Spahić: Transfer do Arsenalu byłby spełnieniem marzeń

Spahić: Transfer do Arsenalu byłby spełnieniem marzeń 11.01.2011, 17:08, IceMan 176 komentarzy

Środkowy obrońca Montpellier - Emir Spahić - bardzo pragnąłby zasilić szeregi Arsenalu już w styczniu, aby rozwiązać problemy defensywne, z którymi zmaga się obecnie zespół z północnego Londynu.

Sebastien Squlliaci odniósł w meczu z Leeds kontuzję ścięgna udowego, która wyklucza go z gry na dwa lub trzy tygodnie. Nieznośnie przedłuża się również rehabilitacja Thomasa Vermaelena, który na sobotnim treningu znów odczuł ból w uszkodzonym ścięgnie Achillesa. W związku z tym Arsene Wenger otwarcie przyznał, że na The Emirates zawita w tym miesiącu nowy defensor.

W rozmowie ze Sport.co.uk Spahić wyraził wielką nadzieję, że The Gunners będą zainteresowani sprowadzeniem go na Ashburton Grove.

- Kiedy minionego lata po raz pierwszy usłyszałem o zainteresowaniu ze strony Arsenalu, wiele to dla mnie znaczyło - powiedział 30-latek.

- Kiedy tak wielki klub jak Arsenal zwraca na ciebie uwagę, to coś niezwykłego. Czułem się zaszczycony. Niestety wtedy negocjacje nie zakończyły się pomyślnie i z transferu nic nie wyszło.

- Moi agenci prowadzili rozmowy z przedstawicielami Arsenalu. Nie wiem dlaczego porozumienie nie zostało osiągnięte, ale skończyło się tak, że do kolejnego sezonu przystąpiłem w barwach Montpellier. Później pan Wenger zakontraktował innego piłkarza. Takie rzeczy w futbolu zdarzają się bardzo często.

Bośniak przyznał również, że jego odejście z Ligue 1 w najbliższym czasie jest wielce prawdopodobne.

- Obecnie nie otrzymałem żadnego przejawu zainteresowania moją osobą ze strony Arsene'a Wengera. Moi agenci utrzymują jednak kontakt z kilkoma innymi klubami Premier League. Zobaczymy, jak rozwinie się sytuacja.

- Jeśli Arsenal znów się ze mną skontaktuję, na pewno nie odmówię. Latem Montpellier nie chciało mnie sprzedać, bowiem menadżer pragnął zachować trzon zespołu. Mam jednak nadzieję, że w najbliższych 7-10 dniach będę bliżej zmiany barw klubowych. Dołączenie do ekipy Kanonierów byłoby dla mnie, osobiście, czymś niezwykłym, wyjątkowym.

Kapitan reprezentacji Bośni jest powszechnie znany ze swojej bezkompromisowej, ostrej gry. Obecnie Spahić odbywa karę pięciu meczów zawieszenia za celowe uderzenie łokciem napastnika Stade Brest - Nolana Rouxa.

Emir SpahićTransfery autor: IceMan źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1234następna
KuBaJo komentarzy: 217412.01.2011, 16:44

Jestem za ! Spahić to naprawdę dobry stoper

adam bo Wenger jest Francuzem i łatwiej mu się dogadać oraz zobaczyć tego piłkarza .

adam3462 komentarzy: 273212.01.2011, 16:17

Dlaczego ściągamy piłkarzy z Francji a nie z Hiszpanii lub Niemiec.

laskowski19051995 komentarzy: 494512.01.2011, 15:04

Dobrze by było żeby trafił do Arsenalu, to dobry zawodnik, a nam jest potrzebny obrońca, może się uda go pozyskać :P

Kanonier004 komentarzy: 3612.01.2011, 14:18

Jak myślicie kiedy emeryturka weżmie Berbatova ;[
ten kolo nowy defensor jest zasłaby

Kanonier004 komentarzy: 3612.01.2011, 14:18

Jak myślicie kiedy emeryturka weżmie Berbatova ;[
ten kolo nowy defensor jest zasłaby

Kanonier004 komentarzy: 3612.01.2011, 14:18

Jak myślicie kiedy emeryturka weżmie Berbatova ;[
ten kolo nowy defensor jest zasłaby

mitmichael komentarzy: 4924312.01.2011, 08:36

Mysliscie, ze Boss da za obronce w takim wieku jak Spahic cene ktora chce jego klub? Juz to widze jak Arsenal daje 28mln euro na takiego zawodnika. No chyba, ze specjalnie taka cene za niego podali a bedzie mogł odejsc za mniejsze pieniadze. Ja jestem jednak na nie.

StaryPijak komentarzy: 1511.01.2011, 23:34

Za stary jest

Arkadius92 komentarzy: 169811.01.2011, 23:04

Jestem za, a nawet przeciw. . .

Gunner_995 komentarzy: 655011.01.2011, 22:56

Jestem za, lecz zdecydowanie wolałbym Cahil...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 22:39

@Vpr
Wiesz ilu takich podchodzących pod ten profil CB można by wymienić ?? Ho ho a może i więcej.

>>>nie jest tak, że przed Montpellier siedział w domu i obierał kartofle.

kamil_malin komentarzy: 933211.01.2011, 22:24

A tu Wenger zrobi wszystkim psikusa i zakontraktuje jakiegoś grajka, połączenie "Silvestre+Squillaci". :P

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 22:18

Fuzbal > nie rozmawiamy o Amirze, a o Emirze :P

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7911.01.2011, 22:17

faken z Amirem mi sie poplatal :D

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7911.01.2011, 22:15

ej ej on ma przeciez 27 lat ?:O jest z wrzesnia 83r...

AlexSong7 komentarzy: 35211.01.2011, 22:11

Spahić chętnie. Narzekacie bo mało znany ponieważ występuje w klubie bez sukcesów. Ale np. Vidić i Ivanović gdzie wcześniej grali? Znaliście ich? Nie, a teraz spisują się rewelacyjnie. Są ostojami swoich ekip. Ze Spahiciem mogłoby być podobnie.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 22:09

sebasz > z tym wiekiem chyba trochę przesadzasz, z jednego prostego powodu - każdy piłkarz osiąga szczyt możliwości w innym momencie kariery. To doświadczenie, mimo że nie w potężnej lidze, gość jednak ma - nie jest tak, że przed Montpellier siedział w domu i obierał kartofle. Jeżeli facet wbił do nowej ligi i z marszu stał się podporą zespołu, który przez lepszą część sezonu trzymał się podium, to chyba całkiem nieźle świadczy o jego zdolnościach adaptacyjnych?

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 21:57

@Vpr
Nie no jeśli do 30-stki 1,5 roku w dotychczasowym beniaminku L1 nazywasz stażem to sorry. Takim stażem mogę nazwać pobyt Koscielnego w Lorient ale gdy chłopak ma 23-24 lata ale nie w takim przypadku.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 21:52

@arcyk
Vidić przechodząc do MU miał 23 lata !!! a do tego w przez kolejne 2-3 bardzo się rozwinął.

Spahić ma 30 lat i na rozwój nie ma już czasu. Ciekawe dlaczego nikt go nie wziął do tej pory ??

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 21:51

sebasz > no sorry, ale jeśli Ligue 1 nie jest dla ciebie mocną ligą... To najlepszy staż przed EPL jaki tylko może być. Wiadomo, że nasza liga to zupełnie nowy poziom dla takiego zawodnika, ale z drugiej strony jeśli mam do wyboru faceta, który "może się nauczy" przyjmować piłkę albo faceta, który na pewno umie ją przyjąć, a potem celnie podać, wybór jest tylko jeden :P

arcyk komentarzy: 159 newsów: 211.01.2011, 21:47

Przydał by się obrońca z charakterem a za takiego uważam Spahicia. Marudzicie a kto z was znał np Vidicia ze Spartaka? Nie ma co chłopa skreślać tym bardziej ze rewelacyjnie się spisywał w zeszłym sezonie. W tym nie śledzę za bardzo ligi francuskiej także ciężko mi się wypowiadać o jego formie

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 21:42

@Vpr
Do tej roli myślę powoli by się przystosował ,kto wie jaki potencjał w nim drzemie. SQ też miał taki być a jednak jego wystawienia w trudnym meczu boję się bardziej niż wystawienia Samby. Spahić to podobna charakterystyka ( warunki wiek ) - gdyby ich wymienić z symboliczną dopłatą i wziąć jeszcze jednego to co innego ale koleiny 30 latek bez stażu w mocnej lidze mnie nie przekona.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 21:33

sebasz > wiesz gdzie leży problem? Nie mamy tej cudownej możliwości wybierania, na który mecz wypadnie nam jakiś obrońca! Nigdy nie wiadomo, kiedy odezwie się kolano DJa, a znając nasze szczęście, prędzej zrobi to przed meczem ze Spurs czy MU niż przed wyjazdem na Britannia Stadium. Nie jesteśmy w sytuacji kiedy możemy dokonywać selekcji na zasadzie "na ten mecz Samba, na ten Djou", potrzebujemy gościa, który zrobi robotę w każdych warunkach.
Stoper, którego kupimy nie będzie miał za zadanie pełnić roli tajnej broni na rzeźników, a godnego zaufania zmiennika...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3011.01.2011, 21:29

@Vpr
Tak, też słyszałem o Reinie, ale nie dziwię się Liver, że Go nie puścili. Chociaż 24-25 mln powinno było załatwić sprawę z palcem w .... wiadomo gdzie.

Jednak wracając do obrony, też mi się tak wydaje, że nie kupimy nikogo z PL, a szkoda. Bardzo szkoda. Bo to jest tak jakbyśmy wymienili kompletnie cały tył w przeciągu jednego sezonu, a jednak Ci nowi mają grać jak TI. Strange...

Wydaje mi się, że najbardziej prawdopodobny jest transfer stopera z Francji/Hiszpanii. Czyli Albiol albo Sakho/Ciani/Spahić!

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 21:26

@Vpr
Znowu zapomniałeś w jakiej roli ja go tu widzę. Przecież to że trzech CB wszechstronnie lepszych od niego mamy w drużynie nie ulega wątpliwości. On przecież nie będzie grał w pięknych meczach kiedy gramy po arsenalowemu tylko w tych trudnych wyjazdowych jak mamy zniżkę formy ,kiedy nie możemy strzelić gola ,gdy mecz jest brzydki ,gdy masa długich piłek lata w pole karne ,tam gdzie żeby nie rzadko wygrać trzeba obronić stały fragment i strzelić po swoim - to by było pole do popisu dla niego. Zluzowanie podstawowych w takich meczach.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 21:23

Charlie > jeśli opierać nasze domysły na "awersjach" i "upośledzeniach" Bossa, to wystarczy uprościć sprawę - nie kupi piłkarza z EPL :P

Nieco poważniej mówiąc, chcieliśmy Jagsa u siebie, składaliśmy oficjalne oferty. Najwyższa wynosiła ok. 12 mln, 3-4 więcej i The Toffees puściliby swojego asa. Jeśli naprawdę trzeba wzmocnień, to kasa się znajdzie - w lecie dawaliśmy ponad 20 mln za Reinę O_o

madjer komentarzy: 553411.01.2011, 21:23

Głupio to troche wygląda że Boss oszczędza na obronie ,obrona to podstawa drużyny ... Jeśli z tyłu jest spokój to gra od razu lepiej wyglada :)

David92 komentarzy: 640011.01.2011, 21:23

Kieydś było tak głośno też o Hangelandzie a teraz nic nie słychać? Jest chyba lepszy od Samby :P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3011.01.2011, 21:20

@Vpr
Nie wiem, tak mi się wydaje. Tutaj akurat nie kierowałem się tekstami dziennikarzy tylko upośledzeniem Boss'a odnośnie dokonywania transferów, bo szczerze Ci powiem prędzej uwierzę w wersję o zainteresowaniu Sambą niż o wyciąganiu Agger'a czy Jags'a za 20 mln z ich zespołów ;x (z cenę może przesadziłem, ale whtvr, chodzi o sam fakt!)

aguero10 komentarzy: 858111.01.2011, 21:20

Chyba go jednak przywitamy na Emirates (doświadczenie a w głównej mierze cena) bo Boss nie garnie się do wydawania kasy w zimowym okienku.A to byłby zmiennik dla Kosy lub Djou.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 21:17

sebasz > facetowi brakuje dynamiki i umiejętności technicznych do gry w AFC, proste. Lepsi od niego by tu przepadli.

Charlie > Samba najbardziej prawdopodobny? Nie sądzę, aby Boss dotknął czterometrowym kijem piłkarza, który tyle czasu grał hoof-ball Morświna :P
Wszystko co nas łączy z Sambą to kombinacje dziennikarzy "Arsenal potrzebuje CB + Samba chce odejść = Samba do Arsenalu!".

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 21:13

@Vpr
>>zawodnikiem boleśnie ograniczonym, upośledzonym technicznie, posiadającym jeszcze mniejsze niż Spahić doświadczenie w prestiżowych meczach>Jeśli zaś chodzi o przystosowanie do fizycznej gry - w Ligue 1 grają twoim zdaniem pionki? Technicznie czy pod względem skuteczności ze snajperami z francuskiej ekstraklasy jest różnie, ale silnych i/lub szybkich sukinsynów jest tam w bród.

madjer komentarzy: 553411.01.2011, 21:10

Ktoś wystawił tekst o Spahiciu i nagle wszyscy stają się ekspertami ,jedni oglądają mecze z jego udziałem inni znowu znają jego życiorys ...
Tak na prawdę widzę kolesia pierwszy raz na oczy ,jedynie kilka razy obiło mi sie o uszy jego nazwisko ....

Nie znam kolesia ,nie wiem jak gra więc się nie wypowiadam na jego temat ... Bierzcie przykład a nie udawajcie znawców ...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3011.01.2011, 21:09

@Vpr
Ah właśnie, zapomniałem o Agger'ze! No ale tak czy siak, z całej tej czwórki najbardziej prawdopodobnym wydaje się być właśnie Chris ;x chociaż imo najlepszą opcją jest Jags... nie wiem tylko czy u Nas w ogóle by grał, patrząc na to ile ma przerw związanych z kontuzjami już w Evertonie...

A z Lig Ę chciałbym właśnie Ciani'ego. Uwielbiam tego gościa i te Jego ofensywne wyjścia. Do tego świetnie gra głową i podobnie jak Kosser fenomenalnie czyta grę. Transfer Sakho wydaje mi się zupełnie nieprawdopodobny.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 21:06

Charlie > jeśli szukać w EPL, to zostaje nam tylko najazd na Merseyside - Jags albo Agger, innej (dobrej) opcji nie widzę. Od biedy Cahill, ale to ostateczna ostateczność - współczynnik cena/jakość w jego wypadku to spełnienie najgorszych koszmarów AW.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3011.01.2011, 21:00

@Vpr
No ja się też z tym zgadzam (z częścią o Solu), ale pojawia się też masa głosów w związku z transferem Spahićia, że ten jest jednak kiepski w samej defensywie. I jak już mówiłem, nie wiem co o tym myśleć!

Wracając do kwestii Samby, nie wiem czy to nie jest lepsze wyjście, bo My mamy już za dużo obrońców, których trzeba ogrywać ;x z PL tylko Jags albo Samba, z poza PL, wiadomo kto...

kamil_malin komentarzy: 933211.01.2011, 20:48

@ Vpr
Amen

Nawiąże do Twojej poprzedniej wypowiedzi:

"Oceniając uczciwie Squillaciego, gdyby Achilles Verminatora nie zrobił nam kawału, Sebastien grywałby okazjonalnie i wciąż byłby zapewne uważany za dobrego obrońcę - debiut mu się udał, ogólnie pierwsze mecze rozgrywał dobrze. Cały jego problem polega na tym, że został rzucony na głęboką wodę, na co ewidentnie nie był gotowy."

Z nią także się zgadzam. :)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.01.2011, 20:46

sebasz > twoje kontrargumenty mają sens dopóki sam nie wyskakujesz z Sambą - zawodnikiem boleśnie ograniczonym, upośledzonym technicznie, posiadającym jeszcze mniejsze niż Spahić doświadczenie w prestiżowych meczach - z całym szacunkiem dla DR Konga i B'burn kapitanowanie Bośni w meczach qual wielkich imprez jak MŚ i ME to nieco większa sprawa. Oczywiście BiH to żadna potęga, ale jednak kiedy w drużynie masz zawodników klasy Dżeko, Misimovicia, Pjanicia i Ibisevicia, pojawia się ciśnienie ze strony kibiców i obserwatorów. Zresztą gra w barwach repry to zawsze presja i gra o wielką stawkę. Przy okazji pada twój argument "bo Samba kapitan B'burn" - dowodzenie hordą gości pełnych bałkańskiego temperamentu to IMO większy "hardkor" :P

Jeśli zaś chodzi o przystosowanie do fizycznej gry - w Ligue 1 grają twoim zdaniem pionki? Technicznie czy pod względem skuteczności ze snajperami z francuskiej ekstraklasy jest różnie, ale silnych i/lub szybkich sukinsynów jest tam w bród. Skoro facet potrafi usadzić w kieszeni takiego Gomisa, Sow czy Hoarau (a potrafi!) to do EPL też by się przystosował. Nie porównuj tego do sytuacji SS18, który uprzednio grał w La Lidze, tam silnych snajperów praktycznie brak.
Bramki - tu też Bośniak ma czym się pochwalić, potrafi strzelić z dyńki i nierzadko robi to w najważniejszych momentach. Strzelał choćby Lyonowi czy PSG, a sam wiesz, że to ekipy które potrafią grać w powietrzu.

Zresztą, powiem krótko - Bośniak pod względem techniki, dynamiki i czytania gry jest na innej planecie w stosunku do Samby, a jak dla mnie w naszym systemie kwestia szybkości jest jednak ważna. Musisz być stoperem klasy Campbella żeby nie wyglądać tu jak słoń w składzie porcelany, a Samba nigdy już do poziomu Sulzeera nie doskoczy.

maciekbe komentarzy: 1245811.01.2011, 20:44

chodziło mi o Sambę i Spahica oczywiście :)

kamil_malin komentarzy: 933211.01.2011, 20:44

@ sebasz
Ale ja wcale nie twierdzę, że rezerwowy obrońca w Arsenalu rozegra w roku tyle spotkań co Dudek w Realu. Taki ktoś musi liczyć się z tym, że rozegra 15-20 spotkań.

maciekbe komentarzy: 1245811.01.2011, 20:42

@sebasz dokładnie, Rory Delapy i inne Pederseny byłyby nam niestraszne. Fakty są takie, że ani jeden ani drugi nie byliby zmuszeni pykać przez cały sezon w pierwszej 11 i jeden i drugi pasują do takiej właśnie roli.

KanonierTH1411 komentarzy: 482811.01.2011, 20:41

Nie jest nam potrzebny kolejny defensor pokroju Squlliaciego. Najbardziej chcialbym Sakho, ale w zimie raczej na 100% PSG go nie puści. Po za tym chyba nie mógłby on grać w LM dla nas. Dlatego w moich notowaniach prowadzi Cahill z Boltonu.

gargamel800 komentarzy: 53211.01.2011, 20:40

Taki ostro grający obrońca który chciałby być kanonierem, takiego nam potrzeba.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 20:38

@kamil malin
Blackburn grający 40 meczy w sezonie to nie Arsenal grający 65+. Rola czwartego obrońcy nie oznacza przyspawania do ławki. Swoje spokojnie by zagrał tym bardziej że gramy prawie cały czas co 3 dnia a na wyjazdy z takimi ekipami typu stoke byłby idealny.

maciekbe komentarzy: 1245811.01.2011, 20:34

@sebasz niechaj odpowiedzią będzie pierwsza część komentarza kamila :P
koniec tego bulszitu. Papcio kupi pewnie jeszcze kogoś innego i będzie po dyskusji

David92 komentarzy: 640011.01.2011, 20:33

A zapomniałem dodać, że żeby wyciągnąć kogoś konkretnego w wieku 25 lat +/- trzeba wyłożyć trochę więcej kasy a nie jak Wenger aby taniej ale jakiś tam obrońca jest -.- Który zespół walczący o najwyższe trofea robi takie transfery... ?

David92 komentarzy: 640011.01.2011, 20:31

Większość się tak zachwyca tym Spahicem a pewnie go ani razu w meczu nie widziała -.- Nie wiem po co czepiać się takich zawodników w wieku 30 lat i więcej jak można wyciągnąć nie jednego 20 parę lat i mieć z niego pożytek jeszcze długo...

fabregas1987 komentarzy: 2581711.01.2011, 20:29

szkoda, ze go nie zakontraktowalismy, ale oczywiscie Wenger jak zawsze transferowy fail, wzial Squillaci'ego zamiast Spahic'a, aaaaaaaaaa ;/
teraz to juz chyba ktos mlodszy Albiol/Cahill ...

kamil_malin komentarzy: 933211.01.2011, 20:27

Teraz najważniejsze pytanie, czy chcemy kogoś na sezon, dwa czy jakiegoś młodego i zdolnego zawodnika który może być przyszłością klubu?

Jeśli wybierzemy opcję nr 1 to jest nam potrzebny zawodnik który ma ok 30 lat i za jakiś czas jego przygoda z Arsenalem się skończy. Idąc taką drogą, transfer Spahića wydaje się bardzo dobrym rozwiązaniem. Bośniak to zawodnik doświadczony, zwrotny i całkiem nieźle grający głową. Wydanie 5-10 mln na niego nie byłoby jakimś olbrzymim problemem. Wiadomo, że i tak nie byłby jakimś podstawowym zawodnikiem, musiałby się pogodzić z rolą rezerwowego. To Vermaelen i Djourou/Koscielny tworzyli by środek obrony.

Wybór opcji nr 2, czyli kupno młodego, zdolnego zawodnika (np. Sakho) oznacza to, że na początku przygody z Arsenalem byłby rezerwowym. Jednak z czasem to właśnie on tworzyłby środek obrony z Vermaelenem i tu rodzi się pytanie, co z innymi młodymi i świetnie rokującymi zawodnikami, Djourou i Koscielnym, ławka?
Dlatego musimy się zastanowić co tak na prawdę chcemy. W tej chwili mamy 3 bardzo dobrych obrońców, nam jest potrzebny zawodnik nr 4/5. Idealna rola dla Spahića.

Widzę, że jest tu sporo zwolenników Samby. Czy on zgodziłby się na bycie nr 4/5? Nie, czyli on odpada.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52011.01.2011, 20:27

>>>Chodzi mi o to, że często ludzie wypisują na tej stronie, że ściągnięcie piłkarza w wieku 30 lat nie ma sensu, bo jest stary.

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com