Sparing w Mieście Aniołów: Arsenal vs FC Barcelona

Sparing w Mieście Aniołów: Arsenal vs FC Barcelona 24.07.2023, 19:36, Dominik Kwacz 1116 komentarzy

Amerykańskie tournée trwa. Po porażce z United w Nowym Jorku, Kanonierzy udadzą się na zachodnie wybrzeże. W czwartek zmierzą się w Los Angeles z FC Barceloną.

Dla kibiców pamiętających finał Champions League z sezonu 2005/06, pojedynek z Barcą przywoła zapewne smutny uśmiech. Z jednej strony to wspomnienie znakomitej ekipy na czele z Henrym, Ljunbergiem czy Fabregasem, z drugiej zaś thriller, który zgotowali wtedy piłkarze obu drużyn i ostatecznie gorycz porażki. Tamten mecz okazał się dla Arsenalu zakończeniem pewnej ery. Pomimo regularnego udziału w tych rozgrywkach aż do sezonu 16/17, nigdy nie udało tak zbliżyć do wymarzonego trofeum z uszami.

Teraz, po latach przerwy Arsenal zdołał powrócić do piłkarskiej elity i w nadchodzącym sezonie będzie miał szansę zawalczyć w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Sprawdzian z rywalem tego kalibru będzie papierkiem lakmusowym w kwestii przygotowań do tych rozgrywek. Barca to przecież aktualny mistrz Hiszpanii który zdołał ukończyć sezon z przewagą dziesięciu punktów nad Realem.

Przygotowania do sezonu katalończyków w zasadzie dopiero się rozpoczynają. Mecz z Kanonierami rozpocznie serie gier na terytorium USA, a kolejnymi rywalami będą kolejno Real Madryt, AC Milan i spurs. Ekipa Artety ma do tej pory rozegrane dwa spotkania, jednak wyciąganie daleko idących wniosków po pokonaniu grupy najlepszych graczy MLS mających za sobą zaledwie kilka wspólnych treningów i porażki z United po dwóch rażących indywidualnych błędach byłoby pochopne. Szczególnie ostatni wynik (i przebieg spotkania) nie napawa zbytnim optymizmem, jeśli jednak eksperymentować i popełniać błędy, to właśnie w takich meczach.

Ostatnie bezpośrednie pojedynki w meczach o stawkę to seria czterech zwycięstw graczy z półwyspu Iberyjskiego. Ostatnia wygrana The Gunners to rok 2011. Ostatni pojedynek odbył się z kolei w ramach Gamper Cup w 2019 roku. Mecz zakończył się wynikiem 2:1 dla Barcelony, a na listę strzelców wpisali się Aubameyang, Suarez i Ainsley Maitland-Niles po trafieniu samobójczym.

Pora rozgrywania spotkania (4:30 czasu polskiego) może odstraszać, jednak nawet towarzyski pojedynek z ekipą Xaviego zapewne nakłoni wielu fanów do nastawienia budzików wcześniej niż zwykle. Wciąż nieznana jest przyszłość kilku zawodników Artety, a ten zapewnił w ostatnim wywiadzie, że każdy dostanie szanse na zademonstrowanie swojej dyspozycji. Ten mecz może zatem przynieść kilka ważnych odpowiedzi. Kto wie, może to nie ostatni pojedynek z Blaugraną w tym sezonie?

Rozgrywki: Mecz Towarzyski
Miejsce: SoFi Stadium, Los Angeles
Data: Czwartek, 27 lipca, godzina 4:30 czasu polskiego
Transmisja: 4:30 w Eleven Sports 1

BarcelonaMecze TowarzyskieUSA autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
notopyk komentarzy: 344202.08.2023, 07:14

trossard w tym meczu byl kocurem < 3

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 127.07.2023, 16:35

Gdyby ukraina skapitulowała po 7 dniach to też by się nigdy żadnej pomocy nie doczekała.

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 127.07.2023, 16:34

@TlicTlac napisał: "No teraz to sobie kpisz :d
Przecież Polska w zasadzie chyba jako jedyny naród tak długo się broniła przed Niemcami - co pokazuje sama liczba zgonów podczas wojny;"

Moim zdaniem 7 dni to stanowczo za krótko by inni zdecydowali się na wsparcie.

TlicTlac komentarzy: 600927.07.2023, 16:31

@Marzag napisał: "nom, analogicznie do tego co się działo w 39, polski rząd skapitulował i wyjechał, polska szybko skapitulowała więc nie było mowy o pomaganiu takiemu krajowi, jeśli byśmy się opierali długo to Hitler byłby w niekorzystnym położeniu bo musiałby brać pod uwagę to, że Niemcy mogą zostać zaatakowane od zachodu czego się oczywiście obawiał i tak część armii niemieckiej pilnowała zachodniej granicy.

My nie pomagamy ukrainie z dobroci serca, i nam też by nie pomagał nikt z dobroci serca gdybyśmy wytrzymali dłużej. Ale by pomagali bo słabsze niemcy były dobrym rozwiązaniem dla np. Anglików."


No teraz to sobie kpisz :d
Przecież Polska w zasadzie chyba jako jedyny naród tak długo się broniła przed Niemcami - co pokazuje sama liczba zgonów podczas wojny;
inne narody to się poddawały sporo szybciej albo prawie, że natychmiastowo.

A dyskutowanie o tym, kto zrobił lepiej i jak na tym wyszedł, to już inna para kaloszy

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 16:24

NOWY NEWS

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 16:23

UK w 39r miała szczątkowe siły lądowe aby móc przystąpić do ofensywy, a Francja nie po to budowała linię Maginota aby za nią wychodzić

Embix komentarzy: 199027.07.2023, 16:21

@alexis1908 napisał: "Cieszmy się z tego ze mamy i Gabiego i Trossarda :) tu nie ma co płakać ze mamy zawodników w formie każdy swoje pogra sezon jest długi dochodzi LM gorzej jakby Mikel nie miał kim grać . Ale zgodzę się na ten moment tez mi się wydaje ze Belg jest lepszy ale Martinelli sufit ma wysoko jak na moje za pare lat on się będzie liczył o złota piłkę oczywiście jeśli Arsenal będzie osiągał wyniki :)"
No a z drugiej strony masz Trossarda który ma obskoczyć Martinelliego i Sake. Tak samo nie widzę póki co bardzo opcji za Odegaarda bo ESR kreatorem nie jest i bardziej Trossarda bym widział.
Atak narazie pomijam zostajemy tam za Jesusa z Nketiachem.
Moim zdaniem jak pogramy w LM będzie ciężko walczyć równo w Lidze i LM

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 16:20

@Marzag: Warszawa się prawie 3 tygodnie broniła uważasz ze to mało ? Patrząc jaka armia na tamte czasy dysponowały Niemcy ?

Mizzou komentarzy: 605327.07.2023, 16:20

nowy news.

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 16:19

@Marzag: ostatnio coś za często się zgadzamy ;)

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 16:16

@GunnersFan9: Cieszmy się z tego ze mamy i Gabiego i Trossarda :) tu nie ma co płakać ze mamy zawodników w formie każdy swoje pogra sezon jest długi dochodzi LM gorzej jakby Mikel nie miał kim grać . Ale zgodzę się na ten moment tez mi się wydaje ze Belg jest lepszy ale Martinelli sufit ma wysoko jak na moje za pare lat on się będzie liczył o złota piłkę oczywiście jeśli Arsenal będzie osiągał wyniki :)

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 127.07.2023, 16:16

@ZielonyLisc napisał: "dokładnie tak samo jak to było w 39"
nom, analogicznie do tego co się działo w 39, polski rząd skapitulował i wyjechał, polska szybko skapitulowała więc nie było mowy o pomaganiu takiemu krajowi, jeśli byśmy się opierali długo to Hitler byłby w niekorzystnym położeniu bo musiałby brać pod uwagę to, że Niemcy mogą zostać zaatakowane od zachodu czego się oczywiście obawiał i tak część armii niemieckiej pilnowała zachodniej granicy.

My nie pomagamy ukrainie z dobroci serca, i nam też by nie pomagał nikt z dobroci serca gdybyśmy wytrzymali dłużej. Ale by pomagali bo słabsze niemcy były dobrym rozwiązaniem dla np. Anglików.

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 16:12

@Marzag: dokładnie tak samo jak to było w 39

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 127.07.2023, 16:11

@alexis1908 napisał: "Ja tylko jestem ciekaw wsparcia tego pokrzywdzonego Ukraińskiego narodu jakby to Polska była zamiast ich ;)"
Jeśli polska by się nie poddała w ciągu kilku pierwszych dni to by była wspierana.

TlicTlac komentarzy: 600927.07.2023, 16:10

@GunnersFan9 napisał: "technicznie Martinelli nie ma podjazdu do Trossarda. Brazylijczyk bazuje głownie na swojej szybkości. Głowa w dół i jazda. Belg może związać bez problemu dwóch, trzech przeciwników i dzięki temu zagrywać piłkę w wolne przestrzenie. Leo ma również świetne uderzenie z dystansu, bez znaczenia którą nogą to robi. Martinelli pod tym względem wygląda bardzo słabo. Trossard to jest kozak już od czasów gry w Genku. Nawet nim się interesowaliśmy swego czasu. Wiadomo że Gabi się jeszcze rozwinie, bo jest młodym zawodnikiem, ale na chwilę obecną to nie oszukujmy sie, ale Trossard oprócz szybkości to zjada Martinellego pod każdym względem."

Problem w tym, że Jesusowi się lepiej gra z Gabim, po prostu Martinelli bardziej pasuje do taktyki, a Trossard tak - no nie bardzo, chyba że na pozycji 9-ki (a tutaj już nie ma atutów w postaci zastawiania się, gry tyłem do bramki) czy 10-ki - a Ode jest zwyczajnie lepszy.

TlicTlac komentarzy: 600927.07.2023, 16:08

@nt2b napisał: "(przy założeniu, że by nas nie zaatakowali z drugiej strony oczywiście)"

No tak, bo to już nie jest wcale takie oczywiste, co pokazała wiele razy historia.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 827.07.2023, 16:04

@fabregas1987 napisał: "kosztem Martinellego? Mysle, ze nie ma na to szans"
technicznie Martinelli nie ma podjazdu do Trossarda. Brazylijczyk bazuje głownie na swojej szybkości. Głowa w dół i jazda. Belg może związać bez problemu dwóch, trzech przeciwników i dzięki temu zagrywać piłkę w wolne przestrzenie. Leo ma również świetne uderzenie z dystansu, bez znaczenia którą nogą to robi. Martinelli pod tym względem wygląda bardzo słabo. Trossard to jest kozak już od czasów gry w Genku. Nawet nim się interesowaliśmy swego czasu. Wiadomo że Gabi się jeszcze rozwinie, bo jest młodym zawodnikiem, ale na chwilę obecną to nie oszukujmy sie, ale Trossard oprócz szybkości to zjada Martinellego pod każdym względem.

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 16:04

@nt2b: Owszem ja się ze wszystkim zgadzam ;) pomóżmy im sprzętem tak jak inne kraje wszystko spoko . Ale na jaka cholerę my ich tylu do kraju wpuściliśmy jak jestem akurat w Polsce i wejdę do Manufaktury to ja nie wiem czy to Polska czy Ukraina . Następna rzecz leci se coś w tv a tam napisy Ukraińskie XD @ZielonyLisc: Popieram

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 15:58

@nt2b: zgadza się ale sam powoli już mam odruch wymiotny gdy słyszę, że należy im się 800+ czy kredyt 2%

nt2b komentarzy: 198 newsów: 427.07.2023, 15:53

@alexis1908: całe to gadanie o przyjaźni to jest zwykły polityczny bullshit dla mas. My im pomagamy nie z przyjaźni tylko z czystego pragmatyzmu. Owszem, niszczeje tam nasz sprzęt, ale my sobie możemy wesoło tutaj pisać zamiast umierać na froncie.

Dla nas lepiej, żeby wojna trwała na ukraińskiej ziemi. Dla Niemców lepiej by było, gdyby wojna trwała na polskiej ziemi. I na pewno nam by Niemcy dużo bardziej pomagali niż obecnie Ukrainie (przy założeniu, że by nas nie zaatakowali z drugiej strony oczywiście).

Porzućcie te mrzonki o przyjaźni, przestańcie się doszukiwać czy Ukraińcy by nam pomogli, czy nie, bo to nie ma żadnego znaczenia.

Tu się liczy wyłącznie zimna, wyrachowana kalkulacja. Reszta to tylko okładka dla mas.

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 15:48

@Mizzou: No ale widzisz nie przekonamy się bo polski nie zaatakuje ;)

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 15:47

@alexis1908 napisał: "Ja tylko jestem ciekaw wsparcia tego pokrzywdzonego Ukraińskiego narodu jakby to Polska była zamiast ich ;)"

A to inna kwestia, tutaj dyskusja była o geście Ukrainki

To że Polska pomaga bardzo dużo i że pewnie takiej pomocy sama by nie zobaczyła to inna sprawa

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 15:46

No to zapowiada się ciekawe popołudnie na k.com ;)))))

Mizzou komentarzy: 605327.07.2023, 15:45

@alexis1908:

ja jestem ciekaw czy podałbyś byś rękę rosjaninowi, jakby rosja napadła na polskę i robiła to co na ukrainie, ale w sumie to nie jestem ciekaw, w sumie to wiem ;|

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 15:43

Ja tylko jestem ciekaw wsparcia tego pokrzywdzonego Ukraińskiego narodu jakby to Polska była zamiast ich ;)

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 15:42

Sport już dawno jest upolityczniony czytaj* Gazprom

Mizzou komentarzy: 605327.07.2023, 15:41

my w sporcie się nie przejmujemy czy tamci zabijają czy nie, jacy jesteśmy super... jaki mamy wspanialy tok rozumowania.

Mizzou komentarzy: 605327.07.2023, 15:39

No tak rosja sobie moze najezdzac, zabijac, torturowac, ale nie mieszjamy do tego sportu... lol

songoku95 komentarzy: 2348627.07.2023, 15:38

Należy rozgraniczyć sportowców w stylu Dzyuba do tej kobitki, która jednak przeszła jakąś werfyikacja i uzyskała status neutralnego sportowca.

Mastec30 komentarzy: 621027.07.2023, 15:37

@alexis1908 napisał: "3/4 tych sportowców nie popiera tej wojny i maja z tego powodu cierpieć żałosny tok rozumowania ."

Na pewno to były rzetelne badanie statystyczne. Mało to razy było manifestowanie symbolu Z za pomocą sportu ? Poza tym nawet jeżeli nie popierają (a jednak 3/4 to właśnie popiera Putina a nie na odwrót) to są używani jako trybik w machinie propagandowej. Dlatego trzeba wyrzucić Rosjan z przestrzeni publicznej, również sportowej.

Ups147 komentarzy: 346627.07.2023, 15:35

@Piotrek95: oczywiście że by się tacy znaleźli.

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 15:35

@Ups147 napisał: "Myślisz że ta szablistka(czy tam jak się to nazywa) jeździ po Ukrainie morduje i gwałci??"

Tak, właśnie tak myśle.

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 15:34

@Ups147 napisał: "Mam wrażenie, że gdyby ta Ukrainka wyciągnęła broń i strzeliła jej w glowe, to i tak by się znaleźli ludzie co by powiedzieli, że dobrze zrobiła."

??? Co ty piszesz w ogole

serio takie porównanie?

Ups147 komentarzy: 346627.07.2023, 15:34

@Piotrek95 napisał: "Natomiast mordowanie, gwałcenie, zabijanie dzieci powinno być piętnowane na każdym kroku"

Myślisz że ta szablistka(czy tam jak się to nazywa) jeździ po Ukrainie morduje i gwałci??

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 15:33

A szczac na tych ruskich małpiszonów bez wyjątku ;)

Ups147 komentarzy: 346627.07.2023, 15:32

Mam wrażenie, że gdyby ta Ukrainka wyciągnęła broń i strzeliła jej w glowe, to i tak by się znaleźli ludzie co by powiedzieli, że dobrze zrobiła. Masakra. A wiecie, że pewnie nie każdy rusek popiera agresję na Ukrainie? Najlepiej wrzucić wszystkich do jednego wora.

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 15:31

@alexis1908: No i dostała zawieszenie i trudno, chociaż pokazała gest

Polityka do sportu nigdy nie powinna być mieszana do prawda

Natomiast mordowanie, gwałcenie, zabijanie dzieci powinno być piętnowane na każdym kroku

alexis1908 komentarzy: 360327.07.2023, 15:29

Oj tak wsadzać rosyjskich sportowców do jednego worka ze chcieli żeby Putin ,,biedna” Ukraine najechał jakie to jest śmieszne . 3/4 tych sportowców nie popiera tej wojny i maja z tego powodu cierpieć żałosny tok rozumowania . Polityka nie powinna być mieszana ze sportem i tyle jak Ukrainka złamała regulamin to powinna dostać zawieszenie .

Mizzou komentarzy: 605327.07.2023, 15:17

Ukrainka zrobiła prawidłowo.

rosjanie nie mają jakichkolwiek zasad, dla nich regulamin to jest kompletnie nic.

więc rozumiem.

ZielonyLisc komentarzy: 2028227.07.2023, 15:12

*****

Ups147 komentarzy: 346627.07.2023, 15:11

@Piotrek95 napisał: "Po pierwsze, ona nie zrobiła nic niezgodnego z prawem"

Z prawem nie, ale z regulaminem już tak i poniosła tego konsekwencje.

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 15:07

@Slaviola napisał: "Czyli np. jak kiedyś Niemcy na Nas najechali, to ja też nie powinienem mieć szacunku dla gościa tej narodowości?

No nie."


Po pierwsze, ona nie zrobiła nic niezgodnego z prawem, nie opluła jej, nie obraziła

Po drugie Niemcy nas najechały 80 lat temu

Wyobraź sobie że cofasz się w czasie, twoja rodzina, znajomi giną a ty sobie robisz jakieś meczyk z Niemcami a potem zbijasz z nimi piąteczki mimo że wiesz że większość z nich mówi że bardzo dobrze się dzieje

Po trzecie chodzi o solidarność, nie o konkretną zawodniczkę ale flagę od pod jaką występuje

Slaviola komentarzy: 1237727.07.2023, 14:58

@TlicTlac:

Jedyna, słuszna decyzja.

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 127.07.2023, 14:58

@Piotrek95 napisał: "Są wartości ważniejsza niż sport"
No ale to nie zmienia faktu, że powinna zostać zdyskwalifikowana.

TlicTlac komentarzy: 600927.07.2023, 14:57

Aktualizacja:
"Charłan ostatecznie została zdyskwalifikowana i wykluczona z turnieju. Tym samym do 1/8 finału awansowała Bułgarka Joana Iljewa, z którą Ukrainka miała walczyć w drugiej rundzie. Charłan za swoje zachowanie może czekać nawet 60-dniowy zakaz startów."

No, czyli prawidłowo stosują się do swojego regulaminu.

Joker_224 komentarzy: 520227.07.2023, 14:56

https://youtu.be/fnM6I-_oMio

Cały mecz, łapcie póki nie usunęli

Slaviola komentarzy: 1237727.07.2023, 14:55

@Piotrek95:

Ale wartości zwłaszcza w takiej szermierce, gdzie są stosowane od bardzo dawna, powinno się szanować.

Czyli np. jak kiedyś Niemcy na Nas najechali, to ja też nie powinienem mieć szacunku dla gościa tej narodowości?

No nie.

Slaviola komentarzy: 1237727.07.2023, 14:54

@Piotrek95:

Ale te wa

TlicTlac komentarzy: 600927.07.2023, 14:53

@Piotrek95 napisał: "Są wartości ważniejsza niż sport"

i jak to ma się do potencjalnego wykluczenia Ukrainki?
Pokazała taki gest - może i jest spoko, a nawet dobry; ale powinna się liczyć z regulaminem zawodów, w których występuje i tyle.

Piotrek95 komentarzy: 964527.07.2023, 14:49

@Slaviola napisał: "Sport jest ponad wszystkim, więc jeśli takie są przepisy, to zgadzam się z Tobą w 100%."

Są wartości ważniejsza niż sport

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com