Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 14:49

@Be4Again:

Hojlund jest o wiele szybszy niż Giroud: https://www.premierleague.com/news/3680868

MarkOvermars komentarzy: 929620.06.2024, 14:30

Militao podobno skasował Martinelliego na treningu i musieli go znosić z boiska

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 14:23

@Dzulian: nie 100% tylko mniej, policz sobie.
Celowo nie brałem pod uwagę asyst.

Be4Again komentarzy: 380320.06.2024, 13:53

Hojlund mi przypomina trochę Giroud. Dobrze gra tyłem do bramki, jak dostanie podanie na nos w polu karnym to strzeli. Potrafi się posiłować z obrońcami i jest całkiem dynamiczny jak na swoje warunki fiz.

10-15 bramek na sezon można od niego oczekiwać jednak na króla strzelców EPL to on mi nie wygląda... Fajny zawodnik do rotacji, ale chyba za słaby żeby wokół niego budować zespół. To wciąż młody zawodnik i peak dopiero przed nim.

Odnośnie porównań do Havertza, odsyłam do statystyk Niemca w pierwszym sezonie w Chelsea. Był wtedy w takim samym wieku jak Hojlund teraz i o ile się nie mylę został wybrany do 11stki flopów w EPL. Hojlunda nikt flopem nie nazywa... Norweg ma 2-3 lata żeby wejść na ten topowy poziom. Porównywanie z 4 lata starszym Havertzem, który już kilka lat gra w EPL jest trochę bezsensowne...

Dzulian komentarzy: 285420.06.2024, 13:25

@Kaczaza: 12 pkt w kanadyjce vs 20 to prawie 100% więcej.
Hojlund przy Havertzie, tak pod względem czucia piłki i przestrzeni to jest malutki.

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 13:15

@executer1: ze skrajności w skrajność, nie piszę że jest wybitny tylko nie jest zły, a to mała różnica. Kai strzelił tylko 3 więcej w ok 500 minut więcej. Nie można powiedzieć więc że to zły transfer. Antony i Sancho to niewypały.

Dziadyga komentarzy: 868020.06.2024, 13:06

@coooyg11 napisał: "@Rynkos7: Spokojnie, w pierwszych 3 meczach KAI nie strzeli bramki i znowu Edu będzie nieudacznikiem który nabrał się na "odpad" z Chelsea :)"

Tu jak zawsze że skrajności w skrajnośc.Jesli np w 5 meczach z rzędu nie strzeli,będzie marnować setki jak Jesus z kilku metrów to wtedy krytyka ZASŁUŻONA się pojawi.Ja tu prawie nie widzę ludzi co by kogoś je***li po 1-2 nieudanych meczach.Tylko albo kogoś przy fatalnej formie jak Martinelli miał np w tym poprzednim sezonie przez większość sezonu albo kogoś naprawdę słabego,co nigdy nic zespołowi nie dał.
I nauczcie się,że to żaden hejt tylko krytyka.Nie można wiecznie po jajach się lizać,tyle.

executer1 komentarzy: 281620.06.2024, 12:56

@Kaczaza: Hojlund jest tak wybitny, że więcej United by im dał stary Cristiano

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 12:28

"Arsenal have been long linked with a move for Juventus’s Kenan Yildiz and there were reports suggesting they made a bid earlier this year.

The £34m-rated forward is currently away with Turkey at the European Championships in Germany and has already been making headlines."

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 12:27

"According to Football Insider, Arsenal are not interested in activating the release clause of Sporting striker Viktor Gyokeres."

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 12:26

@Be4Again: :D chociaż ktoś skumał :)

@executer1: to są niewiadome czy nas nie przybliżą??
Hojlund taki zły? 10 goli i dwie asysty, na 8 sezonów w PL G.Jesus tylko 3 razy miał więcej bramek.

executer1 komentarzy: 281620.06.2024, 12:06

@Kaczaza: Mało przykładów masz takich zawodników w ostatnich latach ?
Hojlund, Nunez, Goncalo Ramos, Koło Muani, Vlahovic.
Fantastyczne transfery

executer1 komentarzy: 281620.06.2024, 12:00

@Garfield_pl: Może w Premier League sprawdzony nie jest ale sprawdził się wygrywając Napoli mistrzostwo Włoch.

Be4Again komentarzy: 380320.06.2024, 11:59

@Kaczaza napisał: "więc skąd wiesz?"

Szach i mat :D

Garfield_pl komentarzy: 3092920.06.2024, 11:38

@artur759 napisał: "Jestem fanem talentu Isaka, ale z tym sprawdzeniem to też tak nie do końca. W la liga w jednym sezonie walnął 17 bramek, żeby potem w następnym tylko 6. Teraz w pl miał świetny sezon z 21 bramkami, ale w poprzednim było tylko 10. Co będzie w następnym? Duży znak zapytania.

Do tego dochodzą niepokojące kwestie zdrowotne. Najciekawsza opcja sportowo, ale umówmy się, że jest zbyt niestabilny zarówno sportowo jak i zdrowotnie, aby uznać go za topowego napastnika.

Jeśli byłaby szansa na ściągnięcie go za normalne pieniądze to jak najbardziej (a oczywiście takiej nie będzie). Dawanie za niego 130 mln (zakładam, że minimum) to zbyt duże ryzyko i co by nie mówić psucie rynku.

W związku z tym w 100% zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi. Na 6/8 są ciekawe opcje na rynku. Dodatkowo co prawda uważałem, że nie potrzebujemy tak bardzo PS, ale biorąc pod uwagę sytuacje na rynku i wręcz wysyp zawodników na te pozycje w rozsądnych pieniądzach (Olise, Nico Williams, Bakayoko, Neto, Tsygankov) głupio nie wykorzystać sytuacji, skoro nie ma napastnika na rynku."

No zgadzam się że nie do końca taki " sprawdzony", ale jednak z doświadczeniem w PL , z sezonu na sezon lepsze liczby, wiadomo że pierwszy sezon jego to przetarcie w lidze, że zdrowiem również się zgadzam, ale jakbym miał dać podobne hajsy za jednego z tej 2 ,to wolę wydać na Isaka. Dlatego myślę, że faktycznie odpuścimy temat i albo po Sesko, za rok, albo po kogoś innego.

Mastec30 komentarzy: 699220.06.2024, 11:35

@FlameDood napisał: "Jedno dobre wypożyczenie do Borussii i teraz zgarną sobie za niepotrzebnego im zawodnika blisko 40mln po transferze do AV"

Już Burnley rok tamu im oferowało za Maatsena chyba ponad 30 mln. On już kolejne dobre wypożyczenie zaliczył bo w Championship tez wymiatał.

Mastec30 komentarzy: 699220.06.2024, 11:34

@artur759 napisał: "Co gdzieś czytałem, że te przepisy weszły gdzieś w połowie 2023 i np. Sesko jeszcze załapał się na poprzedni okres, a potem już chyba takich dealów między nimi nie było"

Z jednej strony rozumiem to bo pewnie Chelsea i Strasburg by to nadużywali ale z drugiej strony taka Nicea i United chyba nigdy wcześniej nie robili transferów między sobą i tu zawodnik jest stratny. A dzięki Red Bullom dużo młodych zawodników dostało szanse i się wybiło.

FlameDood komentarzy: 166120.06.2024, 11:29

Chelsea zrobiła dobrego deala z Maatsenem. Jedno dobre wypożyczenie do Borussii i teraz zgarną sobie za niepotrzebnego im zawodnika blisko 40mln po transferze do AV. Gdyby nam udawało się częściej osiągać podobne deale to by było pięknie.

artur759 komentarzy: 75020.06.2024, 11:23

@Mastec30: Co gdzieś czytałem, że te przepisy weszły gdzieś w połowie 2023 i np. Sesko jeszcze załapał się na poprzedni okres, a potem już chyba takich dealów między nimi nie było

Mastec30 komentarzy: 699220.06.2024, 11:14

Manchester United chciał sprowadzić tego lata Jeana-Claira Todibo. Transfer zablokowała jednak UEFA

Wszystko dlatego, że oba kluby mają w tej chwili jednego właściciela, a na dodatek oba zagrają w jednych rozgrywkach. Wezmą udział w Lidze Europy.

Ten ostatni czynnik okazał się decydujący. Wcześniej nie było podobnych problemów przy klubach grających w różnych ligach, ale mających jednego właściciela. Przykłady to choćby RB Lipsk i Red Bull Salzburg czy Manchester City oraz Girona.

Jak to prawda to taki dość duży wałek bo przecież Red Bulle regularnie wymieniają się piłkarzami a mają tego samego właściciela i obie ekipy grały równocześnie w LM. W sumie to samo pewnie będzie miało miejscie z City i Gironą bo podobno transfer Savio jest przyklepany. Troche United wyruchane w tym przypadku

Kaczaza komentarzy: 741820.06.2024, 11:03

@executer1 napisał: "Żaden Zirke, Sesko czy inny Gyokeres nie przybliżą nas w żaden sposób do mistrzostwa. Wszyscy Ci zawodnicy to niewiadome"
więc skąd wiesz?

Be4Again komentarzy: 380320.06.2024, 10:44

@M4rcin napisał: "No nie wiem, u Artety widać było jego duzo ograniczenia. Nadawał sie tylko zeby biec do lini i wrzucić na ślepo w pole karne.
A co do tego, ze jeszcze kilka lat temu ktos go widział w pierwszym skladzie jako kapitana to zadaj sobie pytanie gdzie byliśmy wtedy a gdzie jesteśmy teraz. W druzynie na lige europy grającą klasycznych bocznych obronców by sie nadawał ale nie do nas.
Poza tym, kto by chciał goscia który blokuje miejsce w składzie i sie zastanawiasz czy połamie sie w 5 czy 15 meczu, czy moze jeszcze na treningu"


Ale ja go nie bronie, każdy widzi jak jest. Mówię tylko o tym, że jak do nas przechodził jako 22letni zawodnik to wydawało się, że "sufit" ma w zupełnie innym miejscu niż dzisiaj ma "podłogę". Urazy bez wątpienia wyhamowały jego rozwój lub nawet go uwsteczniły... 3-4 lata w piłce to jak widać "wieczność" i Tierney z "przyszłego kapitana" jest na na wylocie z klubu i solidnym zakręcie w swojej karierze... Jak rzeczywiście zerwał więzadła to czeka go rok przerwy i spory regres sportowy. Prawdopodobnie wróci do Celticu, a my jak zarobimy na tym 4-5mln w przyszłym roku to będzie cud. Szkoda chłopaka, bo co by nie mówić zawsze dawał z siebie wszystko. Do taktyki MA pasował jak pięść do oka, ale w takim Evertonie Dyche`a czy WHU pewnie dawałby sobie świetnie radę. To po prostu zawodnik kompletnie nie nadający się do roli odwróconego LO, jego największą zaletą jest dynamika i dla zespołu grającego na kontry byłby ważnym graczem.

Rynkos7 komentarzy: 733820.06.2024, 10:42

@Rynkos7:

*przy piłce

Rynkos7 komentarzy: 733820.06.2024, 10:41

@M4rcin napisał: "No nie wiem, u Artety widać było jego duzo ograniczenia. Nadawał sie tylko zeby biec do lini i wrzucić na ślepo w pole karne."

Gość przy linii był świetnym piłkarzem. Cały czas słyszę o jego ograniczeniach bo przy piłką nie czuję się jak Messi a u Guardioli non stop gra Walker czy Arnold u Kloppa, którzy też wirtuozami nie są. Tierney po prostu nie pasuje to układanki Artety. Hiszpan ma inny pomysł na tą część boiska i tyle. Gdyby zażyczyłby sobie szybkich wahadłowych to Zinchenko nagle też stałby się piłkarzem z ograniczeniami bo fatalnie broni, jest wolny i mało zwrotny. To trochę jak Odegaard na pozycji nr 8. Tam też był piłkarzem z ograniczeniami bo pozycja nie dla niego. Tierney miał zadatki na naprawdę bardzo dobrego i solidnego piłkarza jednak jego podatność na kontuzje zniszczyła mu karierę tak samo jak Wilsherowi.

M4rcin komentarzy: 174320.06.2024, 10:19

@Be4Again napisał: "Tierney w momencie przyjścia do AFC wzbudzał zainteresowanie w połowie topowych klubów w Europie. Nawet Pep się nim interesował. Chłopak miał wszystko żeby być min. tak dobrym obrońcą jak Robertson, wszystko poza zdrowiem... Gdyby nie ciągłe kontuzje prawdopodobnie dzisiaj byłby w zupełnie innym miejscu w swojej karierze. Jednak niestety nie jest...

Przypominam, że jeszcze parę lat temu większość tutaj widziała go w roli przyszłego kapitana Arsenalu, a dzisiaj jakby mogli to by go połamanego na taczce z klubu wywieźli :D Łaska kibiców jest bardzo przewrotna :D"

No nie wiem, u Artety widać było jego duzo ograniczenia. Nadawał sie tylko zeby biec do lini i wrzucić na ślepo w pole karne.
A co do tego, ze jeszcze kilka lat temu ktos go widział w pierwszym skladzie jako kapitana to zadaj sobie pytanie gdzie byliśmy wtedy a gdzie jesteśmy teraz. W druzynie na lige europy grającą klasycznych bocznych obronców by sie nadawał ale nie do nas.
Poza tym, kto by chciał goscia który blokuje miejsce w składzie i sie zastanawiasz czy połamie sie w 5 czy 15 meczu, czy moze jeszcze na treningu

mlody323323 komentarzy: 232020.06.2024, 10:13

ogólnie to są jakieś nowe nowinki odnośnie prawdopodobnych odejść z klubu?
czy standardowo Arsenal czeka na wygaśniecie umowy z potencjalnymi piłkarzami ? bo nie powiem ja co jakiś czas wchodzę tutaj z nadzieją , ze ujrzą me oczy newsa przykładowo ,ze Nketiah juz spakowany do Fulham ,Vieira byle gdzie byle jak najdalej , Partey juz w cieplutkiej Arabii się leczy , (wolał bym by został ale coz jego zdrowie pozwala mu na rozegranie co sezon maksimum połowę sezonu ) wiec szkoda ale za 30 MLn powinni sie nie zastanawiać , A ESR ma jeszcze jedna z wielu szans na to by pozbierał zdrowie i cos udowodnił w tym sezonie ,

NKetiah Vieira ( jak te nazwiska zostaną w klubie na kolejny sezon ) to moim zdaniem będzie jakies nieporozumienie bo co do tego 1 mozna przypuszczać ze dostanie jakieś 10-15 meczy do rozegrania w sezonie puchary i mecze gdzie da Arteta odpocząć pierwszej 11 Edward zagra ale Vieira ? jego obecnie cięzko wkomponować w jaką kolwiek taktykę ! do czego goscia który jest najbardziej przydatny na boisku gdy nie gra w pierwszej 11 , a przypominam trochę juz w Arsenalu siedzi i jesli miał bym wybierać to wolę trzymać juz w Klubie szklankę ESR'a niz tego typka który większości mydli oczy , ze coś wniesie do zespołu 3 rok sie zaczyna i jedyne co widać to jego systematyczny spadek wartosci i wróże tutaj odejscie za darmo i wtope transferowa warta grubo ponad 30 baniek

coooyg11 komentarzy: 343120.06.2024, 09:59

@Rynkos7: Spokojnie, w pierwszych 3 meczach KAI nie strzeli bramki i znowu Edu będzie nieudacznikiem który nabrał się na "odpad" z Chelsea :)

artur759 komentarzy: 75020.06.2024, 09:54

@Garfield_pl napisał: "Osimhen również nie sprawdzony w PL, jeden sezon w Napoli top, ostatni bez szału;) Isak to jedyny sprawdzony, natomiast bardziej istotne jest wzmocnienie środka ,bo gole to my strzelamy i bez klasycznej 9, ale trzeba mieć ogień w środku bo sam Ode i Rice tego nie pociągną."
Jestem fanem talentu Isaka, ale z tym sprawdzeniem to też tak nie do końca. W la liga w jednym sezonie walnął 17 bramek, żeby potem w następnym tylko 6. Teraz w pl miał świetny sezon z 21 bramkami, ale w poprzednim było tylko 10. Co będzie w następnym? Duży znak zapytania.

Do tego dochodzą niepokojące kwestie zdrowotne. Najciekawsza opcja sportowo, ale umówmy się, że jest zbyt niestabilny zarówno sportowo jak i zdrowotnie, aby uznać go za topowego napastnika.

Jeśli byłaby szansa na ściągnięcie go za normalne pieniądze to jak najbardziej (a oczywiście takiej nie będzie). Dawanie za niego 130 mln (zakładam, że minimum) to zbyt duże ryzyko i co by nie mówić psucie rynku.

W związku z tym w 100% zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi. Na 6/8 są ciekawe opcje na rynku. Dodatkowo co prawda uważałem, że nie potrzebujemy tak bardzo PS, ale biorąc pod uwagę sytuacje na rynku i wręcz wysyp zawodników na te pozycje w rozsądnych pieniądzach (Olise, Nico Williams, Bakayoko, Neto, Tsygankov) głupio nie wykorzystać sytuacji, skoro nie ma napastnika na rynku.

Be4Again komentarzy: 380320.06.2024, 09:51

Tierney w momencie przyjścia do AFC wzbudzał zainteresowanie w połowie topowych klubów w Europie. Nawet Pep się nim interesował. Chłopak miał wszystko żeby być min. tak dobrym obrońcą jak Robertson, wszystko poza zdrowiem... Gdyby nie ciągłe kontuzje prawdopodobnie dzisiaj byłby w zupełnie innym miejscu w swojej karierze. Jednak niestety nie jest...

Przypominam, że jeszcze parę lat temu większość tutaj widziała go w roli przyszłego kapitana Arsenalu, a dzisiaj jakby mogli to by go połamanego na taczce z klubu wywieźli :D Łaska kibiców jest bardzo przewrotna :D

Dzulian komentarzy: 285420.06.2024, 09:33

Za Tierneya nikt się nie kwapił zapłacić nawet 10 mln. To są jednak kluby piłkarskie a nie sanatoria.

Możesz być dobry, ale jak żądasz okolice 100k i co chwilę się łamiesz, no to sory.
Posiedzi tu jak Kolasinac i wyssie każdego funcika, którego ma w kontakcie.

Rynkos7 komentarzy: 733820.06.2024, 09:27

@Gunnerrsaurus napisał: "Jakiś straszne hejt na Tierneya się zrobił po tym jak dostał kontuzji. Moim zdaniem to bardzo dobry obrońca, który nie pasował Artecie do taktyki i wiele klubów z Premier League dużo by zyskało ściągając go do siebie. Szkoda tej kontuzji."

Tierney jest drewnem a Kai bogiem i ogólnie najlepsza opcja na 9. Taki tu mamy klimat. Niektórzy tu mają pamięć krótkotrwałą.

coooyg11 komentarzy: 343120.06.2024, 09:21

@Gunnerrsaurus: oczywiście, że tak. Na luzie dałby sobie radę w średniakach Premier League.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1196520.06.2024, 09:16

Jakiś straszne hejt na Tierneya się zrobił po tym jak dostał kontuzji. Moim zdaniem to bardzo dobry obrońca, który nie pasował Artecie do taktyki i wiele klubów z Premier League dużo by zyskało ściągając go do siebie. Szkoda tej kontuzji.

coooyg11 komentarzy: 343120.06.2024, 08:48

@Mastec30: przeprost kolana, na 99% doszło do jakiegoś zerwania

coooyg11 komentarzy: 343120.06.2024, 08:47

@Matelko: jak ty chcesz sprzedać Tierneya z zerwanymi więzadłami? XD

Mastec30 komentarzy: 699220.06.2024, 08:44

A co tam się z Tierneyem odawaliło, że nosze ? Kolano ? Nie oglądałem akurat wczoraj meczu

krzykus1990 komentarzy: 539620.06.2024, 08:01

Szkocja 1:1 Szwajcaria

Kieran Tierney został zniesiony na noszach w 61 minucie spotkania. Niestety, szykuje się kolejna bardzo długa przerwa z powodu kontuzji.

Już chyba do końca kontraktu zostanie w Arsenalu.

Matelko komentarzy: 336720.06.2024, 07:56

Zawodnicy którzy odejdą i powinni odejść tego lata:

Cedric 75k/w 3.9 mln
Elneny 55k/w 2.8 mln
Tierney 110k/w £5.7mln
Tavares 27k/w £1.4 mln
Lokonga 55k/w 2.6 mln
Nelson 100k/w 5.2 mln
Nketiak 100k/w 5.2 mln

26.8 mln zwolni się na rocznej pensji.

Gdyby dołożyć do tego Partey 200k czyli 10.4 mln + Ramsdale 120k 6.2 mln to już uwalnia się na prawdę spora sumka rocznie

Dziadyga komentarzy: 868019.06.2024, 23:35

@Garfield_pl napisał: "Coś mi się nie kojarzy, żebyś tak wtedy śmieszkował, i wymieniał te jego cechy;)"

Gościa nie znałem to nic wtedy nie pisałem,tylko tu zawsze jest nieraz przesadny huraoptymizm nawet jak przychodzili ludzie mało znani i nadmierne pompowanie umiejętności.Po kilku meczach stwierdziłem,że słaby i jego chodzenie w klapkach zima mnie nie przekonało .
PS : niech wraca do zdrowia.

M4rcin komentarzy: 174319.06.2024, 23:34

Na niego i tak nie byłoby poważnych chętnych. Na miejscu innych klubów wolałbym wziąć cerica za darmo i grać nim na lo niz tierneya za 5 mln

MarkOvermars komentarzy: 929619.06.2024, 23:13

Tierney kontuzja teraz nawet trudniej będzie go sprzedać xd

Garfield_pl komentarzy: 3092919.06.2024, 23:10

@Dziadyga napisał: "Śmieszyło mnie jaranie gościem jak przychodzil,widac było,że wtedy mental kibiców był poniżej 0 xD transfer na typowe 6-7 miejsce jakie było wtedy.Drewno,szklanka,jeździec bez głowy,jedynie,że człowiek pozytywny co też ważne."
Coś mi się nie kojarzy, żebyś tak wtedy śmieszkował, i wymieniał te jego cechy;) mądry Polak po szkodzie mówisz;) szkoda chłopaka, i szkoda , że nie uda się na nim zarobić , ale cóż, kto mógł to przewidzieć że tak się mu kariera potoczy. Najważniejsze teraz niech szybko wraca do zdrowia i oby nie był to ten najgorszy uraz i nie chodzi o hajs z transferu, a po prostu żal chłopaka, któremu tak zdrowie szwankuje.

kaljot (zawieszony) komentarzy: 85219.06.2024, 23:07

po raz setny osrimen nie nie i jesszcze raznie!

Garfield_pl komentarzy: 3092919.06.2024, 23:02

@executer1 napisał: "Osimhen i sprawdzony w angli Isak to jedyne sensowne opcje, które są mało realne"
Osimhen również nie sprawdzony w PL, jeden sezon w Napoli top, ostatni bez szału;) Isak to jedyny sprawdzony, natomiast bardziej istotne jest wzmocnienie środka ,bo gole to my strzelamy i bez klasycznej 9, ale trzeba mieć ogień w środku bo sam Ode i Rice tego nie pociągną.

executer1 komentarzy: 281619.06.2024, 22:52

Żaden Zirke, Sesko czy inny Gyokeres nie przybliżą nas w żaden sposób do mistrzostwa. Wszyscy Ci zawodnicy to niewiadome, którzy nie ciągnęli swoich zespołów po najwyższe cele i bardziej nadają się do klubu, który może pozwolić sobie na powolne wprowadzanie ich do gry. My nie mamy żadnej gwiazdy w ataku prócz Saki, który trzyma poziom i nie zawodzi pod presją więc jak takie opcje w ataku mają przyjść to lepszy Havertz na szpicy i Jesus w rotacji.
Osimhen i sprawdzony w angli Isak to jedyne sensowne opcje, które są mało realne

Lysy1111 komentarzy: 54419.06.2024, 22:33

@Arsenel: On już na nosze sam wchodzi,nawet nie trzeba mu pomagać.

ostriket komentarzy: 669719.06.2024, 22:25

Po ludzku szkoda chłopaka. Dla klubu tragedia bo zamiast zejść z tygodniówki i uciulac chociaż kilka dodatkowych funtów z transferu będa kolejne miesiące trzymania na kontrakcie niepotrzebnego zawodnika...

pawciunio komentarzy: 103419.06.2024, 22:23

Żal chłopaka.

darek250s komentarzy: 10751 newsów: 519.06.2024, 22:22

@Damper napisał: "A Tobie? Ty jesteś pewnie ponad tym wszystkim, albo zawsze trafiasz z predykcjami."

Oczywiście nie masz racji.

Często się mylę i nie jestem ponad tym wszystkim.

Tierneyuuu dużo zdrówka życzę.

tom8203 komentarzy: 152419.06.2024, 22:22

Tierney chłopie trzymaj się a co nie którym przy dramacie naszego gracz srebrniki liczyli !

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl