych problemów z viaplay odkąd jest Premier League. Wczoraj co prawda miałem przez kilka minut co jakiś czas przebitke czarnego ekranu, ale po za tym jest płynnie i jakość nie najgorsza. W porównaniu z tym co było w tamtym sezonie przy Bundeslidze jest dużo lepiej.
Chociaż dla mnie i tak sporo brakuje do jakości tej która była w c+, ale ogólnie nie narzekam. KSW jest za to w dużo lepszej jakości, przynajmniej mam takie wrażenie.

ZielonyLisc komentarzy: 2033924.10.2022, 12:08

Termy kozak, dj i drineczki na zewnątrz, bajka

Molas komentarzy: 112824.10.2022, 12:07

Dla mnie wygoda oglądania jest o niebo wyższa. Jadę sobie autem, wrzucam dźwięk na głośniki odpalam Viaplay i jestem na bieżąco. Oglądam sobie na spokojnie powtórkę jeśli nie dałem rady na żywo. Dużo lepsze studio. Dla mnie wielki plus.

Mizzou komentarzy: 605324.10.2022, 12:04

@gbn:
zwykłe HD lepsze niż Full HD?

Furgunn komentarzy: 1035224.10.2022, 12:04

Przemysław Rudzki o Erlingu Haalandzie:

- Może nie wyglądam, ale grywam w FIFĘ. Ściągnąłem sobie FIFA23 i gram Manchesterem City. I widać w tej grze, jak to jest dobry napastnik. Jak on ułatwia życie temu, kto jest powiedzmy bardzo średnim graczem.

Hit xd

gbn komentarzy: 410224.10.2022, 12:03

Jak na moje oko, to transmisja Viaplay jest lepsza niż to co dawał mi C+, ale to tylko moje odczucie.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 12:00

@ArsenalChampion: najpierw sprawdź potem komentuj. Dlatego jest hejt bo większość nie sprawdzi i powiela kłamstwa :)

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 11:59

Jakby ktoś kiedyś jechał na termy Chochołowskie z partnerką to można się kiedyś zgadać ;p

ArsenalChampion komentarzy: 847024.10.2022, 11:58

A juz samo ze urząd ochrony konsumenta wszczął postepowanie przeciwko VIaplay. Nie zachęca do kupna tej platformy i pokazuje ze z nią wcale nie jest tak kolorowa, jak wielu tu rozpisuje

ArsenalChampion komentarzy: 847024.10.2022, 11:56

A ty jak coś kupujesz to nigdy nie wiesz jaki masz zakres oferowanych usług?
Kupujesz kota w worku? A potem płacz ze zapłaciłeś za coś, co nie do końca działa jak myślałeś?
Skoro Viaplay oferuje produkt w gorszej jakości niz oferowało canal plus, to mi się to nie podoba. Przciez nie musze oglądać zęby przeczytać w jakiej jakośc oferują swój produkt, bo to jest napisane

Chrisho38 komentarzy: 42024.10.2022, 11:52

@amiapsycho: Termy Chochołowskie najlepsze (Gorący Potok i Bania też w miarę spoko).
Co do jeziora, to jeśli chcesz podjechać samochodem to najładniejsze jest Szczyrbskie Jezioro (niedaleko za granica Słowacji). Jeśli wolisz podejść (1,5h około), a nie lubisz tłumów to polecam Czarny Staw Gąsienicowy (wyjście z Kuźnic). Trochę więcej ludzi, ale znośnie to Dolina 5 Stawów (około 1,5-2h podejścia).

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 11:44

@Insekt:

Nie zrobimy nic, ale wyrazić niezadowolenie można. Co do strumyk.tv, nie jesten fanem wchodzenia z deszczu pod rynnę. Po prostu widzę spadek jakości i komfortu względem tego, co miałem wcześniej i ze swojej perspektywy oceniam przesiadkę z C+ do Viaplay na spory minus.

Natomiast nadal to lepsze niż popularne streamy, więc nie mając wyjścia płacę i oglądam na Viaplay.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 11:42

@ArsenalChampion: no to jak nie kupujesz i nie oglądasz tam to skąd możesz wiedzieć jak to wygląda na Viaplay? Przeczytałeś na internecie?

ArsenalChampion komentarzy: 847024.10.2022, 11:25

@Insekt napisał: "tak działa wolny rynek i nic z tym nie zrobimy ;) w ramach protestu możesz nie płacić i oglądać mecze na strumyk.tv"
No ale przeciez dokładnie to robimy. Ja tego nie kupuję i za to nie płącę. A czy to oznacza ze nie moge wyrazić nie zadowolenia z oferowanej usługi?
Wiec mnie troche bawią komentarze "nikt ci pistoletu do głowy nie przystawia czy "nie płać i nei oglądaj". Tak jakby teraz nie mozna było wyrazić swojego zdania na temat czemu ktoś uwaza to za produkt kiepskiej jakośći.
A nas konsumentów nie powinno obchodzić czy firma bedzie miała płynnośc finansowa, tylko oczekuję się najlepszej jakości. A jeśli tego nie zaoferuje to przyjdzie ktoś inny. Kto bedzie w stanie to zaoferować

Armata500 komentarzy: 4428 newsów: 13024.10.2022, 11:21

A ja też nie twierdzę, że Viaplay jest super bez skazy i wad. No nie jest i na pewno mogłoby być lepiej. To, że planują podwyżkę ceny abonamentu to również mi się nie podoba, no ale co mogę zrobić? Porzucić Viaplay i oglądać na streamach na komputerze?

To jednak kosmiczna wygoda, że siadasz minutę przed meczem na kanapie, włączasz 50 cali i po prostu odpalasz mecz. Tyle. (Na C+ też tak było - jasne , no ale sytuacja się zmieniła i tyle, nie mam na to wpływu i akceptuje, że w ogóle nadal mam taki komfort oglądania). A jak wspomniałem - ja naprawdę nie mam aż takich problemów technicznych, a obejrzałem kilkadziesiąt meczów w tym sezonie z Europa League włącznie. Kilka razy zdarzył się bufor, który trwał max 2-3 sekundy. W jednym meczu (chyba United z Live?) był problem z komentarzem i nie było słychać głównych komentatorów (ale to się może zdarzyć wszędzie, nie oglądam piłki od wczoraj). No i jeden raz była zwiecha serwerów chyba, kiedy to nie działała Multiliga przez dobre 15-20 minut (działał jeden mecz wtedy). No i tyle. Ktoś powie, że płaci i wymaga, że ma nie być w ogóle problemów, ale no to są pobożne życzenia. Technologia zawodzi, czasami nie da się tego przewidzieć, a czasami decyduje błąd ludzki, bo ktoś źle wetknie kabelki, no bywa. Przecież na C+ też zdarzały się problemy z transmisją, no nikt mi nie wmówi, że nie, bo było, pamiętam, bo oglądałem - zarówno w barze, jak i w domu. Bardzo, bardzo rzadko, ale zdarzało się.

A jak oglądam Viaplay, to nie odczuwam żadnego dyskomfortu związanych z problemami technicznymi. Nie mam pojęcia jak jest u innych i szczerze, co mnie to obchodzi? No co mnie to? Mi działa. Tylko tyle mnie interesuje. Jeśli komuś ciągle nie działa, zacina się, buforuje itd, no to nie mam pojęcia o co chodzi. Krytyka może i jest wtedy słuszna, jeśli faktycznie tak się dzieje, no ale ja z mojej strony nie widzę podstaw do aż tak skrajnej krytyki. A jakość? No nawet jeśli jest spora różnica między obrazem oferowanym przez C+, a teraz Viaplay (a jest, w porządku, zgadzam się) , no to sorry, ale to nie jest dla mnie podstawa do aż takiej nagonki na platformę.

Zresztą - nikt nie każe kupować. Są streamy w Ultra HD w Internecie, jakość 10 razy lepsza i za darmo, adblocka tylko ogarnąć i można oglądać, no ludzie. Możliwości jest multum i nie trzeba mieć ani C+, ani Viaplay.

Insekt komentarzy: 149124.10.2022, 11:20

@Qarol

tak działa wolny rynek i nic z tym nie zrobimy ;) w ramach protestu możesz nie płacić i oglądać mecze na strumyk.tv

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 11:20

Obejrzyjcie sobie gościa co kiedyś tłumaczył jak to wygląda jak były te wielkie zacinki na FAME. Gdzie wy porownujecie ligę niemiecka i włoska do premier league. Nawet jeśli Lewy ich ciągnął to i tak myślę, że nie ukręcili takich wyników jak właśnie premier league.

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 11:20

Na rozluźnienie:

Przemysław Rudzki dzisiaj na Kanale Sportowym o Erlingu Haalandzie:

- Może nie wyglądam, ale grywam w FIFĘ. Ściągnąłem sobie FIFA23 i gram Manchesterem City. I widać w tej grze, jak to jest dobry napastnik. Jak on ułatwia życie temu, kto jest powiedzmy bardzo średnim graczem.

Poważny dziennikarz XD Aczkolwiek nie mam pewności, ze to prawda, wyłapałem na twitterze: https://twitter.com/Piotrowicz17/status/1584472599760773120?t=na-zKRqwoDInJek5jegJMw&s=19

ArsenalChampion komentarzy: 847024.10.2022, 11:20

Conte to dzban. Pozbył się całkiem niezłego Reguilona zęby grać na lewym wahadle cienkim Sessegnonem i dziadkiem Perisicem. Jeszcze cały czas forsuje tego cienkiego Emersona. To po co tam sprowadzili Spence? Po co był Bissouma, skoro w srodku pola brakuje tam kreatywności?
I typ będzie płakał o transfery. Skoro nie wykazuje się tam żadnym zmysłem taktycznym i strategicznym przy ustalaniu składu. Brzmi jak przepis na katastrofę

ZielonyLisc komentarzy: 2033924.10.2022, 11:18

Strims.world i jazda

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 11:15

@Insekt:

Mógłbyś, a ja mógłbym być z tego powodu średnio zadowolony. Z tym, że podstawowa różnica jest tak, że inne sklepy miałyby bułki w normalnych cenach, a w przypadku praw do pokazywanie konkretnej ligi nie ma wyboru, nie ma konkurencji.

Dziadyga komentarzy: 899024.10.2022, 11:14

A Conte juz drze jape...o transfery :D bo 2 mecze przegral,no co za popieprzony typ hahah :D smieszny koles,potem zostawia kazdy klub z 10-15 transferami niepotrzebnymi i sprzataj balagan,zeby to jeszcze byl po 5-6 sezonow..a On 2 lat na dupie nigdzie nie przesiedzi haha,dobrze,ze nie bylo tematu,zeby do nas..

Mizzou komentarzy: 605324.10.2022, 11:14

Viaplay zatrudnia sobie 10 programistów ze specjalizacją w skalowalnych aplikacjach streamingu (przy czym nie jest to czarna magia, dobre ksiazki mozna znalezc niemal za darmo (nt. skalowalnych aplikacji)), a następnie daje im jakies 100 tysiecy miesiecznie za stworzenie skalowalnej aplikacji wideo na stronie internetowej. Na serwery idzie jakieś kolejne 100 tys. miesięcznie (tutaj ktoś może mnie poprawic). Więc daje im to 200 tys. miesiecznie, do czego potrzebne im około 6 tys. subskrybentów. Reszta to jest ich zysk.

Dla porównania koszt transpondera na satelicie to jest może jakieś 100 tys. dolarów.

Insekt komentarzy: 149124.10.2022, 11:10

@Qarol

po 1 nie wiem po co robisz wjazd do polityki. Po 2 tak mogą bo zostali wybrani przez społeczeństwo, które nic nie robi aby tego nie robili (widocznie lubią). Ale zakup prawa do pokazywania ligi angielskiej, a polityka raczej nie ma nic ze sobą wspólnego. Gdybym wykupił sklep spożywczy pod Twoim blokiem mógłym przecież podnieść ceny 10 pln za bułkę, czyż nie?

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 11:08

@Insekt:

Rozumiem, że jak rząd PiSu Cię ładuje w tyłek, to też trudno, bo mogą i tak to już działa? Czy jednak nie do końca Ci te rządy odpowiadają?

Furgunn komentarzy: 1035224.10.2022, 11:07

Dorociński zagra w mission impossible :D byle nie jakiegoś ruska..

Insekt komentarzy: 149124.10.2022, 11:03

@Qarol

ale co ich to obchodzi? Kupili prawa do ligi to robią co chcą - tak to działa.

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 11:00

@Rynkos7:

La Ligę nadal mają, ale dzielą się z C+. Serie A mają na wyłączność, w tym sezonie jeszcze pokazywali F1. Nie tak mało mimo wszystko.

A to, że przejął ktoś inny prawa to naturalne, bo taki to biznes. Natomiast uważam za niepoważne ogłaszanie podbicia cen, gdy ludzie w dużej liczbie narzekają na jakość i stabilność usługi. Gdyby wyższa cena szła w parze z szeroko pojętą jakością, nie mam nic przeciwko. No ale w momencie, gdy miałem lepiej i taniej, a mam gorzej i drożej, to jednak nie do końca mi to odpowiada.

Mizzou komentarzy: 605324.10.2022, 10:52

Wszyscy, którzy chwalą Viaplay muszą zrozumieć jedno. Ich model biznesowy jest dokładnie taki sam jak Netflixa. Więcej, to jest Netflix tylko z kontentem sportowym. Całe cięcie kosztów polega na przesunięciu infrastruktury przesyłu wideo do internetu i rezygnacji z innych znacznie lepszych (ale droższych) mediów.

@Armata500:
C+ pokazuje te 2 mecze, w sumie jeśli pokazują mecz Arsenalu to dla mnie wystarczy.

Rynkos7 komentarzy: 757724.10.2022, 10:51

@Qarol napisał: "Co do ceny i jej wzrostu razem z jakością nie do końca bym się zgodził. Eleven weszło na rynek i na początku nie oferowali zbyt wiele, potem oferowali coraz więcej, a cena się nie zmieniła. A przecież przez kilka lat rządzili na rynku praw, bo mieli na wyłączność Bundesligę, La Ligę i Serie A. Do tego F1."

I gdzie jest teraz Eleven? Konkurencja nie śpi, cena za prawa do transmisji rośnie i teraz zostali praktycznie z niczym.

damianARSENAL komentarzy: 886024.10.2022, 10:49

Każdy fan Arsenalu
https://fb.watch/gm2P5odRJF/

Armata500 komentarzy: 4428 newsów: 13024.10.2022, 10:49

@ArsenalChampion napisał: "Skoro konkurencja oferuję lepszą jakość, która oni nie potrafią zapewnić to nie ma co się dziwić ze jest krytyka."

Jaka konkurencja? To ktoś w Polsce pokazuje jeszcze Premier League oprócz Viaplay? Bo wydaje mi się, że C+ pokazuje ledwie kilka meczów tylko dlatego, że Viaplay wyraziło na to chęć. W tym momencie czy to się komuś podoba czy nie - Viaplay nie ma przecież konkurencji w Polsce, jeśli chodzi o pokazywanie Premier League, ma monopol. A że wczesniej mecze pokazywało Canal + w lepszej jakości i oprawie, no to pokazywało, ale już nie stanowi konkurencji dla Viaplay, jeśli chodzi o Premier League...

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 10:47

@Rynkos7:

Statystyki oglądalności Bundesligi (Bayernu) mocno im podbijał Lewandowski. Robili zresztą na tym całą kampanię reklamową. Slynne "Wiemy, że oglądacie tylko Lewego"

Co do ceny i jej wzrostu razem z jakością nie do końca bym się zgodził. Eleven weszło na rynek i na początku nie oferowali zbyt wiele, potem oferowali coraz więcej, a cena się nie zmieniła. A przecież przez kilka lat rządzili na rynku praw, bo mieli na wyłączność Bundesligę, La Ligę i Serie A. Do tego F1.

Rynkos7 komentarzy: 757724.10.2022, 10:42

@ArsenalChampion napisał: "A co konsumenta obchodzi ich płynność finansowa? Skoro konkurencja oferuję lepszą jakość, która oni nie potrafią zapewnić to nie ma co się dziwić ze jest krytyka. A zyski może przyjdą, a może nie. Czyli widzimy ze jest to coś nie pewnego"

A co ma piernik do wiatraka. Skoro tobie się nie podoba to nikt tobie pistoletu do głowy nie przystawia i nie każe korzystać z oferty. Niżej masz wytłumaczone dlaczego nie nadają jeszcze w 4K a druga sprawa, że obecnie tylko firmy pokroju Amazona czy Apple mogą sobie pozwolić na wejście z bomby z najwyższa jakością usług i w ogóle dopłacania do interesu przez kilka najbliższych lat. Dla firmy płynność finansowa to być albo nie być, więc nie będą nadawać w rozdzielczości, która jest nieopłacalna. W innym przypadku działa to na zasadzie toczenia śnieżnej kuli czy metodą małych kroczków. Wszystko przyjdzie z czasem, aż interes zacznie się rozwijać.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 10:40

W wielu krajach(na miastach i wsiach) niestety infrastruktura kuleje.

Rynkos7 komentarzy: 757724.10.2022, 10:39

@Qarol napisał: "Pewnie tak będzie, jednak nie zapominajmy, że oni nie weszli na nasz rynek teraz, bo już od zeszłego sezonu pokazują Bundesligę. Doszła Premier League i wydaje mi się, że przy produkcie tej klasy, powinni zadbać też o odpowiednią infrastrukturę, tj. jakość i stabilnosć. A na razie jedyne co podnieśli, to cenę, bo od stycznia ma być ponad 50 zł."

No tak, ale nie porównujmy w ogóle zainteresowania Bundesligą do Premier League. Baza klientów zapewnie znacznie większa w tym drugim przypadku. Cena była niska bo tak to wygląda w przypadku wszystkich nowych platform tj. na początku niska cena, zachęcenie do oferty/do subskrypcji, niska rentowność przez pierwsze kilka miesięcy, poszerzanie bazy klientów, przyzwyczajenie do usługi, zatrzymanie ich i potem zwiększanie ceny. Ostatnio ktoś już coś wrzucał jakieś info, że od nowego roku ma pojawiać się coraz więcej transmisji 4K, na początku tylko dla tych najciekawszych/najczęściej oglądanych meczów i potem powolne włączenie tej oferty na stałe. Z drugiej strony jak spojrzymy na ofertę satelitarną to tam też wcale nie ma aż tak dużo kanałów 4K. Również nie wszystkie mecze były transmitowane w tej rozdzielczości, tylko te najważniejsze mecze. Znaczna większość kanałów dalej to tylko Full HD bo nie ma co się dziwić, wg. statystyk niecałe 19% osób w Polsce ma TV 4K, dużo osób ogląda coraz częściej na tabletach czy smartfonach więc nadawanie kanałów w 4K jest mimo wszystko cały czas nieopłacalne.

NaliniAFC komentarzy: 101824.10.2022, 10:38

@danielosik: podnoszą cenę bo dochodzi im F1 i chyba coś jeszcze

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 10:38

@Wielimek93:

Z tym Balogunem spokojnie. Pepe w Nicei też coś tam strzela. Strzela także nasz przyjaciel Lacazette w Lyonie i to niemało. Liczbami z Ligue 1 absolutnie nie można się sugerować.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 10:37

@ArsenalChampion: najpierw przycinki, teraz jakość, co potem? :DDD

ArsenalChampion komentarzy: 847024.10.2022, 10:36

@Rynkos7 napisał: "Jakość przyjdzie z czasem. Nie mogli wprowadzić od razu 4k przy tak małej liczbie subskrybentów bo to było raz, że nie opłacalne a dwa, że mogło zagrozić ich płynności finansowej przy ogromnych kosztach, które już na początku muszą iść na bardzo drogie prawa do transmisji poszczególnych lig, do F1 itd. Przyjdą pierwsze zyski to wtedy przyjdą pierwsze inwestycje w polepszenie jakości"
A co konsumenta obchodzi ich płynność finansowa? Skoro konkurencja oferuję lepszą jakość, która oni nie potrafią zapewnić to nie ma co się dziwić ze jest krytyka. A zyski może przyjdą, a może nie. Czyli widzimy ze jest to coś nie pewnego

Wielimek93 komentarzy: 77624.10.2022, 10:35

Na miejscu Artety rozważyłbym skrócenie wypożyczeń Patino oraz Baloguna! Chłopaki robią w klubach dobre wrażenie, a poszerzenie ławki w zimowym okienku to będzie mus!

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 10:34

Sądzicie, że Tibau został okradziony w walce z Khabibem? Nie oglądałem całej walki tylko skrót, po skrócie tak widać jakby to Brazylijczyk przeważał.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698224.10.2022, 10:31

@Qarol: przecież z podniesieniem ceny napewno podniosą jakość, spokojnie.

Qarol komentarzy: 1450224.10.2022, 10:29

@Rynkos7:

Pewnie tak będzie, jednak nie zapominajmy, że oni nie weszli na nasz rynek teraz, bo już od zeszłego sezonu pokazują Bundesligę. Doszła Premier League i wydaje mi się, że przy produkcie tej klasy, powinni zadbać też o odpowiednią infrastrukturę, tj. jakość i stabilnosć. A na razie jedyne co podnieśli, to cenę, bo od stycznia ma być ponad 50 zł.

sWinny komentarzy: 810424.10.2022, 10:17

Mam nadzieję, że w czwartek nikt z pierwszego składu nie zagra i nawet nie poleci do Holandii. Widać, że chłopacy jadą na oparach. Niech sobie odpoczna parę dni.
Nawet jak przegramy to zostanie mecz ze słabym zurichem u siebie. Więc nie powinno być żadnych problemów żeby zająć 1 miejsce w grupie

Rynkos7 komentarzy: 757724.10.2022, 10:10

@Qarol napisał: "Jeśli ktoś był przyzwyczajony do oglądania na ziemniaczanych streamach do tej pory, to naturalnie Viaplay jest krokiem do przodu dla niego, bo działa sprawniej niż typowy stream. Natomiast nikt niech nie pieprzy głupot, że nie ma różnicy jakości albo nie widać tej różnicy względem tego, co było w C+, bo jest kolosalna. I dla osób, które do tej pory miały C+, Viaplay jest zdecydowanym pogorszeniem komfortu oglądania BPL.

Plusem niepodważalnym jest to, że pokazują wszystkie mecze, bo w C+ tego nie było."


Jakość przyjdzie z czasem. Nie mogli wprowadzić od razu 4k przy tak małej liczbie subskrybentów bo to było raz, że nie opłacalne a dwa, że mogło zagrozić ich płynności finansowej przy ogromnych kosztach, które już na początku muszą iść na bardzo drogie prawa do transmisji poszczególnych lig, do F1 itd. Przyjdą pierwsze zyski to wtedy przyjdą pierwsze inwestycje w polepszenie jakości.

Dominik17 komentarzy: 313724.10.2022, 10:09

Wie ktoś kiedy będzie kadra na czwartek ogłoszona ?

Dominik17 komentarzy: 313724.10.2022, 10:08

@bizooon: Dla mnie słowo słabo ma związek z tym że od początku sezonu gramy na prawdę super piłkę , dlatego piszę słabo a nie przeciętnie , no nic trzeba czekać na niedzielę

Furgunn komentarzy: 1035224.10.2022, 09:59

@Qarol: zgadzam się, jakość transmisji kiepska. Oglądanie tego na 55 calach męczy, ale lepsze to niż nic :D

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady