Puyol: Cesc jest uwięziony w Arsenalu

Puyol: Cesc jest uwięziony w Arsenalu 30.07.2010, 14:24, Patryk Bielski 143 komentarzy

W mediach wciąż nie cichnie sprawa transferu Ceska Fabregasa do hiszpańskiej Barcelony. Piłkarze Blaugrany nie mają wątpliwości - ich rodak chce grać na Camp Nou, jednak uniemożliwia mu to jego obecny klub - Arsenal. Tym razem Carles Puyol zainsynuował, że niezmienne stanowisko londyńskiego zespołu dotyczące "zatrzymania za wszelką cenę" swojego kapitana może mieć negatywny wpływ na samego piłkarza.

- Cesc jest zmuszony pozostać w klubie, w którym nie chciałby spędzić już kolejnego sezonu. Zastanawiam się, czy słusznie jest trzymać piłkarza w drużynie wbrew jego własnej woli. Po siedmiu latach "odsłużonych" w Londynie, sądzę, że Arsenal powinien pozwolić mu na jego transfer marzeń.

- Fabregas dał z siebie wszystko, by wygrać trofeum z Arsenalem, jednak klub nie sprostał jego oczekiwaniom. Nie mówię, że znajduje się w więzieniu, ponieważ wiem, w jak uprzywilejowanej pozycji jesteśmy jako piłkarze. Ale po tym jak Cesc jasno wyraził swoją chęć gry dla Barcelony, myślałem, że pozwolą mu na to.

- Wszyscy sądziliśmy, że umowa zostanie spisana już tego lata. Ale kiedy Arsenal odmówił jakichkolwiek negocjacji, będziemy musieli poczekać jeszcze trochę, by Cesc wrócił do domu.

- Cesc ma zbyt dużo klasy, by to powiedzieć, ale prawdą jest, że nie chce w tym sezonie grać dla Arsenalu. Jego serce jest w Barcelonie, choć będziemy musieli jeszcze poczekać na jego powrót. Wiemy, że przybędzie do nas w następnym sezonie. Barcelona ma cały rok, by przygotować umowę.

- Jest profesjonalistą i z pewnością może zaliczyć wielki sezon ze względu na szacunek do kibiców Arsenalu. Ale ktoś kto próbuje przekonać cię, że Cesc chciał zostać w Arsenalu, jest w błędzie - zakończył kapitan Barcelony w wywiadzie dla The Sun.

BarcelonaCarles PuyolCesc Fabregas autor: Patryk Bielski źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Homie komentarzy: 5331.07.2010, 11:20

***** ta *****a Barca musi pogorszyć morale zawodników. Gdy Wenger pyta się o jakiegoś piłkarza i ktoś mu odmawia to do widzenia, ale Barca to pizdy...

andrzej31794 komentarzy: 93830.07.2010, 23:00

Piootrus
Valdesa się nieczepiaj bo nie przypominam sobie żadnej jego tego typu wypowiedzi, jak narazie jest to jeden z niewielu piłkarzy Barcy których szanuję(ich liczba cały czas się zmniejsza)

Obserwator
publiczne(za żart bym to uznał gdyby to zdażyło się w szatni lub na treningu) założenie siłą koszulki Barcy nie jest ilustracją słów "Fabregas to wspaniały zawodnik, fajnie by było z nim grać i mam nadzieję że kiedyś dołączy do Barcelony".

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1530.07.2010, 22:43

Za takie wywiady powinny być jakieś kary. "Uwięziony", "7 odsłużonych lat". To jakieś kpiny. Kolejny znawca. Ale chyba jest trochę nie doinformowany, bo Cesc całkiem niedawno przedłużył umowę do 2015, a jeżeli ktoś podpisuje papier na tyle lat, to sorry, ale nie można powiedzieć że nie chce grać dla Arsenalu. No chyba że zaraz wyskoczy Pique czy Valdes i zaczną mówić że Cesc został zmuszony, zastraszony, zaszantażowany by przedłużyć kontrakt i Fabregas powinien być wolnym piłkarzem, bo są zdolni do gadania takich bzdet.

four komentarzy: 7530.07.2010, 22:28

obserwator -> no facet, kawal dobrej słowa napisales :D Ale watpie by tu niektorym chcialo sie to czytac a potem sieja panike jaka ta Barcelona zla. Zgadzam sie slowo w slowo

pedro61 komentarzy: 219930.07.2010, 22:16

Puyol-->Skoro twierdzisz,że Fabregas jest więziony w Arsenalu ,to powinieneś rychło złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do właściwych organów ścigania.Skończy się zapewne na badaniach psychiatrycznych...Puyola.

KingsofLondon komentarzy: 124030.07.2010, 21:54

Co mnie jakis Puyol interesuje. Fabregas zostaje w Arsenalu i wara od niego !

obserwator komentarzy: 16230.07.2010, 21:48

RahU -> wierzysz w to że Puyol udzielił wywiadu tak szanowanej gazecie jak The Sun? Uważasz że jest to wiarygodne źródło i informacje w niej zawarte są rzetelne? Jeśli tak to cóż, trochę mi Cię szkoda. Jeśli jednak nie traktujesz tego źródła poważnie to po co ta głupia napinka?

A teraz kilka słów do osób które potrafią myśleć, jednak gdy usłyszą słowo "Barcelona", to myślenie im się skutecznie wyłącza. Opanujcie emocje i zastanówcie się nad kilkoma prostymi kwestiami.
Rzućcie okiem na okładki takich gazet jak The Sun, Daily Star czy News of the World i zastanówcie się czym się te gazety zajmują. Czy są to gazety sportowe czy może zwykłe brukowce zajmujące się każdą pierdołą. Następnie zastanówcie się jaka jest wiarygodność bulwarówek. Czy informacje w nich podawane można uznać za wiarygodne? Jeśli chcecie poczytać co nieco o piłce to kupujecie Fakt czy może Przegląd sportowy lub Piłkę nożną? W Fakcie nie ma redakcji sportowej i nie ma szans żeby ta gazeta przeprowadziła wywiad z jakimkolwiek sportowcem (no chyba żeby kogoś zgwałcił albo przejechał po pijaku, to wtedy może by się nim zainteresowali). Podobnie jest w Anglii. Czy naprawdę uważacie że piłkarz taki jak Xavi czy Puyol udziela średnio co 2 tygodnie wywiadu dla The Sun? Wywiad z piłkarzem to nie jest taka prosta sprawa. Cytuję wypowiedź Leszka Orłowskiego dla strony realmadrid.pl:
"To nie jest takie proste zrobić wywiad np. z Leo Messim czy z Cristiano Ronaldo. Każdy by chciał, ja również, ale w tym przypadku wchodzą w grę przede wszystkim kwestie organizacyjne, a poza tym techniczne czy finansowe. Wiadomo, że piłkarz z najwyższej półki nie odbierze telefonu, tylko trzeba zgłosić chęć przeprowadzenia wywiadu odpowiedniej osobie i czekać na termin – np. za trzy dni w Madrycie o 16:33."

Tymczasem angielskie brukowce przeprowadzają wywiady z piłkarzami Barcelony co kilka dni. Zwróćcie tutaj uwagę, kiedy te wywiady się pojawiają. Głównie po Mistrzostwach Świata. Skończyły się MŚ, sezon się jeszcze nie rozpoczął no ale o czymś trzeba pisać. Szkoda tylko że od zakończenia MŚ piłkarze Barcelony (którzy brali udział w MŚ) mają wolne i przebywają na wakacjach. Wierzycie w to że piłkarze wygrzewając swoje tyłki na plaży udzielają jednocześnie wywiadu? Nie ma szans. Owszem czasem pojawią się jakieś zdjęcia z wakacji lub też akurat piłkarz bierze udział w jakimś meczu charytatywnym i dwa słowa powie ale to wszystko. Od zakończenia MŚ na temat Fabregasa, z piłkarzy Barcelony, wypowiedział się tylko Villa, który akurat miał spotkanie z dzieciakami (inna sprawa że powiedział zupełnie inaczej niż zostało to przetłumaczone na tej stronie, ale to już inna kwestia). Natomiast ani jednego wywiadu, ba, nawet jednego zdania komentarza, nie udzielił Xavi, Puyol czy Iniesta. A cały czas są krytykowani.

A teraz zwróćcie uwagę na źródła w newsach z ostatnich 2 tygodni:
kanonierzy.com/shownews_id-16924_Xavi--Serce-Fabregasa-jest-w-Barcelonie.shtml - źródło The Sun
kanonierzy.com/shownews_id-17004_Puyol--Cesc-jest-przyszloscia-Barcelony.shtml - źródło Daily Star Sunday
kanonierzy.com/shownews_id-17040_-Madrosci--Xaviego--tajemnicze--wypozyczenie--Ceska.shtml - źródło Daily Express
kanonierzy.com/shownews_id-17095_Iniesta--Fabregas-zostanie-w-Arsenalu.shtml - źródło News Of The World
No i niniejszy news - źródło The Sun

Dziwny natłok mało poważanych gazet. A poza tym czy nie zastanawia was fakt że każdy z tych wywiadów to zwykle kilka zdań zawsze na temat Fabregasa. Nigdy nie ma w nich nawet słowa na inny temat. I nigdzie tego wywiadu nie można znaleźć w pełnej wersji. Czyli dziennikarz leci do Hiszpanii, zada 1 pytanie i po 2 minutach następuje koniec wywiadu i może wracać do Anglii. Logicznie to brzmi?

Nie mówię że piłkarze Barcelony nie powiedzieli ani jednego słowa na temat Fabregasa. Owszem, było kilka wypowiedzi jednak wszystkie miały podobny schemat: "Fabregas to wspaniały zawodnik, fajnie by było z nim grać i mam nadzieję że kiedyś dołączy do Barcelony". Osobiście nie widzę w tego typu wypowiedziach niczego niestosownego czy obraźliwego w stosunku do Arsenalu. Zgadzam się natomiast że wypowiedzi typu: "Cesc pogra przez rok na wypożyczeniu w Arsenalu" są niestosowne i mocno irytujące. Problem jest tylko jeden. Tego typu zdania nigdy nie padły więc czy jest sens w ogóle to komentować? Czy jest sens żeby Redakcja w ogóle zamieszczała tego typy newsy na stronie? Czy jest sens bluzgać na Barcę i przekrzykiwać się z jakimiś napinaczami? Zastanówcie się nad tym co napisałem i sami sobie odpowiedzcie.

henry1996 komentarzy: 131530.07.2010, 20:12

ibracadabra - noob
i tyle w tym temacie

henry1996 komentarzy: 131530.07.2010, 20:09

carlo - nie nie prawda kto 2 sezony temu znał vermalena?? a teraz jesty czołowym obroncom ligi angielsjkiejwenger zna sie na tym co robi i nie tobie go oceniac. fabregas ostatnio tezbyl kontuzjowany arvp trzeba szanowac bo to iwelki napastnik. arszawin jest swietny diaby i nasri to talenty na miare zidane i viery. a chamakowi i koscielmemu daj szanse

henry1996 komentarzy: 131530.07.2010, 20:06

puyol ty nie mysł tylko graj i wypowidajk sie jak cie nikt nie pyta!!!

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4830.07.2010, 19:56

sport.onet.pl/pilka-nozna/wenger-cesc-zostaje-nie-mamy-co-negocjowac,1,3343359,wiadomosc.html

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4830.07.2010, 19:55

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/wenger-cesc-zostaje-nie-mamy-co-negocjowac,1,3343359,wiadomosc.html

;) tyle w tym temacie.

carlo84 komentarzy: 2330.07.2010, 19:51

jestem kibicem kanonierów ale rozumiem cesca, w 2005 roku gdy byl młody 16 letni grał na highbury z gwiazdami światowego formatu mistrzami świata i europy, vieira, pires, henry, bergkamp, już nie pamiętacie. a teraz ma być liderem drużyny, ale SAM jej nie pociągnie do takich sukcesów. Z KIM MA GRAĆ jak wenger sprowadza kościelnego, chamakha, fabiańskego. a rvp co roku ma kontuzje, tak jak połowa składu co roku rosicky robi się stary, arshavin cały czas narzeka a młodziez się nie rozwija tak jak przewidywano wallcott, senderos, nasri. CESC JEST JEDYNĄ gwiazdą światowego formatu w tej drużynie, ale sam jej nie pociągnie!

andrzej31794 komentarzy: 93830.07.2010, 19:50

xen88
a jeśli mamy dość gadania z kolejnym katalońskim fanatykiem, to on przestanie udzielać komentarzy?

xen88 komentarzy: 1030.07.2010, 19:40

A jeśli dom chce należeć do mnie?! I dom domem a człowiek człowiekiem w dodatku za tyle lat gry zasłużył sobie by pozwolić mu iść tam gdzie chce. I nie gadajcie żeby Barcelona dawała więcej bo Wenger nie chce wogóle negocjować, czyli więzi Cesca ;/

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.07.2010, 19:30

Wenger na dzisiejszej konferencji:

"Jeśli chcę kupić twój dom, a ty mówisz 'nie', to nie negocjujemy."

Krótko i na temat ;)

exitpl komentarzy: 595 newsów: 130.07.2010, 19:21

a ja się pytam ... Po co ma iść do klubu w którym miałby nie pewną pozycję bo nawet w reprezentacji zamiast niego grał pomocnik blaugrany ..

A my jesteśmy więźniami arsenalu w takim razie? :D przecież chcemy iść do czelsi bo oni mają trofea ! .... śmiech na sali

andrzej31794 komentarzy: 93830.07.2010, 19:10

Ibracadabra
udaj się na stronę więcej niż klubu stworzoną dla ludzi wolnych, zamiast męczyć więżniów Arsenalu swoimi komentarzami

adam260095 komentarzy: 11930.07.2010, 19:09

Kibice Barcelony o ile się nie mylę to jest serwis fanów Arsenalu Londyn, a nie Barcelony i krytykowania nas mamy coś czego wy nie macie jak odejdą od was kluczowi piłkarze to załamiecie się a my z Arsenalem jesteśmy do końca i tak NAM dopomóż Bóg!!!

kwiatinho komentarzy: 1312630.07.2010, 19:04

Ibracadabra jaki nick taki pewnie i ty jesteś śmieszny a czasami żałosny.Twoi ulubieńcy przynajmniej raz dziennie robią z siebie frajerów a ty ciągle to samo wierzysz że Cesc zostawi Arsenal...jasne.I co to za klub który próbuje oczernić rządy byłego prezydenta.Przez te kilkanaście ostatnich tygodni tyle już słyszałem o Barcelonie i Fabregasie że faktycznie coś w tym musi być.Założe sie że na pewno tam pojedzie za rok.Na wakacje do rodziny.Wtedy niech się nim cieszą a teraz niech mu kibicują i tyle

ste100 komentarzy: 331830.07.2010, 19:02

Ludzie dajce sobie spokój. Cesc może i jest dobrym piłkarzem, ale kompletnie bez charakteru. "Kocham Barcelonę, czuję się Kanonierem" - to jest deklaracja błazna a nie kapitana zespołu. Jest to tylko i wyłącznie asekuracja w wypadku niepowodzenia transferu, żeby nie być wygwizdywanym w każdym kolejnym meczu. Moim zdaniem Cesc swoją postawą podczas tej transferowej histerii udowodnił, że NIE ZASŁUGUJE na opaskę kapitańską. Gdyby powiedział że kocha Barcelonę, ale teraz jest w Arsenalu, jest jego kapitanem i zanim rozpocznie rozdział Barcelona chce jeszcze wygrywać trofea w Arsenalu - byłbym jego najgorętszym zwolennikiem. A tak wisi mi gość na całej linii. Nie jestem zwolennikiem trzymania piłkarzy którzy chcą grać dla innych klubów. Sprzedałbym go za dużą kasę, kupił dobrego rozgrywającego który marzy o Arsenalu a za resztą jeszcze jakiegoś stopera i tyle.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.07.2010, 19:00

Ibracadabra > jak Barca ma kasę, to niech ją wyłoży na stół, proste. Dostaniemy 60 milionów funtów, a Hill-Wood i Wenger osobiście zawiozą Fabregasa na lotnisko :P
Ale jakieś śmieszne 30 milionów euro? Tyle to może wystarczy na waciki, bo na pewno nie na kapitana Arsenalu.

Rebel komentarzy: 32930.07.2010, 18:55

kolejny napinacz z Barcelony. Jak już kiedyś wspomniałem to właśnie piłkarze Blaugrany najbardziej podgrzewają atmosferę wokół tego transferu.

adam3462 komentarzy: 273230.07.2010, 18:50

Pużol jest jakiś uzależniony od Ceca może to jego kochanek ? Niech piłkarze dadzą sobie spokój a zarząd niech się wypowiada !

fabregas1987 komentarzy: 2573930.07.2010, 18:39

Ibracadabra -->
Cesc nie przejdzie i to juz przesadzone, a jakby nawet mial to Barca by musiala dac 60 milionow Euro, a nie 45 ;]

Ibracadabra komentarzy: 1030.07.2010, 18:37

adam260095
on tak nie mówi bo Arsenal < Barcelona... i tyle w temacie. Kiedy ostatnio coś Arsenal zdobył, a Barca... ;D Messi w Arsenalu = np. Cesc w Lyonie.

Ibracadabra komentarzy: 1030.07.2010, 18:35

haha kibice Arsenalu szkoda mi was będzie płacz ojj będzie... Cesc niewolnik odejdzie do domu spokojnie.. A Barca kasę ma i o to się nie martwcie.. To co piszą to bzdury, żeby oczernić rządy Laporty. Cesc Blaugrana!!! Pozdr.

adam260095 komentarzy: 11930.07.2010, 18:33

Hahaha, Barcelona jest śmieszna nie odkryliście w Cescu talentu który odkrył Wenger a teraz chcecie go zabierać nam, jak byście się czuli jak tu nagle Cesc mówi Messi chce grać dla Arsenalu i tak każdy po kolei.

crisfootball41 komentarzy: 87430.07.2010, 18:30

Księgi zażaleń farsy ciąg dalszy... ;/

carlo84 komentarzy: 2330.07.2010, 18:21

zgadzam się z Puyolem niestety, Arsenal ma almunię, fabiańskiego, kościelnego, bendtera, starego rosickiego, i inne wieczne talenty, których rozbija manu , chelseai fulham niestety a barca, samych mistrzów świata. Co wyscie wybrali?

luq007 komentarzy: 289930.07.2010, 18:00

No rzeczywiscie kupilismy go teraz sprawdzalem 3.5 melona za mlodziaka to bardzo duzo chyba naprawde musi byc duuzym talentem.

fabregas1987 komentarzy: 2573930.07.2010, 17:53

klozio -->
no zaskoczyles mnie troche, ale sprawdzilem to prawda, tylko, ze tyle kasy wydac za 17-latka - przesada.

luq007 komentarzy: 289930.07.2010, 17:52

No i bardzo dobrze trzeba tym nadetym pewniakom utrzec nosa.

klozio komentarzy: 6230.07.2010, 17:47

sorry ze tak z innej beczki sie pytam ale slyszeliscie o tym ze Arsenal kupil Wellingtona Silve za 4 mln euro??

moynar komentarzy: 9130.07.2010, 17:46

skoro wyceniają go na 29 to nie mają do niego żadnego szacunku bo jest wart wiele więcej

Abdul_Fifaraha komentarzy: 5030.07.2010, 17:43

Transfer marzeń bo jebnę:D wybaczcie przekleństwo ale już nie mogłem się powstrzymać:)

Aiden komentarzy: 2930.07.2010, 17:33

W reprezentacji na mundialu Cesc siedział na ławce, w Barcy gdzie polowa ludzi jest z repry ma nagle grać w podstawowej 11 ? Wiem, że inny trener etc. ale to nie zmienia faktu, że mają tam duzo konkurencji i nie wiem po co na siłe chcą Cesca u siebie.

kasiacesc komentarzy: 187830.07.2010, 17:33

To jest już żałosne. Jeżeli Cesc chciałby odejść już w tym okienku transferowym to by to zrobił. Powiedziałby do Wengera prosto w oczy: odchodze i jestem przekonana, że Boss by to uszanował i poszukał kogoś na zastępstwo. Barcelona by odpowiednio zapłaciła i byłoby ok. Tego nie zrobili. Zaproponowali śmieszne 29 mln i ciesza gęby do kamery jak to nie pragną Fabregasa. Robia z siebię tylko idiotów tak pustymi i bezsensownymi wypowiedziami. Cesc nie jest tu więźniem!!!!!!! Kocha Arsenal i dlatego jest mu cięzko odejść. Będzie grał na 100% dla fanów i Arsena bo to on go wypromował na gwiazdę. Chce grac dla Arsenalu, ale woli poprostu Barcelonę. To isę nei wyklucza dla ich wiadomości. Idioci.... Nie ma to jak Katalonia. Kraj pełny 'mądrych' ludzi.

GunnersFan9 komentarzy: 8698 newsów: 830.07.2010, 17:30

Ludzie nie ma czym się się denerwować.Wielu juz sie przekonało,że Katalończycy nie maja za grosz szacunku do innych.Myśleli,że puścimy Cesca za marne grosze,byli niemal na 100% pewni,że Cesc dołączy do nich tego lata.A tu Bęc Arsenal powiedział NIE! Potraktowali to jako porażkę a wszyscy wiemy jak oni nie znoszą przegrywać.

fabregas1987 komentarzy: 2573930.07.2010, 17:28

iberia -->
no dobra, wiem, ze Adriano jest dobry, ale jesli go kupili, to niech teraz nie narzekaja, ze nia maja forsy ...

iberia komentarzy: 1530.07.2010, 17:27

Takiego zawodnika jak Adriano brakuje w Arsenalu. Nie jest dzieciakiem, doswiadczenie posiada i jest uniwersalny. Wkurza mnie postepowania Wengera i robienie z druzyny przedszkola. W taki sposob Arsenal nigdy nic znaczacego nie wygra.

kwiatinho komentarzy: 1312630.07.2010, 17:27

Sorry ale Barcelona potrafi przepłacać jak np za Czyhrynskiego.Dali za niego 25 mln Euro a okazał sie niewypałem.Jeśli pójść tym tropem to poza tym że Cesc nie jest na sprzedaż to jego wartość wynosi ok 60 mln.Poza tym co to za klub który robi transfery za pomocą mediów i zawodników

iberia komentarzy: 1530.07.2010, 17:26

fabregas1987 nie masz pojecia o umiejetnosciach Adriano to lepiej nic nie pisz. Koles zostal kupiony z dwoch powodow. Pierwszym jest jego uniwersalnosc: moze grac na prawej i lewej obronie, dobrze radzi sobie jako stoper, a takze defensywny pomocnik. Drugim powodem jest odejscie 2 stoperow ( Rafa mogl grac takze jako def. pom. ).

zuczek1987 komentarzy: 640330.07.2010, 17:22

fabregas 1987 - DOKŁADNIE ! chociaż jeszcze trochę niepochlebnych faktów można jeszcze wypisać ;/

fabregas1987 komentarzy: 2573930.07.2010, 17:16

rufixon -->
podpisal ta nowa umowe, bo jeszcze wtedy wierzyl, ze zostanie w Arsenalu, potem nadeszly MŚ, wielki sukces Hiszpanow i ...
5 tygodni spedzonych z kolegami z reprezentacji, reprezentacji, ktora opiera sie na Barcelonie, po prostu namieszali mu w glowie, nie wspomne juz o tym incydencie z koszulka FCB ...
jakby Barcy tak zalezalo to nie musialaby kupowac Adriano za 10 milionow jako kolejnego lewego obronce (po Abidal'u i Maxwell'u), zaoszdzedzili by troche i juz, a teraz niech sie wypchaja ...

kamo99111 komentarzy: 689630.07.2010, 17:09

fabregas1987 -------> nie twierdze, że nie!! ale nie od ręki:)

Babil komentarzy: 22130.07.2010, 17:07

fabregas1987--> Fabregas jest wart o wiele więcej niż 45 mln euro i o to się wszystko rozchodzi. Nikt go tu nie trzyma na siłę, ale jeżeli Barca chcę go tak bardzo pozyskać to niech wyłoży poważne pieniądze a nie za wszelką cenę stara się zrobić z nas tych złych i wyciągnąć Cesca za pół darmo. A wypowiedzi zawodników Barcelony nie skomentuje bo to jest po prostu żałosne.

rufixon komentarzy: 30030.07.2010, 17:07

Zgodzę się z Kwiatinho i Fabregas1987 . Bo tak tu jest racja że jesli Fabregas chce tak bardzo odejśc to niech idzie , ale kwota transferu powinna być adekwatna do umiejętności ipoświęconemu przez Arsenal czasu i pięniedzy na to by stał się takim piłkarzem. Ale z drugiej strony dziwi mnie to , skoro Fabregas Tak bardzo niby chce teraz odejsc to czemu jakiś czas temu podpisał 5 letnią umowę z Arsenalem ? Nie rozumiem tego , ja jakbym chciał odejść to nie przedłużam umowy i daje jasny znak zarządowi że chce odejśc i niech szukaja na moje miejsce kogoś innego . Ktoś tu wcześniej pisał że Fabregas nie ma jaj i to jest prawda . Jak dla mnie to wychodzi jego młodośc , daje się krecić i namawiac starszym kolegom z barcelony a tak naprawdę sam nie wie czego chce. Niech porozmaWIA powaznie z jego 2 ojcem jak sam nazywa Wengera co ma sens . Jak dla mnie bycie Kapitanem ARsenalu i człowiekiem na którym ma sie opierać cała gra tego klubu powinna dawać mu jasno do zrozumienia że w Tym klubie Jest kimś a nie kolenym transferem na siłe .

fabregas1987 komentarzy: 2573930.07.2010, 17:06

kamo99111 -->
uwierz mi, juz Wenger dalby rade kogos znalezc ;]

kamo99111 komentarzy: 689630.07.2010, 17:04

fabregas1987 ------> "na swiecie jest wielu graczy, ktorzy chcieliby zajac jego miejsce w Arsenalu ... " chcieć a móc to 2 rózne rzeczy :) póki co nie widzę osoby która by mogła zastąpić z dnia na dzień Fabregasa :/ Wenger musi kupić kogoś i go powoli wprowadzać do składu i przekierowywać na niego grę tak aby powoli podporządkować pod niego grę! Poza tym Gourcuff na mś nic nie pokazał i boję się, że w PL też tak będzie.. bo Francja i Anglia to 2 rózne rzeczy!

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea301281044
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton31981427
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz marca wybór redaktorów
0
Gracz marca wybór użytkowników
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com