Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 16.02.2013, 20:30, Marcin Witkowski 98 komentarzy

Arsène Wenger spotkał się z dziennikarzami po meczu z Blackburn Rovers. Oto, co menedżer miał do powiedzenia:

czy żałuje, że nie wystawił innego składu…

Nie, przecież ten mecz zaczęło jedenastu reprezentantów swoich krajów, a zmiany przeprowadziliśmy przy wyniku 0-0.

o występie zespołu…

Mieliśmy duże posiadanie piłki, ale Blackburn grało dobrze w obronie. Mieliśmy chyba siedemdziesiąt procent posiadania piłki i oddaliśmy szesnaście strzałów na bramkę. To był typowy mecz pucharowy, w którym ważne było, żeby nie stracić gola. Niestety muszę przyznać, że popełniliśmy ogromny błąd przy straconej bramce. Powinniśmy byli zachować czyste konto i strzelić gola w ostatnich piętnastu minutach.

o błędzie przy bramce dla Blackburn…

Nie chcę wchodzić za bardzo w szczegóły, więc powiem tylko tyle, że wina leży po naszej stronie.

o porażce z Bradford i Blackburn…

Z FA Cup w tym sezonie odpadło już mnóstwo zespołów z Premier League, których rywalami były drużyny z niższych lig. Nie byliśmy wystarczająco dobrzy by wygrać, po prostu.

czy ta porażka jest do zaakceptowania…

Żadna przegrana nie jest akceptowalna. Ta praca polega na tym, by wygrywać każdy mecz.

o reakcji kibiców…

Rozumiem ich. Nie chciałbym, żeby nasi fani byli szczęśliwi po porażce z Blackburn u siebie, tym bardziej, że nasi przeciwnicy oddali jeden celny strzał.

o wpływie przegranej na zespół…

To bolesne i rozczarowujące przegrać w takim stylu i teraz najważniejsze jest, by skupić się na następnym meczu.

o odpadnięciu z dwóch pucharów…

Oczywiście to rozczarowujące i ciężkie do zaakceptowania. W tym meczu mieliśmy mnóstwo okazji do strzelenia gola, ale je zmarnowaliśmy. W ofensywie brakuje nam bezwzględności i spokoju. Nie wykorzystaliśmy też naszych rzutów rożnych i byliśmy winni straconej bramki.

o tym, jak ciężki jest ten sezon…

Ten sezon się jeszcze nie skończył. Może dla ciebie, ale nie dla mnie.

o potyczce z Bayernem…

To ważne, żebyśmy skupili się teraz na tym meczu, ponieważ to dobra okazja, by pokazać, że mamy charakter i jesteśmy w stanie walczyć. To wszystko co możemy zrobić. Musisz mieć dystans do tego, co mówią ludzie i pokazać w następnym meczu, jak silny i dobry jesteś w tym co robisz.

o podniesieniu na duchu drużyny…

To nie jest wcale trudne. To nasza praca. Byłoby źle, gdybyśmy zadręczali się teraz przykrymi myślami. Mamy przed sobą wielkie starcie i musimy pokazać, że potrafimy dobrze zagrać po przegranym meczu.

o reakcji na porażkę…

Reakcję pozostawię mediom. Piłka nożna jest nieprzewidywalna, a my przez szesnaście lat nie przegraliśmy z zespołem z niższej ligi. Nikt poza nami tego nie dokonał, więc trzeba powiedzieć, że to wielkie osiągnięcie, oczywiście ta seria już się skończyła. To rozczarowujące, że te dwie porażki [z Bradford i Blackburn] przytrafiły się w jednym sezonie, pomimo, że zespół przygotowywał się do tych spotkań tak samo, jak przez ostatnich szesnaście lat. Ludzie są nieszczęśliwi, gdy przegrywa ich drużyna. Je też jestem nieszczęśliwy, o to się nie martwcie.

Pomeczowa wypowiedź autor: Marcin Witkowski źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
witek_23 komentarzy: 24917.02.2013, 16:53

rafi
dokladnie ale mam wrazenie ze ta strone odwiedza coraz wiecej fanow wengera niz arsenalu wiec takie wypowiedzi sa delikatnie mowic niepopularne

Rafi komentarzy: 128117.02.2013, 16:38

Witek_23
W 100% zgadzam sie z tym co Morgan napisal na twiterze. Arsenal byl wielkim klubem zanim Wenger do niego przyszedl i pozostanie nim po jego odejsciu.

lordalastor komentarzy: 115717.02.2013, 14:12

po prostu SKANDAL

Malina komentarzy: 122417.02.2013, 14:01

Hahaha ! No to teraz Bayern!

clash123 komentarzy: 187917.02.2013, 13:41

in arsene we trust
nasze ostatnie 8 (!) sezonow to nieudane sezony, wielki klub ktory nie wygral NIC, to sa niestety fakty

witek_23 komentarzy: 24917.02.2013, 13:20

piers morgan twitter

Why would any Arsenal fan possibly still want Wenger as manager after this? How much worse does it have to get?

Has Wenger resigned yet?

We now have a big flash stadium we can't fill because we sell our best players, and don't compete for trophies. What's the point?

It's not Wenger FC, it's Arsenal FC. He gave us great service for a long time and deserves our respect & thanks. But it's over.

Alex Ferguson would be long gone at United with Wenger's record over last 8yrs at Arsenal - and we all know it. LONG gone.

Anyone who's studied Bayern Munich this season knows we've got as much chance of beating them as @Lord_Sugar has of winning Miss Universe.

InArseneWeTrust09876 komentarzy: 29417.02.2013, 13:16

gruszon18
oglądałeś mecz ? nie oddaliśmy nawet przez chwilę inicjatywy, atakowaliśmy cały mecz. to był ich jedyny celny strzał w całym meczu.
Fabregas964
przegrywamy? tak 2 razy w tym sezonie, a tak od 16 lat nie przegraliśmy, podczas gdy United, Spurs, Liverpool, czy inne kluby z czołówki nie mogą się pochwalić taką serią. i mimo że wystawił dość mocny skład (Verma, Kosa, Nacho, Arteta, Giroud) to się nie popisaliśmy. ten sezon jak narazie to porażka. sezon - 2 sezony temu wygrywaliśmy z Chelsea, City, Liverpoolem (United to jest i była zmora Arsenalu) a teraz ? porażka - remis z Liverpoolem wygrana- remis. ten sezon jak dobrze pójdzie będzie przeciętny.

Verminator97 komentarzy: 1490017.02.2013, 12:56

My nie potrafimy grac z drużynami , które stawiają autobus , taka prawda , w takich meczach powinniśmy jak najszybciej wbijać bramkę i mieć mecz pod kontrolą , a nasi jak zwykle czekają nie wiadomo na ca , aż w końcu padnie gol z niczego dla rywali i trzeba odrabiać , a nie zawsze da się odrobić.

sz_darek komentarzy: 68417.02.2013, 12:20

@normek
z Beńkiem ale u boku Van Persiego w dodatku Beniek mogl nam dac zwycieska bramke w ostatnich minutach kiedy to potykał sie o własne drewna nie wazne. Mamy pomoc na prawde niezłą nie mamy napastnika.

softgreat komentarzy: 208117.02.2013, 09:13

arteta:Lata Reprezentacja
1999
1999–2001
2002–2003 Hiszpania U-17
Hiszpania U-18
Hiszpania U-21 7 (0)
13 (1)
12 (3)

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078417.02.2013, 08:51

Nie wiem od kiedy Arteta jest reprezentantem Hiszpanii ?

gruszon18 komentarzy: 62617.02.2013, 03:03

Ja uważam że nic dziwnego że przegrywamy.. Morale naszej drużyny są tak niskie że piłkarze uważają że słabsze zespoły grają jak równy z równym.. To widać w kazdym meczu.. Że Arsenal mimo że ma lepszą renomę to nawet słabym przeciwnikom oddajemy inicjatywę, a dopiero potem ją odzyskujemy i w koncówkach walczą.. I to jest błąd, powinnismy atakować od samego początku.. A tym bardziej.. Nasza obrona jest tak słaba że to bajka.. Nie mamy pewności w defensywie.. I mimo że cofamy się praktycznie 10 piłkarzy stoi we własnym polu karnym to nigdy nie ma pewności że obrona sobie poradzi.. A to dlatego że bronimy się strefą.. Kiedyś Arsenal głównie stawiał na kontry po stałych fragmentach gry.. A jak my mamy szybko kontrować skoro tylko max 2 piłkarzy stoi ponad 20 metrem... Obrona strefą to zły pomysł.

arsenalfan98 komentarzy: 91617.02.2013, 02:13

Bardzo fajne zdanie wrzucone przez fanpage Arsenalu o nazwie "At Arsenal, we don't superstar, we make them"
A mianowicie: It's not about Wenger In or Wenger Out, it's about respect. Have some.
Nic dodać, nic ująć.

Fabregas964 komentarzy: 9617.02.2013, 02:05

jak on pierdzieli 3 po 3... słuchać już tego nie moge... Ciągle tylko ich usprawiedliwia... A fakty faktami przegrywam z klubami z 2,4-ligi A czy cos takiego w Barcelonie sie dzieje... NIE! Wiec u nas tez nie moze jezeli chcemy byc najlepsi w europie

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125117.02.2013, 02:00

Nic specjalnego nie powiedział..

malik69 komentarzy: 28117.02.2013, 01:04


13 things that have happened since
Arsenal last won a trophy:

1. Arsene Wenger has earned over £50m in
wages
2. Justin Bieber has lived 40.8% of his
entire life
3. Lionel Messi has scored 291 goals
4. 29 English teams have won domestic trophies
5. Technology skipped a generation [x-Box]
[PSP] etc.
6. Paul Scholes bounced back (after that FA
Cup Penalty Miss [4PL] [1CL]
7. Arsenal have bought 49 players...
8. ...and sold 79
9. Members of that 2005 team have won 53
trophies elsewhere
10. Chelsea have had nine different
managers
11. Andre Santos played 22 times for Brazil
12. World population has gone up by 7.2%
13. Juventus have been relegated, promoted back and
won the league.

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 317.02.2013, 01:01

O tyle dobrze, że tym razem Wenger nie szukał na siłę żadnych wymówek.

Co do samego meczu:
Do tej feralnej 72 minuty klepaliśmy na połowie Blackburn, ale ich obrona była dosyć dobrze zorganizowana. W większości graliśmy bokami, choć dośrodkowania zazwyczaj pozostawiały sporo do życzenia. Brakowało trochę gry środkiem, za mało było prostopadłych podań. Takich próbował głównie Rosa. Czech był wyróżniającą się postacią. Był bliski strzelenia gola (niestety piłka trafiła tylko w poprzeczkę), mógł mieć również asystę, ale Gervinho zmarnował piękne prostopadłe podanie od niego. Poza tym mieliśmy jeszcze kilka innych naprawdę dogodnych okazji, ale dobrze dysponowany był bramkarz gości (a to ci nowość!), kiedy np. wybronił strzał Girouda i Abou.
Diaby kilka razy próbował strzalać na bramkę Keana, zaliczył dwie udane interwencje w obronie, jednak tak naprawdę był widoczny głównie ze względu na bardzo dużą ilość strat i niecelnych zagrań. Często był hamulcem naszych akcji. Giroud oddał kilka strzałów, ale ogólnie był mało widoczny. Gerv coś tam próbował, choć niewiele dobrego z tego wynikało. Co jakiś czas pchał się do środka, ale zmarnował bardzo dobrą okazję. Chambo pokazał figę z makiem niestety. Cała ta czwórka nie ucieknie od krytyki po tym spotkaniu. Arteta też słabiej niż ostatnio.
Nasza obrona, poza sytuacją, w której straciła gola, spisywała się nieźle. Verma i Kosa radzili sobie dobrze. Coq z przodu robił dużo szumu, w obronie nie miał wiele roboty (jak i reszta), ale zazwyczaj ogarniał. Co prawda przegrał tę nieszczęsną główkę, jednak poza tym jestem zadowolona z jego postawy. Monreal w ofensywie nie robił wielkiego szału, w defensywie parę razy zaspał, ale też nie popełnił jakichś katastrofalnych błędów. Mecz można uznać za poprawny.
Do utraty bramki nasza gra nie była taka zła, jednak faktem jest, że brakowało nam pazura, odważniejszych decyzji i zdecydowania. W końcu Wenger postanowił dokonać zmian, ale aż trzech na raz (myślę, że można mieć pewne zastrzeżenia w tej sytuacji - AW powinien przeprowadzić owe zmiany stopniowo, a zamiast Rosy, powinien według mnie zejść Diaby), zapanował chaos i nim się obejrzeliśmy, mieliśmy bramkę w plecy. Jak to u nas bywa, straciliśmy tego gola w głupi sposób. Coq przegrał główkę, Kosa nie zblokował strzału, a Szczęsny wybił wprost pod nogi Richardsa, miast sparować do boku.
Później nasze ataki były bardziej zdecydowane. Zmiennicy - Jack, Santi i Theo starali się, ale momentami za dużo kombinowali. W ostatecznym rozrachunku cała drużyna nie zdołała odmienić losów spotkania i już po raz drugi w tym sezonie zostaliśmy odprawieni z kwitkiem przez zespół z niższej klasy rozgrywkowej. Przegrana, skądinąd pechowa i być może niesprawiedliwa, ale scenariusz niestety dobrze nam znany.

Mam jedynie nadzieję, że się po tej porażce szybko pozbieramy i nie wyjdziemy na Bayern z pełnymi gaciami. Tylko tyle i aż tyle.

tymin12 komentarzy: 16717.02.2013, 00:46

Barney, Ty temu "gnojowi" nawet do pięt nie dorastasz także zastanów się co piszesz. Ferguson nie wystawiłby Gervinho? To idź kibicować mułom którzy mają takiego wspaniałego trenera. Zatrudniłbyś nowego menedżera? Kogo? Smudę? Myślisz że wszyscy trenerzy marzą o pracy w klubie gdzie zarząd ma w dupie drużynę i nie dają kasy na transfery? A może liczysz na to że przyjdzie ten wspaniały ser?

arsenalfan98 komentarzy: 91617.02.2013, 00:33

No prowadzi przecież klub w PESie! To nie wystarcza?! Nie wiedziałem...

Leehu komentarzy: 1049617.02.2013, 00:29

@arsenalfan98: To nie jest takie hop siup najpierw Barney musiałby mieć wykształcenie fizyczne, albo być kiedyś profesjonalnym piłkarzem potem zdać testy na licencje UEFA Pro i dopiero można zostać menadżerem piłkarskim, takie coś w PZPN-ie kosztuje jakieś 5000-7000 zł a szkolenie trwa jakieś 3 lata. Kiedyś o tym czytałem więc wiem chyba że Barney już ma licencje i może prowadzić kluby. ;P

TaYekARS komentarzy: 2474 newsów: 3417.02.2013, 00:23

Odpadliśmy z FA Cup. Wielu kibiców Arsenalu wierzyła w ten puchar, na tzw. przełamanie. No cóż, w tym roku raczej już nic nie wpadnie do klubowej gabloty.

archterror komentarzy: 428717.02.2013, 00:21

@barney hamuj trochę. Z tym gnojem to trochę przesadziłeś

archterror komentarzy: 428717.02.2013, 00:18


slawekg7@ A skąd ta pewność, że byłoby lepiej??

Wiem, że teraz nie jest najlepszy moment, ale Wenger za mało eksperymentuje z taktyką. Nie radzimy sobie z takim Blackburn bo mają opracowaną naszą taktykę na wylot.
Nie wiem czy wszyscy to zauważyli, ale mimo straty takiego rvp i Songa to jak na razie nie jesteśmy wyjątkowo stratni względem sezonu 11/12.

Top 5 11/12 po 26 kolejce:
sezon 2011/2012 kolejka 26:

mecze/Z/R/P/gole/pkt.

1. Man City 26/20/3/3/67 - 19/ 63
2. United 26/19/4/3/63 - 26 /61
3. Spurs 26/16/5/5/51 - 30/ 53
4. Arsenal 26/14/4/8/53 - 37/ 46
5. Chelsea 26/13/7/6/47 - 31/ 46

To tylko potwierdza, że problem nie tkwi w zawodnikach, a w taktyce.

arsenalfan98 komentarzy: 91617.02.2013, 00:16

@Barney
W takim razie to Ty powinieneś go zastąpić. Na pewno zajdziesz dalej niż on...

Barney komentarzy: 2090217.02.2013, 00:14

mialo byc w przeszlosci jestem juz zdenerwowany spadam pograc w PES wygram FA CUP na pewno dalej zajde niz oni.

Barney komentarzy: 2090217.02.2013, 00:14

Smieszy mnie gadanie , ze Wenger wyciska jakie macie porownanie do innych menedzerow jak nikt innych nie widzial. Ja bym zatrudnil nowego i dal mu 2 sezony i bysmy zobaczyli. Wszyscy mysla , ze Wenger to jakis Bog bo wygral cos w przyszlosci. Nikt nie widzi, ze sa lepsi od niego. Poczekamy jest juz stary w koncu odejdzie i dopiero porownany do innego menedzera, ktory bedzie mia trudniej bo bedzie musial sprzatnac bajzel , ktory Wenger narobil.

Barney komentarzy: 2090217.02.2013, 00:11

iłka nożna jest nieprzewidywalna, a my przez szesnaście lat nie przegraliśmy z zespołem z niższej ligi

kogo to obchodzi kurde dal by juz spokoj z takimi usprawiedliwieniami. Licza sie tylko trofea, a on wywala nam jakies serie .

Za 10 kolejnych lat bez trofeum. Czemu odpadliscie z 2 ligowcew w FA CUP.
Nie poszlo, ale mamy jakosc i od xxx lat utrzymujemy sie w Premier League haha

dacR komentarzy: 136 newsów: 217.02.2013, 00:04

na moje oko Wenger wyciska z naszej drużyny bardzo dużo, zaryzykowałbym nawet twierdzenie, iż wyciska maksimum; nie ma się co oszukiwać - kadrowo wyglądamy słabo, a mimo to jakoś sobie radzimy... dlatego nie zwalniałbym Wengera, choć brak reakcji na słabą kadrę mocno irytuje; nie oglądałem akurat powyższegp meczu, ale z Sunderlandem graliśmy bardzo dobrze... na moje drugie oko to brakuje piłkarzy z charyzmą, z mentalnością zwycięzcy, takiego Wodza, przez duże W ; d

arsenalfan98 komentarzy: 91617.02.2013, 00:04

@piter1908
Biznesowo wypadamy dobrze ponieważ co roku sprzedajemy czołowych zawodników za kwoty 20 mln funtów. Teraz podpisaliśmy nową umowę sponsorską, ale to nie znaczy, że z miejsca możemy wydać te 100 mln, bo potem przez następne okienka będziemy to spłacać. Jak Arsenal wpadnie w długi to nikt nas nie poratuje jak to bywa z Chelsea czy City. Klub sam musi utrzymywać dobrą kondycje finansową, takimi czy innymi drogami. Do tej pory robiliśmy to nie kupując zawodników za duże pieniądze, nie budując kominów płacowych i sprzedając naszych zawodników.

Wenger świadomie niszczy klub? Really? Na pewno widzi co się dzieje, ale wstrzymałbym się z takimi teoriami spiskowymi. Już widzę Wenger, który sobie siedzi przy francuskim winie i knuje: A teraz zniszczę Arsenal, najpierw zbudowałem potęgę tego klubu, a teraz zrobię z niego średniaka, bo mi się tak podoba! HAHAHHAHA.

100 mln na pewno jest, ale chyba nie przewidziałeś jakie skutki miałoby wydanie tych pieniędzy na raz i jeszcze płacenie co tydzień nowym zawodnikom kwot w wysokości 160/200 tys. funtów. Wenger to ekonomista i na pewno wie lepiej kiedy i ile może wydawać pieniędzy.

@Barney Gnoja? Nawet nie skomentuję...

@Leehu Ja bym powiedział, że to Wenger jest skazany na Arsenal. Chociaż "skazany" to słowo bardzo na wyrost, bo Wenger nie przypadkowo jest tu 16 lat i na pewno nikt go na siłę nie trzymał.

clash123 komentarzy: 187917.02.2013, 00:02

od podolskiego wara panowie, chlopak ustrzelil wiele bramek, wielokrotnie asystowal, jest przy tym najczesciej zmienianym zawodnikiem wiec nie potrzebowal na to pelnego wymiaru minut, mysle ze jak na SKRZYDLOWEGO w swoim pierwszym sezonie w barwach arsenalu to ma imponujace wyniki

slawekg7 komentarzy: 5817.02.2013, 00:00

Ja bym powiedział tak. Jako wieloletni kibic Arsenalu mam szacunek do Wengera, ale on powinien już odpuścić i odejść po sezonie, a nastąpić pewne zmiany, mtóre by coś nowego wprowadziły do drużyny. Może nie na lepsze od razu, ale na pewno by było lepiej niż teraz, bo Wenger jako trener się już wypalił dawno.

DB10 komentarzy: 149616.02.2013, 23:55

Przez takie porazki na bank bede krocej zyl ;)

Barney komentarzy: 2090216.02.2013, 23:55

Leehu ja chce sie przekonac co by zrobil inny trener w te dwa lata. Nie sadze, zeby Fergie wystawial takie miernoty jak drevinho do skladu.
Dlaczego rozpaczam wiecej niz zazwyczaj bo to byl najwazniejszy PUCHAR jedyny na jaki mielismy szanse i trzeba bylo grac od poczatku Cazorla, Theo, Wilsherem i Poldim. Wytrzymali by te 2x mecze z rzedu to sa zawodowi pilkarze. Dla mnie wazniejszy FA CUP niz mecz z Bayerem nawet jesli cudem przejdziemy Bayern to i tak becki od MU lub Barcelony z którymi nie potrafimy grac.

Nowy trener moze umial by cos zrobic ze stalymi fragmentami bo to u nas lezy. Ja juz nie ogladam meczu z Bayernem zobacze powtorke znajac wynik moze mnie zaskocza postawie na Bayern 50 dych moze to sprawi , ze wygramy.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 116.02.2013, 23:50

Tak, jasne, potrzeba kasy. Trener Blackburn nie potrzebował kasy żeby wyeliminować Arsenal.

Trzeba zaczynać dobierać taktykę pod rywala, a nie bawić się w Barcelonę...

radr komentarzy: 5216.02.2013, 23:45

Wenger jest jednym z 5-6 najlepszych trenerów na swiecie,nie widze kogoś, kto mógł by go zastąpić, myślac o kimś lepszym lub na tym samym poziomie.No może Murinho ewentualnie, bo pewnie to jego ostatni sezon w realu. Wiec... ? poziom jakosciowy piłkarzy jest jaki jest,grają tak, na ile mają umiejętności. Nie ma już rvp, czy fabrekasa,czy srasriego , i nie zastąpiono ich piłkarzami na tym samym poziomie,nie mówiac już o lepszych. POTRZEBA KASYYY!! na topowych zawodników a nie średniaków. Podolski i Girud to nie rvp a Arteta to nie fabregas itd. Chcąc grac jak man utd,real,city,barca,chelsea,bayern potrzeba 15 topowych zawodników a nie 3-4 jak u nas. Do puki władze klubu będą chciały zarabiać na futbolu naszym Arsenalem, tak to bedzie wyglądało wlaśnie. Potrzeba nam właściciela z pasją jak szejkowie z city,psg czy abramowicz, dla których to jest chobby i pasja być potęga w futbolu. Jedyna szansa na zmiane to USMANOW.

Leehu komentarzy: 1049616.02.2013, 23:40

@Barney: I tak byłbyś wkurzony nawet jakby nie powiedział nic tylko odszedł od dziennikarzy. Co miał powiedzieć innego, z reszto dziwię Ci się że się nie uodporniłeś po porażce z Bradford, ja nie jestem na przykład tak wkurzony jak wtedy. Z reszto kim go zastąpisz, z reszto i tak wydaje mi się że z takim zarządem to i Murinho by nic nie zdziałał i nawet Sir Alex Ferguson, by nie pomógł. Ten klub jest skazany na Wengera.

Leehu komentarzy: 1049616.02.2013, 23:28

Ja nie wiem o co wam chodzi ten mecz pokazał jak piłka potrafi być nieobliczalna. Jeśli my przegraliśmy z gorszą drużyną to czemu nie mamy wygrać z lepszą. I nie obwiniałbym Wojtka o tę sytuacje bramkową bo to był na prawdę silny strzał, bardziej martwi mnie to że dobijający zawodnik nie miał w ogóle krycia.

Barney komentarzy: 2090216.02.2013, 23:21

Kurde , ale jestem wsciekly jak czytam wymówki tego gnoja.

piter1908 komentarzy: 510216.02.2013, 23:20

arsenalfan
Jesteśmy ograniczonym finansowo klubem ? WOW coś nowego
O ile mnie wiadomo to biznesowo wypadamy wręcz fantastycznie, nie mamy długów na poziomie 300mln euro i wogle ES powinien być spłacany jeszcze klilka lat ale to Zarząd z Wengerem wymyślili że lepiej rozpiepszyć drużynę i spłacić stadion zamiast zdobywać puchary.
Nie potrzebujemy napastnika ? No tak jest Giroud który się aklimatyzuje i ... ? i kto ? Walcott ? Podolski ? Gervinho ? sami urodzeni snajperzy.
Wenger rozpieprza ten klub świadomie bo to on sprowadził tu tych wszystkich zawodników. Ja nie jestem za zwolnieniem Bossa ale też nie można go trzymac na siłe bo kiedyś wygrywał z nami puchary i stworzył nie pokonany zespół.
Musi pójść do niego jasny przekaz. Masz tu na transfery 100mln( kasa na pewno jest a do tego dochodzą nowe lukratywne kontrakty ze sponsorami) i masz mi zrobić zespół aby walczył o trofea do końca a nie do lutego ...
Nie wierzę że Wenger woli grać ułomnym Arszawinem Gervinho Santosem Diabym ( choć w niego wierze) Ramseyem ( który gra ostatnio lepiej i za to usiadł na ławce) czy wiecznie Choruym Rosickym. Tylko jest jeden problem nikt tego szrotu nie chce od nas kupić. A skoro mamy tak szeroką ławkę dlaczego kiedy w składzie niema 2-3 piłkarzy podstawowej 11 to my leżymy i czekamy na końcowy gwizdek ?
Czy dziś była walka ? Czy gra na Alibi ?

Z punktu Widzenia zarządu wszystko wygląda cudownie bo Arsenal zbija kasę za udział w LM przy minimalnym nakładzie finansowym do tego sprzedaż piłkarzy i zawsze jakiś zysk jest.
Szkoda że nie rozumieją tego że jak wygrają LM czy Majstra to do tego dochodzą kolejne pieniążki ale widać im się to nie kalkuluje ;/
Mają w dupie Kibiców.
Puchary sa Dla Kibiców Kasa dla zarządu.

normekk komentarzy: 23516.02.2013, 23:14

@sz_darek: Kilka lat temu z Beńkiem w napadzie toczyliśmy wyrównane boje z Barceloną. Kupno kolejnego napastnika nic nie zmieni. Jeden gracz nie pociągnie zespołu. To nie fifa.

IanWright komentarzy: 70116.02.2013, 23:11

od 1997 roku!!!
Nie pamiętam tylu upokożeń...
K_u_r_w_a!!! Co się dzieje???

arsenalfan98 komentarzy: 91616.02.2013, 23:10

Znaczy nie ignorować, a oceniać ich wartość.

arsenalfan98 komentarzy: 91616.02.2013, 23:10

@sz_darek
Nie wiem ile twoje wypowiedzi są warte...
Na pewno czyta je Wenger i wszyscy związani z klubem. Następnie dokładnie je analizują i dochodzą do wniosku, ze są tyle samo warte co wypowiedzi innych. Ile kibicuję klubowi? 3 lata?
Hmm nie będę Ci mówił ile się machnąłeś. Zgaduj dalej. Jestem ciekaw jak długo kibicujesz Arsenalowi, aby ignorować słowa tego kto kibicuje MOŻE krócej od ciebie. Z chęcią dowiem się ile trzeba Arsenalowi kibicować, aby taki przywilej uzyskać. 10?15? może 20? Powiedz bo mój młody umysł bardzo jest tego ciekaw.

HEELKris komentarzy: 10516.02.2013, 23:08

Wenger, jesteś żałosny.

IanWright komentarzy: 70116.02.2013, 23:08

Jestem za Wengerem od początku jego pracy na Highbury. Ale prawda jest teraz taka że mamy ****ewiusieńki team jak nigdy!!!

sz_darek komentarzy: 68416.02.2013, 23:03

@arsenalfan
Nie czytam nawet twoich wypocin bo wiem ze sa g***o warte nie bede polemizował z kims kto pewnie kibicuje od 3 lat temu klubowi.

sz_darek komentarzy: 68416.02.2013, 23:02

nawet wtorkowe baty nie zmienią nic w tym klubie poki nie zmieni sie treneiro i jego wizja + polityka transferowa

Marcel90 komentarzy: 812016.02.2013, 22:56

Kurde i LM nasza ostatnia nadzieja =/

Tysonek0 komentarzy: 8716.02.2013, 22:50

@samuel31 ja tak samo

piter1908 komentarzy: 510216.02.2013, 22:50

co on pieprzy ? Od 8 lat gada to samo i po każdym kolejnym przegranym meczu to samo ! Co z tego że nie przegraliśmy od 16 lat z klubem z niższej ligi ? Kiedyś też walczyliśmy o mistrzostwo Anglii a że teraz nie walczymy to raczej nie wina kibiców.
Zbyt łatwo przechodzi (Wenger) nad tymi porażkami do porządku dziennego. Powinie wziąć winę na siebie i jasno powiedzieć spieprzyłem sprawę nie którzy piłkarze już dostali wystarczająco szans i okazali się za słabi. Dlaczego on ciągle ich broni ? To przez niego tez zespół niema charakteru ! Przed meczem się rozgadali jaką to mają rządzę zwycięstwa w FA CUP i wyszło jak zwykle po takim pier.oleniu.
Skoro ma pieniądze i Fundusze na transfery to kto powinien wg was ponosić odpowiedzialność za żenujące wyniki tego klubu ? Kto jak nie Trener ?
Rzuty rożne mieliśmy ich 16 WOW, kiedyś mieliśmy ponad 20 w meczu i nic z tego nie wynikało i dalej nie wynika więc widać że nie robimy postępów w tym temacie.
Czy mecze z Bayernem coś zmienią ?
Tak zmienią i nie ma innej możliwośći jak wygrana z nimi na ES ale to tylko dowiedzie tego że piłkarze mają w dupie mecze w pucharach ze słabiakami ( to kim my jesteśmy?) bo się oszczędzają na Wielki Bayern a przeciez większość i tak w tym meczu nie zagra ;/

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal33235574
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com